Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (3)Наукові періодичні видання Університету (17)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=візуалізація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 105
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-105 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 070/М 69
Автор(и) : Михайлин, Ігор Леонідович
Назва : Основи журналістики : підручник для студентів вищих навчальних закладів . -5-те видання, перероблене та доповнене
Вихідні дані : Київ: Центр учбової літератури, 2011
Кільк.характеристики :496 с
ISBN, Ціна 978-611-01-0175-2: 100.00, 100.00, грн.
ДРНТІ : 19
УДК : 070
Предметні рубрики: Журналістика
Примірники : всього : ГП АБ(10), Ф3(4), ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП АБ(6), Ф3(4), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 070/Я 47-453405034
Автор(и) : Яковець А. В.
Назва : Телевізійна журналістика : теорія і практика : навч. посіб. для студентів вищих навч. закладів, які навчаються за спец. "Журналістика" . -2-ге вид., доповн. і переробл.
Вихідні дані : Київ: Києво-Могилянська академія, 2009
Кільк.характеристики :262 с
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація):
ISBN, Ціна 978-966-518-525-3
ДРНТІ : 19.01.09 + 19.61
УДК : 070(075.8)
Предметні рубрики: Засоби масової інформації-- журналістика-- телебачення --Україна
Примірники : всього : ГП АБ(26), ГП ЧЗ(2), ГП(1)
Вільні : ГП АБ(25), ГП ЧЗ(2), ГП(1)

Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001.891(082)/М 12
Назва : Магістерські дослідження : тематичний огляд та анотації кваліфікаційних робіт за ОКР "магістр" 2014 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :296 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35.07
УДК : 001.891(082) + 378
Предметні рубрики: Наукові дослідження-- Педагогіка
Зміст : Формування мовнокомунікативної компетентності студентів першого курсу філологічних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів/ Т. Боримська. Діалогові технології викладання української літератури в 9 класах/ Ю. Журба. Методика вивчення граматики студентами-філологами у вищому навчальному закладі/ А. Кайдаш. Формування соціокультурної компетентності в учнів старших класів профільної школи на уроках української мови/ О. Літаш. Рецепція агіографічної літератури у творах Григорія Квітки-Основ'яненка/ І. Науменко. Формування термінологічної системи знань на уроках української мови в учнів 10 класу профільної школи/ Т. Сломчінська. Художні особливості романів Люко Дашвар/ Є. Сукрухо. Особливості моделювання жіночих образів у романі Ірини Вільде "Сестри Річинські"/ А. Фіненко. Явища асиміляції та редукції у сучасній англомовній пісенній ліриці/ О. Андреєва. Мовленнєві стратегії маніпулювання свідомістю у передвиборчому дискурсі Барака Обами/ В. Бабенко. Вербалізація концепту кохання у сучасній американській лінгвокультурі (на матеріалі творів Ніколаса Спаркса)/ О. Бондаренко. Поетика Емілі Дікінсон: лінгвостилістичний та емпіричний аспекти/ Д. Бородуліна. Інавгураційний дискурс американських президентів/ Ю. Войтенко. Відтворення алюзії в художньому перекладі (на матеріалі українських перекладів Р. Бредбері та О. Хакслі)/ А. Галаджій. Вербалізація лінгвокультурного концепту доля у творах британських авторів єлизаветинської доби/ Г. Горпиніч. Гетерогенні римейки художніх творів Чарлза Діккенса/ А. Гусельцева. Мовні засоби маніпуляції у медіа-дискурсі (на матеріалі новин ВВС)/ І. Дайнеко. Лексичні засоби мовної маніпуляції в рекламному дискурсі (на матеріалі англомовної журнальної реклами)/ В. Даниленко. Розвиток навичок читання та аудіювання на заняттях з другої іноземної мови (англійська) у студентів вищих навчальних закладів за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій/ А. Іващик. Мотив блудного сина у світовій літературі/ Т. Костильова. Екологічність мови в емоційній комунікації у творах англійської письменниці Хелен Філдінг/ О. Куля. Конверсаційні особливості авторського і персонажного мовлення у романі J. Austen "Pride and Prejudice"/ Ю. Лопата. Лінгвістичні та прагматичні особливості паремійного простору англомовного та франкомовного медійного дискурсу/ Н. Лоссевич. Естетико-текстотворчі функції авторських оказіоналізмів у художніх текстах Дж. Р. Толкієна/ Д. Лукашенко. Функціональні особливості синтаксичних повторів у сучасній англійській мові/ Н. Романенко. Особливості вживання реквестивних мовленнєвих висловлювань на прикладі сучасної англійської літератури/ Я. Смислова. Засоби вираження епістемічної модальності у творі Дж. Остін "Гордість та упередження"/ К. Тішковська. Текстова ситуація "торгівля людьми" у сучасному англомовному медійному дискурсі: лінгвостилістичні особливості і реакція читача/ А. Турчанінова. Етнокультурна картина світу в англійській та французькій казках/ М. Уляницька. Семіотика політичного дискурсу у передвиборчій кампанії 2012 р. у США/ Ю. Федотова. Структурні та функціональні особливості складнопідрядного речення із that-клаузою у романі Дж. Оруелла "1984"/ О. Хрущ. Вербальні та невербальні аспекти франкомовного та англомовного рекламного дискурсу друкованих засобів масової інформації/ М. Швецова. Постлітературність (на прикладі роману Говарда Джейкобсона "Час звіринця")/ Є. Бобровнік. Проблема становлення особистості у сучасній українській дитячій літературі/ О. Гончаренко. Особливості львівського тексту у сучасній жіночій прозі/ С. Заїка. Чорний гумор" у романі Чака Паланіка «Бійцівський клуб» як засіб зображення американської картини світу/ М. Лісова. Пори року в поезії Оксани Забужко: способи метафоротворення/ Ю. Мєдвєдєва. Концепт "сад" в українській літературі другої половини XX ст./ I. Мурдза ; I. Мурдза. Міфопоетика творчості Світлани Богдан/ А. Негода. Притча в українській літературній прозі на межі ХХ-ХХІ ст./ М. Харабар. Система підготовки вчителів для шкіл України у 20-х роках XX ст./ О. Бакалейко. Виховання толерантності у студентів-магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи" під час вивчення нормативних дисциплін/ А. Василенко. Формування громадянських почуттів молодших школярів/ О. Горова. Навчання в університеті як один з пріоритетів формування успішної соціальної мобільності/ Н. Дячок. Розвиток дошкільної освіти в Києві наприкінці XIX - на початку XX ст./ М. Загорулько. Розвиток ідей про моральне виховання людини у спадщині Конфуція/ І. Лідека. Професійно-педагогічний імідж як запорука успішної діяльності викладача вищої школи/ Ю. Матвєєва. Специфіка використання та впровадження педагогічного моделювання при підготовці магістрів спеціальності "Педагогіка вищої школи"/ Д. Недашківська. Стратегії впровадження інклюзивної освіти в Україні та за кордоном / О. Санакуєв. Мотивація до навчання студентів педагогічних ВНЗ/ А. Талпа. Етичні аспекти співпраці суб'єктів навчально-виховного процесу ВНЗ/ М. Футорянська. Зв'язки з громадськістю в системі сучасних практик індустрії дозвілля та розваг/ Я. Бакун. Віртуальний персонаж як інтегральне явище сучасної медіа-культури/ Л. Великохатня. Специфіка використання реклами в Інтернет-мережі і соціальних мережах / Г. Гребенюк. Тенденції розвитку журналістської етики