Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вища медична освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Назва журналу :Педагогічний процес: теорія і практика -2016р.,N 4
Цікаві статті :
Шрамко О. Інтеграція як світоглядна парадигма мистецької освіти/ О. Шрамко (стр.7-11) Кл.слова: мистецтво,мистецька освіта,світоглядна парадигма
Кареліна О. Концепція інтердіяльнісного навчання/ О. Кареліна (стр.12-16) Кл.слова: інтерактивне навчання,педагогічна технологія,інтердіяльнісне навчання
Фамілярська Л. Мобільність сучасного вчителя: теоретико-методологічний аспект/ Л. Фамілярська (стр.16-20) Кл.слова: адаптування,освіта,особистість
Загородня А. Проблема якості та змісту підготовки фахівців економічної галузі в Україні/ А. Загородня (стр.21-25) Кл.слова: економічна галузь,економічна освіта,професійна підготовка
Клопов Р. До питання формування готовності майбутніх фахівців з туризмознавства у вищих навчальних закладах/ Р. Клопов, Л. Безкоровайна (стр.25-30) Кл.слова: майбутні фахівці з туризмознавства,вища освіта,професійна компетентність
Ковальський Р. Критерії та рівнева характеристика готовності майбутніх учителів музики до керування шкільним естрадно-інструментальним колективом/ Р. Ковальський (стр.30-35) Кл.слова: професійна підготовка,учитель музики,естрадно-інструментальний колектив
Сліпчук В. Тенденції підготовки фахівців фармацевтичної галузі в Україні (50-60 роки ХХ століття) / В. Сліпчук (стр.35-40) Кл.слова: професійна підготовка,фармацевтична освіта,фахівці фармацевтичної галузі
Діденко І. Особливості роботи педагогічних з'їздів під час революції 1905-1907 років/ І. Діденко (стр.40-43) Кл.слова: безкоштовна освіта,викладання рідної мови,демократизація освіти
Сисоєва С. Досвід впровадження наукового ступеня доктора (Ed.D.) в галузі освіти у США/ С. Сисоєва (стр.44-51) Кл.слова: науковий ступінь,доктор в галузі освіти,освіта в США
Батечко Н. Особливості навчання майбутніх викладачів вищої школи в магістратурі у Сполучених Штатах Америки/ Н. Батечко (стр.51-57) Кл.слова: освіта в США,магістратура,викладач вищої школи
Mospam N. Students training tendency in the European Union: legal aspect/ N. Mospam (стр.57-61) Кл.слова: Європейський Союз,вища освіта,законодавчі акти
Когут С. Дослідження становлення педагогіки праці в Республіці Польща: аналіз базових понять/ С. Когут (стр.62-67) Кл.слова: педагогіка праці,професійна освіта,освіта в Польщі
Євтушенко Н. Перспективи використання польського досвiду в створеннi нацiональної концепції професiйної пiдготовки майбутнiх учителiв/ Н. Євтушенко (стр.67-71) Кл.слова: підготовка учителів у Польщі,педагогічна освіта в Україні,учитель
Тригуб І. Професійна підготовка експертів у галузі освіти у слов'янських східно-європейських країнах/ І. Тригуб (стр.72-78) Кл.слова: експерт у галузі освіти,країни Східної Європи,якість освіти
Линьов В. Організація освітнього процесу на засадах особистісно орієнтованого навчання: досвід роботи міжнародних шкіл якості (QSI)/ В. Линьов (стр.78-83) Кл.слова: Київська міжнародна школа (KIS),Міжнародна Школа Якості (QSI),таксономія Б. Блума
Карпенко О. Опіка і виховання дітей у притулках Німеччини/ О. Карпенко (стр.83-87) Кл.слова: притулки у Німеччині,діти,притулок
Мартиненко С. Змістове забезпечення підготовки вчителя початкової школи до роботи з ліворукими дітьми/ С. Мартиненко, Л. Шкарбан (стр.88-92) Кл.слова: вчитель початкової школи,професійна підготовка,ліворукі діти
Овчаренко Н. Сучасний стан підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності/ Н. Овчаренко (стр.93-99) Кл.слова: вокально-педагогічна діяльність,професійна підготовка,учитель музичного мистецтва
