Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=говоріння<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-31 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.161.2-93/Х 82
Автор(и) : Хорошковська, Ольга Назарівна, Яновицька, Наталя Іванівна
Назва : Дзвіночок : посібник з аудіювання, говоріння, навчання грамоти (для дітей підготов. до шк. груп)
Вихідні дані : Київ: Промінь, 2006
Кільк.характеристики :136 с.: іл
ISBN (в опр.), Ціна 966-8512-20-0:
ДРНТІ : 14.23
УДК : 811.161.2-93
Предметні рубрики: Абетка-- Українська мова
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Стоянова Е. П.
Назва : Сонячне весілля (до питання вітальності болгарського острівного ідіому в Україні)
Місце публікування : Мовознавство. - 2008. - N 2/3. - С. 247-260 (Шифр М819773/2008/2/3)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Синопсис: текст, контекст, медіа -2022р. т.28,N 3
Цікаві статті :
Гребенюк Т. Мовчання й говоріння як форми репрезентації історичної травми в українській прозі доби незалежності/ Т. Гребенюк (стр.104-112)
Головань Т. Українська філософська проза: objectum fictum чи літературна реальність?/ Т. Головань (стр.113-118)
Вірченко Т. Література у вимірах мета (на матеріалі есеїстики Григорія Штоня)/ Т. Вірченко (стр.119-124)
Даниленко В. Проблеми лідера, національної зради та готовності народу до боротьби за свою свободу в казках Івана Липи/ В. Даниленко (стр.125-130)
Гальчук О. Особливості анімалістичних кодів прози Едгара Аллана По/ О. Гальчук (стр.131-139)
Боронь О. Джерела Шевченкової обізнаності з японською культурою (коментар до кількох щоденникових записів)/ О. Боронь (стр.140-145)
Rosinska O. Models of stereotypizaton of national characteristics, gender roles and behavioral scenarios in series (on the example of the Polish series "The girls from Lviv" and "The londoners")/ O. Rosinska (стр.146-155)
Ліченко А. Деревовидна карта як різновид візуальної репрезентації даних у медіа/ А. Ліченко (стр.156-163)
Zhuravska O. Symbolic nature, cultural codes and media functionality of "The Russian warship" meme. Part one/ O. Zhuravska (стр.164-174)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.112.2(075.2)/С 34
Автор(и) : Сидоренко, Марина Миколаївна, Палій, Олександр Анатолійович
Назва : Німецька мова : (2-й рік навчання) : підручник для 6 кл. загальноосвіт. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Грамота, 2014
Кільк.характеристики :239 с
ISBN, Ціна 978-966-349-500-2:
ДРНТІ : 16.41.21
УДК : 811.112.2(075.2)
Предметні рубрики: Мовознавство-- німецька мова-- 6 клас
Примірники :Ф1(1)
Вільні : Ф1(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.111(075)/Р 74
Автор(и) : Ростоцька, Марія Євстахіївна, Карп’юк, Оксана Дмитрівна
Назва : Англійська мова : підручник для 2 класу загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням англійської мови
Вихідні дані : Тернопіль: Астон, 2012
Кільк.характеристики :159 с
ISBN, Ціна 978-966-308-475-6:
ДРНТІ : 16
УДК : 811.111(075)
Предметні рубрики: Мовознавство-- Англійська мова
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Прохорчук В.
Назва : Формування навичок говоріння у дітей дошкільного віку на заняттях з іноземної мови [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019. - № 1/2. - С. 60-71. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.6071 (Шифр О283150799/2019/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.6071
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): говоріння--діти дошкільного віку--дошкільна освіта--іноземна мова--іншомовне спілкування--навичка
Анотація: У статті розглядаються питання, що стосуються загальної характеристики особливостей та шляхів оптимізації процесу формування навичок мовлення у дітей дошкільного віку на заняттях з іноземної мови, обґрунтовані етапи, вправи та завдання формування навичок мовлення. Визначено, що основною метою дошкільного навчання іноземним мовам є формування у дитини уявлення про іноземну мову як про засіб спілкування, а також розвиток елементарних навичок іншомовної комунікації. Окреслено основні тенденції навчання дітей дошкільного віку іноземної мови в цілому, формування навичок говоріння зокрема на сучасному етапі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пилинський М. Я., Бабушко О. А.
