Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=гуманітарна освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:7/9]-048.35/Т 33
Назва : Теоретико-методологічні засади інтеграції змісту гуманітарної освіти у вищих навчальних закладах негуманітарного профілю : монографія
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2012
Кільк.характеристики :335 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
ISBN, Ціна 978-966-644-282-9:
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:7/9]-048.35
Предметні рубрики: Вища освіта-- Гуманітарна освіта-- Осучаснення
Анотація: У монографії досліджено проблему модернізації змісту освіти в контексті трансформації українського суспільства, що здійснюється під впливом глобалізаційних та євроінтеграційних процесів; визначено інноваційні підходи у розв'язанні теоретичних, методологічних і методичних проблем розвитку вищої гуманітарної освіти, осучаснення її змісту відповідно до останніх вітчизняних і світових напрацювань у галузі гуманітаристики.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(9), Ф1(10), Ф2(10), Ф3(10)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(9), Ф1(10), Ф2(10), Ф3(10)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 378+159.9(477)(08/П 24-859625991
Назва : Педагогічна і психологічна науки в Україні: збірник наукових праць до 15-річчя АПН України: у 5 томах/ Академія педагогічних наук України. Том 4: Педагогіка і психологія вищої школи
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2007
Кільк.характеристики :439 с
Колективи : Академія педагогічних наук України , Академія педагогічних наук України
Примітки : До 15-річчя АПН України
ISBN, Ціна 978-966-644-061-0:
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378+159.9(477)(082)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Вища школа
Психологія-- Психологія вищої школи
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.61/Ш 70
Назва : Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства : матер. міжнар. наук.-практ. конференції, 13 грудня 2012 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :448 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.07.03
УДК : 316.61
Предметні рубрики: Соціологія-- Освіта-- Психологія
Зміст : Багатомірна людина. Епоха трансформацій. Освіта/ В. О. Огнев'юк. Сучасна особистість і нові педагогічні ракурси/ Л. Л. Хоружа. Социальная педагогика в Украине:реалии и перспективы развития/ О. В. Безпалько. Навчання історії та виховання особистості/ Ф. Л. Левітас. Інноваційне навчання як основа розвитку інноваційної особистості майбутнього викладача/ Л. В. Козак. Класифікація особистостей за О. Ф. Лазурським (психолого-педагогічний аспект)/ І. В. Леонтьева. Особливості використання гештальт-технологій у навчальному процесі на етапі професійного становлення майбутніх практичних психологів/ А. Г. Мартинюк. Маскуліністичний дискурс та українська література XX- початку XXI ст./ А. Матусяк. Набуття навичок педалізації як невід'ємний компонент особистішого розвитку майбутнього вчителя музики/ 3. І. Міщенко, З. О. Ворзаковська. Педагогічні умови формування гуманістичних принципів у майбутніх правоохоронців - захисників громадського порядку/ В. В. Серебряк, О. А. Єнна. Розвиток особистості майбутнього правоохоронця у процесі професійної адаптації/ О. Д. Царьов. Особистісне зростання та розвиток студентів під впливом фахового навчання у вищій школі/ Л. В. Артемова. Професійний розвиток педагога: актуалізація досвіду країн Центральної і Західної Європи для України/ В. І. Бобрицька. Формування професійних ролей соціального педагога під час підготовки до роботи з сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах/ О. В. Бєлоліпцева. Освітнє середовище вищого навчального закладу:пошук стратегій розвитку / (Сорока) М. В. Братко. Сучасні проблеми педагогічної освіти/ О. В. Матвієнко. Емпіричні принципи дослідження компонентів професійної стійкості майбутнього практичного психолога/ Г. Б. Варіна. Використання інноваційних технологій у загальноосвітній підготовці учнів професійно-технічних навчальних закладів України/ Т. М. Герлянд. Особливості соціального виховання студентства/ Е. У. Гуцало, Я. О. Муха. Активізація творчості учнів у процесі виконання лабораторних робіт/ Г. В. Джевага. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах/ Ю. В. Кахіані. Психологічні чинники ефективності навчання старших дошкільників іноземної мови/ B. C. Качар'ян. Шляхи забезпечення повноцінної навчально-пізнавальної діяльності учня/ В. П. Максименко. Проблема технократизму у вищій технічній школі і розвиток особистості студента/ О. М. Мелащенко. Практичні аспекти професійного розвитку студентів філологічних спеціальностей/ C. M. Процька ; C. M. Процька. Розвиток особистості в умовах університетської освіти/ Н. О. Терентьєва. Умови, механізми та реалізація профільного навчання старшокласників у Російській Федерації/ Л. Г. Чеснокова. Формування особистості студента вищого навчального закладу/ С. П. Шевченко. Особливості трансформації педагогічної системи підготовки вчителів початкових класів в Україні у XX ст./ Л. Є. Петухова, Н. А. Воропай. Проблема самовизначення особистості юнацького віку в трансформаційному суспільстві/ Н. А. Побірченко. Социальное воспитание - концепт педагогической науки в изменяющемся обществе/ Т. А. Ромм. Проблеми духовного розвитку і саморозвитку особистості в сучасних умовах загальноцивілізаційних трансформацій/ М. В. Савчин. Професійна майстерність вчителя як чинник формування особистості в умовах освітнього простору/ О. П. Сергєєнкова. Суспільство й особистість: гармонізація розвитку/ С. О. Сисоєва. Діагностика стресостійкості старшокласників у період професійного самовизначення/ Т. А. Каткова. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти в сучасних умовах: формування комунікативної компетентності/ І. А. Косенкова. Мораль як детермінанта становлення сучасної особистості/ Л. А. Овсянкіна. Соціокультурні знання у розвитку особистості/ Л. Б. Паламарчук. Готовність до інноваційної діяльності як інтегрована якість соціального працівника/ О. П. Песоцька, Т. С. Гаміна. Вплив психотравмуючих переживань на емоційний стан підлітків/ Т. О. Работа. Аспекти дослідження рефлексії/ О. А. Савенко. Особливості підготовки сучасного музичного працівника в період суспільних трансформацій/ А. В. Сергієнко. Мультиплікація як детермінанта розвитку особистості дитини в умовах сучасного медіа-простору/ М. В. Сітцева. Профілактична робота з підлітками групи ризику в умовах суспільних трансформацій/ І. І. Сорокін. Теоретико-методологічні детермінанти організації освітнього простору особистості/ Н. М. Фалько. Психологічний зміст та характеристика стратегій допомоги особистості у стресових ситуаціях/ І. В. Чернєва, К. О. Скрипка. Категорія "свобода" як складник деонтологічного потенціалу особистості/ І. О. Шеплякова. Роль инноваций в воспитании как ресурса успешной социализации личности/ Н. В. Шишарина. Первинний соціальний досвід дітей дошкільного віку та його компоненти/ O. A. Алєко. Особливості психокорекції тривожності старших підлітків/ А. О. Говар. Особливості діяльності педагога-вихователя щодо розвитку моральних форм поведінки у дошкільників/ С. І. Заболоцька. Особливості діяльності вчителя щодо формування моральної самооцінки у молодших школярів/ М. І. Заміщак. Соціалізація студентів у процесі вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі/ М. В. Нагач. Компоненти готовності майбутніх учителів до попередження і розв'язання конфліктів/ І. Л. Холковська. Розвиток професіоналізму акмеологічного типу викладачів/ Т. П. Шутько. Сучасний університет як інститут соціалізації фахівця/ Я. С. Фруктова. Соціалізація дитини у контексті внутрішньосімейних відносин/ Т. В. Кравченко. Інтеграція соціальних інституцій у професійній підготовці сучасного фахівця/ Н. М. Чернуха. Вплив соціального середовища на формування делінквентної поведінки молодших школярів/ В. Л. Андрєєнкова. Розвиток особистості студента в класичних університетах Східної Німеччини/ А. В. Гаврилюк. Соціотворча діяльність неурядових організацій стосовно профілактики насильства щодо дітей/ М. М. Гуляєва. Теоретичні аспекти