Лисенко О. Ігрові комп'ютерні платформи як засіб контролю у процесі підготовки лікарів-інтернів/ О. Лисенко (стр.99-102) Кл.слова: ігрові комп’ютерні платформи,Інформаційно-комунікативні технології,контроль
Петрова С. Обгрунтування моделі інноваційного дитячого будинку/ С. Петрова (стр.103-108) Кл.слова: дитина-сирота,інноваційна модель,самореалізація
Olishevych V. Working specificity of foreign languages teacher with students of different ages/ V. Olishevych (стр.109-112) Кл.слова: іноземна мова,інтерактив,методи роботи вчителя
Кульбашна Я. Форування загальних компетентностей майбутніх лікарів/ Я. Кульбашна, О. Ткачук (стр.113-118) Кл.слова: вища медична освіта,здоров’язбереження,підготовка майбутніх лікарів
Манюк Л. Технологія врахування лінгвістичних особливостей фахової комунікації майбутніх лікарів/ Л. Манюк (стр.119-124) Кл.слова: лікар,лікар-пацієнт,студент-медик
Скиба М. Формування умінь еколого-педагогічної діяльності майбутніх учителів біології у процесі тренінгу/ М. Скиба (стр.124-128) Кл.слова: майбутні учителі біології ,тренінг,структура тренінгу
Майєр Н. Рeфлексивний підхід до формування методичної компетентності у майбутніх викладачів іноземних мов у процесі самостійної роботи/ Н. Майєр (стр.129-135) Кл.слова: майбутній викладач іноземних мов,магістрант,методична рефлексія
Ржевська Н. Основи правової компетентності бакалавра з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності/ Н. Ржевська (стр.135-140) Кл.слова: бакалавр з підприємництва,бакалавр з торгівлі,бакалавр з біржової діяльності
Ван Я. Зміст і структура комунікативної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Я. Ван (стр.141-144) Кл.слова: комунікативна культура,майбутній вчитель музичного мистецтва,диригентно-хорове навчання
Веремчук О. Формування професійної культури майбутніх документознавців у вищих навчальних закладах: змістовий аспект/ О. Веремчук (стр.145-149) Кл.слова: професійна культура,підготовка майбутніх документознавців,професійна підготовка
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кульбашна, Ярослава, Ткачук, Олена
Назва : Форування загальних компетентностей майбутніх лікарів
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2016. - Вип. 4. - С. 113-118. - ISSN 2078-1687, DOI 10.28925/2078-1687.2016.4.113118 (Шифр П875300957/2016/4). - ISSN 2078-1687, DOI 10.28925/2078-1687.2016.4.113118
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 14.35
Предметні рубрики: Освіта-- Педагогічний процес
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища медична освіта--здоров’язбереження--підготовка майбутніх лікарів
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2019р.,N 2
Цікаві статті :
Соколова І. Медична освіта України: світові тенденції, європейські орієнтири і національні пріоритети/ І. Соколова (стр.7-15) Кл.слова: інтернаціоналізація,стандартизація,триплет стандартів
Дембіцька С. Формування навичок працеохоронної діяльності в студентів машинобудівних спеціальностей: теоретичний аспект/ С. Дембіцька (стр.16-21) Кл.слова: працеохоронна діяльність,фахова підготовка
Діденко І. Роль освітянських з’їздів 1911–1914 років у розв’язанні проблем учительства/ І. Діденко, О. Філатова (стр.22-27) Кл.слова: педагогічні курси,педагогічний з’їзд
Machynska N. Professional burnout of teachers: theoretical and practical aspects/ N. Machynska, Y. Derkach (стр.28-34) Кл.слова: навантаження,потенціал,професійне вигорання
Hladkova V. Adaptive control of personnel reserve training in institution of higher education/ V. Hladkova (стр.35-40) Кл.слова: акмеологія,кадровий резерв,акмесинергетичне забезпечення
Budak V. Patriotic education of students in teaching psychological and pedagogical discipline (on example of critical thinking technology)/ V. Budak, O. Oleksiuk (стр.41-45) Кл.слова: патріотизм,лідер-патріот,критичне мислення
