Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=державний стандарт<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-39 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(477)(083.7)/В 55
Назва : Вища освіта в Україні . Т. 1 . -2-ге вид., перероб. і допов.
Вихідні дані : Київ: ФОРУМ, 2008
Кільк.характеристики :797 с
ISBN, Ціна 966-8635-12-4: Б.ц.
ДРНТІ : 14.15
УДК : 378(477)(083.7)
Предметні рубрики: Вища освіта --Україна
Анотація: Збірник чинних нормативно-правових актів вищих органів влади України у сфері освіти
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(477)(083.7)/В 55
Назва : Вища освіта в Україні: нормативно-правове регулювання : Т. 2. . -Вид. друге, переробл. і доповн.
Вихідні дані : Київ: ФОРУМ, 2008
Кільк.характеристики :797 с
Колективи : Міністерство юстиції України, Міністерство освіти і науки України
ISBN, Ціна 966-8635-12-4: Б.ц.
ДРНТІ : 14.15
УДК : 378(477)(083.7)
Предметні рубрики: Вища освіта --Україна
Анотація: Збірник чинних нормативно-правових актів вищих органів влади України у сфері освіти
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Чорна, Наталія
Назва : Формування мистецьких компетентностей учня відповідно до Державного стандарту початкової школи
Місце публікування : Початкова школа. - Київ: Початкова школа, 2013. - № 5 (Шифр П860805/2013/5)
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Початкова школа -2013р.,N 5
Цікаві статті :
Савченко О. Методичний аналіз підручника "Літературне читання" для 2-го класу: зміст, структура, методичні настанови/ О. Савченко (стр.1-5) Кл.слова: 2 клас,літературне читання,підручник
Білик В. Проектна діяльність - основа розвитку творчих здібностей молодших школярів/ В. Білик (стр.6-8) Кл.слова: проектна діяльність,творчи здібності,молодши школярі
Дубовик С. Фонетичні аспекти культури мовленнєвого спілкування молодших школярів/ С. Дубовик (стр.9-12) Кл.слова: культура мовлення,фонетична компететність,культура мовленнєвого спілкування
Бабич О. Збережемо природу Землі разом (Урок з природознавства у 4 класі)/ О. Бабич (стр.12-14) Кл.слова: 4 клас,уроки природознавства
Королюк С. Цікаве природознавство у 2класі (Дидактичний матеріал до уроків)/ С. Королюк (стр.15-19.) Кл.слова: 2 клас,природознавство,дидактичний матеріал
Геврик Г. Майстер-клас з трудового навчання/ Г. Геврик (стр.19-22.) Кл.слова: орігамі,паперопластика,квілінг
Трубко В. "Вгору чарівними сходинками" (Інтелектуальне заняття, присвячене закінченню 1 класу)/ В. Трубко (стр.22-23.) Кл.слова: інтелектуальне заняття
Чорна Н. Формування мистецьких компетентностей учня відповідно до Державного стандарту початкової школи/ Н. Чорна ; 24-25. Кл.слова: компетентностіпроектна діяльність,державний стандарт,початкова школа
Асєєва М. На урок пана Олівця та пані Фарби/ М. Асєєва (стр.26-30.) Кл.слова: образотворче мистецтво,урок мистецтва
Неізвідська Л. Країна здорових дітей/ Л. Неізвідська (стр.30-33.) Кл.слова: школа,здоров’я дітей,здоров’язбережувальні технології
Ясногор М. Використання методу "Шість пар взуття способу дії" Едварда де Бано (для формування компетентнісної поведінки молодшого школяра)/ М. Ясногор (стр.35-39.) Кл.слова: початкова школа,компетентнісна поведінка учня,мислення
Прищепа К. Орєнтоване календарне планування. Читання, письмо, розвиток мовлення, 1 клас/ К. Прищепа (стр.40-47.) Кл.слова: каленлдарне планування,1 клас,розвиток мовлення
Веремійчик І. Орієнтований календарний план з трудого навчання/ І. Веремійчик (стр.47-50) Кл.слова: початкова школа,календарний план,трудове навчання
Мелешко В. Сільська малокомплектна школа як компонент освітнього округу: технології навчання/ В. Мелешко (стр.51-53) Кл.слова: малочисельна школа, початкова школа, якість освіти, педагогічні технології,,технології навчання,сільська школа
Мартиненко С. Діагностування стилів педагогічного спілкування вчителів початкової школи/ С. Мартиненко, Н. Кипиченко (стр.54-56) Кл.слова: педагогічна діяльність,педагогічне спілкування,початкова школа
Балютіна К. Орієнтований перелік заходів, присвячених 95-й річниці з дня народження В. О. Сухомлинського (Методичні рекомендації керівникам шкільних методичних об'єднань учителів початкових класів)/ К. Балютіна, М. Сосновська (стр.57-60) Кл.слова: Сухомлинський В. О.,план заходів
Корнієнко С. Орієнтовні сценарії батьківських зборів/ С. Корнієнко (стр.59-60) Кл.слова: батьківські збори,сценарій батьківських зборів
