Пошуковий запит: (<.>K=відеоігри<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11 |
>1.
| Медіаосвіта та медіаграмотність/В. Ф. Іванов [та ін.]. - 2013
|
>2.
| Основи медіаграмотності/за ред.: В. Ф. Іванова, О. В. Волошенюк, О. П. Мокрогуз. - 2014
|
>3.
| Cooper S. A Framework for Scientific Discovery through Video Games/S. Cooper. - 2014
|
>4.
| The Modern Higher Educational Review - 2019г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>5.
| Гарфорд Т. Речі, що змінили світ/Тім Гарфорд ; пер. з англ. Роман Скакун. - 2018
|
>6.
| Горбань О. Філософсько-освітні аспекти відеоігрової діяльності в умовах онлайн-навчання/О. Горбань, М. Малецька // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.1-18
|
>7.
| Малюк Є. Соціальні трансформації та розповсюдження піратського медіаконтенту на прикладі відеоігор/Є. Малюк // Схід. -Маріуполь:Український культурологічний центр, 2022. т.Том 3,N № 3.-С.41-47
|
>8.
| Horban O. Basic hermeneutic approaches to interpretation of videogames/O. Horban, M. Maletska // Схід. -Маріуполь:Український культурологічний центр, 2019,N № 5.-С.5-12
|
>9.
| Салата О. Гейміфікація як засіб підвищення ефективності процесу навчання в закладах середньої освіти/О. Салата, О. Трухан // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 3.-С.47-60
|
>10.
| Зінов'єва Т. А. Підвищення емоційного інтелекту здобувачів вищої освіти за допомогою ігрового навчання як інструменту ІКТ/Т. А. Зінов'єва, С. О. Колот // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023,N N 15.-С.46-61
|
>11.
| Horban O. Videogames as means of increasing students’ motivation/O. Horban, M. Maletska // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2019,N № 4.-С.66-74
|
|