Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=говоріння<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-31 
1.
811.112.2:028.1(075.8)
Ч 69


   
    Lest mit Spab!: Читайте із задоволенням! : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / укладач: В. Д. Порошина, О. В. Шапочкіна ; рецензент: А. К. Карпусь, Г. А. Гринюк, Д. В. Ольшанський. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2010. - 76 с. - 13.86 грн., 13.86 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--Німецька мова--Книги для читатння--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
монологічні та діалогічні говоріння німецькою -- дискусії та рольові ігри
Анотація: Навчальний посібник для самостійного читання німецькою мовою призначений для студентів ВНЗ, які вивчають німецьку мову як нефахову дисципліну й уже володіють базовими знаннями з німецької мови, певними навичками та вміннями з різних видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, говоріння, читання, письма та писемного мовлення. Мета посібника - удосконалювати вміння читати, розвивати діалогічне й монологічне мовлення.
Дод.точки доступу:
Порошина, В. Д. \укладач.\
Шапочкіна, О. В. \укладач.\
Карпусь, А. К. \рецензент.\
Гринюк, Г. А. \рецензент.\
Ольшанський, Д. В. \рецензент.\


Примірників всього: 60
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (24),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (29),
Фаховий коледж «Універсум» (5)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (24),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (29),
Фаховий коледж «Універсум» (5)

Знайти схожі

2.


