Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (7)Грінченкознавство (1)Наукові періодичні видання Університету (40)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вчителі<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 293
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.


   
    15 цитат, які надихають та здатні змінити життя : [за матеріалами Інтернету] // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 4/5. - С. 47.

Рубрики: Вчителі--підготовка до уроку--цікаві матеріали

Кл.слова (ненормовані):
цікаві матеріали до уроків

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


   
    8 звичок щасливих людей // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 1/2. - С. 61.

Рубрики: Вчителі--поради психолога

Кл.слова (ненормовані):
щасливі люди -- життєва позиція -- здатність до відновлення -- позитивно налаштовані люди -- доброзичливість -- подолання життєвих труднощів -- поради психолога
Анотація: В статті наведено поради психолога про те, як виробити у собі звички, що допоможуть долати життєві труднощі і почуватися набагато щасливішим.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

3.


   
    8 питань, які потрібно ставити собі хоча б раз на рік // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 1/2. - С. 62-63.

Рубрики: Вчителі--поради психолога

Кл.слова (ненормовані):
плани на майбутнє -- кар'єрне зростання -- зацікавленість у роботі -- навчатись новому -- наближення до здійснення мрії -- зміна життєвих пріоритетів -- поради психолога
Анотація: В статті наведено поради психолога про те, які важливі запитання про власне життя повинна ставити перед собою кожна людина хоча б раз на рік та зробити висновки, щоб скоригувати подальший їх напрямок.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Antala, B.
    International federation of Physical Education and its impact to monitoring of Quality Physical Education in the world = Міжнародна федерація фіз освіта та її вплив на моніторинг якісне фізичне виховання у світі / B. Antala, S. Ivashchenko, G. Lopatenko // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2020. - N 2. - С. 4-9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
фізичне виховання -- моніторинг
Анотація: Фізична активність вже добре запроваджена в усіх державах-членах ЄС у формі фізичного виховання, а також різноманітних програм, які дозволяють молоді люди повинні бути фізично активними до, під час і після шкільного дня.Проте активні шкільні перерви та включення фізичної активності в уроки може бути розширено на національному рівні. Кількість годин фізкультури часто визначається субнаціонально, а в деяких випадках школами. Збільшення кількості обов’язкові години та встановлення стандартів для забезпечення якості можуть додатково допомогти студентам досягти рекомендацій ВООЗ та забезпечити потенціал шкіл для просування фізична активність молоді.Дослідження мало на меті виявити передовий досвід Міжнародної федерації Фізичне виховання до моніторингу якості фізичного виховання. Матеріал і методи: теоретичний аналіз та узагальнення літературних джерел. Підвищити фізичну активність молоді можна кількома способами. Найбільший Широко використовуваною практикою є фізичне виховання, яке входить до шкільної програми в всі країни-члени ЄС; однак кількість годин фізичного виховання, що надається, обов’язкові чи факультативні, і якість значно відрізняється в різних країнах. В порядку забезпечувати якісне регулярне фізичне виховання та сприяти безпечній фізичній активності для всіх молодих людей у ​​школах вчителі фізкультури повинні бути належним чином підготовлені у сприянні оздоровчій фізичній активності, на додаток до традиційних видів спорту. Його потрібно розглядати в контексті взаємопов’язаних стратегій охопити формулювання та розробку інклюзивних та справедливих навчальних програм, які надати особисто значущий і соціально та культурно відповідний досвід і які залучають молодих людей до радості та задоволення від фізичної активності, щоб сприяти активний здоровий спосіб життя протягом усього життя. Якісні навчальні програми з фізичного виховання потрібно ґрунтуватися на аченні, що отримані знання, навички та розуміння сприяти досягненню фізичної грамотності та бути частиною добре структурованого фізичного освітня програма, що охоплює від дошкільної освіти до вищої середньої школи рівень.
Дод.точки доступу:
Ivashchenko, S.
Іващенко Сергій
Lopatenko, G.
Лопатенко Сергій
Антала Браніслав


