Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=говоріння<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-31 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.112.2:028.1(0/Ч 69-453206263
811.112.2(075.8)/Ч 69
Назва : Lest mit Spab!: Читайте із задоволенням! : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2010
Кільк.характеристики :76 с
Ціна : 13.86, 13.86, грн.
ДРНТІ : 16.41
УДК : 811.112.2:028.1(075.8)
Предметні рубрики: Мовознавство-- Німецька мова-- Книги для читатння
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): монологічні та діалогічні говоріння німецькою--дискусії та рольові ігри
Анотація: Навчальний посібник для самостійного читання німецькою мовою призначений для студентів ВНЗ, які вивчають німецьку мову як нефахову дисципліну й уже володіють базовими знаннями з німецької мови, певними навичками та вміннями з різних видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, говоріння, читання, письма та писемного мовлення. Мета посібника - удосконалювати вміння читати, розвивати діалогічне й монологічне мовлення.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП АБ(24), Ф2(29), Ф3(5)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП АБ(24), Ф2(29), Ф3(5)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Alizunna D., Zubaidah E.
Назва : The effect of problem based learning model on creative thinking of students the impact of cooperative integrated reading and composition (circ) model on students’ learning activity [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 4. - С. 57-61. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.5761 (Шифр Н057263/2019/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.5761
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Анотація: Стаття присвячена впливу моделі інтегрованого кооперативного навчання читання та письма (Cooperative Integrated Reading & Composition – CIRC) на навчальну діяльність учнів. Теоретичний аналіз досліджень науковців дав змогу зробити висновок, що метод CIRC підвищує активність учнів початкової школи в навчальній діяльності, а також розвиває їх вміння читання, письма, слухання і говоріння та збагачує їх мовленнєвий досвід. Інтегроване навчання є більш активним та ефективним завдяки соціальній взаємодії учнів у групах; воно розвиває уміння співпраці, толерантності, спілкування та поваги до ідей інших людей. Модель CIRC розвиває три основні компетентності, зафіксовані в освітній програмі начальної школи – знання, ставлення та навички. Модель CIRC складається з таких послідовних кроків: читання в парах; написання слів, пов’язане з граматичними характеристиками слів; вимовляння слів уголос; пояснення значення слів; переказ; перевірка партнером по навчанню в групі; тестування. Дослідження доводить, що інтегроване кооперативне навчання читання та письма активізує всі види навчальної діяльності учнів: активність візуального сприйняття (читання, перегляд фотографій, спостереження за роботою інших); активність слухового сприйняття (задавання питань, надання порад, висловлення думок, обговорення); письмову діяльність (написання оповідань, відповідей на тести); малювання ілюстрацій, картинок та візерунків; рухову активність (підбір обладнання, рольові ігри); психічну діяльність (запам’ятовування, розв’язання проблем, аналіз, синтез, систематизація); емоційну активність (цікавість, жвавість, радісне захоплення навчальним матеріалом, спокій, щастя). Показники активності класифіковані за видами навчальної діяльності учнів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Іноземні мови -2014р.,N 3
Цікаві статті :
Бігич О. Б. Освітній сайт як засіб навчання молодшого школяра техніки читання англійською мовою/ О. Б. Бігич (стр.3-7) Кл.слова: техніка читання,молодший школяр,освітній сайт