    Alizunna, D.
    The effect of problem based learning model on creative thinking of students the impact of cooperative integrated reading and composition (circ) model on students’ learning activity [Електронний ресурс] / D. Alizunna, E. Zubaidah. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - P57-61, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.5761. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Анотація: Стаття присвячена впливу моделі інтегрованого кооперативного навчання читання та письма (Cooperative Integrated Reading & Composition – CIRC) на навчальну діяльність учнів. Теоретичний аналіз досліджень науковців дав змогу зробити висновок, що метод CIRC підвищує активність учнів початкової школи в навчальній діяльності, а також розвиває їх вміння читання, письма, слухання і говоріння та збагачує їх мовленнєвий досвід. Інтегроване навчання є більш активним та ефективним завдяки соціальній взаємодії учнів у групах; воно розвиває уміння співпраці, толерантності, спілкування та поваги до ідей інших людей. Модель CIRC розвиває три основні компетентності, зафіксовані в освітній програмі начальної школи – знання, ставлення та навички. Модель CIRC складається з таких послідовних кроків: читання в парах; написання слів, пов’язане з граматичними характеристиками слів; вимовляння слів уголос; пояснення значення слів; переказ; перевірка партнером по навчанню в групі; тестування. Дослідження доводить, що інтегроване кооперативне навчання читання та письма активізує всі види навчальної діяльності учнів: активність візуального сприйняття (читання, перегляд фотографій, спостереження за роботою інших); активність слухового сприйняття (задавання питань, надання порад, висловлення думок, обговорення); письмову діяльність (написання оповідань, відповідей на тести); малювання ілюстрацій, картинок та візерунків; рухову активність (підбір обладнання, рольові ігри); психічну діяльність (запам’ятовування, розв’язання проблем, аналіз, синтез, систематизація); емоційну активність (цікавість, жвавість, радісне захоплення навчальним матеріалом, спокій, щастя). Показники активності класифіковані за видами навчальної діяльності учнів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Zubaidah, E.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.
Шифр: І368505/2014/3
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2014р. № 3
Зміст:
Бігич, О. Б. Освітній сайт як засіб навчання молодшого школяра техніки читання англійською мовою / О. Б. Бігич. - С.3-7. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ТЕХНІКА ЧИТАННЯ, МОЛОДШИЙ ШКОЛЯР, ОСВІТНІЙ САЙТ
Шастова, І. В. Оволодіння шестирічними першокласниками графікою англійської мови / І. В. Шастова. - С.8-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ЛАТИНСЬКИЙ АЛФАВІТ, ШРИФТИ, ДРУКОВАНІ ТА РУКОПИСНІ КНИГИ
Шевелько, К. О. Вправи для навчання учнів старших класів спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови реферативного перекладу / К. О. Шевелько. - С.15-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: РЕФЕРАТИВНИЙ ПЕРЕКЛАД, ЕТАПИ НАВЧАННЯ, ПІДСИСТЕМА ВПРАВ
Коваленко, Ю. В. Сучасний стан використання проектної методики у навчанні майбутніх філологів іншомовного монологічного мовлення / Ю. В. Коваленко, О. М. Устименко. - С.21-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПРОЕКТНА МЕТОДИКА, МОНОЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ, МАЙБУТНІ ФІЛОЛОГИ
Бірецька, Л. С. Вправи для формування англомовної лексичної компетентності майбутніх лікарів у процесі професійно орієнтованого читання / Л. С. Бірецька. - С.28-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: АНГЛОМОВНА ЛЕКСИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНЕ ЧИТАННЯ, МАЙБУТНІ ЛІКАРІ
Квасова, О. Г. Тестова перевірка рівня сформованості англомовної компетентності у читанні у майбутніх філологів / О. Г. Квасова. - С.38-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ, МАЙБУТНІ ФІЛОЛОГИ, АНГЛОМОВНА ЧИТАЦЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Мартиненко, О. Є. Дистанційне навчання іноземних мов з використанням програми SKYPE / О. Є. Мартиненко. - С.45-47
Кл.слова: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ, НАВЧАННЯ ПО SKYPE, СЕРВІС GOOGLE DRIVE
Звуки тварин різними мовами: навчальні матеріали Європейського центру з навчання сучасних мов (Австрія) : Animal sounds in different languages. - С.48-50
Кл.слова: НАВЧАЛЬНІ КАРТКИ
Факти з мови жестів: навчальні матеріали Європейського центру з навчання сучасних мов (Австрія) : Facts on sing languages. - С.51-52
Кл.слова: МОВА ЖЕСТІВ, ІНШОМОВНА КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Ідіоми світу: навчальні матеріали Європейського центру з навчання сучасних мов (Австрія) : Idioms of the world. - С.52-54
Кл.слова: ІНОЗЕМНІ МОВИ, ЗАРУБІЖНІ КУЛЬТУРИ
Шкали ЗЄР з говоріння : The CEFR Grid for Speaking. - С.55-59
Кл.слова: ТЕСТУВАННЯ, УМІННЯ ГОВОРИТИ, РІВЕНЬ ОВОЛОДІННЯ МОВОЮ
Шкали ЗЄР для розробки тестових завдань (презентація). - С.60-62
Кл.слова: ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ, ОВОЛОДІННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ, ШКАЛА ОЦІНЮВАННЯ
Шкали ЗЄР для розробки тестових завдань (аналіз) : The CEFR Grid for Writing Tasks (analysis). - С.62-64
Кл.слова: ОВОЛОДІННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ, ШКАЛА ОЦІНЮВАННЯ, ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (27.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.
Шифр: І368505/2015/1
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2015р. № 1 (січень, лютий, березень)
Зміст:
Бігич, О. Б. Навчання іспанської мови школярів у контексті культурологічного підходу (тема “Las Navidades”) / О. Б. Бігич. - С.3-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгвосоціокультурна компетентність, урок іспанської мови, позакласний захід
Першукова, О. О. Особливості оцінювання якості навчальних досягнень школярів у контексті багатомовної освіти у країнах Європи / О. О. Першукова. - С.11-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: шкільна багатомовна освіта, рецептивна технологія, імерсійна технологія
Кужель, О. М. Підсистема вправ для навчання читання англійською мовою учнів основної школи за допомогою мультимедійної комп’ютерної програми / О. М. Кужель. - С.20-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: читання, основна школа, система вправ
Майєр, Н. В. Методична субкомпетентність майбутнього викладача французької мови з формування професійно орієнтованої граматичної компетентності / Н. В. Майєр. - С.20-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній викладач, методичні знання, методичні навички
Павловська, Ю. В. Вправи для індивідуалізації навчання англійського професійно орієнтованого писемного мовлення майбутніх аналітиків систем / Ю. В. Павловська. - С.37-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: індивідуалізація навчання, система вправ, писемне мовлення
Дідух, О. О. Вправи для навчання майбутніх викладачів англійської мови ведення дебатів / О. О. Дідух. - С.44-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дебати, майбутні викладачі англійської мови, класифікація вправ
Николаева, С. Ю. Учебник Кунанбаевой Самилы Сагиевны "Теория и практика современного иноязычного образования" : [рецензия] / С. Ю. Николаева. - С.53-56
Кл.слова: підручник, методика навчання, іноземна мова
Бориско, Н. Ф. Навчання учнів другого класу загальноосвітньої школи іншомовного спілкування за новим навчально-методичним комплексом "Німецька мова 2" / Н. Ф. Бориско, Г. М. Мельничук, О. О. Паршикова. - С.57-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: протокомунікація, заміщення, скорочення
Дьякова, Я. О. Практичне використання короткострокового веб-квесту як засобу формування у майбутніх правознавців професійно спрямованої англомовної компетентності в говорінні / Я. О. Дьякова. - С.63-67. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: веб-квест, майбутні правознавці, говоріння
Майєр, Н. В. План-конспект уроку-конкурсу з французької мови у 4 класі (тема ”Les animaux”) / Н. В. Майєр, О. С. Качалова. - С.68-72
Кл.слова: урок-конкурс, французька мова, початкова школа
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (09.04.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: І368505/2014/2
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2014р. № 2
Зміст:
Руснак, Д. А. Робота з аудіотекстом у процесі формування в учнів основної школи франкомовної компетентності в аудіюванні / Д. А. Руснак. - С.3-7. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: АУДІОТЕКСТ, УЧНІ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ, ФРАНКОМОВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Гальченко, О. Ю. Психологічні передумови формування у студентів коледжів англомовної компетентності у професійно орієнтованому письмі / О. Ю. Гальченко. - С.8-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: КОЛЕДЖ, РАННЯ ЮНІСТЬ, ПСИХОЛОГО-ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ
Прокопчук, М. М. Особливості етапів формування мовних компетентностей в учнів 5-го класу (англійська мова після німецької) / М. М. Прокопчук. - С.15-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПЕРША ІНОЗЕМНА МОВА, ДРУГА ІНОЗЕМНА МОВА, МОВНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ
Шевелько, К. О. Підсистема вправ для навчання анотаційного перекладу учнів старших класів шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови / К. О. Шевелько. - С.21-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: АНОТАЦІЙНИЙ ПЕРЕКЛАД, ЕТАПИ НАВЧАННЯ, ПІДСИСТЕМА ВПРАВ
Майєр, Н. В. Тенденції і перспективи формування методичної готовності майбутніх викладачів іноземних мов / Н. В. Майєр. - С.29-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МАЙБУТНІЙ ВИКЛАДАЧ ІНОЗЕМНИХ МОВ, МЕТОДИЧНА ПІДГОТОВКА, МЕТОДИЧНА ГОТОВНІСТЬ
Дацків, О. П. Комплекс вправ для вдосконалення фонетичних навичок говоріння у майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації / О. П. Дацків. - С.34-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: КОМПЛЕКС ВПРАВ, МАЙБУТНІ ВЧИТЕЛІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ, ФОНЕТИЧНІ НАВИЧКИ
Ярошенко, О. В. Кейс-метод як сучасна технологія формування професійно орієнтованої компетентності в діалогічному мовленні майбутніх викладачів англійської мови / О. В. Ярошенко. - С.39-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: КЕЙС-МЕТОД, ДИСКУРСИ, СІНКВЕЙН
Николаева, С. Ю. Профессиональный портфель преподавателя высшего учебного заведения / С. Ю. Николаева. - С.45-53
Кл.слова: ПРОФЕСІЙНИЙ ПОРТФЕЛЬ, ПОРТФЕЛЬ ВИКЛАДАЧА, ФУНКЦІЇ ПОРТФЕЛЯ
Білоножко, Н. Є. Заняття з англійської мови на тему "Цінності сучасного світу" / Н. Є. Білоножко. - С.54-59
Кл.слова: ЦІННОСТІ, ДЕФІНІЦІЯ, АНАЛІЗ
Мельник, Є. Ю. Du panier au chariot / Є. Ю. Мельник. - С.60-62
Кл.слова: ПОКУПКИ, ПРОДУКТИ ХАРЧУВАННЯ, СУПЕР-/ ГІПЕРМАРКЕТИ
Беженар, І. В. Заняття на тему "Мовний портфель для навчання англійського писемного мовлення" / І. В. Беженар. - С.63-72. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МОВНИЙ ПОРТФЕЛЬ, АНГЛІЙСЬКЕ ПИСЕМНЕ МОВЛЕННЯ, СТУДЕНТИ-ФІЛОЛОГИ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.07.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

