Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=гуманізм<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 123
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 111.852/Э 87
Назва : Эстетика и жизнь/ Академия наук СССР, Институт философии. Вып. 5: Актуальные проблемы эстетики в свете решений XXV съезда КПСС. Духовный кризис буржуазного общества : Ретроспектива
Вихідні дані : Москва: Искусство, 1977
Кільк.характеристики :335 с
Колективи : Академия наук СССР, Институт философии
Примітки : Библиогр. в конце ст. :
ДРНТІ : 02.61
УДК : 111.852
Предметні рубрики: Естетика
Примірники : всього 7: Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(477)/К 90
Автор(и) : Куліков, Петро Мусійович, Згуровський, Михайло Захарович, Луговий, Володимир Іларіонович
Назва : Шляхи розвитку закладів вищої освіти в новій соціальній реальності : монографія
Вихідні дані : Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, Видавництво "Політехніка", 2022
Кільк.характеристики :244 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Рада ректорів Київського вузівського центру
ISBN, Ціна 978-966-990-051-7: 50.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378(477)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Розвиток вищих навчальних закладів --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дослідницькі університети--штучний інтелект--університетське лідерство--прагматизм--гуманізм--цифрова освіта--кластери
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Філософська думка -2017р.,N 5
Цікаві статті :
Європа: політика, право, демократія (стр.6-44) Кл.слова: Європа,політика,право
Верлока В. Соціальні контексти особистісної ідентичності/ В. Верлока (стр.45-60) Кл.слова: ідентичність,суб’єкт,буття блага
Вахтель А. Щодо феноменології природничої науки/ А. Вахтель (стр.62-75) Кл.слова: феноменологія,натуралізм,математична конструкція
Зіневич А. Дві феноменології та дві французькі традиції екзистенційної філософії/ А. Зіневич (стр.76-89) Кл.слова: просторове мислення,темпоральність,екзистенційна редукція
Коцюба М. Феноменологічна філософія: від "досвіду іншого" до "досвіду етичного"/ М. Коцюба (стр.90-98) Кл.слова: досвід етичного,рецептивність,тілесність
Безп’ятчук Ж. Критика та переосмислення філософії символічних форм Ернста Касирера як шлях до реанімації гуманізму/ Ж. Безп’ятчук (стр.101-112) Кл.слова: символ,теорія Касирера,гуманізм
Сепетий Д. Interactionism vs epiphenomenalism: unclosing the causal closure of the physical/ Д. Сепетий (стр.113-127) Кл.слова: матеріалізм,каузальна замкненість
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Філософські та методологічні проблеми права -2022р.,N 2
Цікаві статті :
Костицький М. В. Цифровий конституціоналізм: нова парадигма та перспективи розвитку в Україні/ М. В. Костицький, В. М. Бесчастний, Н. В. Кушакова-Костицька (стр.9-26) Кл.слова: цифровізація,цифрове суспільство,правове регулювання інтернету
Михеєнко Ю. М. Участь Конституційного Суду України в новелізації Конституції 9спроба філософського підходу)/ Ю. М. Михеєнко (стр.27-37) Кл.слова: конституційна юрисдикція,конституційна реальність,легітимізація
Ванджурак Р. В. Філософсько-правові погляди давньогрецьких "семи мудреців" та їх вплив на сучасну українську юриспруденцію/ Р. В. Ванджурак (стр.38-44) Кл.слова: давньогрецька філософія права,держава,право
Войтенко А. Б. Методологія дослідження принципів професійної діяльності прокурора/ А. Б. Войтенко (стр.45-55) Кл.слова: методологічний плюралізм,політична нейтральність,юридична практика
Гвоздік О. І. Логіка формування доказової бази в кримінальному провадженні/ О. І. Гвоздік (стр.56-63) Кл.слова: кримінальне провадження,методи доказування,логіка доказування
Комнатний С. О. Правові та методологічні проблеми обстеження пошкоджених і знищених унаслідок збройної агресії житлових об’єктів та оцінки збитків/ С. О. Комнатний (стр.64-69) Кл.слова: збройна агресія,інфраструктура,картографування
Остудімов Б. А. Забезпечення енергетичної незалежності держави та конституційних прав людини (проблеми методології дослідження/ Б. А. Остудімов (стр.70-79) Кл.слова: енергетична безпека,енергетичний суверенітет,права людини
