Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вища математика<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 22.1/Ш 66-650601617
Автор(и) : Шкіль, Микола Іванович
Назва : Вища математика : у 2 кн.: підручник для студентів вищих педагогічних навчальних закладів. Кн. 2
Вихідні дані : Київ: Либідь , 2010
Кільк.характеристики :496 с
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація):
ISBN, Ціна 978-966-06-0573-2:
ДРНТІ : 27
УДК : 51(075.8)
Предметні рубрики: Вища математика
Анотація: У другій книзі вміщено матеріал з диференціального та інтегрального числення функцій багатьох змінних, звичайних диференціальних рівнянь і теорії рядів.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(101)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(98)

Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013/Д 44
Назва : Діалог культур: Україна у світовому контексті. Філософія освіти : збірник наукових праць. Вип. 7
Вихідні дані : Б.м., 2002
Кільк.характеристики :542 с
ISBN, Ціна 966-666-015-6
ДРНТІ : 14.01
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Філософія освіти
Анотація: У збірнику опубліковано наукові статті, в яких розкрито проблеми сучасної філософії освіти у контексті процесів європейської інтеграції, порівняльний аналіз, досвід і перспективи освітніх реформ в Україні та Польщі, науково-педагогічні інновації.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Калязін, Юрій
Назва : Реалізація міжпредметних зв’язків при вивченні вищої математики у процесі підготовки викладачів професійної освіти
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання/ МОН України. - Київ: Знання, 2019. - № 6. - С. 7-14. - ISSN 1682-2366 (Шифр В730231/2019/6). - ISSN 1682-2366
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища математика--фахова спрямованість--міжпредметні зв’язки--виробнича діяльність
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хлопов, Андрій
Назва : Застосування знань із дисципліни "Вища математика" для підготовки студентів освітньої галузі "Технології"
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання/ МОН України. - Київ: Знання, 2020. - № 6. - С. 35-40. - ISSN 1682-2366 (Шифр В730231/2020/6). - ISSN 1682-2366
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища математика--професійна спрямованість--методика викладання математики--методика навчання математики
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 51(075.8)/В 55
Автор(и) :
Назва : Вища математика: готуємось до атестації: навчальний посібник для студентів спеціальності 111 "Математика" першого (бакалаврського) освітнього рівня/ М. М. Астаф’єва [та ін.] ; Київський університет імені Бориса Грінченка. Частина I: Теоретичні матеріали
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2022
Кільк.характеристики :174 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Примітки : Рекомендовано до друку Вченою радою Київського університету імені Бориса Грінченка (протокол №6 від 17 червня 2021 р.)
ISBN, Ціна 978-617-658-042-3: 38.82 грн.
ДРНТІ : 27
УДК : 51(075.8)
Предметні рубрики: Вища математика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища математика--комплексний екзамен--підготовка до атестації--теоретичні питання--приклади відповідей--бакалаври
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(4)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(4)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elibrary.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Прошкін В. В., Грибонос Є. Ю.
Назва : Контроль навчальних досягнень з математичних дисциплін у майбутніх економістів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 1. - С. 157-168. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.15768 (Шифр О283150799/2016/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.15768
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): контроль--навчальні досягнення--майбутні економісти--математична підготовка--математичні дисципліни--вища математика
Анотація: У статті подано систему контролю навчальних досягнень майбутніх економістів у процесі вивчення математичних дисциплін, що спрямована на підвищення якості математичної підготовки студентів і включає наступні компоненти: змістово-функціональний, управлінський, технологічний. Розглянуто особливості застосування програми «OpenTEST» для здійснення тестування студентів. Подано структуру інформаційних пакетів з математичних дисциплін задля забезпечення прозорості освітнього процесу та максимальної інформованості майбутніх фахівців про всі аспекти організації контролю. Представлено вимоги до розроблення системи індивідуальних завдань і науково-методичних матеріалів практико зорієнтованого характеру для самостійної роботи студентів. Окреслено перспективи подальших досліджень, що пов’язані з упровадженням системи контролю навчальних досягнень студентів-економістів у процесі вивчення математичних дисциплін.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бірюкова Т., Сукач Т.
Назва : Підвищення рівня мотивації вивчення вищої математики через розв’язання задач професійної спрямованості [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019. - № 1/2. - С. 115-127. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.115127 (Шифр О283150799/2019/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.115127
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація--вища математика--задачі професійної спрямованості--компетентність
Анотація: В статті розглянуто питання щодо підвищення рівня мотивації вивчення вищої математики шляхом розв’язання задач професійної спрямованості. Наведено приклади розв’язання задач для студентів економічного профілю навчання. Прикладний характер розглянутих задач має за мету поєднати вивчення вищої математики із спеціальною підготовкою майбутніх бакалаврів та надати їм можливості набути досвіду розв’язання виробничих задач, підвищити свою професійну компетентність, що дуже важливо в час жорсткої конкуренції на ринку праці.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Прошкін В.
Назва : Система контролю навчальних досягнень майбутніх економістів у процесі вивчення "Вищої математики" [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - Вип. 1/2. - С. 80-85. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2016(1-2)8085 (Шифр Н057263/2016/1/2). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2016(1-2)8085. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2016(1-2)8085
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища математика--майбутні економісти--методика розрахунку--навчальні досягнення--система контролю
Анотація: Автором представлено процес застосування системи контролю навчальних досягнень майбутніх економістів при вивченні «Вищої математики», що складається з наступних етапів: підготовчого, інформаційного та основного. Зазначено, що провідною ідеєю системи контролю є встановлення взаємовідносин між викладачем і студентом на суб’єкт-суб’єктній основі та узгодженість дій кожного з суб’єктів контролю на всіх його етапах. Визначено методику розрахунку рейтингу в запропонованій системі контролю за видами: поточний рейтинг; індивідуальний рейтинг за окремим кредитним модулем; семестровий рейтинг; загальний рейтинг з дисципліни. Наступним кроком дослідження стане експериментальна перевірка системи контролю навчальних досягнень майбутніх економістів у процесі вивчення математичних дисциплін в університеті.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Радченко С.
Назва : Використання методу шаблонів при формуванні самостійних завдань для студентів 3 курсу лінійної алгебри [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - Вип. 1/2. - С. 85-90. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2016(1-2)8590 (Шифр Н057263/2016/1/2). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2016(1-2)8590. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2016(1-2)8590
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційно-комунікаційні технології--методика викладання--вища математика--навчальний процес
Анотація: У запропонованій статті розглядається на конкретному прикладі з лінійної алгебри простий метод шаблонів, який дозволяє значно пришвидшити процес складання самостійних завдань по теорії матриць викладачам вищої математики без використання складних середовищ програмування, що потребує відповідного рівня кваліфікації. Такий метод збільшує ступінь індивідуалізації завдань для тестового контролю студентів, оскільки кількість пакетів завдань не обмежується можливостями витрат часу та зусиль викладача. З іншого боку, наявність числових опцій в генераторі завдань дозволяє змінювати рівень їх складності, що відповідає вимозі поступовості засвоєння матеріалу
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)