Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (3)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вихователі<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 65
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-65 
1.


   
    10 правил успішної презентації // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 9. - С. [52–54].
УДК

Рубрики: Дошкільні навчальні заклади--методична робота--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- вихователі-методисти -- презентації -- пам’ятки
Анотація: Пам’ятка для вихователя-методиста.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


   
    6 засад підвищення кваліфікації для педагогічних працівників // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 11. - Підгот. відповід. до Закону України "Про освіту" від 5 верес. 2017 р. № 2145-ІІІ.

Рубрики: Вихователі дошкільних навчальних закладів--підвищення кваліфікації--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- вихователі -- підвищення кваліфікації -- нормативно-правові документи

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

3.


    Minczanowska, Aleksandra.
    Znaczenie praktyk pedagogicznych w ksztaltowaniu warsztatu zawodowego przyszlych nauczycieli - doniesienie z badan / A. Minczanowska, A. Hruzd-Matuszczyk // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 158-163, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.158163. - Библиогр.: с. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Вчителі

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка вчителів -- педагогічні практики -- професійна майстерність учителя -- вчителі-вихователі
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.158163,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Hruzd-Matuszczyk, Alicja
Хрузд-Матущик Аліса
Мінчановська Олександра


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.
74.0я43
П 24


    Гончар, Наталія Петрівна.
    Інтерактивні технології навчання як засіб формування висококваліфікованого фахівця дошкільної сфери [Текст] / Н. П. Гончар // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2012. - № 17. - С. 33-39. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я43

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Теорія виховання і навчання

Кл.слова (ненормовані):
вихователі -- дошкільне виховання -- інтерактивні технології навчання -- фасилітатор -- інтеракція
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

