Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Грінченкознавство (2)Рідкісні та цінні видання (3)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=гімназії<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 88
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
Шифр: І099761/2021/1
   Журнал

Іноземні мови в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ МОН України. - Київ : Педагогічна преса, 2002 - . - Виходит раз на два місяця
2021р. N 1
Зміст:
Редько, Валерій. Функції сучасного вчителя іноземної мови в умовах компетентнісно орієнтованого навчання: дидактичні та методичні аспекти проблеми / В. Редько, В. Буренко. - С.2-5. - Бібліогр. в кінці ст.
Полонська, Тамара. Формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності в аудіюванні на уроках іноземної мови в 5-6 коасах гімназії / Т. Полонська. - С.6-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Горошкін, Ігор. Формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності учнів 5-6 класів закладів загальної середньої освіти: окремі методичні аспекти / І. Горошкін. - С.9-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Пасічник, О. Педагогічне авторство та критерії добору об’єктів соціокультурної дійсності для забезпечення навчального процесу в 5-6 класах гімназій: авторська інтерпретація проблеми / О. Пасічник. - С.12-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Яковчук, Михайло. Використання мовленнєвих ситуацій у процесі компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів 5 класів гімназій: методичний аспект проблеми / М. Яковчук. - С.16-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Осадченко, Т. Свобода вибору отримання знань здобувачів освіти / Т. Осадченко. - С.46-47
Демчук, Л. Шкільні служби порозуміння: відновні практики для створення мирного середовища в школі / Л. Демчук. - С.48-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Пискун, Ю. Основні підходи до формування мовної особистості на уроках іноземної мови / Ю. Пискун. - С.49-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Лучкевич-Мініна, І. Залучення учнів до діалогу культур: огляд педагогічних технологій / І. Лучкевич-Мініна. - С.50-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
37.013.3:37.014.25(082)
І 74


