Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=демонстрація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Богосвятська А.І.
Назва : Інтерактивний підхід до вивчення літератури як пробудження пізнавальної діяльності учнів
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України: науково-методичний журнал. - Київ: Антросвіт, 2013. - № 12. - С. 33-37 (Шифр З659149/2013/11/12)
ДРНТІ : 17.01
Предметні рубрики: Літературознавство --Україна
Педагогіка-- дидактика-- урок
Вікова психологія
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 94(4)"04/..."/C90
Назва : Crossroads of European histories : Multiple outlooks on five key moments in the history of Europe
Вихідні дані : Belgium: Council of Europe Publishing, 2006
Кільк.характеристики :385 с
ISBN, Ціна 978-92-871-6077-5:
ДРНТІ : 03.29
УДК : 94(4)"04/..."
Предметні рубрики: Історія --Європа
Примірники :(1)
Вільні : (1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004(082)/І-74
Назва : Інформаційні технології – 2016 : збірник тез ІІІ Української конференції молодих науковців, 19 травня 2016 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016
Кільк.характеристики :231 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Ціна : 41.78 грн.
ДРНТІ : 00.11
УДК : 004(082) + 378
Предметні рубрики: Освіта-- Наука-- Інформаційні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): системи управління--вебінар--інфографіка--планшет--смартфон
Зміст : Evernote for self-organization of student's educational process/ A. Alokhina. Chatroulette як засіб вивчення італійської мови / Г. М. Альохіна [и др.]. Memrise як сервіс для вивчення італійської мови/ Г. М. Альохіна [и др.]. Cервіси створення інтерактивних завдань у іноземних мовах (демонстрація сервісу на прикладі learningapps)/ О. Беген. Групові завдання в дистанційному математичному курсі/ О. А. Білоус. Використання вебінарів та їх роль у навчальному процесі/ Д. М. Бодненко. Використання он-лайн-сервісу МindМup в освітній діяльності/ Д. М. Бодненко [и др.]. Використання відеохостингу YouTube у навчальній діяльності/ Д. М. Бодненко [и др.]. Використання хмарних сервісів у освітньому процесі: Google Keep/ Д. М. Бодненко [и др.]. Використання хмарних сервісів у освітньому процесі: Google Forms/ Д. М. Бодненко [и др.]. Нові інформаційні технології навчання/ Б. В. Боровська. Використання Google Docs в освітньому процесі / Є. Волкова, П. Добридень, В. Колісник. Сервіси для проведення он-лайн-тестування в іноземних мовах/ С. Волчанська. Організація проектної діяльності засобами комплекту Flowcode Buggy/ М. А. Гладун. Застосування планшетів та смартфонів у освітньому процесі/ О. М. Глушак. Використання інфографіки на уроках англійської мови як умова розвитку інтуїтивного мислення учнів/ І. І. Голуб. Використання інфографіки для візуалізації навчального матеріалу/ В. Гончар. Хмарний сервіс Youtube в навчальному процесі/ О. Гуденко, М. Сарксян, О. Пантелейчук ; Білоцерковець Л., Боднюк Н. Сайти віртуальних екскурсій по музеях світу/ І. О. Демчук. Електронний аналог друкованого видання: вимоги до проектування / С. С. Добрянський. Використання інформаційних технологій для вивчення іноземних мов (на основі он-лайн-сервісів Lingualeo, Duolingo, Puzzle English)/ B. C. Догадіна, Д. М. Бодненко. Масові відкриті навчальні курси у сфері он-лайн-навчання/ В. М. Жукова. Застосування карт знань у процесі вивчення іноземних мов/ О. Жукова. Використання відкритих електронних систем у медичних закладах освіти/ К. О. Журавська. Технологічні аспекти розробки і впровадження дистанційного курсу в професійному становленні майбутніх учителів математики/ О. А. Ковальчук. Застосування сервісів для створення інфографіки в навчальному процесі/ В. Кондрушина. Педагогічні принципи змішаного навчання/ О. В. Коротун. Візуалізація навчального матеріалу засобами Web 2.0/ Г. А. Кучаковська. Google Play маркет у навчальній та професійній діяльності/ С. Ларкіна, О. Мітропольська, І. Ліщова ; Корчемна І., Крутоус І., Радченко А. . Використання програми Google Earth для 3D-моделювання із застосуванням геоінформаційних систем та хмарних технологій/ Ю. Мазур, О. Олійниченко. Використання компаса 3D у навчанні вчителів технологій/ С. В. Онищенко. Використання геосервісів у освітній діяльності/ М. В. Остапенко. Використання електронних соціальних мереж для інформаційного супроводу неформальної освіти дорослих / І. С. Пічугіна. Інтерактивний