в українській журналістиці 2013—2014 рр./ А. Кукса. Соціальні медіа в структурі сучасного інформаційного суспільства/ В. Кумейко. Маніпулятивні технології в рекламному бізнесі/ Є. Кутова. Реклама у малому бізнесі (на прикладі малого підприємства)/ Г. Лисицька. Корпоративна соціальна відповідальність як складова комунікаційної діяльності вищого навчального закладу України (на прикладі Київського університету імені Бориса Грінченка)/ М. Пацеєвський. Комунікативна структура рукописного дитячого журналу "Квітка. Настина читанка" Бориса Грінченка / І. Погребняк. Проблеми розвитку мережевих ЗМІ/ Т. Радченко. Зображальні жанри інтернет-журналістики/ О. Сорокіна. Жанр журналістського розслідування на українському телебаченні/ В. Шпак. Українські музичні фестивалі як феномен масової комунікації/ В. Шпак. Вплив Інтернету на формування сучасного способу спілкування людини/ О. Шпак. Роль та внесок Олексія Бутовського у відродження сучасних Олімпійських ігор/ І. Клапоушенко. Формування професійних компетенцій майбутніх викладачів фізичного виховання у процесі асистентської практики/ В. Комлик. Особливості методики рекреації студентів-першокурсників засобами педагогічного відновлення у навчальному процесі ВНЗ/ Т. Комлик. Засоби медико-біологічних відновлень після травм у студентів, що займаються футболом/ К. Коротенко. Особливості методики корекції дефектів постави у студентів вищих навчальних закладів/ А. Мельник. Внесок O. K. Анохіна у розвиток фізичного виховання на початку XX ст./ М. Мельничук. Сучасні підходи до фізичного виховання студентів відділення фізичної реабілітації, хворих на вегето-судинну дистонію/ О. Молчанова. Особливості методики використання засобів медико-біологічного відновлення у фізичному вихованні студентів/ Л. Наухацький. Особливості методики лікувальної фізичної культури при остеохондрозі хребта/ Ж. Недогибченко. Формування основ здоров'я дівчаток засобами художньої гімнастики в умовах фізкультурно-оздоровчого клубу/ К. Шулигіна. Вплив світових освітніх технологій на практику навчання дітей в Україні/ А. Альонкіна. Інститут куратора студентської групи як чинник ефективної виховної роботи у вищих навчальних закладах/ О. Васильєва. Формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами дитячих ЗМІ/ Ю. Волошина. Формування у дорослих позитивного ставлення до дітей засобами живопису / А. Гончар. Ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з сучасними професіями дорослих/ Є. Загоруйко. Розвиток дитячих садків у м. Києві (кінець XIX - 20-ті роки XX ст.) / С. Комина. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вихователя засобами інтерактивних технологій / К. Кравчук. Внесок А. І. Гендрихівської у розвиток суспільного дошкільного виховання (30-ті роки XX ст.) / А. Лунгу. Партнерська взаємодія викладачів і студентів у освітньому середовищі ВНЗ / А. Маленко. Психологічні чинники виникнення агресивності у дошкільників/ І. Масленнікова. Підготовка майбутніх вихователів-методистів ДНЗ до використання ІКТ у своїй діяльності/ К. Меленевська. Ціннісно-смислові орієнтації як чинник професійного самовизначення майбутніх вихователів/ О. Новікова. Підготовка майбутніх спеціалістів дошкільної освіти до здійснення методичної роботи з формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку / Т. Осадча. Освітньо-культурна і громадська діяльність Бориса Грінченка як чинник формування національної свідомості студентів / Д. Перепельченко. Використання ІКТ в організації пізнавальної діяльності дітей старшого дошкільного віку / Т. Сахацька. Формування у дітей старшого дошкільного віку пізнавальної активності в процесі нескладного експериментування/ Т. Смислова. Формування художньо-естетичної компетенції у дітей старшого дошкільного віку засобами живопису/ О. Ткачук. Підготовка майбутніх вихователів до здійснення правового виховання дітей дошкільного віку/ М. Фелендюк. Формування моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури / Ю. Цирень. Педагогічні умови керівництва творчою діяльністю дітей старшого дошкільного віку/ Ю. Цірук. Сучасні форми взаємодії ДНЗ і батьків/ Ю. Швець. Методологічні аспекти формування у дітей старшого дошкільного віку естетичної компетентності / М. Янченко. Підготовка майбутніх магістрів до післядипломної проектно-художньої діяльності з учителями початкових класів/ І. Ботвіна. Формування комунікативної компетентності у майбутнього вчителя початкової школи/ А. Висоцька. Формування риторичних умінь у майбутнього вчителя початкової школи під час тренінгу/ М. Висоцька. Формування навчальної мотивації у студентів-першокурсників/ М. Гарбуз. Взаємодія мистецтв на уроках літературного читання як засіб навчання молодших школярів сприймати художній образ/ О. Городня. Підготовка майбутнього вчителя до використання засобів наочності у процесі вивчення курсу "Я і Україна"/ Н. Губар. Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи до екологічного виховання молодших школярів/ О. Дмитрук. Формування культури усного мовлення майбутніх учителів початкової школи під час ділових ігор / І. Іванова. Підготовка майбутнього вчителя до здоров'язбережувальної діяльності в початковій школі/ О. Кікош. Формування в майбутнього вчителя початкової школи професійного мовлення / В. Ковальова. Підготовка майбутнього вчителя до використання техніки оригамі на уроках трудового навчання в початковій школі/ В. Лещенко. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до навчання художньої праці в школах національних меншин України / Г. Майоренко. Підготовка майбутнього вчителя до використання дидактичних ігор на уроках математики в початковій школі/ І. Плужник. Підготовка майбутнього вчителя до проведення екологічних дидактичних ігор на уроках природознавства в початковій школі/ Ю. Русова. Візуалізація системи образів художнього твору як засобів усвідомлення молодшими школярами його ідеї / Т. Савченко. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи з педагогічно занедбаними учнями у позаурочній виховній діяльності/ О. Сапіженко. Формування творчої особистості майбутнього вчителя початкової школи/ Ж. Северина. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до впровадження педагогічних технологій / А. Сидоренко. Формування творчої особистості молодшого школяра в процесі навчально-пізнавальної діяльності/ О. Смирнова. Формування в майбутнього вчителя початкової школи культури мовленнєвого спілкування/ А. Смірнова. Підготовка майбутніх вчителів початкових класів до позашкільних занять з графічного дизайну/ П. Соболевська. Особливості підготовки майбутнього вчителя початкової школи до навчально-виховної роботи з гіперактивними учнями / Х. Субота-Мельник. Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до використання проектної діяльності в навчальному процесі початкової школи/ О. Товкач. Формування риторичної культури у майбутнього вчителя початкової школи/ Т. Удод. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання ігрового дизайну учнів/ В. Чеснокова. Суспільно-політична діяльність Джузеппе Мадзіні (1821-1872 pp.)