5.
159.922.6:005.745(082)
А 40


   
    Акмеологія - наука ХХІ століття : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 30 травня 2014 року м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Українська академія акмеологічних наук ; редактор: В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Київський університет ім. Б. Грінченка, 2014. - 510 с. - 88.68 грн., 60.00 грн., 88.68 грн., 85.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Акмо-особистість, акме-суспільство, акме-країна / Віктор Олександрович Огнев'юк. - С .3-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: досконалість, людина, держава
Щербина-Яковлева, О. Ю. Соціально-педагогічні теорії та технології як культурний простір актуалізації акмеїстичних концептів / О. Ю. Щербина-Яковлева. - С .20-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеїстичні концепти, соціально-педагогічні теорії, соціально-педагогічні технології
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Європейські вимоги до критеріїв ефективності професійної підготовки фахівців / С. О. Сисоєва. - С .36-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: система освіти, професійна освіта, європейські освітні норми
Чернуха, Надія Миколаївна. Пріоритети успішної соціалізації особистості: у фаховій підготовці магістрантів-філологів / Н. М. Чернуха. - С .47-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, галузі акмеології, гуманітарна освіта
Пальчевський, С. С. Педагогічна акмеологія як складова загальної акмеології / С. С. Пальчевський. - С .53-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна акмеологія, акмеологічне середовище, глобальна зрілість
Яворская, Г. Х. Становление юридической акмеологии: теоретический аспект / Г. Х. Яворская. - С .63-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, прикладна акмеологія, юридична акмеологія
Караман, Станіслав Олександрович. Лінгводидактичні орієнтири у фаховій підготовці магістрантів-філологів / С. О. Караман
Кл.слова: лінгводидактична підготовка, мовознавчі дисципліни, стратегії навчання
Рибалко, Л. С. Професійне самопізнання майбутніх учителів у процесі навчальних і педагогічних практик / Л. С. Рибалко, Ю. І. Єрмак. - С .76-85. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальні практики, педагогічні практики, професійне самопізнання
Антонов, В. М. Прикладна і професійна акмеологія та кібернетичні акме-технології їх реалізації / В. М. Антонов. - С .86-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: синергетика, геронтологія, ювенологія
Антонов, В. М. Теоретико-методологічні засади тендерної акмеології / В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. - С .97-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, технологія, ґендерність
Гордій, Н. М. Емоційна зрілість старшого дошкільника до навчання у школі / Н. М. Гордій. - С .109-117. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоційна зрілість, аналіз наукових поглядів, попередження шкільної дезадаптації
Демиденко, Т. М. Самоосвіта батьків як умова ефективності виховної діяльності в родині / Т. М. Демиденко. - С .117-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогіка сімейного виховання, батьки як вихователі, самоосвіта батьків
Мельниченко, О. В. Розвиток особистості студентської молоді (європейський досвід) / О. В. Мельниченко. - С .123-130. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: розвиток особистості, студентська молодь, європейська освіта
Карпенко, Н. В. Психологічний зміст кризи віку ранньої зрілості / Н. В. Карпенко. - С .131-135. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: детермінанти кризи, симптоми кризи, психічні новоутворення
Сіткар, В. І. Акмеологічпий погляд на ритуали у сучасній спортивній субкультурі / В. І. Сіткар. - С .135-151. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: субкультура, ритуал, спорт
Черниш, А. П. Освіта — шляхи розвитку / А. П. Черниш. - С .151-162. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, профорієнтація, зміст освіти
Чорна, І. М. Дослідження механізмів впливу комп'ютерних ігор на психіку гравця / І. М. Чорна, М. Я. Чорний. - С .162-169. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психіка, геймер, віртуальна реальність
Чорна, І. М. Дослідження психологічної залежності від комп'ютерних ігор дітей підліткового віку / І. М. Чорна, М. Я. Чорний. - С .169-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комп'ютерні ігри, геймер, психологічна залежність
Руденко, Н. В. Акмеологічний підхід у навчально-виховній роботі з іноземними студентами ВТНЗ / Н. В. Руденко. - С .180-185. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічний підхід, іноземні студенти, вищі технічні навчальні заклади
Тригуб, І. І. Соціальне та психологічне консультування як складові професійної діяльності в галузі освіти / І. І. Тригуб
Кл.слова: консультування, освіта, освітологія
Яяева, Н. М. Лингводидактическая модель развития диалогической речи учащихся 5-х классов в процессе обучения крымскотатарскому языку / Н. М. Яяева. - С .192-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгводидактична модель, принципи навчання, методи навчання
Дубасенюк, Л. Л. Развитие творческого потенциала будущего учителя в условиях акмеотехнологического комплекса = / Л. Л. Дубасенюк. - С .201-210. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, акмеологічний підхід, акмеотехнологічний комплекс
Паламарчук, Лариса Борисівна. Акмеологічні ресурси розвитку творчого потенціалу особистості вчителя / Л. Б. Паламарчук. - С .210-218. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічні ресурси, особистість, розвиток
Сущенко, Людмила Петрівна. Акмеологічний ресурс розвитку творчого потенціалу особистості фахівця з фізичного виховання та спорту / Л. П. Сущенко. - С .219-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний ресурс, фахівець з фізичного виховання, творчий потенціал
Гаврилюк, C. M. Професійна підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до педагогічної творчості з позиції акмеологічного підходу / C. M. Гаврилюк. - С .227-237. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, акмеологія, творчий потенціал
Омельчук, С. А. Мовна дослідницька компетентність учня з погляду акмеологічної науки / С. А. Омельчук. - С .238-249. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дослідницька компетенція, мовна дослідницька компетентність, дослідницька діяльність
Черпак, Юрій Васильович. Петро Лесгафт як акме-особистість / Ю. В. Черпак. - С .250-257. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Лесгафт Петро, професійне акме, акме-особистість
Архіпова, С. П. Професійний розвиток майбутнього соціального працівника в освітньому просторі університету: акмеологічні аспекти / С. П. Архіпова. - С .258-270. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, професіонал, акмеологічні критерії