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Bilonozhko, O.
    Technology of the development of lyceum teachers pedagogical culture in the system of methodical work [Електронний ресурс] = Технологія розвитку педагогічної культури вчителів ліцеїв у системі методичної роботи / O. Bilonozhko. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 37. - С. 42-46, DOI 10.28925/2311-2409.2022.375. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
вчителі ліцеїв -- педагогічна культура -- платформа «Педагогічна культура вчителя ліцею» -- система методичної роботи -- технологія розвитку педагогічної культури
Анотація: У статті розглядається технологія розвитку професійної культури вчителів ліцеїв у системі методичної роботи. Обґрунтовано, що створення єдиної методичної платформи «Педагогічна культура вчителя ліцею» на базі міського науково-методичного центру уможливлює побудову чіткої стратегії розвитку професійної культури вчителів профільної школи, організацію постійного моніторингу процесу та об’єктивне оцінювання його результативності. Зазначено, що важливими елементами запропонованої технології є моніторинг результативності та зворотній зв’язок. Моніторинг здійснюється опитуванням на початковому та заключному етапах. Зворотній зв’язок забезпечується організацією обговорення після кожного проведеного заходу, а також дискусією у соціальних мережах і месенджерах. Програма розвитку педагогічної культури охоплює весь навчальний рік, тематика є багатоаспектною і актуальною, у ній задіяні усі педагоги міських ліцеїв, що дозволяє зробити розвиток педагогічної культури системним, постійним, всебічним і загальним. Запропонована технологія розвитку педагогічної культури вчителів ліцеїв у системі методичної роботи (створення платформи «Педагогічна культура вчителя ліцею») забезпечує системне ознайомлення вчителів ліцею з передовим освітянським досвідом. Запропонована технологія забезпечує реалізацію педагогічних умов розвитку педагогічної культури вчителів ліцеїв і характеризується такими ознаками, як системність (максимально враховані різноманітні аспекти розвитку педагогічної культури вчителя), послідовність і регулярність (платформа діє протягом усього навчального року і пролонговується на наступний рік, заходи відбуваються щотижнево) та загальність (тотальне охоплення вчителів ліцеїв міста). Запропонована технологія дозволяє подолати розбіжності між організацією методичної діяльності, що має на меті підвищення професійної культури вчителів, у різних закладах профільної освіти міста.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Білоножко О. В.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.


    Binytska, K.
    Requirements for system of professional competencies of english teacher in eu countries [Електронний ресурс] / K. Binytska, G. Buchkivska, A. Kokiel. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - P85-90, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
країни ЄС -- професійні компетентності -- вчителі англійської мови
Анотація: У статті висвітлено вимоги до професійних компетентностей вчителя англійської мови в країнах ЄС. Акцентовано, що одним з найважливіших нормативно-правових документів, який визначає вимоги до компетентності та професійної підготовки вчителів англійської мови, є Вказівки для вчителів англійської мови, які говорять іншими мовами (TESOL). В країнах ЄС вимогами, які висуваються до вчителя англійської мови є: дотримання рекомендацій та вказівок освітньої програми зверху до низу; використання рекомендованих підручників та навчальних матеріалів, викладачі можуть самостійно розробляти власні підручники та посібники, а також поповнювати існуючі; розробка та проведення тестів; підготовка учнів до іспитів. Розробка вимог до вчителя англійської мови забезпечує детальне обговорення його компетентностей, зокрема: вміння конкретно планувати освітню діяльність та виконувати її у класі відповідно до раніше підготовленої програми; здатність гнучко адаптуватися до запитань та відповідей учнів; можливість контролю за роботою учнів; вміння розпізнавати, аналізувати та давати можливість учням долати труднощі в процесі навчання та розвивати свої індивідуальні здібності. Оцінка компетентностей вчителя англійської мови у країнах ЄС доводить, що вони повинні бути чітко визначені та узгоджені у професійному стандарті. Узагальнено, що у європейських країнах є різні суспільні потреби та вимоги до вчителя англійської мови, саме тому неможливо визначити один «ідеальний набір вимог» до професійних компетентностей вчителя англійської мови. Однак перераховані вище компетентності, безумовно, є запорукою позитивного досвіду навчання та збільшать шанси на успіх у професійній діяльності вчителя англійської мови. Проаналізовані вимоги щодо професійних компетентностей учителя англійської мови, на нашу думку, є спробою відповісти на виклики сучасного глобалізованого суспільства в потребі міжнародної інтеграції та вільного спілкування. Вважаємо, що для нашої держави доцільно враховувати ці вимоги під час розроблення національних професійних стандартів для вчителів іноземної мови.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Buchkivska, G.
Kokiel, A.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Eshete, Mekie M.
    Efl teachers’ continuous professional development: reflections on and target needs [Електронний ресурс] / Mekie M. Eshete, G. Gezahegn. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - P51-67, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
професійний розвиток -- безперервний -- цільові потреби -- викладачі -- англійська мова
Анотація: У дослідженнях з питань освіти все більше уваги приділяється безперервному професійному розвитку вчителів, оскільки він може вплинути на якість викладання. Незважаючи на це, дослідження потреб вчителів англійської мови як іноземної у безперервному професійному розвитку були обмеженими. Щоб подолати цю прогалину, у цій статті досліджувалися роздуми вчителів англійської мови як іноземної щодо цільових потреб безперервного професійного розвитку. У цьому роботі використовувався змішаний метод дослідження, який включає як кількісний, так і якісний підходи для відповіді на завдання дослідження. Учасники дослідження включали 20 викладачів англійської мови як іноземної, які викладають у державних середніх школах, а дані збирали за допомогою тесту, анкет та інтерв’ю. Висновки показали, що вчителі англійської мови як іноземної мають різні погляди на свої професійні недоліки, бажання та потреби. Крім того, вчителі англійської мови як іноземної зазначили, що поточна програма безперервного професійного розвитку, яка практикується в їхній школі, ніколи не проводилася з метою допомоги їм розвивати свою професійні уміння. На двосторонньому рівні 0,01 спостерігалася сильна негативна кореляція між цільовими потребами вчителів англійської мови як іноземної у безперервному професійному розвитку та їхніми рефлексіями щодо поточного безперервного професійного розвитку (rs = -0,961, n = 20, p = 0,01). Нарешті, дослідження рекомендує переглянути програму безперервного професійного розвитку; зацікавлені сторони повинні провести оцінку програми, а потім включити в неї міркування вчителів і цільові потреби для безперервного професійного розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Gezahegn, G.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


