Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=групова робота<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-22 
1.


    Амерханян, Світлана.
    «Гроші – добрий слуга, та поганий хазяїн…» (Урок за п’єсою Івана Карпенка-Карого «Сто тисяч» з елементами критичного мислення) (8 клас) [Текст] / С. Амерханян // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах : науково-метод. журнал. - 2020. - N 9. - С. 21-25. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
п’єса -- комедія -- критичне мислення -- проблемні питання -- проєктна робота -- групова робота

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Баренкова, Н.
    Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних закладів вищої освіти методом інноваційних диктантів [Електронний ресурс] / Н. Баренкова, Н. Лашук. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 104-114, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.104114. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
граматичний диктант -- групова робота -- диктоглосс -- інноваційний диктант -- інтерактивні технології -- диверсифікація -- кооперативне навчання -- мовна автономія -- принцип
Анотація: У статті розглянуто питання ефективності використання диктоглоссу як способу активізації комунікативно-мовленнєвої діяльності, критичного мислення та творчого потенціалу студентів немовних закладів освіти на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням. Визначено ключові стадії проведення традиційної форми диктоглоссу. Висвітлено основні принципи, покликані забезпечувати ефективність та результативність інноваційного диктанту, та намічено шляхи їхньої реалізації. Проаналізовано основні модифіковані версії диктоглоссу та надано рекомендації щодо їхньої підготовки для застосування на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Лашук, Н.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

3.
373.3/.5.091
Б 30


    Баханов, К. О.
    Інноваційні системи, технології та моделі навчання історії в школі : монографія / К. О. Баханов. - Київ : Просвіт, 2004. - 326 с. - ISBN 966-7362-89-2 : 9.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--методика навчання історії

   Методи, форми і засоби навчання


Кл.слова (ненормовані):
мотивація навчання -- групова робота -- критичне мислення

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

4.


    Безсонова, Ольга
    Соціо-ігрова взаємодія: загравання чи природний розвиток? / Ольга Безсонова // Дошкільне виховання. - 2018. - № 9. - С. 10-13 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Соціальне виховання

Кл.слова (ненормовані):
соціальне виховання засобами гри -- драмогерменевтика -- групова робота -- соціальна компетентність -- ігрова діяльність
Анотація: "Практика доводить: найкраще малята засвоюють знання про світ і опановують важливі компетенції в ігровій та спільній практичній діяльності. Зазвичай з грою у дітей проблем не виникає, а от налагодження конструктивної взаємодії дається їм нелегко. Дуже важливо змалку навчити хлопчиків і дівчаток уміння домовлятися, узгоджувати свої інтереси з потребами та бажаннями інших, знаходити різні шляхи розв'язання життєвих ситуацій. У пригоді стає соціо-ігрова педагогіка, якій присвячена ця публікація".

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.
373.3.016:502/504](477)
В 58


    Власюк, Ю.
    Урок-дослідження з природознавства у 1 класі / Юлія Власюк // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 6. - С. 35–37. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Природознавство--урок-дослідження--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
природознавство -- методика викладання -- урок-дослідження -- вода -- групова робота -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті представлено розробку уроку-дослідження з природознавства на тему: "Вода і її властивості. Значення води в природі й житті людини" для учнів початкової школи.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

6.


    Гріга, Ольга.
    Вінок слави Котляревському (Узагальнюємо вивчене про життєтворчість мистця) (9 клас) [Текст] / О. Гріга // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах : науково-метод. журнал. - 2020. - N 12. - С. 15-19. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
нова українська література -- Енеїда -- Наталка Полтавка -- групова робота -- проєктна діяльність

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.
   373.3.02
   Д 49


    Дитиняк, Галина.
    Я досліджую, експерементую, спостерігаю [Текст] : (методика навчання природознавства в почат. кл.) / Г. Дитиняк ; Голов. упр. освіти і науки Львів. облдержадміністраціії, Світ. координац. виховно-освітня рада (Скорску), Ін-т проф. розв. вчителів (Канада). - Львів ; Торонто : [б. в.], 2003. - 136 с. - ISBN 966-7007-90-4 : 17.88 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Методика навчання--Початкова школа--Природознавство--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
природознавство -- групова робота -- дебати -- початкова школа -- планування -- завдання -- оцінювання -- спостереження -- екскурсії -- наукове читання -- інтеграція предметів -- дисципліна -- ігри
Анотація: Ця книжка написана для профнесійних вчителів, з якими ми ділимося досвідом, як цікаво і доступно навчати дітей природознавства. Подано тільки конкретні поради.
Дод.точки доступу:
Андрушко, Ліда
Древняк, Наталія


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

8.


