Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=дистанційна освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 63
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-63 
1.


    Штефюк, Валерія Дмитрівна.
    Акторський тренінг у контексті дистанційної освіти [Текст] / В. Д. Штефюк // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2021. - № 2. - С. 334-339. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
дистанційна освіта -- акторський тренінг -- майстерність актора -- сенсорні відчуття -- когнітивна присутність

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Бойко, Г.
    Розвиток професійної майстерності викладача вищої школи упродовж життя [Електронний ресурс] / Г. Бойко, Н. Мачинська. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 1. - С. 89-96, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
дистанційна освіта -- мобільність педагога -- самотивація
Анотація: У статті запропоновано теоретико-практичний аналіз проблеми формування та удосконалення професійно-педагогічної майстерності викладача закладу вищої освіти. Авторами розкрито теоретичні підходи до проблеми визначення понять «освіта», «змішане навчання», «дистанційне навчання»; на основі теоретичного аналізу виокремлено суттєві ознаки сучасного суспільства загалом та системи освіти зокрема: вимушена ізоляція та міграція значної частини громадян, пошук нових напрямів формування та удосконалення професійної майстерності педагога; виокремлення форм та методів і визначення основних чинників формування й удосконалення професійної майстерності викладача вищої школи. Означено особливості змішаного та дистанційного формату організації освітнього процесу, перелічено системні принципи відкритої освіти (мобільність усіх учасників освітнього процесу, рівність доступу до освітніх систем, надання якісної освіти, формування структури та реалізації освітніх послуг). Зазначено необхідність створення єдиного інформаційно-освітнього простору для освітнього процесу підготовки студентів; схарактеризовано його основні ознаки. У контексті проблеми удосконалення професійної майстерності викладача закладу вищої освіти запропоновано різні підходи до трактування майстерності викладача закладу вищої освіти, зазначено тісний зв’язок проблеми дослідження з системою освіти дорослих. Перелічено завдання державної політики у сфері освіти дорослих на основі нормативно-правових документів. Виокремлено провідні чинники формування та удосконалення професійної майстерності викладача закладу вищої освіти (самомотивація, мобільність, самозадоволення та самозаохочення), подано їх ґрунтовну характеристику. Акцентовано увагу на створенні єдиного цифрового освітнього середовища закладу освіти, означено його суттєві переваги для всіх учасників, зокрема педагогічних працівників. Окрему увагу приділено особистому освітньому портфоліо викладача, що являє собою сукупність відомостей про документи щодо персональних досягнень особи.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Мачинська, Н.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.
37.014
У 59


   
    Университет как центр культуропорождающего образования. Изменение форм коммуникации в учебном процессе [Текст] : монография / . ; ред. М. А. Гусаковский. - Минск : БГУ, 2004. - 279 с. - (Universitas). - ISBN 985-485-073-0 : 72.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
університет класичний -- не класичний -- освіта -- освітнє середовище -- навчальна діяльність -- дистанційна освіта
Дод.точки доступу:
Гусаковский, М. А. \ред.\


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

4.


   
    Особливості проведення занять з фізичної культури в період дистанційного навчання [Електронний ресурс] / В. Кондратенко, І. Зайцев, В. Любимов. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 2. - С. 66-72, DOI 10.28925/1609-8595.2022.2.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
дистанційна освіта -- навчальний процес -- пандемія -- заклади вищої освіти
Анотація: Питання щодо організації навчального процесу в дистанційному форматі є одним з найактуальніших за останні два роки в сфері освіти. Відповідно це пояснюється тим, що існує ряд навчальних дисциплін, які в свою чергу вимагають безпосередньої присутності студентів, однією з таких є саме фізична культура. Враховуючи вищевикладене, слід встановити, що метою цієї роботи є здійснити аналіз основних засобів і механізмів для реалізації занять з фізичної культури в закладах вищої освіти, в контексті дистанційного формату навчання. Для досягнення цієї мети у статті було використано перелік методологічних інструментів для здійснення наукового дослідження. Таким чином, важливу роль відіграли функціональний і системний методологічні підходи, а також метод аналізу і синтезу, метод порівняння, метод аналізу наукової літератури. Основними результатами, які були здобуті безпосередньо внаслідок проведення дослідження, є саме як теоретичні, так і практичні засади питання організації занять з фізичної культури для студентів в умовах дистанційного навчання. Відповідно на початку роботи було встановлено сутність основних теоретичних понять досліджуваного питання, а також їх ознак і властивостей. Якщо говорити про практичну складову, то відповідно у ній проаналізовано основні підходи і засоби, що використовуються українськими закладами вищої освіти на даний момент. Практична цінність роботи безумовно полягає у тому, що вона може бути використана як викладачами, так і студентами у ході вирішення питань організаційного характеру щодо реалізації занять з фізичної культури в умовах боротьби з пандемією COVID-19.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кондратенко, В.
Зайцев, І.
Любимов, В.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Якименко, Н.
    Дистанційна освіта як інтерактивна форма навчання фахівців з документознавства та інформаційної діяльності / Н. Якименко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 1/2. - С. 145-149, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)145149 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
дистанційна освіта -- фахові компетенції -- документознавство -- інформаційна діяльність
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.
37.018.4
А 72