   
    Examining chemistry teachers’ reflective journals during mentoring practices [Електронний ресурс] / Sağlam Arslan Ayşegül [та ін.]. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - P76-89, 10.28925/1609-8595.2023.1.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
менторські практики -- рефлексивна педагогічна практика -- рефлексивний щоденник -- вчителі хімії
Анотація: Метою дослідження є визначення впливу програми менторства на професійний розвиток підопічних. Дослідження ґрунтується на прикладі чотирьох учителів хімії, які брали участь у програмі наставництва як підопічні, щоб краще зрозуміти програму наставництва. Інструмент збору даних, використаний у цьому дослідженні – це рефлексивні щоденники, які підопічні вели протягом усієї менторської практики (протягом восьми тижнів). Учасники заповнювали рефлексивні щоденники після завершення уроків (матеріал, план уроку тощо), які вони готували під час групових наставницьких сесій, що проводилися щотижня. Форми для оцінювання містять п’ять запитань, які можуть спонукати підопічних до роздумів над реалізацією планів і професійним розвитком під час програми наставництва. Отримані дані свідчать про те, що підопічні мали кваліфіковані роздуми щодо своїх поточних, а також майбутніх практик. У статті зосереджено увагу на різних категоріях рефлексії: рефлексії в дії і рефлексії для дії. Категорія «рефлексія в дії» охоплює заяви підопічних про рішення, які вони знайшли під час уроку (в дії) для несподіваних випадків, з якими вони зіткнулися під час навчання. Категорія «рефлексія для дії» охоплює погляди підопічних щодо навчання, яке вони проводили на своїх уроках після завершення навчання. Наставники часто зазначали у своїх щотижневих рефлексивних щоденниках, що програма наставництва має позитивний вплив на їхні компетентності щодо методів навчання під час виконання спільно розроблених планів уроків. З іншого боку, найважливішою проблемою, яку назвали підопічні, є необхідність додаткового часу, оскільки вони не можуть завершити діяльність у запланований термін. У світлі отриманих даних можна зробити висновок, що програма наставництва покращила професійну практику підопічних.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Ayşegül, Sağlam Arslan
Canan, Cengiz
Faik, Özgür Karatas
Suat


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Haile, E. S.
    Qualitative inquiry into the practice of Instructional Leadership and Transformational Leadership in Public Secondary Schools of Addis Ababa, Ethiopia = Якісне дослідження практики навчального керівництва та трансформаційного лідерства в державних загальноосвітніх школах Аддис-Абеби (Ефіопія) / E. S. Haile // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 5. - P39-48. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
державна загальноосвітня школа -- навчальне керівництво -- трансформаційне лідерство -- ефективне шкільне керівництво
Анотація: Результати діяльності навчального закладу тісно пов’язані з якістю та/або релевантністю обраного директорами стилю керівництва, а також його можливим впливом на рівень задоволеності вчителя своєю роботою. Директорам шкіл потрібно обрати оптимальний стиль керівництва, щоб надихати та заохочувати вчителів. Мета цього дослідження – дослідити практику керівництва державною загальноосвітньою школою в контексті теорій навчального керівництва та трансформаційних стилів керівництва. Встановлено, що обидві теорії охоплюють практики лідерства, що підвищують рівень задоволеності викладачів та досягнення учнів. Для підтвердження теоретичних висновків було проведено емпіричне дослідження, під час якого були опитані директори державних шкіл та вчителі (всього – 34 учасника, в тому числі 24 викладачі та 10 директорів із 65 шкіл Аддис-Абеби). Форма опитування – напівструктурні запитання. Аналіз даних проводився одночасно з проведенням сесій співбесіди. Для організації та генерації кодів та тем дослідження була використана комп’ютерна програма ATLAS.ti 8 (що дозволяє якісно аналізувати великі обсяги текстових, графічних, аудіо- та відеоданих). Висновками дослідження стали наступні положення: 1) директори державних шкіл Аддис-Абеби не до кінця реалізовують навчальну лідерську та трансформаційну стратегію в своїй роботі. Їм заважає втручання в роботу школи з боку влади. Головним критерієм призначення на посаду директора школи є не професійна компетентність чи результати діяльності, а відданість інтересам правлячої партії. Це дуже впливає на задоволеність та мотивованість учителів своєю роботою. Опитані вчителі підтвердили, що їх робота з викладання та навчання не отримує ефективної підтримки з боку керівників шкіл і зробили висновок, що шкільне керівництво не практикує в цілому ефективного стилю управління школою, подібного до стилю навчального та трансформаційного керівництва; 2) трансформаційна лідерська поведінка та стиль керівництва в навчанні позитивно впливають на задоволеність роботою вчителя, відданість роботі та кращі результати роботи в школі. Трансформаційне лідерство визначено респондентами опитування як сприятливий стиль керівництва для підвищення ефективності роботи шкіл та поліпшення досягнень учнів
Дод.точки доступу:
Еліас СебсбІ Гейл