Голобородько, Є. П. Особливості акмеологічного розвитку учителя в системі післядипломної освіти / Є. П. Голобородько. - С .270-277. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, післядипломна освіта, розвиток учителя
Мартиненко, Світлана Миколаївна. Акмеологічний аспект діагностування готовності вчителя початкової школи до педагогічної діяльності / С. М. Мартиненко. - С .278-290. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний аспект, початкова школа, педагогічна діяльність
Малихін, О. В. Самореалізація майбутнього вчителя через систему організації самостійної навчальної діяльностіі як засіб формування його акмеологічності / О. В. Малихін. - С .291-300. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, самореалізація, акмеологія
Олексенко, В. П. Самостійна робота студента-філолога як складова його професійної підготовки / В. П. Олексенко. - С .301-312. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самостійна робота, професійна підготовка, методи навчання
Соколова, І. В. Професійна підготовка майбутнього вчителя-філолога: акмеологічне дослідження / І. В. Соколова. - С .312-322. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічне дослідження, акмеологічний підхід, акмеологічна компетенція
Тернопільська, В. І. Акмеологічні аспекти формування професійної компетентності майбутнього фахівця / В. І. Тернопільська. - С .323-330. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: студент, майбутній фахівець, професійна компетентність
Бакум, Зінаїда Павлівна. Акмеологічний ресурс проблемного підходу у підготовці фахівців української словесності / З. П. Бакум, О. В. Караман. - С .330-340. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгводидактика, проблемний підхід, проблемна ситуація
Антонюк, В. Г. Особливості застосування модульно-рейтингової технології в особистісно зорієнтованій професійній підготовці педагогів / В. Г. Антонюк. - С .341-349. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісно зорієнтована підготовка, професійно-методичні компетентності, модульно-рейтингова технологія
Іванова, О. В. Розвиток студента як особистості в аспекті професійної діяльності / О. В. Іванова. - С .349-355. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісне становлення, студентський вік, професійні здібності
Калаур, С. М. Соціально-педагогічні особливості досягнення акме-вершин майбутніми соціальними педагогами та соціальними працівниками під час навчання / С. М. Калаур. - С .355-361. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, соціальний педагог, соціальний працівник
Котенко, О. В. Формування готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов молодших школярів: акмеологічний аспект / О. В. Котенко. - С .362-370. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній вчитель початкової школи, професійне становлення, самореалізація
Кузьменко, Л. П. Фактори формування акмеологічиої культури вчителя / Л. П. Кузьменко. - С .371-377. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, акмелогічна культура, самоосвіта
Рось, Л. М. Формування мотивації навчальної діяльності студента як майбутнього фахівця / Л. М. Рось. - С .377-382. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: формування мотивації, мотиви навчання, мотиви поведінки
Марченко, О. Г. Акмеологічпі засади формування освітнього середовища у вищих військових навчальних закладах авіаційного профілю / О. Г. Марченко. - С .383-393. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічний підхід, освітнє середовище, курсант
Платонова, О. Г. Формування комунікативних умінь у професійній підготовці фахівців соціальної сфери / О. Г. Платонова. - С .394-400. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна підготовка, професійна підготовка, педагогічне спілкування
Проценко, О. Б. Акмеологічні технології саморозвитку майбутнього викладача вищого навчального закладу / О. Б. Проценко. - С .401-408. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічні технології, акмелогічний тренінг, викладач ВНЗ
Таран, О. В. Розвиток професіоналізму вихователя дошкільного навчального закладу в системі післядипломної педагогічної освіти / О. В. Таран. - С .409-417. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професіоналізм, вихователь дитячого садку, післядипломна педагогічна освіта
Терентьєва, Наталія Олександрівна. Формування нового мислення як ноосферного утворення / Н. О. Терентьєва. - С .418-423. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ноосфера, нове мислення, інноваційне мислення
Фруктова, Яна Станіславівна. Професійна компетентність фахівців з журналістики та інформації: акмеологічпий аспект / Я. С. Фруктова. - С .423-433. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна комунікація, професійна діяльність, професійна компетентність
Швед, М. С. Акмеологічинй підхід до професійної підготовки педагога / М. С. Швед. - С .434-445. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, професіоналізм, компетентність
Гайдученко, Ю. О. Самореалізація студентів на заняттях з економічних дисциплін / Ю. О. Гайдученко. - С .446-451. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самореалізація, розвиток особистості, самовдосконалення
Байбекова, Н. Р. Акмеологічпий підхід майбутніх психологів до консультативної діяльності / Н. Р. Байбекова. - С .452-457. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, майбутні психологи, консультативна діяльність
Чобітько, М. Г. Особливості формування корпоративної культури у майбутніх менеджерів / М. Г. Чобітько. - С .458-469. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: корпорація, менеджмент, рольова культура
Галус, О. М. Акмеологічний аналіз як центральна ланка акмеологічного дослідження управлінської діяльності менеджера вищого навчального закладу / О. М. Галус, В. М. Гладкова. - С .470-483. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний аналіз, ВНЗ, менеджер
Завацька, Л. М. Організація соціально-педагогічної роботи з дітьми мігрантів у загальноосвітніх навчальних закладах (акмеологічний підхід) / Л. М. Завацька. - С .483-494. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціально-педагогічна робота, діти мігрантів, загальноосвітній навчальний заклад
Сазоненко, Г. С. Управлінські акметехнології : сутність, види, особливості / Г. С. Сазоненко
Кл.слова: акмеуправління, акмепростір, акмекоманда
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Акмеологія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
соціалізація особистості -- самопізнання -- прикладна акмеологія -- емоційна зрілість -- ресурс розвитку -- самореалізація -- акмеологічна культура
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Антонов, В. М. \редактор.\
Дубасенюк, О. А. \редактор.\
Пальчевський, С. С. \редактор.\
Рибалко, Л. С. \редактор.\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Українська академія акмеологічних наук