    Антонов, В. М.
    Дистанційна освіта. Кіберакмеологічний підхід [Текст] : Логіка. Технології. Перспективи / В. М. Антонов. - Київ : [б. в.], 2011. - 159 с. - 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дистанційна освіта

   Акмеологія


   Інформатика


Кл.слова (ненормовані):
дистанційна освіта -- моделі дистанрційної освіти -- WEB-будівництво -- інтелектуальна власність -- Веб-2 -- захист інформації -- електронні підручники -- комп’ютерна валеологія

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

7.
378.091.64(078)
G95


    Guri-Rosenblit, Sarah.
    Digital Technologies in higher Education: Sweeping Expectations and Actual Effects [Текст] / Sarah Guri-Rosenblit. - New York : Nova Science Publishers, 2010. - 175 p. - ISBN 978-1-61761-102-5 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Засоби навчання

Кл.слова (ненормовані):
E-Learning -- електронне навчання -- Distance Education -- дистанційна освіта

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

8.


    Коваленко, Світлана.
    Від дистанційної освіти до "освіти у смартфоні": цифрова освіта та роль освітянських бібліотек в її розвитку [Текст] / С. Коваленко, Л. Пономаренко // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2020. - N 8. - С. 30-37. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
цифрова освіта -- зведена база даних дисертацій -- освітянські бібліотеки -- дистанційна освіта -- освітній процес -- здобувачі освіти -- інформаційно-комунікаційні технології -- карантин -- коронавірус -- цифрова грамотність -- дисертаційні дослідження
Дод.точки доступу:
Пономаренко, Лариса


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Воєвутко, Н.
    Дистанційна форма професійної підготовки вчителів республіки Кіпр / Н. Воєвутко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3/4. - С. 143-149, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)143149 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
дистанційна освіта -- професійна підготовка вчителів -- Республіка Кіпр
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


    Покотило, П.
    Викладання іноземних мов за дистанційною формою навчання: особливості [Електронний ресурс] / П. Покотило. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - С. 43-52, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
дистанційна освіта -- комунікативні пари -- освітні платформи й застосунки -- онлайн-заняття -- студентоцентризм
Анотація: У статті окреслено деякі особливості викладання іноземних мов за дистанційною формою. Наведені деякі з базових засобів, що були розроблені саме для дистанційної освіти. Дослідження частково спирається на практичні джерела офіційних компаній, частково на теоретичне обґрунтування і практичний досвід дистанційного викладання. Також розглядаються найбільш корисні функції платформ і за стосунків для дистанційної освіти, їх використання, інтегрування в освітній процес й деякі з практичних особливостей перебігу роботи функціоналу. Робляться припущення щодо окремих особливостей, проблем й суперечностей, які можуть трапитися під час навчання з використанням цих засобів. Розглянуто студентоцентрований підхід у дистанційному навчанні. Своєчасний, послідовний й деталізований зворотній зв’язок є основною ланкою, що дозоляє досягти успіху. Захопити увагу, зацікавити, долучити до роботи й співпраці, досягти більшої ефективності в засвоєні навчального матеріалу – все це можливе з використанням сучасних технологій. Сучасні технології легко пригортають й втримують увагу студентів, зручні в користуванні й гнучкі. Автор також зазначає, що гнучкість є найважливішою складовою, що має бути використано для вибудови дистанційної структури. Гнучкість є важливою складовою студентоцентричного підходу.
Перейти до зовнішнього ресурсу PDF

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

11.
37.091.31(075.8)
Ч-44


    Чепіль, Марія.
    Педагогічні технології [Текст] : навчальний посібник / Марія Чепіль, Надія Дудник. - Дрогобич : РВД ДДПУ ім. І. Франка, 2011. - 328 с. - ISBN 978-966-384-189-2 : 21.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогічні технології--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
інновації в освіті -- педагогічна інноватика -- педагогіка партнерства -- педагогічна діяльність -- особистість педагога -- розвивальне навчання -- групова діяльність школярів -- метод проектів -- дистанційна освіта -- типи навчальних програм -- педагогічні технології ДНПБ ім. В. Сухомлинського. Монтессорі -- технології раннього навчання Г. Домана -- Вальфдорська педагогіка -- педагогічна технологія С. Френе -- навчально-виховна діяльність
Дод.точки доступу:
Дудник, Надія


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

12.
37:004.738.5(035)
О-72


   
    Освітні інтернет ресурси [Текст] : інформаційний довідник / ред. М. С. Коломоєць. - Київ : Освіта України, 2005. - 200 с. - ISBN 966-7965-15-5 : 53.25 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інтернет ресурси--Довідники

Кл.слова (ненормовані):
освітянські організації -- електронні словники -- дистанційна освіта
Дод.точки доступу:
Коломоєць, М. С. \ред.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