/ Ю. Барабаш. Постать Миколи Хвильового у суспільно-політичних процесах 1920-х - початку 1930-х років / В. Василенко. Українське культуртрегерство як чинник формування російської культури другої половини XVII - початку XX ст./ Н. Вірич. Земства на Правобережній Україні/ М. Головко. Енциклопедичні видання в Україні XX - початку XXI ст. ; Участь студентів та викладачів вищих навчальних закладів у народному ополченні при обороні Києва (7 липня - 26 вересня 1941 р.)/ Д. Казаков. Дипломатичні відносини Понтійського царства і Римської держави у період Мітрідатових воєн/ С. Каранда. Політика міжнародного співтовариства щодо врегулювання Косовського конфлікту у 1998-1999 рр./ Д. Кондратенко. Спогади Євгена Чикаленка як історичне джерело вивчення причин поразки української революції/ Ю. Кот. Повсякденне життя української наукової інтелігенції 1920-х років (за матеріалами щоденників Сергія Єфремова)/ А. Кошкідько. Місце Пергамського царства в системі міжнародних відносин у III - II ст. до н.е./ В. Кучерявий. Проблеми шкільної освіти в політиці ЮНЕСКО у другій половині XX ст./ Є. Овчаренко. Київська школа істориків Володимира Антоновича/ І. Пасічник. Пам’ятки сабатинівської культури Бузько-Інгульського межиріччя/ Б. Пацкань. Військово-політична діяльність генерала Я. Слащова у контексті білогвардійського руху в Україні (1918-1920 р.)/ М. Саблін. Сучасна історико-туристична панорама Києва/ Ю. Сандул. Молодіжний рух в країнах Західної Європи та США у другій половині 60-х років XX ст./ К. Холоденко. Шкільництво Києва другої половини XIX ст./ С. Шептицький. Комп'ютерне навчання алгебри і геометрії у старшій школі/ С. Динниченко. Освіта суспільства сталого розвитку/ М. Марунич. Комп'ютерна програма для аналізу та порівняння електронних документів/ Є. Матасар. Об'єкти і методи вимірювань в освіті/ А. Орленко. Вимоги до комунікаційної компетентності, способи її формування/ В. Старшун. Технології підтримки віртуальної навчальної діяльності у соціальних інформаційних системах/ А. Кupдa. Швидкодія криптосистем на еліптичних кривих з використанням кривих у формі Едвардса/ В. Линьов. Напрями використання сучасних інформаційних технологій у діяльності культурно-розважальних закладів/ Л. Первак. Комп'ютерні засоби для організаційної підтримки системи післядипломної освіти/ І. Петроє. Напрями застосування ІКТ у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу/ А. Стецев'ят. Зворотна розробка/проектування (reverseengineering) програмного забезпечення у системі підготовки ІТ - фахівців України/ P. Тихонов ; P. Тихонов. Моніторинг якості освіти у школі/ О. Чернов. Методика патентних досліджень у соціальній сфері з використанням інформаційних технологій/ А. Шинкарук. Розробка автоматизованої системи управління документацією навчального відділу інституту/ Д. Яровий. Управління зайнятістю у сфері державної служби України/ О. Божик. Управління освітньою сферою на місцевому рівні/ О. Бондаренко. Соціальне страхування як інструмент соціального захисту населення/ С. Бублик. Удосконалення організаційної структури виконавчої влади в Україні/ Я. Дудков. Державне управління розвитком інклюзивної освіти в Україні/ О. Кузнецова. Державна політика розвитку соціального діалогу в Україні/ В. Курінна. Організація роботи з кадрами в органах прокуратури/ І. Музиченко. Соціальний захист населення України: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку/ Т. Семенкова. Державна освітня політика в Україні і за кордоном: порівняльний аналіз/ Л. Січкар. Удосконалення механізмів взаємодії виконавчих органів державної влади та громадських організацій/ Ю. Скидоненко. Реалізація державної політики щодо захисту прав дітей на місцевому рівні / В. Черкасова. Державна кадрова політика в освітній галузі (на прикладі м. Києва)/ С. Юрченко. Співвідношення професійних здібностей та професійних інтересів у підлітковому віці/ Е. Загоруй. Психологічні особливості поведінки гіперактивних дітей молодшого шкільного віку/ Т. Ісай. Самоактуалізація особистості студента у зв'язку з проявами захисних механізмів психіки/ О. Конопля. Вікова зумовленість суб'єктивної оцінки стресових подій/ Н. Макарова. Особливості долаючої поведінки емпатійних особистостей/ К. Окорокова. Академічна прокрастинація студентів вищих навчальних закладів/ О. Оладько. Динаміка мотиваційної сфери особистості студента-психолога/ Ф. Подшивайлов. Ціннісні орієнтації студентів із різними соціально-рольовими репертуарами/ О. Рафіков. Психологічні особливості інтернет-комунікації сучасної молоді/ Ю. Сальнікова. Психологічні особливості соціальної адаптації до навчання у вищій школі студентів, які мали досвід шкільного булінгу/ А. Самойленко. Вплив комп’ютерних ігор на формування особливостей особистості в юнацькому віці/ І. Фарафонов. Психосемантичний зміст картини світу професій абітурієнтів психологічних спеціальностей/ А. Юревич. Соціально-педагогічна профілактика хвороб, які передаються статевим шляхом, серед учнів професійно-технічних навчальних закладів/ А. Бєлишева-Кімнатна. Соціально-педагогічне забезпечення прав дітей у сім'ї, яка опинилася в складних життєвих обставинах/ Н. Вітківська. Соціально-педагогічна профілактика агресивної поведінки підлітків у загальноосвітніх навчальних закладах/ Є. Грицай. Соціально-педагогічна підтримка сімей, які виховують ВІЛ-інфікованих дітей/ С. Загреба. Соціально-педагогічна робота фахівців соціальної роботи в центрах матері та дитини/ Д. Ковторова. Соціально-педагогічна робота з підготовки старшокласників до усвідомленого батьківства/ Т. Кравченко. Зміст та форми роботи соціального педагога з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах/ А. Лещенко. Соціально-педагогічні умови професійного самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів/ О. Лобода. Формування академічної манери співу у майбутнього вчителя музичного мистецтва/ О. Благодатних. Методика навчання гри на гобої в Україні у другій половині XX ст. : історичний аспект/ К. Бурдальов. Формування музично-виконавських компетенцій майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ О. Горбачова. Формування музично-виконавського досвіду майбутніх учителів музики у процесі інструментальної підготовки/ О. Дядечко. Формування стильового мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ М. Зеленська. Формування вокально-педагогічних навичок майбутнього вчителя музики у процесі фахової підготовки/ Г. Коваленко. Формування інтонаційного мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ А. Крижановська. Методика розвитку творчих здібностей майбутнього вчителя музики у процесі вокальної підготовки/ О. Нікіфорова. Розвиток творчої самостійності майбутнього вчителя музики у процесі дистанційного навчання/ В. Савтюк. Формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ Г. Третьякова. Формування особистісних якостей майбутніх учителів музики на заняттях з постановки голосу/ С. Трифанюк. Патріотичне виховання старшокласників засобами народнопісенної творчості/ Л. Шекеряк. Осінні каштани/ І. Каленченко. Осінь у Львові/ М. Коренюк. Вечорниці/ О. Кравченко. Відносність руху/ Т. Мільшина. Свято врожаю/ А. Олійник. Образ мавки у творчості Лесі Українки/ Т. Потоцька. Шевченківські дороги/ О. Тонковид. Образ жінки у творчості Т. Г. Шевченка/ А. Шевчук. Танцювальний клас/ О. Шпіг.