соціально-пєдагогічної роботи в дитячому будинку/ C. M. Курінна. Інтегративний компонент у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи/ P.O. Павлюк ; P.O. Павлюк. Розвиток соціальності особистості в інклюзивному освітньому середовищі/ О. І. Рассказова. Вплив сім'ї на формування самооцінки дитини/ О. А. Столярчук. Вплив дошкільного навчального закладу на становлення образу сім'ї у дітей/ М. В. Терещенко. Психологічні засади філософсько-освітніх та світоглядно-ціннісніх стратегій проектування життєвого простору особистості/ Н. М. Фалько. Соціально-психологічні компоненти образу сім'ї молодого подружжя/ Ю. С. Чаплінська.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(4), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.6:005.745/А 40-745416340
Назва : Акмеологія - наука ХХІ століття : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 30 травня 2014 року м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет ім. Б. Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :510 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Українська академія акмеологічних наук :
ДРНТІ : 15.01.07
УДК : 159.922.6:005.745(082) + 005.745(082) + 37.015.3
Предметні рубрики: Акмеологія
Зміст : Акмо-особистість, акме-суспільство, акме-країна/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Соціально-педагогічні теорії та технології як культурний простір актуалізації акмеїстичних концептів/ О. Ю. Щербина-Яковлева. Європейські вимоги до критеріїв ефективності професійної підготовки фахівців/ С. О. Сисоєва. Пріоритети успішної соціалізації особистості: у фаховій підготовці магістрантів-філологів/ Н. М. Чернуха. Педагогічна акмеологія як складова загальної акмеології/ С. С. Пальчевський. Становление юридической акмеологии: теоретический аспект/ Г. Х. Яворская. Лінгводидактичні орієнтири у фаховій підготовці магістрантів-філологів/ С. О. Караман. Професійне самопізнання майбутніх учителів у процесі навчальних і педагогічних практик/ Л. С. Рибалко, Ю. І. Єрмак. Прикладна і професійна акмеологія та кібернетичні акме-технології їх реалізації/ В. М. Антонов. Теоретико-методологічні засади тендерної акмеології/ В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. Емоційна зрілість старшого дошкільника до навчання у школі/ Н. М. Гордій. Самоосвіта батьків як умова ефективності виховної діяльності в родині/ Т. М. Демиденко. Розвиток особистості студентської молоді (європейський досвід)/ О. В. Мельниченко. Психологічний зміст кризи віку ранньої зрілості/ Н. В. Карпенко. Акмеологічпий погляд на ритуали у сучасній спортивній субкультурі/ В. І. Сіткар. Освіта — шляхи розвитку/ А. П. Черниш. Дослідження механізмів впливу комп'ютерних ігор на психіку гравця/ І. М. Чорна, М. Я. Чорний. Дослідження психологічної залежності від комп'ютерних ігор дітей підліткового віку/ І. М. Чорна, М. Я. Чорний. Акмеологічний підхід у навчально-виховній роботі з іноземними студентами ВТНЗ/ Н. В. Руденко. Соціальне та психологічне консультування як складові професійної діяльності в галузі освіти/ І. І. Тригуб. Лингводидактическая модель развития диалогической речи учащихся 5-х классов в процессе обучения крымскотатарскому языку/ Н. М. Яяева. Развитие творческого потенциала будущего учителя в условиях акмеотехнологического комплекса / Л. Л. Дубасенюк. Акмеологічні ресурси розвитку творчого потенціалу особистості вчителя / Л. Б. Паламарчук. Акмеологічний ресурс розвитку творчого потенціалу особистості фахівця з фізичного виховання та спорту/ Л. П. Сущенко. Професійна підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до педагогічної творчості з позиції акмеологічного підходу/ C. M. Гаврилюк. Мовна дослідницька компетентність учня з погляду акмеологічної науки/ С. А. Омельчук. Петро Лесгафт як акме-особистість/ Ю. В. Черпак. Професійний розвиток майбутнього соціального працівника в освітньому просторі університету: акмеологічні аспекти/ С. П. Архіпова. Особливості акмеологічного розвитку учителя в системі післядипломної освіти/ Є. П. Голобородько. Акмеологічний аспект діагностування готовності вчителя початкової