6.
Шифр: І368505/2014/1
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2014р. № 1
Зміст:
Ніколаєва, С. Ю. Іншомовна освіта в Україні: міфи і реальність : Продовження. Початок дивись у попередньому числі журналу / С. Ю. Ніколаєва. - С.3-12
Кл.слова: ОСВІТНІЙ ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ, ПРОГРАМА З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ, ПІДРУЧНИК З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Бориско, Н. Ф. Особливості формування іншомовної комунікативної компетенції учнів першого класу загальноосвітніх навчальних закладів за новим навчально-методичним комплексом "Німецька мова 1" / Н. Ф. Бориско, О. О. Паршикова. - С.13-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НМК, НІМЕЦЬКА МОВА, РІВЕНЬ Ф 1. 1. 1.
Коломінова, О. О. Контроль у навчанні іноземної мови учнів початкової школи в аспекті підручникотворення / О. О. Коломінова. - С.18-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ОБ'ЄКТИ КОНТРОЛЮ, ОЦІНЮВАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ, ПОЛІФУНКЦІОНАЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ
Максименко, Л. О. Вправи для навчання професійно спрямованого англомовного діалогу майбутніх менеджерів невиробничої сфери / Л. О. Максименко. - С.29-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: АНГЛОМОВНИЙ ДІАЛОГ, ЕТАПИ НАВЧАННЯ , МЕНЕДЖЕРИ НЕВИРОБНИЧОЇ СФЕРИ
Майєр, Н. В. Методична компетентність майбутніх викладачів французької мови як компонент загальнопрофесійної підготовки / Н. В. Майєр. - С.35-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД, ВИКЛАДАЧ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ, ЗАГАЛЬНОПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Дьячкова, Я. О. Система вправ для навчання майбутніх правознавців професійно спрямованого англомовного говоріння з використанням веб-квесту / Я. О. Дьячкова. - С.40-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: АНГЛОМОВНЕ ГОВОРІННЯ, ДІАЛОГ-ДИСКУСІЯ, ВЕБ-КВЕСТ
Ольховська, А. С. Система вправ для навчання майбутніх філологів двостороннього синхронного перекладу / А. С. Ольховська. - С.47-55. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СИНХРОННИЙ ПЕРЕКЛАД, ПІДГОТОВЧІ ВПРАВИ, ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК
Андрєєва, Наталія. Онлайн-тестування у системі контролю якості знань майбутніх учителів іноземних мов / Н. Андрєєва, Ю. Дем'янова. - С.56-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МАЙСТЕР-ТЕСТ СЕРВІС, ТЕХНОЛОГІЯ ОНЛАЙН-ТЕСТУВАННЯ, КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ
Навчальні матеріали Європейського центру з навчання сучасних мов (Австрія). - С.61-72
Кл.слова: КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, УЧНІ 10-14 РОКІВ, НАВЧАЛЬНІ КАРТКИ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (03.03.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

7.
811.111(075)
Н 55


    Несвіт, Алла.
    Англійська мова : (6-й рік навчання) : підручник для 6 кл. загальнносвітніх навч. закладів / А. Несвіт. - Київ : Генеза, 2006. - 208 с. - ISBN 966-504-483-4 : 7.22 грн.
Рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--англійська мова--6 клас--Підручники для середньої школи

Кл.слова (ненормовані):
мовлення -- говоріння -- читання

Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

8.
   811.111(075)
   Р 74


    Ростоцька, Марія Євстахіївна.
    Англійська мова : підручник для 2 класу загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням англійської мови / М. Є. Ростоцька, О. Д. Карп'юк. - Тернопіль : Астон, 2012. - 159 с. - ISBN 978-966-308-475-6 : 26.77 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--Англійська мова--Підручники для початкової школи

Кл.слова (ненормовані):
аудіювання -- говоріння -- підручник -- 2 клас
Дод.точки доступу:
Карп’юк, Оксана Дмитрівна


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

9.
81.432.1я72/Н 55-501782181

    Несвіт, Алла.
    Англійська мова : (6-й рік навчання) : підручник для 6 кл. загальнносвітніх навч. закладів / А. Несвіт. - Київ : Генеза, 2014. - 221 с. - ISBN 978-966-11-0424-1 : 16.78 грн.
Рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--англійська мова--6 клас--Підручники для середньої школи

