Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=говоріння<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-31 
1.


    Alizunna, D.
    The effect of problem based learning model on creative thinking of students the impact of cooperative integrated reading and composition (circ) model on students’ learning activity [Електронний ресурс] / D. Alizunna, E. Zubaidah. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - P57-61, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.5761. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Анотація: Стаття присвячена впливу моделі інтегрованого кооперативного навчання читання та письма (Cooperative Integrated Reading & Composition – CIRC) на навчальну діяльність учнів. Теоретичний аналіз досліджень науковців дав змогу зробити висновок, що метод CIRC підвищує активність учнів початкової школи в навчальній діяльності, а також розвиває їх вміння читання, письма, слухання і говоріння та збагачує їх мовленнєвий досвід. Інтегроване навчання є більш активним та ефективним завдяки соціальній взаємодії учнів у групах; воно розвиває уміння співпраці, толерантності, спілкування та поваги до ідей інших людей. Модель CIRC розвиває три основні компетентності, зафіксовані в освітній програмі начальної школи – знання, ставлення та навички. Модель CIRC складається з таких послідовних кроків: читання в парах; написання слів, пов’язане з граматичними характеристиками слів; вимовляння слів уголос; пояснення значення слів; переказ; перевірка партнером по навчанню в групі; тестування. Дослідження доводить, що інтегроване кооперативне навчання читання та письма активізує всі види навчальної діяльності учнів: активність візуального сприйняття (читання, перегляд фотографій, спостереження за роботою інших); активність слухового сприйняття (задавання питань, надання порад, висловлення думок, обговорення); письмову діяльність (написання оповідань, відповідей на тести); малювання ілюстрацій, картинок та візерунків; рухову активність (підбір обладнання, рольові ігри); психічну діяльність (запам’ятовування, розв’язання проблем, аналіз, синтез, систематизація); емоційну активність (цікавість, жвавість, радісне захоплення навчальним матеріалом, спокій, щастя). Показники активності класифіковані за видами навчальної діяльності учнів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Zubaidah, E.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.
811.112.2:028.1(075.8)
Ч 69


   
    Lest mit Spab!: Читайте із задоволенням! : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / укладач: В. Д. Порошина, О. В. Шапочкіна ; рецензент: А. К. Карпусь, Г. А. Гринюк, Д. В. Ольшанський. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2010. - 76 с. - 13.86 грн., 13.86 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--Німецька мова--Книги для читатння--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
монологічні та діалогічні говоріння німецькою -- дискусії та рольові ігри
Анотація: Навчальний посібник для самостійного читання німецькою мовою призначений для студентів ВНЗ, які вивчають німецьку мову як нефахову дисципліну й уже володіють базовими знаннями з німецької мови, певними навичками та вміннями з різних видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, говоріння, читання, письма та писемного мовлення. Мета посібника - удосконалювати вміння читати, розвивати діалогічне й монологічне мовлення.
Дод.точки доступу:
Порошина, В. Д. \укладач.\
Шапочкіна, О. В. \укладач.\
Карпусь, А. К. \рецензент.\
Гринюк, Г. А. \рецензент.\
Ольшанський, Д. В. \рецензент.\


Примірників всього: 60
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (24),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (29),
Фаховий коледж «Універсум» (5)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (24),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (29),
Фаховий коледж «Універсум» (5)

