Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (6)Наукові періодичні видання Університету (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=дисципліна<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 124
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Фінлі, Тод.
    19 прийомів для організації роботи на уроці : пер. та літ. обробка Н. В. Третякової за мат. Інтернету / Тод Фінлі // Хімія : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2018. - N 3/4. - С. 17-19

Рубрики: Організація роботи на уроці--19 прийомів організації роботи на уроці--зарубідний досвід

   Дисципліна на уроці--прийоми організації роботи на уроці--зарубіжний досвід


Кл.слова (ненормовані):
організація роботи на уроці -- принципи організації роботи на уроці -- організація класу -- дисципліна на уроці

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


    Andrushchenko, I.
    Development of English language student teachers’ phonetic competence in times of crisis [Електронний ресурс] / I. Andrushchenko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 4. - С. 32-41, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.3 . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
вибіркова дисципліна -- екстрене дистанційне навчання -- кризові умови -- майбутні викладачі -- фонетична компетентність
Анотація: Стаття присвячена специфіці формування фонетичної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови в кризових умовах. У статті акцентується увага на тому, що опанування фонетикою англійської мови відіграє важливу роль для майбутніх викладачів англійської мови, оскільки їхня здатність коректно артикуляційно та інтонаційно оформлювати власні висловлювання і розуміти мовлення інших, яка базується на складній динамічній взаємодії відповідних знань, навичок та загальної мовної свідомості і фонетичної усвідомленості, є фундаментальною. Розглянуто різницю між поняттями «дистанційне навчання» та «екстрене дистанційне навчання». У статті описано, яке програмне забезпечення використовувалося під час викладання вибіркової дисципліни «Лінгвориторика англомовного академічного дискурсу: фонетичний аспект» студентам IV курсу, які навчалися за спеціальністю 014 Середня освіта у дистанційному форматі в кризових умовах, що були спричинені пандемією COVID-19 і збройною агресією російської федерації проти України. Представлено мету вивчення вибіркової дисципліни та очікувані результати її вивчення, детально описано, що слугувало навчальним матеріалом та які завдання виконували студенти-майбутні викладачі англійської мови під час практичних занять та самостійної роботи для формування у них фонетичної компетентності в дистанційному форматі. У роботі також наведені результати опитування випускників бакалаврату, які обирали зазначену вибіркову дисципліну, щодо ефективності організації її вивчення для формування фонетичної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови в кризових умовах. У статті також представлено, які фактори викликали найбільше труднощів під час опанування дисципліни й наведено рекомендації та побажання щодо покращення викладання вибіркової дисципліни, спрямованої на розвиток фонетичної компетентності в кризових умовах.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Shepetiak, O.
    Philosophy of religion in Ukrainian and Western science = Філософія релігії в українській і західній науці / O. Shepetiak // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 3. - P89-93. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
філософія релігії -- релігієзнавство -- релігія -- існування Бога -- атрибути Бога -- теологія -- проблема існування Бога
Анотація: Філософія релігії є однією з найпопулярніших філософських дисциплін в західноєвропейських та американських університетах. В українській освітній системі поняття "філософія релігії" також присутнє. Однак, значення, яке надається цьому поняттю в українському і західному наукових середовищах, не тотожне. З'ясування цих відмінностей становить актуальність статті. Головним методом дослідження є компаративний аналіз: робота засновується на аналізі підручників з філософії релігії, написаних на Заході, та порівнянні їх із доробками вітчизняних релігієзнавців. Головним новаторським результатом, досягнутим у статті, є висвітлення відмінності розуміння поняття "філософія релігії" в українській і західній наукових традиціях. В Україні філософія релігії - це філософська дисципліна, яка вивчає феномен релігії, тоді як в західноєвропейському та американському науковому середовищі предметом філософії релігії є Бог. Така відмінність підходів обумовлена різницею ідейних основ. Радянське релігієзнавство, яке домінувало в Україні впродовж декількох десятиліть і все ще зберігає вплив на велику частину наукового середовища, ґрунтувалось на марксистському атеїзмі та розуміло релігію не як відносини людини з Найвищою Сутністю, а як плід соціальних відносин. Іншими словами, для марксистського релігієзнавства релігія - це соціальний феномен, тобто дійсність, народжена соціумом. На Заході, де філософія релігії ніколи не перебувала на службі тоталітарної ідеології, предметом цієї дисципліни залишається Бог. Предметом свого вивчення західна філософія релігії близька до теології, яка також пізнає Бога. Відмінністю між ними є метод дослідження: філософія релігії пізнає Бога розумом, а теологія - через одкровення. Завданням, яке ставлять перед філософією релігії на Заході, є пізнання Бога людським розумом. Західна традиція намагається відокремити знання про Бога, яке підлягає пізнанню людським розумом, від знання про Бога, яке дарується людині виключно в одкровенні
Дод.точки доступу:
Шепетяк Олег