Кл.слова (ненормовані):
мовлення -- говоріння -- читання

Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

10.
378.016:811
В 43


   
    Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі : міжпредметні зв'язки : наукові дослідження, досвід, пошуки : зб. наук. пр. Вип. 16. - Харків : Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2010. - 287 с. - 16.00 грн.
    Зміст:
Артеменко, Т. М. Про деякі ефективні стратегії оптимізації процесу викладання іноземних мов / Т. М. Артеменко, І. П. Липко. - С .10-18
Кл.слова: комунікативна інтенція, діалог, мовленнєва діяльність комуніканта
Бахов, І. С. Міжнародний аспект формування професійної компетентності майбутніх перекладачів / І. С. Бахов. - С .18-26
Кл.слова: міжкультурна компетенція, міжкультурна взаємодія, міжкультурний компонент
Безцінна, Ж. П. Застосування мультимедійних засобів для оптимізації самостійної роботи студентів у процесі навчання іноземної мови в немовному ВНЗ / Ж. П. Безцінна. - С .27-33
Кл.слова: навчальний процес, мультимедійні технології, технічні засоби навчання
Валит, Е. С. Бинарный урок по литературе в китайской аудитории / Е. С. Валит, Ш. Хуншэн. - С .33-41
Кл.слова: етнокультурні традиції, духовні аспекти освіти, толерантність
Варава, С. В. Про довузівську підготовку іноземних студентів філологічного профілю у ВНЗ України / С. В. Варава, В. І. Груцяк. - С .42-48
Кл.слова: підготовчий факультет, мовознавство, філологічний профіль
Васецька, Л. І. Організаційно-методичні аспекти навчання мови іноземних студентів-медиків англомовної форми освіти / Л. І. Васецька, Л. М. Сенік. - С .49-56
Кл.слова: специфіка навчання, кінцеві цілі, провідні види мовленнєвої діяльності
Гаврилюк, Л. В. Формування готовності студентів ВТНЗ до ноуково-дослідної роботи засобами іноземної мови / Л. В. Гаврилюк. - С .57-62
Кл.слова: науково-дослідна робота студентів, розвиток дослідницьких навичок студентів, роль іноземної мови
Гіренко, І. В. Формування готовності студентів до самонавчання з іноземної мови / І. В. Гіренко. - С .63-69
Кл.слова: організація самостійної роботи, кредитно-модульна система, пізнавальна діяльність
Дроздова, І. П. Критерії добору текстів для навчання професійного мовлення студентів нефілологічного профілю у ВНЗ / І. П. Дроздова. - С .69-76
Кл.слова: типологія навчальних текстів, аспекти тексту, складність тексту
Жовтоніжко, І. М. Урахування міжпредметних зв’язків під час викладання природничо-математичних дисциплін у довузівській підготовці іноземних студентів / І. М. Жовтоніжко. - С .77-85
Кл.слова: типи міжпредметних зв’язків, функції міжпредметних зв’язків, підготовка студентів-іноземців
Задорожна, І. П. Метод проектів у самостійній роботі майбутніх учителів з оволодіння англомовною комунікативною компетенцією / І. П. Задорожна. - С .85-94
Кл.слова: вдосконалення методу проектів, діяльність студента та викладача, самостійність студента
Кіршо, С. М. Засоби покращення якості мовних знань студентів у нефілологічних ВНЗ / С. М. Кіршо, Г. В. Ковальчук. - С .94-100
Кл.слова: методика викладання української мови, мови спеціальності, українська мова за професійним спрямуванням
Кобзар, О. І. Шляхи підвищення мотиваціїпри навчанні англійської мови на немовних факультетах / О. І. Кобзар, Н. О. Лєшньова. - С .100-108
Кл.слова: пізнавальний інтерес, проблемне навчання, рольова гра
Ковальчук, А. О. Із досвіду викладання білінгвальних дисциплін майбутнім магістрам у провінційному ВНЗ / А. О. Ковальчук. - С .108-114
Кл.слова: білінгвальне навчання, фізика англійською мовою, методика побудови білінгвальних лекційних курсів
Куплевацька, Л. О. Методичний аспект навчального перекладу на заняттях РЯІ у багатонаціональних групах студентів-філологів / Л. О. Куплевацька. - С .115-122
Кл.слова: перекладні технології, навчальний зворотній переклад, перекладацька компетенція
Купрата, Н. Я. Українсько-російський суржик у професійній сфері / Н. Я. Купрата, Г. В. Ковальчук. - С .122-130
Кл.слова: мовна культура, професійне мовлення, негативний вплив суржику
Купрата, Н. Я. Інтернет-технології у дистанційному навчанні мови / Н. Я. Купрата, В. П. Ногай. - С .130-137
Кл.слова: інформаційні технології, навчання української мови, навчальний процес у вищих навчальних закладах
Лагута, Т. М. Вивчення туристичної лексики у курсі російської мови як іноземної / Т. М. Лагута, О. М. Вержанська. - С .137-146
Кл.слова: прийоми семантизації, лексична компетенція, російська мова як іноземна
Ляпичева, Е. Л. Об изучении иностранными студентами-биологами системных отношений в лексике в лингвокультурологическом аспекте (на материале названий животных) / Е. Л. Ляпичева, Л. Сувень. - С .146-155
Кл.слова: російська мова як іноземна, культурологічних підхід, семантичне поле
Маслюк, Л. П. Лінгвокультурологічний аспект у викладанні російської мови як іноземної / Л. П. Маслюк. - С .155-159
Кл.слова: рольові ігри, міжкультурна комунікація, лінгвокраїнознавчий підхід
Несін, Ю. М. Інноваційні педагогічні технології в системі післядипломної освіти Франції / Ю. М. Несін. - С .160-167
Кл.слова: полікультурне суспільство, підготовка вчителів, колективна робота
Панченко, В. В. Особливості тестової перевірки рівня сформованості вмінь аудіювання / В. В. Панченко. - С .167-173
Кл.слова: форма тестового завдання, основні рівні розуміння аудіотексту, засіб навчання іноземної мови
Панченко, Е. И. Особенности преподавания и контроля специальной языковой подготовки иностранных студентов нефилологического профиля на начальном этапе / Е. И. Панченко, Ю. С. Тарасенко, Л. Фейхун. - С .173-181
Кл.слова: мовна підготовка, спеціальна підготовка, професійна мотивація
Понікаровська, С. В. Вплив емоційного компоненту на ефективність навчання іноземної мови у немовних ВНЗ / С. В. Понікаровська. - С .181-187
Кл.слова: підвищення мотивації, емоційний фактор, підвищення якості навчання
Савченко, О. О. Розвиток іншомовної комунікативної компетентності студентів інженерно-технічного профілю / О. О. Савченко. - С .187-194
Кл.слова: компетентнісний підхід, комунікативні вміння, оптимізація процесу навчання іноземних мов
Саєнко, Н. С. Теоретичні засади концепції іншомовної підготовки студентів немовних спеціальностей / Н. С. Саєнко. - С .195-204
Кл.слова: стратегії навчання, особистісно-орієнтовне навчання, аксіологічний підхід
Самосенкова, Т. В. Осуществление межкультурного контакта: прагматический компонент / Т. В. Самосенкова. - С .204-210
Кл.слова: мовленнєве спілкування, мовленнєві форми, мовна особистість
Селіверстова, Л. І. Технологія навчання говоріння українською мовою іноземних студентів на початковому етапі / Л. І. Селіверстова. - С .210-218
Кл.слова: мовленнєва діяльність, структура говоріння, парадигматичні зв’язки
Скрипник, Н. С. Позанавчальна робота з іноземної мови як засіб формування професійної компетентності майбутніх інженерів / Н. С. Скрипник. - С .218-224
Кл.слова: компетентнісний підхід, організація діяльності студентів, організація позанавчальної діяльності
Старостенко, О. В. Формування іншомовної фонетичної компетенції студентів-філологів / О. В. Старостенко. - С .224-232
Кл.слова: фонетичні ігри, структура фонетичної компетенції, зміст фонетичної компетенції
Тростинська, О. М. Навчальний комплекс з української мови для іноземців / О. М. Тростинська [и др.]. - С .232-238
Інші автори: Ушакова Н. І., Бєй Л. Б., Петров І. В.
Кл.слова: комунікативна компетенція, іноземні учні, складові навчального комплексу
Цапко, Т. П. Проблеми лексичної інтерференції під час навчання російської мови як іноземної арабомовних студентів / Т. П. Цапко. - С .239-248
Кл.слова: порівняльна типологія, білінгвізм, міжмовна інтерференція
Чередніченко, Г. А. Розвиток міжкультурної комунікативної компетенції майбутніх економістів у процесі вивчення іноземних мов / Г. А. Чередніченко, Л. Ю. Шапран, Л. І. Куниця. - С .248-255
Кл.слова: міжкультурна компетенція, спеціалісти економічного профілю, міжкультурна комунікація
Чистякова, А. Б. Методичні засади навчання іноземних студентів письма у вищому навчальному закладі / А. Б. Чистякова. - С .255-266
Кл.слова: техніка письма, писемна мовленнєва діяльність, система вправ
Шкваріна, Т. М. Педагогічні закономірності підготовки вчителів до навчання іноземної мови дошкільників / Т. М. Шкваріна. - С .267-276
Кл.слова: система підготовки, вчителі іноземної мови, діти дошкільного віку
Шовковий, В. М. Відбір текстів давньогрецьких авторів для читання студентами-філологами / В. М. Шовковий. - С .277-285
Кл.слова: принципи відбору текстів, текстові категорії, спеціальність, класичні мови
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика викладання мов--Вища освіта--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
мультимедійні засоби -- післядипломна освіта -- іноземні мови
Дод.точки доступу:
Петров, І. В.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

