Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вища педагогічна освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Біницька К. М. Порівняльний аналіз системи вищої педагогічної освіти в Україні та республіці Польща у контексті Болонської угоди/К. М. Біницька // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2012. т.№ 17.-С.14-18
2.

Бобрицька В. І. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у вищій педагогічній освіті/В. І. Бобрицька // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. т.№ 16 (2).-С.35-39
3.

Леонтьєва І. Концептуальні засади екосистеми сучасної педагогічної освіти/І. Леонтьєва // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023,N № 39(1).-С.19-24
4.

Андрущенко В. Ювілейні роздуми про перспективу/ В. Андрущенко // Вища освіта України. -Київ, 2020,N № 1.-С.5-12
5.

Чернуха Н. М. Індивідуальна траєкторія розвитку особистості: життєдайні ідеї Бориса Грінченка/Н. М. Чернуха // "Я йшов туди, де гуркіт праці чути..." (до 150-річчя від дня народження Бориса Грінченка). -Київ:Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б. Д. Грінченка, 2014.-С.61-66
6.

Лісучевська Н. М. Компетентнісний підхід в підготовці майбутніх учителів початкової школи/Н. М. Лісучевська // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2011,N Вип. 2.-С.107-115
7.

Осадчий В. В. Мультимедійні технології у професійній підготовці майбутніх учителів в умовах педагогічного університету/В. В. Осадчий // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2011,N Вип. 2.-С.129-140
8.

Мосьпан Н. Від освіти до ринку праці/Н. Мосьпан // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N Вип. 1/2.-С.50-55
9.

Вітранюк Н. О. Організаційні засади створення та діяльності педагогічних технікумів у Радянській Україні (1920-1925)/Н. О. Вітранюк // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 2.-С.14-26
10.

Васьківська Г. О. Дидактичні аспекти реалізації міждисциплінарних зв'язків у процесі фахової підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів/Г. О. Васьківська // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 3/4.-С.137-149
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)