Пошуковий запит: (<.>K=демонстрація<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Богосвятська А.І. Інтерактивний підхід до вивчення літератури як пробудження пізнавальної діяльності учнів/А. І. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України. -Київ:Антросвіт, 2013,N № 12.-С.33-37
|
>2.
| Crossroads of European histories. - 2006
|
>3.
| Інформаційні технології – 2016/Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2016
|
>4.
| Хопкинс Т. Умение продавать для "чайников"/Т. Хопкинс ; пер. с англ. Н. М. Макарова. - 1997
|
>5.
| Вахтель А. Щодо феноменології природничої науки/А. Вахтель // Філософська думка, 2017,N № 5.-С.62-75
|
>6.
| Кириленко В. Корекційна робота психолога та соціального педагога / соціального працівника з профілактики й подолання агресивної поведінки молодших школярів /Валентина Кириленко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 1.-С.54–56.
|
>7.
| Самбор М. Конституційні форми здійснення права на мирні зібрання: збори, мітинги, походи, демонстрації/М. Самбор // Право України. -Київ:Право України, 2019,N № 8.-С.255-267
|
>8.
| Михайлова Т. С. Демонстративна символізація національної ідентичності в дизайні олімпійського парадного костюма/Т. С. Михайлова, О. М. Шандренко // Культура і сучасність. -Київ:Міленіум, 2021,N № 2.-С.140-145
|
>9.
| Мокрієв М. В. Інтеграція навчально-наукових підсистем в єдине інформаційно-освітнє середовище/М. В. Мокрієв // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 8.-С.60-71
|
>10.
| Дущенко О. Навчальний курс "Програмування інтернет-орієнтованих додатків": особливості викладання/О. Дущенко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 9.-С.15-25
|
|
|