Назва : Читацькі стратегії у викладацькому комунікуванні ХХІ ст. (на матеріалі Поттеріани)
Місце публікування : Studia Philologica: збірник наукових праць/ Київ. ун-т імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2021. - Вип. 16. - С. 74-80. - ISSN 2311-2425 (Шифр 80я43/S 90-306709024/2021/16). - ISSN 2311-2425
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): читацькі стратегії--семилогія--комунікування--виховний потенціал--мотивація--джоан к. роулінг--«гаррі поттер»--мультикультуралізм
Анотація: У статті досліджується кореляція читацьких стратегій та особливостей академічного дискурсу. Особливий акцент зроблено на виховному потенціалі навчання англійської мови з використанням текстових матеріалів із семикнижжя Джоан К. Роулінг «Гаррі Поттер». Пропонуються шляхи забезпечення комунікативного фокусу навчання крізь призму потенційної читацької рецепції. Викладацьке комунікування в результаті ретельного прочитання семилогії під авторством Джоан К. Роулінг набуває ефективності завдяки наповненості романів сучасними лексичними та фразеологічними засобами. Тексти про Гоґвортські чари і магію є взірцевими серед творів сучасної англійської літературної мови, адже містять в собі широкий спектр тематичного матеріалу повчального характеру, що значною мірою сприяє як викладанню, так і виконанню основних видів активності, таких як читання, говоріння, письмо, а також до критичного мислення, аналізу тексту та формування моральних цінностей. В дослідженні згадується про мультикультуралізм з метою допомогти студентам опанувати поняття, а також усвідомити, що кожна одиниця культурного розмаїття має право та свободу на існування й поважне ставлення до неї. Автори доводять, що матеріал поттеріани багатий повчальністю і містить такі теми, як вплив фольклору на сучасну культуру, мультикультурні вияви, питання свободи та рабства, виховання «проблемних дітей» або взаємодія з небіологічними батьками тощо. Пропонуються конкретні методики та стратегії, що є найбільш доречними для опрацювання запропонованих вище тем. Такими можуть бути аналіз тексту, порівняння та зіставлення книжного й сучасного, критичне мислення. Вбачається, що дієвим комунікуванням є діалог і групова дискусія, кількість усного та писемного мовлення яких має бути збалансована із якістю.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Петрук О.
Назва : Українська мова як державна : методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в перших класах закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин у 2018/2019 навчальному році
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 8. - С. 34–35. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2018/8). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.016:811.161.2](477) + 37:001.32](477)
Предметні рубрики: Українська мова-- методичні рекомендації-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська мова--методичні рекомендації--комунікативна компетентність--мовленнєва діяльність--аудіативні вміння--словниковий запас--діалогічне мовлення--монологічне мовлення--міжнаціональне спілкування--початкова школа--1 клас
Анотація: У статті розповідається про навчання української мови як державної, яке розпочинається у 1 класі з опанування усного практичного курсу, спрямованого на формування і розвиток умінь з таких видів мовленнвої діяльності, як слухання-розуміння українського мовлення та говоріння.
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Педагогічний процес: теорія і практика -2015р.,N 1/2
Цікаві статті :
Гриневич Л. М. Вітчизняна педагогічна теорія про розвиток освіти в Україні у контексті євроінтеграційних процесів/ Л. М. Гриневич (стр.5-10) Кл.слова: євроінтеграційні процеси,освіта,педагогічна теорія
Братко М. В. Освітнє середовище вищого навчального закладу: функціональний аспект/ М. В. Братко (стр.11-17) Кл.слова: освітнє середовище,функції освітнього середовища,вища освіта
Sysoieva S. Culturological approach то the organization of the educational process / S. Sysoieva, M. Halytska (стр.18-22) Кл.слова: культурологія освіти,освітологія,навчальна програма "Культурологія освіти"
Семенова А. В. Професійна діяльність педагога-майстра й фахівця-викладача: спільне і відмінне/ А. В. Семенова (стр.22-28) Кл.слова: педагог-майстер,спілкування,фахівець-викладач
Мельничук Т. Ф. Творча активність як компонент духовного розвитку особистості / Т. Ф. Мельничук (стр.28-33) Кл.слова: гуманізм,духовність,сакральне мистецтво
