Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=гуманітарна освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.
159.922.6:005.745(082)
А 40


   
    Акмеологія - наука ХХІ століття : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 30 травня 2014 року м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Українська академія акмеологічних наук ; редактор: В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Київський університет ім. Б. Грінченка, 2014. - 510 с. - 88.68 грн., 60.00 грн., 88.68 грн., 85.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Акмо-особистість, акме-суспільство, акме-країна / Віктор Олександрович Огнев'юк. - С .3-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: досконалість, людина, держава
Щербина-Яковлева, О. Ю. Соціально-педагогічні теорії та технології як культурний простір актуалізації акмеїстичних концептів / О. Ю. Щербина-Яковлева. - С .20-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеїстичні концепти, соціально-педагогічні теорії, соціально-педагогічні технології
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Європейські вимоги до критеріїв ефективності професійної підготовки фахівців / С. О. Сисоєва. - С .36-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: система освіти, професійна освіта, європейські освітні норми
Чернуха, Надія Миколаївна. Пріоритети успішної соціалізації особистості: у фаховій підготовці магістрантів-філологів / Н. М. Чернуха. - С .47-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, галузі акмеології, гуманітарна освіта
Пальчевський, С. С. Педагогічна акмеологія як складова загальної акмеології / С. С. Пальчевський. - С .53-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна акмеологія, акмеологічне середовище, глобальна зрілість
Яворская, Г. Х. Становление юридической акмеологии: теоретический аспект / Г. Х. Яворская. - С .63-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, прикладна акмеологія, юридична акмеологія
Караман, Станіслав Олександрович. Лінгводидактичні орієнтири у фаховій підготовці магістрантів-філологів / С. О. Караман
Кл.слова: лінгводидактична підготовка, мовознавчі дисципліни, стратегії навчання
Рибалко, Л. С. Професійне самопізнання майбутніх учителів у процесі навчальних і педагогічних практик / Л. С. Рибалко, Ю. І. Єрмак. - С .76-85. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальні практики, педагогічні практики, професійне самопізнання
Антонов, В. М. Прикладна і професійна акмеологія та кібернетичні акме-технології їх реалізації / В. М. Антонов. - С .86-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: синергетика, геронтологія, ювенологія
Антонов, В. М. Теоретико-методологічні засади тендерної акмеології / В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. - С .97-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, технологія, ґендерність
Гордій, Н. М. Емоційна зрілість старшого дошкільника до навчання у школі / Н. М. Гордій. - С .109-117. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоційна зрілість, аналіз наукових поглядів, попередження шкільної дезадаптації
Демиденко, Т. М. Самоосвіта батьків як умова ефективності виховної діяльності в родині / Т. М. Демиденко. - С .117-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогіка сімейного виховання, батьки як вихователі, самоосвіта батьків
Мельниченко, О. В. Розвиток особистості студентської молоді (європейський досвід) / О. В. Мельниченко. - С .123-130. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: розвиток особистості, студентська молодь, європейська освіта
Карпенко, Н. В. Психологічний зміст кризи віку ранньої зрілості / Н. В. Карпенко. - С .131-135. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: детермінанти кризи, симптоми кризи, психічні новоутворення
Сіткар, В. І. Акмеологічпий погляд на ритуали у сучасній спортивній субкультурі / В. І. Сіткар. - С .135-151. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: субкультура, ритуал, спорт
Черниш, А. П. Освіта — шляхи розвитку / А. П. Черниш. - С .151-162. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, профорієнтація, зміст освіти
Чорна, І. М. Дослідження механізмів впливу комп'ютерних ігор на психіку гравця / І. М. Чорна, М. Я. Чорний. - С .162-169. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психіка, геймер, віртуальна реальність
Чорна, І. М. Дослідження психологічної залежності від комп'ютерних ігор дітей підліткового віку / І. М. Чорна, М. Я. Чорний. - С .169-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комп'ютерні ігри, геймер, психологічна залежність
