Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=говоріння<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-31 
1.


    Пилинський, М. Я.
    Читацькі стратегії у викладацькому комунікуванні ХХІ ст. (на матеріалі Поттеріани) [Текст] / М. Я. Пилинський, О. А. Бабушко // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 16. - С. 74-80. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
читацькі стратегії -- семилогія -- комунікування -- виховний потенціал -- мотивація -- Джоан К. Роулінг -- «Гаррі Поттер» -- мультикультуралізм
Анотація: У статті досліджується кореляція читацьких стратегій та особливостей академічного дискурсу. Особливий акцент зроблено на виховному потенціалі навчання англійської мови з використанням текстових матеріалів із семикнижжя Джоан К. Роулінг «Гаррі Поттер». Пропонуються шляхи забезпечення комунікативного фокусу навчання крізь призму потенційної читацької рецепції. Викладацьке комунікування в результаті ретельного прочитання семилогії під авторством Джоан К. Роулінг набуває ефективності завдяки наповненості романів сучасними лексичними та фразеологічними засобами. Тексти про Гоґвортські чари і магію є взірцевими серед творів сучасної англійської літературної мови, адже містять в собі широкий спектр тематичного матеріалу повчального характеру, що значною мірою сприяє як викладанню, так і виконанню основних видів активності, таких як читання, говоріння, письмо, а також до критичного мислення, аналізу тексту та формування моральних цінностей. В дослідженні згадується про мультикультуралізм з метою допомогти студентам опанувати поняття, а також усвідомити, що кожна одиниця культурного розмаїття має право та свободу на існування й поважне ставлення до неї. Автори доводять, що матеріал поттеріани багатий повчальністю і містить такі теми, як вплив фольклору на сучасну культуру, мультикультурні вияви, питання свободи та рабства, виховання «проблемних дітей» або взаємодія з небіологічними батьками тощо. Пропонуються конкретні методики та стратегії, що є найбільш доречними для опрацювання запропонованих вище тем. Такими можуть бути аналіз тексту, порівняння та зіставлення книжного й сучасного, критичне мислення. Вбачається, що дієвим комунікуванням є діалог і групова дискусія, кількість усного та писемного мовлення яких має бути збалансована із якістю.
Дод.точки доступу:
Бабушко, О. А.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


    Прохорчук, В.
    Формування навичок говоріння у дітей дошкільного віку на заняттях з іноземної мови [Електронний ресурс] / В. Прохорчук. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 60-71, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.6071. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
говоріння -- діти дошкільного віку -- дошкільна освіта -- іноземна мова -- іншомовне спілкування -- навичка
Анотація: У статті розглядаються питання, що стосуються загальної характеристики особливостей та шляхів оптимізації процесу формування навичок мовлення у дітей дошкільного віку на заняттях з іноземної мови, обґрунтовані етапи, вправи та завдання формування навичок мовлення. Визначено, що основною метою дошкільного навчання іноземним мовам є формування у дитини уявлення про іноземну мову як про засіб спілкування, а також розвиток елементарних навичок іншомовної комунікації. Окреслено основні тенденції навчання дітей дошкільного віку іноземної мови в цілому, формування навичок говоріння зокрема на сучасному етапі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

3.
373.3.016:811.161.2](477)
П 31


    Петрук, О.
    Українська мова як державна : методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в перших класах закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин у 2018/2019 навчальному році / Оксана Петрук // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 8. - С. 34–35. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Українська мова--методичні рекомендації--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- методичні рекомендації -- комунікативна компетентність -- мовленнєва діяльність -- аудіативні вміння -- словниковий запас -- діалогічне мовлення -- монологічне мовлення -- міжнаціональне спілкування -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті розповідається про навчання української мови як державної, яке розпочинається у 1 класі з опанування усного практичного курсу, спрямованого на формування і розвиток умінь з таких видів мовленнвої діяльності, як слухання-розуміння українського мовлення та говоріння.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

4.
811.133(075)
Н 63


    Ніколаєва, Софія Юріївна.
    Тестові завдання з французької мови : навчальний посібник для випускників середньої школи та абітурієнтів / С. Ю. Ніколаєва, Г. С. Бадаянц ; ред. А. М. Самойленко. - Київ : Освіта, 1998. - 142 с. - ISBN 966-04-0307-0 : 3.50 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Французька мова--Тестові завдання--Навчальні видання для вступників до вищих навчальних закладів

Анотація: У посібнику подані тестові завдання з читання, письма, аудіювання та говоріння, які можна опрацювати самостійно чи з учителем на уроці.
Дод.точки доступу:
Пасічник, Л. М.
Шерстюк, О. М.
Борисенко, Р. І. \редактор.\


Примірників всього: 2
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

5.
811.111(075)
Н 63


    Ніколаєва, Софія Юріївна.
    Тестові завдання з англійської мови / С. Ю. Ніколаєва, Г. С. Бадаянц ; ред. А. М. Самойленко. - Київ : Освіта, 1998. - 216 с. - ISBN 966-04-0324-0 : 4.80 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Англійська мова--Тестові завдання--Навчальні видання для вступників до вищих навчальних закладів

Анотація: У посібнику подані тестові завдання з читання, письма, аудіювання та говоріння, які можна опрацювати самостійно чи з учителем на уроці.
Дод.точки доступу:
Бадаянц, Ганна Сергіївна
Самойленко, А. М. \ред.\


Примірників всього: 9
Бульвар І. Шамо, 18/2 (9)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (9)

Знайти схожі

6.