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


   
    PISA: У центрі уваги [Текст] : Чи погіршилася дисципліна в навчальних закладах? // Вісник ТІМО. - Харків : Факт, 2018. - № 2/3. - С. 58-60


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Tverdokhlib, T.
    Study of pedagogy and pedagogical disciplines in educational institutions of the orthodox church: views of educators and theologians (the end of the 19th century – the beginning of the 20th century) [Електронний ресурс] = Вивчення педагогіки та педагогічних дисциплін в закладах освіти православної церкви: погляди педагогів і богословів (кінець ХІХ – початок ХХ століття) / T. Tverdokhlib. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 1-18, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.118. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
духовна академія -- духовна семінарія -- жіночий навчальний заклад педагогіка -- педагогічна дисципліна -- церковно-учительська школа -- другокласна школа
Анотація: У статті на основі аналізу першоджерел та історико-педагогічної літератури представлено погляди архімандрита Віссаріона, І. Андреєва, Д. Брянцева, А. Гриневича, Г. Маляревського, М. Маккавейського, П. Соколова, Н. Красовського, А. Юрикаса та інших педагогів і богословів стосовно навчання педагогіки і педагогічних дисциплін в закладах освіти Православної Церкви в кінці ХІХ – на початку ХХ століття. Встановлено, що теоретичні наробки з означених питань представлені в публікаціях духовних періодичних видань «Богословський вестник», «Вера и разум», «Волынские епархиальные ведомости», «Народное образование», «Подольские епархиальные ведомости», «Христианское чтение», «Церковный вестник», «Черниговские епархиальные известия» тощо. Визначено і розкрито ідеї педагогів і релігійних діячів стосовно завдань педагогічної підготовки, змісту, організаційних аспектів, форм, кадрового забезпечення навчання педагогіки і педагогічних дисциплін в православних духовних академіях, семінаріях, жіночих навчальних закладах Православної Церкви, церковноучительських і другокласних школах. Доведено, що найбільше думок вони присвятили змісту і організаційним аспектам педагогічної освіти в навчальних закладах Православної Церкви. Дописувачі журналів висловлювалися за розширення змісту педагогічної освіти в духовних академіях і церковно-учительських школах, переструктурування навчального матеріалу з метою оптимального поєднання теоретичної і практичної педагогічної підготовки учнів семінарій, відміни деталізації семінарської навчальної програми з дидактики тощо. Встановлено, що розглядаючи питання організації навчання педагогіки і педагогічних дисциплін, вони більшою мірою зосередилися на православних вищих духовних навчальних закладах. Педагоги і богослови висловлювалися за віднесення педагогіки до церковно-практичного відділення духовних академій, заснування педагогічних відділів чи товариств, розділення кафедри педагогіки та пастирського богослов’я, уведення окремої кафедри дидактики в вищих духовних навчальних закладах. З’ясовано, що науковці знову звернули увагу на деякі питання, що становили науковий інтерес для педагогів і богословів у 60-х і 70-х роках ХІХ ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Твердохліб Тетяна