Знайти схожі

3.
Шифр: І368505/2014/1
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2014р. № 1
Зміст:
Ніколаєва, С. Ю. Іншомовна освіта в Україні: міфи і реальність : Продовження. Початок дивись у попередньому числі журналу / С. Ю. Ніколаєва. - С.3-12
Кл.слова: ОСВІТНІЙ ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ, ПРОГРАМА З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ, ПІДРУЧНИК З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Бориско, Н. Ф. Особливості формування іншомовної комунікативної компетенції учнів першого класу загальноосвітніх навчальних закладів за новим навчально-методичним комплексом "Німецька мова 1" / Н. Ф. Бориско, О. О. Паршикова. - С.13-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НМК, НІМЕЦЬКА МОВА, РІВЕНЬ Ф 1. 1. 1.
Коломінова, О. О. Контроль у навчанні іноземної мови учнів початкової школи в аспекті підручникотворення / О. О. Коломінова. - С.18-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ОБ'ЄКТИ КОНТРОЛЮ, ОЦІНЮВАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ, ПОЛІФУНКЦІОНАЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ
Максименко, Л. О. Вправи для навчання професійно спрямованого англомовного діалогу майбутніх менеджерів невиробничої сфери / Л. О. Максименко. - С.29-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: АНГЛОМОВНИЙ ДІАЛОГ, ЕТАПИ НАВЧАННЯ , МЕНЕДЖЕРИ НЕВИРОБНИЧОЇ СФЕРИ
Майєр, Н. В. Методична компетентність майбутніх викладачів французької мови як компонент загальнопрофесійної підготовки / Н. В. Майєр. - С.35-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД, ВИКЛАДАЧ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ, ЗАГАЛЬНОПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Дьячкова, Я. О. Система вправ для навчання майбутніх правознавців професійно спрямованого англомовного говоріння з використанням веб-квесту / Я. О. Дьячкова. - С.40-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: АНГЛОМОВНЕ ГОВОРІННЯ, ДІАЛОГ-ДИСКУСІЯ, ВЕБ-КВЕСТ
Ольховська, А. С. Система вправ для навчання майбутніх філологів двостороннього синхронного перекладу / А. С. Ольховська. - С.47-55. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СИНХРОННИЙ ПЕРЕКЛАД, ПІДГОТОВЧІ ВПРАВИ, ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК
Андрєєва, Наталія. Онлайн-тестування у системі контролю якості знань майбутніх учителів іноземних мов / Н. Андрєєва, Ю. Дем'янова. - С.56-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МАЙСТЕР-ТЕСТ СЕРВІС, ТЕХНОЛОГІЯ ОНЛАЙН-ТЕСТУВАННЯ, КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ
Навчальні матеріали Європейського центру з навчання сучасних мов (Австрія). - С.61-72
Кл.слова: КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, УЧНІ 10-14 РОКІВ, НАВЧАЛЬНІ КАРТКИ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (03.03.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.
Шифр: І368505/2014/2
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2014р. № 2
Зміст:
Руснак, Д. А. Робота з аудіотекстом у процесі формування в учнів основної школи франкомовної компетентності в аудіюванні / Д. А. Руснак. - С.3-7. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: АУДІОТЕКСТ, УЧНІ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ, ФРАНКОМОВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Гальченко, О. Ю. Психологічні передумови формування у студентів коледжів англомовної компетентності у професійно орієнтованому письмі / О. Ю. Гальченко. - С.8-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: КОЛЕДЖ, РАННЯ ЮНІСТЬ, ПСИХОЛОГО-ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ
Прокопчук, М. М. Особливості етапів формування мовних компетентностей в учнів 5-го класу (англійська мова після німецької) / М. М. Прокопчук. - С.15-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПЕРША ІНОЗЕМНА МОВА, ДРУГА ІНОЗЕМНА МОВА, МОВНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ
Шевелько, К. О. Підсистема вправ для навчання анотаційного перекладу учнів старших класів шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови / К. О. Шевелько. - С.21-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: АНОТАЦІЙНИЙ ПЕРЕКЛАД, ЕТАПИ НАВЧАННЯ, ПІДСИСТЕМА ВПРАВ
Майєр, Н. В. Тенденції і перспективи формування методичної готовності майбутніх викладачів іноземних мов / Н. В. Майєр. - С.29-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МАЙБУТНІЙ ВИКЛАДАЧ ІНОЗЕМНИХ МОВ, МЕТОДИЧНА ПІДГОТОВКА, МЕТОДИЧНА ГОТОВНІСТЬ
Дацків, О. П. Комплекс вправ для вдосконалення фонетичних навичок говоріння у майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації / О. П. Дацків. - С.34-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: КОМПЛЕКС ВПРАВ, МАЙБУТНІ ВЧИТЕЛІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ, ФОНЕТИЧНІ НАВИЧКИ
Ярошенко, О. В. Кейс-метод як сучасна технологія формування професійно орієнтованої компетентності в діалогічному мовленні майбутніх викладачів англійської мови / О. В. Ярошенко. - С.39-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: КЕЙС-МЕТОД, ДИСКУРСИ, СІНКВЕЙН
Николаева, С. Ю. Профессиональный портфель преподавателя высшего учебного заведения / С. Ю. Николаева. - С.45-53
Кл.слова: ПРОФЕСІЙНИЙ ПОРТФЕЛЬ, ПОРТФЕЛЬ ВИКЛАДАЧА, ФУНКЦІЇ ПОРТФЕЛЯ
Білоножко, Н. Є. Заняття з англійської мови на тему "Цінності сучасного світу" / Н. Є. Білоножко. - С.54-59
Кл.слова: ЦІННОСТІ, ДЕФІНІЦІЯ, АНАЛІЗ
Мельник, Є. Ю. Du panier au chariot / Є. Ю. Мельник. - С.60-62
Кл.слова: ПОКУПКИ, ПРОДУКТИ ХАРЧУВАННЯ, СУПЕР-/ ГІПЕРМАРКЕТИ
Беженар, І. В. Заняття на тему "Мовний портфель для навчання англійського писемного мовлення" / І. В. Беженар. - С.63-72. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МОВНИЙ ПОРТФЕЛЬ, АНГЛІЙСЬКЕ ПИСЕМНЕ МОВЛЕННЯ, СТУДЕНТИ-ФІЛОЛОГИ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.07.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