Стеблюк С. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової дяльності: морально-етична складова/ С. Стеблюк (стр.46-51) Кл.слова: мораль,ступенева освіта,наукове дослідження
Сліпчук В. Формування комунікативних компетентностей іноземних студентів у закладах вищої медичної освіти України/ В. Сліпчук (стр.52-57) Кл.слова: іноземні студенти,комунікативні компетентності,вища медична освіта
Воскобойнікова-Гузева О. Цифрова гуманітаристика в системі вищої освіти Канади/ О. Воскобойнікова-Гузева (стр.58-62) Кл.слова: інформаційні технології,магістерська програма,міждисциплінарна підготовка
Кристопчук Т. Стандарти професійної підготовки фахівців у країнах європейського союзу та в Україні: порівняльний аналіз/ Т. Кристопчук (стр.63-67) Кл.слова: національний стандарт,нормативно-правове забезпечення
Бінницька К. Професійна підготовка фахівців економічної галузі в Республіці Польща в педагогічній теорії/ К. Бінницька (стр.68-71) Кл.слова: економічна галузь,професійна підготовка
Коломієць А. Феномен якості освіти: доба бароко/ А. Коломієць (стр.72-77) Кл.слова: доба бароко,якість освіти,Septem Artes Liberales
Tsyuk O. Directions of the implementation of the swedish experience for quality assurance of higher education in Ukraine/ O. Tsyuk (стр.78-82) Кл.слова: імпліментація,освіта Швеції,рейтинги
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сліпчук В.
Назва : Формування комунікативних компетентностей іноземних студентів у закладах вищої медичної освіти України
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 2. - С. 52-57. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.5257 (Шифр Н057263/2019/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.5257
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): іноземні студенти--комунікативні компетентності--вища медична освіта--навички спілкування
Анотація: У статті визначено напрями розвитку професійних навичок спілкування студентів вищої медичної освіти у процесі навчання у вищих медичних навчальних закладах України. Показано, що загальною тенденцією є покращення парадигми набору іноземних абітурієнтів та забезпечення якості надання освітніх послуг, щоб протистояти конкуренції з Китаєм, Південною Кореєю, Польщею та іншими країнами. Визначено, що модель медичної освіти у США впроваджена у вітчизняних вищих медичних навчальних закладах, що передбачає співпрацю з лікарнями, де студенти можуть безпосередньо навчатися «біля пацієнта»; збільшення списку клінічних баз даних, що дозволяє охопити декілька спеціальностей. Враховуючи особливості професійної освіти майбутніх фахівців у галузі «Здоров’я» у вищих навчальних закладах України, необхідність вдосконалення навчально-виховного процесу шляхом впровадження дисциплін «Комунікативні навички лікарів», «Перша долікарська допомога»,«Етика та деонтологія у фармації», курси на вибір («Психологія спілкування»,«Естетика»,«Етика»). Рівень задоволеності професійною освітою у вищих медичних навчальних закладах визначався на прикладі Національного медичного університету імені Богомольця. Доведено, що головним у процесі професійної освіти фахівців вищих медичних закладів України є: постійне оновлення практичної спрямованості викладання навчальних предметів та факультативних курсів, спрямованих на розвиток професійних комунікативних навичок та професійної культури фахівців у галузі «Здоров’я»; удосконалення навчально-методичного забезпечення навчально-виховного процесу; незамінне поєднання теорії з клінічною практикою.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Mospan N., Slipchuk V.