школи до педагогічної діяльності/ С. М. Мартиненко. Самореалізація майбутнього вчителя через систему організації самостійної навчальної діяльностіі як засіб формування його акмеологічності/ О. В. Малихін. Самостійна робота студента-філолога як складова його професійної підготовки/ В. П. Олексенко. Професійна підготовка майбутнього вчителя-філолога: акмеологічне дослідження/ І. В. Соколова. Акмеологічні аспекти формування професійної компетентності майбутнього фахівця/ В. І. Тернопільська. Акмеологічний ресурс проблемного підходу у підготовці фахівців української словесності/ З. П. Бакум, О. В. Караман. Особливості застосування модульно-рейтингової технології в особистісно зорієнтованій професійній підготовці педагогів/ В. Г. Антонюк. Розвиток студента як особистості в аспекті професійної діяльності/ О. В. Іванова. Соціально-педагогічні особливості досягнення акме-вершин майбутніми соціальними педагогами та соціальними працівниками під час навчання/ С. М. Калаур. Формування готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов молодших школярів: акмеологічний аспект/ О. В. Котенко. Фактори формування акмеологічиої культури вчителя/ Л. П. Кузьменко. Формування мотивації навчальної діяльності студента як майбутнього фахівця/ Л. М. Рось. Акмеологічпі засади формування освітнього середовища у вищих військових навчальних закладах авіаційного профілю/ О. Г. Марченко. Формування комунікативних умінь у професійній підготовці фахівців соціальної сфери/ О. Г. Платонова. Акмеологічні технології саморозвитку майбутнього викладача вищого навчального закладу/ О. Б. Проценко. Розвиток професіоналізму вихователя дошкільного навчального закладу в системі післядипломної педагогічної освіти/ О. В. Таран. Формування нового мислення як ноосферного утворення/ Н. О. Терентьєва. Професійна компетентність фахівців з журналістики та інформації: акмеологічпий аспект/ Я. С. Фруктова. Акмеологічинй підхід до професійної підготовки педагога/ М. С. Швед. Самореалізація студентів на заняттях з економічних дисциплін/ Ю. О. Гайдученко. Акмеологічпий підхід майбутніх психологів до консультативної діяльності/ Н. Р. Байбекова. Особливості формування корпоративної культури у майбутніх менеджерів/ М. Г. Чобітько. Акмеологічний аналіз як центральна ланка акмеологічного дослідження управлінської діяльності менеджера вищого навчального закладу/ О. М. Галус, В. М. Гладкова. Організація соціально-педагогічної роботи з дітьми мігрантів у загальноосвітніх навчальних закладах (акмеологічний підхід)/ Л. М. Завацька. Управлінські акметехнології : сутність, види, особливості/ Г. С. Сазоненко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф2(2), Ф3(2), ГП КС(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф2(2), Ф3(2), ГП КС(2)
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Освітологія -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Огнев’юк В. О. Реформування – як сутнісна характеристика сучасної освіти/ В. О. Огнев’юк ; Віктор Олександрович Огнев'юк (стр.9-14)
Левовицький Т. Про цілі та результати реформ – між тривалими розмовами реформаторів та освітньою дійсністю/ Т. Левовицький (стр.15-28) Кл.слова: освітні реформи, Польша,освіта Польщі ,соціологія освіти , Польша
Мешальський. Зміни польської системи освіти та ідея демократизації школи/ Стефан Мешальський (стр.29-35) Кл.слова: освітні реформи, Польща,демократизація школи, Польща,освітні нерівності, Польща
Сисоєва С. О. Освітні реформи: освітологічний контекст/ С. О. Сисоєва (стр.36-45) Кл.слова: модернізація освіти,методологія міждисциплінарності,вища освіта
Поясок Т. Б. Освітня політика як об’єкт міждисциплінарних досліджень/ Т. Б. Поясок (стр.46-50) Кл.слова: система освіти,міждисциплінарні зв'язки ,принципи освітньої політики
Гайдзіца А. Освітня політика в Польщі після системної трансформації – думки вчителів про політиків і освітню політику Міністерства національної освіти/ А. Гайдзіца (стр.51-58) Кл.слова: система освіти, Польща,демографічні зміни, Польща,розвиток особистості, Польща
