Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=гнучкість<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 56
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-56 
1.


    Кристопчук, Т.
    Стандарти професійної підготовки фахівців у країнах європейського союзу та в Україні: порівняльний аналіз / Т. Кристопчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - С. 63-67, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.6367. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
національний стандарт -- нормативно-правове забезпечення -- професійний -- стандартний макет -- професійний тренінг
Анотація: У статті проаналізовано нормативно-правове забезпечення розвитку професійних стандартів у контексті безперервної освіти в європейських країнах та в Україні. Виокремлено типи професійних стандартів у країнах Європейського Союзу, які використовуються в системі професійної освіти. Представлена типова модель професійного стандарту підготовки фахівців. Висвітлено принципи розвитку професійних стандартів у системі національної освіти: оцінка вимог до загальних та професійних компетенцій певних трудових функцій та використання загальних критеріїв їх формування; об’єктивність визначення найменувань, змісту та обсягу трудових функцій за видами роботи; з урахуванням успішного міжнародного досвіду країн. Для нього характерна програма професійної підготовки фахівців у Німеччині «Інновації у професійній підготовці», принципами якої є: оптимізація професійної підготовки для громадян з низьким рівнем доходу, що потребує реорганізації системи фінансового забезпечення; забезпечення через корпоративне навчання для оптимізації переходу від однієї кваліфікації до іншої; гнучкість професійної освіти; розширення баз практики; збільшення можливостей працевлаштування; розширення можливостей переходу від однієї кваліфікації до іншої; підвищення мобільності та рівня освіти; зміцнення подвійної системи освіти; співпраця в галузі промисловості, освіти та політики. Здійснено порівняльний аналіз концепцій, що складають науковий тезаурус вивчення стандартів професійної підготовки в країнах Європейського Союзу. Зазначається, що в європейському науковому дискурсі використовуються різні назви для позначення кваліфікацій, визначених у ЄС певними особливостями: національна професійна кваліфікація; атестаційна професійна кваліфікація; професійна кваліфікація. Визначено підходи до професійних стандартів у європейському освітньому просторі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Маматова, Тетяна.
    Удосконалення місцевого самоврядування в Україні на основі європейської моделі самооцінювання CAF [Текст] / Т. Маматова, О. Бортнік // Аспекти публічного управління. - 2020. - Том 8, N 4. - С. 5-15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-6420. - ISSN 2413-8231

Кл.слова (ненормовані):
управління якістю -- місцеве самоврядування -- гнучкість -- цифровізація -- цілісталого розвитку -- належне врядування -- гнучке мислення
Дод.точки доступу:
Бортнік, Олена


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Родіна, Н.
    Особливості формування інклюзивного освітнього середовища для людей з особливими потребами [Електронний ресурс] / Н. Родіна. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 2. - С. 72-78, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- освітнє середовище -- люди з особливими потребами -- інклюзивне освітнє середовище
Анотація: У статті висвітлено проблему формування інклюзивного освітнього середовища для людей з особливими проблемами, проаналізовано концептуальні засади та основні нормативно-правові акти, щодо розвитку інклюзивної освіти в Україні, розкрито і розширено сутність і зміст таких понять, як: «середовище», «освітнє середовище», «інклюзивне освітнє середовище», «люди з особливими потребами», охарактеризовано загальнодидактичні принципи інклюзивної освіти, визначено основні пріоритети та складові інклюзивного освітнього середовища, яке буде сформоване за принципами доступності, гуманності та ефективності, встановлено його основні особливості, виокремлено основні напрями надання психологічної допомоги особам із проблемами психофізичного розвитку, їх соціалізації в суспільстві. Охарактеризовано багатовимірність визначень та дефініцій у процесі характеристики базових складових освітнього середовища. Розглянуто різноманітні думки і підходи щодо розуміння сутності поняття «освітнє середовище». Подано власне розуміння інклюзивного освітнього середовища як виду освітнього середовища, яке забезпечує всім суб’єктам освітнього процесу рівні можливості для ефективного саморозвитку, передбачає вирішення проблеми освіти людей з особливими потребами шляхом адаптації освітнього простору до потреб кожної людини, охоплюючи реформування процесу навчання, методичну гнучкість і варіативність, сприятливий психологічний мікроклімат, перепланування навчальних приміщень таким чином, щоб вони відповідали потребам усіх без винятку учасників освітнього процесу і забезпечували повну участь людей в освітньому процесі. Подано характеристику інклюзивного освітнього середовища як системи ціннісного ставлення до особистісного розвитку людей з особливими освітніми потребами, сукупності ресурсів (засобів, внутрішніх і зовнішніх умов) їх життєдіяльності в закладах освіти та спрямованість на реалізацію індивідуальних освітніх стратегій.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Богосвятська, Анна-Марія.
    Ключові життєві уміння XXI століття в школі [Текст] / А. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України : науково-методичний журнал. - 2019. - № 3. - С. 5-10. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
життєві уміння -- м’які та тверді навички -- технологічні зміни -- критичне мислення -- емоційний інтелект -- когнітивна гнучкість