Волкова Н. І. Полікультурна освіта у професійній підготовці майбутніх економістів / Н. І. Волкова (стр.33-37) Кл.слова: майбутній економіст,полікультурна освіта,професійна підготовка
Козак Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: концептуальні засади/ Л. В. Козак (стр.38-42) Кл.слова: концепція,інновації,викладач
Іванюк Г. І. Розвиток варіативних моделей профільних шкіл у сільській місцевості: соціально-педагогічні аспекти/ Г. І. Іванюк (стр.43-48) Кл.слова: профільні школи,профільне навчання,сільська школа
Вовк Л. М. Вплив тендерних стереотипів на процес соціалізації дитини/ Л. М. Вовк (стр.48-52) Кл.слова: гендерний розвиток,статево-рольові стереотипи,фемінність
Набока О. Г. Управління процесом впровадження дистанційного навчання у вищому навчальному закладі/ О. Г. Набока, В. В. Глазова (стр.53-57) Кл.слова: вищий навчальний заклад,дистанційне навчання,навчальний контент
Осіпцов А. В. Психолого-педагогічні та соціальні аспекти формування загальнолюдських цінностей студентів вищих навчальних закладів/ А. В. Осіпцов (стр.57-62) Кл.слова: гармонійний розвиток,загальнолюдські цінності,соціалізація
Бєлєнька Г. В. Формування відповідальності у дошкільників/ Г. В. Бєлєнька (стр.63-67) Кл.слова: діти дошкільного віку,базові якості особистості,відповідальність
Видайчук Т. Л. Значення історико-лінгвістичних дисциплін у системі підготовки вчителя-філолога/ Т. Л. Видайчук (стр.67-71) Кл.слова: історико-лінгвістичні дисципліни,педагогічна підготовка,підготовка вчителя-філолога
Русаченко Н. П. Професійна підготовка майбутніх філологів: концептуальні засади/ Н. П. Русаченко (стр.71-74) Кл.слова: діахронія,лінгвістика,морфонологія
Трішкіна Н. І. Новітні технології освіти у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу / Н. І. Трішкіна (стр.75-79) Кл.слова: викладач,вищий навчальний заклад,інновації
Літвінова-Головань О. П. Актуальні проблеми підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства до анімаційної діяльності/ О. П. Літвінова-Головань, Л. В. Безкоровайна (стр.80-83) Кл.слова: анімаційна діяльність,професійна підготовка,туризмознавства
Ogurtsova О. Teaching business english in the new digital age/ О. Ogurtsova (стр.83-88) Кл.слова: ділова англійська мова,змішане навчання,хмарні технології
Трускавецька І. Я. Роль навчально-польової практики із зоології безхребетних у підготовці майбутніх учителів біології/ І. Я. Трускавецька (стр.88-91) Кл.слова: досліджувана територія,експедиції,майбутній учитель біології
Брюханова Г. В. Засоби дизайнерської освіти в Україні: аналітичний огляд/ Г. В. Брюханова (стр.92-96) Кл.слова: дизайн,дизайнерська діяльність,підготовка фахівців
Дьячкова Я. О. Практичне впровадження короткострокового веб-квесту в процес навчання англомовного говоріння / Я. О. Дьячкова (стр.97-100) Кл.слова: веб-квест,англомовне говоріння,майбутні фахівці
Мартиненко С. М. Застосування діагностичних завдань у процесі вимірювання навчальних компетентностей учнів початкової школи/ С. М. Мартиненко, І. М. Новик (стр.101-107) Кл.слова: навчальні компетентності,діагностичні завдання,учні початкової школи
Синекоп О. С. Зміст дослідницько-стратегічної компетентності майбутніх докторів філософії (PhD) / О. С. Синекоп, С. С. Коломієць (стр.107-111) Кл.слова: доктор філософії (PhD),когнітивні стратегії,самовдосконалення
Масімова Л. Г. Формування професійних компетентностей фахівця з видавничої справи та редагування у процесі роботи над візуальним текстом мас-медіа / Л. Г. Масімова (стр.111-115) Кл.слова: медіаграмотність,медіатекст,видавнича справа
Бабійчук С. М. Модель формування геоінформаційної компетенції старшокласників/ С. М. Бабійчук (стр.115-119) Кл.слова: компетентність,геоінформаційна компетенція,геоінформаційна система
Линьова І. О. Основні критерії забезпечення якості докторських програм у європейському освітньо-дослідницькому просторі: естонський досвід/ І. О. Линьова (стр.120-125) Кл.слова: Європейський простір вищої освіти,докторські програми,міждисциплінарність
Заяць Л. І. Розвиток університетської освіти в Нідерландах: стан дослідження проблеми у вітчизняній науці/ Л. І. Заяць (стр.125-129) Кл.слова: університетська освіта Нідерландів,реформування вищої освіти,вища освіта
Литвин Л. В. Погляди Х. Шрадер-Брейман на освіту виховательок для дітей дошкільного віку у Німеччині (XIX ст.)/ Л. В. Литвин (стр.129-132) Кл.слова: Шрадер-Брейман Хенріетта, про неї,народний дитячий садок,професійна підготовка виховательок