    Загубинога, Оксана.
    Інновації в неформальній екологічній освіті / О. Загубинога // Здоров’я та фізична культура : газета для вчителів фізкультури та основ здоров'я, методистів, тренерів. - 2019. - № 9. - С. 23-39. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
екологічна освіта -- інформальна освіта -- формальна освіта -- неформальна освіта -- дидактичні ігри -- групова робота -- проект

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.
Шифр: З659149/2014/6
   Журнал

Зарубіжна література в школах України : науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ : Антросвіт, 1996 - . - Виходить щомісячно
2014р. № 6
Зміст:
Сагайдак, Л. М. У світі мистецтва / Л. М. Сагайдак. - С.5-11
Кл.слова: освітні інновації, модернізація освіти, інформаційно-комунікаційні технології
Черняєва, Н. В. "Довго сам учись, якщо хочеш навчати інших..." / Н. В. Черняєва. - С.12-14
Кл.слова: ефективність уроку, сучасний урок
Дорошенко, Г. Б. Роль домашніх завдань у розвитку творчих здібностей учнів / Г. Б. Дорошенко. - С.14-17
Кл.слова: обов'язковий мінімум, групова робота
Богосвятська, А. І. Комунікативно-діяльнісний підхід у викладанні літератури / А. І. Богосвятська. - С.18-23
Кл.слова: комунікація, урок-діалог, інтерпретація
Хроменко, І. Педагогіка вчителя-новатора Є. М. Ільїна як орієнтир у використанні іннвацій на сучасному уроці світової літератури / І. Хроменко. - С.24-27
Кл.слова: читач "некнижкової ери", мистецтво спілкування
Сметюх, О. В. Матеріали учасників дистанційного тренінгу "Організація методичної роботи з учителями світової літератури" / О. В. Сметюх, Л. В. Капуста. - С.28-32
Кл.слова: самоосвіта вчителя, інтерактивні технології, перспективність
Зорій, М. Тиждень учителя світової літератури / М. Зорій. - С.33
Кл.слова: профорієнтація, конкурс творчих робіт
Ткач, І. Українські стежки Анни Ахматової : (до 125-річчя від дня народження Поета) / І. Ткач. - С.34-38
Кл.слова: архітектура Києва, Херсонес
Календарно-тематичне планування уроків світової літератури для 6 класу зо Програмою 2012 року (керівник авторського колективу Ніколенко О. М.) учителя світової літератури Кіровоградськогго НВК №26 Гузь Ольга Олександрівни. - С.40-41
Медвідь, Н. Вивчення "Енеїди" Вергілія й І. П. Котляревського: схема корпоративного уроку / Н. Медвідь. - С.42-46
Кл.слова: поема, індивідуальні риси
Демиденко, В. В. Вивчаємо байки Езопа / В. В. Демиденко. - С.46-48
Кл.слова: езопівська мова, алегорія, мораль
Кожукало, Н. В. "Опустела без тебя земля..." : вечер памяти Антуана де Сент-Єкзюпери - французького писателя и небесного путешественника / Н. В. Кожукало. - С.49-53
Кл.слова: небесний мандрівник, астролог, молитва
Шкаруба, Л. М. Три цветка японского театра / Л. М. Шкаруба. - С.54-63
Кл.слова: Но, Кабукі, дзерурі
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (19.06.2014р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

10.


    Ковальова, В.
    Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах компетентнісно орієнтованої освіти / Вікторія Ковальова // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 1–3. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Творчі здібності--інноваційні технології навчання--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
творчі здібності -- творчий потенціал -- самостійна творча діяльність -- творчий розвиток -- інноваційні технології навчання -- групова робота -- проблемне навчання -- проектна технологія -- технологія творчого розвитку особистості -- ситуація успіху -- інтерактивні технології навчання -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про застосування новітніх педагогічних технологій, які спрямовані на розвиток творчих здібностей у молодших школярів. Педагогічні технології, орієнтовані на творчий розвиток особистості, – невд’ємна складова особистісно зорієнтованої освіти.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

11.


    Кохно, Т.
    Чи знаєш ти Україну та відомих українців? : брейн-ринг, ІІ цикл навчання / Тетяна Кохно // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 8(614). - С. 4. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Дидактичні ігри--сценарій гри--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
дидактичні ігри -- сценарій гри -- брейн-ринг -- групова робота -- початкова школа

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф2


Знайти схожі

12.


    Кударенко, Т. Л.
    Інформаційне обслуговування педагогічних працівників у шкільній бібліотеці / Т. Л. Кударенко // Шкільний бібліотекар (Осн.). - 2018. - N 3. - С. 2-5.

