Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=говоріння<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-31 
1.


    Стоянова, Е. П.
    Сонячне весілля (до питання вітальності болгарського острівного ідіому в Україні) [Текст] / Е. П. Стоянова // Мовознавство. - 2008. - N 2/3. - С. 247-260

Кл.слова (ненормовані):
ЕТНІЧНІ болгари -- МІФОЛОГІЧНА пісня -- ЗВИЧАЙ говоріння

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (18.03.2009р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

2.


    Дьякова, Я. О.
    Практичне використання короткострокового веб-квесту як засобу формування у майбутніх правознавців професійно спрямованої англомовної компетентності в говорінні [Текст] / Я. О. Дьякова // Іноземні мови. - Київ, 2015. - № 1(січень, лютий, березень). - С. 63-67. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
веб-квест -- майбутні правознавці -- говоріння

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (09.04.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

3.
811.112.2(075.3)
Б 27


    Басай, Н. П.
    Німецька мова (5-й рік навчання) [Текст] : підручник для 9 класу загальнооосвітніх навчальних закладів = Deutsch (5. Schuljahr) : Lehrbuch fur die 9. Klasse allgemeinbildenden Schulen / Н. П. Басай. - Київ : Методика Паблішинг, 2017. - ISBN 978-617-7462-52-0 : 35.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Німецька мова--9 клас--Підручники для середньої школи

Кл.слова (ненормовані):
9 клас -- підручники -- говоріння -- аудіювання -- вправи -- читання -- 9 клас -- шкільний підручник
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

4.


    Пилинський, М. Я.
    Читацькі стратегії у викладацькому комунікуванні ХХІ ст. (на матеріалі Поттеріани) [Текст] / М. Я. Пилинський, О. А. Бабушко // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 16. - С. 74-80. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
читацькі стратегії -- семилогія -- комунікування -- виховний потенціал -- мотивація -- Джоан К. Роулінг -- «Гаррі Поттер» -- мультикультуралізм
Анотація: У статті досліджується кореляція читацьких стратегій та особливостей академічного дискурсу. Особливий акцент зроблено на виховному потенціалі навчання англійської мови з використанням текстових матеріалів із семикнижжя Джоан К. Роулінг «Гаррі Поттер». Пропонуються шляхи забезпечення комунікативного фокусу навчання крізь призму потенційної читацької рецепції. Викладацьке комунікування в результаті ретельного прочитання семилогії під авторством Джоан К. Роулінг набуває ефективності завдяки наповненості романів сучасними лексичними та фразеологічними засобами. Тексти про Гоґвортські чари і магію є взірцевими серед творів сучасної англійської літературної мови, адже містять в собі широкий спектр тематичного матеріалу повчального характеру, що значною мірою сприяє як викладанню, так і виконанню основних видів активності, таких як читання, говоріння, письмо, а також до критичного мислення, аналізу тексту та формування моральних цінностей. В дослідженні згадується про мультикультуралізм з метою допомогти студентам опанувати поняття, а також усвідомити, що кожна одиниця культурного розмаїття має право та свободу на існування й поважне ставлення до неї. Автори доводять, що матеріал поттеріани багатий повчальністю і містить такі теми, як вплив фольклору на сучасну культуру, мультикультурні вияви, питання свободи та рабства, виховання «проблемних дітей» або взаємодія з небіологічними батьками тощо. Пропонуються конкретні методики та стратегії, що є найбільш доречними для опрацювання запропонованих вище тем. Такими можуть бути аналіз тексту, порівняння та зіставлення книжного й сучасного, критичне мислення. Вбачається, що дієвим комунікуванням є діалог і групова дискусія, кількість усного та писемного мовлення яких має бути збалансована із якістю.
Дод.точки доступу:
Бабушко, О. А.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

5.


