Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=відеоконтент<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бондаренко, Тетяна
Назва : Функціонування та перспективи розвитку студентського телебачення в контексті задоволення інформаційних потреб медійної аудиторії
Місце публікування : Вища школа: наук.-практ. видання. - Київ: Т-во "Знання", 2016. - № 4. - С. 84-92. - ISSN 1682-2366 (Шифр В730231/2016/4). - ISSN 1682-2366
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. 6 назв.
Предметні рубрики: Служба зовнішньої інформації
Засоби масової інформації (ЗМІ)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студентське телебачення--аудиторія змі--аудитория сми--відеоконтент--видеоконтент--студенческое телевидение
Анотація: Представлені історія створення та особливості функціонування студентського телебачення ЧНУ імені Богдана Хмельницького, окреслені перспективи розвитку цього корпоративного ЗМІ, що покликаний задовольняти комунікаційні потреби цільової аудиторії, інформувати про події в університеті та за його межами.
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Поліграфія і видавнича справа -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Дурняк Б. В. Розроблення алгоритму функціонування моделі ризику/ Б. В. Дурняк, T. М. Майба (стр.11-19) Кл.слова: модель ризику,оцінка ризику,технологічний процес
Сеньківський В. М. Удосконалення моделі факторів впливу на композиційне оформлення видання/ В. М. Сеньківський, І. В. Піх, О. В. Литовченко (стр.20-27) Кл.слова: композиційне оформлення,фактор,оптимізація
Soroka N. V. Optimization of mathematical model of tire impact factors hierarchy of the interface use based on mobile applications/ N. V. Soroka, S. P. Vasiuta, О. H. Khamula (стр.28-35) Кл.слова: фактори,матриця попарних порівнянь,шкала Сааті
Хомета T. М. Аналіз засобів захисту до заданого рівня в соціальних інформаційних системах/ T. М. Хомета (стр.36-44) Кл.слова: адаптація,автентифікація,ідентифікатор
Никируй В. Е. Калібрування технологічного процесу виготовлення флексографічних друкарських форм/ В. Е. Никируй, В. 3. Маїк (стр.45-52) Кл.слова: калібрування додрукарського процесу,флексографічні форми,тест-шкали
Тимченко О. В. Дослідження та оцінка методів корекції геометричних спотворень зобра¬жень текстових документів/ О. В. Тимченко [та ін.] (стр.53-65) Кл.слова: спотворені зображення,системи OCR,зображення текстового документу
Луцків М. М. Нечітка модель інтервалу оптичних густин оригіналів і репродукцій/ М. М. Луцків (стр.66-71) Кл.слова: оптична густина,інтервал,діапазон
Верхола М. І. Універсальна інформаційна тривимірна модель фарбодрукарської системи офсетної машини "Speedmaster-74"/ М. І. Верхола (стр.72-83) Кл.слова: тривимірна математична модель,фарбоживильна система,розгалужений сигнальний граф
Пановик У. П. Інформаційна технологія оптимізації процесу підготовки до друку фарбодрукарської системи з трьома накочувальними валиками/ У. П. Пановик (стр.84-92) Кл.слова: фарбодрукарська система,робочий режим роботи,перехідний процес
Гавриш Б. М. Дослідження алгоритмів бінаризації у вивідних пристроях додрукарської підготовки/ Б. М. Гавриш [и др.] (стр.93-99) Кл.слова: алгоритм,бінаризація,процесор растрових перетворень
Маїк В. 3. Дослідження деформаційних властивостей полімерних шарів форм трафаретного друку/ В. 3. Маїк, М. С. Харів (стр.100-106) Кл.слова: фотополімеризаційноздатні матеріали,трафаретна форма,деформаційні властивості
Гавенко С. Ф. Дослідження впливу сучасних технологій відтворення шрифту Брайля на процеси тактильного сприйняття інформації незрячими і слабозрячими/ С. Ф. Гавенко [и др.] (стр.107-116) Кл.слова: шрифт Брайля,трафаретний друк,тиснення
Голубник Т. С. Аналіз утворення зошитів різної конструкції у фальцапаратах рулонних офсетних машин/ Т. С. Голубник, В. М. Сеньківський (стр.117-122) Кл.слова: фальцювання,формувач повздовжнього згину,фальцапарат
Книш О. Б. Експериментальні дослідження крутних моментів при обробці корінців книжкових блоків дисковими ножами/ О. Б. Книш (стр.123-129) Кл.слова: крутний момент,дослідження,корінець
