Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=види підвищення кваліфікації<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
Шифр: П447988/2019/10
   Журнал

Практика управління закладом освіти [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР-Україна, 2006 - . - Виходить щомісячно. - Видання є додадком до Зразкова школа (r=on-line)
2019р. № 10
Зміст:
Нові нормативні акти у сфері освіти. - С.4-5
Дуброва, Наталія. Справи керівника на листопад: охорона праці / Н. Дуброва, Ніна Омельяненко. - С.6-10
Кл.слова: інструкції з охорони праці, навчання з охорони праці, куточок з охорони праці
Порядок підвищення кваліфікації: вивчаємо за 5 хвилин. - С.11-13
Кл.слова: форми підвищення кваліфікації, види підвищення кваліфікації, програма підвищення кваліфікації
Денисенко, Олександр. Алфавітна книга запису учнів як закінчити стару та перенести дані в нову / О. Денисенко. - С.14-155
Кл.слова: шкільна документація
Іванченко, Ірина. Особлива картка П-2, як вести та зберігати / І. Іванченко. - С.16-21
Кл.слова: загальні відомості, військовий облік, відпустки
Клименко, Антоніна. Змінився порядок повідомної реєстрації колективного договору: що маєте знати / А. Клименко. - С.22-23
Кл.слова: мета повідомної реєстрації, реєструючий орган, подання колективного договору
Остапчук, Олександр. Привід зібратися, або Як проводимо наради при директорові / О. Остапчук. - С.24-27
Кл.слова: апробована формула, незаплановані наради, робота з кадрами
Морєва, Олена. Як оплачують роботу керівника, який вчителює: два варіанти / О. Морєва. - С.28-29
Кл.слова: зарплата керівника, оплата праці, надбавки за викладацьку роботу
Клименко, Антоніна. Чи можна взяти на роботу вчителя без педагогічної освіти / А. Клименко. - С.30-31
Кл.слова: освітня діяльність, професійна кваліфікація
Клименко, Антоніна. І тут, і там: практичний психолог ІРЦ може працювати вчителем у школі / А. Клименко. - С.32-33
Кл.слова: сумісництво, оплата праці
Видиборець, Юлія. Цивільно-правовий і трудовий договори: у чому різниця / Ю. Видиборець. - С.34-36
Трудовий і цивільно-правовий договори: принципові відмінності. - С.37-40
Кл.слова: поняття договору, сторони договору, форма договору
Брожко, Наталія. Онлайн-трансляція освітнього процесу: як правомірно запровадити / Н. Брожко. - С.41-43
Кл.слова: письмова згода, громадське самоврядування
Омельяненко, Ніна. Як запровадити фінансову автономію закладу: перший крок / Н. Омельяненко [и др.]. - С.44-47
Кл.слова: підтримка колективу, бухгалтерський облік
Листи-прохання: як писати та оформяти. - С.48
Кравченко, Людмила. Як укласти договір про повну матеріальну відповідальність і не порушити закон / Л. Кравченко. - С.49-51
Кл.слова: господарські питання, умови укладання договору, зміст договору
Філоненко, Олена. Претензії в сервісі Google: створюйте, редагуйте, діліться / О. Філоненко. - С.52-56
Кл.слова: створення презентації, слайд
Полтавець, Юлія. Займенники в діловому спілкуванні: коли і як правильно вживати / Ю. Полтавець. - С.57-59
Кл.слова: ділове спілкування
Чи правильно ви вживаєте займенники? Тест. - С.60-61
Мозирко, Ганна. Лаконічність - сестра таланту, або Виступ у форматі "Печа-Куча" / Г. Мозирко. - С.62-64
Кл.слова: коротка доповідь, презентація
Чемерис, Михайло. Як надати психологічну допомогу людині, яка потрапила у надзвичайну ситуацію / М. Чемерис. - С.65-70
Кл.слова: страх, апатія, ступор
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


   
    Порядок підвищення кваліфікації: вивчаємо за 5 хвилин [Текст] // Практика управління закладом освіти : спеціалізований журнал. - 2019. - № 10. - С. 11-13

Кл.слова (ненормовані):
форми підвищення кваліфікації -- види підвищення кваліфікації -- програма підвищення кваліфікації

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Друшляк, М. Г.
    Ефективні форми навчання для підвищення кваліфікації вчителів / М. Г. Друшляк, А. О. Юрченко, А. М. Розуменко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 77-88, DOI 10.28925/2414-0325.2021.108. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
вчитель -- підвищення кваліфікації вчителів -- організаційні форми підвищення кваліфікації -- види підвищення кваліфікації -- тренінг -- майстер-клас -- навчання протягом життя -- комп’ютерна анімація
Анотація: Останнім часом при виборі видів підвищення кваліфікації вчителів акцент зміщується у бік підвищення активності учасників освітнього процесу. Тому більш ефективними визнаються ті види, в основі яких лежить активна взаємодія та інтенсивне спілкування, що базується на унікальному життєвому і професійному досвіді та готовності ним поділитися. Серед таких видів підвищення кваліфікації вчителів автори виокремлюють участь у тренінгах, під час яких увага приділяється практичному відпрацюванню умінь через власний набутий освітній досвід, і майстер-класах, під час яких увага приділяється практичній демонстрації творчого вирішення певного завдання, нової методики, технології, авторської моделі. Кафедрою інформатики Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка розроблено короткі курси підвищення кваліфікації вчителів (інформатики, фізики, математики) Сумської області, які орієнтовані на формування\ розвиток умінь створювати комп’ютерні анімації для підтримки освітнього процесу і які було організовано як тренінги та майстер-класи. Педагогічний експеримент полягав у порівняльному дослідженні ефективності обраних організаційних форм (тренінг чи майстер-клас) для гетерогенних груп (групи вчителів з різним досвідом роботи). Поряд із цим визначалися: ступінь використання ІТ у професійній діяльності, бажання використовувати комп’ютерну анімацію на уроках, самооцінка вмінь розробляти комп’ютерні анімації з начальною метою. За результатами експерименту встановлено, що майстер-клас виявився більш ефективним для вчителів з досвідом роботи менше 10 років, а тренінг – для вчителів із досвідом роботи більше10 років.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Юрченко, А. О.
Розуменко, А. М.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)