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Кушнір, Наталія Олександрівна.
    Гнучкість ІКТ-підготовки майбутніх вчителів під впливом швидких змін цифрового світу [Текст] / Н. О. Кушнір, Н. В. Валько // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - N 1. - С. 40-47DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.40f7. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
тенденції освіти -- хмарні технології -- покоління міленіум
Анотація: Швидкий розвиток технологій суттєво впливає на зміни у всіх сферах життя суспільства. Виникають нові підходи до аналізу, обробки і подання даних, ведення бізнесу та ін.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Валько, Наталія Валеріівна


Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)
Вільні: ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)


Знайти схожі

6.


    Корягін, В.
    Використання інформаційно-комунікаційних технологій для визначення рівня рухливості суглобів у фізичному вихованні студентів [Текст] / В. Корягін, О. Блавт // Теорія та методика фізичного виховання = ТМФВ : науково-методичний журнал. - 2018. - Т. 18, № 3. - С. 107-112. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1993-7989. - ISSN 1993-7997

Кл.слова (ненормовані):
студент -- фізичне виховання -- тестування -- гнучкість -- електронна лінійки
Дод.точки доступу:
Блавт, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Порпуліт, О. О.
    Інформаційно-комунікаційний і технологічний виміри медіапростору [Текст] / О. О. Порпуліт // Поліграфія і видавнича справа : наук.-техн. зб. - 2018. - N 1. - С. 114-124. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0554-4866

Кл.слова (ненормовані):
медіапростір -- мобільність -- інтерактивність -- конвергенція -- демасифікованість -- креолізованість -- гнучкість -- гіпертекстуальність -- іграїзація

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.


    Ільїч, Л.
    Впровадження універсального дизайну в заклади загальної середньої освіти: аудит доступності [Електронний ресурс] / Л. Ільїч, М. Науменко. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 36. - С. 53-58, DOI 10.28925/2311-2409.2021.367. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
безбар’єрний простір -- заклади загальної середньої освіти -- освіта -- освітній простір -- універсальний дизайн
Анотація: У статті висвітлено проблему впровадження універсального дизайну в заклади загальної середньої освіти України; визначено нормативно-правові основи впровадження універсального дизайну, а саме: Декларація про права людини, Конвенція ООН про права дитини; Конвенція про боротьбу з дискримінацією, Всесвітня декларація «Освіта для всіх», Саламанська декларація; здійснено аналіз Національної доктрини розвитку освіти, де вказано, що створення умов для розвитку особистості і творчої самореалізації кожного громадянина України свідчить про те, що сучасна система освіти України базується на ідеях гуманістичної освітньої парадигми, сутність якої відповідає запитам здобувачів освіти, з притаманними їм сучасними цінностями та взаємодії учасників освітнього процесу, побудованій на особистісно-орієнтованому та компетентнісному підходах; описано підходи до визначення поняття «універсальний дизайн» (Закон України про освіту визначає універсальний дизайн у сфері освіти як дизайн предметів, навколишнього середовища, освітніх програм та послуг, що забезпечує їх максимальну придатність для використання усіма особами без необхідної адаптації чи спеціального дизайну). Зазначено, що освіта України зазнає активної трансформації шляхом впровадження реформи Нової української школи, концепція якої враховує принципи універсального дизайну такі як: рівноправне використання, гнучкість у використанні, просте та інтуїтивне використання, сприйняття інформації незалежно від сенсорних можливостей користувачів, терпимість до помилок, низький рівень фізичних зусиль, наявність необхідного розміру та простору; виокремлено індивідуальні особливості учнів у трьох напрямах діяльності, де найбільш виражені відмінні риси особистості, оскільки для ефективного впровадження універсального дизайну вчитель має застосовувати індивідуальний підхід до кожного учня.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Науменко, М.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

9.