Шастова І. В. Оволодіння шестирічними першокласниками графікою англійської мови/ І. В. Шастова (стр.8-14) Кл.слова: латинський алфавіт,шрифти,друковані та рукописні книги
Шевелько К. О. Вправи для навчання учнів старших класів спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови реферативного перекладу/ К. О. Шевелько (стр.15-20) Кл.слова: реферативний переклад,етапи навчання,підсистема вправ
Коваленко Ю. В. Сучасний стан використання проектної методики у навчанні майбутніх філологів іншомовного монологічного мовлення/ Ю. В. Коваленко, О. М. Устименко (стр.21-27) Кл.слова: проектна методика,монологічне мовлення,майбутні філологи
Бірецька Л. С. Вправи для формування англомовної лексичної компетентності майбутніх лікарів у процесі професійно орієнтованого читання/ Л. С. Бірецька (стр.28-37) Кл.слова: англомовна лексична компетентність,професійно-орієнтоване читання,майбутні лікарі
Квасова О. Г. Тестова перевірка рівня сформованості англомовної компетентності у читанні у майбутніх філологів/ О. Г. Квасова (стр.38-44) Кл.слова: тестові завдання,майбутні філологи,англомовна читацька компетентність
Мартиненко О. Є. Дистанційне навчання іноземних мов з використанням програми SKYPE/ О. Є. Мартиненко (стр.45-47) Кл.слова: дистанційне навчання,навчання по Skype,сервіс Google Drive
Звуки тварин різними мовами: навчальні матеріали Європейського центру з навчання сучасних мов (Австрія) (стр.48-50) Кл.слова: навчальні картки
Факти з мови жестів: навчальні матеріали Європейського центру з навчання сучасних мов (Австрія) (стр.51-52) Кл.слова: мова жестів,іншомовна комунікативна компетентність
Ідіоми світу: навчальні матеріали Європейського центру з навчання сучасних мов (Австрія) (стр.52-54) Кл.слова: іноземні мови,зарубіжні культури
Шкали ЗЄР з говоріння (стр.55-59) Кл.слова: тестування,уміння говорити,рівень оволодіння мовою
Шкали ЗЄР для розробки тестових завдань (презентація) (стр.60-62) Кл.слова: тестові завдання,оволодіння іноземною мовою,шкала оцінювання
Шкали ЗЄР для розробки тестових завдань (аналіз) (стр.62-64) Кл.слова: оволодіння іноземною мовою,шкала оцінювання,тестові завдання
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Іноземні мови -2015р.,N 1
Цікаві статті :
Бігич О. Б. Навчання іспанської мови школярів у контексті культурологічного підходу (тема “Las Navidades”)/ О. Б. Бігич (стр.3-10) Кл.слова: лінгвосоціокультурна компетентність,урок іспанської мови,позакласний захід
Першукова О. О. Особливості оцінювання якості навчальних досягнень школярів у контексті багатомовної освіти у країнах Європи/ О. О. Першукова (стр.11-19) Кл.слова: шкільна багатомовна освіта,рецептивна технологія,імерсійна технологія
Кужель О. М. Підсистема вправ для навчання читання англійською мовою учнів основної школи за допомогою мультимедійної комп’ютерної програми/ О. М. Кужель (стр.20-27) Кл.слова: читання,основна школа,система вправ
Майєр Н. В. Методична субкомпетентність майбутнього викладача французької мови з формування професійно орієнтованої граматичної компетентності/ Н. В. Майєр (стр.20-27) Кл.слова: майбутній викладач,методичні знання,методичні навички
Павловська Ю. В. Вправи для індивідуалізації навчання англійського професійно орієнтованого писемного мовлення майбутніх аналітиків систем/ Ю. В. Павловська (стр.37-43) Кл.слова: індивідуалізація навчання,система вправ,писемне мовлення
Дідух О. О. Вправи для навчання майбутніх викладачів англійської мови ведення дебатів/ О. О. Дідух (стр.44-52) Кл.слова: дебати,майбутні викладачі англійської мови,класифікація вправ