Руденко, Н. В. Акмеологічний підхід у навчально-виховній роботі з іноземними студентами ВТНЗ / Н. В. Руденко. - С .180-185. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічний підхід, іноземні студенти, вищі технічні навчальні заклади
Тригуб, І. І. Соціальне та психологічне консультування як складові професійної діяльності в галузі освіти / І. І. Тригуб
Кл.слова: консультування, освіта, освітологія
Яяева, Н. М. Лингводидактическая модель развития диалогической речи учащихся 5-х классов в процессе обучения крымскотатарскому языку / Н. М. Яяева. - С .192-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгводидактична модель, принципи навчання, методи навчання
Дубасенюк, Л. Л. Развитие творческого потенциала будущего учителя в условиях акмеотехнологического комплекса = / Л. Л. Дубасенюк. - С .201-210. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, акмеологічний підхід, акмеотехнологічний комплекс
Паламарчук, Лариса Борисівна. Акмеологічні ресурси розвитку творчого потенціалу особистості вчителя / Л. Б. Паламарчук. - С .210-218. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічні ресурси, особистість, розвиток
Сущенко, Людмила Петрівна. Акмеологічний ресурс розвитку творчого потенціалу особистості фахівця з фізичного виховання та спорту / Л. П. Сущенко. - С .219-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний ресурс, фахівець з фізичного виховання, творчий потенціал
Гаврилюк, C. M. Професійна підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до педагогічної творчості з позиції акмеологічного підходу / C. M. Гаврилюк. - С .227-237. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, акмеологія, творчий потенціал
Омельчук, С. А. Мовна дослідницька компетентність учня з погляду акмеологічної науки / С. А. Омельчук. - С .238-249. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дослідницька компетенція, мовна дослідницька компетентність, дослідницька діяльність
Черпак, Юрій Васильович. Петро Лесгафт як акме-особистість / Ю. В. Черпак. - С .250-257. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Лесгафт Петро, професійне акме, акме-особистість
Архіпова, С. П. Професійний розвиток майбутнього соціального працівника в освітньому просторі університету: акмеологічні аспекти / С. П. Архіпова. - С .258-270. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, професіонал, акмеологічні критерії
Голобородько, Є. П. Особливості акмеологічного розвитку учителя в системі післядипломної освіти / Є. П. Голобородько. - С .270-277. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, післядипломна освіта, розвиток учителя
Мартиненко, Світлана Миколаївна. Акмеологічний аспект діагностування готовності вчителя початкової школи до педагогічної діяльності / С. М. Мартиненко. - С .278-290. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний аспект, початкова школа, педагогічна діяльність
Малихін, О. В. Самореалізація майбутнього вчителя через систему організації самостійної навчальної діяльностіі як засіб формування його акмеологічності / О. В. Малихін. - С .291-300. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, самореалізація, акмеологія
Олексенко, В. П. Самостійна робота студента-філолога як складова його професійної підготовки / В. П. Олексенко. - С .301-312. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самостійна робота, професійна підготовка, методи навчання
Соколова, І. В. Професійна підготовка майбутнього вчителя-філолога: акмеологічне дослідження / І. В. Соколова. - С .312-322. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічне дослідження, акмеологічний підхід, акмеологічна компетенція
Тернопільська, В. І. Акмеологічні аспекти формування професійної компетентності майбутнього фахівця / В. І. Тернопільська. - С .323-330. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: студент, майбутній фахівець, професійна компетентність
Бакум, Зінаїда Павлівна. Акмеологічний ресурс проблемного підходу у підготовці фахівців української словесності / З. П. Бакум, О. В. Караман. - С .330-340. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгводидактика, проблемний підхід, проблемна ситуація
Антонюк, В. Г. Особливості застосування модульно-рейтингової технології в особистісно зорієнтованій професійній підготовці педагогів / В. Г. Антонюк. - С .341-349. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісно зорієнтована підготовка, професійно-методичні компетентності, модульно-рейтингова технологія
Іванова, О. В. Розвиток студента як особистості в аспекті професійної діяльності / О. В. Іванова. - С .349-355. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісне становлення, студентський вік, професійні здібності