5.
Шифр: І368505/2014/3
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2014р. № 3
Зміст:
Бігич, О. Б. Освітній сайт як засіб навчання молодшого школяра техніки читання англійською мовою / О. Б. Бігич. - С.3-7. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ТЕХНІКА ЧИТАННЯ, МОЛОДШИЙ ШКОЛЯР, ОСВІТНІЙ САЙТ
Шастова, І. В. Оволодіння шестирічними першокласниками графікою англійської мови / І. В. Шастова. - С.8-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ЛАТИНСЬКИЙ АЛФАВІТ, ШРИФТИ, ДРУКОВАНІ ТА РУКОПИСНІ КНИГИ
Шевелько, К. О. Вправи для навчання учнів старших класів спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови реферативного перекладу / К. О. Шевелько. - С.15-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: РЕФЕРАТИВНИЙ ПЕРЕКЛАД, ЕТАПИ НАВЧАННЯ, ПІДСИСТЕМА ВПРАВ
Коваленко, Ю. В. Сучасний стан використання проектної методики у навчанні майбутніх філологів іншомовного монологічного мовлення / Ю. В. Коваленко, О. М. Устименко. - С.21-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПРОЕКТНА МЕТОДИКА, МОНОЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ, МАЙБУТНІ ФІЛОЛОГИ
Бірецька, Л. С. Вправи для формування англомовної лексичної компетентності майбутніх лікарів у процесі професійно орієнтованого читання / Л. С. Бірецька. - С.28-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: АНГЛОМОВНА ЛЕКСИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНЕ ЧИТАННЯ, МАЙБУТНІ ЛІКАРІ
Квасова, О. Г. Тестова перевірка рівня сформованості англомовної компетентності у читанні у майбутніх філологів / О. Г. Квасова. - С.38-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ, МАЙБУТНІ ФІЛОЛОГИ, АНГЛОМОВНА ЧИТАЦЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Мартиненко, О. Є. Дистанційне навчання іноземних мов з використанням програми SKYPE / О. Є. Мартиненко. - С.45-47
Кл.слова: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ, НАВЧАННЯ ПО SKYPE, СЕРВІС GOOGLE DRIVE
Звуки тварин різними мовами: навчальні матеріали Європейського центру з навчання сучасних мов (Австрія) : Animal sounds in different languages. - С.48-50
Кл.слова: НАВЧАЛЬНІ КАРТКИ
Факти з мови жестів: навчальні матеріали Європейського центру з навчання сучасних мов (Австрія) : Facts on sing languages. - С.51-52
Кл.слова: МОВА ЖЕСТІВ, ІНШОМОВНА КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Ідіоми світу: навчальні матеріали Європейського центру з навчання сучасних мов (Австрія) : Idioms of the world. - С.52-54
Кл.слова: ІНОЗЕМНІ МОВИ, ЗАРУБІЖНІ КУЛЬТУРИ
Шкали ЗЄР з говоріння : The CEFR Grid for Speaking. - С.55-59
Кл.слова: ТЕСТУВАННЯ, УМІННЯ ГОВОРИТИ, РІВЕНЬ ОВОЛОДІННЯ МОВОЮ
Шкали ЗЄР для розробки тестових завдань (презентація). - С.60-62
Кл.слова: ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ, ОВОЛОДІННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ, ШКАЛА ОЦІНЮВАННЯ
Шкали ЗЄР для розробки тестових завдань (аналіз) : The CEFR Grid for Writing Tasks (analysis). - С.62-64
Кл.слова: ОВОЛОДІННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ, ШКАЛА ОЦІНЮВАННЯ, ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (27.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