Назва : Іnternational students in higher education medical institutions in Ukraine: current state of play and prospects [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 3. - С. 60-70. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.7 (Шифр Н057263/2020/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.7
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища медична освіта--іноземні студенти-медики--медичні університети--працевлаштування--потреби--перспективи
Анотація: У статті досліджується сучасний стан міжнародного студентського населення в Україні, чия кількість у національних медичних університетах постійно зростає з 2006 року. Україна є країною для отримання вищої медичної або фармацевтичної освіти іноземними студентами. Україна є не тільки одним з найбільших постачальників іноземних студентів до Європейському просторі вищої освіти, але вона також є країною, що приймає іноземних студентів, переважно з Азії та Африки. Опитування, спрямоване на вивчення сучасних потреб та перспектив навчання міжнародних студентів-медиків, було проведено в Національному медичному університеті імені О. О. Богомольця у 2019 році. Вибірку складали 60 студентів-медиків першого курсу, вибраних випадковим чином. Це дозволило студентам надати відгуки про свою країну походження, освіту, уподобання, задоволеність якістю освітніх послуг у приймаючій країні, шляхи фінансування навчання та майбутні кар’єрні плани. Серед причин, за якими іноземні студенти обирають Україну як місце для навчання – переваги країни, високоякісна освіта, поради друзів та географічне розташування. Результати дослідження показують, що іноземні студенти-медики розглядають Україну не лише як країну, що надає високоякісну медичну освіту, а й як перспективну країну для післядипломної роботи. Результати дослідження дозволяють припустити, що сучасні потреби та перспективи міжнародних студентів-медиків одного медичного університету, ймовірно, будуть типовими для інших національних медичних університетів та для України в цілому. Зроблено висновок, що збільшення кількості іноземних студентів вимагає регулярного моніторингу та спеціальних досліджень з боку університетів та уряду. Ці заходи посприяють виробленню кращої стратегії надання якісних освітніх послуг на університетському та державному рівнях з урахуванням як потреб іноземних споживачів, так і майбутніх глобальних змін.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Chalyi A., Sysoiev O., Chalyy K.
Назва : Synergetic principles of modernization of teaching natural disciplines forms in higher medical education
Паралельн. назви :Синергетичні засади модернізації форм навчання природничих дисциплін у вищій медичній освіті
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2020. - № 5. - С. 31-38. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.3 (Шифр T017777504/2020/5). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.3
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): модернізація--синергетика--впровадження новітніх технологій--навчання--вища медична освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стеченко О.
Назва : Навчальний план підготовки магістрів медицини: зміни в проектуванні освітнього процес [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019. - № 3/4. - С. 220-239. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.220239 (Шифр О283150799/2019/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.220239
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища медична освіта--магістри медицини--навчальні плани--формування професійної компетентності
Анотація: Педагогічне проектування освітнього процесу є основним з важелів удосконалення підготовки фахівців у вищій школі. Особливу увагу в цьому аспекті слід звертати на навчальний план спеціальності, який задає головні вектори освітньої траєкторії здобувачів освіти та надає можливості для реалізації завдань освітніх програм щодо формування компетентностей. В статті проаналізовано основні відмінності навчального плану підготовки магістрів медицини від попередньої версії – навчального плану підготовки спеціалістів за спеціальністю «Лікувальна справа», та встановлено головні риси структури навчальних планів підготовки лікарів у Польщі на прикладі Варшавського медичного університету та Медичного коледжу Ягелонського університету. На основі зіставлення та проведеного аналізу спрогнозовано можливі наступні зміни у проєктуванні навчальних планів підготовки магістрів спеціальності «Медицина» у закладах вищої освіти (ЗВО) України згідно з основними тенденціями у європейському просторі вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)