11.
811.161.2-93
Х 82


    Хорошковська, Ольга Назарівна.
    Дзвіночок [Текст] : посібник з аудіювання, говоріння, навчання грамоти (для дітей підготов. до шк. груп) / Ольга Хорошковська, Наталя Яновицька. - Київ : Промінь, 2006. - 136 с. : іл. - ISBN 966-8512-20-0 (в опр.) : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Абетка--Українська мова--Навчальні видання

Дод.точки доступу:
Яновицька, Наталя Іванівна
Дрофань, Л. А. \ред.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

12.
74.268.1я7/М 54-003191590
   373.5.016:81’243(075.8)
   М 54


   
    Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах : підручник / С. Ю. Ніколаєва [та ін.] ; редактор К. І. Онищенко. - 2-е видання виправлене та доповнене. - Київ : Ленвіт, 2002. - 328 с. - ISBN 966-7043-45-2 : 60.00 грн., 12.00 грн., 16.80 грн., 15.00 грн., 20.00 грн., 18.00 грн., 14.80 грн., 37.00 грн., 25.00 грн., 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика викладання іноземних мов--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- іноземна мова -- система навчання -- комунікативний підхід -- методи навчання -- засоби навчання -- мовленнєва діяльність -- граматична компетенція -- лексична компетенція -- фонетична компетенція -- аудіювання -- навчання читання -- навчання говоріння -- навчання письма -- урок іноземної мови -- перекладний метод -- комунікативний метод -- прямі методи -- груповий метод -- Метод Гарольда Пальмера -- методика
Дод.точки доступу:
Ніколаєва, С. Ю.
Бігич, О. Б.
Бражник, Н. О.
Гапонова, С. В.
Онищенко, К. І. \редактор.\