Ружанська А. Місце релігійної освіти в освітній політиці полікультурної Європи/ А. Ружанська (стр. 59-65) Кл.слова: освітня політика,релігійна освіта,полікультурна Європа
Щурек-Борута. Освітня політика – нові виклики та завдання громадянської освіти/ Аліна Щурек-Борута (стр.66-73) Кл.слова: суспільне замовлення,розвиток умінь,набуття знань
Козак. Науковий тезаурус інноваціної освіти/ Людмила Козак Кл.слова: освітня інновація
Корчак Л. Соціально-економічні наслідки безробіття: освітологічний контекст/ Л. Корчак (стр.82-92) Кл.слова: соціальна допомога,причини безробіття,форми протидії безробіттю
Линьов К. О. Управління підвищенням кваліфікації керівника навчального закладу/ К. О. Линьов (стр.93-96) Кл.слова: професійний розвиток,індивідуальна траєкторія навчання,підвищення кваліфікації
Саух П. Ю. Університетська освіта: між історичною місією і реальною перспективою/ П. Ю. Саух (стр.97-109) Кл.слова: професійна підготовка,соціокультурна місія,комерціалізація
Морщиньська У. Методи сучасної філософії в дослідженнях проблем міжкультурною освіти/ У. Морщиньська, В. Морщиньський (стр.110-118) Кл.слова: філософія освіти, Польща,герменевтика ,феноменологія
Кузьменко О. Концептуальні моделі університету/ О. Кузьменко (стр.119-124) Кл.слова: місія Університету,функції Університету,ідея Університету
Чернуха Н. Соціологія освіти в структурі освітології/ Н. Чернуха (стр.125-130) Кл.слова: соціальні відносини,гуманітарна освіта,освітологія
Собецький М. Суспільна семіотика та міжкультурна освіта/ М. Собецький (стр.131-137) Кл.слова: міжкультурна освіта,ідентичність
Кужемпа Я. Полі- або міжкультурне навчання в сучасній Європі – соціоосвітні аспекти/ Я. Кужемпа (стр.138-146) Кл.слова: полікультурне навчання,імміграція,міжкультурне спілкування
Огродська-Мазур Є. Реформа системи освіти та міжкультурне виховання в інтегрованому навчанні у початковій школі/ Є. Огродська-Мазур (стр.147-154) Кл.слова: Початкова освіта, реформи, Польща
Койс В. Молоді вчителі пограниччя – що цінують, які мають очікування, до чого прагнуть, що хочуть змінити?/ В. Койс (стр.155-162) Кл.слова: молоді вчителі, погліди, Польща,вчителі пограниччя,етнічні відносини
Мартиненко С. Європейський простір вищої освіти: тенденції розвитку та пріоритети/ С. Мартиненко (стр.163-167) Кл.слова: Вища освіта, реформування, зарубіжні країни, Європа,модернізація освіти
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74в1+74.58(4Укр)/А 66
Автор(и) : Андрущенко, Віктор
Назва : Роздуми про освіту : Статті. Нариси. Інтерв'ю . -2-ге вид., доповн.
Вихідні дані : Київ: Знання України, 2008
Кільк.характеристики :819 с
ISBN, Ціна 978-966-316-235-5:
ДРНТІ : 14
ББК : 74в1+74.58(4Укр)
Предметні рубрики: Освіта.
Анотація: Унікальне науково-популярне видання, присвячене проблемам розвитку освіти та педагогічної науки на зламі тисячоліть. Висвітлюється перебіг Болонського процесу, вплив інформаційних і телекомунікаційних інновацій, концептуальні реформи вітчизняної освітянської галузі.
Примірники : всього : ГП КС(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП КС(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 001:37.014](477)"/Н 34-750972115
Автор(и) : Литвин, Володимир Михайлович, Андрущенко В., Віктор, Гуржій, Андрій, Довгий, Станіслав Олексійович
Назва : Науково-освітній потенціал нації: погляд у ХХІ століття. Кн. 2: Освіта і наука: творчй потенціал державо- і культуротворення
Вихідні дані : Київ: Навчальна книга, 2004
Кільк.характеристики :672 с
ISBN, Ціна 966-7943-33-Х (Кн.2):
ДРНТІ : 11.01.11 + 14.01.11
УДК : 001:37.014](477)"20"
Предметні рубрики: Наука-- Освіта -- Освітня політика --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культ знань--вища школа--глобалізація--перспективи розвитку--філософія освіти--наука--гуманітарна освіта--реформа галузі--університетська освіта--модернізація освіти
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

8.

Назва газети: Зарубіжна література -2017р.,N 1
Цікаві статті :
Чмигова О. Слово редактора/ ред. О. Чмигова (стр.3) Кл.слова: Керролл Л., про нього,Керролл Л., Аліса в Країні Чудес, про твір