Примірники : всього : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Вільні : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 070/З-46
Автор(и) : Здоровега, Володимир
Назва : Теорія і методика журналістської творчості : навчальний посібник
Вихідні дані : Львів: ПАІС, 2000
Кільк.характеристики :180 с
Колективи : Львівський національний університет імені Івана Франка
ISBN, Ціна 966-95183-4-2:
ДРНТІ : 19.41
УДК : 070
Предметні рубрики: Засоби масової інформації-- журналістика --Україна
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.776(082)/С 69
Назва : Соціальні комунікації в інтеркультурному просторі: міжконтинентальний діалог інтелектуалів : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 13 листопада 2014 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :343 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 04.41
УДК : 316.776(082)
Предметні рубрики: Суспільні науки-- Соціологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): 3d-друк--герменевтика--інтернет-видання--комунікації
Зміст : Актуальна проблематика сучасних досліджень у галузі PR в Україні/ В. В. Березенко. Social media and human rights activism: a personal account / R. Voren. Український Євромайдан у кривому дзеркалі російської пропаганди (2013—2014) / В. О. Гандзюк. Символьна матриця соціальних комунікацій в умовах політичної кризи/ В. В. Гулай. Перспективи розвитку соціальних комунікацій/ Л. М. Колєчкіна. Роль журналиста в подаче информации в постоянно изменяющейся геополитической ситуации / Р. В. Ковальчик. Реалізація демократичного врядування за допомогою Інтернету як інструмента соціальних комунікацій державної влади / М. В. Макарова. Інтертекстуальність візуального тексту мас-медіа/ Л. Г. Масімова. Причини розвитку ЗD-друку як засобу реклами і брендингу/ Л. А. Раренко. Принцип наслідування у професійних комунікаційних процесах у документно-інформаційній сфері / В. Є. Сошинська. Актуальні питання місця документаційного менеджменту в прийнятті управлінських рішень/ В. Г. Спрінсян. Смисл як базовий конструкт соціальної комунікації: теоретико-методологічний аспект/ Я. С. Фруктова. PR-оцінка: сучасна проблематика / Ю. М. Шафаренко. Бібліотека і соціальні комунікації: розвиток сучасних досліджень / Г. М. Швецова-Водка, Ю. А. Остапчук. Способи візуалізації журналістської інформації/ В. Е. Шевченко. Пріоритетні напрями функціонування документів орендних і лізингових операцій у комерційній діяльності України/ О. В. Шевченко. Особливості та сучасні тенденції підготовки фахівців з реклами і зв'язків з громадськістю / В. О. Шиян. Комунікативні характеристики сервісу Twitter у регіональному медіа-просторі/ О. О. Градюшко. Персональні сторінки соцмереж як інструмент зворотного зв'язку в процесі управління/ Т. Ю. Гранчак. Теоретичні основи використання віртуального простору у міжособистісному спілкуванні студентської молоді/ М. С. Грінченко. Журнали відкритого доступу як інструмент підвищення наукометричних показників автора/ Ю. О. Дем'янова. Проблема визначення цільових аудиторій корпоративних комунікацій / Т. С. Єжижанська. Герменевтика смайлів та їхня роль в інтернет-комунікаціях/ C. M. Іщук. Реклама як інструмент крос-культурної комунікації/ Є. О. Кияниця. Крос-культурні особливості рекламної комунікації/ Н. М. Лисиця. Роль інтернет-видань у формуванні сучасної дійсності: лінгвокультурологічний аспект (на матеріалах чернігівських періодичних інтернет-видань) / М. В. Ольховик, Я. А. Мартиненко. Прояви постмодернізму у рекламі: соціокультурний аналіз / С. В. Прищепко. Візуалізація рекламних образів в умовах крос-культурної комунікації / Н. С. Удріс. Формування механізму саморегулювання рекламної галузі: міжнародний та вітчизняний досвід/ А. О. Романова. Деякі особливості адаптації книжкового видавництва до сучасних умов: зарубіжний досвід / Р. Л. Владімірська. Музична періодика України: сучасні тенденції та типологічні особливості (1991 - 2014 pp.)/ Л. М. Зеленська. Засади використання інформаційних технологій у системі управління бізнес-процесами у видавничій справі/ P. P. Лойко. Формування сучасних навчальних видань у видавничому центрі "Академія"(за cepiєю видань "Альма-Матер") / М. Р. Озеранська. Жанр колективної монографії в аспекті змістової культури наукових видань/ Р. В. Пикалюк. Книговидання у Великій Британії: стратегії, принципи, досвід/ Т. В. Полковенко. Бібліотека коледжу в інформаційному просторі / С. К. Бондар, Т. В. Швець. Інтерфейси комунікування в бібліотеці як соціальному інституті/ Н. В. Веретеннікова, Н. Е. Кунанець. Когнітивно-комунікаційна місія бібліотек в інформаційному суспільстві / І. О. Давидова. Місія Запорізької обласної універсальної наукової бібліотеки імені О. М. Горького в умовах розвитку сучасного інформаційного простору / О. Є. Дроздовська, В. В. Костюк. Соціокультурна динаміка діяльності бібліотеки Київського університету імені Бориса Грінченка/ В. А. Зотова, О. Є. Матвійчук. Компетентнісний підхід до підготовки магістрів в галузі бібліотечної справи та інформації / М. В. Макарова. Міжнародні бібліотечні організації у системі професійної комунікації фахівців галузі/ Л. С. Прокопенко. Державна політика у галузі бібліотечної справи: трансформація дійсного та уявного на шляху до світового інформаційного простору / Г. В. Салата. Інформаційна грамотність як основний чинник професійної підготовки бібліотечних працівників у ВНЗ США / C. O. Чуканова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(2)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004/С 59
Автор(и) : Соколова Т. Ю.
Назва : AutoCad 2007. Библиотека пользователя
Вихідні дані : Санкт-Петербург: Питер, 2007
Кільк.характеристики :512 с ; 1 эл. опт. диск (CD-ROM)
Серія: Серия "Библиотека пользователя"
ISBN, Ціна 978-5-91180-298-1
ДРНТІ : 20
УДК : 004
Предметні рубрики: Комп’ютерні науки-- Інформаційні технології
Анотація: Книга присвячена новій версії популярного та потужного універерсального середовища проектування - AutoCAD 2007, розробленого компанією Autodesk.
Примірники : всього : ГП АБ(22), Ф1(2)
Вільні : ГП АБ(22), Ф1(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004.451/В 35
Автор(и) : Верстак В. А.
Назва : Анимация в 3ds Max 8. Секреты мастерства (+СD)
Вихідні дані : Санкт-Петербург: Питер, 2006
Кільк.характеристики :429 с
ISBN, Ціна 5-469-01225-5: 79.00 грн.
ДРНТІ : 20
УДК : 004.451
Предметні рубрики: Комп’ютерні науки-- Інформаційні технології-- Операційні системи
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 070/К 79
Автор(и) : Крейг Р.
Назва : Інтернет-журналістика : робота журналіста і редактора у нових ЗМІ
Вихідні дані : Київ: Києво-Могилянська академія, 2007
Кільк.характеристики :323 с
ISBN, Ціна 978-966-518-427-0: 95.00 грн.
ДРНТІ : 19
УДК : 070 + 659.4
Предметні рубрики: Інтернет-журналістика
Анотація: Автор знайомить студентів з особливостями інтернет-ЗМІ і професійними навичками, необхідними для адекватного використання переваг нових засобів масової інформації.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(4)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 070/Д 53
Автор(и) : Дмитровський, Зенон Євгенович
Назва : Телевізійна журналістика : матеріали для вивчення основ тележурналістики : навчальний посібник . -Вид. 3-тє, доповн.
Вихідні дані : Львів: ПАІС, 2009
Кільк.характеристики :224 с
ISBN, Ціна 966-7651-45-2: 75.00, 31.00, 40.00, грн.
ДРНТІ : 19.41
УДК : 070
Предметні рубрики: Засоби масової інформації-- Журналістика
Анотація: У посібнику розкрито специфіку тележурналістики, особливості роботи журналіста на телебаченні, аудіовізуальні жанри, технологію підготовки окремих матеріалів, проблеми сучасного ефірного телемовлення, коротко пояснено телевізійну термінологію.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП АБ(5)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП АБ(5)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 070/З-46
Автор(и) : Здоровега, Володимир Йосипович
Назва : Теорія і методика журналістської творчості : підручник . -3-тє вид.
Вихідні дані : Львів: ПАІС, 2008
Кільк.характеристики :271 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Львівський національний університет імені Івана Франка
ISBN, Ціна 978-966-7651-80-0: 72.00 грн.
ДРНТІ : 19
УДК : 070
Предметні рубрики: Журналістика
Примірники : всього : ГП АБ(5)
Вільні : ГП АБ(5)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Автор(и) : Чміль Г., Корабльова Н.
Назва : Візуалізація реального в сучасному культурному просторі : монографія
Вихідні дані : Київ: Інститут культурології НАМУ, 2013
Кільк.характеристики :256 с
Примітки : Библиогр.: с. 249-255
ISBN, Ціна 978-966-2241-33-4: 30.00, 30.00, грн.
ДРНТІ : 13
УДК : 17.023.36
Предметні рубрики: Культурологія
Анотація: Монографію присвячено надзвичайно актуальній проблемі дослідження сучасного культурного поля, перетвореного на екранну реальність, яка впливає на глядача, його світоглядну та життєву позиції. Саме конструювання реальності з закладеними в ній смислами за допомогою візуальних образів допомагають через кінематограф сформувати культурну реальність, а через неї здійснювати демонстрації життєвих світів, як фізичної реальності.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 070/Г 68
Автор(и) : Горевалов С. І., Зикун Н. І., Стародуб С. А.
Назва : Фотожурналістика в системі засобів масової комунікації: єдність слова і зображення : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Київський міжнародний університет, 2010
Кільк.характеристики :293 с
ISBN, Ціна 978-966-8299-59-9: 47.00 грн.