6.
Шифр: І368505/2015/1
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2015р. № 1 (січень, лютий, березень)
Зміст:
Бігич, О. Б. Навчання іспанської мови школярів у контексті культурологічного підходу (тема “Las Navidades”) / О. Б. Бігич. - С.3-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгвосоціокультурна компетентність, урок іспанської мови, позакласний захід
Першукова, О. О. Особливості оцінювання якості навчальних досягнень школярів у контексті багатомовної освіти у країнах Європи / О. О. Першукова. - С.11-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: шкільна багатомовна освіта, рецептивна технологія, імерсійна технологія
Кужель, О. М. Підсистема вправ для навчання читання англійською мовою учнів основної школи за допомогою мультимедійної комп’ютерної програми / О. М. Кужель. - С.20-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: читання, основна школа, система вправ
Майєр, Н. В. Методична субкомпетентність майбутнього викладача французької мови з формування професійно орієнтованої граматичної компетентності / Н. В. Майєр. - С.20-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній викладач, методичні знання, методичні навички
Павловська, Ю. В. Вправи для індивідуалізації навчання англійського професійно орієнтованого писемного мовлення майбутніх аналітиків систем / Ю. В. Павловська. - С.37-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: індивідуалізація навчання, система вправ, писемне мовлення
Дідух, О. О. Вправи для навчання майбутніх викладачів англійської мови ведення дебатів / О. О. Дідух. - С.44-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дебати, майбутні викладачі англійської мови, класифікація вправ
Николаева, С. Ю. Учебник Кунанбаевой Самилы Сагиевны "Теория и практика современного иноязычного образования" : [рецензия] / С. Ю. Николаева. - С.53-56
Кл.слова: підручник, методика навчання, іноземна мова
Бориско, Н. Ф. Навчання учнів другого класу загальноосвітньої школи іншомовного спілкування за новим навчально-методичним комплексом "Німецька мова 2" / Н. Ф. Бориско, Г. М. Мельничук, О. О. Паршикова. - С.57-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: протокомунікація, заміщення, скорочення
Дьякова, Я. О. Практичне використання короткострокового веб-квесту як засобу формування у майбутніх правознавців професійно спрямованої англомовної компетентності в говорінні / Я. О. Дьякова. - С.63-67. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: веб-квест, майбутні правознавці, говоріння
Майєр, Н. В. План-конспект уроку-конкурсу з французької мови у 4 класі (тема ”Les animaux”) / Н. В. Майєр, О. С. Качалова. - С.68-72
Кл.слова: урок-конкурс, французька мова, початкова школа
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (09.04.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
811.112.2(075.3)
Б 27