додаток Web 2.0 для створення інтерактивних вправ/ М. А. Сабліна. Динамічні презентації у вивченні іноземних мов/ А. Д. Слюсарчук. Проектна діяльність як засіб підвищення мотивації та якості навчання студентів (на прикладі виготовлення корпусу настільного годинника)/ С. М. Співак, А. М. Леснікова. Демонстраційний матеріал з інформатики для молодшої школи з використанням моделюючого середовища Scratch/ B. C. Степанюк. Створення інтерактивних тестових завдань для контролю і самоконтролю навчальної діяльності студентів ВНЗ засобами програми Hot Potatoes/ І. С. Степура, М. А. Сабліна. Застосування новітніх інформаційних технологій в набчальному процесі вищих навчальних закладів/ І. В. Шептицька. Сайти віртуальних екскурсій по музеях світу (демонстрація сайту на прикладі Іncognita)/ Я. О. Яринка. Деякі аспекти підготовки вчителів і соціальних педагогів до попередження агресивної поведінки учнів початкових класів засобами ІКТ/ Н. В. Яськова. Ви користання електрон них систем організації конференцій у підготовці кадрів інформатизації освіти/ А. В. Яцишин. Музична самоосвіта дорослих у сучасному інформаційному суспільстві/ А. В. Яцишин, О. М. Коваленко. Система управління проектами планфікс/ В. Ю. Антонова. Можливість використання баз даних часових рядів (TSDB) у системах моніторингу стану атмосферного повітря/ В. О. Артемчук. Юридичні портали та їх актуальність у XXI столітті. Сервіс он-лайн-програма юридичного порталу ЛІГА: ЗАКОН/ О. Бойкова. Інформаційна технологія підтримки прийняття рішень з управління ресурсами Іт-стартапу/ К. О. Водолазкіна. Система управління проектами Birdview Projects/ В. В. Гурбан. Застосування інформаційної системи ProjectMate в управлінні/ І. М. Данилюк. Аналіз системи управління TrackStudio Enterprise/ С. Ю. Коваль. Електронне урядування як інструмент управління праці та соціального захисту населення/ М. Г. Кордецька. Програмний пакет Onepoint Project в управлінні проектами/ О. А. Кравченко. Система управління підприємством Oracle E-business Suite/ Ю. Масловська. Використання соціальних мереж для залучення потенційних вступників до ВНЗ/ С. Москаленко. Огляд програмного забезпечення для управління задачами в соціальній сфері/ Б. Г. Назарчук. Використання інструментів Інтернет-мережі з метою проектування та аналізу соціального бізнесу/ Н. С. Редько. Використання соціальних мереж редакціями наукових журналів України / І. С. Степура. Застосування інформаційної системи Jira в управлінні/ Т. С. Тафінцева. Генерація автостереограм та їх подальше застосування у зорових тренажерах/ В. Х. Tpiпaтxi. Використання ІКТ у комунікаціях громадських організацій/ А. С. Хоменко. Використання інформаційних технологій в державному регулюванні інноваційної рекламної діяльності 150/ В. О. Шведун. Оцінка можливості контролю теплотворної здатності природного газу з використанням методу кондуктометрії/ Х. М. Шинкарук. Система керування віддаленими об'єктами на Android/ В. В. Білоус. Розробка комплексу автоматизованого управління артилерійською батареєю "Artos"/ Т. М. Булана, І. О. Яцуба, О. О. Самойлов. Розробка базових алгоритмів керування механічною кистю руки-маніпулятора/ Д. В. Горбатовський. Система кластерного аналізу даних "Divide еt Impera" / О. В. Горлова, М. Г. Сидорова. Обзор Google Application Engine/ Н. А. Гуртовой. Дослідження ергономічних характеристик цифрових індикаторів/ І. О. Зіньков. Застосування трійкових симетричних функцій у вейвлет-аналізі цифрових сигналів/ А. В. Ізмайлов. Ансамбль алгоритмів у задачах нечіткої кластеризації даних/ М. С. Ісаєв, М. Г. Сидорова. Гибридный алгоритм распознавания речи/ А. И. Кобзарь. Построение современных сенсорных сетей контроля микроклимата помещений/ Д. В. Коваленко, М. Д. Сыч, Д. О. Плешкановський. Nos?l рішення для розробки розподілених веб-додатків/ Н. І. Корнійчук. Засоби захисту web-cepвepa/ В. А. Лайтер. Прототип системи моніторингу та керування для "розумного будинку" з використанням хмарного сервісу Blynk/ А. М. Леснікова. Мультиагентная система управления крупномасштабными сетями передачи данных/ А. И. Матвийцив. Мультиагентная система контроля и диагностики пациентов / Р. Г. Мищенко. Методи підвищення захищеності мереж за рахунок ефективного збільшення функціональної стійкості/ Д. Ю. Парій. Аналіз системи управління проектами Microsoft Project Professional / Л. Д. Радченко. Особливості та перспективи сучасних інновацій у хмарних технологіях/ В. Р. Янчук. Технологии системного анализа задачи организации системных медицинских исследований/ И. Е. Андрущак. Уточнена двовимірна модель росту плівки діоксиду кремнію для кремнієвих підкладок складної конфігурації/ В. М. Бережанський. Використання нейронної мережі Кохонена для розпізнавання символів цифр/ О. М. Білоченко. Агентное моделирование системы заказов и поставок товаров/ В. Э. Зоричев. Імітаційне моделювання як інструмент дослідження складних систем / Є. В. Крисюк. Пакетний метод створення матриць з наперед заданим рангом/ О. Локазюк. Застосування кластерного аналізу в умовах невизначеності/ С. Маковецька. Застосування генетичних алгоритмів для розв'язування задач оптимізації/ С. Маковецька, О. Сєдих. Застосування конструктивного підходу до перетворення форми інформації/ І. С. Мельник, M. Л. Петришин. Математичне моделювання процесу нітридизацїї фосфіду індію/ Я. О. Сичікова.
Примірники : всього : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/Х 78
Автор(и) : Хопкинс, Том
Назва : Умение продавать для "чайников"
Вихідні дані : Киев; Москва: Диалектика, 1997
Кільк.характеристики :256 с
ISBN, Ціна 966-506-050-3: 15.00 грн.
ДРНТІ : 06
УДК : 658.8
Предметні рубрики: Маркетинг-- Реклама
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): демонстрація продукту--рекомендації
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вахтель, Андрій
Назва : Щодо феноменології природничої науки
Місце публікування : Філософська думка: український наук.-теорет. часопис/ НАН України, Інститут філософії. - 2017. - № 5. - С. 62-75. - ISSN 0235-7941 (Шифр Ф008958/2017/5). - ISSN 0235-7941
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ : 02
Предметні рубрики: Філософія-- філософська думка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): феноменологія--натуралізм--математична конструкція--природнича наука--матеріалізм
Анотація: У центрі розгляду цієї статті - спроба Оскара Бекера, учня Едмунда Гусерля і математика, здійснити феноменологічне обгрунтування класичної і некласичної фізики та фізичного застосування геометрії. Метою статті є демонстрація того, як імпліцитні положення фундаментального характеру входять до системи природничонаукового знання і як ці положення піддаються феноменологічному проясненню.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кириленко В.
Назва : Корекційна робота психолога та соціального педагога / соціального працівника з профілактики й подолання агресивної поведінки молодших школярів
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 1. - С. 54–56. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2018/1). - ISSN 0131-5358
Предметні рубрики: Корекційна педагогіка-- подолання агресивної поведінки-- молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): корекційна педагогіка--корекційна робота--соціальні педагоги--агресія--психологія емоцій--дитяча агресивність--корекція агресії--емоційні стани--корекційно-розвиткова робота--молодші школярі
Анотація: Мета статті – демонстрація ефективних і воднораз, простих психологічних та педагогічних методів корекції та первенції агресивної поведінки у молодших школярів.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Самбор, Микола
Назва : Конституційні форми здійснення права на мирні зібрання: збори, мітинги, походи, демонстрації
Місце публікування : Право України: юридичний журнал/ Національна академія правових наук україни, Нац. акад. наук України, Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького, Нац. ун-т "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого. - Київ: Право України, 2019. - № 8. - С. 255-267. - ISSN 1026-9932 (Шифр П706540/2019/8). - ISSN 1026-9932
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): право на мирні зібрання--форма--збори--похід--мітинг--демонстрація
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Михайлова, Тетяна Сергіївна, Шандренко, Ольга Миколаївна
Назва : Демонстративна символізація національної ідентичності в дизайні олімпійського парадного костюма
Місце публікування : Культура і сучасність: альманах/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2021. - № 2. - С. 140-145. - ISSN 2226-0285 (Шифр К484478478/2021/2). - ISSN 2226-0285
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дизайн--костюм--олімпійський парадний костюм--ідентичність--ідентифікація--символізація--демонстрація
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мокрієв М. В.
