Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=говоріння<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-31 
1.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Стоянова Е. П.
Назва : Сонячне весілля (до питання вітальності болгарського острівного ідіому в Україні)
Місце публікування : Мовознавство. - 2008. - N 2/3. - С. 247-260 (Шифр М819773/2008/2/3)
Знайти схожі

2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Дьякова Я. О.
Назва : Практичне використання короткострокового веб-квесту як засобу формування у майбутніх правознавців професійно спрямованої англомовної компетентності в говорінні
Місце публікування : Іноземні мови. - Київ, 2015. - № 1(січень, лютий, березень). - С. 63-67 (Шифр І368505/2015/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): веб-квест--майбутні правознавці--говоріння
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.112.2(075.3)/Б 27
Автор(и) : Басай Н. П.
Назва : Німецька мова (5-й рік навчання) : підручник для 9 класу загальнооосвітніх навчальних закладів
Паралельн. назви :Deutsch (5. Schuljahr): Lehrbuch fur die 9. Klasse allgemeinbildenden Schulen
Вихідні дані : Київ: Методика Паблішинг, 2017
Кільк.характеристики :
ISBN, Ціна 978-617-7462-52-0: 35.00 грн.
ДРНТІ : 16.41.21
УДК : 811.112.2(075.3)
Предметні рубрики: Німецька мова-- 9 клас
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): 9 клас--підручники--говоріння--аудіювання--вправи--читання--9 клас--шкільний підручник
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пилинський М. Я., Бабушко О. А.
Назва : Читацькі стратегії у викладацькому комунікуванні ХХІ ст. (на матеріалі Поттеріани)
Місце публікування : Studia Philologica: збірник наукових праць/ Київ. ун-т імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2021. - Вип. 16. - С. 74-80. - ISSN 2311-2425 (Шифр 80я43/S 90-306709024/2021/16). - ISSN 2311-2425
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): читацькі стратегії--семилогія--комунікування--виховний потенціал--мотивація--джоан к. роулінг--«гаррі поттер»--мультикультуралізм
Анотація: У статті досліджується кореляція читацьких стратегій та особливостей академічного дискурсу. Особливий акцент зроблено на виховному потенціалі навчання англійської мови з використанням текстових матеріалів із семикнижжя Джоан К. Роулінг «Гаррі Поттер». Пропонуються шляхи забезпечення комунікативного фокусу навчання крізь призму потенційної читацької рецепції. Викладацьке комунікування в результаті ретельного прочитання семилогії під авторством Джоан К. Роулінг набуває ефективності завдяки наповненості романів сучасними лексичними та фразеологічними засобами. Тексти про Гоґвортські чари і магію є взірцевими серед творів сучасної англійської літературної мови, адже містять в собі широкий спектр тематичного матеріалу повчального характеру, що значною мірою сприяє як викладанню, так і виконанню основних видів активності, таких як читання, говоріння, письмо, а також до критичного мислення, аналізу тексту та формування моральних цінностей. В дослідженні згадується про мультикультуралізм з метою допомогти студентам опанувати поняття, а також усвідомити, що кожна одиниця культурного розмаїття має право та свободу на існування й поважне ставлення до неї. Автори доводять, що матеріал поттеріани багатий повчальністю і містить такі теми, як вплив фольклору на сучасну культуру, мультикультурні вияви, питання свободи та рабства, виховання «проблемних дітей» або взаємодія з небіологічними батьками тощо. Пропонуються конкретні методики та стратегії, що є найбільш доречними для опрацювання запропонованих вище тем. Такими можуть бути аналіз тексту, порівняння та зіставлення книжного й сучасного, критичне мислення. Вбачається, що дієвим комунікуванням є діалог і групова дискусія, кількість усного та писемного мовлення яких має бути збалансована із якістю.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дьячкова, Яна Олегівна
Назва : Практичне впровадження короткострокового веб-квесту в процес навчання англомовного говоріння
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2015. - Вип. 1/2. - С. 97-100. - ISSN 2078-1687 (Шифр П875300957/2015/1/2). - ISSN 2078-1687
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): веб-квест--англомовне говоріння--майбутні фахівці
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Alizunna D., Zubaidah E.