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

6.
Шифр: І426210053/2017/1
   Журнал

Імідж сучасного педагога [Текст] : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : АСМІ, 1999 - . - ISSN 2221-6316. - Виходить 10 раз на рік
2017р. № 1
Зміст:
Нічуговська, Л. І. Стратегія і менеджемент професійної мобільності майбутніх педагогів у процесі магістерської підготовки / Л. І. Нічуговська. - С.11-15
Кл.слова: освіта, профільність, біосфера
Рожнова, Г. П. Організаційно-педагогічне та нормативне забезпечення професійної підготовки майбутніх журналістів у вищих навчальних закладах України / Г. П. Рожнова. - С.16-19
Клєба, А. І. Технологія формування інформаційно-комунікативної культури майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / А. І. Клєба. - С.20-22
Кл.слова: професійна підготовка, технологічний підхід
КарманенкоВ., В. Тренінг як ефективний інструмент розвитку професійних компетенцій і практичних навичок студентів ВНЗ / В. КарманенкоВ. - С.23-25
Кл.слова: технології навчання, форми навчання
Слухенська, Р. В. Фактори активізації творчого потенціалу особистості майбутнього лікаря в процесі професійної підготовки / Р. В. Слухенська, А. А. Єрохова. - С.26-28
Кл.слова: творча самореалізація, професійна освіта
Макаренко, В. І. Специфіка організації процесу природничо-наукової підготовки майбутніх лікарів / В. І. Макаренко. - С.29-32
Кл.слова: фахова компетентність
Бєляєва, О. М. Педагогічна діяльність викладачів вищих медичних навчальних закладів: системний підхід / О. М. Бєляєва. - С.33-36
Кл.слова: функціональні компоненти
Школяр, С. П. Систематизація інформації про природну спадщину як елемент підготовки менеджерів у період переоцінки цінностей / С. П. Школяр. - С.37-41
Кл.слова: маркетингова діяльність, систематизація, інформація
Гук, Л. І. Принципи сучасного історико-компаративного аналізу у педагогічних дослідженнях (з досвіду освіти Верхньої Канади) / Л. І. Гук, Н. М. Ільчишин. - С.42-44
Кл.слова: метод дослідження, загальноприйняті принципи, джерельна база
Блудова, Ю. О. Технологія формування художньо-естетичного смаку засобами регіональної культурно-історичної спадщини / Ю. О. Блудова. - С.45-48
Кл.слова: естетичне виховання, духовні цінності
Рудич, О. О. Особливості використання англомовної літератури у процесі підготовки майбутніх учителів / О. О. Рудич, Ю. С. Стиркіна. - С.49-51
Кл.слова: дитяча література, художній образ, читання
Тупиця, Ю. С. Підготовка майбутніх учителів до навчання німецької мови дошкільників засобами фольклору / Ю. С. Тупиця. - С.52-54
Кл.слова: іноземна мова, заняття, навчальний матеріал
Давидченко, І. Д. Теоретичне обгрунтування технології формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / І. Д. Давидченко. - С.55-58
Кл.слова: педагогічна технологія, професійна підготовка, педагогічна майстерність
Гурська, О. В. Створення гуманного освітнього середовища ВНЗ, максимально сприятливого до внутрішньо переміщених осіб / О. В. Гурська. - С.59-61
Кл.слова: гуманна педагогіка, освітній процес
Бордюг, Ю. В. Компетентність як засіб підвищення професійної майстерності вихователів груп спеціального призначення для дітей з вадами зору / Ю. В. Бордюг. - С.62-65
Кл.слова: принцип освіти педагогів, компетенції
Ковалевська, Н. В. Навчальна дисципліна "Теорія та методика співпраці з родинами" у системі професійної підготовки майбутніх вихователів дітей раннього та дошкільного віку / Н. В. Ковалевська. - С.66-69
Кл.слова: змістовий модуль, лекція
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: І368505/2015/4
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2015р. № 4
Зміст:
Сєрякова, І. І. Новітні підходи до викладання іноземних мов у контексті проекту ТЕМПУС "Вдосконалення викладання європейських мов: модернізація викладання через розвиток магістерських програм на основі комбінованих технологій" / І. І. Сєрякова [и др.]. - С.3-5
