Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (7)Грінченкознавство (1)Наукові періодичні видання Університету (40)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вчителі<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 293
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.

Організація середовища дистанційного навчання в середніх загальноосвітніх навчальних закладах/Ю. М. Богачков [та ін.] ; редактор Ю. М. Богачков. - 2012
2.

Михайліченко М. В. Громадянська компетентність майбутніх учителів/М. В. Михайліченко ; дар. М. В. Михайліченко. - 2008
3.

Вихователь-методист дошкільного закладу - 2013г.,N 5 (Введено оглавление)
4.

Мистецтво та освіта - 2013г.,N 1 (Введено оглавление)
5.

Яценко Т. С. Социально-психологическое обучение в подготовке будущих учителей/Тамара Семеновна Яценко. - 1987
6.

Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2012г.,N 3/4 (Введено оглавление)
7.

Перехейда О. Методична роботи. Положення і накази/О. Перехейда. - 2012
8.

Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір/Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012
9.

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. № 1(13). - 2010
10.

Бестужев-Лада И. В. К школе ХХI века/И. В. Бестужев-Лада. - 1988
11.

Мешко Г. М. Вступ до педагогічної професії/Г. М. Мешко. - 2012
12.

Онуфрієнко Н. О. Проблема готовності майбутніх учителів суспільствознавчих дисциплін до професійної діяльності/Н. О. ОНУФРІЄНКО // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, 2010,N № 1(13).-С.58-62
13.

Чернігівська Н. С. Проблема професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови під час педагогічної практики/Н. С. Чернігівська // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, 2010,N № 1(13).-С.63-66
14.

Професійна адаптація молодого вчителя в умовах змін цінісної парадигми суспільства/М-во освіти і науки України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України, Голов. упр. освіти і науки викон. органу Київміськради (КМДА), Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - 2010
15.

Могорита Г. І. Сьогодні свято!/Г. І. Могорита. - 1997
16.

Іноземні мови - 2014г.,N 2 (Введено оглавление)
17.

TIMSS 2007/О. Я. Савченко, Т. М. Байбара, А. В. Бесєдіна Ч. 1: Результати дослідження на національному рівні. - 2010
18.

Антонович Є. А. Художні техніки у школі/Є А. Антонович, В. І. Проців, С. П. Свид . - 1997
19.

Данилин Ю. Мопассан/Ю. Данилин. - 1951
20.

Лісіна Л. О. Підготовка вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти до конструювання навчальних технологій: теоретико-методологічний аспект/Л. О. Лісіна. - 2011
21.

Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі Вип. 16. - 2010
22.

Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття/Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2014
23.

Арчажникова Л. Г. Профессия - учитель музыки/Л. Г. Арчажникова. - 1984
24.

Пінейру П. С. Доповідь про насильство щодо дітей у світі/П. С. Пінейру . - 2007
25.

Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки/Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - 2015
26.

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. № 22. - 2014
27.

Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри/В. О. Огнев’юк [та ін.]. - 2015
28.

Кипиченко Н. С. Формування мотиваційно-ціннісної готовності майтбутніх учителів початкової школи до комунікативної взаємодії з учнями /Н. С. Кипиченко // Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки. -Київ, 2015.-С.93-100
29.

Сінельнікова Н. О. Особливості формування культури мислення майбутніх учителів/Н. О. Сінельнікова // Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки. -Київ, 2015.-С.143-150
30.

Чаговець Б. Інноваційна модель науково-методичної роботи ліцею як засіб підвищення професіоналізму вчителів/Б. Чаговець // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2015,N № 3.-С.8-13
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)