ДРНТІ : 19.41
УДК : 070 + 659.4
Предметні рубрики: Засоби масової інформації
Журналістика-- публіцистика-- газетно-журнальні жанри
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фотографія--зйомка людей--фотоілюстрації--фототехніка--фотобанк
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Гукова О. О.
Назва : Візуалізація творчого узагальнення на уроках зарубіжної літератури
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2006. - 9. - С. 25-26 (Шифр З659149/2006/9)
Знайти схожі

14.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Борківська О. П.
Назва : Візуалізація навчального матеріалу як засіб розвитку логічного та творчого мислення учнів
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2005. - 8. - С. 15-18 (Шифр З659149/2005/8)
Знайти схожі

15.

Назва журналу :Культура і сучасність -2015р.,N 2
Цікаві статті :
Buryak L.[Буряк Л. І.]. Construction of the image of Taras Shevchenko as a part of national memory [Конструювання образу Тараса Шевченка як складової національної пам’яті] / L. [Буряк Л. І.] Buryak (стр.3-9) Кл.слова: шевченкознавство,національна пам'ять,образ Тараса Шевченка
Вєдєнєєв Д. В. Соціокультурні погляди академіка В. П.Філатова у світлі невідомих документів радянських спецслужб (до 140-ї річниці з дня народження вченого)/ Д. В. Вєдєнєєв, В. Д. Вєдєнєєв (стр.9-15) Кл.слова: Філатов Володимир, про нього,релігійні переконання,соціокультурні погляди
Бабенко Л. Л. Я перш за все думав про українську культуру... : Володимир Олександрович Щепотьєв/ Л. Л. Бабенко (стр.16-23) Кл.слова: Щепотьєв Володимир, про нього,Полтавський інститут народної освіти,політичні репресії
Клочко В. П. Глобалізація як фактор формування сучасного культурного простору в Україні/ В. П. Клочко (стр.23-29) Кл.слова: культурний простір,глобалізація,духовність
Павлова О. Ю. Візуальна культура та повсякденність доби Постмодерну / О. Ю. Павлова (стр.30-35) Кл.слова: візуальна культура,Постмодерн,елітарна культура
Вовкун В. В. Звук та звукове обладнання / В. В. Вовкун (стр.42-45) Кл.слова: сцена,звукорежисер,масове видовище
Кириленко К. М. Формування інноваційної культури та інноваційного освітнього простору вищого навчального закладу культури/ К. М. Кириленко (стр.46-50) Кл.слова: інноваційна культура,інноваційне освітнє середовище ВНЗ,інноваційне культурологічне знання
Каблова Т. Б. Ф. Ніцше про культуротворчий потенціал духу музики/ Т. Б. Каблова (стр.51-56) Кл.слова: Ніцше Фрідріх, про нього,дух музики,музичний етос
Малежик Д. І. Фокус-поле як патерн формування моделі людини у даосько-конфуціанській культурі / Д. І. Малежик, Г. В. Хоменко (стр.56-60) Кл.слова: фокус-поле,гармонія,цивілізація
Попович О. В. Соціогенезис психічних розладів та механізми компенсації у культурі/ О. В. Попович (стр.60-65) Кл.слова: творчість,компенсація,адаптація
Лисенко Л. В. Лінгвокультурна зумовленість становлення особистості та "гіпотеза критичного періоду" Е.-Х. Леннеберга/ Л. В. Лисенко (стр.65-70) Кл.слова: феральні діти,гіпотеза критичного періоду Е.-Х. Леннеберга,омовлення
Поплавська А. В. Етнонаціональні традиції у культурі харчування українців XVII-XIX ст./ А. В. Поплавська (стр.71-75) Кл.слова: харчувальна культура,етнонаціональна традиція,ментальність
Шугалій Н. Є. Життєвий і творчий шлях Ніколая Фредеріка Северіна Ґрундтвіга - данського просвітника світового рівня/ Н. Є. Шугалій (стр.75-80) Кл.слова: Ґрундтвіг Н. Ф. С., про нього,просвітник,науковець
Афоніна О. С. Теоретичні основи дослідження коду в культурі і "подвійного кодування" у мистецтві/ О. С. Афоніна (стр.81-86) Кл.слова: код культури,мова-код,знак-код
Афанасьев С. М. До історії Київської школи чоловічого балетного виконавства: 60-70-ті роки XX століття/ С. М. Афанасьев (стр.87-92) Кл.слова: Прядченко Микола, про нього,Ковтун Велерій, про нього,Литвинов Віктор, про нього
Богданова М. В. Танець як складова культової обрядодії/ М. В. Богданова (стр.93-97) Кл.слова: культура,обряд,релігійний культ
Рябуха Н. О. Звукообраз у фокусі сонологічного методу дослідження музичної культури/ Н. О. Рябуха (стр.98-106) Кл.слова: сонологія,сонологічний метод,музикознавство
Хлистун О. С. Мовна картина світу: рефлексійний досвід/ О. С. Хлистун (стр.106-11) Кл.слова: мовна картина світу,образ,духовна культура
Цугорка О. П. Образотворче мистецтво і можливості новітніх технологій/ О. П. Цугорка (стр.111-118) Кл.слова: новітні технології,образотворче мистецтво,CG-арт
Чупріна П. В. Формування концептуальних основ розвитку індустрії моди в контексті соціальної еволюції суспільства 118/ П. В. Чупріна (стр.118-125) Кл.слова: індустрія моди,модний стандарт,історія костюма
Швець Н. О. "Культуротворчий синтез" у реаліях музичного мистецтва на рубежі ХІХ-ХХ століть (на прикладі хорових творів С. Танеєва)/ Н. О. Швець (стр.125-130) Кл.слова: культуротворчий синтез,рубіжність століть,Танеєв Сергій , про творчість
Щербаков Ю. В. Джерела формування та особливості інтерпретації старовинної сюїти для двоклавірного дуету / Ю. В. Щербаков (стр.131-136) Кл.слова: двоклавірний дует,Маттезон Йоганн, про нього,чембало
Даниленко О. В. Застільна культура давніх греків/ О. В. Даниленко (стр.136-141) Кл.слова: кулінарна культура,застілля,Давня Греція
Жуковська Т. І. Виконавська культура у площині сучасних українських мистецтвознавчих досліджень/ Т. І. Жуковська (стр.141-146) Кл.слова: виконавська культура,культурна комунікація,інтерпретація
Залевська О. Ю. Графічний дизайн як засіб художньо-комунікативної системи/ О. Ю. Залевська (стр.146-150) Кл.слова: графічний дизайн,мистецтво,візуалізація графічних об'єктів
Кривушенко Я. О. Словник спеціалізованої термінології для мистецтвознавчої експертизи севрського фарфору XVIII - першої третини XIX століття/ Я. О. Кривушенко (стр.151-155) Кл.слова: севрський форфор,мистецтвознавча експертиза,мистецтвознавча термінологія
Мезіна С. С. Національна традиція у творчості українських шістдесятників : механізми спадкоємності/ С. С. Мезіна (стр.156-161) Кл.слова: національна традиція,шістдесятники,авангард
Суховерська О. А. Фортепіанний цикл І. Шамо "Казка про Хлопчиша-Кібальчиша" в контексті розвитку української музики в умовах соцреалістичної культури/ О. А. Суховерська (стр.162-166) Кл.слова: Шамо І., Казка про Хлопчиша-Кібальчиша, про твір,соцреалізм,фортепіанний цикл
Черняк М. В. Концерт для валторни, двох скрипок, альта та basso continuo Крістофа Ферстера: на перехресті бароко та класицизму/ М. В. Черняк (стр.166-172) Кл.слова: Концерт для валторни,виконавський стиль clarino,бароко
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004(082)/І-74
Назва : Інформаційні технології – 2016 : збірник тез ІІІ Української конференції молодих науковців, 19 травня 2016 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016
Кільк.характеристики :231 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Ціна : 41.78 грн.