Примірників всього: 9
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

6.


    Литвин, І.
    Батьки новачків та вихователі: будьмо знайомі! / І. Литвин, Т. Замедянська // Практичний психолог: Дитячий садок : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 8. - С. 36-41

Кл.слова (ненормовані):
встановлення гарних взаємовідносин -- співпраця
Дод.точки доступу:
Замедянська, Т.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

7.


    Руденко, Ю.
    Використання ігрових технологій у фаховій лінгводидактичній освіті майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Ю. Руденко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 130-142, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.130142. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- інтерактивні технології -- ігрові технології -- майбутні вихователі -- мовна гра -- фахова лінгвістична освіта
Анотація: У статті порушено проблему використання ігрових технологій у фаховій лінгводидактичній освіті майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, зокрема, розглянуто сутність інтерактивного навчання, визначено засадничі принципи використання новітніх, інтерактивних, інтерактивноігрових, ігрових технологій в професійно-мовленнєвій діяльності майбутніх вихователів, подано класифікацію ігрових технологій: технології ігрової взаємодії в освітньому процесі; технологія імітаціно-моделюючих ігор; технологія мовної та мовленнєвої гри; технологія рольових-навчальних ігор; технологія ділової гри (ділові ігри, навчальні ігри, ігрові ситуації, дискусії, тренінги, мовні ігри, мовленнєві ігри тощо), обґрунтовано педагогічні вимоги до використання ігрових технологій в освітньому процесі закладів вищої освіти, розглянуто функції ігрових технологій у фаховій лінгводидактичній освіті майбутніх вихователів. Визначено сутність наукових понять «ігрові технології», «мовні ігрові технології», «мовна гра»
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

8.


    Анісімова, О. Е.
    Використання засобів дистанційного навчання у професійній підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / О. Е. Анісімова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 10-19, DOI 10.28925/2414-0325.2021.102. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
фундаментальна складова професійної підготовки -- інваріантна складова професійної підготовки -- варіативна складова професійної підготовки -- особистісно-комунікативний критерій -- діяльнісний критерій -- дистанційна освіта -- партнерська взаємодія -- вихователі закладів дошкільної освіти
Анотація: В статті «Використання засобів дистанційного навчання у професійній підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти» схарактеризовано можливості використання дистанційного навчання у системі фахової підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. За основу взято тріаду складових професійної підготовки: фундаментальної, інваріантної та варіативної. Завданням фундаментальної освіти є забезпечення оптимальних умов для формування наукового мислення, освоєння наукової інформаційної бази і сучасної методології, виховання внутрішньої потреби у саморозвитку і самоосвіті протягом життя. Інваріантна складова розуміється такою, що відрізняється значною стабільністю, стереотипністю. В ній домінують: спрямованість на збереження традиційних педагогічних підходів; інтегративність процесів, їх цілісність і узагальненість. При цьому інваріантна частина здатна формувати професійно значущі якості відповідно до сучасних вимог розвитку психолого-педагогічної науки та практики шляхом їх трансформації відповідно до нових суспільних умов. Варіативній складовій властиві: гнучкість, інноваційна спрямованість, відкритість новому в науках і технологіях; домінування диференційованого знання. Визначити рівень оволодіння кожною складовою збалансованої системи можна, на нашу думку, через партнерську взаємодію у професійній діяльності. У статті представлено констатувальний етап дослідження стану сформованості здатності до партнерської взаємодії майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти за особистісно-комунікативним та діяльнісним критеріями. Запропоновано інструментарій інформаційно-комунікаційних технологій з метою підвищення рівня спеціальної підготовки. Зокрема, створення спільного медіа-продукту, участь у проектній діяльності, спілкування за допомогою соціальних мереж, блогів, чат-листування, використання електронних та мобільних додатків у процесі цілепокладання та планування, застосування засобів ІКТ в процесі відновлення працездатності, емоційної стабільності, налаштування на майбутню діяльність, участь у роботі Дискусійного клубу, презентація підсумків педагогічних досліджень у форматі вебінару.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Бланк-Матьє, Маргарет
    Виховання цінностей у німецьких дитячих садках / Маргарет Бланк-Матьє // Дошкільне виховання. - 2018. - № 11. - С. 8-12 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Німеччина

Кл.слова (ненормовані):
соціальна компетентність -- моральне виховання -- особистість дитини -- порівняльна педагогіка -- німецька дошкільна освіта
Анотація: "Якими ж педагогічними орієнтирами керуються вихователі у німецьких дисадках, впроваджуючи вже багато років ціннісно орієнтовану освіту?". До уваги читачів представлено витяги з публікації німецької вченої д-ра М. Бланк-Матьє у книзі "Практичне керівництво для вихователів у яслах та дитсадках".