13.
004:37.011.33(075.8)
І 74


   
    Інформаційні технології - 2014 [Текст] : зб. тез І Української конференції молодих науковців, 22-23 трав. 2014 р., м. Київ / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Інститут суспільства, Кафедра інформатики, Кафедра інформаційних технологій і математичних дисциплін. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2014. - 172 с. - 37.95 грн.
    Зміст:
Блощаневич, А. Хмарні технології в освіті: Dropbox / А. Блощаневич [та ін.]. - С .3-4. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Камін В., Петровічева А., Томашевська А., Фалько Г.
Кл.слова: Dropbox, освіта, фото-відео-аудіо документи
Бодненко, Дмитро Миколайович. Використання вебінарів у навчальному процесі / Д. М. Бодненко. - С .4-8. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: онлайн-навчання, вебінар, дистанційне навчання
Дудник, Ольга Володимирівна. Професійні компетентності бібліотекаря в умовах інноваційної діяльності бібліотеки / О. В. Дудник
Герасименко, І. B. Переваги використання ІКТ у навчальному процесі / І. B. Герасименко, Глущенко В. В. . - С .9-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: потоковий мультимедіа, файлообмінні мережі, хмарні технології
Гладун, Марія Анатоліївна. Організація навчальної діяльності молодших школярів на основі теорії множинного інтелекту / М. А. Гладун. - С .10-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: множинний інтелект, теорія Гарднера, центри
Глушак, Оксана Михайлівна. Застосування мережевих сервісів у навчально-виховному процесі / О. М. Глушак. - С .12-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: електронні ресурси, мережеві сервіси, мережевий контент
Яцишин, Анна Володимирівна. Мережа електронних бібліотек установ НАПН України на допомогу вчителю / А. В. Яцишин. - С .14-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліотеки навчальних установ, інформаційні ресурси, електронні бібліотеки
Коваленко, А. Використання хмарних сервісів у освітньому процесі: Pixlr Express / А. Коваленко [и др.]. - С .16-18. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Романюк Є., Бодю Д., Василь Є.
Кл.слова: Pixlr Express , фотографія, Photoshop
Кочарян, Артур Борисович. Lync 2013 — платформа для організації та проведення вебінарів / А. Б. Кочарян. - С .18-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Lync 2013, вебінари, дистанційна освіта
Кочарян, Артур Борисович. : Вимоги до інформаційно-комунікаційної компетентності науково-педагогічних працівників університету за умов створення електронного освітнього середовища / А. Б. Кочарян. - С .21-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІКТ, засвоєння знань, виробництво знань
Колгатіна, Л. С. Інформаційні технології в управлінні самостійною роботою студентів / Л. С. Колгатіна. - С .23-25
Кл.слова: ІКТ, соціально-педагогічне управління, види програмних засобів
Колос, Катерина Ростиславівна. Застосування функціонального методу до моделювання комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти / К. Р. Колос. - С .26-27
Кл.слова: освітньо-навчальне середовище, моделювання, післядипломна педагогічна освіта
Костогриз, А. О. Організація самостійної діяльності школярів у дистанційному режимі / А. О. Костогриз. - С .28-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, доступність навчання, соціалізація навчання
Кучаковська, Галина Андріївна. Експертні системи як засіб підвищення ефективності проведення профорієнтаційної роботи / Г. А. Кучаковська. - С .31-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІКТ, профорієнтаційна робота, експертні системи
Кірда, А. Віртуальне освітнє середовище як інструмент саморозвитку студента / А. Кірда. - С .36-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, віртуальне освітнє середовище, самоосвіта
Бубнюк, В. Використання хмарних технологій в освітньому процесі: Google Maps / В. Бубнюк [и др.]. - С .38-40. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Китаєва Л., Мех Д., МихайловаО., Ростова В.
Кл.слова: Google Maps, картографічні сервіси, маршрутні сервіси
Ломакіна, A. Використання хмарних технологій в освітньому процесі: FileLab Video Editor / A. Ломакіна, Бельскіте X. , І. Гаращук. - С .40-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: FileLab Video Editor, відеоредактори, субтитри
Марунич, М. Методологічні підходи та інструментальне забезпечення освітніх технологій суспільства сталого розвитку / М. Марунич. - С .42-44
Кл.слова: індивідуалізація навчання, семантичний пошук, тезаурус
Матасар, Євген Ігнатович. Проблема плагіату у вищих навчальних закладах та шляхи її вирішення / Є. І. Матасар. - С .44-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: студентські роботи, плагіат, алгоритм обробки тексту
Мазур, Наталія Петрівна. Формування готовності майбутніх вчителів інформатики до проведення моніторингового дослідження / Н. П. Мазур. - С .47-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітні вимірювання, моніторинг навчальної діяльності, умови моніторингових досліджень
Мельніченко, П. І. Перспективи використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті / П. І. Мельніченко. - С .49-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІКТ, навчальний процес, дистанційна освіта