Назва : The effect of problem based learning model on creative thinking of students the impact of cooperative integrated reading and composition (circ) model on students’ learning activity [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 4. - С. 57-61. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.5761 (Шифр Н057263/2019/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.5761
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Анотація: Стаття присвячена впливу моделі інтегрованого кооперативного навчання читання та письма (Cooperative Integrated Reading & Composition – CIRC) на навчальну діяльність учнів. Теоретичний аналіз досліджень науковців дав змогу зробити висновок, що метод CIRC підвищує активність учнів початкової школи в навчальній діяльності, а також розвиває їх вміння читання, письма, слухання і говоріння та збагачує їх мовленнєвий досвід. Інтегроване навчання є більш активним та ефективним завдяки соціальній взаємодії учнів у групах; воно розвиває уміння співпраці, толерантності, спілкування та поваги до ідей інших людей. Модель CIRC розвиває три основні компетентності, зафіксовані в освітній програмі начальної школи – знання, ставлення та навички. Модель CIRC складається з таких послідовних кроків: читання в парах; написання слів, пов’язане з граматичними характеристиками слів; вимовляння слів уголос; пояснення значення слів; переказ; перевірка партнером по навчанню в групі; тестування. Дослідження доводить, що інтегроване кооперативне навчання читання та письма активізує всі види навчальної діяльності учнів: активність візуального сприйняття (читання, перегляд фотографій, спостереження за роботою інших); активність слухового сприйняття (задавання питань, надання порад, висловлення думок, обговорення); письмову діяльність (написання оповідань, відповідей на тести); малювання ілюстрацій, картинок та візерунків; рухову активність (підбір обладнання, рольові ігри); психічну діяльність (запам’ятовування, розв’язання проблем, аналіз, синтез, систематизація); емоційну активність (цікавість, жвавість, радісне захоплення навчальним матеріалом, спокій, щастя). Показники активності класифіковані за видами навчальної діяльності учнів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.161.2-93/Х 82
Автор(и) : Хорошковська, Ольга Назарівна, Яновицька, Наталя Іванівна
Назва : Дзвіночок : посібник з аудіювання, говоріння, навчання грамоти (для дітей підготов. до шк. груп)
Вихідні дані : Київ: Промінь, 2006
Кільк.характеристики :136 с.: іл
ISBN (в опр.), Ціна 966-8512-20-0:
ДРНТІ : 14.23
УДК : 811.161.2-93
Предметні рубрики: Абетка-- Українська мова
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 808/О-53
Автор(и) : Олійник О.
Назва : Основи ораторської майстерності
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2010
Кільк.характеристики :181 с
ISBN, Ціна 978-966-351-283-9:
ДРНТІ : 16.21.55
УДК : 808
Предметні рубрики: Риторика-- Ораторське мистецтво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): закони риторики--засоби спілкування--риторика й етика--стилі мовлення--форми говоріння--логіка мовлення--полемічні засоби--методи декламації
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.111(075)/Н 63
Автор(и) : Ніколаєва, Софія Юріївна, Бадаянц, Ганна Сергіївна
Назва : Тестові завдання з англійської мови
Вихідні дані : Київ: Освіта, 1998
Кільк.характеристики :216 с
ISBN, Ціна 966-04-0324-0:
ДРНТІ : 16.41
УДК : 811.111(075)
Предметні рубрики: Англійська мова-- Тестові завдання
Анотація: У посібнику подані тестові завдання з читання, письма, аудіювання та говоріння, які можна опрацювати самостійно чи з учителем на уроці.
Примірники : всього : Ф2(9)
Вільні : Ф2(9)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Петрук О.