Інші автори: Валігура О. P., Черниш В. В., О. В. Кучерина
Кл.слова: міжнародне партнерство, європейські мови, проект ТЕМПУС
Паршикова, О. О. Формування іншомовної комунікативної компетентності учнів початкової загальноосвітньої школи на рівні А1.2.1 на основі нового навчально-методичного комплекту "Німецька мова З" / О. О. Паршикова, Г. М. Мельничук, Л. П. Савченко. - С.6-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: синтаксична реорганізація, паракомунікація, комунікативно-ігрові прийоми
Осадча, Н. В. Підсистема вправ для формування лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному читанні на уроках країнознавства / Н. В. Осадча. - С.11-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лінгвосоціокультурна компетентність, країнознавство, класифікація вправ
Калько, В. О. Developing English reading skills of secondary school students / В. О. Калько. - С.19-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: види читання, вміння англомовного читання, вправи для навчання читання
Писанко, M. Л. Критерії аналізу елективних курсів з навчання перекладу для учнів старших класів шкіл філологічного профілю / M. Л. Писанко. - С.23-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: профільне навчання, філологічний профіль, елективний курс
Курило, Л. В. Моделювання процесу навчання професійно орієнтованого наукового писемного мовлення майбутніх викладачів англійської мови / Л. В. Курило. - С.27-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: модель навчання, цикл Навчання, практична дисципліна
Руснак, Д. А. Enseigner l'expression monologique aux futures enseignants de FLE avec le reportage multimedia / Д. А. Руснак. - С.34-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: монологічне мовлення, мультимедійний репортаж, майбутні викладачі
Kvasova, O. G. Constructing valid classroom reading test tasks (multiple choice questions) for university students (notes on a workshop) / O. G. Kvasova. - С.40-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: читання, конструювання тестових завдань, валідація тестових завдань
Бігич, Оксана Борисівна. Мультимедійний наочний посібник "Las Navidades en Espana": два користувачі - два формати / О. Б. Бігич. - С.48-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: наочний посібник, лінгвосоціокультурна компетентність, мультимедіа
Ніколаєва, С. Ю. Рецензія на монографію Майєр Наталії Василівни "Формування методичної компетентності у майбутніх викладачів французької мови: теорія і практика" / С. Ю. Ніколаєва. - С.52-53
Кл.слова: методична компетентність, майбутні викладачі французької мови, професійно-методична діяльність
Фабрична, Я. Г. Англійсько-український глосарій термінів з методики навчання іноземних мов і культур / Я. Г. Фабрична. - С.54-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: англійсько-український глосарій, професійна термінологія, іноземна мова
Качкан, О. І. Сценарій позакласного заходу для учнів основної школи на тему : "Традиційна міфологія Японії" / О. І. Качкан, Ю. А. Пономарьова. - С.61-63
Кл.слова: позакласний захід, аудіювання, японська міфологія
European Centre for Modern Languages of the Council of Europe: publications 2011-2014 : Продовження. - С.64
Кл.слова: мовознавство, Європейський центр сучасних мов, публікації 2011-2014 рр.
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Кобєлєв, Олексій.
    "Інформаційний аналіз і консалтинг" у системі підготовки спеціалістів бібліотечно-інформаційної сфери [Текст] / О. Кобєлєв, О. Мар’їна // Бібліотечний вісник = Bibliotechnyi visnyk : науково-теоретичний та практичний журнал. - 2016. - № 3. - С. 18-22. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1029-7200