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

10.


    Катанаха, Алла.
    Вихователі та батьки - поруч чи разом? [Текст] / А. Катанаха // Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2016. - № 7. - С. 21-24

Кл.слова (ненормовані):
взаємодія педагогів та батьків -- педагогічна підтримка -- семінар-практикум

Є примірники у відділах:
Ф2 (06.09.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф3 (02.08.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

11.
373.211.21(477)
К 67


    Корнєєва, О.
    Вихователі, які вміють грати, – виграють / Оксана Корнєєва // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. 22–27. - Зміст: Проблеми під час проведення гри ; Навіщо навчати вихователів грати ; "Дорослі" ігри педагогів ; Додаток : Граємо з дітьми залюбки : модерат. семінар для вихователів дошк. навч. закл.
УДК

Рубрики: Методична робота--дошкільні навчальні заклади--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- професійна майстерність -- професійно-методична компетентність -- педагоги -- вихователі -- ігрова діяльність -- ігрові прийоми -- модеративний семінар -- інформаційно-адаптивні ігри -- критерії ефективності
Анотація: У статті представлено досвід дошкільного навчального закладу № 31 міста Костянтинівка Донецької області щодо організації методичної роботи, спрямованої на самореалізацію вихователя у різних видах дитячої діяльності, зокрема в грі.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

12.


    Корнєєва, О.
    Вихователі, які вміють грати, – виграють [Текст] / Оксана Корнєєва // Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2017. - № 2. - С. 22–27.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

13.
   373.2.011.3-051
   Б 43


    Бєлєнька, Ганна Володимирівна.
    Вихователь дітей дошкільного віку: становлення фахівця в умовах навчання : монографія / Г. В. Бєлєнька ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Світич, 2006. - 304 с. - (Бібліотечка журналу "Дошкільне виховання"). - ISBN 966-8506-05-7 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--дошкільна--підготовка вихователів--монографії

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- майбутні вихователі -- вищий навчальний заклад
Анотація: Монографію присвячено результатам дослідження проблеми фахової підготовки вихователів дітей дошкільного віку в умовах упровадження ступеневої системи навчання у ДНЗ
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова (Київ)