    Басай, Н. П.
    Німецька мова (5-й рік навчання) [Текст] : підручник для 9 класу загальнооосвітніх навчальних закладів = Deutsch (5. Schuljahr) : Lehrbuch fur die 9. Klasse allgemeinbildenden Schulen / Н. П. Басай. - Київ : Методика Паблішинг, 2017. - ISBN 978-617-7462-52-0 : 35.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Німецька мова--9 клас--Підручники для середньої школи

Кл.слова (ненормовані):
9 клас -- підручники -- говоріння -- аудіювання -- вправи -- читання -- 9 клас -- шкільний підручник
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

8.
811.112.2(075.3)
Б 27


    Басай, Надія.
    Німецька мова. 11 клас (7-й рік навчання, рівень стандарту) : підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти = Deutsch (7. Schuljahr, Standardbstufe) : Lehrbuch für die 11. Klasse der allgemeinbildenden Schulen / Н. Басай, В. Орап, Р. Кириленко. - Київ : Методика Паблішинг, 2019. - ISBN 978-617-7511-20-4 : 42.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Німецька мова--11 клас--Рівень стандарту--Підручники для старшої школи

Кл.слова (ненормовані):
11 клас -- підручники -- говоріння -- аудіювання -- вправи -- читання -- 11 клас -- шкільний підручник -- German -- school textbook
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Орап, Валентина
Кириленко, Ріта