Назва : Українська мова як державна : методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в перших класах закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин у 2018/2019 навчальному році
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 8. - С. 34–35. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2018/8). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.016:811.161.2](477) + 37:001.32](477)
Предметні рубрики: Українська мова-- методичні рекомендації-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська мова--методичні рекомендації--комунікативна компетентність--мовленнєва діяльність--аудіативні вміння--словниковий запас--діалогічне мовлення--монологічне мовлення--міжнаціональне спілкування--початкова школа--1 клас
Анотація: У статті розповідається про навчання української мови як державної, яке розпочинається у 1 класі з опанування усного практичного курсу, спрямованого на формування і розвиток умінь з таких видів мовленнвої діяльності, як слухання-розуміння українського мовлення та говоріння.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.133(075)/Н 63
Автор(и) : Ніколаєва, Софія Юріївна, Пасічник Л. М., Шерстюк О. М.
Назва : Тестові завдання з французької мови : навчальний посібник для випускників середньої школи та абітурієнтів
Вихідні дані : Київ: Освіта, 1998
Кільк.характеристики :142 с
ISBN, Ціна 966-04-0307-0:
ДРНТІ : 16.41
УДК : 811.133(075)
Предметні рубрики: Французька мова-- Тестові завдання
Анотація: У посібнику подані тестові завдання з читання, письма, аудіювання та говоріння, які можна опрацювати самостійно чи з учителем на уроці.
Примірники : всього : Ф3(2)
Вільні : Ф3(2)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.112.2(075.3)/Б 27
Автор(и) : Басай, Надія, Орап, Валентина, Кириленко, Ріта
Назва : Німецька мова. 11 клас (7-й рік навчання, рівень стандарту) : підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти
Паралельн. назви :Deutsch (7. Schuljahr, Standardbstufe): Lehrbuch für die 11. Klasse der allgemeinbildenden Schulen
Вихідні дані : Київ: Методика Паблішинг, 2019
Кільк.характеристики :
ISBN, Ціна 978-617-7511-20-4: 42.00 грн.
ДРНТІ : 16.41.21
УДК : 811.112.2(075.3)
Предметні рубрики: Німецька мова-- 11 клас-- Рівень стандарту
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): 11 клас--підручники--говоріння--аудіювання--вправи--читання--11 клас--шкільний підручник--german--school textbook
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.112.2:028.1(0/Ч 69-453206263
811.112.2(075.8)/Ч 69
Назва : Lest mit Spab!: Читайте із задоволенням! : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2010
Кільк.характеристики :76 с
Ціна : 13.86, 13.86, грн.
ДРНТІ : 16.41
УДК : 811.112.2:028.1(075.8)
Предметні рубрики: Мовознавство-- Німецька мова-- Книги для читатння
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): монологічні та діалогічні говоріння німецькою--дискусії та рольові ігри
Анотація: Навчальний посібник для самостійного читання німецькою мовою призначений для студентів ВНЗ, які вивчають німецьку мову як нефахову дисципліну й уже володіють базовими знаннями з німецької мови, певними навичками та вміннями з різних видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, говоріння, читання, письма та писемного мовлення. Мета посібника - удосконалювати вміння читати, розвивати діалогічне й монологічне мовлення.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП АБ(24), Ф2(29), Ф3(5)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП АБ(24), Ф2(29), Ф3(5)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.016:811/В 43
Назва : Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі : міжпредметні зв'язки : наукові дослідження, досвід, пошуки : зб. наук. пр. Вип. 16
Вихідні дані : Харків: Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2010
Кільк.характеристики :287 с :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.016:811 + 811
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методика викладання мов-- Вища освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мультимедійні засоби--післядипломна освіта--іноземні мови
