Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=види підвищення кваліфікації<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Назва журналу :Практика управління закладом освіти -2019р.,N 10
Цікаві статті :
Нові нормативні акти у сфері освіти (стр.4-5)
Дуброва Н. Справи керівника на листопад: охорона праці/ Н. Дуброва, Ніна Омельяненко (стр.6-10) Кл.слова: інструкції з охорони праці,навчання з охорони праці,куточок з охорони праці
Порядок підвищення кваліфікації: вивчаємо за 5 хвилин (стр.11-13) Кл.слова: форми підвищення кваліфікації,види підвищення кваліфікації,програма підвищення кваліфікації
Денисенко О. Алфавітна книга запису учнів як закінчити стару та перенести дані в нову/ О. Денисенко (стр.14-155) Кл.слова: шкільна документація
Іванченко І. Особлива картка П-2, як вести та зберігати/ І. Іванченко (стр.16-21) Кл.слова: загальні відомості,військовий облік,відпустки
Клименко А. Змінився порядок повідомної реєстрації колективного договору: що маєте знати/ А. Клименко (стр.22-23) Кл.слова: мета повідомної реєстрації,реєструючий орган,подання колективного договору
Остапчук О. Привід зібратися, або Як проводимо наради при директорові/ О. Остапчук (стр.24-27) Кл.слова: апробована формула,незаплановані наради,робота з кадрами
Морєва О. Як оплачують роботу керівника, який вчителює: два варіанти/ О. Морєва (стр.28-29) Кл.слова: зарплата керівника,оплата праці,надбавки за викладацьку роботу
Клименко А. Чи можна взяти на роботу вчителя без педагогічної освіти/ А. Клименко (стр.30-31) Кл.слова: освітня діяльність,професійна кваліфікація
Клименко А. І тут, і там: практичний психолог ІРЦ може працювати вчителем у школі/ А. Клименко (стр.32-33) Кл.слова: сумісництво,оплата праці
Видиборець Ю. Цивільно-правовий і трудовий договори: у чому різниця/ Ю. Видиборець (стр.34-36)
Трудовий і цивільно-правовий договори: принципові відмінності (стр.37-40) Кл.слова: поняття договору,сторони договору,форма договору
Брожко Н. Онлайн-трансляція освітнього процесу: як правомірно запровадити/ Н. Брожко (стр.41-43) Кл.слова: письмова згода,громадське самоврядування
Омельяненко Н. Як запровадити фінансову автономію закладу: перший крок/ Н. Омельяненко [и др.] (стр.44-47) Кл.слова: підтримка колективу,бухгалтерський облік
Листи-прохання: як писати та оформяти (стр.48)
Кравченко Л. Як укласти договір про повну матеріальну відповідальність і не порушити закон/ Л. Кравченко (стр.49-51) Кл.слова: господарські питання,умови укладання договору,зміст договору
Філоненко О. Претензії в сервісі Google: створюйте, редагуйте, діліться/ О. Філоненко (стр.52-56) Кл.слова: створення презентації,слайд
Полтавець Ю. Займенники в діловому спілкуванні: коли і як правильно вживати/ Ю. Полтавець (стр.57-59) Кл.слова: ділове спілкування
Чи правильно ви вживаєте займенники? Тест (стр.60-61)
Мозирко Г. Лаконічність - сестра таланту, або Виступ у форматі "Печа-Куча"/ Г. Мозирко (стр.62-64) Кл.слова: коротка доповідь,презентація
Чемерис М. Як надати психологічну допомогу людині, яка потрапила у надзвичайну ситуацію/ М. Чемерис (стр.65-70) Кл.слова: страх,апатія,ступор
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Порядок підвищення кваліфікації: вивчаємо за 5 хвилин
Місце публікування : Практика управління закладом освіти: спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ: МЦФЕР-Україна, 2019. - № 10. - С. 11-13 (Шифр П447988/2019/10)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): форми підвищення кваліфікації--види підвищення кваліфікації--програма підвищення кваліфікації
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Друшляк М. Г., Юрченко А. О., Розуменко А. М.
Назва : Ефективні форми навчання для підвищення кваліфікації вчителів
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 10. - С. 77-88. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.108 (Шифр В505452853/2021/10). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.108
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчитель--підвищення кваліфікації вчителів--організаційні форми підвищення кваліфікації--види підвищення кваліфікації--тренінг--майстер-клас--навчання протягом життя--комп’ютерна анімація
Анотація: Останнім часом при виборі видів підвищення кваліфікації вчителів акцент зміщується у бік підвищення активності учасників освітнього процесу. Тому більш ефективними визнаються ті види, в основі яких лежить активна взаємодія та інтенсивне спілкування, що базується на унікальному життєвому і професійному досвіді та готовності ним поділитися. Серед таких видів підвищення кваліфікації вчителів автори виокремлюють участь у тренінгах, під час яких увага приділяється практичному відпрацюванню умінь через власний набутий освітній досвід, і майстер-класах, під час яких увага приділяється практичній демонстрації творчого вирішення певного завдання, нової методики, технології, авторської моделі. Кафедрою інформатики Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка розроблено короткі курси підвищення кваліфікації вчителів (інформатики, фізики, математики) Сумської області, які орієнтовані на формування\ розвиток умінь створювати комп’ютерні анімації для підтримки освітнього процесу і які було організовано як тренінги та майстер-класи. Педагогічний експеримент полягав у порівняльному дослідженні ефективності обраних організаційних форм (тренінг чи майстер-клас) для гетерогенних груп (групи вчителів з різним досвідом роботи). Поряд із цим визначалися: ступінь використання ІТ у професійній діяльності, бажання використовувати комп’ютерну анімацію на уроках, самооцінка вмінь розробляти комп’ютерні анімації з начальною метою. За результатами експерименту встановлено, що майстер-клас виявився більш ефективним для вчителів з досвідом роботи менше 10 років, а тренінг – для вчителів із досвідом роботи більше10 років.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)