Тригуб І. І. Аналіз зарубіжних навчальних програм з професійної підготовки експертів у галузі освіти/ І. І. Тригуб (стр.132-137) Кл.слова: експертиза,менеджер з якості освіти,експерт у галузі освіти
Грищук Ю. В. Історико-педагогічний аналіз розвитку освіти в Польщі/ Ю. В. Грищук (стр.137-141) Кл.слова: освіта,педагогічна наука,підготовка вчителів
Редько С. І. До проблеми дослідження синдрому емоційного вигорання керівників загальноосвітніх навчальних закладів/ С. І. Редько (стр.142-147) Кл.слова: емоційне вигорання,керівник навчального закладу,стресостійкість
Рибачук В. М. Особливості прояву агресивної поведінки у підлітковому віці/ В. М. Рибачук (стр.147-151) Кл.слова: агресивність,види агресії,підлітковий вік
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2019р.,N 1/2
Цікаві статті :
Горбань О. Трансформація консолідуючих ціннісних орієнтацій сучасного українського студентства/ О. Горбань, Т. Купрій, Л. Овсянкіна (стр.1-21)
Міхно О. Психографічні листки та карти індивідуальності учня у школах західної україни у 1920-1930-х роках/ О. Міхно (стр.22-37)
Мартьянова М. Особливості викладацької діяльності французького педагога ХХ століття Алена/ М. Мартьянова (стр.38-46)
Лупаренко С. Опіка дітей як напрям їх соціокультурного забезпечення в Україні (початок ХХ ст.)/ С. Лупаренко (стр.47-59)
Прохорчук В. Формування навичок говоріння у дітей дошкільного віку на заняттях з іноземної мови/ В. Прохорчук (стр.60-71)
Бондаренко Г. Нова стратегія підготовки менеджера систем якості в початковій освіті/ Г. Бондаренко, Н. Кипиченко (стр.72-82)
Бульвінська О. Cучасні методи навчання і викладання на основі дослідження: зарубіжний досвід/ О. Бульвінська (стр.83-103)
Баренкова Н. Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних закладів вищої освіти методом інноваційних диктантів/ Н. Баренкова, Н. Лашук (стр.104-114)
Сукач Т. Підвищення рівня мотивації вивчення вищої математики через розв’язання задач професійної спрямованості/ Т. Сукач, Т. Бірюкова (стр.115-127)
Дячок Н. Мобільність педагога як шлях реалізації положень нової концепції педагогічної освіти/ Н. Дячок (стр.128-140)
Гвоздій С. Професійні ролі викладача вищої школи у підготовці майбутніх фахівців/ С. Гвоздій, О. Устянська (стр.141-160)
Чижикова О. Сучасні підходи до навчання студентів-правознавців у закладах вищої освіти/ О. Чижикова (стр.161-175)
Pavlyshyna N. Model of formation of future social workers' readiness for the professional activity in the institutions of social services for the elderly in ukraine/ N. Pavlyshyna, O. Kovalchuk (стр.176-188)
Бурко О. Модель методичної системи формування загальнокультурної компетентності студентів університету/ О. Бурко (стр.189-201)
Лук'янець А. Характеристика сучасного стану професійної культури менеджера міжнародного туризму/ А. Лук'янець (стр.202-214)
Кошарна Н. Тенденції реформування системи педагогічної освіти Швеції на рубежі ХХ – ХХІ століть/ Н. Кошарна (стр.215-228)
Нежива О. Освітня модель у Швеції: демократичні засади та особистісна орієнтація/ О. Нежива (стр.229-241)
Головатенко Т. Особливості змісту професійної підготовки вчителя початкової школи до роботи в мультилінгвальному середовищі в Україні та Фландрії (Бельгія)/ Т. Головатенко (стр.242-258)
Світайло С. Методичний дискурс диригентсько-хорової підготовки вчителя музичного мистецтва/ С. Світайло (стр.259-271)
Теряєва Л. Застосування музичних інформаційних технологій при вивченні навчальної дисципліни "хорове диригування"/ Л. Теряєва (стр.272-285)
Михалюк А. Педагогічний вимір українського фортепіанного мистецтва як чинник формування виконавської культури майбутніх педагогів-музикантів/ А. Михалюк (стр.286-296)
Панченко А. Управління закладом загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням в умовах нової української школи/ А. Панченко, Н. Кравчук (стр.297-309)
Тимчик О. Можливість використання маркетингового інструментарію у залученні до закладів загальної середньої освітифахівців/ О. Тимчик (стр.310-320)
Солдатенко О. Концептуальні засади школи особистісного зростання: від творчої самореалізації до особистісного становлення (пошуки та перспективи)/ О. Солдатенко (стр.321-335)
Гладкова В. Відповідальна професійна поведінка фахівця соціономічного профілю: акмеологічні аспекти/ В. Гладкова (стр.336-343)
Проценко О. Акмеологічна компетентність майбутнього викладача закладу вищої освіти: структура та зміст/ О. Проценко (стр.344-354)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-31 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)