Николаева С. Ю. Учебник Кунанбаевой Самилы Сагиевны "Теория и практика современного иноязычного образования"/ С. Ю. Николаева (стр.53-56) Кл.слова: підручник,методика навчання,іноземна мова
Бориско Н. Ф. Навчання учнів другого класу загальноосвітньої школи іншомовного спілкування за новим навчально-методичним комплексом "Німецька мова 2"/ Н. Ф. Бориско, Г. М. Мельничук, О. О. Паршикова (стр.57-62) Кл.слова: протокомунікація,заміщення,скорочення
Дьякова Я. О. Практичне використання короткострокового веб-квесту як засобу формування у майбутніх правознавців професійно спрямованої англомовної компетентності в говорінні/ Я. О. Дьякова (стр.63-67) Кл.слова: веб-квест,майбутні правознавці,говоріння
Майєр Н. В. План-конспект уроку-конкурсу з французької мови у 4 класі (тема ”Les animaux”)/ Н. В. Майєр, О. С. Качалова (стр.68-72) Кл.слова: урок-конкурс,французька мова,початкова школа
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Іноземні мови -2014р.,N 2
Цікаві статті :
Руснак Д. А. . Робота з аудіотекстом у процесі формування в учнів основної школи франкомовної компетентності в аудіюванні/ Д. А. Руснак (стр.3-7) Кл.слова: аудіотекст,учні основної школи,франкомовна компетентність
Гальченко О. Ю. Психологічні передумови формування у студентів коледжів англомовної компетентності у професійно орієнтованому письмі/ О. Ю. Гальченко (стр.8-14) Кл.слова: коледж,рання юність,психолого-вікові особливості
Прокопчук М. М. Особливості етапів формування мовних компетентностей в учнів 5-го класу (англійська мова після німецької)/ М. М. Прокопчук (стр.15-20) Кл.слова: перша іноземна мова,друга іноземна мова,мовні компетентності
Шевелько К. О. Підсистема вправ для навчання анотаційного перекладу учнів старших класів шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови/ К. О. Шевелько (стр.21-28) Кл.слова: анотаційний переклад,етапи навчання,підсистема вправ
Майєр Н. В. Тенденції і перспективи формування методичної готовності майбутніх викладачів іноземних мов/ Н. В. Майєр (стр.29-33) Кл.слова: майбутній викладач іноземних мов,методична підготовка,методична готовність
Дацків О. П. Комплекс вправ для вдосконалення фонетичних навичок говоріння у майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації/ О. П. Дацків (стр.34-38) Кл.слова: комплекс вправ,майбутні вчителі англійської мови,фонетичні навички
Ярошенко О. В. Кейс-метод як сучасна технологія формування професійно орієнтованої компетентності в діалогічному мовленні майбутніх викладачів англійської мови / О. В. Ярошенко (стр.39-44) Кл.слова: кейс-метод,дискурси,сінквейн
Николаева С. Ю. Профессиональный портфель преподавателя высшего учебного заведения/ С. Ю. Николаева (стр.45-53) Кл.слова: професійний портфель,портфель викладача,функції портфеля
Білоножко Н. Є. Заняття з англійської мови на тему "Цінності сучасного світу"/ Н. Є. Білоножко (стр.54-59) Кл.слова: цінності,дефініція,аналіз
Мельник Є. Ю. Du panier au chariot/ Є. Ю. Мельник (стр.60-62) Кл.слова: покупки,продукти харчування,супер-/ гіпермаркети
Беженар І. В. Заняття на тему "Мовний портфель для навчання англійського писемного мовлення"/ І. В. Беженар (стр.63-72) Кл.слова: мовний портфель,англійське писемне мовлення,студенти-філологи
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Іноземні мови -2014р.,N 1
Цікаві статті :
Ніколаєва С. Ю. Іншомовна освіта в Україні: міфи і реальність/ С. Ю. Ніколаєва (стр.3-12) Кл.слова: освітній державний стандарт,програма з іноземної мови,підручник з іноземної мови
Бориско Н. Ф. Особливості формування іншомовної комунікативної компетенції учнів першого класу загальноосвітніх навчальних закладів за новим навчально-методичним комплексом "Німецька мова 1"/ Н. Ф. Бориско, О. О. Паршикова (стр.13-17) Кл.слова: НМК,НІМЕЦЬКА МОВА,рівень ф 1. 1. 1.
