Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=гетеротопія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Назва журналу :Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство -2018р.,N 1
Цікаві статті :
Степанова О. А. Культ католицьких ікон у туристичній галузі України/ О. А. Степанова (стр.3-8)
Аманмурадов Н. Культурні цінності музеїв Туркменістану у формуванні засад діалогу культур/ Н. Аманмурадов (стр.8-14)
Божко Л. Д. Травелог у просторі нових медіа-комунікацій/ Л. Д. Божко (стр.14-20)
Грінберг Л. Ф. Підготовка фахівців інформаційного профілю: соціокультурний аспект/ Л. Ф. Грінберг (стр.20-24)
Коваленко Є. Я. Особливості культури менеджменту в Стародавній Індії/ Є. Я. Коваленко (стр.24-31)
Колосова Н. А. Меценатська діяльність князя В.-К. Острозького та його роль в історії князівського меценатства України кінця XVI - початку XVII ст./ Н. А. Колосова (стр.32-37)
Косінова О. М. Особливості корпоративного спілкування і його значення для формування культури шоу-продюсера/ О. М. Косінова, О. М. Капустянська (стр.38-42)
Мельник М. Т. Потенціал фенш-туризму в контексті формування міжнародного іміджу України/ М. Т. Мельник (стр.42-46)
Пилипів В. В. Філософсько-культорологічні аспекти феномену гостинності/ В. В. Пилипів (стр.47-51)
Піщанська В. М. Філософські, релігійні та мистецькі виміри духовної культури козацького бароко/ В. М. Піщанська (стр.52-57)
Руденко С. Б. "Прокрустове ложе" марксизму для авангардної музеології/ С. Б. Руденко (стр.57-62)
Адамовська М. С. Культурологічна складова практично-орієнтованої підготовки у сфері туризму/ М. С. Адамовська (стр.63-69)
Вернигоренко О. С. Дослідження хронотопу міста в культорологічному контексті (на матеріалі збірки Михайля Семенка "Дерзання")/ О. С. Вернигоренко (стр.69-76)
Красовський С. О. Імідж та бренд України у контексті комунікативної функції міжнародного туризму/ С. О. Красовський (стр.76-83)
Мащенко І. О. Міфологічні персонажі спортивно-художніх дійств у сучасній культурі/ І. О. Мащенко (стр.83-87)
Новікова Г. Ю. Зародження феномену середовищних музеїв в європейській музейній традиції/ Г. Ю. Новікова (стр.88-93)
Пономаренко Ю. В. Гетерохронія та гетеротопія сучасних практик культури/ Ю. В. Пономаренко (стр.93-99)
Сокол Є. В. Українські художньо-ігрові фільми: передумови та тенденції розвитку жанру за часів хрущовської "відлиги"/ Є. В. Сокол (стр.99-104)
Шершова Т. В. Фольклорні засади формування пісенного виконавства Полтавщини/ Т. В. Шершова (стр.105-109)
Rybinska Y. Methodical foundations of the professional communicative preparation of future philologists ne means of creative writing/ Y. Rybinska (стр.110-115)
Бондарчук В. О. "Сорочинський ярмарок" М. Мусорського у сценічному втіленні Д. М. Гнатюка/ В. О. Бондарчук (стр.116-121)
Гусарчук Т. В. Деякі драматургічні особливості духовних концертів Артемія Веделя у світлі Фідеїстичного діалогу/ Т. В. Гусарчук (стр.122-128)
Каблова Т. Б. Естрадний вокальний номер: специфіка режисури/ Т. Б. Каблова, Д. А. Лєвіт (стр.128-132)
Каплієнко-Ілюк Ю. В. Принципи обробок українських народних пісень про кохання у творчості Андрія Кушніренка/ Ю. В. Каплієнко-Ілюк (стр.133-138)
Кравченко А. І. Поліхудожні проекти у виконавській творчості українських ансамблістів кінця XX - початку XXI століть/ А. І. Кравченко (стр.139-145)
Кузьмінський І. Ю. Історія київського музичного братства та музичної капели київського магістрату (XVII-XVIII століття)/ І. Ю. Кузьмінський (стр.145-150)
Макаренко Л. П. Особливості фольклорної трансформації в оркестровій творчості Л. Колодуба на основі аналізу симфонії № 3 "В стилі українського бароко"/ Л. П. Макаренко (стр.150-155)
Михайлова О. В. Принципи циклізації melodie Ф. Пуленка на вірші Г. Аполлінера/ О. В. Михайлова (стр.155-160)
Палійчук І. С. Жанр Мініатюри для мідних духових унструментів у творчості українських композиторів 80-90-х років XX ст./ І. С. Палійчук (стр.160-165)
Ракочі В. О. Драматургічні й виражальні функції оркестру у третьому фортепіанному концерті Сергія Рахманінова/ В. О. Ракочі (стр.166-171)
Тормахова В. М. Полістилістика в музиці Джона Зорна як прояв постмодернізму/ В. М. Тормахова, А. М. Тормахова (стр.171-176)
Шевченко Л. М. Культурна штучність романтичної стилістики в умовах українського ліризму і в формуванні мистецьких засад фортепіанної гри від XIX на XX століття/ Л. М. Шевченко (стр.176-183)