ДРНТІ : 00.11
УДК : 004(082) + 378
Предметні рубрики: Освіта-- Наука-- Інформаційні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): системи управління--вебінар--інфографіка--планшет--смартфон
Зміст : Evernote for self-organization of student's educational process/ A. Alokhina. Chatroulette як засіб вивчення італійської мови / Г. М. Альохіна [и др.]. Memrise як сервіс для вивчення італійської мови/ Г. М. Альохіна [и др.]. Cервіси створення інтерактивних завдань у іноземних мовах (демонстрація сервісу на прикладі learningapps)/ О. Беген. Групові завдання в дистанційному математичному курсі/ О. А. Білоус. Використання вебінарів та їх роль у навчальному процесі/ Д. М. Бодненко. Використання он-лайн-сервісу МindМup в освітній діяльності/ Д. М. Бодненко [и др.]. Використання відеохостингу YouTube у навчальній діяльності/ Д. М. Бодненко [и др.]. Використання хмарних сервісів у освітньому процесі: Google Keep/ Д. М. Бодненко [и др.]. Використання хмарних сервісів у освітньому процесі: Google Forms/ Д. М. Бодненко [и др.]. Нові інформаційні технології навчання/ Б. В. Боровська. Використання Google Docs в освітньому процесі / Є. Волкова, П. Добридень, В. Колісник. Сервіси для проведення он-лайн-тестування в іноземних мовах/ С. Волчанська. Організація проектної діяльності засобами комплекту Flowcode Buggy/ М. А. Гладун. Застосування планшетів та смартфонів у освітньому процесі/ О. М. Глушак. Використання інфографіки на уроках англійської мови як умова розвитку інтуїтивного мислення учнів/ І. І. Голуб. Використання інфографіки для візуалізації навчального матеріалу/ В. Гончар. Хмарний сервіс Youtube в навчальному процесі/ О. Гуденко, М. Сарксян, О. Пантелейчук ; Білоцерковець Л., Боднюк Н. Сайти віртуальних екскурсій по музеях світу/ І. О. Демчук. Електронний аналог друкованого видання: вимоги до проектування / С. С. Добрянський. Використання інформаційних технологій для вивчення іноземних мов (на основі он-лайн-сервісів Lingualeo, Duolingo, Puzzle English)/ B. C. Догадіна, Д. М. Бодненко. Масові відкриті навчальні курси у сфері он-лайн-навчання/ В. М. Жукова. Застосування карт знань у процесі вивчення іноземних мов/ О. Жукова. Використання відкритих електронних систем у медичних закладах освіти/ К. О. Журавська. Технологічні аспекти розробки і впровадження дистанційного курсу в професійному становленні майбутніх учителів математики/ О. А. Ковальчук. Застосування сервісів для створення інфографіки в навчальному процесі/ В. Кондрушина. Педагогічні принципи змішаного навчання/ О. В. Коротун. Візуалізація навчального матеріалу засобами Web 2.0/ Г. А. Кучаковська. Google Play маркет у навчальній та професійній діяльності/ С. Ларкіна, О. Мітропольська, І. Ліщова ; Корчемна І., Крутоус І., Радченко А. . Використання програми Google Earth для 3D-моделювання із застосуванням геоінформаційних систем та хмарних технологій/ Ю. Мазур, О. Олійниченко. Використання компаса 3D у навчанні вчителів технологій/ С. В. Онищенко. Використання геосервісів у освітній діяльності/ М. В. Остапенко. Використання електронних соціальних мереж для інформаційного супроводу неформальної освіти дорослих / І. С. Пічугіна. Інтерактивний додаток Web 2.0 для створення інтерактивних вправ/ М. А. Сабліна. Динамічні презентації у вивченні іноземних мов/ А. Д. Слюсарчук. Проектна діяльність як засіб підвищення мотивації та якості навчання студентів (на прикладі виготовлення корпусу настільного годинника)/ С. М. Співак, А. М. Леснікова. Демонстраційний матеріал з інформатики для молодшої школи з використанням моделюючого середовища Scratch/ B. C. Степанюк. Створення інтерактивних тестових завдань для контролю і самоконтролю навчальної діяльності студентів ВНЗ засобами програми Hot Potatoes/ І. С. Степура, М. А. Сабліна. Застосування новітніх інформаційних технологій в набчальному процесі вищих навчальних закладів/ І. В. Шептицька. Сайти віртуальних екскурсій по музеях світу (демонстрація сайту на прикладі Іncognita)/ Я. О. Яринка. Деякі аспекти підготовки вчителів і соціальних педагогів до попередження агресивної поведінки учнів початкових класів засобами ІКТ/ Н. В. Яськова. Ви користання електрон них систем організації конференцій у підготовці кадрів інформатизації освіти/ А. В. Яцишин. Музична самоосвіта дорослих у сучасному інформаційному суспільстві/ А. В. Яцишин, О. М. Коваленко. Система управління проектами планфікс/ В. Ю. Антонова. Можливість використання баз даних часових рядів (TSDB) у системах моніторингу стану атмосферного повітря/ В. О. Артемчук. Юридичні портали та їх актуальність у XXI столітті. Сервіс он-лайн-програма юридичного порталу ЛІГА: ЗАКОН/ О. Бойкова. Інформаційна технологія підтримки прийняття рішень з управління ресурсами Іт-стартапу/ К. О. Водолазкіна. Система управління проектами Birdview Projects/ В. В. Гурбан. Застосування інформаційної системи ProjectMate в управлінні/ І. М. Данилюк. Аналіз системи управління TrackStudio Enterprise/ С. Ю. Коваль. Електронне урядування як інструмент управління праці та соціального захисту населення/ М. Г. Кордецька. Програмний пакет Onepoint Project в управлінні проектами/ О. А. Кравченко. Система управління підприємством Oracle E-business Suite/ Ю. Масловська. Використання соціальних мереж для залучення потенційних вступників до ВНЗ/ С. Москаленко. Огляд програмного забезпечення для управління задачами в соціальній сфері/ Б. Г. Назарчук. Використання інструментів Інтернет-мережі з метою проектування та аналізу соціального бізнесу/ Н. С. Редько. Використання соціальних мереж редакціями наукових журналів України / І. С. Степура. Застосування інформаційної системи Jira в управлінні/ Т. С. Тафінцева. Генерація автостереограм та їх подальше застосування у зорових тренажерах/ В. Х. Tpiпaтxi. Використання ІКТ у комунікаціях громадських організацій/ А. С. Хоменко. Використання інформаційних технологій в державному регулюванні інноваційної рекламної діяльності 150/ В. О. Шведун. Оцінка можливості контролю теплотворної здатності природного газу з використанням методу кондуктометрії/ Х. М. Шинкарук. Система керування віддаленими об'єктами на Android/ В. В. Білоус. Розробка комплексу автоматизованого управління артилерійською батареєю "Artos"/ Т. М. Булана, І. О. Яцуба, О. О. Самойлов. Розробка базових алгоритмів керування механічною кистю руки-маніпулятора/ Д. В. Горбатовський. Система кластерного аналізу даних "Divide еt Impera" / О. В. Горлова, М. Г. Сидорова. Обзор Google Application Engine/ Н. А. Гуртовой. Дослідження ергономічних характеристик цифрових індикаторів/ І. О. Зіньков. Застосування трійкових симетричних функцій у вейвлет-аналізі цифрових сигналів/ А. В. Ізмайлов. Ансамбль алгоритмів у задачах нечіткої кластеризації даних/ М. С. Ісаєв, М. Г. Сидорова. Гибридный алгоритм распознавания речи/ А. И. Кобзарь. Построение современных сенсорных сетей контроля микроклимата помещений/ Д. В. Коваленко, М. Д. Сыч, Д. О. Плешкановський. Nos?l рішення для розробки розподілених веб-додатків/ Н. І. Корнійчук. Засоби захисту web-cepвepa/ В. А. Лайтер. Прототип системи моніторингу та керування для "розумного будинку" з використанням хмарного сервісу Blynk/ А. М. Леснікова. Мультиагентная система управления крупномасштабными сетями передачи данных/ А. И. Матвийцив. Мультиагентная система контроля и диагностики пациентов / Р. Г. Мищенко. Методи підвищення захищеності мереж за рахунок ефективного збільшення функціональної стійкості/ Д. Ю. Парій. Аналіз системи управління проектами Microsoft Project Professional / Л. Д. Радченко. Особливості та перспективи сучасних інновацій у хмарних технологіях/ В. Р. Янчук. Технологии системного анализа задачи организации системных медицинских исследований/ И. Е. Андрущак. Уточнена двовимірна модель росту плівки діоксиду кремнію для кремнієвих підкладок складної конфігурації/ В. М. Бережанський. Використання нейронної мережі Кохонена для розпізнавання символів цифр/ О. М. Білоченко. Агентное моделирование системы заказов и поставок товаров/ В. Э. Зоричев. Імітаційне моделювання як інструмент дослідження складних систем / Є. В. Крисюк. Пакетний метод створення матриць з наперед заданим рангом/ О. Локазюк. Застосування кластерного аналізу в умовах невизначеності/ С. Маковецька. Застосування генетичних алгоритмів для розв'язування задач оптимізації/ С. Маковецька, О. Сєдих. Застосування конструктивного підходу до перетворення форми інформації/ І. С. Мельник, M. Л. Петришин. Математичне моделювання процесу нітридизацїї фосфіду індію/ Я. О. Сичікова.