Вовк В. М. Фейки як загроза національній безпеці в умовах гібридної війни/ В. М. Вовк (стр.80-85) Кл.слова: національна безпека,дезінформація,фейки
Камінська Н. В. Сучасна парадигма конституційних цінностей та їх значення в умовах воєнного стану/ Н. В. Камінська (стр.86-95) Кл.слова: європейські цінності,демократія,права людини
Бабаніна В. В. Правові принципи як основа системи кримінального законодавства України/ В. В. Бабаніна (стр.96-102) Кл.слова: верховенство права,гуманізм,справедливість
Шершель О. В. Обмеження прав публічних службовців: проблемні питання/ О. В. Шершель (стр.103-108) Кл.слова: обмеження прав,правомірність,самообмеження
Джужа О. М. Теорія та практика протидії злочинам, що вчиняються організованими групами і злочинними організаціями, які сформовані на етнічній основі/ О. М. Джужа (стр.109-110)
Тіщенко В. В. Фундаментальне наукове дослідження проблем оперативно-розшукової тактики/ В. В. Тіщенко (стр.111)
Пожидаєва М. А. Сучасний стан і перспективи вдосконалення правового забезпечення матеріальної та фінансової основ місцевого самоврядування/ М. А. Пожидаєва (стр.112-114)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://philosophy.naiau.kiev.ua
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 101.8/К 11
Автор(и) : Кірик, Тамара
Назва : Філософія про нове явище ХХІ ст. - поширення ноогуманістичних уявлень
Місце публікування : Вища школа: наук.-практ. видання/ М-во освіти і науки України. - Київ: Вид-во "Знання", 2017. - № 3. - С. 58-67. - ISSN 1682-2366 (Шифр В730231/2017/3). - ISSN 1682-2366
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. 66-67 (11 назв)
УДК : 101.8
Предметні рубрики: Філософія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гуманізм--ноосфера--неогуманізм--ноогуманізм--квантова фізика--ноотехнології--російський космізм--ноосуспільство
Анотація: Розглянуто зв'язок ідей ноогуманізму із освітніми та соціально-філософськими концептами епохи Античності, поглядів представників російського космізму, теоретиків ноосфери, прихільників ноотехнізації. Запропоновано кращу основу для ноогуманізму - використання ідеї екологічно безпечних ноотехнологій не тільки для сталого розвитку, а й для побудови ноосуспільства та реалізації реальної моделі ноосфери.
Знайти схожі

6.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Кірик, Тамара
Назва : Філософія освіти про гуманізм, неогуманізм, ноогуманізм у вищій школі України-ХХІ
Місце публікування : Вища освіта України. - Київ, 2017. - № 2. - С. 32-38 (Шифр В748746/2017/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): криза людства--освіта і демократія--неогуманізм гумбольдта
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013.73(062)/Ф 56
Назва : Філософія освіти XXI століття: проблеми і перспективи: : методологічний семінар, 22 лист. 2000 р. : зб. наук. пр. Вып. 3
Вихідні дані : Київ: Знання Україна, 2000
Кільк.характеристики :520 с
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
ISBN, Ціна 966-618-133-9: 19.00 грн.
ДРНТІ : 14.35 + 14.15.15
УДК : 37.013.73(062)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методологія педагогічної освіти --Україна
Філософія освіти-- Проблеми і перспективи --Україна, 21 ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діалектика--реформа освіти--культуротворчий процес
Зміст : Єдність завдань реформування й забезпечення стабільності - запорука розвитку вищої освіти/ В. Г. Кремень. Філософія як теорія і методологія розвитку освіти/ В. П. Андрущенко. Ціннісні орієнтації шкільної освіти/ О. Я. Савченко. Українська мова як національний феномен/ В. І. Кононенко. Філософсько-методологічні засади сучасної вищої освіти/ В. С. Пазелюк. Особливості професійної підготовки педагога/ І. А. Зязюн. Методологічні засади розбудови особистісно орієнтованої навчальної діяльності у вищій школі/ М. Б. Євтух. Філософія освіти і соціокультурна теорія/ М. І. Михальченко. Філософія та ідеологія розвитку української політичної науки на рубежі століть/ В. П. Андрущенко. Філософія розвитку освіти