Кукура В. В. Дослідження властивостей спирторозчинних фарб флексографічного друку/ В. В. Кукура, Ю. А. Кукура, М. О. Місюра (стр.130-135) Кл.слова: флексографія,спирторозчинні фарби,відбитки
Коляно Я. Ю. Дослідження поведінки перехідних полів температу ри і потенціалу вологоперенесення в процесі кондуктивного сушіння картону/ Я. Ю. Коляно, Т. С. Сасс (стр.136-153) Кл.слова: кондуктивне сушіння,конвективне сушіння,нестаціонарна термовологопровідність
Дубневич М. М. Кваліметричний аналіз поліграфічного оформлення книжкових видань для дітей/ М. М. Дубневич (стр.154-161) Кл.слова: стандарт,дитяче книжкове видання,навчальне видання
Бондаренко Т. Г. Регіональна практика взаємодії медіа з аудиторією (за результатами соціо¬логічного дослідження)/ Т. Г. Бондаренко (стр.162-173) Кл.слова: медіа,аудиторія,інформаційна взаємодія
Курбан О. В. Специфіка створення алгоритмічної системи управління інформаційними процесами в соціальних мережах/ О. В. Курбан (стр.174-181)
Афанасьєв І. Ю. Методика підготовки спеціалістів зі зв'язків із громадськістю: польський досвід/ І. Ю. Афанасьєв (стр.182-190)
Прихода Я. В. Інноваційні методи навчання майбутніх видавців-редакторів/ Я. В. Прихода, М. І. Женченко (стр.191-198) Кл.слова: інноваційні методи навчання,видавці-редактори,освітні технології
Скібан О. І. Сучасні технологи книжкової промоції в аспекті мас-медійної взаємодії/ О. І. Скібан (стр.199-207) Кл.слова: книжкова промоція,мас-медіа,комунікація
Зелінська Н. В. Наукове книговидання в українському соціумі: чи є життя під час (після) кризи?/ Н. В. Зелінська (стр.208-216) Кл.слова: наукове книговидання,економічна криза,видавничі проекти
Капраль І. І. Якість художнього твору: між літературно-критичним аналізом і редакторською оцінкою/ І. І. Капраль (стр.217-225) Кл.слова: автор,художній твір,критерії оцінки
Хмельовська О. Ю. Форми книжкової виставкової діяльності в Україні у XX ст./ О. Ю. Хмельовська (стр.226-236) Кл.слова: книжкова виставка,книжковий ярмарок,пересувна торгівля
Пелипець М. І. Публікації Степана Смаль-Стоцького та рецепція його діяльності на шпальтах часопису "Свобода"/ М. І. Пелипець (стр.237-244) Кл.слова: Смаль-Стоцький Степан, про нього,газета "Свобода",публікація
Солодка Л. І. Дослідження способів популяризації читання на матеріалі регіонального соціокомунікаційного проекту/ Л. І. Солодка (стр.245-254) Кл.слова: соціокомунікаційний проект,соціальні комунікації,культура читання
Коваль С. В. Відеоконтент користувачів у новинах/ С. В. Коваль (стр.256-265) Кл.слова: контент,згенерований користувачами,українські телеканали
Дутчак А. А. Особливості онлайн-телебачення в контексті діяльності журналіста і редактора/ А. А. Дутчак (стр.266-274) Кл.слова: інтернет,телебачення,масова комунікація
Нестеренко О. А. Діахронна проекція онлайн-сторителінгу/ О. А. Нестеренко (стр.275-284) Кл.слова: мультимедійна історія,мультимедійність,лонгрид
Кузьмук І. В. Мале книговидання в Україні через призму всеукраїнських книжкових рейтингів і відзнак (2009-2013 pp.)/ І. В. Кузьмук (стр.285-290) Кл.слова: малі видавництва,всеукраїнські рейтинги,всеукраїнські відзнаки
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Маркетинг и реклама -2017р.,N 5/6
Цікаві статті :
В Киеве состоялся Девятый iForum (стр.6-9) Кл.слова: Український форум інтернет-діячів, 2017,інтернет-діячі,місто майбутнього
Потребителя надо знать! Это часто важнее знаний о конкуренте (стр.10-15) Кл.слова: поведінка споживача,маркетинг,вітчизняні товаровиробники
Федоришина И. Системный анализ потребителя и сегментация рынка/ И. Федоришина (стр.16-21) Кл.слова: практичний маркетинг,сегментація ринку,поведінка споживача
Степанюк А. Наука сенсорного маркетинга (как пять чувств оказывают влияние на покупательское поведение потребителя)/ А. Степанюк (стр.22-24) Кл.слова: сенсорний маркетинг,нейромаркетинг,споживча поведінка
Патоша О. И. Исследование "нерациональных" эфектов поведения потребителей/ О. И. Патоша, Н. Е. Коробкова (стр.25-29) Кл.слова: поведінка споживача,нераціональні ефекти поведінки,фактори вибору товару