Примірники : всього : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

17.

Назва журналу :Всесвітня література в сучасній школі -2016р.,N 7/8
Цікаві статті :
Відкритий лист Української асоціації викладачів зарубіжної літератури Міністрові освіти і науки України Л. М. Гриневич (стр.3) Кл.слова: зарубіжна література в профільній школі,збереження статусу самостійного предмета,лист Міністрові освіти і науки України, 2016 р.
Хобзей П. Про проведення 1 вересня 2016 року першого уроку Лист Міністерства освіти і науки України від 20.07.2016 № 1/9-385/ П. Хобзей (стр.4) Кл.слова: лист МОН України № 1/9-385, 2016 р.,Це наше і це твоє (1-4 класи),Від проголошення Незалежності до нової України (5-11 класи)
Щербина Ю. Україна/ Ю. Щербина (стр.4) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,вірш
Гриневич Л. М. Про структуру 2016/2017 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів Лист Міністерства освіти і науки України від 09.06.2016 № 1/9-296/ Л. М. Гриневич (стр.5) Кл.слова: лист МОН України, № 1/9-296, 2016 р.,структура 2016/2017 навчального року,навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів
Зарубіжна література. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів 8 клас (2012 p., зі змінами 2015 р.) (стр.6-10) Кл.слова: зарубіжна література, 8 клас,програма для загальноосвітніх навчальних закладів
Таранік-Ткачук К. Календарно-тематичне планування. 5 клас/ К. Таранік-Ткачук (стр.11-12) Кл.слова: зарубіжна література, 5 клас,календарно-тематичне планування
Слободянюк О. Календарно-тематичне планування. 6 клас/ О. Слободянюк (стр.13-15) Кл.слова: зарубіжна література, 6 клас,календарно-тематичне планування
Слободянюк О. Календарно-тематичне планування. 7 клас/ О. Слободянюк (стр.16-18) Кл.слова: зарубіжна література, 7 клас,календарно-тематичне планування
Слободянюк О. Календарно-тематичне планування. 8 клас/ О. Слободянюк (стр.18-20) Кл.слова: зарубіжна література, 8 клас,календарно-тематичне планування
Невінчана В. Комп’ютер і вчитель на уроках літератури/ В. Невінчана (стр.21-22) Кл.слова: риторика,обговорення,спілкування
Невінчана В. Літній етюд/ В. Невінчана (стр.22) Кл.слова: художня майстерність,поезія,текст
Секіріна В. Яким я бачу курс зарубіжної літератури. Класичні та сучасні твори в програмі, як усе встигнути і чому учні не читають/ В. Секіріна [и др.] (стр.23-24) Кл.слова: текстове вивчення літератури,художні твори,підбір літератури
Снєгірьова В. Література і культура. Літературний процес. Роди літератури (епос, лірика, драма), їхні характерні ознаки. Вступний урок зарубіжної літератури, 8 клас/ В. Снєгірьова, Л. Сімакова (стр.25-28) Кл.слова: епічні твори,ліричні твори,драматичні твори
Бушакова О. Фанфіки на уроці зарубіжної літератури/ О. Бушакова (стр.29-33) Кл.слова: наслідування художнього твору,сюжетна лінія,персонажі твору
Кашуба Є. Про скрайбінг. З досвіду опанування новітніх технологій/ Є. Кашуба (стр.34-36) Кл.слова: відеоскрайбінг,візуалізація навчального матеріалу,скрайбінг
Кашуба Є. Тема "Сучасна література". Контрольна робота, 6 клас/ Є. Кашуба (стр.36-37) Кл.слова: план-конспект уроку,контроль знань,завдання - тести
Омельченко Л. Використання компаративного аналізу на уроках зарубіжної літератури і в роботі з обдарованими дітьми/ Л. Омельченко (стр.38-45) Кл.слова: компаративістика,обдаровані діти,мислення
Клочанова Т. Модерністські течії в європейській поезії XX століття. Опорні конспекти уроків, 11 клас/ Т. Клочанова (стр.46-47) Кл.слова: європейська поезія ХХ ст.,модернізм,світоглядна позиція
Войтанович А. Лист у номер/ А. Войтанович (стр.48) Кл.слова: обдаровані діти,дослідження,наукова робота учнів
Войтанович А. Бруно Шульц - знакова постать в культурно-історичному просторі/ А. Войтанович (стр.49-53) Кл.слова: літературознавство,Шульц Бруно, про нього,творчість Бруно Шульца
Павліщенко Я. Моє місто/ Я. Павліщенко (стр.53) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,проза
Снєгірьова В. Бернард Шоу/ В. Снєгірьова (стр.54-55) Кл.слова: літературознавство,Шоу Бернард, про нього
Павліщенко Я. Тонкі грані/ Я. Павліщенко (стр.56) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,проза
Білотіл Н. Види контрольних завдань з російської мови для 5 класу/ Н. Білотіл (стр.57-61) Кл.слова: російська мова,контроль знань
Дончук А. Что для счастья людям нужно?/ А. Дончук (стр.61) Кл.слова: конкурс,обдаровані студенти,поезія
Баляльова Н. Моя Батьківщина - рідна Україна. Усний журнал для учнів 5-8 класів / Н. Баляльова (стр.62-65) Кл.слова: позакласний час,сценарій усного журналу,моя Батьківщина
Кравченко Г. Щоб у серці жила Україна... Усний журнал для учнів 5-7 класів/ Г. Кравченко (стр.66-67) Кл.слова: позакласний час,сценарій усного журналу,Україна
Смовська І. Молюся за Україну/ І. Смовська (стр.67) Кл.слова: творчість учителів,поезія,текст
Жидкова Я. Щоб мудрим буть, багато треба знати, читай книжки і мови всі вивчай. Подорож-фестиваль для учнів 5-9 класів/ Я. Жидкова (стр.68-70) Кл.слова: позакласний час,сценарій свята,країни світу
Дончук А. Є цілком поглинаюча справа на світі/ А. Дончук (стр.70) Кл.слова: конкурс,обдаровані студенти,поезія
Дончук А. Душа, наповнена сльозами/ А. Дончук (стр.70) Кл.слова: конкурс,обдаровані студенти,поезія
Веремчук Г. Літературний КВК. Літературна гра, 6 клас/ Г. Веремчук (стр.71-74) Кл.слова: позакласний час,сценарій літературного КВК
Штиволока В. Літературні герої/ В. Штиволока (стр.74) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,малюнки
Гарматюк Н. Допитливий читач. Літературна гра для учнів 9-10 класів/ Н. Гарматюк (стр.75-76) Кл.слова: позакласний час,сценарій літературної гри,допитливий читач
Углицька О. "Спіймати" задоволення/ О. Углицька (стр.77) Кл.слова: хвилини натхнення,проза,текст
Углицька О. Життя/ О. Углицька (стр.78) Кл.слова: хвилини натхнення,проза,текст
Чумак К. Роздуми над романтичною казкою О. Гріна "Пурпурові вітрила"/ К. Чумак (стр.79) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,проза
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Назва журналу :Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах -2016р.,N 11
Цікаві статті :
Папушина В. Застосування літературного квест-методу на уроках компаративного вивчення творів / В. Папушина, Л. Шевчук (стр.2-9) Кл.слова: Гоголь Микола,Тарас Бульба, про твір,Гребінка Євген, Чайковський, по твір,квест-метод