Берекець І. Працюємо за новим Букварем В. О. Науменко і М. Д. Захарійчук/ І. Берекець (стр.61) Кл.слова: 1 клас,Буквар
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2(082)/С 76
Назва : Стандарти дошкільної освіти: дискурс науки і практики : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 11 квітня 2014 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :374 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.23
УДК : 373.2(082)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільна освіта --Україна
Зміст : Якісна освіта з дитинства - запорука успішного розвитку суспільства / О. Я. Савченко. Формування здоров'язбережувальної компетентності дошкільників у контексті вимог Базового компонента дошкільної освіти/ Т. К. Андрющенко. Розвиток дошкільника в процесі набуття ним еколого-природничої компетентності/ Г. В. Бєлєнька. Умови творчої самореалізації дитини/ І. М. Біла. Навчання дітей 6-7 років читання за методом цілих слів/ Н. І. Богданець-Білоскаленко. Стандарти дошкільної освіти: мовленнєва компетенція/ А. М. Богуш. Логіко-математична освіта дошкільника: науково-проектувальні аспекти/ О. Г. Брежнєва. Формування елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку із зоровим відхиленням/ В. М. Вертугіна. Формування мотиваційно-ціннісного компонента професійної готовності майбутніх вихователів до дослідницької діяльності/ Ю. О. Волинець. Формування компетентності дитини за освітньою лінією "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі" Базового компонента дошкільної освіти/ К. О. Гарус. Просторово-часові уявлення як основа життєвої компетентності дитини дошкільного віку/ Н. М. Голота. Сучасне планування творчих ігор з дітьми дошкільного віку/ C. O. Довбня ; C. O. Довбня. Особливості розвитку дитини дошкільного віку. Наступність дошкільної і початкової освіти/ М. П. Ільків. Дотримання інформаційної безпеки дітей старшого дошкільного віку в сучасному інформаційному суспільстві / В. І. Імбер. Формування дослідницьких умінь як складової сенсорно-пізнавальної компетентності дітей дошкільного віку/ Г. Г. Кіт. Підготовка майбутніх вихователів до сенсорно-пізнавального розвитку дошкільників за Базовим компонентом дошкільної освіти / О. В. Коваленко. Психолого-педагогічні умови формування особистісної компетентності дитини старшого дошкільного віку/ О. Л. Кононко. Формування фізичної готовності старших дошкільників до навчання у школі в сучасній практиці дошкільної освіти/ Н. А. Кот. Підготовка майбутніх вихователів дошкільних закладів до роботи за Базовим компонентом дошкільної освіти/ О. П. Кошіль. Соціокультурна змістова лінія навчання української мови учнів шкіл з російською мовою викладання: методичний аспект реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти/ Н. В. Кудикіна. Формування етнопедагогічної компетентності майбутнього вихователя в умовах магістратури педагогічного ВНЗ/ В. В. Лаппо. Формування іншомовної методичної компетентності майбутніх вихователів дошкільної освіти/ О. В. Лобода. Специфіка фахової підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до морального виховання дітей/ Л. В. Лохвицька. Творча самореалізація особистості майбутнього вихователя як науково-педагогічна проблема/ В. В. Любива. Природничо-математична підготовка майбутніх дошкільних педагогів - необхідна умова ефективної реалізації Базового компонента дошкільної освіти/ М. А. Машовець. Освіта дітей дошкільного віку у сільських районах України: традиційні та альтернативні форми здобуття / Л. І. Меленець. Лінгводидактичні засади навчання старших дошкільників складати розповіді-роздуми/ А. В. Омеляненко. Теоретичні підходи до визначеннясутності поняття "інформатична компетенція" дитини старшого дошкільного віку/ Т. О. Павлюк. Відображення питань розвитку етичних уявлень дітей дошкільного віку в основних державних документах в галузі дошкільної освіти/ А. В. Пасічник. Дитина і мистецтво: сучасні аспекти поліхудожнього розвитку/ О. А. Половіна. Формування готовності студентів до виховання дітей старшого дошкільного віку в полісуб'єктному середовищі вищого навчального закладу/ Т. І. Поніманська. Підготовка майбутніх вихователів ДНЗ до ознайомлення дітей з природою в контексті оновлених стандартів дошкільної природничої освіти / Л. Л. Присяжнюк. Сутність педагогічної технології як умови формування здорової особистості у процесі взаємодії дошкільного навчального закладу і сім'ї/ Н. І. Семенова. Наступність між дошкільною і початковою ланками освіти/ Л. О. Синекоп. Формування компетентності дітей дошкільного віку у сфері театральної освіти/ Н. Б. Сиротич. Формування основ інформаційної культури та розвиток критичного мислення у дошкільників/ І. Б. Стеценко. Аксіологічні механізми гармонізації ставлення дошкільників до природи/ Г. С. Тарасенко. Створення предметно-ігрового середовища як умова організації режисерських ігор дітей старшого дошкільного віку/ О. П. Тельчарова. Формування мовленнєвої компетентності старшого дошкільника на заняттях/ І. Є. Товкач. Роль гуманістичної взаємодії у професійній підготовці майбутнього вихователя/ Н. B. Федорова. Формування мовленнєвої компетентності дошкільників у процесі навчання переказу літературних творів/ В. А. Чекаліна. Сучасні підходи до збагачення культурологічного змісту дошкільної освіти/ С. В. Чередніченко. Підготовка майбутнього вихователя за мистецькими спеціалізаціями згідно з Державними стандартами дошкільної освіти/ А. С. Шевчук. Картина світу старшого дошкільника як результат пізнавальної діяльності/ Л. В. Шелестова. До питання вивчення проблеми розвитку методичної роботи в дитячих садках України у 20-30-ті роки XX ст/ Т. Ю. Шинкар. Теоретико-методологічні засади логіко-математичного розвитку дитини/ К. Й. Щербакова.
Примірники : всього : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(6), Ф3(3)
Вільні : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(6), Ф3(3)
Знайти схожі

6.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Листопад, Наталія
Назва : Геометричні знання в житті нам потрібні щодня. Формування геометричного складника математичної компетентності
Місце публікування : Учитель початкової школи. - Київ: Світич, 2016. - № 4. - С. 9-12 (Шифр У171724920/2016/4)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): державний стандарт--математика
Знайти схожі

7.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Лобчук, Олена
Назва : Формування навичок аудіювання на уроках української мови
Місце публікування : Учитель початкової школи. - Київ: Світич, 2016. - № 4. - С. 5-8 (Шифр У171724920/2016/4)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): державний стандарт--мова--література
Знайти схожі

8.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Барна, Марія, Скворцова, Світлана
Назва : Оновлена програма з математики: від знаннєвих результатів до діяльнісних
Місце публікування : Учитель початкової школи. - Київ: Світич, 2016. - № 8. - С. 3-5 (Шифр У171724920/2016/8)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): початкові класи--державний стандарт
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коршевнюк Т. В.
Назва : Компонентний підхід до визначення змісту шкільної біологічної освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 1. - С. 79-87. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.7987 (Шифр О283150799/2016/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.7987
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зміст шкільної біологічної освіти--державний стандарт--навчальна програма з біології--базова загальна середня освіта--повна загальна середня освіта--підручник
Анотація: У статті на основі теоретичного аналізу обґрунтовані когнітивний, діяльнісний та особистісний компоненти змісту шкільної біологічної освіти на сучасному етапі його розвитку, показані їх особливості в контексті тенденцій оновлення природничої освіти. Аналіз біологічного компоненту освітньої галузі «Природознавство» у Держстандарті, навчальних програм і підручників біології щодо реалізації цих компонентів дозволив визначити внесок цих компонентів у досягнення цілей біологічної освіти учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Окреслені актуальність і перспектива побудови змісту шкільної біологічної освіти на основі поєднання природничо-наукового і гуманітарного аспектів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

10.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Швецова-Водка, Галина Миколаївна
Назва : Новий стандарт "Видання. Основні види. Терміни та визначення понять"
Місце публікування : Мовознавство. - 2016. - N 12. - С. 28-34 (Шифр В890024/2016/12)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): видання--класифікація видань--державний стандарт
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-39 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)