Калаур, С. М. Соціально-педагогічні особливості досягнення акме-вершин майбутніми соціальними педагогами та соціальними працівниками під час навчання / С. М. Калаур. - С .355-361. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, соціальний педагог, соціальний працівник
Котенко, О. В. Формування готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов молодших школярів: акмеологічний аспект / О. В. Котенко. - С .362-370. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній вчитель початкової школи, професійне становлення, самореалізація
Кузьменко, Л. П. Фактори формування акмеологічиої культури вчителя / Л. П. Кузьменко. - С .371-377. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, акмелогічна культура, самоосвіта
Рось, Л. М. Формування мотивації навчальної діяльності студента як майбутнього фахівця / Л. М. Рось. - С .377-382. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: формування мотивації, мотиви навчання, мотиви поведінки
Марченко, О. Г. Акмеологічпі засади формування освітнього середовища у вищих військових навчальних закладах авіаційного профілю / О. Г. Марченко. - С .383-393. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічний підхід, освітнє середовище, курсант
Платонова, О. Г. Формування комунікативних умінь у професійній підготовці фахівців соціальної сфери / О. Г. Платонова. - С .394-400. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна підготовка, професійна підготовка, педагогічне спілкування
Проценко, О. Б. Акмеологічні технології саморозвитку майбутнього викладача вищого навчального закладу / О. Б. Проценко. - С .401-408. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічні технології, акмелогічний тренінг, викладач ВНЗ
Таран, О. В. Розвиток професіоналізму вихователя дошкільного навчального закладу в системі післядипломної педагогічної освіти / О. В. Таран. - С .409-417. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професіоналізм, вихователь дитячого садку, післядипломна педагогічна освіта
Терентьєва, Наталія Олександрівна. Формування нового мислення як ноосферного утворення / Н. О. Терентьєва. - С .418-423. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ноосфера, нове мислення, інноваційне мислення
Фруктова, Яна Станіславівна. Професійна компетентність фахівців з журналістики та інформації: акмеологічпий аспект / Я. С. Фруктова. - С .423-433. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна комунікація, професійна діяльність, професійна компетентність
Швед, М. С. Акмеологічинй підхід до професійної підготовки педагога / М. С. Швед. - С .434-445. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, професіоналізм, компетентність
Гайдученко, Ю. О. Самореалізація студентів на заняттях з економічних дисциплін / Ю. О. Гайдученко. - С .446-451. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самореалізація, розвиток особистості, самовдосконалення
Байбекова, Н. Р. Акмеологічпий підхід майбутніх психологів до консультативної діяльності / Н. Р. Байбекова. - С .452-457. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, майбутні психологи, консультативна діяльність
Чобітько, М. Г. Особливості формування корпоративної культури у майбутніх менеджерів / М. Г. Чобітько. - С .458-469. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: корпорація, менеджмент, рольова культура
Галус, О. М. Акмеологічний аналіз як центральна ланка акмеологічного дослідження управлінської діяльності менеджера вищого навчального закладу / О. М. Галус, В. М. Гладкова. - С .470-483. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний аналіз, ВНЗ, менеджер
Завацька, Л. М. Організація соціально-педагогічної роботи з дітьми мігрантів у загальноосвітніх навчальних закладах (акмеологічний підхід) / Л. М. Завацька. - С .483-494. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціально-педагогічна робота, діти мігрантів, загальноосвітній навчальний заклад
Сазоненко, Г. С. Управлінські акметехнології : сутність, види, особливості / Г. С. Сазоненко
Кл.слова: акмеуправління, акмепростір, акмекоманда
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Акмеологія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
соціалізація особистості -- самопізнання -- прикладна акмеологія -- емоційна зрілість -- ресурс розвитку -- самореалізація -- акмеологічна культура
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Антонов, В. М. \редактор.\
Дубасенюк, О. А. \редактор.\
Пальчевський, С. С. \редактор.\
Рибалко, Л. С. \редактор.\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Українська академія акмеологічних наук