Бондаренко Ю. Мета уроку української літератури: аспектуальний вимір/ Ю. Бондаренко (стр.10-14) Кл.слова: план-конспект уроку,формула мети,аналіз літературного твору
Гречко О. Пряма і непряма мова, розділові знаки при прямій мові, діалозі, цитатах/ О. Гречко (стр.15-17) Кл.слова: пряма мова,непряма мова,розділові знаки
Кібкало Т. Прості односкладні речення (8 клас)/ Т. Кібкало (стр.18-20) Кл.слова: односкладні речення,синонімія односкладних речень,власне висловлення
Кльокта Т. Холодний щем осіннього дощу.../ Т. Кльокта (стр.20) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Кльокта Т. Одиноко плаче вечір.../ Т. Кльокта (стр.20) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Кльокта Т. Знов листя опаде в туман…/ Т. Кльокта (стр.20) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Деркач Л. Українська рукописна книга - джерело духовної культури народу/ Л. Деркач (стр.21-26) Кл.слова: Велесова книга,Святе Письмо,рукописні пам’ятки
Романцова Н. Мовознай. Інтегрований практикум для учнів 5-10 класів/ Н. Романцова (стр.27-32) Кл.слова: мовознавчі терміни,лінгвістичні дослідження,випереджувальні завдання
Задорожний В. Майже детективна історія з ділянки українського наголошення/ В. Задорожний (стр.32-34) Кл.слова: мовознавство,українське наголошення,сповідник
Брайко О. Візуальна образність прози Григора Тютюнника в аспекті синтезу мистецтв/ О. Брайко (стр.35-40) Кл.слова: візуалізація,колорит,інтермедіальність
Лущій С. Проза української діаспори другої половини XX століття та романістика Володимира Винниченка: до історії творчих взаємозв’язків/ С. Лущій (стр.41-46) Кл.слова: Винниченко Володимир, щоденник,Винниченко Володимир, Сад Гетсиманський, про твір,Винниченко Володимир, Нова заповідь, про твір
Токмань Г. Літературні семінари про сучасну літературу: екзистенціально-діалогічне прочитання новел Василя Портяка і Євгенії Кононенко/ Г. Токмань (стр.47-53) Кл.слова: Портяк Василь, про творчість,Кононенко Євгенія, про творчість,сучасна новела
Павленко М. Марина Павленко: Та, що живе.../ М. Павленко (стр.54-57) Кл.слова: Павленко Марина, про себе,творчість Марини Павленко,поезія
Павленко М. Новенький годинник усе цокотить.../ М. Павленко (стр.54) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Павленко М. Зустрічаю акселератку-осінь на вулиці/ М. Павленко (стр.57) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Марченко Н. Знахідки ключниці, або відкрийте книжку/ Н. Марченко (стр.58-62) Кл.слова: книжка "з відзнакою",перше кохання,вигадані світи
Дупляк М. Цінне дослідження Миколи Лесюка/ М. Дупляк (стр.63-64) Кл.слова: літературна мова в Галичині,мовознавство,азбучні дискусії
Цікаві статті :
Знайти схожі


19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ободовська, Валентина
Назва : Інфографіка на уроках історії як засіб візуалізації образів
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2016. - № 8/9. - С. 67–70. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2016/8/9). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 12 назв.
УДК : 371.31:004.9](477) + 37.013.3:94](477)
Предметні рубрики: Освітні технології-- інфографіка-- середня школа
Зміст освіти-- історія-- інформаційні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): візуалізація--інфографіка--інформаційне середовище--інформаційний продукт--інформаційні технології--навчальний процес--ілюстративна інформація
Анотація: У статті йдеться про використання інфографіки на уроках історії як одного з прийомів роботи учня і вчителя з візуалізації історичного образу під час вивчення, сприйняття, осмислення та закріплення історичних знань і вмінь. Наголошується на доцільності використання інфографіки вчителем і учнем для організації цікавої й сучасної пізнавальної діяльності.
Знайти схожі

20.

Назва журналу :Слово і час -2017р.,N 1
Цікаві статті :
Салига Т. Нема на світі інших Батьківщин Понад одну.../ Т. Салига (стр.4-16) Кл.слова: Маланюк Євген, епістолярій,Сембай-Галицька Оксана, епістолярій,еміграція
Тарнашинська Л. Антропологічні практики повсякдення: людина як психологічна цілісність/ Л. Тарнашинська (стр.17-36) Кл.слова: Гуцало Євген, про нього,лірико-поетичне осягнення,творчість Євгена Гуцала
Брайко О. Кінематографічна візуалізація простору в малій прозі Євгена Гуцала/ О. Брайко (стр.36-46) Кл.слова: Гуцало Євген, про нього,кіномистецтво,шістдесятництво
Дибовська О. Оніричний хронотоп казок Валерія Шевчука/ О. Дибовська (стр.47-54) Кл.слова: Шевчук Валерій, Панна квітів, про збірку,сон в літературі,оніричний хронотоп
Федорук О. Редакції роману Пантелеймона Куліша "Чорна рада": сцена в пекарні/ О. Федорук (стр.55-69) Кл.слова: Куліш Пантелеймон, Чорна рада, про твір,історія тексту,основний текст
Сейтяг’яєв Н. Новий рукопис "Історії Челебі Акая"/ Н. Сейтяг’яєв (стр.70-80) Кл.слова: Історії Челебі Акая, рукопис, про твір,критичний текст,редакція тексту
Левчик Н. В. Поезія Михайла Старицького: дискурс образної символіки/ Н. В. Левчик (стр.81-88) Кл.слова: Старицький Михайло, про творчість,народнопісенна символіка,образ
Шубравська О. Комедійний жанр у драматургічній творчості Сидора Воробкевича/ О. Шубравська (стр.88-97) Кл.слова: Воробкевич Сидір, Пані молода з Боснії, про твір,Воробкевич Сидір, Комедія без автора, про твір,Воробкевич Сидір, Пан мандатор, про твір
Голобородько Я. Сексофонія Ельфріди Єлінек/ Я. Голобородько (стр.98-103) Кл.слова: Єлінек Ельфріда, Піаністка, про твір,історія кохання,ГРА
Брега Л. Про сни Токарчук і реальність Забужко/ Л. Брега (стр.104-105) Кл.слова: Токарчук Ольга, про творчість,Забужко Оксана, аналіз творчості,текст в тексті
Миронець Н. Володимир та Розалія Винниченки: родинне листування (1921-1949 роки) / уклад. Н. Миронець (стр.106-114) Кл.слова: Винниченко Володимир, листування,Винниченко Розалія, листування,епістолярій
Ковалець Л. М. Роман Гром’як: життя infinite / Л. М. Ковалець (стр.115-117) Кл.слова: Гром’як Роман, про нього,літературознавець
Пастух Б. Повернення/ Б. Пастух (стр.117-120) Кл.слова: літературний портрет,жанр,творчість
Єсипенко Д. Українська муза / Д. Єсипенко (стр.121-122) Кл.слова: мистецькі артефакти,рукописи творів,тексти
Андрущенко О. . Читач як чинник літературного процесу / О. Андрущенко (стр.123-124) Кл.слова: історія літератури,читацькі групи,читацьке сприйняття
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-105 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)