Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=гуманізація вищої освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/Н 72
Назва : Нові технології навчання : науково-методичний збірник. Вип.43
Вихідні дані : Київ: Науково-методичний центр вищої освіти, 2006
Кільк.характеристики :73 с
ISBN, Ціна 5-8238-0603-50: 7.15, 7.15, грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кредитно-модульна система--навчальний процес--інноваційні технології--фундаменталізація--гуманізація вищої освіти
Анотація: У збірнику висвітлено актуальну проблему оцінювання творчої педагогічної діяльності-умови становлення педагога, його самопізнання та розвитку як особистості; розглянуто питання інтерактивної подачі лекційного матеріалу, вказано шляхи їх впровадження у навчальну практику. Досліджено психолого-педагогічні умови раціонального використання мультимедійних технологій у процесі вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах. Для викладачів, аспірантів, науковців і керівних працівників освіти та навчальних закладів.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.13/Н 72-245625215
Назва : Нові технології навчання : науково-методичний збірник. Вип. 49
Вихідні дані : Київ: Науково-методичний центр вищої освіти, 2007
Кільк.характеристики :102 с
Ціна : 10.00 грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кредитно-модульна система--навчальний процес--інноваційні технології--фундаменталізація--гуманізація вищої освіти
Анотація: У збірнику висвітлено актуальну проблему оцінювання творчої педагогічної діяльності-умови становлення педагога, його самопізнання та розвитку як особистості; розглянуто питання інтерактивної подачі лекційного матеріалу, вказано шляхи їх впровадження у навчальну практику. Досліджено психолого-педагогічні умови раціонального використання мультимедійних технологій у процесі вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах. Для викладачів, аспірантів, науковців і керівних працівників освіти та навчальних закладів.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)