Назва : Інтеграція навчально-наукових підсистем в єдине інформаційно-освітнє середовище
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 8. - С. 60-71. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.7 (Шифр В505452853/2020/8). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.7
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційно-освітнє середовище--вищий навчальний заклад--інтеграція
Анотація: Створення інформаційно-освітнього середовища вищого навчального закладу це процес впровадження та налаштування значної кількості підсистем його функціонування, куди відносять навчальну, наукову, управлінську та інші. При чому всі ці частини значною мірою інтегровані між собою, повинні передавати в інші підсистеми деякі дані та отримувати від них інші. Незважаючи на велику кількість праць присвячених дослідженням створення інформаційно-освітніх середовищ вищих навчальних закладів, більшість з них стосуються суто педагогічних та організаційних аспектів і зовсім мало розглядають питання практичної реалізації з наведенням реальних прикладів. Мета статті є демонстрація технічних можливостей організації інформаційно-освітнього середовища вищого навчального закладу шляхом інтеграції різних програмних компонентів. При цьому, робиться спеціальний наголос на використанні елементів відкритого програмного забезпечення та інтеграції з популярними хмарними сервісами. Використовуючи методи аналізу попередніх досліджень, порівняння описаних в них підходів та шляхом практичної перевірки було визначено можливий набір програмного забезпечення та технічної реалізації для створення інформаційно-освітнього середовища навчального закладу. В статті розглядається, що таке інформаційно-освітнє середовище, з яких підсистем воно повинно складатися, і як технічно ці підсистеми та їхня взаємна інтеграція можуть бути реалізовані. Визначено, що використовуючи відкриті технології і відкрите програмне забезпечення українські навчальні заклади можуть створити власне інформаційно-освітнє середовище економлячи фінанси на ліцензійних відрахуваннях. Відкрите програмне забезпечення, з якого можна сформувати власне інформаційно-освітнє середовище, в переважній більшості вже має варіанти інтеграції одне з одним на основі таких же відкритих стандартів. Важливо знати і розуміти можливості такої інтеграції. Її використання дозволить створити середовище під власні потреби та організаційні особливості кожного закладу. Можливість поступового підключення необхідних компонентів дозволить легше пройти процес впровадження інформаційно-освітнього середовища та залучення в нього всіх частин та відділів вищого навчального закладу. В статті на прикладах та з посиланнями продемонстровано можливості відкритого програмного забезпечення як складових частин інформаційно-освітнього середовища.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дущенко О.
Назва : Навчальний курс "Програмування інтернет-орієнтованих додатків": особливості викладання
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 9. - С. 15-25. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.2 (Шифр В505452853/2020/9). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.2
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальний курс--програмування інтернет-орієнтованих додатків--викладання курсу--методи навчання--засоби навчання
Анотація: Використання інтернет-орієнтованих додатків постійно зростає, збільшується кількість таких додатків, але постає питання як створити інтернет-орієнтовані додатки. Якраз навчальний курс «Програмування інтернет-орієнтованих додатків» покликаний вирішити цю проблему. У статті описано предмет, мету і результати вивчення навчального курсу «Програмування інтернет-орієнтованих додатків». Подано зміст програми навчального курсу «Програмування інтернет-орієнтованих додатків». Розкрито методичні аспекти викладання навчального курсу «Програмування інтернет-орієнтованих додатків», а саме подано характеристику лекційних занять з описом вивчення понять теми, методів і засобів навчання (словесні методи навчання (пояснення, розповідь, бесіда), наочні методи навчання (демонстрація), методи навчання залежно від типу пізнавальної діяльності (інформаційно-рецептивний, репродуктивний, проблемний, частково-пошуковий (евристичний), пошуковий (дослідний), індуктивний, дедуктивний), метод стимулювання інтересу до навчання і мотивації навчально-пізнавальної діяльності (дискусія); комп’ютер), лабораторних занять з описом завдань для виконання, методів і засобів навчання (словесні методи навчання (пояснення, розповідь, інструктаж), наочні методи навчання (ілюстрація, демонстрація), методи навчання залежно від типу пізнавальної діяльності (репродуктивний), методи контролю і самоконтролю за ефективністю навчальнопізнавальної діяльності: методи усного контролю (індивідуальне опитування, фронтальне опитування), методи самоконтролю (самостійний пошук помилок, самоаналіз); підручник, комп’ютер), самостійної роботи студентів, модульної контрольної роботи. Зазначено, що до більшості лекційних занять розроблено мультимедійні презентації, розташовані у вільному доступі мережі інтернет. Створено дистанційний курс «Програмування інтернеторієнтованих додатків» у рамках реалізації дистанційного навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)