Кл.слова (ненормовані):
шкільна бібліотека -- інформаційне обслуговування -- інформаційний центр -- види інформування -- інформування педагогічних працівників -- індивідуальна робота -- групова робота

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

13.
   364.614.8
   М 54


   
    Методичні рекомендації з впровадження послуги "Персональний асистент особи з інвалідністю" : методичний посібник / А. Базиленко, Г. Бевз, Я. Колобова ; за заг. ред. Г. Бевз. - Київ : Університет "Україна", 2021. - 140 с. - ISBN 978-966-388-638-1 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна допомога--Особи з інвалідністю--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
особи з інвалідністю -- персональний асистент -- фінансування -- самодопомога -- групова робота -- студенти з інвалідністю -- інтервізійна зустріч -- супервізійна зустріч -- методи соціальної роботи -- тренінг


Дод.точки доступу:
Базиленко, А.
Бевз, Г.
Колобова, Я.
Бевз, Г. \редактор.\


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

14.
378.6:37
Н 34


   
    Наукові студії студентів-грінченківців : журнал студ. наук. пр. № 2 / Київ. міськ. пед. ун-т імені Б. Д. Грінченка. - Київ : КМПУ ім. Б. Д. Грінченка, 2008. - 139 с. - ISBN 978-966-7548-59-9 : 20.00 грн., 124.90 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Студенство--Україна--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
групова робота -- національна свідомість -- український жіночий рух -- телереклама -- інвестиційний клімат -- інтернет
Дод.точки доступу:
Київський міський педагогічний університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 3
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

15.
371.311.3
О-75


   
    Особливості організації тренінгу // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 5. - С. 68–69.
УДК

Рубрики: Методи навчання--тренінги

Кл.слова (ненормовані):
методи навчання -- групова робота -- тренінги -- організація

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

16.
373.3.016:811.161.2]:371.31
О-92


    Охріменко, Л.
    Організація групової роботи учнів під час вивчення української мови в початкових класах / Леся Охріменко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 2. - С. 10–13. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Українська мова--групове навчання--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- групове навчання -- групова робота -- групова навчальна діяльність -- робота у групах -- інтегровані завдання -- завдання за текстом -- дослідне навчання -- спільна діяльність -- початкова школа
Анотація: Мета цієї статті - висвітлити організацію групової роботи з учнями початкових класів (2-4 класи) під час навчання української мови в загальноосвітніх школах Самбірського регіону Львівської області. Розкриваються педагогічні умови, за яких може бути організована групова робота з учнями. Пропонуються типи завдань та зразки вправ.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

17.


    Печонкіна, Лариса.
    Узагальнюємо та систематизуємо знання про текст і складне синтаксичне ціле [Текст] / Л. Печонкіна // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах : науково-метод. журнал. - 2020. - N 10. - С. 4-9

Кл.слова (ненормовані):
текст -- складне синтаксичне ціле -- абзац -- види й засоби зв’язку у тексті та ССЦ -- карта розуму -- групова робота -- проєктна робота

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

18.


    Пилинський, Михайло.
    Вивчення іноземної мови шляхом створення власних контекстів [Електронний ресурс] / М. Пилинський. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 2(41). - С. 97-126, DOI 10.28925/2312-5829.2023.25. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
контекст -- тлумачення -- переклад -- методика викладання -- іноземна мова -- англійська мова -- групова робота
Анотація: Стаття пропонує спосіб навчання англійської мови згідно з яким навчання відбувається виключно англійською мовою. Спосіб протиставляється більш звичному способові за якого викладач та студенти послуговуються перекладом англійської мови.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

19.
371.314.5(477)
П 49


    Полещук, Наталя.
    Бінарний урок: пошук шляхів інтеграції знань, формування цілісної картини світу / Н. Полещук // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 8/9. - С. 71–75. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Інтеграція знань--бінарні уроки--середня школа

Кл.слова (ненормовані):
інтеграція знань -- бінарні уроки -- групова робота -- самостійна робота -- інтегровані курси -- інтегроване навчання -- пізнавальна діяльність
Анотація: У статті обґрунтовано доцільність та ефективність використання інтегрованих курсів та наведено приклади фрагментів бінарних уроків. Доведено, що ідея інтегрованого навчання передбачає досягнення мети якісної освіти, тобто освіти конкурентоздатної, самостійної людини, з можливостями творчо самоутверджуватися у різних соціальних сферах.

Є примірники у відділах:
Ф3 (20.12.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (26.12.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)


Знайти схожі

20.
373.5.016:34](072)
Р 37


    Ремех, Т. О.
    Методика навчання учнів 9-го класу основ правознавства [Текст] : методичний посібник / Т. О. Ремех ; Національна академія педагогічниХ наук України, Інститут педагогіки. - Київ : КОНВІ ПРІНТ, 2018. - 96 с. - ISBN 978-617-7724-14-7 : 94.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Методика навчання основ правознавства--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісно орієнтоване навчання -- competence-oriented learning -- навчання правознавства -- teaching law -- інтерактивне навчання -- interactive learning -- групова робота -- group work
Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічниХ наук України
Інститут педагогіки


Примірників всього: 60
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (55),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (55),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

 1-20    21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)