Примірників всього: 9
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

2.


    Алещенко, В. І.
    Роль гуманітарної освіти у формуванні професійної компетентності офіцера [Текст] / В. І. Алещенко // Наука і оборона : науково-теоретичний та науково-практичний журнал. - 2019. - N 4. - С. 27-33. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2618-1622

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- військова освіта -- гуманітарна освіта -- суспільні науки -- компетентність -- національна ідентичність

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.
74в1+74.58(4Укр)
А 66


    Андрущенко, Віктор.
    Роздуми про освіту : Статті. Нариси. Інтерв'ю / В. Андрущенко. - 2-ге вид., доповн. - Київ : Знання України, 2008. - 819 с. - ISBN 978-966-316-235-5 : 137.43 грн.
ДРНТІ
ББК 74в1+74.58(4Укр)

Рубрики: Освіта.

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- економіка освіти -- вища школа -- гуманітарна освіта -- географічна освіта -- політична наука -- політична освіта -- екологічна політика -- інтеграція -- національна доктрина -- розвиток освіти -- університетська освіта -- педагогічна освіта -- вчителі
Анотація: Унікальне науково-популярне видання, присвячене проблемам розвитку освіти та педагогічної науки на зламі тисячоліть. Висвітлюється перебіг Болонського процесу, вплив інформаційних і телекомунікаційних інновацій, концептуальні реформи вітчизняної освітянської галузі.

Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: В925416057/2016/4
   Журнал

Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв [Текст] : щоквартальний науковий журнал/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 2015 - . - ISSN 2226-3209. - Виходить кожного кварталу
2016р. № 4
Зміст:
Бялек, Ева Данута. Psychosynthesis as a way to planetary consciousness / Е. Д. Бялек. - С.3-6. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психосинтез, планетарна свідомість, людина
Білецька, Оксана Олександрівна. Culture and communication / О. О. Білецька. - С.7-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, мова, комунікація
Божко, Любов Дмитрівна. Віртуальна культура в епоху постмодерну: туристські практики / Л. Д. Божко. - С.11-15. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: віртуальна культура, постмодернізм, посттурист
Вєдєнєєв, Дмитро Валерійович. "German world" or the original culture: swiss-german cultural relations in 1930-1940 / Д. В. Вєдєнєєв, В. Ю. Печиборщ. - С.16-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Швейцарська Конфедерація, Німеччина, культурні об'єднання
Владиковська, Л. М. Intercultural dialogue and Belarus: crisis or chance? / Л. М. Владиковська, С. Франс. - С.20-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міжкультурний діалог, європейська культурна політика, Білорусь
Денисюк, Жанна Захарівна. Post folklore as a phenomenon of modern communication practices / Ж. 3. Денисюк. - С.24-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікація, засоби масової комунікації, комунікативні практики
Динікова, Лілія Шерифівна. The Formation of the Crimean Tatar Periodicals / Л. Ш. Динікова. - С.28-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: кримськотатарські видання, культура нації
Дояр, Лариса Василівна. Cultural content of humanitarian education in Ukraine: the problem of the source base / Л. В. Дояр. - С.31-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гуманітарна освіта, культурологічна домінанта, наративні джерела
Савченко, Анжеліка Анатоліївна. Sociocultural space: looking into the future / A. А. Савченко. - С.34-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціокультурний простір, людина, суспільство
Стояцька, Ганна Михайлівна. Public protest as a symbolic act: philosophical and cultural analysis / Г. М. Стояцька. - С.38-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: символи, гібрид, самоідентичність
Татіївська, Інеса Петрівна. Україна - США: питання повернення та реституції культурних цінностей / І. П. Татіївська. - С.42-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурні цінності, реституція, повернення
Балабушка, Вікторія Анатоліївна. Культ святих у традиціях храмового будівництва середньовічного Чернігова / В. А. Балабушка. - С.47-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культ святих, ікони, національні традиції
Слободянюк, Михайло Васильович. Національно-патріотичні мотиви у символіці Сухопутних військ Збройних Сил України / М. В. Слободянюк. - С.52-56. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: нарукавна емблема, військова символіка, Збройні Сили України
Бермес, Ірина Лаврентіївна. Рефлексії про сутність поняття "хор" у просторі культури / І. Л. Бермес. - С.57-61. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хор, сонце, коло
Єсипенко, P. М. Втілення національного характеру в творах національної драматургії на українській сцені: 60-80-ті роки XX століття : Частина II / P. М. Єсипенко. - С.62-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: український театр, інонаціональна драматургія, сценічне відтворення національногохарактеру
Шульгіна, Валерія Дмитрівна. Дні і роки життя М. В. Лисенка, зібрані в одне видання / В. Д. Шульгіна, К. А. Антонова. - С.66-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Лисенко Микола, про нього, лисенкознавство
Донченко, Наталія Петрівна. Роль етюдної форми у професійній підготовці фахівця сценічного мистецтва та у творчості артиста естради / Н. П. Донченко. - С.70-74. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: етюд-номер, етюд-вправа, естрада
Герц, Ірина Іванівна. Мистецтво Марти Грем у контексті становлення сучасного європейського танцю / І. І. Герц. - С.75-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Грем Марта, про неї, європейський танець, хореографія
Зайченко, Олена Георгіївна. Особливості становлення співробітництва художника з галеристом в умовах форомування вітчизняного арт-ринку / О. Г. Зайченко. - С.79-85. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: арт-галерея, арт-ринок, галерейний простір
Каблова, Тетяна Борисівна. Артур Шопенгауер про паралелі етосу музики та «волі до життя» у всесвіті / Т. Б. Каблова. - С.86-89. - Библиогр. в конце ст.
Кравченко, А. І. Феномен міжжанрової діалогічності в камерно-інструментальній творчості українських композиторів: кінець XX - початок XXI століття / А. І. Кравченко. - С.90-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: камерно-інструментальне мистецтво, камерно-інструментальні жанри, жанрова інтерференція
Нечитайло, В. С. National ethnic fundamentals of the Ukrainian traditional choreographic art / В. С. Нечитайло. - С.94-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українське народне хореографічне мистецтво, танцювальна культура України, етнічний компонент
П’ятницька-Позднякова, І. С. Семіотичне розуміння категорії "знак" у контексті ранньосередньовічного дискурсу / І. С. П’ятницька-Позднякова. - С.98-105. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: семіотика, знак, символ
Рябцева, І. М. Композитор М. Г. Іванов як уособлення трагічної місії митців першої хвилі Розстріляного Відродження України / І. М. Рябцева. - С.106-110. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українське музичне просвітництво, Іванов Михайло, про нього, Розстріляне Українське Відродження
Хананаев, Сергей Виталиевич. Построение авторской семантической канвы в структурной модели хорового произведения : на примере хорового творчества В. Мартынюк / С. В. Хананаев, А. В. Хананаєва. - С.111-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: семантика, хорова музика, Мартинюк В., про нього
Цугорка, Олександр Петрович. Сакральне мистецтво живопису: вітчизняна наукова рефлексія / О. П. Цугорка. - С.115-119. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сакральне мистецтво живопису, іконопис, мистецтвознавство
Чупріна, Наталія Владиславівна. Фактори становлення масової моди як відображення уподобань широких верств суспільства споживання в індустрії моди / П. В. Чупріна. - С.119-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: індустрія моди, модний образ, масова мода
Ян, Ірина Миколаївна. Український аматорський театр Наддніпрянщини: кінець XIX - початок XX ст 124 / І. М. Ян. - С.124-128. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українська театральна культура, український аматорський театр, соціокультурні процеси
Степанюк, Ігор Віталійович. Volyn folk dancing art and its genre-stylistic features / І. В. Степанюк. - С.129-132. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хореографічне мистецтво, народний танець, регіональний аспект
Березуцька, Марина Сергіївна. Наступність у підготовці ансамблевого бандуриста / М. С. Березуцька. - С.133-137. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: капела бандуристів, ансамблевий бандурист, безперервна музична освіта
Назаркевич, Євгенія Петрівна. Стереозображення у дизайні прикладної друкованої графіки малих форм на теренах СРСР: 70-90-і роки XX століття / Є. П. Назаркевич. - С.137-141. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стереозображення, стереофотографія, стереофотограф
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: В651854400/2017/6
   Журнал