Коломінова О. О. Контроль у навчанні іноземної мови учнів початкової школи в аспекті підручникотворення/ О. О. Коломінова (стр.18-28) Кл.слова: об'єкти контролю,оцінювання в початковій школі,поліфункціональний контроль
Максименко Л. О. Вправи для навчання професійно спрямованого англомовного діалогу майбутніх менеджерів невиробничої сфери/ Л. О. Максименко (стр.29-34) Кл.слова: англомовний діалог,етапи навчання ,менеджери невиробничої сфери
Майєр Н. В. Методична компетентність майбутніх викладачів французької мови як компонент загальнопрофесійної підготовки/ Н. В. Майєр (стр.35-39) Кл.слова: вищий навчальний заклад,викладач французької мови,загальнопрофесійна підготовка
Дьячкова Я. О. Система вправ для навчання майбутніх правознавців професійно спрямованого англомовного говоріння з використанням веб-квесту/ Я. О. Дьячкова (стр.40-46) Кл.слова: англомовне говоріння,діалог-дискусія,веб-квест
Ольховська А. С. Система вправ для навчання майбутніх філологів двостороннього синхронного перекладу/ А. С. Ольховська (стр.47-55) Кл.слова: синхронний переклад,підготовчі вправи,формування навичок
Андрєєва Н. Онлайн-тестування у системі контролю якості знань майбутніх учителів іноземних мов/ Н. Андрєєва, Ю. Дем'янова (стр.56-60) Кл.слова: Майстер-Тест сервіс,технологія онлайн-тестування,контроль знань
Навчальні матеріали Європейського центру з навчання сучасних мов (Австрія) (стр.61-72) Кл.слова: комунікативна компетентність,учні 10-14 років,навчальні картки
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.111(075)/Н 55
Автор(и) : Несвіт, Алла
Назва : Англійська мова : (6-й рік навчання) : підручник для 6 кл. загальнносвітніх навч. закладів
Вихідні дані : Київ: Генеза, 2006
Кільк.характеристики :208 с
Примітки : Рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України
ISBN, Ціна 966-504-483-4:
ДРНТІ : 16.41.21
УДК : 811.111(075)
Предметні рубрики: Мовознавство-- англійська мова-- 6 клас
Примірники : всього : ГП КС(2)
Вільні : ГП КС(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.111(075)/Р 74
Автор(и) : Ростоцька, Марія Євстахіївна, Карп’юк, Оксана Дмитрівна
Назва : Англійська мова : підручник для 2 класу загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням англійської мови
Вихідні дані : Тернопіль: Астон, 2012
Кільк.характеристики :159 с
ISBN, Ціна 978-966-308-475-6:
ДРНТІ : 16
УДК : 811.111(075)
Предметні рубрики: Мовознавство-- Англійська мова
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 81.432.1я72/Н 55-501782181
Автор(и) : Несвіт, Алла
Назва : Англійська мова : (6-й рік навчання) : підручник для 6 кл. загальнносвітніх навч. закладів
Вихідні дані : Київ: Генеза, 2014
Кільк.характеристики :221 с
Примітки : Рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України
ISBN, Ціна 978-966-11-0424-1:
ДРНТІ : 16.41.21
УДК : 811.111(075)
Предметні рубрики: Мовознавство-- англійська мова-- 6 клас
Примірники : всього 1: ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.016:811/В 43
Назва : Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі : міжпредметні зв'язки : наукові дослідження, досвід, пошуки : зб. наук. пр. Вип. 16
Вихідні дані : Харків: Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2010
Кільк.характеристики :287 с :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.016:811 + 811
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методика викладання мов-- Вища освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мультимедійні засоби--післядипломна освіта--іноземні мови