   
    Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи : матеріали Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2015 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Гуманітарний інститут. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - 259 с. - 81.94 грн.
    Зміст:
Котенко, О. В. Сучасні тенденції розвитку системи іншомовної освіти педагога в Україні / О. В. Котенко. - С .3-11
Василевська, С. В. Соціокультурна компетентність як важлива складова іншомовної комунікативної компетентності у навчанні іноземної мови студентів / С. В. Василевська. - С .11-16
Кл.слова: соціокультурна компетентність, іншомовна комунікативна компетентність, міжкультурне спілкування
Волкова, Л. В. Основні принципи реалізації комунікативного підходу у процесі вивчення іноземної мови / Л. В. Волкова. - С .17-23
Кл.слова: іншомовна комунікативна компетенція, професійна підготовка, вивчення іноземної мови
Гончарова, О. М. Реалізація засад тематичного підходу до навчання іноземних мов молодших школярів / О. М. Гончарова. - С .23-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тематичний підхід, інтеграція, іноземна мова
Гордєєва, А. Й. Метод повної фізичної реакції як один з ефективних методів формування іншомовної компетентності молодших школярів / А. Й. Гордєєва. - С .28-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: молодші школярі, англомовна компетентність, метод повної фізичної реакції
Груша, А. М. Диференціація та індивідуалізація навчання англійської мови учнів гімназії: проблеми і шляхи вирішення / А. М. Груша. - С .33-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: індивідуалізація, диференціація, стратегія
Жабська, О. П. Автентичні тексти як засіб навчання читанню іноземною мовою учнів початкової школи / О. П. Жабська. - С .39-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: читання, автентичні тексти, методи роботи над текстом
Котченко, Т. Є. Письмо як невід’ємна складова формування комунікативних навичок студентів при вивчені німецької мови / Т. Є. Котченко. - С .44-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: письмові навички, мовленнєва діяльність, графічні засоби
Кривич, М. Л. Диверсифікація змісту іншомовної освіти / М. Л. Кривич, С. В. Загорулько, О. В. Гладик. - С .51-59
Кл.слова: диверсифікація освіти, іншомовна освіта, іншомовна підготовка
Лавриненко, Н. М. Освітній потенціал мас-медіа на уроках англійської мови у початковій школі / Н. М. Лавриненко. - С .59-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: учні початкової школи, навчання англійської мови, сучасні технології
Маслова, Т. Б. Прагматична складова іншомовної компетентності / Т. Б. Маслова. - С .66-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна компетентність, мовленнєва діяльність, іноземна мова
Покорська, О. П. Білінгвальне навчання як ефективна модель вивчення іноземної мови молодшими школярами / О. П. Покорська, І. В. Бесараб. - С .72-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: білінгвальне навчання, вивчення іноземної мови, молодші школярі
Пономаренко, Н. М. Розвиток фонетичних навичок учнів початкової школи на уроках англійської мови / Н. М. Пономаренко. - С .79-85. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фонетичні навички, початкова школа, англійська мова
Рогальська-Яблонська, І. П. Компетентнісний підхід як методологічний принцип професійної діяльності педагога / І. П. Рогальська-Яблонська. - С .86-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентнісний підхід, компетентність, професійна діяльність
Тітова, О. В. Специфіка застосування диференційованих завдань у навчанні аудіювання молодших школярів на уроках англійської мови / О. В. Тітова. - С .93-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: диференціація, диференційовані завдання, аудіювання
Knyshevytska, L. V. Teaching English with Games and Simulations / L. V. Knyshevytska. - С .99-103
Кл.слова: мовні навички, цілісний підхід, симуляція
Sinelnyk, I. P. Prospective Primary School Teachers’ Education for Communicative Tolerance / I. P. Sinelnyk. - С .104-109. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іноземна мова, толерантність, іншомовна комунікативна компетентність
Івашньова, С. В. Розвиток іншомовної професійної компетентності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти / С. В. Івашньова. - С .110-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна компетентність, іншомовна компетентність, підвищення кваліфікації
Искакова, А. Т. Психологические особенности формирования иноязычной коммуникативной компетентности студентов как условие успешности их профессионального самопроектирования / А. Т. Искакова, О. Н. Гринева. - С .116-120. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іншомовна комунікативна компетентність, студент, особистість
Квятковська, Ю. А. Психолого-педагогічні засади формування іншомовної освіти сучасного вчителя зарубіжної літератури / Ю. А. Квятковська. - С .121-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психолого-педагогічні засади, іншомовна освіта, сучасний вчитель
Костенко, В. Г. Напрямки подолання комунікативних перешкод при підготовці фахівців до англомовного викладання медико-біологічних дисциплін / В. Г. Костенко, І. М. Сологор, І . В. Знаменська. - С .126-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: англомовне викладання, медико-біологічні дисципліни, комунікативні перешкоди
Кошарна, Н. В. Формування іншомовної компетентності майбутніх учителів початкової школи в змісті дисципліни "Наукова англійська мова" / Н. В. Кошарна. - С .134-138. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іншомовна компетентність, мовна освіта, магістр початкової освіти
Лагутіна, А. К. Scoring Rubrics як ефективний інструмент професійної підготовки фахівця іноземної філології / А. К. Лагутіна. - С .139-143. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рейтинг успішності, критерії оцінювання, альтернативне оцінювання
Петрик, Лада Вікторівна. Класифікація медіазасобів у науково-педагогічній літературі / Л. В. Петрик. - С .143-150. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіазасоби, початкова школа, засіб навчання
Руднік, Юлія Вікторівна. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов / Ю. В. Руднік. - С .150-158. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зміст професійної підготовки, майбутній вчитель початкової школи, іноземні мови
Соломаха, Анжеліка Вікторівна. Комп’ютерна лінгводидактика та іншомовна освіта педагога: досвід та перспективи / А. В. Соломаха. - С .158-163. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгводидактика, іноземна мова, інформаційно-коммунікативні технології
Агафонова, Л. И. К вопросу об управлении качеством иноязычной подготовки педагогов в России / Л. И. Агафонова. - С .164-171. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іншомовна компетентність, іншомовна підготовка педагогів, управління якістю освіти
Бельмаз, Я. М. До питання професійного розвитку вчителів іноземної мови у США / Я. М. Бельмаз. - С .172-177. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний розвиток, навчання, вчитель іноземної мови
Велиева, Малахит Акпер кызы. Двуязычие в современном азербайджанском мультикультурном обществе / М. А. Велиева. - С .177-181. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: двомовність, мультикультурне суспільство, глобалізація
Лабунець, Ю. О. Міжнародний досвід виховання моральної особистості у творчості Дж. P. Р. Толкіна в контексті імплементування в іншомовну освіту / Ю. О. Лабунець. - С .181-189. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Толкін Дж. Р. Р., про нього, іншомовна освіта, виховання моральної особистостості
Лебедева, Л. А. Особенности профессиональной подготовки будущего педагога начального образования к работе в условиях полиязыковой и поликультурной среды Республики Казахстан / Л. А. Лебедева. - С .189-194. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: багатомовність, Республіка Казахстан, триєдність мов
Лобода, Ольга Володимирівна. Досвід іншомовної дошкільної освіти у Румунії / О. В. Лобода. - С .195-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта в Румунії, іншомовна дошкільна освіта, іноземні мови
Молодиченко, В. В. Міжнародний досвід упровадження сучасних освітніх технологій у навчальний процес ВНЗ з іншомовної підготовки педагогів у контексті побудови атрактивних педагогічних відносин / В. В. Молодиченко, Н. А. Молодиченко. - С .208-218. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальний процес у ВНЗ, упровадження освітніх технологій, іншомовна підготовка педагогів
Плужник, І. В. Організація навчання англійської мови в Японії / І. В. Плужник. - С .219-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчання в Японії, освіта в Японії, навчання англійської мови в Японії
Ситник, О. І. Основні підходи до вивчення тенденцій в освіті / О. І. Ситник. - С .226-234. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тенденція, освіта дорослих, тенденційність
Талалай, Ю. О. Вивчення другої іноземної мови учнями старших класів у Чеській Республіїді в умовах мультилінгвізму / Ю. О. Талалай. - С .234-242. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта в Чеській Республіці, друга іноземна мова, мультилінгвізм
Шараєва, М. Л. Стажування викладача в іноземному університеті як вимога часу / М. Л. Шараєва. - С .243-249. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іноземний університет, інтернаціоналізація освіти, стажування викладача
Головатенко, Т. Ю. Варіативні моделі підготовки вчителів до навчання іноземних мов дітей молодшого шкільного віку в Німеччині / Т. Ю. Головатенко. - С .250-257. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта в Німеччині, навчання іноземних мов, молодші школярі
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--вища освіта--матеріали конференції--Збірники