Всесвітня література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Педагогічна преса, 1976 - . - Виходит раз на два місяця
2017р. № 6
Зміст:
Токмань, Ганна Леонідівна. Предмети "Українська література" та "Зарубіжна література" як найважливіші чинники шкільного виховання / Г. Л. Токмань. - С.2-7
Кл.слова: гуманітарна освіта, виховний потенціал, шкільне виховання
Пильник, Валентина. Чи знаєте ви українську ніч? : Урок за повістю Миколи Гоголя "Майська ніч, або Утоплена" / В. Пильник. - С.8-11
Кл.слова: зарубіжна література, 5 клас, план-конспект уроку, Гоголь Микола, Майська ніч, або Утоплена, про твір
Курило, Тетяна. Приречений на безсмертя поет : Урок-концерт за творчістю Володимира Висоцького / Т. Курило. - С.12-15
Кл.слова: зарубіжна література, 11 клас, план-конспект уроку, Висоцький Володимир, про нього
Мурзо, Тетяна. У "вікна юності" гляньте: за ними - розкішний сад! / Т. Мурзо. - С.16-19
Кл.слова: методика, пошук, досвід
Конончук, Надія. Використання ейдос-конспектів на уроках літератури / Н Конончук. - С.20-22
Кл.слова: ейдос-конспекти, урок літератури, методика
Ходацька, Ольга. Черешнева симфонія саду / О. Ходацька. - С.22
Кл.слова: проза, есе, текст
Лозбина, Альона. У пошуках скарбів : Інтегрований урок-подорож за романом Р. Л. Стівенсона "Острів скарбів" (зарубіжна література - географія) / А. Лозбина. - С.23-25
Кл.слова: план-конспект уроку, Стівенсон Роберт Льюїс, Острів скарбів, про твір
Петричко, Ірина. Розправити зігнуті крила : Урок за твором Річарда Баха "Джонатан Лівінгстон, мартин" / І. Петричко. - С.26-30
Кл.слова: план-конспект уроку, Бах Річард, Чайка Джонатан Лівінгстон, про твір, алегоричні образи
Єрошенко, Рита. Право на кохання : Формування учнівських компетентностей під час вивчення творів О. Купріна "Гранатовий браслет" та А. Барбюса "Ніжність" / Р. Єрошенко. - С.31-37
Кл.слова: план-конспект уроку, Купрін Олександр, Гранатовий браслет, про твір, Барбюс Анрі, Ніжність, про твір
Небеленчук, Ірина. Елементи компаративного аналізу в шкільному вивченніяк засіб формування навчально-дослідницьких умінь школярів / І. Небеленчук. - С.38-43
Кл.слова: компаративний аналіз, перекладні твори, порівняння образів
Козієва, Віталіна. Розвиток духовно-моральних якостей учнів за допомогою знаково-символічної діяльності на уроках зарубіжної літератури : На прикладі новели Р. Акутагави "Павутинка" / В. Козієва. - С.44-46
Кл.слова: Акутаґава Рюноске, "Павутинка", про твір, духовність, духовний розвиток
Кушлаба, Михайла. Гуманістично-духовний аспект: саме його бракує у сфері сучасної системи освіти / М. Кушлаба. - С.47-54
Кл.слова: духовність, гуманістично-духовний аспект, освіта
Черевченко, Олександр. Стильові домінанти роману Стівена Кінга "Зелена миля" / О. Черевченко. - С.55-
Кл.слова: Кінг Стівен, Зелена миля, про твір, реалістичне тло, детективний сюжет
Шейман, Юлия. Урок одного фрукта, или Диалог с мудростью : Заняття з використанням технології творчої майстерні / Ю. Шейман. - С.63-64
Кл.слова: зарубіжна література, 11 клас, план-конспект уроку, публічний виступ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
74.03(4Укр)я031
Г 85


    Грицаєнко, Петро Михайлович.
    Гуманітарна освіта: сутність та особливості прояву (соціально-філософський аналіз) : автореферат дисертації ... канд. філос. наук : 09.00.03 / П. М. Грицаєнко ; наук. кер. роботи А. О. Приятельчук ; опонент В. О. Огнев’юк ; Київ. нац. ун-т імені Тараса Шевченка. - Київ, 2011. - 16 с.
ДРНТІ
ББК 74.03(4Укр)я031

Рубрики: Педагогіка--історія освіти та педагогічної думки--Україна--Автореферати дисертацій

   Історія філософії--Автореферати дисертацій


Кл.слова (ненормовані):
гуманітарна освіта -- соціальний зміст освіти
Дод.точки доступу:
Приятельчук, Анатолій Олексійович \наук. кер. роботи.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \опонент.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

7.