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.
371.121(477)
H99


   
    III Всеукраїнська школа методичного досвіду "Суспільствознавча освіта в умовах сучасних цивілізаційних викликів" на Миколаївщині // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL : наук. журн. - 2015. - № 3. - С. 5-8. : кольор. фотогр. . - ISSN 2411-1317
УДК

Рубрики: Методична робота--вчителі

Кл.слова (ненормовані):
Всеукраїнська школа методичного досвіду -- літні школи -- педагоги-суспільствознавці
Анотація: В статті зазначено, що 18-20 червня 2015 року на узбережжі Чорноморської коси, що на Миколаївщині, у рамках Літньої школи освітян України працювала III Всеукраїнська школа методичного досвіду педагогів-суспільствознавців.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

11.


    Ivashnova, S.
    How teachers choose training courses. Empirical research results [Електронний ресурс] / S. Ivashnova. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 4. - P33-43, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
навчальні курси -- вчителі -- глибинне інтерв’ю -- компетентність -- кваліфікація
Анотація: Стаття презентує результати дослідження індивідуальних стратегій вибору навчальних курсів педагогічними працівниками закладів загальної середньої освіти. У статті обґрунтовано вибір методів дослідження та засобів для обробки результатів, описана методика підготовки сценарію глибинного інтерв’ю, його проведення, аналізу. Результати експерименту підтвердили наявність зв’язку між рівнем прояву зовнішнього негативного компоненту мотивації до професійного розвитку та обчисленим за результатами контент-аналізу глибинного інтерв’ю коефіцієнтом Яніса, за допомогою якого встановлюється співвідношення позитивних та негативних оцінок по відношенню до блоків питань. У процесі дослідження уточнено освітній запит педагогів (практичні інструменти для педагога, обмін досвідом, професійне спілкування), який переважно орієнтований на оновлення способів дій, що свідчить на (усвідомлену чи ні) недостатню ефективність традиційних професійних технологій. Виявлені стратегії вибору (орієнтація на думку значимих осіб та врахування особливостей професійної діяльності) потрібно враховувати не лише під час розроблення нових навчальних курсів, а й під час їх просування на ринку освітніх послуг. Дослідницька група підготувала відповідні рекомендації для розробників. За результатами дослідження розроблені методичні рекомендації для системи післядипломної педагогічної освіти. Експеримент, який проводиться у 22 закладах освіти в м. Києві (Україна) та охоплює понад 1750 педагогів, потребує перевірки в інших умовах (маленькі школи у віддалених регіонах, обласні та районні центри), оскільки не виокремлено вплив мегаполісу на активність педагогів у програмі та інші регіональні чинники, які можуть бути важливими.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

12.


    Klajmon-Lech, U.
    The idea of subjectivity and dialogue in the education of a disabled [Електронний ресурс] = Ідея суб'єктивності і діалогу в освіті дитини з інвалідністю / U. Klajmon-Lech. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 61-76, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.1694. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
діалог у сфері освіти -- дитина з інвалідністю -- освіта -- предметно-орієнтоване сприйняття -- сім'я
Анотація: Предметно-орієнтоване сприйняття учня - це суттєвий крок ефективної освіти. Ідея суб'єктивності в освіті пов'язана з ідеєю діалогічності. Врахування суб'єктивності та необхідності постійного спілкування є важливим завданням виховання дитини з інвалідністю. Перший діапазон обох ідей пов'язаний з відносинами між батьками (першими і найважливішими педагогами та опікунами дитини) та спеціалістами (лікарі різних спеціальностей, фізіотерапевти та, в першу чергу, вчителі, які працюють з дітьми, що мають інвалідність). Другий діапазон стосується відносин між батьками та дитиною з інвалідністю. Становить науковий інтерес відповідь на питання, як ідея суб'єктивності та діалогічності реалізується в обох діапазонах.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Клаймон-Лех Уршула


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

13.


    Minczanowska, Aleksandra.
    Znaczenie praktyk pedagogicznych w ksztaltowaniu warsztatu zawodowego przyszlych nauczycieli - doniesienie z badan / A. Minczanowska, A. Hruzd-Matuszczyk // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 158-163, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.158163. - Библиогр.: с. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Вчителі

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка вчителів -- педагогічні практики -- професійна майстерність учителя -- вчителі-вихователі
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.158163,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Hruzd-Matuszczyk, Alicja
Хрузд-Матущик Аліса
Мінчановська Олександра


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

14.