   Методика навчання іноземних мов


Кл.слова (ненормовані):
професійний розвиток -- євроінтеграція -- сучасний вчитель -- комунікативна толерантність -- метод геймізації -- освіта
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.
37.07:373]:005.745(082)
П 78


    Авраменко, Ірина Альвінівна.
    Реалізація концепції посткомп’ютерної освіти в освітньому просторі гімназії / І. А. Авраменко, В. Я. Шуть // Проблеми та перспективи управління сучасною столичною школою : збірник наукових статей за матеріалами регіональних науково-практичних конференцій 2014-2015 рр. / Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - С. 270-274. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
інноваційний проект -- інформаційно-комунікаційна компетентність -- інформаційно-комунікаційні технології -- посткомп’ютерна освіта -- єдиний інформаційний простір -- інформаційно-ресурсний центр -- хмарні технології -- електронна педагогічна продукція
Дод.точки доступу:
Шуть, Валентина Яківна \ред.\
Шуть, Валентина Яківна
Київський університет імені Бориса Грінченка


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (21.09.2015р. Інв.30758 - 80.84 грн.) (вільний)
ГП ЧЗ (21.09.2015р. Інв.30759 - 80.84 грн.) (вільний)
Ф1 (21.09.2015р. Інв.30760 - 80.84 грн.) (вільний)
Ф2 (21.09.2015р. Інв.30761 - 80.84 грн.) (вільний)
Ф3 (21.09.2015р. Інв.30762 - 80.84 грн.) (вільний)
ГП ЧЗ (22.02.2016р. Інв.32874 - 90.00 грн.) (вільний)


Знайти схожі

4.
373.3.016:811.161.2(072)
Б 91


    Бурак, Галина.
    Слово-диво : вправи, завдання, диктанти з української мови [Текст] : методичний посібник для 5 класу загальноосвітньої школи та 1 класу гімназії / Г. Ф. Бурак. - Київ : Культурологічне МП Боривітер, 1994. - 95 с. - ISBN 5-7707-0317-2 : 1.50 грн., 1.65 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Українська мова--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
мова - скарб народу -- синтаксис -- пунктація -- лексикологія -- фонетика -- графіка -- орфоепія -- будова слова -- орфографія -- словотвір

Примірників всього: 5
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

5.


    Бурма, Ірина.
    Підвищення методичного та професійного рівня педагогічних працівників. Витяг з річного плану роботи гімназії [Текст] / І. Бурма, О. Матвієнко // Школа. - Київ : Шкільний світ, 2013. - № 5. - С. 15-19

Дод.точки доступу:
Матвієнко, Ольга

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

6.


    Важова, Ольга.
    Бажаєте змін – змінюйтеся самі : презентація досвіду роботи педагогів Вінницької загальноосвітньої школи-гімназії № 6 / О. Важова // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 7(613). - С. 38–39. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Гімназії--педагогічний колектив--Вінниця

Кл.слова (ненормовані):
гімназія -- педагогічний колектив -- робота педагогів -- професійний розвиток вчителя -- розвиток школи

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.


    Вареха, А. Г.
    Інноваційна діяльність гімназії в контексті роботи з обдарованими учнями / А. Г. Вареха // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 28/30(652-654). - С. 16–23. - Бібліогр.: 4 назви.