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

14.
Шифр: В353859/2017/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 2
Зміст:
Піроженко, Т. Двигун прогресу, або Гра як джерело розвитку дошкільників / Тамара Піроженко. - С.4–6.
Піроженко, Т. Відповідальність дорослого за дитячу гру: стратегічний орієнтир / Тамара Піроженко. - С.7–11.
Кондратець, І. Дитячі ігри очима дорослих, або Навчаємо педагогів бути активними учасниками дитячої гри / Інна Кондратець. - С.12–18.
Гра – дитина – дорослий : рефлексивна анкета для педагогів. - С.[19–21].
Корнєєва, О. Вихователі, які вміють грати, – виграють / Оксана Корнєєва. - С.22–27.
Шуть, М. Технологічна карта організатора гри / Микола Шуть. - С.[28–29].
Музика, О. Про непусті дитячі пустощі / Олена Музика. - С.30–33.
Соловйова, Л. Розвивальний потенціал рухливої гри у становленні довільної поведінки дошкільника / Людмила Соловйова. - С.34–39.
Гуменчук, В. Довжарики, як і малята, люблять в різні ігри грати / Валентина Гуменчук, Олена Маричева. - С.40–45.
Дідич, М. Кожному в пісочниці погратися хочеться / Марія Дідич. - С.46–51.
Карабаєва, І. Визначаємо рівень сформованості ігрової компетентності / Ірина Карабаєва. - С.52–58.
Тест "Ігрова діяльність". - С.59–60.
Основні форми методичної роботи. - С.[61].
Карабаєва, І. Розв’язуємо проблеми граючи, або Ділова гра в методичній роботі / Ірина Карабаєва. - С.62–64.
Проводимо ділову гру. - С.[65].
Усесвітній день авіації та космонавтики. - С.66–67.
Тертишна, Н. Космічна лабораторія : конспект бінар. інтегр. заняття для дітей ст. групи / Наталія Тертишна. - С.68–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.
Шифр: В353859/2016/7
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2016р. № 7
Зміст:
Піроженко, Тамара. "Золотий" період розвитку дитячої особистості, або Як підвищити якість дошкільної освіти / Т. Піроженко. - С.4-9
Кл.слова: дошкільна освіта
Щодо організації дошкільної роботи в дошкільних навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році. Лист МОН України від 16.06.2016№1/9-315. - С.10-14
Біла, Ірина. Формування світогляду дитини в умовах сімейного виховання / І. Біла. - С.15-20
Кл.слова: світоглядний депозит, світосприймання, пізнавальна й емоційна депривація
Катанаха, Алла. Вихователі та батьки - поруч чи разом? / А. Катанаха. - С.21-24
Кл.слова: взаємодія педагогів та батьків, педагогічна підтримка, семінар-практикум
Кононко, Олена. Навчаємо старших дошкільників відрізняти реальні страхи від уявних / О. Кононко. - С.25-34
Кл.слова: дитячі страхи, види і прояви, причини
Леус, Ірина. Долаємо дитячі страхи: корекційно-розвивальні заняття / І. Леус, І. Халамай. - С.36-39
Кл.слова: ауторелаксація, саморегуляція, самоконтроль
Зима, Ольга. Що таке маніпулювання та як захиститися від нього / О. Зима. - С.43-46
Козак, Тетяна. Боротьба зі спамом як скадова медіаосвіти вихователів / Т. Козак. - С.47-51
Кл.слова: спамери, спам-боти, спам-база
Кучеренко, Жанна. Емоційний інтелект дошкільників: шляхи розвитку / Ж. Кучеренко. - С.54-59
Кл.слова: емоційна сфера, емпатія, саморегуляція
Корольова, Наталія. У пошуках таємниці. Музично-театралізована вистава за оповіданням Василя Сухомлинського "Краса, натхнення, радість і таємниця" / Н. Корольова. - С.62-64
Карабаєва, Ірина. Мовленнєва та комунікативна компетенції: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників / І. Карабаєва. - С.65-69
Кл.слова: мова, мовлення
Є примірники у відділах:
Ф2 (06.09.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф3 (02.08.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.
373.211.24(477)
В 54


   
    Вихователю-методисту до нового навчального року: тримаємо руку на пульсі : [шпаргалка для вихователя-методиста] / підгот. Ніна Омельяненко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 8. - С. [20–23]. - Зміст: Фізичне виховання ; Заняття ; Блочно-тематична організаця ; Гурткова робота.
УДК

Рубрики: Вихователі дошкільних навчальних закладів--вихователі-методисти--Україна

   Дошкільні навчальні заклади--методична робота--Україна


Кл.слова (ненормовані):
методична робота -- нормативні документи -- фізичне виховання -- заняття -- блочно-тематична-організація -- гурткова робота -- організація навчання
Дод.точки доступу:
Омельяненко, Ніна \підгот.\


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

17.
373.211.1(477)
В 55


   
    Виявлення пропозицій педагогів для складання річного плану роботи дошкільного навчального закладу : [анкета для педагогів] // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 5. - С. 66–67.
УДК

Рубрики: Дошкільні навчальні заклади--річний план--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- річний план -- річне планування -- анкета -- вихователі ДНЗ -- анкетування

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

18.
373.211.21(477)
Г 75


   
    Гра – дитина – дорослий : рефлексивна анкета для педагогів // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. [19–21].
УДК

Рубрики: Методична робота--дошкільні навчальні заклади--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- педагоги -- вихователі -- гра -- педагогічні дослідження -- анкетування -- рефлексивна анкета -- сюжетно-рольова гра -- дошкільники -- ігрова діяльність -- організація -- проблеми -- подолання
Анотація: У статті представлено анкету, що була використана в проведенні дослідження інформаційно-методичним центром управління освіти і науки Новоград-Волинської міської ради Житомирської області щодо визначення обізнаності педагогів дошкільних навчальних закладів з питаннями організації ігрової діяльності дошкільників, проблем, пов’язаних з цим напрямком роботи, та способів їх подолання.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

19.
   811.161.2(075)
   Д44


   
    Дивокрай: свійські та дикі тварини : читанка з природознавства / укладач І. Січовик. - Київ : Велес, 2002. - 271 с. - ISBN 966-961-42-1-Х : 14.40 грн., 9.10 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Читанки--Українська мова--Підручники для початкової школи