    Стоянова, Е. П.
    Сонячне весілля (до питання вітальності болгарського острівного ідіому в Україні) [Текст] / Е. П. Стоянова // Мовознавство. - 2008. - N 2/3. - С. 247-260

Кл.слова (ненормовані):
ЕТНІЧНІ болгари -- МІФОЛОГІЧНА пісня -- ЗВИЧАЙ говоріння

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (18.03.2009р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

7.
Шифр: С325934233/2022/28/3
   Журнал

Синопсис: текст, контекст, медіа [Електронний ресурс] : електронний фаховий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-259Х. - Виходить кожного кварталу
2022р. т.28 № 3
Зміст:
Гребенюк, Т. Мовчання й говоріння як форми репрезентації історичної травми в українській прозі доби незалежності / Т. Гребенюк. - С.104-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Головань, Т. Українська філософська проза: objectum fictum чи літературна реальність? / Т. Головань. - С.113-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Вірченко, Т. Література у вимірах мета (на матеріалі есеїстики Григорія Штоня) / Т. Вірченко. - С.119-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Даниленко, В. Проблеми лідера, національної зради та готовності народу до боротьби за свою свободу в казках Івана Липи / В. Даниленко. - С.125-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Гальчук, О. Особливості анімалістичних кодів прози Едгара Аллана По / О. Гальчук. - С.131-139. - Бібліогр. в кінці ст.
Боронь, О. Джерела Шевченкової обізнаності з японською культурою (коментар до кількох щоденникових записів) / О. Боронь. - С.140-145. - Бібліогр. в кінці ст.
Rosinska, O. Models of stereotypizaton of national characteristics, gender roles and behavioral scenarios in series (on the example of the Polish series "The girls from Lviv" and "The londoners") / O. Rosinska. - С.146-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Ліченко, А. Деревовидна карта як різновид візуальної репрезентації даних у медіа / А. Ліченко. - С.156-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Zhuravska, O. Symbolic nature, cultural codes and media functionality of "The Russian warship" meme. Part one / O. Zhuravska. - С.164-174. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Дьячкова, Яна Олегівна.
    Практичне впровадження короткострокового веб-квесту в процес навчання англомовного говоріння [Текст] / Я. О. Дьячкова // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2015. - Вип. 1/2. - С. 97-100. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
веб-квест -- англомовне говоріння -- майбутні фахівці

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Дьякова, Я. О.
    Практичне використання короткострокового веб-квесту як засобу формування у майбутніх правознавців професійно спрямованої англомовної компетентності в говорінні [Текст] / Я. О. Дьякова // Іноземні мови. - Київ, 2015. - № 1(січень, лютий, березень). - С. 63-67. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
веб-квест -- майбутні правознавці -- говоріння

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (09.04.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