    Дьячкова, Яна Олегівна.
    Практичне впровадження короткострокового веб-квесту в процес навчання англомовного говоріння [Текст] / Я. О. Дьячкова // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2015. - Вип. 1/2. - С. 97-100. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
веб-квест -- англомовне говоріння -- майбутні фахівці

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Alizunna, D.
    The effect of problem based learning model on creative thinking of students the impact of cooperative integrated reading and composition (circ) model on students’ learning activity [Електронний ресурс] / D. Alizunna, E. Zubaidah. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - P57-61, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.5761. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Анотація: Стаття присвячена впливу моделі інтегрованого кооперативного навчання читання та письма (Cooperative Integrated Reading & Composition – CIRC) на навчальну діяльність учнів. Теоретичний аналіз досліджень науковців дав змогу зробити висновок, що метод CIRC підвищує активність учнів початкової школи в навчальній діяльності, а також розвиває їх вміння читання, письма, слухання і говоріння та збагачує їх мовленнєвий досвід. Інтегроване навчання є більш активним та ефективним завдяки соціальній взаємодії учнів у групах; воно розвиває уміння співпраці, толерантності, спілкування та поваги до ідей інших людей. Модель CIRC розвиває три основні компетентності, зафіксовані в освітній програмі начальної школи – знання, ставлення та навички. Модель CIRC складається з таких послідовних кроків: читання в парах; написання слів, пов’язане з граматичними характеристиками слів; вимовляння слів уголос; пояснення значення слів; переказ; перевірка партнером по навчанню в групі; тестування. Дослідження доводить, що інтегроване кооперативне навчання читання та письма активізує всі види навчальної діяльності учнів: активність візуального сприйняття (читання, перегляд фотографій, спостереження за роботою інших); активність слухового сприйняття (задавання питань, надання порад, висловлення думок, обговорення); письмову діяльність (написання оповідань, відповідей на тести); малювання ілюстрацій, картинок та візерунків; рухову активність (підбір обладнання, рольові ігри); психічну діяльність (запам’ятовування, розв’язання проблем, аналіз, синтез, систематизація); емоційну активність (цікавість, жвавість, радісне захоплення навчальним матеріалом, спокій, щастя). Показники активності класифіковані за видами навчальної діяльності учнів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Zubaidah, E.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.
811.161.2-93
Х 82


    Хорошковська, Ольга Назарівна.
    Дзвіночок [Текст] : посібник з аудіювання, говоріння, навчання грамоти (для дітей підготов. до шк. груп) / Ольга Хорошковська, Наталя Яновицька. - Київ : Промінь, 2006. - 136 с. : іл. - ISBN 966-8512-20-0 (в опр.) : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Абетка--Українська мова--Навчальні видання

Дод.точки доступу:
Яновицька, Наталя Іванівна
Дрофань, Л. А. \ред.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

8.
808
О-53


    Олійник, О.
    Основи ораторської майстерності / О. Олійник. - Київ : Кондор, 2010. - 181 с. - ISBN 978-966-351-283-9 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Риторика--Ораторське мистецтво--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
закони риторики -- засоби спілкування -- риторика й етика -- стилі мовлення -- форми говоріння -- логіка мовлення -- полемічні засоби -- методи декламації
Дод.точки доступу:
Хоменко, І. В. \рецензент.\
Миктась, Н. Д. \рецензент.\
Гребницький, Г. М. \рецензент.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

9.
811.111(075)
Н 63


    Ніколаєва, Софія Юріївна.
    Тестові завдання з англійської мови / С. Ю. Ніколаєва, Г. С. Бадаянц ; ред. А. М. Самойленко. - Київ : Освіта, 1998. - 216 с. - ISBN 966-04-0324-0 : 4.80 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Англійська мова--Тестові завдання--Навчальні видання для вступників до вищих навчальних закладів

Анотація: У посібнику подані тестові завдання з читання, письма, аудіювання та говоріння, які можна опрацювати самостійно чи з учителем на уроці.
Дод.точки доступу:
Бадаянц, Ганна Сергіївна
Самойленко, А. М. \ред.\


Примірників всього: 9
Бульвар І. Шамо, 18/2 (9)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (9)

Знайти схожі

10.
373.3.016:811.161.2](477)
П 31


    Петрук, О.
    Українська мова як державна : методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в перших класах закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин у 2018/2019 навчальному році / Оксана Петрук // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 8. - С. 34–35. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Українська мова--методичні рекомендації--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- методичні рекомендації -- комунікативна компетентність -- мовленнєва діяльність -- аудіативні вміння -- словниковий запас -- діалогічне мовлення -- монологічне мовлення -- міжнаціональне спілкування -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті розповідається про навчання української мови як державної, яке розпочинається у 1 класі з опанування усного практичного курсу, спрямованого на формування і розвиток умінь з таких видів мовленнвої діяльності, як слухання-розуміння українського мовлення та говоріння.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-31 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)