Кл.слова (ненормовані):
свійські тварини -- свійські птахи -- тварини, які живуть в лісі
Анотація: У читанці художніми засобами відтворено природний характер свійських та диких тварин, їх нерозривний зв'язок з людиною. Розрахована на широке коло читачів - від дошкільнят до молодших школярів. ЇЇ з успіхом використовують у навчальному процесі вихователі й вчителі, а також батьки для читання у родинному колі.
Дод.точки доступу:
Січовик, І. \укладач.\


Примірників всього: 3
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

20.
373.2.064.2(477)
Л 63


    Лисенко, О.
    Дитина на порозі дошкільного закладу: як діяти вихователю / Олена Лисенко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 6. - С. 42–46.
УДК

Рубрики: Педагогічне спілкування--між вихователями і вихованцями--Україна

Кл.слова (ненормовані):
педагогічне спілкування -- вихователі ДНЗ -- діти ранього віку -- перша зустріч -- індивідуалізовані звертання -- адптація до дошкільного закладу -- довіра
Анотація: Поради вихователям як завоювати довіру дошкільників та їх батьків.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

21.
   378.6:37 ; 74.584(4Укр)738
   К 38


. Київський університет імені Бориса Грінченка

    Гаврилюк, С. М.
    До проблеми розвитку педагогічної творчості вихователя дошкільного навчального закладу / С. М. Гаврилюк // Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. Антона Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2012. - Вип. 2. - С. 22-29. - Бібліогр.: с. 28-29 (14 назв)
УДК

Рубрики: Педагогічна творчість--Вихователі дошкільних навчальних закладів--Збірники наукових праць

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна творчість -- вихователі -- дошкільні навчальні заклади -- дитяча творчість
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана \голов. ред.\
Хоружа, Людмила \редкол.\
Безпалько, Ольга \редкол.\
Бобрицька, Валентина \редкол.\
Болтівець, Сергій \редкол.\
Караман, Станіслав \редкол.\
Козак, Людмила \редкол.\
Кудикіна, Надія \редкол.\
Лозова, Ольга \редкол.\
Мартиненко, Світлана \редкол.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Олексюк, Ольга \редкол.\
Побірченко, Неоніла \редкол.\
Сергєєнкова, Оксана \редкол.\
Соколова, Ірина \редкол.\
Яценко, Тамара \редкол.\
Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

22.


    Половіна, О.
    Живописні перформанси: методичний інструментарій підготовки майбутніх вихователів [Електронний ресурс] / О. Половіна, І. Кондратець. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 35. - С. 83-88, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3511. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
живописні перформанси -- майбутні вихователі -- мистецька компетентність -- мистецька рефлексія -- мистецьке спілкування -- творчий потенціал -- фахова підготовка -- художня картина
Анотація: У статті висвітлено питання професійної підготовки майбутніх вихователів як багатоаспектної проблеми. Виокремлено мистецьку компоненту фахової підготовки майбутніх вихователів. Розкрито механізми і методи формування творчого потенціалу майбутніх вихователів. Визначено дієві засоби підготовки майбутніх вихователів, зокрема спілкування на матеріалі мистецтва.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Кондратець, І.


Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

23.
373.211.24(477)
З-12


   
    За які документи відповідає вихователь-методист: чек-ліст / підгот. Ірина Романюк // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 8. - С. [16–19].
УДК

Рубрики: Вихователі дошкільних навчальних закладів--вихователі-методисти--Україна

   Дошкільні навчальні заклади--методична робота--Україна


Кл.слова (ненормовані):
методична робота -- пам’ятки
Анотація: Пам’ятка для вихователя-методиста.
Дод.точки доступу:
Романюк, Ірина \підгот.\


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

24.
373.2.015.325(477)
С 77


    Старинцева, О.
    Здоровий вихователь виховує, навчає, здоровим бути надихає / Олена Старинцева, Марія Панфілова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 1. - С. 44–50.
УДК

Рубрики: Вихователі дошкільних навчальних закладів--психологічне здоров’я--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- вихователі -- психологічне здоров’я -- емоційне вигорання -- здоров’я вихователя -- чинники погіршення -- профілактика
Анотація: Досвід ДНЗ № 19 м. Запоріжжя щодо збереження та зміцнення здоров’я вихователів.
Дод.точки доступу:
Панфілова, М.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф2


Знайти схожі

25.
364-78
К 53


   
    Книга для батьків [Текст] : посібник до тренінгового курсу "Підготовка кандидатів у прийомні батьки та батьки-вихователі" / ред. Т. Ф. Алєксєєнко. - Київ : Науковий світ, 2006. - 493 с. - ISBN 966-675-474-6 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Сімейне виховання--Прийомна сім'я

Кл.слова (ненормовані):
тренінговий курс -- дитячий будинок сімейного типу -- прийомна сім'я -- підготовка в кандидати -- знайомство з дитиною -- підготовка дитини до змін -- подолання у дитини почуття втрати -- потреби дитини -- сімейне виховання -- усвідомлений вибір
Анотація: У книзі розкрито закономірності, труднощі і проблеми сімейного виховання дітей-сиріт різного віку ;особливості функціонування прийомних сімей і дитячих будинків сімейного типу.
Дод.точки доступу:
Алєксєєнко, Т. Ф. \ред.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

26.