Нагорна, В. В. Порівняння використання сервісу Google із сервісом Mail в освітньому процесі / В. В. Нагорна [та ін.]. - С .52-53. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Гуленко Л. Р., Маринич К. В., Самець Т. О., Швець Т. П.
Кл.слова: GOOGLE в освітньому процесі, Mail в освітньому процесі, документи
Огнівчук, Леся Миколаївна. Організація проектно-дослідницької діяльності студентів з використанням мережевих сервісів / Л. М. Огнівчук
Кл.слова: мережеві сервіси, е-проект, інтернет-ресурси
Плєвако, К. П. Workshiftmg для студента / К. П. Плєвако
Кл.слова: Workshiftmg-сервіс, працевлаштування молоді, інтернет-ресурси
Пономарева, Н. С. Використання інформаційних технологій у підготовці майбутніх учителів математики / Н. С. Пономарева. - С .57-59
Кл.слова: Web 2.0, соціальні сервіси, мережеві навчальні матеріали
Прошкін, В. В. Роль інформаційних технологій у підготовці вчителя / В. В. Прошкін. - С .59-61. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІТ, комп'ютерне моделювання, обмін науковою інформацією
Радченко, Сергій Петрович. Використання опорних відеофрагментів у навчальному процесі / С. П. Радченко. - С .62-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відеофрагменти, малі форми відео, відеоінформація
Рудик, О. Ю. Використання інформаційних технологій для підвищення ефективності викладання дисциплін інженерного циклу / О. Ю. Рудик. - С .64-66
Кл.слова: програмні продукти, ІТ, програми
Самойленко, І. Використання Tumblr в освітньому процесі. / І. Самойленко [та ін.]
Інші автори: Кайдалова В., Воловенко К., Літовка Н., Мельчичук Д., Дубас Д.
Кл.слова: Tumblr-сервіс, тлог-сервіс, дизайн
Шипілов, А. В. Використання мобільних технологій для підвищення пізнавального інтересу учнів до програмування / А. В. Шипілов. - С .68-69
Кл.слова: мобільні технології, принципи відкритої освіти, дидактичні принципи
Сікора, Я. Б. Організація самостійного вивчення "Методів оптимізації" з використанням інтернет-порталу / Я. Б. Сікора. - С .70-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: предметна методика навчання, лабораторний практикум, контролюючий блок (тести)
Сотников, І. Використання відеохостингів у навчальному процесі на прикладі YouTube / І. Сотников [та ін.]
Інші автори: Голяченко О., Клімов І., Соколовський В.
Кл.слова: відеоуроки, навчальні предмети, лекції
Остапенко, Л. П. Програмний інструментарій для ІКТ-підтримки складової курсу "Основи медіа-освіти" для майбутніх учителів інформатики / Л. П. Остапенко, O. K. Соловйова. - С .75-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: растрова графіка, анімація, медіа-освіта
Степура, Іван Сергійович. Досвід використання автоматизованих видавничих систем як складових інформаційно-освітнього середовища вищого навчального закладу / І. С. Степура. - С .77-80. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-освітнє середовище, системи електронних журналів, Київський університет імені Б. Грінченка
Стецев'ят, А. Інформаційні технології в роботі вчителя / А. Стецев'ят. - С .80-82
Кл.слова: ІКТ, інформаційно-освітнє середовище, фунцкії ІКТ
Тартасюк, С. Використання Microsoft Office 365 у навчально-виховному процесі / С. Тартасюк [та ін.]. - С .83-84
Інші автори: Пенська І., Піскор Ю., Птіцина Д.
Кл.слова: Microsoft Office 365, хмарний формат, хмарний сервіс
Тютюнник, Анастасія Володимирівна. Використання сервісів Google Академія та Google Books Ngram Viewer для пошуку наукової інформації / А. В. Тютюнник. - С .85-87. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукова інформація, Google Books Ngram Viewer, функції пошуку
Бовсуновська, І. Д. Застосування хмарного сервісу Google Picasa в освіті / І. Д. Бовсуновська [та ін.]. - С .87-89. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Пукаляк І.В., Халюзіна С. В., Трегубська С. С., Лапанік А. Ю.
Кл.слова: Google Picasa , хмарний сервіс, растрова графіка
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна. Електронна співпраця на основі Веб 2.0 / Л. О. Варченко-Троценко
Кл.слова: Веб 2.0, електронна співпраця, ІКТ
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна. Вікі-портал університету як засіб організації колаборації студентів / Л. О. Варченко-Троценко. - С .92-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Київський університет імені Б. Грінченка, вікі-портал університету, вікі-технології
Вернигоренко, О. Microsoft Office 365: практичне застосування для вдосконалення процесу інформатизації навчання / О. Вернигоренко, Ю. Мельник, Т. Салата. - С .95-97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Microsoft Office 365, хмарні технології, викладач - студент
Владикін, О. Використання Google Drive в освітньому процесі / О. Владикін [та ін.]
Інші автори: Покатилова Ю., Фісун Ю., Бодашко В.
Кл.слова: Google Drive, текстовий документ, таблиці
Волков, В. О. Використання хмарного сервісу Dropbox в освітньому процесі / В. О. Волков, Левицька О. І. , Н. В. Соболь. - С .99-101. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Dropbox-сервіс, хмарні технології, обмін даних
Удовиченко, О. М. Електронний підручник "Інформаційні системи" : досвід створення / О. М. Удовиченко, А. О. Юрченко. - С .102-104. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні системи, електронні підручники, матеріал
Карпенко, Анастасія Сергіївна. Організаційно-педагогічні засади використання автоматизованих систем у ВНЗ / А. С. Карпенко. - С .104-106
Кл.слова: електронна реєстрація, планування, контроль