України та ідеал суспільного буття/ Г. Г. Філіпчук. Дійсне та Належне української освіти на порозі XXI століття/ М. І. Михальченко, З. Ф. Самчук. Діалектика співвідношення пізнання і знання у процесі формування всебічного розвиненої особистості/ Б. Г. Чижевський. Національний аспект філософії освіти в Україні/ І. В. Бичко. Синергетична парадигма як філософсько-методологічна основа формування світоглядів XXI століття/ В. С. Лутай. Концептуальні засади і теоретичні принципи гуманітаризації освіти/ В. І. Ярошовець. Проблеми педагогіки у світлі сучасної філософської антропології/ В. Г. Табачковський. До питання про курс "Філософія освіти" як навчальну дисципліну/ Б. П. Шубняков. Філософія освіти XXI століття. Взаємозв’язок технічної та гуманітарної освіти/ Г. Д. Темко. Філософія освіти як галузь наукового знання/ Ю. І. Терещенко. Освіта як чинник реалізації соціального потенціалу людини/ В. А. Скуратівський. Змінні виміри філософії освіти/ С. Ф. Клепко. Філософія освіти як учбовий предмет і як галузь філософських досліджень/ В. І. Шевченко. Полікультурна парадигма і системоутворюючі чинники філософії освіти/ С. О. Черепанова. До питання про фундаментально-гуманістичну місію освіти/ В. І. Астахова. Гуманізація освіти як визначальна складова освітньої реформи/ О. Л. Сидоренко. Інтелігенція в кризовому соціумі: деякі аспекти/ К. В. Астахова. Філософсько-педагогічні аспекти спілкування/ Н. Я. Потелло. Особливості сьановлення та усвідомлення нового знання в гуманітаристиці/ В. М. Костєв, Н. В. Буруковська. Приведення принципів освіти у відповідність до вимог культури постмодерного типу як сутність освітньої реформи початку XXI століття/ Л. Л. Матвєєва. Філософські інтенції у культурно-освітньому контексті/ В. І. Мудрак. Смена парадигмы методологии как способ разрешения противоречия в системе образования/ Л. И. Шрагина, М. И. Меерович. Філософія післядипломної освіти XXI століття: пошуки моделей навчання педагогів/ М. І. Скрипник. Філософія освіти і синергетика/ А. В. Євтодюк. Гуманізм та духовність у контексті сучасної філософії освіти/ С. С. Возняк. Національні цінності й сучасна філософія освіти/ І. В. Лебідь. Основні концептуальні підходи до трактування сутності філософії освіти/ О. М. Робуль. Філософські ідеї М. Гоголя у інтерпретаційному просторі педагогічної антропології/ Н. В. Радіонова. Освіта на перехресті століть: пошук методологічних та світоглядних засад/ Л. С. Горбунова. "Філософія - теоретична основа політології"/ Ф. М. Кирилюк, С. А. Губерський. Тип - освітньо - педагогічної раціональності як фундаментальний концепт філософії освіти/ В. Е. Владимиренко. Процес наукового пізнання як методологічна умова функціонування системи освіти/ В. К. Мельник. Сучасна філософська класика: погляд у Європу/ О. М. Ляхвацька. Релігієзнавча освіта і релігієзнавче виховання/ А. Колодний. Культура як основа формування соціального інтелекту/ Б. Парахонський. Виховання сучасної вузівської молоді/ І. Д. Бех. Сучасні конкуруючі парадигмальні напрями виховання: варіанти вибору/ А. М. Бойко, В. О. Пащенко. До питання визначення предмета педагогіки та основних її категорій/ В. І. Чепелєв. Соціально-історична зумовленість феномену нової педагогічної свідомості/ Н. М. Дем’яненко. Соціальна проблематика у підготовці журналістів: орієнтир на філософію соціального партнерства/ Г. В. Онкович, А. Д. Онкович. Нова парадигма освіти в Україні на шляху творення громадянського суспільства/ М. Головатий. Системна детермінація навчальної діяльності у вищій школи/ О. П. Сердюк. Місце і роль наставника студентської групи в системі виховної роботи вищого закладу освіти III-IV рівнів акредитації/ В. Рябченко. Педагогічна традиція наукова як освітницький пріоритет сьогодення/ Ю. І. Терещенко, О. А. Невмержицький. До проблеми педагогічного спілкування "професор-студент"/ О. А. Невмержицький, І. М. Мельникова. Вихованню студентської молоді - психолого-педагогічну підтримку/ Л. О. Кремень. Підвищення рівня психолого-педагогічної підготовки викладачів, як засіб оптимізації управління вищим навчальним закладом/ С. В. Крисюк. Трансформація форм