Ромат Е. Неформальные вербальные маркетинговые комуникации (НВМК)/ Е. Ромат (стр.30-40) Кл.слова: маркетингові комунікації,комунікаційні характеристики,класифікація чуток
Реклама, за которую все ругали Pepsi, улучшила имидж бренда на 44 % (стр.41) Кл.слова: реклама,Пепсі,імідж
Домашева Е. А. Алгоритмизация процесса разработки стратегии выведения на рынок нового для предприятия товара/ Е. А. Домашева, А. В. Зозулев (стр.42-48) Кл.слова: стратегія,стратегія виведення,новий товар
Обзор видеоформата и видеорекламы на украинском Digital-рынке (стр.50-54) Кл.слова: рекламна агенція,відеоконтент,відеореклама
Левченко С. Сопровождение онлайн-бизнеса: в поисках идеальной команды/ С. Левченко (стр.56-57) Кл.слова: онлайн-бізнес,штатні фахівці,інтернет-магазин
Тейлор К. В Украине впервые подсчитали объемы креативной экономики/ К. Тейлор (стр.58-60) Кл.слова: креативна економіка, Україна,менеджмент,ринок
Круглый стол "Брендинг украинских средств массовой информации" (стр.61-67) Кл.слова: круглий стіл,засоби масової інформації,бренд
Ромат Е. Образ женщины в рекламе 1930-х годов/ Е. Ромат, Т. Пирогова (стр.68-73) Кл.слова: жіноча реклама, 1930 р.,мода,жіночі образи
В Киеве состоялась ежегодная церемония награждения "Фаворитов Успеха" (стр.74-78) Кл.слова: Фаворити Успіху,церемонія нагородження,український бренд
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Коваль С. В.
Назва : Відеоконтент користувачів у новинах
Місце публікування : Поліграфія і видавнича справа. - Львів, 2017. - N 2. - С. 256-265 (Шифр П739395/2017/2)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): контент--згенерований користувачами--українські телеканали
Знайти схожі

5.

Форма документа :
Шифр видання :
Назва : Обзор видеоформата и видеорекламы на украинском Digital-рынке
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 5/6. - С. 50-54 (Шифр М772184/2017/5/6)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекламна агенція--відеоконтент--відеореклама
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Басулто, Жаклин
Назва : Тренды социальных медиа 2018
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ: Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2018. - № 3. - С. 13-18. - ISSN 1606-3732 (Шифр М855626032/2018/3). - ISSN 1606-3732
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): агенти впливу--ефемерний контент--відеоконтент
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : В 2018 году потребление видео онлайн достигнет одного часа в день
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине: науково-практический журнал. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 5. - С. 26-27 (Шифр М689368129/2018/5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): перегляд відео--відеоконтент--онлайн-відеореклама
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Доценко, Олена
Назва : Комунікативно-прагматичні особливості езотеричних передбачень у мас-медійному дискурсі російсько-української війни
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - Том 29, № 2. - С. 120–130. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2023.2.9 (Шифр С325934233/2023/29/2). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2023.2.9
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіадискурс--критичний дискурс-аналіз--передбачення--езотеричні передбачення--лінгвістичний вплив--комунікативні стратегії--модальність
Анотація: Предметом дослідження є езотеричні прогнози як один зі способів створення вербальної моделі майбутнього. Матеріалом дослідження став медійний текстовий і відеоконтент, у якому представлено езотеричні передбачення, ворожіння, пророкування про хід російсько-української війни після повномасштабного вторгнення армії країни-агресора на територію України. Нині українці, які потерпають від злочинних дій російської армії та інформаційної війни, організованої владою й пропагандистськими мас-медіа РФ, постійно перебувають у стані стресу, є дуже чутливими до езотеричного контенту, який створює ілюзію розуміння ситуації, провокує неправильні висновки й учинки, може призводити до виникнення небезпечних для життя і здоров’я громадян ситуацій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія -2023р.,N 2