    Reis, A.
    How does our brain change during the learning process = Як змінюється на мозок під час навчально-виховного процесу / A. Reis, N. Morze, K. Osmolyk // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 6. - С. 1-7, DOI 10.28925/10.28925. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
електронне навчання -- мультимедіа -- біхевіоризм
Анотація: . Дана стаття присвячена змінам мозку під час навчально-виховного процесу. Результати дослідження пропонують різні інструменти та методи, які оснащують сучасних педагогів та студентів. Автор описує різні аспекти навчального процесу та різні стилі навчання. Також він надає інформацію про різні стереотипи, які з'являються на нашому шляху. Автор пропонує перелік ІТ-компетенцій та методологічних компетенцій викладачів і студентів, необхідних для вчителя та студента 21 століття. Чи справді процес навчання в 21- му столітті, відрізняється від навчально-виховного процесу в 20-му столітті чи раніше? Багато людей вважають, що великих змін зазнали інформаційно-комунікаційні технології, але навчання - це навчання і нічого більшого. Наші студенти - це цифрові мультимодальні учні, які мають різні стилі навчання. Вони сприймають велику кількість інформації в структурованому поверхневому форматі і зберігають її в короткотривалій пам'яті. В довготривалій пам’яті учні зберігають інформацію для інтерактивності та рефлексії. Сьогодні студенти потребують все більше і більше мультимедійного змісту. Це профіль наших клієнтів, наших студентів, їх потреби і запит до нас. Мультимодальне навчання на противагу мультимедійному навчанню, в якому люди - мультимодальні учні. Вони навчаються через слова, написані тексти, зображення та аудіо. І все це показує, що наш мозок має різні області для різних функцій. Ми, як вчителі, маємо запропонувати зміст навчального матеріалу у різних форматах. Нові змінені формати, дають нам можливість одночасно синхронізувати учбовий матеріал в декількох форматах. Це означає, що інформація для наших студентів може бути представлена у чотири рази легшою для розуміння і запам’ятовування. Коли студенти використовують декілька комунікаційних каналів, це схоже на те, що ми множимо надану інформацію. І це наш виклик на сьогодні. Це стимулює нас до створення нових педагогічних і технологічних методів, які будуть в гармонії з сучасністю та допоможуть нашим учням використовувати свій мозок у повному обсязі і для цього нам необхідні нові освітні стратегії в сучасному цифровому середовищі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Morze, N.
Osmolyk, K.
Антоніо Дос Рейс


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

15.
37.091.321:005.62]:811.111(076)
R 53


    Richards, Jack C..
    Professional Development for Language Teachers : Strategies for Teacher Learning / J. C. Richards, T. S. Farrell. - Cambridge : Cambridge University Press, 2005. - 202 p. - (Cambridge Language Education). - ISBN 978-521-61383-5 : 50.00 грн.
Переклад назви: Професійний розвиток для викладачів мови : cтратегії навчання вчителів
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Англійська мова --Вчителі--Професійне вдосконалення--Навчальні видання -- Навчально-методичні посібники

   Вчителі-мовники--Вдосконалення--Навчально-методичні посібники


Дод.точки доступу:
Farrell, Thomas S.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

16.


    Stoika, Olesia.
    Teacher’s digital competence in the european educational discourse [Електронний ресурс] / O. Stoika. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2023. - № 8. - P112-122, DOI 10.28925/2617-5266.2023.813. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
цифрові компетенції -- вчителі -- освіта -- оцінювання -- рекомендації -- міжнародні ініціативи
Анотація: У статті висвітлено ключові принципи формування цифрової компетентності вчителя. Мета статті – висвітлити особливості формування цифрової компетентності вчителя з урахуванням європейських підходів до цього процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

17.
37.014.6
T 58


   
    TIMSS 2007 . Ч. 1. Результати дослідження на національному рівні / О. Я. Савченко, Т. М. Байбара, А. В. Бесєдіна. - [Б. м. : б. в.], 2010. - 399 с. - ISBN 978-966-552-249-2 : 29.00 грн., 29.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Тестування--Наочні посібники

Кл.слова (ненормовані):
математична освіта -- природнича освіта -- дослідження -- хімія -- фізика -- біологія -- географія -- математика -- вчителі
Анотація: Подано та проаналізовано результати TIMSS 2007 в Україні.
Дод.точки доступу:
Савченко, О. Я.
Байбара, Т. М.
Бесєдіна, А. В.


Примірників всього: 19
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (7),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (7),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

18.


    Vysotska, Oksana.
    Testing as a language assessment tool: ukrainian experience [Електронний ресурс] / O. Vysotska. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2023. - № 8. - P54-64, DOI 10.28925/2617-5266.2023.87. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
оцінка -- тест -- дизайн тесту -- тест-тас
Анотація: Є багато книжок, присвячених технікам розробки тестів для вчителів, які дозволяють критично оцінювати та обдумувати завдання оцінювання, розроблені ними та для них. Проте проблема полягає в тому, чи вчителі, які є «майстрами на всі руки», грамотні в оцінюванні та написанні тестів, чи усвідомлюють вони цілі оцінювання, розуміють і можуть інтерпретувати методи та принципи розробки тестових завдань.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

19.