і методів освіти у вищій школі в умовах формування нових концептуальних засад розвитку освіти в Україні/ Б. І. Корольов. Педагогічна реалізація естетичного вчення О. Ф. Лосєва у методологічному підготуванні студентів мистецьких вузів/ Л. М. Ісьянова. Елітарність інтелекту у вищій школі/ П. М. Щербань. Соціокультурне середовище як проблема педагогічної соціології/ В. Болгаріна. Дистанційне навчання як особистісно-орієнтована система/ О. В. Матвієнко. Виховання у студентів національних, духовних та моральних цінностей як аксіома сучасного культуротворчого процесу/ В. І. Масальський, М. М. Черенков. Про національний зміст нашої освіти/ З. Ф. Донець. Ідеал освіченої людини в навчальних закладах Лівобережної україни в першій половині XIX століття і сучсна реформа освіти/ В. М. Довбня. Особливості формування освітніх ідеалів/ Т. М. Тищенко. Комплексне використання різних підходів у сучасній шкільній практиці як основна умова реалізації нової філософії освіти/ О. М. Робуль, Н. В. Семергей. Культура самовиховання майбутніх педагогів як самотворчість і передумова національного культуротворення/ О. Г. Кучерявий. Становлення освітньо-виховного ідеалу в педагогічній системі Івана Стешенка/ А. І. Корецька. Використання світоглядного потенціалу природничих дисциплін у навчальному процесі/ Л. Ю. Очеретенко. Василь Сухомлинський: гуманістичні та демократичні тенденції педагогіки XXI століття/ Т. Д. Кочубей. Єдність природничо-математичних знань у науці та освіті/ Я. М. Кміт, Р. І. Мокрий. Проблеми реформування педагогічної науки/ І. Й. Береговой. Групи вирівнювання: перший досвід/ О. М. Пазяк, Н. М. Пазяк, А. Д. Онкович. "Вчитись тому, для чого народжений"/ М. П. Лукашевич. Про кадрову політику у системі вищої та середньо-професійної освіти на Україні/ Н. В. Катанова. Проблема наочності в філософії і дидиктиці/ В. І. Паламарчук. Ступенева освіта як феномен гуманітаризації навчального процесу/ Л. В. Тенькова. Дистанційне навчання в соціологічній освіті: pro i kontra/ М. І. Михальченко, Л. О. Лещенко. Про деякі особливості викладання політології в Україні і США/ В. Ф. Баранівський. Методологічні особливості навчання з використанням/ Г. Козлакова, В. Хаскін. Про деякі перешкоди на шляху нашої інтеграції в європейський освітній простір/ К. В. Корсак. Міжнародне співробітництво у сфері вищої освіти і України/ О. С. Сухолоткий. Виклики інформаційного суспільства і місце освіти України в становленні інноваційної спроможності/ С. В. Свистунов. Вища освіта як сфера міжнародного співробітництва і фактор інтеграції України у європейську спільноту/ Т. В. Андрущенко. Глобализация и образование/ О. Н. Кубальский, В. Н. Пидводный. Міжнародні аспекти в системі вищої освіти/ О. В. Уваркіна. Особливості інтеграції української системи в європейський освітній простір/ І. С. Алексейчук. Мультикультуралізм в демократичному суспільстві і проблема вибору освітньо-виховної парадигми в Україні/ С. О. Бондарук. Философско-методологические аспекты юридического образования/ А. И. Креминський. Спільне і відміни в європейській інтеграції освітніх систем України і Польщі/ К. Хиц, А. В. Василюк. До аксіологічних основ вітчизняної вищої школи/ В. П. Кіпець. Національна ідея та проблема легітимності реформаторської діяльності/ П. А. Кравченко. Сучасні проблеми організації копм’ютерного навчання/ Г. О. Козлакова. Нова модель сучасного закладу вищої освіти/ П. М. Таланчук, Г. В. Онкович. Роль недержавних закладів освіти у формуванні сучасної філософії освіти в України/ І. І. Тимошенко. Управління професійною освітою як фактор впливу на формування творчої особистості фахівців в Україні/ В. Я. Бобров, С. В. Буктівщенко. Економіка вищої освіти в Україні: основні проблеми та перспективи розвитку/ В. А. Євтушевський, А. К. Похресник. Взаємодія фундаментальної та пошуково-прикладної педагогічної науки у реформуванні післядипломної освіти/ В. В. Олійник, А. С. Нікуліна. Вплив організаційних передумов на розвиток системи державного управління професійними навчальними закладами України у 1917-1920 роках/ С. В. Бутівщенко. Державні пріоритети розвитку освіти/ І. С. Каленюк. Соціально-економічні та професійні вимоги до підготовки молодшого спеціаліста в умовах ринку/ В. Т. Лозовецька. Система вищої освіти регіону як модель раціонального впровадження глобальних освітніх технологій/ М. В. Бірюкова. Проблеми політичної освіти в Україні/ Е. В. Щербенко. Фізіореабілітаційна освіта і оздоровче виховання як елементи стратегії виживання/ В. Кукса. Методологічні засади розвитку вищої бібліотечної освіти в Україні/ М. С. Слободяник. Духовність, екологія, босвіта і добробут як пріоритет сталого людського розвитку/ Б. Д. Белобров. Проблема підготовки кадрів для зовнішньоекономічної сфери України/ О. Г. Івченко. Освітньо-виховний ідеал у контексті реалій сучасної української культури/ П. М. Таланчук. Філософія освіти дорослих/ В. І. Кушерець. Проблеми зростання освітнього потенціалу держави: вища школа/ В. О. Огнев’юк. Сучасна екологічна освіта: світовий досвід та українські реалії/ В. С. Крисаченко. До проблеми визначення поняття світ політичного/ Ф. М. Кирилюк.
Анотація: У збірнику розглядаються актуальні проблеми філософії освіти 20 століття, стан та перспективи розвитку освіти України на рубежі століть, проблеми реформування галузі у відповідності з соціокультурними змінами, розвитком науки, культури і соціальної практики. Для вчителів, викладачів, наукових працівників та студентів
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пилипенко Т.
Назва : Урок розвитку зв’язного мовленя, 3 клас
Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 3. - С. 5–7. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2017/3). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 7 назв.
УДК : 373.3.016:811.161.2]:371.32
Предметні рубрики: Українська мова-- зв’язне мовлення-- уроки-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська мова--методика викладання--зв’язне мовлення--уроки--твір-міркування--початкова школа--3 клас
Анотація: У статті подано розробку уроку зв’язного мовлення на тему: "Твір-міркування "Кого я вважаю своїм другом?" для унчів початкової школи. Мета якого: закріплювати навички правильно будувати текст-міркування, вчити усвідомлювати абстрактно-загальні поняття; розвивати зв'язне мовлення, увагу, пам'ять, мислення, уміння логічно й послідовно викладати думки на папері, словесно передавати свої почуття й переживання; виховувати людяність, гуманізм у стосунках, великодушність, скромність,бережливе ставлення до природи.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 930.85/У 45
Назва : Українська та зарубіжна культура : навчальний посібник . -3-тє видання, виправлене і доповнене
Вихідні дані : Київ: Знання, 2002
Кільк.характеристики :557 с
Серія: Вища освiта XXI cтоліття
ISBN, Ціна 966-620-137-2
ДРНТІ : 13
УДК : 930.85
Предметні рубрики: Культурологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура--культурологія--суспільство--цивілізація--первісна культура--міф--мистецтво--архітектура--схоластика--гуманізм--золоте століття--класицизм--"галантна доба"--просвітництво--рококо--модерн--авангард--течії--функціоналізм--софія київська--народні ремесла--київська русь--козацька доба--шевченко--експресіонізм
Анотація: У підручнику розкривається світ української культури, її розвиток та сучасний стан
Примірники : всього 1: ГП АБ(4), ГП ЧЗ(1), Ф3(1), Ф1(11), Ф2(2)
Вільні : ГП АБ(4), ГП ЧЗ(1), Ф3(1), Ф1(11), Ф2(2)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 930.85/З-19
Автор(и) : Закович М. М., Зазюн О. М., Семашко О. М., Безвершук Ж. О., Дорога А. Є.
Назва : Українська та зарубіжна культура : навчальний посібник . -2-ге вид.
Вихідні дані : Київ: Знання, 2001
Кільк.характеристики :550, [1]. с
Серія: Вища освіта ХХІ століття
ISBN, Ціна 966-620-100-3: Б.ц.
ДРНТІ : 13
УДК : 930.85
Предметні рубрики: Українська культура-- зарубіжна культура
Анотація: Посібник розкриває світ української культури, широку панораму її історичного розвитку, знайомить з численними маловідомими фактами, подіями і джералами.
Примірники : всього : ГП АБ(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП АБ(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)