    Дояр, Лариса Василівна.
    Cultural content of humanitarian education in Ukraine: the problem of the source base [Текст] = Культурологічний контент гуманітарної освіти в Україні: проблема першоджерельної бази / Л. В. Дояр // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald . - Київ : Міленіум, 2016. - № 4. - С. 31-33. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
гуманітарна освіта -- культурологічна домінанта -- наративні джерела

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.
Шифр: З296477334/2017/1
   Газета

Зарубіжна література [Текст] : газета для вчителів та методистів зарубіжної літератури/ Національна академія педагогічних наук. - Київ : Шкільний світ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 1
Зміст:
Слово редактора / ред. О. Чмигова. - С.3
Кл.слова: Керролл Л., про нього, Керролл Л., Аліса в Країні Чудес, про твір
Забеліна, Оксана. Ювіляри зарубіжної літератури у 2017 році / О. Забеліна. - С.4-12
Кл.слова: літературний календар, 2017 р., ювілейні дати
Товкало, Мирослава. Дискусія щодо інтеграції шкільних курсів української і зарубіжної літератур / М. Товкало. - С.13-16
Кл.слова: інтегрування предметів, пілотні програми, говорити українською
Клочек, Григорій. Про час "Х" у реформуванні освіти / Г. Клочек. - С.17-21
Кл.слова: реформування освіти, зміст освіти, інтеграція предметів
Звернення науково-педагогічної спільноти, представників громадкості та всіх небайдужих до Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич. - С.22
Кл.слова: мовно-літературна освіта, інтеграція предметів, гуманітарна освіта
Ісаєва, Олена. Есей про інтеграцію шкільних курсів української та зарубіжної літератури / О. Ісаєва. - С.23
Кл.слова: інтеграція предметів, гібридна війна, антидержпвницька позиція
Мегедь, Ірина. Відкритий лист до учасників дискурсії "Література для читання VS шкільна програма з літератури" у рамках тематичного форуму "Освіта" форуму книговидавців у Львові / І. Мегедь. - С.24
Кл.слова: збереження курсу "Українська мова", збереження курсу "Зарубіжна література", значення художнього тексту
Ковбасенко, Юрій Іванович. Відкритий лист Міністу освіти та науки України Л. М. Гриневич / Ю. І. Ковбасенко, О. Каєнко, В. Ткаченко. - С.25
Кл.слова: інтеграція предметів, зарубіжна література в школі, статус самостійності предмету
Підсумкове повідомлення про проведення Всеукраїнського круглого столу "Шкільна літературна освіта: вчора, сьогодні, завтра". - С.26
Кл.слова: Всеукраїнський круглий стіл, Київ, 2016 р., гуманітарні дисципліни, інтеграція предметів
Резолюція учасників Всеукраїнського круглого столу "Шкільна літературна освіта: вчора, сьогодні, завтра". - С.27
Кл.слова: модернізація шкільної освіти, зміст навчальних програм, міжпредметні зв'язки
Вивчення зарубіжної літератури як засіб плекання українства. - С.28-29
Кл.слова: круглий стіл, Київ, 2016 р., літературна освіта, Ковбасенко Юрій, про виступ
Моторна, Зінаїда. Радійте життю. За романом Елеанор Портер "Полліанна". : зарубіжна література, 5-й клас / З. Моторна. - С.30-32
Кл.слова: план-конспект уроку, Портер Елеанор, Полліанна, про твір, аналіз твору
Чайковська, Наталя. Сильний людський характер в екстремальній ситуації. Анонімність головного героя оповідання Джека Лондона "Жага до життя" та її зв’язок з ідеєю твору : зарубіжна літератури, 6 клас / Н. Чайковська. - С.33-40
Кл.слова: план-конспект уроку, Лондон Джек, Жага до життя, про твір, аналіз твору
Луганська, Тетяна. Дружба й кохання у творі Олександра Гріна "Пурпурові вітрила". Цикл уроків : зарубіжна література, 7 клас / Т. Луганська. - С.41-54
Кл.слова: план-конспект уроків, Грін Олександр, Пурпурові вітрила, про твір, колористика
Луганська, Тетяна. Життєвий і творчий шлях Олександра Степановича Гріна. Олександр Грін і Україна. Повість-казка "Пурпурові вітрила" / Т. Луганська. - С.41-43
Кл.слова: план-конспект уроку, Грін Олександр, про нього, Грін Олександр, Пурпурові вітрила, про твір
Луганська, Тетяна. Ассоль і Грей. Духовний світ героїв повісті Олександра Гріна "Пурпурові вітрила" / Т. Луганська. - С.44-45
Кл.слова: план-конспект уроку, образ Ассоль, образ Грея
Луганська, Тетяна. Олександр Грін "Пурпурові вітрила". Шлях до щастя головних героїв. Символіка твору. Роль кольору в розкритті глибини внутрішнього світу Ассоль і Грея / Т. Луганська. - С.46-54
Кл.слова: план-конспект уроку, Грін Олександр, Пурпурові вітрила, про твір, кольористика
Варга, Наталія. Роман "Анна Кареніна" - художнє втілення "думки сімейної" : зарубіжна література, 10 клас / Н. Варга. - С.55-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, Толстой Л., Анна Кареніна, про твір, сімейні стосунки
Шекспір - великий поет і драматург доби Відродження : Зарубіжна література, 8 клас / Н. Барарєва. - С.65-72
Кл.слова: план-конспект уроків, Шекспір Вільям, про нього, аналіз творів
Барарєва, Наталія. В. Шекспір - великий поет і драматург доби Відродження. Розкриття особливостей ренесансного сприйняття кохання в сонетах / Н. Барарєва. - С.65-69
Кл.слова: план-конспект уроку, Шекспір Вільям, про творчість, ренесансне сприйняття кохання
Ткаченко, Оксана. Усепереможний голос любові : зарубіжна література, 8 клас / О. Ткаченко. - С.70-72
Кл.слова: план-конспект уроку, Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір, ренесансне сприйняття кохання
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