Зміст : Про деякі ефективні стратегії оптимізації процесу викладання іноземних мов/ Т. М. Артеменко, І. П. Липко. Міжнародний аспект формування професійної компетентності майбутніх перекладачів/ І. С. Бахов. Застосування мультимедійних засобів для оптимізації самостійної роботи студентів у процесі навчання іноземної мови в немовному ВНЗ/ Ж. П. Безцінна. Бинарный урок по литературе в китайской аудитории/ Е. С. Валит, Ш. Хуншэн. Про довузівську підготовку іноземних студентів філологічного профілю у ВНЗ України/ С. В. Варава, В. І. Груцяк. Організаційно-методичні аспекти навчання мови іноземних студентів-медиків англомовної форми освіти/ Л. І. Васецька, Л. М. Сенік. Формування готовності студентів ВТНЗ до ноуково-дослідної роботи засобами іноземної мови/ Л. В. Гаврилюк. Формування готовності студентів до самонавчання з іноземної мови/ І. В. Гіренко. Критерії добору текстів для навчання професійного мовлення студентів нефілологічного профілю у ВНЗ/ І. П. Дроздова. Урахування міжпредметних зв’язків під час викладання природничо-математичних дисциплін у довузівській підготовці іноземних студентів/ І. М. Жовтоніжко. Метод проектів у самостійній роботі майбутніх учителів з оволодіння англомовною комунікативною компетенцією/ І. П. Задорожна. Засоби покращення якості мовних знань студентів у нефілологічних ВНЗ/ С. М. Кіршо, Г. В. Ковальчук. Шляхи підвищення мотиваціїпри навчанні англійської мови на немовних факультетах/ О. І. Кобзар, Н. О. Лєшньова. Із досвіду викладання білінгвальних дисциплін майбутнім магістрам у провінційному ВНЗ/ А. О. Ковальчук. Методичний аспект навчального перекладу на заняттях РЯІ у багатонаціональних групах студентів-філологів/ Л. О. Куплевацька. Українсько-російський суржик у професійній сфері/ Н. Я. Купрата, Г. В. Ковальчук. Інтернет-технології у дистанційному навчанні мови/ Н. Я. Купрата, В. П. Ногай. Вивчення туристичної лексики у курсі російської мови як іноземної/ Т. М. Лагута, О. М. Вержанська. Об изучении иностранными студентами-биологами системных отношений в лексике в лингвокультурологическом аспекте (на материале названий животных)/ Е. Л. Ляпичева, Л. Сувень. Лінгвокультурологічний аспект у викладанні російської мови як іноземної/ Л. П. Маслюк. Інноваційні педагогічні технології в системі післядипломної освіти Франції/ Ю. М. Несін. Особливості тестової перевірки рівня сформованості вмінь аудіювання/ В. В. Панченко. Особенности преподавания и контроля специальной языковой подготовки иностранных студентов нефилологического профиля на начальном этапе/ Е. И. Панченко, Ю. С. Тарасенко, Л. Фейхун. Вплив емоційного компоненту на ефективність навчання іноземної мови у немовних ВНЗ/ С. В. Понікаровська. Розвиток іншомовної комунікативної компетентності студентів інженерно-технічного профілю/ О. О. Савченко. Теоретичні засади концепції іншомовної підготовки студентів немовних спеціальностей/ Н. С. Саєнко. Осуществление межкультурного контакта: прагматический компонент/ Т. В. Самосенкова. Технологія навчання говоріння українською мовою іноземних студентів на початковому етапі/ Л. І. Селіверстова. Позанавчальна робота з іноземної мови як засіб формування професійної компетентності майбутніх інженерів/ Н. С. Скрипник. Формування іншомовної фонетичної компетенції студентів-філологів/ О. В. Старостенко. Навчальний комплекс з української мови для іноземців/ О. М. Тростинська [и др.]. Проблеми лексичної інтерференції під час навчання російської мови як іноземної арабомовних студентів/ Т. П. Цапко. Розвиток міжкультурної комунікативної компетенції майбутніх економістів у процесі вивчення іноземних мов/ Г. А. Чередніченко, Л. Ю. Шапран, Л. І. Куниця. Методичні засади навчання іноземних студентів письма у вищому навчальному закладі/ А. Б. Чистякова. Педагогічні закономірності підготовки вчителів до навчання іноземної мови дошкільників/ Т. М. Шкваріна. Відбір текстів давньогрецьких авторів для читання студентами-філологами/ В. М. Шовковий.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-31 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)