Примірників всього: 177
Фаховий коледж «Універсум» (6),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (17),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (150)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (6),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (17),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (150)

Знайти схожі

13.
   373.3/.5.016(075.8)
   В 55


    Вишневський, Омелян Іванович.
    Методика навчання іноземних мов : навчальний посібник / О. І. Вишневський. - 2-е видання перероблене та доповнене. - Київ : Знання, 2011. - 206 с. - ISBN 978-966-346-598-2 : 45.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика викладання іноземних мов--Середня школа--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- англійська мова -- німецька мова -- французька мова -- звуковий аспект мовлення -- засвоєння -- лексичний матеріал -- граматичний матеріал -- ситуативне забезпечення -- навчально-мовленнєва діяльність -- аудіювання -- говоріння -- читання -- письмо -- організація уроку
Анотація: У посібнику стисло викладено основні методичні рекомендації, що висвітлюють діяльнісний підхід до навчання англійської, німецької та французької мов у середній школі.

Примірників всього: 30
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (15),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (7)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (15),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (7)

Знайти схожі

14.
Шифр: М819773/2008/2/3
   Журнал

Мовознавство [Текст] : наук.-теорет. журнал/ Ін-т мовознавства ім. О. О. Потебні, Укр. мовно-інформ. фонд Нац. акад. наук України. - ISSN 0027-2833. - Виходит раз на два місяця
2008р. N 2/3
Зміст:
Скляренко, В. Г. "Темні місця" в "Слові о полку Ігоревім". 11 / В. Г. Скляренко. - С.3-12
Кл.слова: ТЕМНЕ МІСЦЕ, СЛОВО О ПОЛКУ ІГОРЕВІМ, ФРАЗА
Півторак, Г. П. Українсько-південнослов’янські лексичні паралелі як джерело реконструкції ранньої історії слов'янських племен / Г. П. Півторак. - С.13-23
Кл.слова: АВАРИ, АНТИ, СКЛАВІНИ
Лукінова, Т. Б. Створення "Етимологічного словника української мови" - важливий етап порівняльно-історичного вивчення слов'янської лексики / Т. Б. Лукінова. - С.24-39
Кл.слова: ЕТИМОЛОГІЧНИЙ СЛОВНИК, МОВОЗНАВСТВО, ДІАЛЕКТНА ЛЕКСИКА
Желєзняк, І. М. Гідронімікон Правобережної України та проблема слов’янської прабатьківщини / І. М. Желєзняк. - С.40-49
Кл.слова: НАЗВИ РІЧОК, ГІДРОНІМІЯ, ПРАБАТЬКІВЩИНА СЛОВ’ЯН
Шульгач, В. П. Старожитня гідронімія України і праслов’янський ономастичний континуум / В. П. Шульгач. - С.50-61
Кл.слова: ПРАСЛОВ'ЯНСЬКИЙ ГІДРОНІМ, ПРАСЛОВ'ЯНСЬКА ОНОМАСТИКА, ОНОМАСТИЧНИЙ КОНТИНУУМ
Лучик, В. В. Середньонаддніпрянська прабатьківщина слов'ян з лінгвістичного погляду / В. В. Лучик. - С.62-76
Кл.слова: ПРАСЛОВ'ЯНИ, ПРАСЛОВ'ЯНСЬКА МОВА, АВТОХТОННИЙ
Карпенко, О. П. Старожитня гідронімія Центрального Полісся в загальнослов’янському аспекті / О. П. Карпенко. - С.77-90
Кл.слова: ГІДРОНІМ, ЕТИМОЛОГІЯ, АРЕАЛ
Черниш, Т. О. Типологічні аспекти семантичної реконструкції гнізд праслов’янської лексики / Т. О. Черниш. - С.91-102
Кл.слова: СЛОВ’ЯНСЬКІ МОВИ, ЕТИМОН, ПОРІВНЯЛЬНО-ІСТОРИЧНЕ МОВОЗНАВСТВО
Іщенко, Д. С. Рукописи південнослов’янського походження в зібранні Одеської державної наукової бібліотеки ім. О. М. Горького: стан і перспективи дослідження / Д. С. Іщенко, М. І. Зубов. - С.103-110
Кл.слова: ПІВДЕННОСЛОВ’ЯНСЬКІ РУКОПИСИ, ДАВНЬОБОЛГАРСЬКА МОВА, ДАВНЬОСЕРБСЬКА МОВА
Прискока, О. В. Кирило-Мефодіївські традиції в мові давньоруської писемності / О. В. Прискока, В. Ю. Франчук. - С.111-123
Кл.слова: ЛЕКСЕМА, ХРИСТИЯНСЬКА СЕМАНТИКА, ТЕМАТИЧНА ГРУПА
Широков, В. А. Лінгвістичні та технологічні основи інтегральної словְ’янської лексикографії / В. А. Широков. - С.124-135
Кл.слова: ІНТЕГРАЛЬНА СЛОВ’ЯНСЬКА ЛЕКСИКОГРАФІЯ, БАГАТОМОВНА ЛЕКСИКОГРАФІЯ, ВІРТУАЛЬНА ЛЕКСИКОГРАФІЯ
Клименко, Н. Ф. Диференційні та інтеграційні процеси в лексиці та словотворенні сучасної української мови / Н. Ф. Клименко. - С.136-147
Кл.слова: ЛЕКСИКА, НЕОЛОГІЗМ, СЛОВОТВІР
Карпіловська, Є. А. Вплив інновацій на стабільність мовної системи: регулятори системної рівноваги / Є. А. Карпіловська. - С.148-158
Кл.слова: ІННОВАЦІЯ, ЛЕКСИКОН, СЛОВОТВОРЕННЯ
Тараненко, О. О. Сучасні тенденції до перегляду нормативних засад української літературної мови і явище пуризму (на загальнослов'янському тлі) / О. О. Тараненко. - С.159-189
Кл.слова: СУЧАСНА УКРАЇНСЬКА МОВА, НОРМИ ЛІТЕРАТУРНОЇ МОВИ, ПУРИЗМ
Ажнюк, Б. М. Англізми в сучасній українській, російській і чеській мовах / Б. М. Ажнюк. - С.190-207
Кл.слова: АНГЛІЗМИ, ЗАПОЗИЧЕННЯ, ІНШОМОВНІ СЛОВА
Даниленко, Л. І. Чеська пареміологія, її концептуальний простір і культурні домінанти / Л. І. Даниленко. - С.208-221
Кл.слова: ЛІНГВОКУЛЬТУРОЛОГІЯ, МЕНТАЛЬНІСТЬ, ПАРЕМІОЛОГІЯ
Васильєва, Л. П. Стандартизація слов’янських мов і формування правописних норм в ономастиці / Л. П. Васильєва, Л. М. Коць-Григорчук. - С.222-235
Кл.слова: ОНІМ, СИСТЕМА МОВИ
Ставицька, Л. О. Сучасний стан лінгвогендерологічних досліджень в Україні / Л. О. Ставицька. - С.236-246
Кл.слова: ЛІНГВОГЕНДЕРОЛОГІЯ, ГЕНДЕРНИЙ СТЕРЕОТИП, ҐЕНДЕРНА МОВНА ПОЛІТИКА
Стоянова, Е. П. Сонячне весілля (до питання вітальності болгарського острівного ідіому в Україні) / Е. П. Стоянова. - С.247-260
Кл.слова: ЕТНІЧНІ БОЛГАРИ, МІФОЛОГІЧНА ПІСНЯ, ЗВИЧАЙ ГОВОРІННЯ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (18.03.2009р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.