Кучірка, Ю. М. Впровадження інноваційних технологій навчання в Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу / Ю. М. Кучірка [та ін.]. - С .106-108
Інші автори: Піндус Н. М., Винничук А. Г., Марчук Т. З., Чеховський С. А.
Кл.слова: ІФНТУНГ, дистанційне навчання, навчальні модулі
Зензіна, Г. О. Сайт ВНЗ як засіб інформаційно-комунікаціїіної взаємодії суб'єктів освітньої діяльності / Г. О. Зензіна. - С .108-111. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформація про ВНЗ, завдання сайту, корпоративні завдання
Рижко-Семенюк, Сніжанна Михайлівна. Використання нелінійних мультимедійних презентацій у навчальному процесі університету / С.М. Рижко-Семенюк. - С .112-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІТ, лекція, нелінійні мультимедійні презентації
Співак, Світлана Миколаївна. Особливості створення змістовно-структурної моделі хмароорієнтованого навчального середовища студента / С.М. Співак. - С .115-117. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хмароорієнтоване персоналізоване навчання, портфоліо, ІКТ
Горбатовский, Д. В. Альтернативный алфавит представления данных на семисегментных индикаторах / Д. В. Горбатовский
Кл.слова: семисегментна поліграма, семиелементний десятковий алфавіт, зображення алфавіта
Makovetska, S. Numerical solution of hyperbolic equations by means of the package Mathсad / S. Makovetska, О. Seidykh. - С .123-125. - Библиогр. в конце ст.
Олійник, А. О. Інтелектуальна інформаційна технологія параметричного синтезу нейрофаззі мереж / А. О. Олійник, C. O. Субботін, C. O. Скрупський
Кл.слова: нейрофаззі мережі, випадковий пошук, параметричний синтез
Первак, Л. Використання інформаційних технологій у театрі / Л. Первак. - С .128-130
Кл.слова: сценографія, інформаційні технології, сценічний процес
Філєр, З. Ю. Програмна реалізація встановлення стійкості диференціальних рівнянь із комплексними коефіцієнтами / З. Ю. Філєр, А. С. Шелуденко. - С .131-134
Кл.слова: Критерій Михайлова, комплексний коефіцієнт, стійкість рівнянь
Шинкарук, А. Патентні дослідження з використанням інформаційних технологій / А. Шинкарук. - С .135-136
Кл.слова: патентний пошук, захист документації, патентні дослідження
Колпакова, Т. А. Информационная технология принятия решений при проведении тендеров / Т. А. Колпакова. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фільтрація аналізуємих об'єктів, попарні порівняння, рішення
Литвин, Н. П. Можливості застосування інформаційних технологій у маркетингових дослідженнях в Україні / Н. П. Литвин, О. О. Сонько. - С .139-142. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІТ, маркетингові дослідження, аналіз інформації
Доценко, P. O. Удосконалення акустичних систем для масових заходів засобами безпроводових телекомунікацій / P. O. Доценко, В. М. Співак, 0. 0. Довженко. - С .143-144. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: безпроводові системи зв'язку, акустична система, безпроводові ІТ-технології
Федорчук, С. Дослідницько-навчальна цифрова лабораторія з використанням ІТ-технологій / С. Федорчук, В. Співак. - С .145-148
Кл.слова: дослідницько-навчальна цифрова лабораторія, дистанційні дослідження, цифрова електронна лабораторія
Яценко, О. І. Основні поняття та переваги хмарних технологій / О. І. Яценко. - С .148-150
Кл.слова: інфраструктура (ІаaS), платформа (PaaS), програмне забезпечення (SaaS)
Федосова, Я. С. Використання хмарного сервісу Google таблиці / Я. С. Федосова [та ін.]. - С .151-152. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Кухта А. М., Максимович Л. Р., Шейгас Г. В., Кухта К. В.
Кл.слова: ознаки хмарного сервісу, функції хмарного сервісу, таблиці Google
Лигус, С. А. Минимизация вычислительных ресурсов при движении робота в двумерном пространстве / С. А. Лигус. - С .153-155
Кл.слова: робот, рух, алгоритм пошуку
Лискова, М. Г. Автоматизація прийняття маршрутизаційних рішень в мережі Інтернет Сервіс Провайдера / М. Г. Лискова. - С .155-157. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: маршрутизаційні рішення, Інтернет Сервіс Провайдер
Лискова, М. Г. Особливості схеми реалізації поштового сервісу для численної аудиторії = поштовий сервіс / М. Г. Лискова, O. Я. Гордієнко, В. М. Співак. - С .157-158. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: поштовий сервіс, користувачі, електронний лист
Машкіна, М. В. Огляд програм для моніторингу працездатності інтернет-ресурсів / М. В. Машкіна. - С .159-161. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Xenu's Link Sleuth, Free Link Checker
Мужайло, А. А. Возможности увеличения полезного объема стеганоконтейнера за счет искусственного "зашумления" / А. А. Мужайло, А. Г. Власюк. - С .161-163. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стеганографія, стеганоканал, штучне "зашумлення"
Михайлюк, Антон Юрійович. Побудова системи автоматичного реферування тексту на основі ієрархічної нечіткої нейронної мережі / А. Ю. Михайлюк, Л. М. Огнівчук. - С .164-165
Кл.слова: нечітка нейронна мережа, екстрагування, реферування тексту
Льовкін, В. М. Розробка системи автоматизованої комунікації під час реалізації процесів групової динаміки в організації / В. М. Льовкін. - С .165-167. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: внутрішні комунікації, зовнішні комунікації, ХМРР- сервер
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформаційні технології--З’їзди і конференції