10.
Шифр: П875300957/2015/1/2
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2015р. Вип. 1/2
Зміст:
Гриневич, Лілія Михайлівна. Вітчизняна педагогічна теорія про розвиток освіти в Україні у контексті євроінтеграційних процесів / Л. М. Гриневич. - С.5-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: євроінтеграційні процеси, освіта, педагогічна теорія
Братко, Марія Василівна. Освітнє середовище вищого навчального закладу: функціональний аспект / М. В. Братко. - С.11-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітнє середовище, функції освітнього середовища, вища освіта
Sysoieva, Svitlana. Culturological approach то the organization of the educational process / S. Sysoieva, M. Halytska. - С.18-22. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурологія освіти, освітологія, навчальна програма "Культурологія освіти"
Семенова, Алла Василівна. Професійна діяльність педагога-майстра й фахівця-викладача: спільне і відмінне / А. В. Семенова. - С.22-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагог-майстер, спілкування, фахівець-викладач
Мельничук, Тетяна Федорівна. Творча активність як компонент духовного розвитку особистості / Т. Ф. Мельничук. - С.28-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гуманізм, духовність, сакральне мистецтво
Волкова, Наталія Іванівна. Полікультурна освіта у професійній підготовці майбутніх економістів / Н. І. Волкова. - С.33-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній економіст, полікультурна освіта, професійна підготовка
Козак, Людмила Василівна. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: концептуальні засади / Л. В. Козак. - С.38-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: концепція, інновації, викладач
Іванюк, Ганна Іванівна. Розвиток варіативних моделей профільних шкіл у сільській місцевості: соціально-педагогічні аспекти / Г. І. Іванюк. - С.43-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільні школи, профільне навчання, сільська школа
Вовк, Лілія Миколаївна. Вплив тендерних стереотипів на процес соціалізації дитини / Л. М. Вовк. - С.48-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гендерний розвиток, статево-рольові стереотипи, фемінність
Набока, Ольга Георгіївна. Управління процесом впровадження дистанційного навчання у вищому навчальному закладі / О. Г. Набока, В. В. Глазова. - С.53-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вищий навчальний заклад, дистанційне навчання, навчальний контент
Осіпцов, Андрій Валерійович. Психолого-педагогічні та соціальні аспекти формування загальнолюдських цінностей студентів вищих навчальних закладів / А. В. Осіпцов. - С.57-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гармонійний розвиток, загальнолюдські цінності, соціалізація
Бєлєнька, Галина Володимирівна. Формування відповідальності у дошкільників / Г. В. Бєлєнька. - С.63-67. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти дошкільного віку, базові якості особистості, відповідальність
Видайчук, Тетяна Леонідівна. Значення історико-лінгвістичних дисциплін у системі підготовки вчителя-філолога / Т. Л. Видайчук. - С.67-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історико-лінгвістичні дисципліни, педагогічна підготовка, підготовка вчителя-філолога
Русаченко, Наталія Павлівна. Професійна підготовка майбутніх філологів: концептуальні засади / Н. П. Русаченко. - С.71-74. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діахронія, лінгвістика, морфонологія
Трішкіна, Ніна Іванівна. Новітні технології освіти у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу / Н. І. Трішкіна. - С.75-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: викладач, вищий навчальний заклад, інновації
Літвінова-Головань, Ольга Павлівна. Актуальні проблеми підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства до анімаційної діяльності / О. П. Літвінова-Головань, Л. В. Безкоровайна. - С.80-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: анімаційна діяльність, професійна підготовка, туризмознавства
Ogurtsova, Olga. Teaching business english in the new digital age / О. Ogurtsova. - С.83-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ділова англійська мова, змішане навчання, хмарні технології
Трускавецька, Ірина Ярославівна. Роль навчально-польової практики із зоології безхребетних у підготовці майбутніх учителів біології / І. Я. Трускавецька. - С.88-91. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: досліджувана територія, експедиції, майбутній учитель біології
Брюханова, Галина В’ячеславівна. Засоби дизайнерської освіти в Україні: аналітичний огляд / Г. В. Брюханова. - С.92-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн, дизайнерська діяльність, підготовка фахівців
Дьячкова, Яна Олегівна. Практичне впровадження короткострокового веб-квесту в процес навчання англомовного говоріння / Я. О. Дьячкова. - С.97-100. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: веб-квест, англомовне говоріння, майбутні фахівці
Мартиненко, Світлана Миколаївна. Застосування діагностичних завдань у процесі вимірювання навчальних компетентностей учнів початкової школи / С. М. Мартиненко, І. М. Новик. - С.101-107. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальні компетентності, діагностичні завдання, учні початкової школи
Синекоп, Оксана Степанівна. Зміст дослідницько-стратегічної компетентності майбутніх докторів філософії (PhD) / О. С. Синекоп, С. С. Коломієць. - С.107-111. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: доктор філософії (PhD), когнітивні стратегії, самовдосконалення
Масімова, Лариса Гагіківна. Формування професійних компетентностей фахівця з видавничої справи та редагування у процесі роботи над візуальним текстом мас-медіа / Л. Г. Масімова. - С.111-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіаграмотність, медіатекст, видавнича справа
Бабійчук, Світлана Миколаївна. Модель формування геоінформаційної компетенції старшокласників / С. М. Бабійчук. - С.115-119. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, геоінформаційна компетенція, геоінформаційна система
Линьова, Ірина Олексіївна. Основні критерії забезпечення якості докторських програм у європейському освітньо-дослідницькому просторі: естонський досвід / І. О. Линьова. - С.120-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Європейський простір вищої освіти, докторські програми, міждисциплінарність
Заяць, Людмила Іванівна. Розвиток університетської освіти в Нідерландах: стан дослідження проблеми у вітчизняній науці / Л. І. Заяць. - С.125-129. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: університетська освіта Нідерландів, реформування вищої освіти, вища освіта
Литвин, Лілія Володимирівна. Погляди Х. Шрадер-Брейман на освіту виховательок для дітей дошкільного віку у Німеччині (XIX ст.) / Л. В. Литвин. - С.129-132
Кл.слова: Шрадер-Брейман Хенріетта, про неї, народний дитячий садок, професійна підготовка виховательок
Тригуб, Ілона Іванівна. Аналіз зарубіжних навчальних програм з професійної підготовки експертів у галузі освіти / І. І. Тригуб. - С.132-137. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експертиза, менеджер з якості освіти, експерт у галузі освіти
Грищук, Юлія Володимирівна. Історико-педагогічний аналіз розвитку освіти в Польщі / Ю. В. Грищук. - С.137-141. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, педагогічна наука, підготовка вчителів
Редько, Сергій Іванович. До проблеми дослідження синдрому емоційного вигорання керівників загальноосвітніх навчальних закладів / С. І. Редько. - С.142-147. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоційне вигорання, керівник навчального закладу, стресостійкість
Рибачук, Вадим Михайлович. Особливості прояву агресивної поведінки у підлітковому віці / В. М. Рибачук. - С.147-151. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: агресивність, види агресії, підлітковий вік
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-31 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)