   
    Літні забави - веселі й цікаві : фтоконкурс "Наші діти" / Наталія Шалда, Наталія Архіпова, Оксана Лейко, Валентина Єнжиєвська // Дошкільне виховання. - 2019. - № 7. - 4 обкладинки . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Конкурс

Кл.слова (ненормовані):
ігровий майданчик -- фотоконкурс -- літні розваги
Анотація: Вихователі із ЗДО № 1 "Дзвіночок" міста Шостки Сумської області надіслали на фотоконкурс "Наші діти" фото літніх забав дошкільнят з віршованими підписами.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

27.
371.13:373.2](477)
К 78


    Кравчук, Неля.
    Модель формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Н. Кравчук // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 7. - С. 49-55 : мал. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Вихователі дошкільних навчальних закладів--Підготовка

Кл.слова (ненормовані):
моделі -- моделювання -- здоров’язбережувальна компетентність
Анотація: У статті розкрито питання формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів під час професійної підготовки.

Є примірники у відділах:
Ф3 (04.10.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (04.10.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

28.


    Кіндрат, І.
    Мотивація до самоосвіти як умова професійного розвитку педагогів / Інна Кіндрат // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 11. - С. 4–11. - Зміст: Сучасні аспекти професійного розвитку ; Місце самоосвіти в системі методичної роботи ; Мотивація до самоосвіти: методи, прийоми ; Перетворення самоосвіти з пасивної форми на активну ; Додаток 1 : Шляхи професійного розвитку : анкета для педагогів ; Додаток 2 : Педагогічні читання "Духовно-патріотичне виховання дітей крізь призму педагогічної спадщини минулого" : алгоритм підгот. та проведення за методом "ажурної пилки" ; Додаток 3 : Педагогічні читання "Педагогічна симфонія Януша Корчака" : алгоритм підгот. й проведення за методом створення інтелектуальних карт.

Рубрики: Дошкільні навчальні заклади--методична робота--Україна

   Дошкільне виховання--духовно-національне виховання--Україна


Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- педагоги -- вихователі -- самоосвіта -- самоосвітня діяльність -- мотивація -- педагогічні читання -- професійний розвиток -- анкетування -- духовно-патріотичне виховання -- ажурна пилка, метод -- алгоритм -- підготовки -- створення інтелектуальних карт, метод
Анотація: У статті йдеться про: місце самоосвіти у системі методичної роботи дошкільних навчальних закладів; мотивацію педагогів до самоосвіти; перетворення самоосвіти з пасивної на активну форму роботи. Вміщено алгоритми підготовки й проведення педагогічних читань.
Дод.точки доступу:
Корчак, Януш (польський дитячий лікар, письменник, педагог, гуманіст ; 1878-1942) \про нього\


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

29.


    Стеценко, І.
    Наступність - проблема актуальна : репортаж з міського науково-практичного семінару / Ірина Стеценко // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 17 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Організація--Семінар

Кл.слова (ненормовані):
наступність
Анотація: Репортаж з міського науково-практичного семінару, який організували представники кафедри дошкільної освіти і кафедри початкової освіти та методик природничо-математичних дисциплін Педагогічного інституту КУ імені Бориса Грінченка 20 квітня цього рроку. Науковці, методисти, вихователі, вчителі початкової школи, директори ДНЗ, ШДС, НВК, викладачі та студенти обговорювали питання переходу від дошільної до початкової освіти.

Є примірники у відділах:
Ф2 (26.05.2015р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

30.
373.211.087(477)
М 79


    Морєва, О.
    Обіцяного 8 місяців чекають? або Підвищення посадового окладу педагогів-"дошкільників" / Олена Морєва // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 3. - С. 59–61.
УДК

Рубрики: Вихователі дошкільних навчальних закладів--посадові оклади--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- вихователь -- посадові оклади -- заробітна плата
Анотація: У статті представлено роз’яснення щодо суті змін у нарахуванні заробітної плати вихователям дошкільних навчальних закладів.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-30    31-60   61-65 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)