Юрченко М. С. Внутрішній музичнийрух у концертних хорових творах Максима Березовського. На прикладі концерту "Тебе Бога хвалим" C-dur, № 1/ М. С. Юрченко (стр.184-191)
Аксьонов О. Б. Значення творчості українських композиторів XIX століття для розвитку національного музичного мистецтва/ О. Б. Аксьонов (стр.191-195)
Білоусова С. В. Методологічні засади та педагогічні принципи В. Івка/ С. В. Білоусова (стр.196-202)
Дріневська В. С. Осягнення драматургії народної пісні як умова розвитку артистизму виконавця/ В. С. Дріневська (стр.203-208)
Кисла С. Творчий діалог С. Рахманінова та Ф. Шаляпіна (на прикладі романсів opus 34)/ С. Кисла (стр.209-214)
Лапко В. В. Композитор Шолом Секунда в мультикультурному мистецькому середовищі Олександрії на початку XX ст./ В. В. Лапко (стр.215-218)
Овсяннікова Н. Ю. Джазова інтерпретація пісенної спадщини Олександра Злотника/ Н. Ю. Овсяннікова (стр.219-223)
Остапчук Н. М. Тенденції розвитку вітчизняної баянно-акардеонної школи кінця XX - початку XXI ст./ Н. М. Остапчук (стр.223-227)
Пістунова Т. В. Новітні тенденції в українському джазі/ Т. В. Пістунова (стр.228-232)
Раденко Ю. В. Вокальна імпровізація як особливість виконавського процесу у мюзиклах/ Ю. В. Раденко, Б. М. Раденко (стр.233-237)
Фурдуй Ю. В. Жанрова парадигма фортепіанної багателі у творчості Л. Бетховена/ Ю. В. Фурдуй (стр.238-242)
Шевченко В. В. Трансформаційні процеси в жанрі обробки народної пісні (на прикладі творчості О. Яковчука і Г. Гаврилець)/ В. В. Шевченко, С. А. Добронравова (стр.243-247)
Чабаненко Н. А. Засади професійної майстерності бандуристів в умовах сучасного культурного розвитку/ Н. А. Чабаненко (стр.247-252)
Щириця Д. О. "Гіперпризма" Едгара Вареза як цілісність/ Д. О. Щириця (стр.252-258)
Юрчук В. В. Інтерпретація класичних творів в джазовій вокально-інструментальній музиці/ В. В. Юрчук, А. А. Хлопотова (стр.258-262)
Ялоза А. Г. Елегія Й. Мерца в контексті культури першої половини XIX століття/ А. Г. Ялоза (стр.263-268)
Беда О. М. Творчість гурту "Jungleman" у контексті розвитку українського джазу/ О. М. Беда (стр.269-274)
Бережник С. І. Вплив фестивалю "Sziger" на розвиток культури в Східній Європі/ С. І. Бережник (стр.275-280)
Богданов М. М. Сучасні тенденції в українській електронній та поп-музиці/ М. М. Богданов (стр.280-285)
Ван Мінцзе. Партія сопрано в опері "Царська наречена" М. Рильського-Корсакова/ Ван Мінцзе (стр.286-291)
Волик О. О. Художній етюд на перехресті віртуозності та концептуалізму/ О. О. Волик (стр.291-295)
Кацалап О. В. Концертно-гастрольна поїздка Зої Гайдай до Канади та США в 1946 р./ О. В. Кацалап (стр.296-300)
Коресандрович Н. М. Музично-стилбові форми відтворення національної ідеї у творчості українських композиторів (1920-1930-х рр.)/ Н. М. Коресандрович (стр.301-307)
Лавриненко А. В. Музично-пісенне мистецтво: основні поняття і категорії/ А. В. Лавриненко (стр.307-312)
Пастухов О. В. Вільям Уотерхаус і Моріс Аллард: видатні постаті в історії фаготного виконавства/ О. В. Пастухов (стр.312-317)
Прохоренко-Деньгуб Я. А. Фольклорні прояви у ладо-гармонічній лексиці українських композиторів радянської доби/ Я. А. Прохоренко-Деньгуб (стр.318-323)
Радкевич Ю. М. Сучасний стан українського музичного діаспорознавства (на матеріалі виконавського стилю Квітки Цісик)/ Ю. М. Радкевич (стр.324-328)
Rusnak Y. Odesa pianistic school as a system phenomenon of the musical culture of Ukraine/ Y. Rusnak (стр.328-333)
Семенова А. В. Жанрово-стильові аспекти опери М. В. Лисенка "Ноктюрн"/ А. В. Семенова (стр.334-340)
Чень Наньпу. Китайські керамічні мембранофони доби неоліту (IV-II тис. до н.е.)/ Чень Наньпу (стр.341-346)
Шевчук І. Г. Хорова творчість К. Стеценка в контексті духовних і жанрово-стильових пошуків української культури початку XX ст./ І. Г. Шевчук (стр.346-352)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пономаренко, Юрій Володимирович
Назва : Гетерохронія та гетеротопія сучасних практик культури
Місце публікування : Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство: [збірник наукових праць]/ Міністерство культури України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв, Одеська національна музична академія ім. А. В. Нежданової. - Київ: Міленіум, 2018. - Вип. 1. - С. 93-99. - ISSN 2312-4679 (Шифр М625259445/2018/1). - ISSN 2312-4679
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культурні практики--артизація культури--континуум
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гайдаш А.