Забеліна О. Ювіляри зарубіжної літератури у 2017 році / О. Забеліна (стр.4-12) Кл.слова: літературний календар, 2017 р.,ювілейні дати
Товкало М. Дискусія щодо інтеграції шкільних курсів української і зарубіжної літератур/ М. Товкало (стр.13-16) Кл.слова: інтегрування предметів,пілотні програми,говорити українською
Клочек Г. Про час "Х" у реформуванні освіти/ Г. Клочек (стр.17-21) Кл.слова: реформування освіти,зміст освіти,інтеграція предметів
Звернення науково-педагогічної спільноти, представників громадкості та всіх небайдужих до Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич (стр.22) Кл.слова: мовно-літературна освіта,інтеграція предметів,гуманітарна освіта
Ісаєва О. Есей про інтеграцію шкільних курсів української та зарубіжної літератури/ О. Ісаєва (стр.23) Кл.слова: інтеграція предметів,гібридна війна,антидержпвницька позиція
Мегедь І. Відкритий лист до учасників дискурсії "Література для читання VS шкільна програма з літератури" у рамках тематичного форуму "Освіта" форуму книговидавців у Львові/ І. Мегедь (стр.24) Кл.слова: збереження курсу "Українська мова",збереження курсу "Зарубіжна література",значення художнього тексту
Ковбасенко Ю. І. Відкритий лист Міністу освіти та науки України Л. М. Гриневич/ Ю. І. Ковбасенко, О. Каєнко, В. Ткаченко (стр.25) Кл.слова: інтеграція предметів,зарубіжна література в школі,статус самостійності предмету
Підсумкове повідомлення про проведення Всеукраїнського круглого столу "Шкільна літературна освіта: вчора, сьогодні, завтра" (стр.26) Кл.слова: Всеукраїнський круглий стіл, Київ, 2016 р.,гуманітарні дисципліни,інтеграція предметів
Резолюція учасників Всеукраїнського круглого столу "Шкільна літературна освіта: вчора, сьогодні, завтра" (стр.27) Кл.слова: модернізація шкільної освіти,зміст навчальних програм,міжпредметні зв'язки
Вивчення зарубіжної літератури як засіб плекання українства (стр.28-29) Кл.слова: круглий стіл, Київ, 2016 р.,літературна освіта,Ковбасенко Юрій, про виступ
Моторна З. Радійте життю. За романом Елеанор Портер "Полліанна". / З. Моторна (стр.30-32) Кл.слова: план-конспект уроку,Портер Елеанор, Полліанна, про твір,аналіз твору
Чайковська Н. Сильний людський характер в екстремальній ситуації. Анонімність головного героя оповідання Джека Лондона "Жага до життя" та її зв’язок з ідеєю твору/ Н. Чайковська (стр.33-40) Кл.слова: план-конспект уроку,Лондон Джек, Жага до життя, про твір,аналіз твору
Луганська Т. Дружба й кохання у творі Олександра Гріна "Пурпурові вітрила". Цикл уроків/ Т. Луганська (стр.41-54) Кл.слова: план-конспект уроків,Грін Олександр, Пурпурові вітрила, про твір,колористика
Луганська Т. Життєвий і творчий шлях Олександра Степановича Гріна. Олександр Грін і Україна. Повість-казка "Пурпурові вітрила"/ Т. Луганська (стр.41-43) Кл.слова: план-конспект уроку,Грін Олександр, про нього,Грін Олександр, Пурпурові вітрила, про твір
Луганська Т. Ассоль і Грей. Духовний світ героїв повісті Олександра Гріна "Пурпурові вітрила"/ Т. Луганська (стр.44-45) Кл.слова: план-конспект уроку,образ Ассоль,образ Грея
Луганська Т. Олександр Грін "Пурпурові вітрила". Шлях до щастя головних героїв. Символіка твору. Роль кольору в розкритті глибини внутрішнього світу Ассоль і Грея/ Т. Луганська (стр.46-54) Кл.слова: план-конспект уроку,Грін Олександр, Пурпурові вітрила, про твір,кольористика
Варга Н. Роман "Анна Кареніна" - художнє втілення "думки сімейної"/ Н. Варга (стр.55-64) Кл.слова: план-конспект уроку,Толстой Л., Анна Кареніна, про твір,сімейні стосунки
Шекспір - великий поет і драматург доби Відродження/ Н. Барарєва (стр.65-72) Кл.слова: план-конспект уроків,Шекспір Вільям, про нього,аналіз творів
Барарєва Н. В. Шекспір - великий поет і драматург доби Відродження. Розкриття особливостей ренесансного сприйняття кохання в сонетах/ Н. Барарєва (стр.65-69) Кл.слова: план-конспект уроку,Шекспір Вільям, про творчість,ренесансне сприйняття кохання
Ткаченко О. Усепереможний голос любові/ О. Ткаченко (стр.70-72) Кл.слова: план-конспект уроку,Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір,ренесансне сприйняття кохання
Цікаві статті :
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв -2016р.,N 4
