Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=відеоматеріал<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Варцаба, Надія Василівна
Назва : Застосування західних PR-методів музичного шоу-бізнесу на прикладі етногурту "Дахабраха"
Місце публікування : Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія: науковий журнал/ Міністерство культури і туризму україни, Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ, 2019. - № 2. - С. 142-148. - ISSN 2409-9805 (Шифр Б222100/2019/2). - ISSN 2409-9805
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): імідж--шоу-бізнес--музичний продукт--пострадянські країни--етнохаос--іміджмейкінг--івент-маркетинг--український менталітет--соціальна відповідальність--аудіозаписи--відеоматеріал
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Захарова Р. І.
Назва : Шкільна бібліотека в медіаросторі
Місце публікування : Шкільний бібліотекар (Осн.). - Харків: Основа, 2019. - N 11. - С. 37-38. (Шифр Ш505267/2019/11)
Примітки : Бібліогр.: 5 назв
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скляр О.
Назва : Категорія інвективності: від витоків до викликів сучасності
Місце публікування : Studia Philologica: збірник наукових праць/ Київ. ун-т імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2020. - Вип. 15. - С. 43-53. - ISSN 2311-2425 (Шифр 80я43/S 90-306709024/2020/15). - ISSN 2311-2425
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інвективність--інвективна лексика--інвектива--лихослів’я--медіасередовище--контент
Анотація: Актуальність дослідження зумовлена інтересом сучасної лінгвістики до мовленнєвої поведінки звичайної людини. У статті розглянуто погляди вітчизняних і зарубіжних науковців на природу інвективності, з’ясовано її витоки та причини вживання інвектив. Інвективність — це властивість мовленнєвих одиниць набувати додаткових семантичних і прагматичних значень, що полягають в інтенції образити співрозмовника. Інвективи і лихослів’я загалом є вербальним порушенням заборон, які існують у певній соціальній групі. Серед основних функцій інвективної лексики — вербалізація агресії у конфліктній ситуації; зниження емоційної напруги; заповнення пауз під час мовлення; зменшення або встановлення соціальної дистанції. Увагу зосереджено на особливостях функціонування інвектив у сучасному медіасередовищі, зокрема дитячому і підлітковому. Обґрунтовано вплив лексем з інвективною семантикою на свідомість реципієнта. У межах досліджуваної теми проведено опитування, покликане виявити ставлення користувачів до медіаконтенту, який містить інвективну лексику. Відеоматеріал, доданий до опитування, — уривок мультфільму «Гра Бендера». Результати опитування засвідчують неоднозначне сприйняття контенту з інвективами, відсутність єдиної стратегії вибору і контролю дитячого контенту серед батьків. На основі відповідей можна виокремити 3 типи ставлення до інвективної лексики: негативне (табуювання, уникання інвективної лексики у реальному житті та інформаційному просторі), нейтральне (використання інвектив у житті та віртуальному просторі зумовлене ситуацією, має мету), позитивне (широке використання інвектив, сприйняття їх як засобу увиразнення мовлення, складової повсякденного словника). Подальші дослідження інвектив та специфіки їх реалізації в мовленні дають змогу встановити вплив контенту на мовну особистість, простежити зв’язок між комунікативною поведінкою людини та її інформаційним простором.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)