Рубрики: Обдаровані учні--Інноваціійна діяльність--Гімназія

Кл.слова (ненормовані):
обдаровані учні -- інноваційнва діяльність -- творчий розвиток -- ІКТ-компетентність -- психолого-педагогічний супровід -- розвиток особистості -- гімназії

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

8.
Шифр: В730231/2017/2
   Журнал

Вища школа [Текст] : науково-практичне видання/ МОН України. - Київ : Знання, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2017р. № 2
Зміст:
Прес-служба МОН України інформує. - С.3-6
Зіньковський, Юрій. Імператив стандартизації в освіті / Ю. Зіньковський, Б. Уваров. - С.7-16
Кл.слова: система вищої освіти, інтернаціоналізація, європеїзація
Півняк, Геннадій. Формування державного замовлення на підготовку фахівців інженерних та фізико-математичних спеціальностей / Г. Півняк, О. Азюковський, М. Трегуб. - С.17-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: економічний потенціал, інноваційний розвиток, співпраця з бізнесом
Дебич, Марія. Перспективи розвитку інтернаціоналізації вищої освіти: європейський вимір для України / М. Дебич. - С.33-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтернаціоналізація, цифрове навчання, глобалізація
Ляшенко, Лариса. Нова спроба пояснення появи та еволюції протоіндоєвропейської мови на основі новоісторії України / Л. Ляшенко. - С.43-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: нооісторія, анатолійська гіпотеза, високі технології
Курмишева, Ніна. Кар'єра педагога: професійне зростання чи становлення фахівця? / Н. Курмишева. - С.53-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: кар’єра педагога, професіоналізм, рух персоналу
Ляшенко, Ганна. Інтелектуальний капітал: його зміст і роль в економічному розвитку підприємства / Г. Ляшенко. - С.61-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтелектуальний капітал, структурний капітал, техноструктура
Якимець, Наталія. Ефективність лекційної діяльності викладача фундаментальних дисциплін у медичному коледжі / Н. Якимець. - С.69-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: адаптація пізнавального процесу, передумови ефективної дидактичної роботи
Дударенко, Людмила. Візуальна екологія як наслідок збільшення екологічних проблем людства / Л. Дударенко. - С.76-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: візуальна екологія, зорова система людини, вплив на освіту
Корсак, Юрій. Причини вразливості молоді в сучасній консцієнтальній війні / Ю. Корсак. - С.86-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: телебачення, інтернет, етологія
Орищенко, Ірина. Педагогічна спадщина Віталія Шульгіна за матеріалами фонду ДНПБ України імені В. О. Сухомлинського / І. Орищенко. - С.94-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: підручники, гімназії, освіта
Гогунський, Віктор. Scopus: публікації науковців України / В. Гогунський, А. Білощицький. - С.104-106
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Гедьо, А.
    Розвиток освіти в Києві на сторінках газет "Нова Рада" й "Киевлянин" доби Центральної Ради [Текст] / А. Гедьо, В. Шабранська // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2022. - № 1. - С. 79-89, DOI 10.28925/2524-0757.2022.110. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- Центральна Рада -- періодична преса -- «Нова Рада» -- «Киевлянин» -- реклама -- гімназії -- університети -- студенти
Анотація: Статтю присвячено вивченню розвитку освітнього процесу в місті доби Центральної Ради у щоденних київських виданнях «Нова Рада» й «Киевлянин». Різні за проблематикою матеріалів, методами подачі інформації, стилем написання та ідеологічним спрямуванням, ці газети по-різному висвітлювали актуальні питання розвитку освіти в місті. За допомогою газетних публікацій розкрито зміни, які відбулися в київській освіті, з’ясовано чинники, що впливали на її демократизацію та українізацію, визначено виклики, з якими стикнулися учасники освітнього процесу протягом 1917 — початку 1918 рр. Доведено можливість реконструкції за допомогою матеріалів періодичної преси щоденності київських студентів, школярів і педагогів. Крізь призму повсякдення досліджується вплив революційних зрушень на київське освітнє середовище й оцінюються їхні наслідки для функціонування навчальних закладів. На основі аналізу рекламних оголошень визначаються умови вступу до вищих і середніх навчальних закладів, специфіка навчання, соціальний і гендерний складники потенційних абітурієнтів, запровадження змішаного навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Шабранська, В.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

10.
373.3.014.544.3(477)
Г 85


    Гриценко, О.
    Інформаційно-методичне забезпечення реалізації Держстандарту початкової освіти на основі роботи творчої групи / Ольга Гриценко, Тетяна Юрченко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 3. - С. 1–5. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Державний стандарт--реалізація--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
державні стандарти -- реалізація Держстандарту -- фахова діяльність вчителя -- індивідуальний підхід -- вчителі початкових класів -- творча група -- оцінювання особистісних досягнень -- розвиток обдарованих учнів -- науково-методичні заходи -- діяльнісний метод -- Нова українська школа -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про реалізацію Державного освітнього стандарту початкової школи на основі роботи творчої групи вчителів початкових класів Запорізької гімназії № 45.
Дод.точки доступу:
Юрченко, Т.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)