    Yaroshenko, О.
    Formative assessment as a factor in modernizing the teaching natural science subjects [Електронний ресурс] / О. Yaroshenko, Т. Korshevniuk, L. Vashchenko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 1. - P56-73, DOI 10.28925/1609-8595.2024.1.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
вчителі -- природничі дисципліни -- оцінювання -- середня освіта -- реформування
Анотація: Актуальність використання формувального оцінювання в українських школах окреслена та підтверджена нормативно-правовими документами. Цей вид оцінювання фокусується на процесі навчання та досягненнях учнів, що позитивно впливає на результати викладання предметів природничого циклу. Послідовно проаналізовано наукові статті зарубіжних та українських авторів щодо сутності та особливостей формувального навчання. Зазначено, що досліджуваний педагогічний феномен був обґрунтований зарубіжними вченими і вже багато років використовується в школах. Його ефективність доведена на практиці. Донедавна в українських школах формувальне оцінювання не було обов’язковим, тому відсутні фундаментальні дослідження та усталена практика його використання в природничій освіті. Вчителі природничих дисциплін активно осмислюють його методологію та фрагментарно використовують в освітньому процесі. Теоретична та практична готовність вчителів природничих дисциплін до використання формувального оцінювання досліджувалася за допомогою онлайн-опитування 400 вчителів природничих дисциплін.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Korshevniuk, Т.
Vashchenko, L.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

20.


    Єльникова, М. П.
    Управління розвитком педагогічної майстерності вчителів / М. П. Єльникова // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 34/36(658-660). - С. 64–66

Рубрики: Вчителі--Педагогічна майстерність--Управління

Кл.слова (ненормовані):
вчителі -- педагогічна майстерність -- професійна компетентність -- діагностико-технологічний підхід -- технологічна карта -- заклади загальної середньої освіти -- саморозвиток вчителя -- самовдосконалення вчителя -- науково-методична робота

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

21.
Шифр: І368505/2014/2
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2014р. № 2
Зміст:
Руснак, Д. А. Робота з аудіотекстом у процесі формування в учнів основної школи франкомовної компетентності в аудіюванні / Д. А. Руснак. - С.3-7. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: АУДІОТЕКСТ, УЧНІ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ, ФРАНКОМОВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Гальченко, О. Ю. Психологічні передумови формування у студентів коледжів англомовної компетентності у професійно орієнтованому письмі / О. Ю. Гальченко. - С.8-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: КОЛЕДЖ, РАННЯ ЮНІСТЬ, ПСИХОЛОГО-ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ
Прокопчук, М. М. Особливості етапів формування мовних компетентностей в учнів 5-го класу (англійська мова після німецької) / М. М. Прокопчук. - С.15-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПЕРША ІНОЗЕМНА МОВА, ДРУГА ІНОЗЕМНА МОВА, МОВНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ
Шевелько, К. О. Підсистема вправ для навчання анотаційного перекладу учнів старших класів шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови / К. О. Шевелько. - С.21-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: АНОТАЦІЙНИЙ ПЕРЕКЛАД, ЕТАПИ НАВЧАННЯ, ПІДСИСТЕМА ВПРАВ
Майєр, Н. В. Тенденції і перспективи формування методичної готовності майбутніх викладачів іноземних мов / Н. В. Майєр. - С.29-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МАЙБУТНІЙ ВИКЛАДАЧ ІНОЗЕМНИХ МОВ, МЕТОДИЧНА ПІДГОТОВКА, МЕТОДИЧНА ГОТОВНІСТЬ
Дацків, О. П. Комплекс вправ для вдосконалення фонетичних навичок говоріння у майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації / О. П. Дацків. - С.34-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: КОМПЛЕКС ВПРАВ, МАЙБУТНІ ВЧИТЕЛІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ, ФОНЕТИЧНІ НАВИЧКИ
Ярошенко, О. В. Кейс-метод як сучасна технологія формування професійно орієнтованої компетентності в діалогічному мовленні майбутніх викладачів англійської мови / О. В. Ярошенко. - С.39-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: КЕЙС-МЕТОД, ДИСКУРСИ, СІНКВЕЙН
Николаева, С. Ю. Профессиональный портфель преподавателя высшего учебного заведения / С. Ю. Николаева. - С.45-53
Кл.слова: ПРОФЕСІЙНИЙ ПОРТФЕЛЬ, ПОРТФЕЛЬ ВИКЛАДАЧА, ФУНКЦІЇ ПОРТФЕЛЯ
Білоножко, Н. Є. Заняття з англійської мови на тему "Цінності сучасного світу" / Н. Є. Білоножко. - С.54-59
Кл.слова: ЦІННОСТІ, ДЕФІНІЦІЯ, АНАЛІЗ
Мельник, Є. Ю. Du panier au chariot / Є. Ю. Мельник. - С.60-62
Кл.слова: ПОКУПКИ, ПРОДУКТИ ХАРЧУВАННЯ, СУПЕР-/ ГІПЕРМАРКЕТИ
Беженар, І. В. Заняття на тему "Мовний портфель для навчання англійського писемного мовлення" / І. В. Беженар. - С.63-72. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МОВНИЙ ПОРТФЕЛЬ, АНГЛІЙСЬКЕ ПИСЕМНЕ МОВЛЕННЯ, СТУДЕНТИ-ФІЛОЛОГИ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.07.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