    Покотило, П.
    Викладання іноземних мов за дистанційною формою навчання: особливості [Електронний ресурс] / П. Покотило. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - С. 43-52, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
дистанційна освіта -- комунікативні пари -- освітні платформи й застосунки -- онлайн-заняття -- студентоцентризм
Анотація: У статті окреслено деякі особливості викладання іноземних мов за дистанційною формою. Наведені деякі з базових засобів, що були розроблені саме для дистанційної освіти. Дослідження частково спирається на практичні джерела офіційних компаній, частково на теоретичне обґрунтування і практичний досвід дистанційного викладання. Також розглядаються найбільш корисні функції платформ і за стосунків для дистанційної освіти, їх використання, інтегрування в освітній процес й деякі з практичних особливостей перебігу роботи функціоналу. Робляться припущення щодо окремих особливостей, проблем й суперечностей, які можуть трапитися під час навчання з використанням цих засобів. Розглянуто студентоцентрований підхід у дистанційному навчанні. Своєчасний, послідовний й деталізований зворотній зв’язок є основною ланкою, що дозоляє досягти успіху. Захопити увагу, зацікавити, долучити до роботи й співпраці, досягти більшої ефективності в засвоєні навчального матеріалу – все це можливе з використанням сучасних технологій. Сучасні технології легко пригортають й втримують увагу студентів, зручні в користуванні й гнучкі. Автор також зазначає, що гнучкість є найважливішою складовою, що має бути використано для вибудови дистанційної структури. Гнучкість є важливою складовою студентоцентричного підходу.
Перейти до зовнішнього ресурсу PDF

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Василенко, Валерія.
    Платформи дистанційного навчання: основні характеристики та можливості використання [Текст] / В. Василенко // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2022. - N 11. - С. 35-40. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
платформа дистанційного навчання -- заклад вищої освіти -- етапи ухвалення раціональних рішень
Анотація: У статті розглянуто інформаційно-освітнє середовище ЗВО як програмно-телекомунікаційне середовище, що дає змогу забезпечити єдиними технологічними засобами процеси інформаційної підтримки та організації навчання, наукові дослідження, професійне консультування слухачів. Визначено основні риси особистісно орієнтованого способу навчання з використання платформ дистан­ційної освіти, а саме: гнучкість, доступність, рентабельність, мобільність, охоплення, технологічність, соціальна рівноправність. Для вибору відповідної платформи дистанційної освіти, що допоможе повною мірою реалізувати весь комплекс функцій, було використано етапи ухвалення раціональних рішень: діагностика проблеми; формулю­вання критеріїв і обмежень; визначення альтернатив; оцінювання альтернатив; вибір оптимальної альтернативи. Наведено характеристику найпопулярніших платформ дистанційного навчання, як-от: система управління навчанням "1С: Електронне навчання. Корпоративний університет"; еFront; Moodle; Mirapolis Learning Management System. Визначено основні критерії вибору платформи дистанційної освіти: програмне забезпечення з відкритим / закритим кодом; наявність демоверсії; наявність інструкції; платно / безоплатно; дружність інтерфейсу; наявність якісного контролю знань здобувачів. Проведено оцінювання запропонованих варіантів платформ для дистанційної освіти й визначено, що максимальну кількість балів здобула система Moodle. Окреслено принципи побудови інформаційно-освітніх середовищ: багатокомпонентність; інтеграль­ність; розподіленість; адаптивність. Методологія дослідження базується на застосуванні загальнонаукових і спеціальних методів пізнання, зокрема аналізу, синтезу, логічного методу, моніторингу, та методу візуалізації результатів дослідження