   Освіта--Інформаційні технології--З’їзди і конференції


Дод.точки доступу:
Томашевська, А.
Фалько, Г.
Василь, Є.
Михайлова О.
Ростова, В.
Самець, Т. О.
Швець, Т. П.
Літовка, Н.
Мельчичук, Д.
Дубас, Д.
Соколовський, В.
Птіцина, Д.
Трегубська, С. С.
Лапанік, А. Ю.
Бодашко, В.
Марчук, Т. З.
Чеховський, С. А.
Шейгас, Г. В.
Кухта, К. В.
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут суспільства
Кафедра інформатики
Кафедра інформаційних технологій і математичних дисциплін


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1)

Знайти схожі

14.
37.01
Я 45


   
    Якісна освіта – запорука самореалізації особистості [Текст] / М-во освіти і науки України ; ред.: С. Ніколаєнко, В. Тесленко. - Київ : Педагогічна преса, 2007. - 175 с. - ISBN 978-966-7320-91-1 : 11.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Педагогіка--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- шкільна бібліотека -- шкільна освіта -- інформатизація освіти -- обдаровані діти -- дистанційна освіта -- мовне виховання -- позашкільна освіта -- здоровий спосіб життя -- управління освітою -- фінансцвання освіти
Дод.точки доступу:
Ніколаєнко, Станіслав \ред.\
Тесленко, Валентина \ред.\
Міністерство освіти і науки України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

15.
378.016(073)
Т 33


   
    Теорія і практика вищої професійної освіти [Текст] : навч. прогр. для спец. 8.000005 "Педагогіка вищої школи" (напрям підготовки 1701 "Специфічні категорії", за вимогами кредитно-модульної системи) / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Гуманітарний ін-т, Кафедра теорії та історії педагогіки ; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Гуманітарний інститут, Кафедра теорії та історії педагогіки. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2011. - 58 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Україна--Навчальні видання для професійної освіти

Кл.слова (ненормовані):
конвергенція -- освітні технології -- дистанційна освіта
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \розробник.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Гуманітарний інститут
Кафедра теорії та історії педагогіки


Примірників всього: 11
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (9)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (9)

Знайти схожі

16.
74.00я43
П 24


    Мартиненко, Марина Юріївна.
    Організаційно-методичні умови формування культури самостійної роботи у майбутніх економістів засобами технологій дистанційного навчання / М. Ю. Мартиненко // Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка; гол. ред. С. О. Сисоєва ; ред. Л. Л. Хоружа [та ін.]. - Київ : Едельвейс, 2014. - Вип. 1. - С. 74-79
ДРНТІ
ББК 74.00я43

Рубрики: Освіта--Дистанційне навчання

Кл.слова (ненормовані):
підготовка фахівців -- дистанційна освіта -- форми навчання -- комп’ютерні технології -- дистанційні технології
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ вул. Маршала Тимошенка, 13б
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \гол. ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Безпалько, О. В. \ред.\
Чернуха, Надія Миколаївна \ред.\
Болтівець, Сергій \ред.\
Караман, Станіслав \ред.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд імені Антона Макаренка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

17.


    Баценко, С.
    Дистанційне навчання фінансової грамотності керівників закладів загальної середньої освіти: методичний аспект [Електронний ресурс] / С. Баценко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - С. 77-89, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
фінансова автономія -- фінансова грамотність -- методика дистанційного навчання -- підвищення кваліфікації -- дистанційна освіта
Анотація: У статті обґрунтовано принципи, методи, організаційні складники дистанційного навчання, рівні сформованості фінансової грамотності керівників закладів освіти та модель дистанційного навчання фінансової грамотності керівників закладів освіти, надано рекомендації щодо розроблення та впровадження ефективної методики дистанційного навчання для підвищення фінансової грамотності учасників освітнього процесу. Описано основні компоненти методики дистанційного навчання фінансової грамотності керівників закладів освіти, включаючи відповідність навчальних матеріалів потребам цільової аудиторії, використання різноманітних інтерактивних методів, а також оцінка результатів навчання. Методика передбачає індивідуальний підхід до кожного керівника закладу освіти, що дозволяє враховувати рівень підготовки та інтереси кожного учасника, та надає можливість змінювати темп навчання залежно від потреб учасника. Основні принципи методики полягають у використанні активної та інтерактивної форм навчання, забезпеченні наочності та доступності матеріалу, а також забезпеченні зворотного зв’язку між викладачем та учасниками. Особливістю авторської методики є вибір змісту навчання та підбір цифрових інструментів, які допоможуть керівникам освітніх закладів успішно застосовувати знання у своїй професійній діяльності. Крім того, методика передбачає розвиток практичних навичок, що дозволяє керівникам закладів освіти застосовувати знання та вміння в реальній практиці.
Перейти до зовнішнього ресурсу PDF

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

18.