Кл.слова (ненормовані):
Інформаційний аналіз і консалтинг -- інформаційна аналітика -- навчальна дисципліна
Дод.точки доступу:
Мар’їна, Олена


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Гнатюк, Михайло.
    Історія літератури як наукова дисципліна: друга половина ХІХ - початок ХХ ст. [Текст] / М. Гнатюк // Слово і час. - Київ : Фенікс, 2010. - № 6. - С. 84-94


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (22.04.2010р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

10.
930.85(477)(042.4)
С 12


    Сабадаш, Ю. С.
    Історія української культури : курс лекцій для студентів усіх спеціальностей ОС "Бакалавр" денної та заочної форм навчання / Ю. С. Сабадаш, Ю. М. Нікольченко, Л. Г. Дабло ; за загальною редакцією Ю. С. Сабадаш ; Міністерство освіти і науки України, Маріупольський державний університет, Історичний факультет, Кафедра культурології та інформаційної діяльності. - Київ : Ліра-К, 2022. - 229 с. - ISBN 978-617-520-095-7 : 225.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Українська культура--Історія культури--Лекції, доповіді

Кл.слова (ненормовані):
національна культура -- культурологічна парадигма -- духовна культура -- середньовіччя -- ренесанс -- українське бароко -- просвітництво -- український романтизм -- нова українська культура -- культура незалежнох України
Анотація: Історія української культури - навчальна дисципліна, що концентрує та формує у собі такі взаємопов’язані речі, як національна мова, традиції, історична пам’ять, ідентичність і національна самоповага. Структурно курс лекцій побудований за тематично-хронологічним принципом, захоплюючи студента світом української культури. У курсі лекцій викладено процес становлення напрямків розвитку культури України, простежується формування національно-культурних цінностей, поширення нових стилів мистецтва, констатовано зв’язок часів через збереження і розвиток культурних традицій у контексті сучасного культорологічного підходу до української культури як комплексної системи.
Дод.точки доступу:
Нікольченко, Ю. М.
Дабло, Л. Г.
Сабадаш, Ю. С. \редактор.\
Міністерство освіти і науки України
Маріупольський державний університет
Історичний факультет
Кафедра культурології та інформаційної діяльності


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

11.
37.091.4
В 48


    Виничук, Лина Станиславовна.
    А. С. Макаренко о воспитании сознательной дисциплины [Текст] / Л. С. Виничук ; ред. Н. А. Симоненко ; рецензент: Н. Г. Ничкало, Н. Г. Базилевич. - київ : Вища школа, 1988. - 116 с. - ISBN 5-11-001862-6 : 1.40 грн.,
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія освіти--Історія педагогічної думки--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
дисципліна -- виховання
Дод.точки доступу:
Симоненко, Н. А. \ред.\
Ничкало, Н. Г. \рецензент.\
Базилевич, Н. Г. \рецензент.\
Макаренко, Антон Семенович (педагог-новатор, письменник, творець нової методики виховної роботи з дитячим колективом ; 1888-1939)


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум»,
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

12.


    Дічек, Н. П.
    Англомовна макаренкіана у XXI столітті: стан і методи інтерпретації [Текст] / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : науково-теоретичний та інформаційний журнал. - 2018. - N 2(99). - С. 72-82 . - ISSN 2304-0629

Кл.слова (ненормовані):
освітньо-виховні ідеї Макаренка -- англомовна макаренкіана -- методи виховання -- ресоціалізація -- інтерпретаційні рефлексії -- інклюзивна дисципліна -- асоціальна молодь

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

13.
Шифр: Б222100/2017/4
   Журнал

Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія [Текст] : науковий журнал/ Міністерство культури і туризму україни, Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ, 2004 - . - ISSN 2409-9805. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 4
Зміст:
Бездрабко, Валентина Василівна. Історичне документознавство в Україні: сучасний стан і перспективи / В. В. Бездрабко. - С.4-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: історичне документознавство, історичне джерелознавство, історичне джерело
Шевченко, Олена Василівна. Теоретико-методологічні основи дослідження системи документаційного забезпечення торговельної галузі Україні / О. В. Шевченко. - С.24-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: галузева документна інформація, комунікаційне середовище, торговельна галузь України
Збанацька, Оксана Миколаївна. Документна евристика як наука / О. М. Збанацька. - С.31-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: документна евристика, документний пошук
Стронська, Наталія Тарасівна. Електронна бібліотека як структурна частина інформаційної моделі "українська бібліографія в особах": постановка проблеми / Н. Т. Стронська. - С.37-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: електронні бібліотеки, інформаційне суспільство, бібліографія
Тєвікова, Ольга Валентинівна. Бібліотеки як соціальні інститути в українському суспільстві періоду 1953-1964 рр. (на матеріалах державного архіву Полтавської області) / О. В. Тєвікова, Л. І. Дерев’янко. - С.43-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лібералізація, книжковий фонд, національна самосвідомість
Єрмолаєва, Г. А. Кадрово-управлінський склад українських бібліотек в сучасному вимірі / Г. А. Єрмолаєва. - С.51-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійні характеристики, бібліотечні фахівці, соціологічні дослідження
Прокопенко, Лілія Сергіївна. Ретроспективна національна бібліографія Швеції: XVII-XXI ст. / Л. С. Прокопенко. - С.57-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: зарубіжна бібліографія, історії бібліографії, Королівська бібліотека Швеції
Островська, Олена Миколаївна. Аналіз зарубіжного досвіду створення сайтів військових бібліотек / О. М. Островська. - С.64-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтернет-ресурси, характеристика веб-сайтів, аналіз
Комова, Марія Василівна. Документально-інтерпретаційне поле як інтегроване масовокомунікаційне середовище / М. В. Комова. - С.72-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: документ, інтерпретація, фактологічне поле
Яценко, Сергій Савелійович. Сучасна концепція ділової комунікації / С. С. Яценко. - С.81-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: комунікація, проксеміка, риторика
Ісаєнко, Олександр Олександрович. Соціокомунікативна модель медіаспоживання / О. О. Ісаєнко. - С.86-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: медіаспоживання, медіакультура, мас-медіа
Сошинська, Вікторія Євгенівна. Формування комунікативних компетенцій майбутніх фахівців інформаційної, бібліотечної та архівної справи / В. Є. Сошинська. - С.92-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: наукова комунікація, професійні компетенції, дисципліна
Зацерківна, Марина Олександрівна. Специфіка відносин вишів з основними контактними групами / М. О. Зацерківна. - С.97-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: комунікація, імідж, освітні послуги
Варцаба, Надія Василівна. Стратегічні напрямки PR-діяльності в побудові іміджу центрів зарубіжних культур в Україні / Н. В. Варцаба. - С.104-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: імідж, PR-стратегії, інструментарій
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.
Шифр: Б222100/2022/4
   Журнал

Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія [Текст] : науковий журнал/ Міністерство культури і туризму україни, Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ, 2004 - . - ISSN 2409-9805. - Виходить кожного кварталу
2022р. № 4
Зміст:
Кунанець, Наталія Едуардівна. Роль бібліотек у забезпеченні інформаційної безпеки / Н. Е. Кунанець, М. Р. Пристай. - С.5-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційна війна, медіаграмотність, технологія
Ржеуський, Антоній Валентинович. Дистанційні послуги бібліотек України загальнодержавного значення / А. В. Ржеуський. - С.11-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вебсайт, сервіс, воєнний стан
Вернік, Олексій Леонідович. Український національний біографічний архів як інструмент і матеріал в етнопсихологічному долідженні / О. Л. Вернік, Ю. В. Вернік. - С.17-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Стронська, Наталія Тарасівна. Інформаційна модель "Українська бібліографія в особах" як детермінанта сучасного інформаційного суспільства / Н. Т. Стронська. - С.25-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційні моделі, інформаційне суспільство, українська бібліографія в особах
Сисова, Юлія Василівна. Бібліотечний фандрайзинг під час війни: актуальні проблеми та шляхи їх вирішення / Ю. В. Сисова. - С.30-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: російсько-українська війна, бібліотеки, благодійність
Литвин, Сергій Харитонович. Особливості надання інформаційних послуг органами державної влади та місцевого самоврядування в умовах воєнного стану / С. Х. Литвин. - С.35-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: воєнний стан, публічна інформація, державні реєстри
Гребенюк, Алла Василівна. Документаційне забезпечення правової сфери: сутність та особливості / А. В. Гребенюк. - С.44-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: документування, організація діловодства, діловодство
Палій, Сергій Васильович. Сучасні обласні інформаційно-аналітичні центри: структурно-функціональні особливості / С. В. Палій. - С.50-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: структура, функції, управлінські рішення
Бондар, Ігор Віталійович. Систематизація форм і методів функціонування електронних ресурсів в Україні / І. В. Бондар. - С.55-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: електронні ресурси, систематизація, функціонування
Петрушка, Аліна Іванівна. Редакційна політика наукового видання як чинник забезпечення принципів публікаційної етики / А. І. Петрушка. - С.63-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: публічна етика, академічна доброчесність, вебсайт
Доскіч, Людмила Степанівна. Фейкові новини як новітній засіб маніпуляції та дезінформації / Л. С. Доскіч. - С.72-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: фейк, соціальні мережі, маніпулювання
Грінберг, Лариса Феліксівна. Науково-творча спадщина Пантелеймона Куліша в цифрових фондах бібліотек та архівів України / Л. Ф. Грінберг. - С.78-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: епістолярна спадщина, цифровізація, інтернет
Дворжкова, Їржина. Кримінальні справи чехословаків - жертв репресій СРСР / Ї. Дворжкова. - С.84-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: виправно-трудові табори, смертна кара, кримінальні справи
Литвинова, Лариса Анатоліївна. Модернізація режиму винятків та обмежень з авторського права ЄС для цифрової та транскордонної педагогічної діяльності / Л. А. Литвинова. - С.89-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: авторське право, освіта й викладання, освітній виняток
Бачинська, Надія Анатоліївна. Запровадження освітньо-професійних програм спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа": традиції та інновації / Н. А. Бачинська. - С.95-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітньо-професійна програма, освітній процес, бібліотечна справа
Загуменна, Віра Вікторівна. Інформаційно-аналітична діяльність як наукова та навчальна дисципліна: еволюція, тенденції розвитку / В. В. Загуменна, О. І. Кузьменко. - С.102-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційні потреби користувачів, інформаційні продукти і послуги, цифровізація
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі

15.
Шифр: Б005660/2016/3
   Журнал

Бібліотечний вісник [Текст] : науково-теоретичний та практичний журнал/ Національна академія наук України, Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського. - Київ, 1993 - . - ISSN 1029-7200. - Виходит раз на два місяця
2016р. № 3
Зміст:
Ржеуський, Антоній. Роль бібліотек як соціальних інститутів в інформаційному забезпеченні е-Бсіепсе / А. Ржеуський [и др.]. - С.3-9. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Веретеннікова Н., Малиновський О., Кунанець Наталія
Кл.слова: електронна наука, інформаційне забезпечення, електронний архів
Трачук, Людмила. Клієнтоорієнтована парадигма розвитку обласних універсальних наукових бібліотек / Л. Трачук. - С.10-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: обласні універсальні наукові бібліотеки, бібліотечне обслуговування, читач
Кобєлєв, Олексій. "Інформаційний аналіз і консалтинг" у системі підготовки спеціалістів бібліотечно-інформаційної сфери / О. Кобєлєв, О. Мар’їна. - С.18-22. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Інформаційний аналіз і консалтинг, інформаційна аналітика, навчальна дисципліна
Сафонова, Тетяна. Застосування соціально-інформаційних технологій управління в бібліотеках / Т. Сафонова. - С.23-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: управління організацією, бібліотечний менеджмент, бібліотечний маркетинг
Заліток, Людмила. Колекція "Фонд В. О. Сухомлинського" - складник національного науково-інформаційного простору / Л. Заліток. - С.29-33
Кл.слова: ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського, Колекція "Фонд В. О. Сухомлинського", інформаційні продукти бібліотеки
Шаповал, Андрій. Наукова спадщина С. Я. Парамонова у фондах Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського / А. Шаповал. - С.33-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Парамонов Сергій Якович, про нього, НБУ іменІ В. І. Вернадського, збірник праць зоологічного музею
Зикун, Наталія. Зміна форматів української сатиричної публіцистики як пошук шляхів до читача / Н. Зикун. - С.40-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сатиричне видання, сатиричний листок, сатиричний журнал
Грудініна, Наталія. Бібліографічне оформлення наукових праць / Н. Грудініна. - С.47-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліографічний апарат, прикнижкові списки, пристатейні списки
Здановська, Валентина. Бібліотеки наукових установ НАН України: сучасні тенденції та завдання розвитку / В. Здановська. - С.51-52
Кл.слова: семінар з бібліотечної справи, Київ, 2016, інформаційний ресурс, бібліотечно-інформаційні послуги
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.
60.561.51/Б 28-337668412

   
    Батьківство в радість [Текст] : тренінговий курс з формування батьківської компетентності / авт.-упоряд. Г. М. Лактіонова ; І. Д. Звєрєва. - 2-ге вид. перероб. і допов. Репринтне. - Київ : Фенікс, 2011. - 359 с. - ISBN 978-966-651-660-5 : 21.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Сім'я

Кл.слова (ненормовані):
батьківство -- тренінг із батьками -- спілкування -- дисципліна -- батьківська компетентність
Дод.точки доступу:
Лактіонова, Г. М. \ уклад.\
Звєрєва, Ірина Дмитрівна \уклад.\


Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

17.
316.35
Б 28


   
    Батьківство в радість [Текст] : тренінговий курс з формування батьківської компетентності / авт.-упоряд. Г. М. Лактіонова ; І. Д. Звєрєва. - 2-ге вид. перероб. і допов. - Київ : Фенікс, 2009. - 359 с. - ISBN 978-966-651-660-5 : 21.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Сім'я

Кл.слова (ненормовані):
БАТЬКІВСТВО -- ТРЕНІНГ ІЗ БАТЬКАМИ -- спілкування -- дисципліна
Дод.точки доступу:
Лактіонова, Г. М. \ уклад.\
Звєрєва, Ірина Дмитрівна


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

18.