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Nurbekova, S.
    Play as a means of developing the creative potential of children in preschool education institutions [Електронний ресурс] = Гра як засіб розвитку креативного потенціалу дітей дошкільного віку / S. Nurbekova, L. Kozak. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 36. - С. 31-37, DOI 10.28925/2311-2409.2021.364. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
креативність -- креативнийпотенціал -- потенціал -- розвивальнагра -- теоріярозв’язання винахідницьких завдань
Анотація: У статті висвітлено актуальні питання розвитку креативного потенціалу дітей дошкільного віку засобом гри. Проаналізовано роботи зарубіжних і вітчизняних науковців щодо проблеми дослідження. Розкрито сутність понять «креативність», «креативність дітей», «креативний потенціал», «розвивальна гра», «ТРВЗ». Представлені показники креативності за Дж. Гілфордом та Є. Торренсом. Обґрунтовано ефективність розвивальних дидактичних ігор з елементами ТРВЗ у розвитку креативного потенціалу дітей дошкільного віку. Охарактеризовано цілі, завдання, особливість педагогіки ТРВЗ. Розглянуто деякі методи та прийоми ТРВЗ, а також методику їх використання у роботі з дітьми дошкільного віку. Подано опис (назва, мета, хід гри) розвивальних дидактичних ігор з елементами ТРВЗ. Зроблено висновки, що за допомогою використання методики ТРВЗ у роботі з дітьми дошкільного віку здійснюється розвиток креативної особистості, її уяви та фантазії. ТРВЗ сприяє зниженню шаблонного мислення, розкриває гнучкість думки, допомагає бачити проблеми та приймати рішення, привчає до використання незвичайних методів, допомагає розвинути кругозір.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Kozak, L.
Козак Людмила
Нурбекова Салтанат


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

12.


    Бортнік, Олена.
    Підходи Agile та Lean: можливості застосування в органах місцевого самоврядування України [Текст] / О. Бортнік // Аспекти публічного управління. - 2020. - Том 8, N 6. - С. 70-80. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-6420. - ISSN 2413-8231

Кл.слова (ненормовані):
міжнародна організація по стандартизації -- гнучкість -- ощадливість -- децентралізація -- територіальна громада

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

13.


    Рябченко, В.
    Автономія університетів для сталого розвитку суспільства: результати The Times Higher Education Impact Rankings 2022 [Електронний ресурс] / В. Рябченко, О. Бульвінська. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 4. - С. 77-86, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
автономія університетів -- рейтинг -- соціальна відповідальність університетів -- сталий розвиток -- Times Higher Education Impact Rankings
Анотація: Стаття присвячена дослідженню результатів Times Higher Education Impact Rankings 2022, який відображає діяльність університетів у забезпеченні сталого розвитку суспільства. Наголошено, що автономія університетів поряд з можливостями самоврядування й академічної свободи посилює їхню соціальну відповідальність за результати своєї діяльності у досягненні цілей сталого розвитку. Одним з механізмів оцінювання внеску університетів у забезпечення сталого розвитку є рейтинг Times Higher Education Impact Rankings, участь в якому є добровільною для закладів вищої освіти. У статті проаналізовано методологію рейтингу, відзначено його сильні сторони і прогалини. Позитивними сторонами методології є відкритість для університетів для широкого залучення до рейтингу на добровільній основі, можливість для університетів розширити свій внесок у розв’язання соціальних, політичних, екологічних, економічних проблем у своїй країні та в усьому світі; певна гнучкість критеріїв дозволяє порівнювати дуже різноманітне середовище закладів вищої освіти. До прогалин у методології Times Higher Education Impact Rankings відносимо необов’язковість участі для університетів у рейтингу, що приводить до відсутності в ньому більшості університетів світу, зокрема тих, що є топовими за іншими рейтингами; певна незбалансованість вагових коефіцієнтів критеріїв рейтингу, неможливість лонгітюдного аналізу здобутків університетів. Наголошено, що статистичне дослідження результатів рейтингу Times Higher Education Impact Rankings 2022 засвідчило високі досягнення університетів з Європи, Австралії, Північної Америки, а також зростання в рейтингу частки закладів вищої освіти з регіонів, що розвиваються.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Бульвінська, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

14.
   336.11
   К 88


    Кужелєв, М. О.
    Фінансова гнучкість прийняття рішень в інвестиційній діяльності банків [Текст] : монографія / М. О. Кужелєв, М. О. Житар ; Університет державної фіскальної служби України, WYŹSZA SKOŁA GOSPODARKI. - Київ : Центр учбової літератури, 2016. - 176 с. - ISBN 978-617-673-491-8 : 30.00 грн.
До 95-річчя Університету державної фіскальної служби України. До 20-річчя Навчально-наукового інституту фінансів, банківської справи
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Фінанси--Банківська справа--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
прийняття рішень -- інвестиції -- фінансова гнучкість -- прийняття рішень -- адміністративні обмеження -- івестиційні стратегії -- інвестиційний портфель
Дод.точки доступу:
Житар, М. О.
Університет державної фіскальної служби України
WYŹSZA SKOŁA GOSPODARKI


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

15.