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

9.
378.016:811
В 43


   
    Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі : міжпредметні зв'язки : наукові дослідження, досвід, пошуки : зб. наук. пр. Вип. 16. - Харків : Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2010. - 287 с. - 16.00 грн.
    Зміст:
Артеменко, Т. М. Про деякі ефективні стратегії оптимізації процесу викладання іноземних мов / Т. М. Артеменко, І. П. Липко. - С .10-18
Кл.слова: комунікативна інтенція, діалог, мовленнєва діяльність комуніканта
Бахов, І. С. Міжнародний аспект формування професійної компетентності майбутніх перекладачів / І. С. Бахов. - С .18-26
Кл.слова: міжкультурна компетенція, міжкультурна взаємодія, міжкультурний компонент
Безцінна, Ж. П. Застосування мультимедійних засобів для оптимізації самостійної роботи студентів у процесі навчання іноземної мови в немовному ВНЗ / Ж. П. Безцінна. - С .27-33
Кл.слова: навчальний процес, мультимедійні технології, технічні засоби навчання
Валит, Е. С. Бинарный урок по литературе в китайской аудитории / Е. С. Валит, Ш. Хуншэн. - С .33-41
Кл.слова: етнокультурні традиції, духовні аспекти освіти, толерантність
Варава, С. В. Про довузівську підготовку іноземних студентів філологічного профілю у ВНЗ України / С. В. Варава, В. І. Груцяк. - С .42-48
Кл.слова: підготовчий факультет, мовознавство, філологічний профіль
Васецька, Л. І. Організаційно-методичні аспекти навчання мови іноземних студентів-медиків англомовної форми освіти / Л. І. Васецька, Л. М. Сенік. - С .49-56
Кл.слова: специфіка навчання, кінцеві цілі, провідні види мовленнєвої діяльності
Гаврилюк, Л. В. Формування готовності студентів ВТНЗ до ноуково-дослідної роботи засобами іноземної мови / Л. В. Гаврилюк. - С .57-62
Кл.слова: науково-дослідна робота студентів, розвиток дослідницьких навичок студентів, роль іноземної мови
Гіренко, І. В. Формування готовності студентів до самонавчання з іноземної мови / І. В. Гіренко. - С .63-69
Кл.слова: організація самостійної роботи, кредитно-модульна система, пізнавальна діяльність
Дроздова, І. П. Критерії добору текстів для навчання професійного мовлення студентів нефілологічного профілю у ВНЗ / І. П. Дроздова. - С .69-76
Кл.слова: типологія навчальних текстів, аспекти тексту, складність тексту
Жовтоніжко, І. М. Урахування міжпредметних зв’язків під час викладання природничо-математичних дисциплін у довузівській підготовці іноземних студентів / І. М. Жовтоніжко. - С .77-85
Кл.слова: типи міжпредметних зв’язків, функції міжпредметних зв’язків, підготовка студентів-іноземців
Задорожна, І. П. Метод проектів у самостійній роботі майбутніх учителів з оволодіння англомовною комунікативною компетенцією / І. П. Задорожна. - С .85-94
Кл.слова: вдосконалення методу проектів, діяльність студента та викладача, самостійність студента
Кіршо, С. М. Засоби покращення якості мовних знань студентів у нефілологічних ВНЗ / С. М. Кіршо, Г. В. Ковальчук. - С .94-100
Кл.слова: методика викладання української мови, мови спеціальності, українська мова за професійним спрямуванням
Кобзар, О. І. Шляхи підвищення мотиваціїпри навчанні англійської мови на немовних факультетах / О. І. Кобзар, Н. О. Лєшньова. - С .100-108
Кл.слова: пізнавальний інтерес, проблемне навчання, рольова гра
Ковальчук, А. О. Із досвіду викладання білінгвальних дисциплін майбутнім магістрам у провінційному ВНЗ / А. О. Ковальчук. - С .108-114
Кл.слова: білінгвальне навчання, фізика англійською мовою, методика побудови білінгвальних лекційних курсів
Куплевацька, Л. О. Методичний аспект навчального перекладу на заняттях РЯІ у багатонаціональних групах студентів-філологів / Л. О. Куплевацька. - С .115-122
Кл.слова: перекладні технології, навчальний зворотній переклад, перекладацька компетенція
Купрата, Н. Я. Українсько-російський суржик у професійній сфері / Н. Я. Купрата, Г. В. Ковальчук. - С .122-130
Кл.слова: мовна культура, професійне мовлення, негативний вплив суржику
Купрата, Н. Я. Інтернет-технології у дистанційному навчанні мови / Н. Я. Купрата, В. П. Ногай. - С .130-137
Кл.слова: інформаційні технології, навчання української мови, навчальний процес у вищих навчальних закладах
Лагута, Т. М. Вивчення туристичної лексики у курсі російської мови як іноземної / Т. М. Лагута, О. М. Вержанська. - С .137-146
Кл.слова: прийоми семантизації, лексична компетенція, російська мова як іноземна
Ляпичева, Е. Л. Об изучении иностранными студентами-биологами системных отношений в лексике в лингвокультурологическом аспекте (на материале названий животных) / Е. Л. Ляпичева, Л. Сувень. - С .146-155
Кл.слова: російська мова як іноземна, культурологічних підхід, семантичне поле
Маслюк, Л. П. Лінгвокультурологічний аспект у викладанні російської мови як іноземної / Л. П. Маслюк. - С .155-159
Кл.слова: рольові ігри, міжкультурна комунікація, лінгвокраїнознавчий підхід
Несін, Ю. М. Інноваційні педагогічні технології в системі післядипломної освіти Франції / Ю. М. Несін. - С .160-167