Назва : Дискурс старіння в драматургії початку XXI ст.: Проблемно-семантичні аспекти (на матеріалі п’єс Великої Британії, Польщі, Словаччини, США)
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017. - № 2. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259X.2017(2)77018 (Шифр С325934233/2017/2). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259X.2017(2)77018
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): геронтогенез--старіння--геронтомаркери--геронтогрупа--сучасна драма
Анотація: Метою розвідки є окреслення дискурсу старіння у найновіших творах для сцени, написаних на межі ХХ-ХХІ ст., що зумовлено актуальністю питань пізньої зрілості у наш час. Для популярних п’єс західної традиції, присвячених літньому віку, характерні такі спільні ознаки, як центральне місце дійових осіб третього віку; міжпоколіннєвий конфлікт у родинному колі; гетеротопія геріатричного будинку; репрезентації геронтогрупи; динаміка старіння тощо. Серед поетикальних форм геронтогенезу виокремлено чорний гумор; танатологічні рефлексії; медичні аспекти геронтогенезу; спогади як реалізацію концепції «перегляду життя» та нецензурну лексику.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лащук, Юлія, Вольневич-Сломка, Клаудія
Назва : Гендерні гетеротопії в медійному контенті українських молодіжних організацій
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - Том 29, № 4. - С. 288-294. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2023.4.7 (Шифр С325934233/2023/29/4). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2023.4.7
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гетеротопія--жіночий власний простір--гендер--молодіжні організації--україна
Анотація: Незважаючи на все ще міцно вкорінені в українському суспільстві гендерні стереотипи, жінки не менш активно, ніж чоловіки, проявляють себе як громадські активістки, лідерки, політичні діячки на рівні локальних громад і на всеукраїнському рівні. Зберігається ця тенденція й у молодіжному середовищі, зокрема в молодіжних організаціях. Предметом статті є медійний дискурс молодіжних організацій, що діють в Україні, проблемою — гендерна складова досліджуваних текстів. Метою авторок є пошук відповіді на такі дослідницькі питання: іменники якого роду вживають у своїх публікаціях молодіжні організації, що були предметом дослідження? А також у якому контексті використовують ці іменники, говорячи про стать? Метод дослідження — кількісний і якісний аналіз змісту. Матеріалом дослідження став увесь контент, створений у 2018 році шістьма молодіжними організаціями, що діють Україні, та опублікований на сайтах і у фейсбуці цих організацій. Вибір молодіжних організацій був цілеспрямованим. Застосовано критерій медійної видимості, унаслідок чого для дослідження були відібрані Фундація Регіональних Ініціатив, Будуємо Україну Разом, Юнацький Корпус, Молодіжний Націоналістичний Конгрес, UKRAЇNER, а також Пласт. У теоретичному плані дослідження спирається на концепцію власного простору Бернхарда Вальденфельса та концепцію гетеротопії Мішеля Фуко. Результати дослідження показують, що, по-перше, стать відіграє важливу роль у середовищі молодіжних організацій і їхньої громадської активності; по-друге, мова, яка використовується в молодіжному середовищі, не є гендерно нейтральною; по-третє, гендер з’являється в досліджуваному дискурсі в чотирьох контекстах: стать як нейтральна категорія в описовому сенсі, стать для окреслення цільової групи діяльності організації, стать, безпосередньо пов’язана з гендерними ролями, які приписуються жінкам / чоловікам, і стать як пряма загроза для діяльності жінок. Новизна дослідження полягає в аналізі медійного простору молодіжних організацій крізь призму концепції гетеротопії Мішеля Фуко та критеріїв статі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)