    Хорстманн, Пиа.
    Адаптируемость прямого подключения. Технология прямого подключения обеспечивает дополнительную гибкость при проектировании устройств [Текст] / П. Хорстманн // CHIP NEWS Украина. Инженерная микроэлектроника. - Киев : ООО Булавиа-Посад, 2017. - № 3. - С. 72-74

Кл.слова (ненормовані):
гнучкість електричних пристроїв -- з’єднувачі для друкованих плат -- технологія SKEDD

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

16.
174:378
Х 82


    Хоружа, Людмила Леонідівна.
    Етична компетентність майбутнього вчителя початкових класів: теорія і практика [Текст] : навчальний посібник / Л. Л. Хоружа ; ред. Л. М. Воронович ; Акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки. - Київ : Преса України, 2003. - 319 с. - Бібліогр.: с.271-295 . - ISBN 966-7084-90-6 : 5.00 грн., 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Навчальні видання

   Етика


Кл.слова (ненормовані):
моральна самоцінність -- емпатія -- педагогічний оптимізм -- такт -- гнучкість -- толерантність -- справедливість
Дод.точки доступу:
Воронович, Л. М. \ред.\
Академія педагогічних наук України
Інститут педагогіки


Примірників всього: 4
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

17.


    Кирилишин, Віктор.
    Гнучкість, глибина, оптимізм. Значення людського чинника в процесі розробки і прийняття управлінських рішень [Текст] / В. Кирилишин // Управління освітою : часопис для керівників освітньої галузі. - 2017. - № 10. - С. 10-16. - Зміст: Основні параметри мислення / Н. Злобіна. Якості керівника / Н. Злобіна. Різновиди авторитету / Н. Злобіна. Вплив темпераменту на РУР / Н. Злобіна. Відмінності чоловічих і жіночих стилів управління / Н. Злобіна.

Кл.слова (ненормовані):
управлінське рішення -- управління -- прийняття рішень

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

18.
37.042
О-62


   
    Оптимізація процесу фізичного виховання в системі освіти [Текст] : матеріали конференції / Міністерство освіти і науки України, Українська академія національного прогресу , Тернопільський державний педагогічний університет. - Київ : Тернопіль, 1997. - 323 с. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Фізичне виховання--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
фізичне виховання -- освіта -- оптимізація -- традиції -- народна фізична культура -- волейбол -- гнучкість -- ожиріння -- баскетбол -- оздоровлення -- витривалість
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Українська академія національного прогресу
Тернопільський державний педагогічний університет


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

19.


    Думанська, Галина.
    Як чудово мислити [Текст] : Заняття з елементами тренінгу для учнів 4-х класів / Г. Думанська // Психолог. - Київ : Шкільний світ, 2015. - № 3. - С. 14-15

Кл.слова (ненормовані):
творчі якості -- гнучкість мислення -- пошуковий інтерес
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

20.


    Третякова, Н. В.
    Про компетентнісний підхід в освіті [Текст] / Н. В. Третякова // Мистецтво в школі: музика, образотворче мистецтво, художня культура. - Київ : Основа, 2016. - № 11. - С. 2-5

Кл.слова (ненормовані):
навчання -- гнучкість -- доступність

Є примірники у відділах:
Ф2 (18.11.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

21.
75.6я73/Х 98-291656986

    Худолій, Олег Миколайович.
    Основи методики викладання гімнастики : у 2 ч. : навчальний посібник. Ч. 1 / О. М. Худолій. - [Б. м. : б. в.], 2004. - 414 с. - ISBN 966-7858-35-9 : 26.25 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Гімнастика--Методика викладання--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
гімнастика -- жіноча гімнастика -- професійно-прикладна -- спортивно-прикладна -- військово-прикладна гімнастика -- оздоровча гімнастика -- спортивна гімнастика -- гімнастичні вправи -- видигімнастики -- стройові вправи -- прикладні вправи -- загально-розвиваючі вправи -- швидкість -- координація рухів -- силові здібності -- гнучкість -- атлетична гімнастика

Примірників всього: 29
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (25),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (25),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

22.
74.204.1
Ф 33


    Федорець, М. О.
    Система проектування та планування роботи сучасної школи / М. О. Федорець // Управління школою : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 1/3. - С. 23-89
ДРНТІ
ББК 74.204.1