Цікаві статті :
Бялек Е. Д. Psychosynthesis as a way to planetary consciousness/ Е. Д. Бялек (стр.3-6) Кл.слова: психосинтез,планетарна свідомість,людина
Білецька О. О. Culture and communication/ О. О. Білецька (стр.7-10) Кл.слова: культура,мова,комунікація
Божко Л. Д. Віртуальна культура в епоху постмодерну: туристські практики/ Л. Д. Божко (стр.11-15) Кл.слова: віртуальна культура,постмодернізм,посттурист
Вєдєнєєв Д. В. "German world" or the original culture: swiss-german cultural relations in 1930-1940 / Д. В. Вєдєнєєв, В. Ю. Печиборщ (стр.16-19) Кл.слова: Швейцарська Конфедерація,Німеччина,культурні об'єднання
Владиковська Л. М. Intercultural dialogue and Belarus: crisis or chance?/ Л. М. Владиковська, С. Франс (стр.20-23) Кл.слова: міжкультурний діалог,європейська культурна політика,Білорусь
Денисюк Ж. 3. Post folklore as a phenomenon of modern communication practices/ Ж. 3. Денисюк (стр.24-27) Кл.слова: комунікація,засоби масової комунікації,комунікативні практики
Динікова Л. Ш. The Formation of the Crimean Tatar Periodicals/ Л. Ш. Динікова (стр.28-30) Кл.слова: кримськотатарські видання,культура нації
Дояр Л. В. Cultural content of humanitarian education in Ukraine: the problem of the source base/ Л. В. Дояр (стр.31-33) Кл.слова: гуманітарна освіта,культурологічна домінанта,наративні джерела
Савченко A. А. Sociocultural space: looking into the future/ A. А. Савченко (стр.34-37) Кл.слова: соціокультурний простір,людина,суспільство
Стояцька Г. М. Public protest as a symbolic act: philosophical and cultural analysis / Г. М. Стояцька (стр.38-41) Кл.слова: символи,гібрид,самоідентичність
Татіївська І. П. Україна - США: питання повернення та реституції культурних цінностей / І. П. Татіївська (стр.42-46) Кл.слова: культурні цінності,реституція,повернення
Балабушка В. А. Культ святих у традиціях храмового будівництва середньовічного Чернігова / В. А. Балабушка (стр.47-52) Кл.слова: культ святих,ікони,національні традиції
Слободянюк М. В. Національно-патріотичні мотиви у символіці Сухопутних військ Збройних Сил України / М. В. Слободянюк (стр.52-56) Кл.слова: нарукавна емблема,військова символіка,Збройні Сили України
Бермес І. Л. Рефлексії про сутність поняття "хор" у просторі культури / І. Л. Бермес (стр.57-61) Кл.слова: хор,сонце,коло
Єсипенко P. М. Втілення національного характеру в творах національної драматургії на українській сцені: 60-80-ті роки XX століття/ P. М. Єсипенко (стр.62-65) Кл.слова: український театр,інонаціональна драматургія,сценічне відтворення національногохарактеру
Шульгіна В. Д. Дні і роки життя М. В. Лисенка, зібрані в одне видання/ В. Д. Шульгіна, К. А. Антонова (стр.66-69) Кл.слова: Лисенко Микола, про нього,лисенкознавство
Донченко Н. П. Роль етюдної форми у професійній підготовці фахівця сценічного мистецтва та у творчості артиста естради/ Н. П. Донченко (стр.70-74) Кл.слова: етюд-номер,етюд-вправа,естрада
Герц І. І. Мистецтво Марти Грем у контексті становлення сучасного європейського танцю/ І. І. Герц (стр.75-79) Кл.слова: Грем Марта, про неї,європейський танець,хореографія
Зайченко О. Г. Особливості становлення співробітництва художника з галеристом в умовах форомування вітчизняного арт-ринку/ О. Г. Зайченко (стр.79-85) Кл.слова: арт-галерея,арт-ринок,галерейний простір
Каблова Т. Б. Артур Шопенгауер про паралелі етосу музики та «волі до життя» у всесвіті / Т. Б. Каблова (стр.86-89)
Кравченко А. І. Феномен міжжанрової діалогічності в камерно-інструментальній творчості українських композиторів: кінець XX - початок XXI століття / А. І. Кравченко (стр.90-94) Кл.слова: камерно-інструментальне мистецтво,камерно-інструментальні жанри,жанрова інтерференція
Нечитайло В. С. National ethnic fundamentals of the Ukrainian traditional choreographic art/ В. С. Нечитайло (стр.94-98) Кл.слова: українське народне хореографічне мистецтво,танцювальна культура України,етнічний компонент
П’ятницька-Позднякова І. С. Семіотичне розуміння категорії "знак" у контексті ранньосередньовічного дискурсу/ І. С. П’ятницька-Позднякова (стр.98-105) Кл.слова: семіотика,знак,символ