    Гребенюк, Т.
    Мовчання й говоріння як форми репрезентації історичної травми в українській прозі доби незалежності / Т. Гребенюк // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 3. - С. 104-112, DOI 10.28925/2311-259x.2022.3.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
наратив -- сучасна українська література -- історична травма -- культурна пам’ять -- національна ідентичність -- мовчання
Анотація: Актуальність статті зумовлена необхідністю літературознавчого дослідження творів сучасної української прози, зосереджених на проблемі впливу історичної травми на процес становлення ідентичності, у контексті новітніх набутків студіи ідентичності, травми и пам’яті. Дослідження має на меті проаналізувати роль феноменів мовчання и говоріння як форм репрезентації історичних травм Украї ни XX століття у творах вітчизняної прози доби незалежності. Методологію аналізу становлять студії пам’яті, студії травми и студії ідентичності, а також постколоніальнии підхід до аналізу художніх явищ. Предметом дослідження є форми репрезентації історичної травми в аналізованих текстах через комунікативні феномени мовчання и говоріння. У результаті дослідження основними формами репрезентації травми у творах вважаються такі: зосередження уваги на фізично німих унаслідок пережитих травм персонажах; показ персонажів, які замовчують власні травми — свідомо або внаслідок неусвідомлених комунікативних блоків; відображення хронологічно тяглого процесу формування в протагоніста внутрішнього табу на висловлювання соціально небажаних думок; увага до ситуації утрати пам’яті, яка унеможливлює розуміння персонажем власної ідентичності; використання сюжетотвірного потенціалу таємниці, створення саспенсу завдяки смисловим лакунам в оповіді; «камуфлювання» ключової для наративу твору історії про травму під незначну побічну оповідь, використання ненадіи ної нарації , яка стимулює читача до власної верифікації отриманих фактів і до власних висновків щодо значення історичної травми в індивідуальніи життєвіи історії персонажа. Новизна дослідження полягає в розгляді новітніх художніх творів, які репрезентують історичні травми XX століття, крізь призму комунікативних феноменів мовчання и говоріння. Зв’язки історичної травми зі становленням індивідуальної й національної ідентичності, втіленим в украї нському художньому дискурсі доби незалежності, являють собою цікаву перспективну проблему для подальших літературознавчих досліджень.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

16.
811.112.2(075.2)
С 34


    Сидоренко, Марина Миколаївна.
    Німецька мова : (2-й рік навчання) : підручник для 6 кл. загальноосвіт. навч. закл. / М. М. Сидоренко, О. А. Палій. - Київ : Грамота, 2014. - 239 с. - ISBN 978-966-349-500-2 : 16.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--німецька мова--6 клас--Навчальні видання для середньої школи

Кл.слова (ненормовані):
мовлення -- аудіювання -- читання -- говоріння
Дод.точки доступу:
Палій, Олександр Анатолійович


Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

17.
811.112.2(075.3)
Б 27


    Басай, Н. П.
    Німецька мова (5-й рік навчання) [Текст] : підручник для 9 класу загальнооосвітніх навчальних закладів = Deutsch (5. Schuljahr) : Lehrbuch fur die 9. Klasse allgemeinbildenden Schulen / Н. П. Басай. - Київ : Методика Паблішинг, 2017. - ISBN 978-617-7462-52-0 : 35.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Німецька мова--9 клас--Підручники для середньої школи

Кл.слова (ненормовані):
9 клас -- підручники -- говоріння -- аудіювання -- вправи -- читання -- 9 клас -- шкільний підручник
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

18.
811.112.2(075.3)
Б 27


    Басай, Надія.
    Німецька мова. 11 клас (7-й рік навчання, рівень стандарту) : підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти = Deutsch (7. Schuljahr, Standardbstufe) : Lehrbuch für die 11. Klasse der allgemeinbildenden Schulen / Н. Басай, В. Орап, Р. Кириленко. - Київ : Методика Паблішинг, 2019. - ISBN 978-617-7511-20-4 : 42.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Німецька мова--11 клас--Рівень стандарту--Підручники для старшої школи

Кл.слова (ненормовані):
11 клас -- підручники -- говоріння -- аудіювання -- вправи -- читання -- 11 клас -- шкільний підручник -- German -- school textbook
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Орап, Валентина
Кириленко, Ріта


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

19.


