Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вузівська бібліотека<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.776(082)/С 69
Назва : Соціальні комунікації в інтеркультурному просторі: міжконтинентальний діалог інтелектуалів : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 13 листопада 2014 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :343 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 04.41
УДК : 316.776(082)
Предметні рубрики: Суспільні науки-- Соціологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): 3d-друк--герменевтика--інтернет-видання--комунікації
Зміст : Актуальна проблематика сучасних досліджень у галузі PR в Україні/ В. В. Березенко. Social media and human rights activism: a personal account / R. Voren. Український Євромайдан у кривому дзеркалі російської пропаганди (2013—2014) / В. О. Гандзюк. Символьна матриця соціальних комунікацій в умовах політичної кризи/ В. В. Гулай. Перспективи розвитку соціальних комунікацій/ Л. М. Колєчкіна. Роль журналиста в подаче информации в постоянно изменяющейся геополитической ситуации / Р. В. Ковальчик. Реалізація демократичного врядування за допомогою Інтернету як інструмента соціальних комунікацій державної влади / М. В. Макарова. Інтертекстуальність візуального тексту мас-медіа/ Л. Г. Масімова. Причини розвитку ЗD-друку як засобу реклами і брендингу/ Л. А. Раренко. Принцип наслідування у професійних комунікаційних процесах у документно-інформаційній сфері / В. Є. Сошинська. Актуальні питання місця документаційного менеджменту в прийнятті управлінських рішень/ В. Г. Спрінсян. Смисл як базовий конструкт соціальної комунікації: теоретико-методологічний аспект/ Я. С. Фруктова. PR-оцінка: сучасна проблематика / Ю. М. Шафаренко. Бібліотека і соціальні комунікації: розвиток сучасних досліджень / Г. М. Швецова-Водка, Ю. А. Остапчук. Способи візуалізації журналістської інформації/ В. Е. Шевченко. Пріоритетні напрями функціонування документів орендних і лізингових операцій у комерційній діяльності України/ О. В. Шевченко. Особливості та сучасні тенденції підготовки фахівців з реклами і зв'язків з громадськістю / В. О. Шиян. Комунікативні характеристики сервісу Twitter у регіональному медіа-просторі/ О. О. Градюшко. Персональні сторінки соцмереж як інструмент зворотного зв'язку в процесі управління/ Т. Ю. Гранчак. Теоретичні основи використання віртуального простору у міжособистісному спілкуванні студентської молоді/ М. С. Грінченко. Журнали відкритого доступу як інструмент підвищення наукометричних показників автора/ Ю. О. Дем'янова. Проблема визначення цільових аудиторій корпоративних комунікацій / Т. С. Єжижанська. Герменевтика смайлів та їхня роль в інтернет-комунікаціях/ C. M. Іщук. Реклама як інструмент крос-культурної комунікації/ Є. О. Кияниця. Крос-культурні особливості рекламної комунікації/ Н. М. Лисиця. Роль інтернет-видань у формуванні сучасної дійсності: лінгвокультурологічний аспект (на матеріалах чернігівських періодичних інтернет-видань) / М. В. Ольховик, Я. А. Мартиненко. Прояви постмодернізму у рекламі: соціокультурний аналіз / С. В. Прищепко. Візуалізація рекламних образів в умовах крос-культурної комунікації / Н. С. Удріс. Формування механізму саморегулювання рекламної галузі: міжнародний та вітчизняний досвід/ А. О. Романова. Деякі особливості адаптації книжкового видавництва до сучасних умов: зарубіжний досвід / Р. Л. Владімірська. Музична періодика України: сучасні тенденції та типологічні особливості (1991 - 2014 pp.)/ Л. М. Зеленська. Засади використання інформаційних технологій у системі управління бізнес-процесами у видавничій справі/ P. P. Лойко. Формування сучасних навчальних видань у видавничому центрі "Академія"(за cepiєю видань "Альма-Матер") / М. Р. Озеранська. Жанр колективної монографії в аспекті змістової культури наукових видань/ Р. В. Пикалюк. Книговидання у Великій Британії: стратегії, принципи, досвід/ Т. В. Полковенко. Бібліотека коледжу в інформаційному просторі / С. К. Бондар, Т. В. Швець. Інтерфейси комунікування в бібліотеці як соціальному інституті/ Н. В. Веретеннікова, Н. Е. Кунанець. Когнітивно-комунікаційна місія бібліотек в інформаційному суспільстві / І. О. Давидова. Місія Запорізької обласної універсальної наукової бібліотеки імені О. М. Горького в умовах розвитку сучасного інформаційного простору / О. Є. Дроздовська, В. В. Костюк. Соціокультурна динаміка діяльності бібліотеки Київського університету імені Бориса Грінченка/ В. А. Зотова, О. Є. Матвійчук. Компетентнісний підхід до підготовки магістрів в галузі бібліотечної справи та інформації / М. В. Макарова. Міжнародні бібліотечні організації у системі професійної комунікації фахівців галузі/ Л. С. Прокопенко. Державна політика у галузі бібліотечної справи: трансформація дійсного та уявного на шляху до світового інформаційного простору / Г. В. Салата. Інформаційна грамотність як основний чинник професійної підготовки бібліотечних працівників у ВНЗ США / C. O. Чуканова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.007(477)/І 74
Назва : Інформаційна освіта та професійно-комунікативні технології ХХІ століття : зб. матеріалів V Міжнар. наук. - практ. конф. , Одеса, 13-15 вересня 2012 р.
Вихідні дані : Одесса: Симэкс-Принт, 2012
Кільк.характеристики :433 с
ДРНТІ : 00
УДК : 378.007(477)
Предметні рубрики: Інформаційна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): документознавство--інформаційна діяльність--бібліотечно-інформаційне обслуговування--аутсорсинг--бібліографічний опис--наукометричний аналіз--добір кадрів--база даних--мотиваційно-цільовий аналіз--вузівська бібліотека--захист інформації--паблік рилейшнз--мас-медіа--рекламний текст--політична реклама--коропоративна культура внз--корпоративна етика--міжвузівська взаємодія--проектні методики--інтернет-комунікації
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)