Рубрики: Управління школою--модель школи

   Управління школою--планування роботи--проектний підхід


Кл.слова (ненормовані):
модель навчального закладу
Анотація: Роботу виконано в межах Міжнародного пілотного соціально-педагогічного проекту "Школа ХХІ століття: зміни в контексті розвитку інформаційного суспільства" і є досвідом Одеської школи-інтернату № 2 із проектування та планування роботи за нових умов. Особливістю системи загальношкільних планів є їх проектний формат, взаємозалежність, практико-орієнтоване спрямування та достатня гнучкість, що дозволяє оперативно враховувати вимоги державної політики в галузі освіти, виклики зовнішнього культурно-освітнього простору й очікування батьківської громади, а також зміни, що відбуваються у внутрішньошкільному освітньому середовищі.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

23.
796(075.8)
С 32


    Сергієнко, Л. П.
    Теорія та методика дитячого і юнацького спорту : підручник для студентів вищих навчальних закладів фізичного виховання і спорту / Л. П. Сергієнко. - Київ : Кондор, 2016. - 516 с. - ISBN 978-617-7278-39-8 : 350.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спорт--Фізичне виховання--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
спортивні школи -- анатомічний вік -- біологічний вік -- рухові здібності -- спортивна діяльність -- біологічні ритми -- силові здібності -- швидкісні здібності -- аеробіка -- гнучкість -- тренування

Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

24.


    Поляничко, О.
    Оздоровчий вплив системи "стретчинг" на фізичний та психологічний стан жінок середнього віку / О. Поляничко, А. Єретик, Н. Гаврилова // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2020. - N 1. - С. 28-38, DOI 10.28925/2664-2069.2020.1.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
жінки середнього віку -- стретчинг -- пілатес -- фізичний стан -- психологічний стан -- здоров’я
Анотація: На сьогодні система «Стретчинг» є ефективним напрямком підвищення рівня рухової активності жінок середнього віку. Впровадження елементів системи «Стретчинг» у авторські фітнес-програми у фітнес-центрі «Фактура» м. Києва спонукають до дослідження їх впливу на фізичний та психологічний стан жінок. Мета даної роботи полягає у вивченні впливу фізкультурно-оздоровчих занять з використанням засобів системи «Стретчинг» на показники фізичного та психоемоційного стану жінок середнього віку. У ході дослідження були використані методи: аналіз наукової літератури за темою дослідження, анкетування, тести на гнучкість з використанням вправ на рухливість хребта, методи математичної статистики. Дослідження були проведені на базі фітнес-студії «Фактура» м. Києва. У дослідженнях взяли участь жінки середнього віку (21–35 років), які займаються у фітнес-студії (усього 64 особи). Унаслідок проведеного дослідження було встановлено, що використання засобів системи «Стретчинг» призвело до поліпшення показників гнучкості, збільшення рівня фізичної працеспроможності, фізичної підготовленості жінок. Під час дослідження було виявлено, що в структурі мотивації жінок середнього віку щодо занять з використанням засобів системи «Стретчинг» на першому місці стоїть профілактично-оздоровчий мотив. У ході проведеного дослідження було встановлено, що, окрім поліпшення показників гнучкості, заняття з використанням засобів системи «Стретчинг» сприяють збільшенню рівня фізичної працездатності, фізичної підготовленості жінок середнього віку. У структурі мотивації жінок середнього віку щодо занять з використанням засобів системи «Стретчинг» на першому місці стоїть профілактично-оздоровчий мотив.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Єретик, А.
Гаврилова, Н.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

25.
796.4(042.4)
К 93


   
    Курс лекцій з дисципліни "Легка атлетика" для студентів І-ІV курсів спеціальності "Фізичне виховання" / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Гуманіт. ін-т, Каф. теорії і методики фізичної культури та спортивної майстерності. - Київ : [Київ. ун-т ім. Б. Грінченка], 2010. - 135 с. - 12.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спорт--Фізична культура--Легка атлетика--Україна--Лекції, доповіді

Кл.слова (ненормовані):
олімпійський чемпіон -- гнучкість -- швидкісний бар’єр
Дод.точки доступу:
Диба, Т. Г. \укладач.\
Гацко, О. В. \укладач.\


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

26.