    Коваленко, Світлана.
    Освіта на віддаленні. Ретроспективний аналіз дисертацій за темою "Дистанційна освіта" [Текст] / С. Коваленко // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2022. - N 12. - С. 33-40. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
дистанційна освіта -- онлайн-освіта -- віддалене навчання -- щадний режим навчання -- дисертаційні дослідження -- пандемія -- воєнний стан -- військова агресія -- психологічна підтримка
Анотація: У статті здійснено бібліометричне дослідження дисертацій українських науковців з метою вивчення стану розвитку педагогічної науки в Україні. Проведено ретроспективний аналіз дисертацій, захищених за темою "Дистанційна освіта" або "Освіта на віддаленні". Наведено статистичні дані щодо захищених вітчизняними вченими-педагогами дисертацій із зазначеної теми в розрізі спеціальностей Атестаційної колегії Міністерства освіти і науки України (АК МОН), галузь "Педагогіка", наукових ступенів і дисертаційної активності організацій-виконавців дисертацій щодо висвітлення досліджуваної теми. Визначено, що географія закладів вищої освіти (ЗВО) країни, які приділяли увагу темі дистанційної освіти, доволі широка. З'ясовано, що останніми роками, насамперед у 2019—2021 рр., українські науковці в дисертаційних працях не досліджували тему віддаленої освіти, що стала найактуальнішим питанням зазначеного періоду, охоплюючи також і 2022 р. з огляду на запровадження карантинних заходів та воєнного стану на території України. Подано рекомендації МОН щодо якісного та водночас щадного режиму проведення віддалених навчальних занять для учнів закладів середньої освіти з метою збереження здоров'я й нормального психологічного стану дітей. Наведено зібраний МОН перелік корисних ресурсів для дорослих і дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування. Через непередбачуване руйнування російським агресором освітньої інфраструктури та, як наслідок, продовження навчання в дистанційному форматі, обґрунтовано потребу в розробленні нових рекомендаційних матеріалів і навчальних методик на допомогу педагогам для спрощення проведення віддаленого навчання. Доведено, що тема дистанційної освіти потребує подальшого розвитку та вдосконалення. Дослідження здійснювалося під час роботи над науково-допоміжним бібліографічним покажчиком "Дисертації з питань освіти 1991—2021 рр.".

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

19.


    Левченко, Наталія.
    Електронні ресурси бібліотеки в інформаційному забезпеченні навчального процесу [Текст] / Н. Левченко // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2018. - N 10. - С. 27-30. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
відкритий доступ -- інформація -- електронний каталог -- електронна бібліотека -- інституційний репозиторій -- дистанційна освіта

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

20.


    Бідюк, А. С.
    Дистанційне навчання в сучасній школі: потреба чи мода? / А. С. Бідюк // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 7/9. - С. 39–42. - Бібліогр.: 7 назв.

Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--дистанційне навчання--Україна

Кл.слова (ненормовані):
середні школи -- дистанційне навчання -- дистанційна освіта -- профільне дистанційне навчання
Анотація: Розглянуто проблеми запровадження дистанційної освіти в середніх школах, висвітлено перспективи дистанційної освіти для начання старшокласників на профільному рівні.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

21.


    Резнік, Світлана.
    Вимоги до викладача вищої школи в умовах сучасних тенденцій розвитку дистанційної освіти / С. Резнік // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : науково-практичний журнал. - 2019. - № 2. - С. 23-34. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-7782

Кл.слова (ненормовані):
викладач вищої школи -- дистанційна освіта -- вимоги до викладання -- тенденції розвитку дистанційної освіти

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

22.


    Коваленко, А. Є.
    Дистанційне навчання як актуальний етап інформатизації закладу загальної середньої освіти / А. Є. Коваленко // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 10/12. - С. 37–39. - Бібліогр.: 4 назви.

Рубрики: Заклади загальної середньої освіти--інформатизація--дистанційне навчання--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дистанційна освіта -- інформатизація -- інформаційні технології -- дистанційне навчання
Анотація: Висвітлено основні шляхи впровадження дистанційної освіти як завершального етапу інформатизації закладу загальної середньої освіти.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

23.
37.07:373]:005.745(082)
П 78


    Штихалюк, Олена Павлівна.
    Розвиток освітньо-інформаційного середовища навчально-виховного комплексу "Всезнайко" засобами мереживих технологій та дистанційної освіти для дошкільників / О. П. Штихалюк, І. А. Юхно, Я. С. Бабич // Проблеми та перспективи управління сучасною столичною школою : збірник наукових статей за матеріалами регіональних науково-практичних конференцій 2014-2015 рр. / Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - С. 200-206. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
дистанційна освіта -- система дистанційної допомоги батькам -- батьківський лікбез -- освітні послуги -- підготовка педагогів -- інноваційне навчання -- гуманізація освіти
Дод.точки доступу:
Шуть, Валентина Яківна \ред.\
Юхно, Інна Андріївна
Бабич, Ярослав Сергійович
Київський університет імені Бориса Грінченка


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (21.09.2015р. Інв.30758 - 80.84 грн.) (вільний)
ГП ЧЗ (21.09.2015р. Інв.30759 - 80.84 грн.) (вільний)
Ф1 (21.09.2015р. Інв.30760 - 80.84 грн.) (вільний)
Ф2 (21.09.2015р. Інв.30761 - 80.84 грн.) (вільний)
Ф3 (21.09.2015р. Інв.30762 - 80.84 грн.) (вільний)
ГП ЧЗ (22.02.2016р. Інв.32874 - 90.00 грн.) (вільний)