Кл.слова: полікультурне суспільство, підготовка вчителів, колективна робота
Панченко, В. В. Особливості тестової перевірки рівня сформованості вмінь аудіювання / В. В. Панченко. - С .167-173
Кл.слова: форма тестового завдання, основні рівні розуміння аудіотексту, засіб навчання іноземної мови
Панченко, Е. И. Особенности преподавания и контроля специальной языковой подготовки иностранных студентов нефилологического профиля на начальном этапе / Е. И. Панченко, Ю. С. Тарасенко, Л. Фейхун. - С .173-181
Кл.слова: мовна підготовка, спеціальна підготовка, професійна мотивація
Понікаровська, С. В. Вплив емоційного компоненту на ефективність навчання іноземної мови у немовних ВНЗ / С. В. Понікаровська. - С .181-187
Кл.слова: підвищення мотивації, емоційний фактор, підвищення якості навчання
Савченко, О. О. Розвиток іншомовної комунікативної компетентності студентів інженерно-технічного профілю / О. О. Савченко. - С .187-194
Кл.слова: компетентнісний підхід, комунікативні вміння, оптимізація процесу навчання іноземних мов
Саєнко, Н. С. Теоретичні засади концепції іншомовної підготовки студентів немовних спеціальностей / Н. С. Саєнко. - С .195-204
Кл.слова: стратегії навчання, особистісно-орієнтовне навчання, аксіологічний підхід
Самосенкова, Т. В. Осуществление межкультурного контакта: прагматический компонент / Т. В. Самосенкова. - С .204-210
Кл.слова: мовленнєве спілкування, мовленнєві форми, мовна особистість
Селіверстова, Л. І. Технологія навчання говоріння українською мовою іноземних студентів на початковому етапі / Л. І. Селіверстова. - С .210-218
Кл.слова: мовленнєва діяльність, структура говоріння, парадигматичні зв’язки
Скрипник, Н. С. Позанавчальна робота з іноземної мови як засіб формування професійної компетентності майбутніх інженерів / Н. С. Скрипник. - С .218-224
Кл.слова: компетентнісний підхід, організація діяльності студентів, організація позанавчальної діяльності
Старостенко, О. В. Формування іншомовної фонетичної компетенції студентів-філологів / О. В. Старостенко. - С .224-232
Кл.слова: фонетичні ігри, структура фонетичної компетенції, зміст фонетичної компетенції
Тростинська, О. М. Навчальний комплекс з української мови для іноземців / О. М. Тростинська [и др.]. - С .232-238
Інші автори: Ушакова Н. І., Бєй Л. Б., Петров І. В.
Кл.слова: комунікативна компетенція, іноземні учні, складові навчального комплексу
Цапко, Т. П. Проблеми лексичної інтерференції під час навчання російської мови як іноземної арабомовних студентів / Т. П. Цапко. - С .239-248
Кл.слова: порівняльна типологія, білінгвізм, міжмовна інтерференція
Чередніченко, Г. А. Розвиток міжкультурної комунікативної компетенції майбутніх економістів у процесі вивчення іноземних мов / Г. А. Чередніченко, Л. Ю. Шапран, Л. І. Куниця. - С .248-255
Кл.слова: міжкультурна компетенція, спеціалісти економічного профілю, міжкультурна комунікація
Чистякова, А. Б. Методичні засади навчання іноземних студентів письма у вищому навчальному закладі / А. Б. Чистякова. - С .255-266
Кл.слова: техніка письма, писемна мовленнєва діяльність, система вправ
Шкваріна, Т. М. Педагогічні закономірності підготовки вчителів до навчання іноземної мови дошкільників / Т. М. Шкваріна. - С .267-276
Кл.слова: система підготовки, вчителі іноземної мови, діти дошкільного віку
Шовковий, В. М. Відбір текстів давньогрецьких авторів для читання студентами-філологами / В. М. Шовковий. - С .277-285
Кл.слова: принципи відбору текстів, текстові категорії, спеціальність, класичні мови
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика викладання мов--Вища освіта--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
мультимедійні засоби -- післядипломна освіта -- іноземні мови
Дод.точки доступу:
Петров, І. В.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

10.
   373.3/.5.016(075.8)
   В 55


    Вишневський, Омелян Іванович.
    Методика навчання іноземних мов : навчальний посібник / О. І. Вишневський. - 2-е видання перероблене та доповнене. - Київ : Знання, 2011. - 206 с. - ISBN 978-966-346-598-2 : 45.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика викладання іноземних мов--Середня школа--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- англійська мова -- німецька мова -- французька мова -- звуковий аспект мовлення -- засвоєння -- лексичний матеріал -- граматичний матеріал -- ситуативне забезпечення -- навчально-мовленнєва діяльність -- аудіювання -- говоріння -- читання -- письмо -- організація уроку
Анотація: У посібнику стисло викладено основні методичні рекомендації, що висвітлюють діяльнісний підхід до навчання англійської, німецької та французької мов у середній школі.

Примірників всього: 30
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (15),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (7)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (15),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (7)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-31 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)