    Бахмутська, Ірина
    Від знайомства - до плідної співпраці : досвід роботи з батьками / Ірина Бахмутська // Дошкільне виховання. - 2016. - № 11. - С. 26-28 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Робота з родиною

Кл.слова (ненормовані):
співпраця з батьками -- тренінг -- круглий стіл -- спільна діяльність дітей і батьків -- майстер-клас
Анотація: Представлено досвід організації роботи вихователів з родинами наймолодших вихованців. Описано ефективні форми такої співпраці: тренінг "Вчимося чути наших дітей"; "круглий стіл" "Дисципліна без покарань. Чи це можливо?" та "Краса і повчальний зміст українських народних казок, забавлянок і пісень"; майстер-клас "Нетрадиційні техніки малювання"; клуб "Молода сім'я" і "Родина - родині" та ін.

Є примірники у відділах:
Ф3 (22.11.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (18.11.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

19.
Шифр: В794185/2018/2/3
   Журнал

Вісник ТІМО. Тестування і моніторинг в освіті [Текст]/ Центр тестових технологій і моніторингу якості освіти. - Харків : Факт, 2005 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 2/3
Зміст:
Місце міжнародного дослідження якості шкільної освіти PISA в освітніх проектах Організації економічного співробітництва і розвитку (ОЕСР). - С.2-3
Наказ МОНУ N256 "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 29 грудня 2016 року N1693". - С.4
Програма загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти "Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти". - С.5-11
Діяльність ОЕСР. Освіта й компетентності. - С.12-23
Засади навчання ОЕСР-2030. Майбутнє освіти і компетентностей. - С.24-39
Робочі матеріали Організації з економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР) у галузі освіти. - С.40-57
PISA: У центрі уваги : Чи погіршилася дисципліна в навчальних закладах?. - С.58-60
PISA: У центрі уваги : Як деякі учні долають труднощі, пов'язані з неналежними передумовами їхнього навчання?. - С.61-64
PISA: У центрі уваги : Яке значення для освітньої системи має те, що учнів залишають на другий рік або відраховують зі школи?. - С.65-69
Кращий клас: Збірка аудіофайлів Директорату ОЕСР з освіти й компетентностей. - С.70-73
Хендрик, Карл. Освітні вимірювання й "омана Макнамари" / К. Хендрик. - С.73-74
Яковина, Іван. "Мрійте про більше..." / І. Яковина. - С.75-76
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.


    Твердохліб, Т. С.
    Викладання гомілетики як педагогічно орієнтованої дисципліни в Київській духовній академії (1819–1869 рр.) [Електронний ресурс] / Т. С. Твердохліб. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 3/4. - С. 71-83, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.7183. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
викладач -- гомілетика -- дисертація -- зміст -- іспит -- Київська духовна академія -- лекція -- педагогічно орієнтована дисципліна -- практикум -- форма навчання
Анотація: У статті на основі аналізу історичної, гомілетичної та педагогічної літератури, архівних документів, матеріалів, вміщених у періодичних виданнях, узагальнено досвід викладання гомілетики як педагогічно спрямованої дисципліни в Київській духовній академії (1819-1869 рр.). На основі вивчення «Правил церковного красномовства», підручника Я. Амфітеатрова «Чтения о церковной словесности или гомилетика» розкрито зміст навчання церковного красномовства, схарактеризовано такі його компоненти, як знання, вміння і навички, досвід творчої діяльності. З’ясовано внесок Я. Амфітеатрова у розвиток гомілетики як навчального предмету і науки. Схарактеризовано загальний професійний рівень викладачів церковного красномовства. Визначено і розкрито форми навчання гомілетики у вищому духовному навчальному закладі досліджуваного періоду.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)