Рябцева І. М. Композитор М. Г. Іванов як уособлення трагічної місії митців першої хвилі Розстріляного Відродження України / І. М. Рябцева (стр.106-110) Кл.слова: українське музичне просвітництво,Іванов Михайло, про нього,Розстріляне Українське Відродження
Хананаев С. В. Построение авторской семантической канвы в структурной модели хорового произведения / С. В. Хананаев, А. В. Хананаєва (стр.111-114) Кл.слова: семантика,хорова музика,Мартинюк В., про нього
Цугорка О. П. Сакральне мистецтво живопису: вітчизняна наукова рефлексія / О. П. Цугорка (стр.115-119) Кл.слова: сакральне мистецтво живопису,іконопис,мистецтвознавство
Чупріна П. В. Фактори становлення масової моди як відображення уподобань широких верств суспільства споживання в індустрії моди/ П. В. Чупріна (стр.119-123) Кл.слова: індустрія моди,модний образ,масова мода
Ян І. М. Український аматорський театр Наддніпрянщини: кінець XIX - початок XX ст 124/ І. М. Ян (стр.124-128) Кл.слова: українська театральна культура,український аматорський театр,соціокультурні процеси
Степанюк І. В. Volyn folk dancing art and its genre-stylistic features/ І. В. Степанюк (стр.129-132) Кл.слова: хореографічне мистецтво,народний танець,регіональний аспект
Березуцька М. С. Наступність у підготовці ансамблевого бандуриста/ М. С. Березуцька (стр.133-137) Кл.слова: капела бандуристів,ансамблевий бандурист,безперервна музична освіта
Назаркевич Є. П. Стереозображення у дизайні прикладної друкованої графіки малих форм на теренах СРСР: 70-90-і роки XX століття/ Є. П. Назаркевич (стр.137-141) Кл.слова: стереозображення,стереофотографія,стереофотограф
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Всесвітня література в школах України -2017р.,N 6
Цікаві статті :
Токмань Г. Л. Предмети "Українська література" та "Зарубіжна література" як найважливіші чинники шкільного виховання/ Г. Л. Токмань (стр.2-7) Кл.слова: гуманітарна освіта,виховний потенціал,шкільне виховання
Пильник В. Чи знаєте ви українську ніч?/ В. Пильник (стр.8-11) Кл.слова: зарубіжна література, 5 клас,план-конспект уроку,Гоголь Микола, Майська ніч, або Утоплена, про твір
Курило Т. Приречений на безсмертя поет/ Т. Курило (стр.12-15) Кл.слова: зарубіжна література, 11 клас,план-конспект уроку,Висоцький Володимир, про нього
Мурзо Т. У "вікна юності" гляньте: за ними - розкішний сад! / Т. Мурзо (стр.16-19) Кл.слова: методика,пошук,досвід
Конончук Н. Використання ейдос-конспектів на уроках літератури/ Н Конончук (стр.20-22) Кл.слова: ейдос-конспекти,урок літератури,методика
Ходацька О. Черешнева симфонія саду/ О. Ходацька (стр.22) Кл.слова: проза,есе,текст
Лозбина А. У пошуках скарбів/ А. Лозбина (стр.23-25) Кл.слова: план-конспект уроку,Стівенсон Роберт Льюїс, Острів скарбів, про твір
Петричко І. Розправити зігнуті крила/ І. Петричко (стр.26-30) Кл.слова: план-конспект уроку,Бах Річард, Чайка Джонатан Лівінгстон, про твір,алегоричні образи
Єрошенко Р. Право на кохання/ Р. Єрошенко (стр.31-37) Кл.слова: план-конспект уроку,Купрін Олександр, Гранатовий браслет, про твір,Барбюс Анрі, Ніжність, про твір
Небеленчук І. Елементи компаративного аналізу в шкільному вивченніяк засіб формування навчально-дослідницьких умінь школярів/ І. Небеленчук (стр.38-43) Кл.слова: компаративний аналіз,перекладні твори,порівняння образів
Козієва В. Розвиток духовно-моральних якостей учнів за допомогою знаково-символічної діяльності на уроках зарубіжної літератури/ В. Козієва (стр.44-46) Кл.слова: Акутаґава Рюноске, "Павутинка", про твір,духовність,духовний розвиток
Кушлаба М. Гуманістично-духовний аспект: саме його бракує у сфері сучасної системи освіти / М. Кушлаба (стр.47-54) Кл.слова: духовність,гуманістично-духовний аспект,освіта
Черевченко О. Стильові домінанти роману Стівена Кінга "Зелена миля"/ О. Черевченко (стр.55-) Кл.слова: Кінг Стівен, Зелена миля, про твір,реалістичне тло,детективний сюжет
Шейман Ю. Урок одного фрукта, или Диалог с мудростью/ Ю. Шейман (стр.63-64) Кл.слова: зарубіжна література, 11 клас,план-конспект уроку,публічний виступ
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)