22.
Шифр: І368505/2015/3
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2015р. № 3 (83)
Зміст:
Паршикова, О. О. Від декламації до комунікації. Навчання молодших школярів елементарного іншомовного спілкування на основі дидактичних римованих текстів у нових навчально-методичних комплексах з німецької мови для початкової загальноосвітньої школи / О. О. Паршикова. - С.3-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дидактичний римований текст, квазікомунікація, іншомовне спілкування
Осадча, Н. В. Критерії відбору країнознавчих текстів для формування у старшокласників лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному читанні / Н. В. Осадча. - С.10-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лінгвосоціокультурна компетентність, країнознавчий текст, країнознавство
Бориско, Н. Ф. Проблемы межкультурной коммуникации и подготовка переводчиков / Н. Ф. Бориско. - С.15-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: міжкультурна комунікація, міжкультурна компетентність, підготовка перекладачів
Майєр, Н. В. Особливості формування методичної компетентності у майбутніх викладачів французької мови у процесі самостійної роботи / Н. В. Майєр. - С.25-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: викладач, методична компетентність, навчально-методична задача
Лямзіна, Н. К. Веб-квест "Joining a Global Company" як засіб навчання майбутніх економістів професійно орієнтованого англомовного виступу у супроводі комп'ютерної презентації / Н. К. Лямзіна. - С.30-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: веб-квест, англійська мова, комп'ютерна презентація
Драч, А. С. Використання інформаційно-комунікаційних технологій для навчання читання майбутніх учителів англійської мови / А. С. Драч. - С.37-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: навчальна ком'ютерна програма, читання книжкових текстів, наочність
Бігич, О. Б. Методичний проект для учителя початкової школи "Азбука квітів - El abecedario de flores / The flower ABC" / О. Б. Бігич. - С.45-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: початкова школа, проект, тема "Las flores / "Flowers"
Коломінова, О. О. Психолого-дидактичні та методичні засади підготовки студентів мовного педагогічного ВНЗ до аналізу підручника іноземної мови / О. О. Коломінова, С. В. Роман. - С.53-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна методична компетентність, майбутні вчителі англійської мови, педагогічна практика з англійської мови
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (22.10.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

23.
Шифр: І368505/2016/4
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2016р. № 4 (88)
Зміст:
Писанко, Марія Леонідівна. Аналіз елективних курсів з навчання перекладу для учнів старших класів шкіл філологічного профілю / М. Л. Писанко. - С.3-11. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільне навчання, філологічний профіль, елективний курс
Morales, Fernando Martin-Loeches. La interculturalidad en la ensenanza de espanol сотmо lengua extranjera: estrategias para el aprendizaje intercultural / F. M-L. Morales. - С.12-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міжкультурна компетентність, культура, вивчення іспанської мови
Майєр, Наталія Василівна. Концепція формування методичної компетентності у майбутніх викладачів іноземних мов у процесі самостійної роботи / Н. В. Майєр. - С.20-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іноземні мови, самостійна робота, майбутній викладач іноземних мов
Лазаренко, С. В. Підсистема вправ для самостійного оволодіння англомовною лексико-граматичною компетентністю у читанні майбутніми військовими фахівцями з інформаційно-телекомунікаційних технологій / С. В. Лазаренко. - С.29-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальні стратегії, лексико-граматична компетентність, мобільні технології
Карпова, В. Н. Современное образование в эпоху глобализации: традиционная классика VS цифровые технологии / В. Н. Карпова, Л. В. Гнаповская. - С.41-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мережева педагогіка, цифрове середовище, онлайн-навчання
Чухно, Анатолій Андрійович. Реалізація принципів формування фонетичної компетентності у майбутніх учителів у процесі навчання англійської мови після німецької / А. А. Чухно. - С.51-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: друга іноземна мова, майбутні вчителі іноземної мови, перша іноземна мова
Фабрична, Я. Г. Мовний портфель з перекладу для майбутніх викладачів англійської мови / Я. Г. Фабрична. - С.58-63
Кл.слова: мовний портфель, письмовий двосторонній переклад, майбутні викладачі англійської мови
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

24.
74в1+74.58(4Укр)
А 66


    Андрущенко, Віктор.
    Роздуми про освіту : Статті. Нариси. Інтерв'ю / В. Андрущенко. - 2-ге вид., доповн. - Київ : Знання України, 2008. - 819 с. - ISBN 978-966-316-235-5 : 137.43 грн.
ДРНТІ
ББК 74в1+74.58(4Укр)

Рубрики: Освіта.

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- економіка освіти -- вища школа -- гуманітарна освіта -- географічна освіта -- політична наука -- політична освіта -- екологічна політика -- інтеграція -- національна доктрина -- розвиток освіти -- університетська освіта -- педагогічна освіта -- вчителі
Анотація: Унікальне науково-популярне видання, присвячене проблемам розвитку освіти та педагогічної науки на зламі тисячоліть. Висвітлюється перебіг Болонського процесу, вплив інформаційних і телекомунікаційних інновацій, концептуальні реформи вітчизняної освітянської галузі.

Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

25.
373.3/.5:741.02
А 72


    Антонович, Євген Антонович.
    Художні техніки у школі : навчально-методичний посібник для студентів художньо-графічних факультетів вищих навчальних закладів / Є А. Антонович, В. І. Проців, С. П. Свид ; Міністерство освіти України, Інститут змісту і методів навчання. - Київ : ІЗМН, 1997. - 312 с. - ISBN 5-7763-8752-3 : 4.50 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Шкільна освіта--Методика викладання образотворчого мистецтва--Техніка малювання--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
образотворче мистецтво -- техніка малюнку -- пастель -- акварель -- техніка живопису -- вчителі образотворчого мистецтва -- гуаш -- змішана техніка -- розпис тканин -- аплікація -- витинанки -- мозаїка -- гравюра -- гіпсорит -- друкування -- випалювання -- різьблення -- інкрустація -- інтарсія -- образотворча діяльність школярів
Анотація: Розглянуто близько 100 художніх технік та даються методичні поради щодо творчого виконання кожної техніки в образотворчій діяльності школярів.
Дод.точки доступу:
Проців, Вітольда Іванівна
Свид, Станіслав Петрович
Антонович, Є. А. \художник.\
Свид, С. П. \художник.\
Антонович, Є. А. \редактор.\
Свид, С. П. \редактор.\
Міністерство освіти України
Інститут змісту і методів навчання


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

26.


    Антонюк, Л.
    Упровадження інноваційних технологій в освітній процес / Л. Антонюк // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 22/24. - С. 88–91. - Бібліогр.: 9 назв.

Рубрики: Вчителі--інноваційна діяльність--психологічна готовність--Україна

Кл.слова (ненормовані):
психологічна підготовка -- педагоги -- вчителі -- психологічна готовність -- інноваційва діяльність

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

27.
78.071.4
А 88


    Арчажникова, Людмила Григорьевна.
    Профессия - учитель музыки : книга для учителя / Л. Г. Арчажникова. - Москва : Просвещение, 1984. - 111 с. - Библиогр.: с.108-110. - 0.79 грн., 0.79 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музика--Вчителі. Викладачі--Навчальні видання


Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

28.
   378.6:37
   К 38


. Київський університет імені Бориса Грінченка

    Асоянц, П. Г.
    Типи комп’ютерних вправ для навчання професійного орієнтованого читання майбутніх учителів англійської мови / П. Г. Асоянц, М, Д. Герасименко М // Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. Антона Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2011. - Вип. 2. - С. 5-11. - Бібліогр.: с. 11 (5 назв)
УДК

Рубрики: Вчителі іноземної мови--Професійна підготовка--Збірники наукових праць

   Вчителі іноземної мови--Іншомовне читання--Збірники наукових праць


   Англійська мова--Навчальні комп’ютерні програми--Збірники наукових праць


   Іноземні мови--Навчальні комп’ютерні програми--Збірники наукових праць


   Комп’ютерні програми--Навчання іноземних мов--Збірники наукових праць


Кл.слова (ненормовані):
вчителі англійської мови -- вчителі іноземних мов -- професійно орієнтоване читання -- комп’ютерні вправи -- іншомовне читання -- комп’ютерні навчальні програми
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана \голов. ред.\
Хоружа, Людмила \редкол.\
Безпалько, Ольга \редкол.\
Бобрицька, Валентина \редкол.\
Болтівець, Сергій \редкол.\
Караман, Станіслав \редкол.\
Козак, Людмила \редкол.\
Кудикіна, Надія \редкол.\
Лозова, Ольга \редкол.\
Мартиненко, Світлана \редкол.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Олексюк, Ольга \редкол.\
Побірченко, Неоніла \редкол.\
Сергєєнкова, Оксана \редкол.\
Соколова, Ірина \редкол.\
Яценко, Тамара \редкол.\
Герасименко М, М, Д.
Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

29.
371.124:5](477)
А 94


    Афійчук, Юлія.
    Розвиток професійної компетентності вчителя природничих дисциплін у акмеологічному просторі ліцею / Ю. Афійчук, Т. Шеремет // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 5/6. - С. 40–45. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Вчителі-предметники--професійна компетентність--розвиток

Кл.слова (ненормовані):
життєва компетентність -- самоосвітня компетентність -- загальнокультурна компетентність -- здоров’язбережувальна компетентність -- соціальна компетентність -- інформаційно-комунікаційна компетентність -- підприємницька компетентність
Анотація: У статті досліджено базові компоненти професійної компетентності вчителя-природничника у контексі становлення та розвитку життєво компетентного учня.
Дод.точки доступу:
Шеремет, Тетяна


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

30.
371.13:373.3](477)
Б 11


    Білоконна, Н.
    Професійна періодика як важливий засіб підготовки майбутнього вчителя початкових класів / Ніна Білоконна // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 58–60. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Підготовка вчителів--вчителі початкових класів--професійна періодика

Кл.слова (ненормовані):
підготовка вичтелів -- вчителі початкових класів -- професійна періодика -- професійна підготовка -- особистісні якості -- професійна позиція -- періодичні видання
Анотація: Мета статті – окреслити можливості фахового видання у професійному становленні майбутнього вчителя початкових класів.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)