    Мілова, О. Є.
    Навчання говорінню на уроках англійської мови: розмовні техніки [Електронний ресурс] / О. Є. Мілова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 170-181. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
навчання говорінню -- комунікативна компетенція -- навички говоріння -- комунікативна група -- принципи навчання говорінню -- маніпуляційна фаза -- комунікативна фаза -- комунікативні техніки
Анотація: Стаття присвячена теоретичному аналізу процесу формування навичок говоріння шляхом використання спеціальних комунікативних технік на уроках англійської мови. У статті висвітлюються принципи й шляхи формування навичок говоріння та обґрунтовується методика застосування комунікативних технік, зокрема таких, як дискусія, рольова гра, імпровізація та дебати. У процесі дослідження виявлено, що комунікативні види діяльності сприяють ефективному формуванню навичок говоріння.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

20.
Шифр: О283150799/2019/1/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 1/2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Горбань, О. Трансформація консолідуючих ціннісних орієнтацій сучасного українського студентства / О. Горбань, Т. Купрій, Л. Овсянкіна. - С.1-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Міхно, О. Психографічні листки та карти індивідуальності учня у школах західної україни у 1920-1930-х роках / О. Міхно. - С.22-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартьянова, М. Особливості викладацької діяльності французького педагога ХХ століття Алена / М. Мартьянова. - С.38-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Лупаренко, С. Опіка дітей як напрям їх соціокультурного забезпечення в Україні (початок ХХ ст.) / С. Лупаренко. - С.47-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Прохорчук, В. Формування навичок говоріння у дітей дошкільного віку на заняттях з іноземної мови / В. Прохорчук. - С.60-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондаренко, Г. Нова стратегія підготовки менеджера систем якості в початковій освіті / Г. Бондаренко, Н. Кипиченко. - С.72-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Бульвінська, О. Cучасні методи навчання і викладання на основі дослідження: зарубіжний досвід / О. Бульвінська. - С.83-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Баренкова, Н. Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних закладів вищої освіти методом інноваційних диктантів / Н. Баренкова, Н. Лашук. - С.104-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Сукач, Т. Підвищення рівня мотивації вивчення вищої математики через розв’язання задач професійної спрямованості / Т. Сукач, Т. Бірюкова. - С.115-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Дячок, Н. Мобільність педагога як шлях реалізації положень нової концепції педагогічної освіти / Н. Дячок. - С.128-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Гвоздій, С. Професійні ролі викладача вищої школи у підготовці майбутніх фахівців / С. Гвоздій, О. Устянська. - С.141-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Чижикова, О. Сучасні підходи до навчання студентів-правознавців у закладах вищої освіти / О. Чижикова. - С.161-175. - Бібліогр. в кінці ст.
Pavlyshyna, N. Model of formation of future social workers' readiness for the professional activity in the institutions of social services for the elderly in ukraine / N. Pavlyshyna, O. Kovalchuk. - С.176-188. - Бібліогр. в кінці ст.
Бурко, О. Модель методичної системи формування загальнокультурної компетентності студентів університету / О. Бурко. - С.189-201. - Бібліогр. в кінці ст.
Лук'янець, А. Характеристика сучасного стану професійної культури менеджера міжнародного туризму / А. Лук'янець. - С.202-214. - Бібліогр. в кінці ст.
Кошарна, Н. Тенденції реформування системи педагогічної освіти Швеції на рубежі ХХ – ХХІ століть / Н. Кошарна. - С.215-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Нежива, О. Освітня модель у Швеції: демократичні засади та особистісна орієнтація / О. Нежива. - С.229-241. - Бібліогр. в кінці ст.
Головатенко, Т. Особливості змісту професійної підготовки вчителя початкової школи до роботи в мультилінгвальному середовищі в Україні та Фландрії (Бельгія) / Т. Головатенко. - С.242-258. - Бібліогр. в кінці ст.
Світайло, С. Методичний дискурс диригентсько-хорової підготовки вчителя музичного мистецтва / С. Світайло. - С.259-271. - Бібліогр. в кінці ст.
Теряєва, Л. Застосування музичних інформаційних технологій при вивченні навчальної дисципліни "хорове диригування" / Л. Теряєва. - С.272-285. - Бібліогр. в кінці ст.
Михалюк, А. Педагогічний вимір українського фортепіанного мистецтва як чинник формування виконавської культури майбутніх педагогів-музикантів / А. Михалюк. - С.286-296. - Бібліогр. в кінці ст.
Панченко, А. Управління закладом загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням в умовах нової української школи / А. Панченко, Н. Кравчук. - С.297-309. - Бібліогр. в кінці ст.
Тимчик, О. Можливість використання маркетингового інструментарію у залученні до закладів загальної середньої освітифахівців / О. Тимчик. - С.310-320. - Бібліогр. в кінці ст.
Солдатенко, О. Концептуальні засади школи особистісного зростання: від творчої самореалізації до особистісного становлення (пошуки та перспективи) / О. Солдатенко. - С.321-335. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладкова, В. Відповідальна професійна поведінка фахівця соціономічного профілю: акмеологічні аспекти / В. Гладкова. - С.336-343. - Бібліогр. в кінці ст.
Проценко, О. Акмеологічна компетентність майбутнього викладача закладу вищої освіти: структура та зміст / О. Проценко. - С.344-354. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-31 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)