Знайти схожі

24.
37.091.2:004
Д 44


   
    Дидактичний потенціал цифрових освітніх технологій для освітнього процесу : монографія / Н. С. Саєнко [та ін.] ; Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського". - Київ : Центр учбової літератури, 2021. - 154 с. - ISBN 978-611-01-2182-8 : 162.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освітні технології--Освітній процес--Цифрові освітні технології--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
дистанційна освіта -- електронне навчання -- мобільне навчання -- автономне навчання -- корпоративне навчання -- навчання персоналу -- хмарні технології -- відкриті онлайн курси -- самоефективність -- ІКТ -- цифрова грамотність -- медіа грамотність -- андрагогіка
Дод.точки доступу:
Саєнко, Н. С.
Голуб, Т. П.
Лавриш, Ю. Е.
Лук’яненко, В. В.
Литовченко, І. М.
Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського"


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

25.


    Літіченко, Олена.
    Напрями вдосконалення дистанційного формату підготовки бакалаврів дошкільної освіти / О. Літіченко, Т. Шинкар, Л. Гаращенко // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2022. - № 11. - С. 91-97, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
дистанційна освіта -- дошкільна освіта -- ІКТ-сервіси -- онлайн-заняття -- освітній процес -- фахова підготовка
Анотація: У статті представлено досвід викладання дисципліни практичного спрямування «Мистецьке рукоділля» для студентів спеціальності 012 «Дошкільна освіта» в дистанційному форматі. Зміни в організації освітнього процесу відбулися у зв’язку з Всесвітньою пандемією COVID-19 2020–2022 років, що змусило змінити очний формат навчання на дистанційну освіту. Зі значними труднощами зіткнулися викладачі практичних дисциплін: відпрацювання технічних навичок виконання виробів, опанування методики освітньої взаємодії і комунікації в процесі предметно-перетворювальної і мистецької діяльності з дітьми дошкільного віку. Перехід на дистанційний формат навчання потребував розроблення електронного освітнього контенту і пошуків ефективних інструментів освітньої взаємодії. Здійснене експериментальне дослідження дозволило з’ясувати ставлення студентів до форми опанування навчальним матеріалом та вивчити результативність використання цифрових ІКТ-сервісів у забезпеченні освітнього процесу. Було виокремлено переваги і недоліки дистанційного навчання практично спрямованої дисципліни «Мистецьке рукоділля», які назвали здобувачів освіти. З’ясовано, що для опанування дисципліною найбільш дієвою є організація онлайн-занять, що дозволяє комунікувати викладачу і студентам, показувати основні технічні прийоми виконання виробів у реальному часі, давати методичні рекомендації виконання завдання, обговорювати навчальні завдання. Запропоновано різні сервіси для організації освітньої взаємодії під час вивчення дисципліни «Мистецьке рукоділля»
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Шинкар, Тетяна
Гаращенко, Лариса


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

26.


    Рак, Л. М.
    Екотренди дистанційної технологічної освіти / Л. М. Рак, О. О. Кириченко // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2020. - N 15/16. - С. 31-48. - Бібліогр.: 26 назв

Рубрики: Трудове навчання -- методика викладання -- дистанційне навчання

Кл.слова (ненормовані):
технологічна освіта -- дистанційна освіта -- екотренд -- екологічність -- техногенні катаклізми -- компетентнісний підхід -- матеріал природного походження
Дод.точки доступу:
Кириченко, О. О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

27.


    Добровольський, В. В.
    Використання мультимедійних і дистанційних технологій у професійній діяльності педагога-новатора / В. В. Добровольський // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 28/30. - С. 40–50.

Рубрики: Інформаційно-комунікаційні технології--діяльність педагога-новатора--Україна

Кл.слова (ненормовані):
педагоги-новатори -- ІКТ -- інформаційно-комунікаційні технології -- дистанційна освіта

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

28.


    Козлакова, Галина.
    Дистанційна вища технічна освіта в умовах карантину / Г. Козлакова, Б. Сусь, О. Коваленко // Вища освіта України : теоретичний та науково-метод. часопис. - 2020. - № 2. - С. 67-74. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016

Кл.слова (ненормовані):
дистанційна освіта -- освітні платформи -- технічні університети -- он-лайн навчання -- контроль результатів навчання
Дод.точки доступу:
Сусь, Богдан
Коваленко, Оксана


Є примірники у відділах: всього 3 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

29.


    Маленко, О. О.
    У зоні особливих викликів / О. О. Маленко // Вивчаємо українську мову та літературу : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2003 р. - 2020. - N 13/14/15. - С. 4-5

Рубрики: Українська література--методика викладання--дистанційна освіта

   Українська мова--методика викладання--дистанційна освіта


Кл.слова (ненормовані):
українська мова та література в школі -- дистанційна освіта -- звернення редакції журналу (дистанційна освіта)

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

30.


    Устінов, Олександр.
    Медична освіта, медична наука та кадрова політика в охороні здоров’я: стан справ та шляхи виходу із кризи / О. В. Устінов // Український медичний часопис. - 2018. - Том 1, N 4. - С. 25-28 . - ISSN 1562-1146

Кл.слова (ненормовані):
дистанційна освіта -- медична наука -- медична освіта -- Українська медична експертна спільнота

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-30    31-60   61-63 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)