    Аровіна, М.
    Formation of the ecosystem of open data in Ukraine as a factor of the development of the regional economy = Формування екосистеми відкритих даних в Україні як фактора розвитку регіональної економіки / М. Аровіна // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2017. - № 1. - P5-10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
екосистема -- відкриті дані -- регіональна економіка -- розпорядники даних -- ендогенні і екзогенні чинники -- набори даних -- інституційна готовність -- економічна вигода -- хмарні технології
Анотація: У статті досліджено особливості формування екосистеми відкритих даних в контексті впливу на розвиток регіональної економіки. Охарактеризовано поняття "відкриті дані", закріплене чинним законодавством України. Розглянуто принципи організації Інтернет-платформи відкритих даних, наведено класифікацію розпорядників інформації, види публічної інформації. Розглянуто трансформацію терміна "екосистема" при перенесенні специфічних аспектів природних екосистем на сферу підприємництва. Підкреслюється ідея про взаємозалежність, взаємовплив, гнучкість та адаптивність елементів в "екосистемі" бізнесу в процесі виживання. Наведені приклади застосування концепції екосистем в інформаційній сфері - глобальна мережа Інтернет, портали відкритих даних розвинених країн світу. Проведено аналіз формування елементів екосистеми відкритих даних в Україні. Встановлено, що в числі найбільш розвинутих елементів - нормативно-правова база діяльності, наявність потенціалу в наданні інформації, якісна технологічна інфраструктура. Дослідження показали, що до тепер на єдиному державному порталі відкритих даних опубліковано значну кількість наборів даних, при цьому найбільш широко представлений державний сектор, що відповідає світовим тенденціям попиту споживачів інформації. Показано, що інституційна готовність країни до відкриття даних, яка визначається за методикою World Wide Web Foundation, є низькою, вплив на економіку поки що незначний у порівнянні з країнами-лідерами, такими як США і Великобританія. Відзначено, що в розвинених країнах регіональні відкриті дані інтегровані в центральні портали, що значно полегшує пошук інформації і роботу споживачів з нею. Встановлено, що в Україні більше половини муніципальних сайтів великих міст не мають ресурсів відкритих даних. Виявлено проблеми фінансування інновацій в ІТсфері, при наявності істотного потенціалу вітчизняних фахівців. Запропоновано напрями вдосконалення екосистеми відкритих даних України, пов'язані зі структуруванням інформації в регіональному контексті, з одного боку, інтегрування регіональних інформаційних ресурсів в центральний портал, з іншого, а також широке залучення вітчизняних фахівців в організацію стартапів на основі використання відкритих даних

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

27.


    Нестеренко, Наталія.
    Розвиток гнучкості у студентів 18-20 років, що займаються у секції футболом, за допомогою розробленого спеціального комплексу вправ / Н. Нестеренко, А. Порохнявий // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2023. - N 1(9). - С. 115-125, DOI 10.28925/2664-2069.2023.18. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
студенти -- футбол -- тести -- гнучкість -- вправи
Анотація: Фізична підготовка, спрямована на розвиток рухових якостей, у до вимог теорії та методики фізичного виховання, забезпечує відповідні умови для формування рухових умінь та навичок необхідних для гри у футбол. Сучасний футбол пред’являє високі вимоги до організму студентів, особливо щодо розвитку рухових здібностей, що послужить у майбутньому важливим фактором для досягнення високих результатів.
Дод.точки доступу:
Порохнявий, Андрій


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

28.