Зміст : Про деякі ефективні стратегії оптимізації процесу викладання іноземних мов/ Т. М. Артеменко, І. П. Липко. Міжнародний аспект формування професійної компетентності майбутніх перекладачів/ І. С. Бахов. Застосування мультимедійних засобів для оптимізації самостійної роботи студентів у процесі навчання іноземної мови в немовному ВНЗ/ Ж. П. Безцінна. Бинарный урок по литературе в китайской аудитории/ Е. С. Валит, Ш. Хуншэн. Про довузівську підготовку іноземних студентів філологічного профілю у ВНЗ України/ С. В. Варава, В. І. Груцяк. Організаційно-методичні аспекти навчання мови іноземних студентів-медиків англомовної форми освіти/ Л. І. Васецька, Л. М. Сенік. Формування готовності студентів ВТНЗ до ноуково-дослідної роботи засобами іноземної мови/ Л. В. Гаврилюк. Формування готовності студентів до самонавчання з іноземної мови/ І. В. Гіренко. Критерії добору текстів для навчання професійного мовлення студентів нефілологічного профілю у ВНЗ/ І. П. Дроздова. Урахування міжпредметних зв’язків під час викладання природничо-математичних дисциплін у довузівській підготовці іноземних студентів/ І. М. Жовтоніжко. Метод проектів у самостійній роботі майбутніх учителів з оволодіння англомовною комунікативною компетенцією/ І. П. Задорожна. Засоби покращення якості мовних знань студентів у нефілологічних ВНЗ/ С. М. Кіршо, Г. В. Ковальчук. Шляхи підвищення мотиваціїпри навчанні англійської мови на немовних факультетах/ О. І. Кобзар, Н. О. Лєшньова. Із досвіду викладання білінгвальних дисциплін майбутнім магістрам у провінційному ВНЗ/ А. О. Ковальчук. Методичний аспект навчального перекладу на заняттях РЯІ у багатонаціональних групах студентів-філологів/ Л. О. Куплевацька. Українсько-російський суржик у професійній сфері/ Н. Я. Купрата, Г. В. Ковальчук. Інтернет-технології у дистанційному навчанні мови/ Н. Я. Купрата, В. П. Ногай. Вивчення туристичної лексики у курсі російської мови як іноземної/ Т. М. Лагута, О. М. Вержанська. Об изучении иностранными студентами-биологами системных отношений в лексике в лингвокультурологическом аспекте (на материале названий животных)/ Е. Л. Ляпичева, Л. Сувень. Лінгвокультурологічний аспект у викладанні російської мови як іноземної/ Л. П. Маслюк. Інноваційні педагогічні технології в системі післядипломної освіти Франції/ Ю. М. Несін. Особливості тестової перевірки рівня сформованості вмінь аудіювання/ В. В. Панченко. Особенности преподавания и контроля специальной языковой подготовки иностранных студентов нефилологического профиля на начальном этапе/ Е. И. Панченко, Ю. С. Тарасенко, Л. Фейхун. Вплив емоційного компоненту на ефективність навчання іноземної мови у немовних ВНЗ/ С. В. Понікаровська. Розвиток іншомовної комунікативної компетентності студентів інженерно-технічного профілю/ О. О. Савченко. Теоретичні засади концепції іншомовної підготовки студентів немовних спеціальностей/ Н. С. Саєнко. Осуществление межкультурного контакта: прагматический компонент/ Т. В. Самосенкова. Технологія навчання говоріння українською мовою іноземних студентів на початковому етапі/ Л. І. Селіверстова. Позанавчальна робота з іноземної мови як засіб формування професійної компетентності майбутніх інженерів/ Н. С. Скрипник. Формування іншомовної фонетичної компетенції студентів-філологів/ О. В. Старостенко. Навчальний комплекс з української мови для іноземців/ О. М. Тростинська [и др.]. Проблеми лексичної інтерференції під час навчання російської мови як іноземної арабомовних студентів/ Т. П. Цапко. Розвиток міжкультурної комунікативної компетенції майбутніх економістів у процесі вивчення іноземних мов/ Г. А. Чередніченко, Л. Ю. Шапран, Л. І. Куниця. Методичні засади навчання іноземних студентів письма у вищому навчальному закладі/ А. Б. Чистякова. Педагогічні закономірності підготовки вчителів до навчання іноземної мови дошкільників/ Т. М. Шкваріна. Відбір текстів давньогрецьких авторів для читання студентами-філологами/ В. М. Шовковий.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.111(075)/Н 55
Автор(и) : Несвіт, Алла
Назва : Англійська мова : (6-й рік навчання) : підручник для 6 кл. загальнносвітніх навч. закладів
Вихідні дані : Київ: Генеза, 2006
Кільк.характеристики :208 с
Примітки : Рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України
ISBN, Ціна 966-504-483-4:
ДРНТІ : 16.41.21
УДК : 811.111(075)
Предметні рубрики: Мовознавство-- англійська мова-- 6 клас
Примірники : всього : ГП КС(2)
Вільні : ГП КС(2)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3/.5.016(075./В 55-797757717
373.3/.5.016(075.8)/В 55
Автор(и) : Вишневський, Омелян Іванович
Назва : Методика навчання іноземних мов : навчальний посібник . -2-е видання перероблене та доповнене
Вихідні дані : Київ: Знання, 2011
Кільк.характеристики :206 с
ISBN, Ціна 978-966-346-598-2:
ДРНТІ : 14.25.09
УДК : 373.3/.5.016(075.8) + 81’243
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методика викладання іноземних мов-- Середня школа
Анотація: У посібнику стисло викладено основні методичні рекомендації, що висвітлюють діяльнісний підхід до навчання англійської, німецької та французької мов у середній школі.