   
    Звернення науково-педагогічної спільноти, представників громадкості та всіх небайдужих до Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич [Текст] // Зарубіжна література. - 2017. - N 1. - С. 22

Кл.слова (ненормовані):
мовно-літературна освіта -- інтеграція предметів -- гуманітарна освіта

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Козьменко, О.
    Внесок гуманітарної освіти у підготовку успішної людини у США (на прикладі спеціальності "Англійська мова" [Електронний ресурс] / О. Козьменко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 4. - С. 195-213, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта США -- гуманітарна освіта -- підготовка успішної людини -- студенти
Анотація: У статті розглядається роль гуманітарної освіти взагалі, та спеціальності «Англійська мова» зокрема, у процесі підготовки успішної людини в закладах вищої освіти США. Заклади гуманітарної освіти здійснюють підготовку студентів на теренах країни ще з колоніальних часів і завжди відрізнялися високою якістю навчання і виховання. Метою закладів було забезпечити доволі широкі й різноманітні знання й навички, тобто таку освіту, яка б готувала студентів до найрізноманітніших професій. З початком нової епохи, у ХХ столітті пріоритети американців змінилися і інтерес до гуманітарної освіти поступово втрачається через увагу до більш вузько спрямованої професійної освіти. Проте розуміння важливості гуманітарних наук у формуванні гідних громадян американського суспільства й успішних особистостей спонукає ЗВО шукати шляхи підвищення ефективності гуманітарної освіти, оновлення освітнього процесу і збільшення конкурентоспроможності гуманітарних спеціальностей на ринку праці США. Англійська мова, як спеціальність закладів вищої освіти надає унікальні можливості для формування навичок, що є життєво важливими для успішного життя. У статті аналізується робота ЗВО щодо поліпшення ситуації з філологічною освітою і приваблення нових студентів. Розглядається зміст освітньої програми, наводяться дані науковців щодо її оновлення, приклади конкретних інновацій. Важливу роль англійської мови й літератури в підготовці людини до подальшого успішного життя, реалізації кар’єрних можливостей підтверджують численні дослідження американських науковців. У статті представлено роботи освітян, які доводять значущість гуманітарної освіти у формуванні інтелектуальних і моральних якостей особистості, толерантного ставлення до інших людей і культур, навичок критичного мислення, продуктивного спілкування, активної громадянської позиції. Також у статті розглядаються питання актуальності спеціальності «Англійська мова» та перспективи кар’єри спеціалістів з англійської філології.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)