Цікаві статті :
Москаленко О. О. Передумови та методологічні засади створення електронної бібліотеки в державній науково-технічний бібліотеці України/ О. О. Москаленко, О. Б. Шмаглій (стр.5-10) Кл.слова: електронні інформаційні ресурси,електронний каталог,повнотекстові бази даних
Ржеуський А. В. SWOT-аналіз дистанційного бібліотечно-інформаційного обслуговування бібліотек закладів вищої освіти України/ А. В. Ржеуський, Н. Е. Кунанець (стр.11-24) Кл.слова: дистанційні сервіси,електронні інформаційні ресурси,месенджери
Жалко Т. Й. Бібліотека як середовище навчання і самоуправління навчанням в умовах сьогодення (на прикладі бібліотеки-студії "Дім" центральної бібліотеки для дітей М. Луцька)/ Т. Й. Жалко, Н. В. Ляшук (стр.25-30) Кл.слова: освітній простір,самоуправління навчанням,освітня послуга
Куліш Ю. О. Використання відеостримінгу та відеохостингу університетськими бібліотеками США для підтримки освітньо-наукової діяльності/ Ю. О. Куліш (стр.31-38) Кл.слова: університетська бібліотека,відеостримінг,відеоконтент
Анісімова О. М. Краєзнавчий контент бібліотек Вінниччини/ О. М. Анісімова, Г. П. Лукаш (стр.39-47) Кл.слова: бібліотечне краєзнавство,формування культурної свідомості,краєзнавчий електронний каталог
Тверитникова О. Є. Менеджмент якості архівної та бібліотечної справи: до проблеми імплементації міжнародних стандартів/ О. Є. Тверитникова, Г. В. Салата (стр.48-53) Кл.слова: стандарт,електронні ресурси,інформаційні технології
Тур О. М. Тенденції розвитку прикладних соціально-комунікаційних технологій у медичній галузі: мобільні застосунки та програми у сфері охорони здоров’я/ О. М. Тур, В. В. Шабуніна, В. І. Маслак (стр.54-62) Кл.слова: системи охорони здоров’я,інформаційні технології,мобільні застосунки
Яворська Т. М. Документні ресурси бібліотек України: проблема дерусифікації/ Т. М. Яворська, А. Л. Ребренюк (стр.63-68) Кл.слова: бібліотеки,документні ресурси,дерусифікація
Ржечицька С. А. Законодавче і нормативно-правове забезпечення діяльності закладів вищої освіти України/ С. А. Ржечицька (стр.69-75) Кл.слова: вища освіта,якість освіти,нормативно-правова база
Карпенко О. О. Інституційні репозитарії закладів вищої освіти України з підготовки фахівців у галузі інформаційної, бібліотечної та архівної справи як складова якості наукової комунікації в сучасному освітньому просторі/ О. О. Карпенко, Н. І. Кобижча (стр.76-82) Кл.слова: інституційний репозитарій,заклад вищої освіти,канали комунікації
Горбань Ю. І. Оптимізація вебсайту бібліотеки закладу вищої освіти для покращення доступу до інформаційних ресурсів/ Ю. І. Горбань, Н. А. Гайсинюк (стр.83-90) Кл.слова: вебсайт,дистанційне обслуговування,інформаційний простір
Філіна Т. В. Креативний менеджмент у системі популяризації читання/ Т. В. Філіна, Я. В. Костельна (стр.91-96) Кл.слова: креативність,креативний менеджмент,популяризація читання
Івашкевич О. В. Штучний інтелект в акустиці функціонування книгозбірень України/ О. В. Івашкевич (стр.97-101) Кл.слова: інноваційні технології,елементи штучного інтелекту,виклики впровадження ШІ
Бондар І. В. Інтеграція електронних ресурсів у бібліотечному середовищі закладу вищої освіти: переваги та виклики/ І. В. Бондар (стр.102-108) Кл.слова: цифрові ресурси,бібліотечне середовище,інтеграція технологій
Мудроха В. О. Особливості формування цифрової компетентності здобувачів вищої освіти спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа"/ В. О. Мудроха (стр.109-114) Кл.слова: цифрова компетентність,професійна підготовка,дистанційне навчання
Політова О. А. Сучасні орієнтири в процесі викладання маркетингу для студентів спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа"/ О. А. Політова (стр.115-122) Кл.слова: маркетинг,архіви,заклад вищої освіти
Цікаві статті :
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)