    Дяченко, Андрій.
    Сучасний стан і шляхи вдосконалення орієнтації підготовки юних кваліфікованих спортсменів у веслуванні на байдарках і каное / А. Дяченко, Ц. Ван // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2023. - N 2. - С. 88-99, DOI 10.28925/2664-2069.2023.27. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
юні веслярі -- функціональні можливості -- загальна фізична підготовка -- спортивна орієнтація
Анотація: Дані класичної та сучасної науково-методичної літератури свідчать, що формування структури функціонального забезпечення спеціальної працездатності кваліфікованих спортсменів є багаторічний процес, який враховує фактори фізичного розвитку та закономірності становлення спортивної майстерності в конкретному вигляді спорту [6, 7]. Одночасно, склалося чітке розуміння того, що розвиток функціональних можливостей спортсменів, як і формування структури функціонального забезпечення спеціальної працездатності на етапах спортивного вдосконалення вимагає урахування специфіки виду спорту, виду спорту, спеціалізації, кваліфікації, статі, віку спортсменів [2]. Це впливає на структуру спеціальної функціональної підготовленості спортсменів і, як наслідок, вимагає застосування адекватних засобів та методів контролю, відбору і орієнтації, моделювання підготовки та підготовленості спортсменів. Мета дослідження – обґрунтувати орієнтацію підготовки спортсменів у веслуванні на байдарках і каное з урахуванням комплексного прояву рухових якостей та енергозабезпечення. Матеріал і методи. Юні кваліфіковані спортсмени Китаю, дівчата і юнаки, які спеціалізуються у байдарці та каное - 100 спортсменів, призери регіональних регат та чемпіонатів. Аналіз спеціальної літератури. Вимірювання газообміну з використанням ергоспірометричного комплексу «Oxycon mobile». Біохімічні вимірювання "Biosen S. line lab+". Тестування фізичної працездатності з використанням ергометра «Dansprint» та тестування за умов тренувального заняття. Методи статистичного аналізу. Результати. Загально відомі показники фізичної підготовленості веслярів мають широкий діапазон індивідуальних відмінностей. Про це свідчать середні дані та розбіжності кількості веслярів, які мали п’ять балів – 14,3±6,1; три бали – 37,8±13,5; один бал – 47,9±14,6 за показниками загальної фізичної підготовки Визначені пріоритетні фізичні якості, які впливають на загальний рівень фізичної підготовленості – координація, гнучкість та збалансованість, рухливість суглобів і м'язів; гнучкість; баланс. Всі спортсмени, які мали найвищі і середні бали з функціональної підготовленості мали високі показники координації, гнучкості, рухливості суглобів і м'язів; балансу. Показано, що високий рівень розвиненості наведених фізичних якостей формує передумови реалізації функціональних резервів організму визначених за показниками аеробної потужності, гліколітичної ємності, реактивності реакції легеневої вентиляції на збільшення фізіологічного напруження навантаження. Висновки. Визначені в дослідженні пріоритетні характеристики фізичної підготовленості впливають на нейродинамічні функції, реактивні властивості кардіореспіраторної системи, реакцію опорно-рухового апарату. Вони сприяють адаптаційним процесам в умовах напруженої тренувальної змагальної діяльності юних веслярів. Наведені результати теоретичного аналізу і експериментального дослідження створили передумови для вдосконалення цільової спрямованості тренувального процесу юних веслярів, визначили певний алгоритм дій, який дозволяє реалізувати функції відбору і спортивної орієнтації в якості компонента управління тренувального процесу. Це формує певні перспективи дослідження в цьому напряму
Дод.точки доступу:
Ван, Цянь


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

29.
796:575.113.1(075.8)
С 32


    Сергиенко, Л. П.
    Основы спортивной генетики : учебное пособие / Л. П. Сергиенко. - Київ : Вища школа, 2004. - 632 с. : табл., рис. - Библиогр. в конце глав. - Алф.-предм. указ.: с. 617-625. - ISBN 966-642-229-8 : 33.30 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Генетика--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
хромосомы -- хромосоми -- спортивна генетика -- митоз -- мітоз -- трансплантация тканей -- трансплантація тканин -- спортивная одаренность -- спортивна обдарованість -- наследственность -- спадковість -- строение клетки -- будова клітини -- генотип -- биологические ритмы человека -- біологічні ритми людини -- морфологія людини -- морфология человека -- психофізіологія -- психофизиология -- рухові здібності -- двигательные способности -- выносливость -- витривалість -- гибкость -- гнучкість -- допинг -- допінг -- хроногенетика -- генетические маркеры -- генетичні маркери
Анотація: Общие основы генетики человека, актуальные вопросы генетики двигательной одаренности.

Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

30.


    Сотник, Інеса
    Скандинавська ходьба / Інеса Сотник, Лідія Левченко, Юлія Левченко // Дошкільне виховання. - 2018. - № 12. - С. 28-31 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Фізичне виховання

Кл.слова (ненормовані):
фізичний розвиток -- валеологічне виховання -- здоров'язбереження
Анотація: "З кінця 1990-х років у всьому світі значної популярності серед прихильників здорового способу життя набула скандинавська ходьба - різновид спортивної ходьби із застосуванням спеціальних палиць. Останнім часом на неї звернули увагу і педагоги закладів дошкільної освіти як на ефективний засіб загальної фізичної підготовки та лікувально-корекційної роботи". Подано методичну розробку такого заняття. Мета його - вправляти у виконанні ритмічних пружних кроків перекатом з п'ятки на носок зі схресною координацією рухів рук і ніг, у правильному триманні палиць, енергійному відштовхуванні ними від опори; розвивати швидкість, спритність, гнучкість, силу, витривалість, окомір, чуття рівноваги; сприяти формуванню мотивації до рухової активності; виховувати наполегливість.
Дод.точки доступу:
Левченко, Лідія
Левченко, Юлія


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 1-30    31-56 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)