Примірники : всього : ГП АБ(15), ГП ЧЗ(1), Ф2(6), Ф1(1), Ф3(7)
Вільні : ГП АБ(15), ГП ЧЗ(1), Ф2(6), Ф1(1), Ф3(7)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 81.432.1я72/Н 55-501782181
Автор(и) : Несвіт, Алла
Назва : Англійська мова : (6-й рік навчання) : підручник для 6 кл. загальнносвітніх навч. закладів
Вихідні дані : Київ: Генеза, 2014
Кільк.характеристики :221 с
Примітки : Рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України
ISBN, Ціна 978-966-11-0424-1:
ДРНТІ : 16.41.21
УДК : 811.111(075)
Предметні рубрики: Мовознавство-- англійська мова-- 6 клас
Примірники : всього 1: ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.268.1я7/М 54-003191590
373.5.016:81’243(075.8)/М 54
Автор(и) : Ніколаєва С. Ю., Бігич О. Б., Бражник Н. О., Гапонова С. В.
Назва : Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах : підручник . -2-е видання виправлене та доповнене
Вихідні дані : Київ: Ленвіт, 2002
Кільк.характеристики :328 с
ISBN, Ціна 966-7043-45-2: 60.00, 12.00, 16.80, 15.00, 20.00, 18.00, 14.80, 37.00, 25.00, 50.00, грн.
ДРНТІ : 14.35.09
УДК : 373.5.016:81’243(075.8) + 81’243(075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методика викладання іноземних мов
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): система освіти--іноземна мова--система навчання--комунікативний підхід--методи навчання--засоби навчання--мовленнєва діяльність--граматична компетенція--лексична компетенція--фонетична компетенція--аудіювання--навчання читання--навчання говоріння--навчання письма--урок іноземної мови--перекладний метод--комунікативний метод--прямі методи--груповий метод--метод гарольда пальмера--методика
Примірники : всього : Ф3(6), Ф2(17), Ф1(2), ГП ЧЗ(2), ГП АБ(150)
Вільні : Ф3(6), Ф2(17), Ф1(2), ГП ЧЗ(2), ГП АБ(149)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.112.2(075.2)/С 34
Автор(и) : Сидоренко, Марина Миколаївна, Палій, Олександр Анатолійович
Назва : Німецька мова : (2-й рік навчання) : підручник для 6 кл. загальноосвіт. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Грамота, 2014
Кільк.характеристики :239 с
ISBN, Ціна 978-966-349-500-2:
ДРНТІ : 16.41.21
УДК : 811.112.2(075.2)
Предметні рубрики: Мовознавство-- німецька мова-- 6 клас
Примірники :Ф1(1)
Вільні : Ф1(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.111(075)/Р 74
Автор(и) : Ростоцька, Марія Євстахіївна, Карп’юк, Оксана Дмитрівна
Назва : Англійська мова : підручник для 2 класу загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням англійської мови
Вихідні дані : Тернопіль: Астон, 2012
Кільк.характеристики :159 с
ISBN, Ціна 978-966-308-475-6:
ДРНТІ : 16
УДК : 811.111(075)
Предметні рубрики: Мовознавство-- Англійська мова
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

 1-20    21-31 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)