Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=добро<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 157
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-157 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ковальська С. І.
Назва : "... Хочеться, щоб добро таки переважало..." За етюдом "Життя іде" письменника Василя Думанського : 8 клас
Місце публікування : Вивчаємо українську мову та літературу: науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2003 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020. - N 7/8/9. - С. 81-84 (Шифр В901257/2020/7/9)
Предметні рубрики: Українська література-- персоналія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська література (8 клас)--8 клас (українська література)--урок літератури рідного краю
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ovsiankina L.
Назва : Consolidating role of historical memory in formation the moral foundations of modern Ukrainian society
Паралельн. назви :Консолідуюча роль історичної пам'яті у формуванні моральних засад сучасного українського суспільства
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2019. - № 1. - С. 49-54. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2019/1). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історична пам'ять--людина--сучасний український соціум--моральні засади--консолідація
Анотація: Стаття присвячена аналізу консолідуючої ролі історичної пам'яті у формуванні моральних засад сучасного українського соціуму. Висвітлено значення історичної пам'яті у виробленні колективної свідомості української нації, трансляції усього духовного досвіду наступним поколінням, - знань про вищі моральні цінності: добро, істину, красу, любов до свободи та справедливості. Людина і народ у цілому розглянуті як головні носії, суб'єкти і творці історичної пам'яті. Проаналізовано базові етичні принципи національної історії як певні способи усвідомлення та осмислення національних інтересів. Вони міцно закріплюються в історичній пам'яті і виходять на історичну арену в діалектичній прогресії, - у новому вигляді, враховуючи сучасні умови життєдіяльності, нові прагматичні знання, технології та ідеї, притаманні кожному новому поколінню. Доведено, що у процесі взаємодії між людиною та суспільством, а також у виникненні консенсусу між ними можна простежити таку закономірність: людина, реалізуючи свої різноманітні потреби, вступає в соціальні, моральні та інші відносини з іншими людьми; якщо суспільство йде назустріч її бажанням та вимогам, - між ними виникають соціальні відносини позитивної взаємодії, злагоди. У свою чергу, соціальне середовище теж прагне отримати від людини деякі цінності та ресурси, - формування в неї таких морально-соціальних якостей, як працелюбство, законослухняність, дисциплінованість, відповідальність тощо та їхнє ефективне практичне втілення у різноманітних сферах життєдіяльності. Якщо це досягається, то між людьми та соціальним середовищем, яке надає їм бажані блага, завдяки процесу самоорганізації складаються соціальні відносини конструктивної співпраці та консенсусу. Якщо ж суб'єкти соціальної взаємодії не отримують один від одного бажаних благ, відносини між ними стають конфліктними. Отже, соціальні відносини виявляються у різних формах, але у будь-яких випадках вони складаються на основі прагнень людей до різноманітних матеріально-економічних й моральних благ та цінностей. Зрештою, відповідне прагнення викликається потребами як людей, так і суспільства в цілому. Акцентовано, що результат цього прагнення залежить від взаємного врахування тих моральних засад та принципів, що історично сформувалися у соціумі і стали складовою частиною його історичної пам'яті
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ebo S.
Назва : Death in Igbo African ontology
Паралельн. назви :Смерть в онтології африканського народу Ігбо
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2019. - № 3. - С. 22-28. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2019/3). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): смерть--пошуки сенсу свого існування--африканське суспільство ігбо--концептуалізація смерті в уявленнях ігбо
Анотація: Смерть - це виклик будь-яким дослідженням людини, її кінцева головоломка. Смерть незмінно знаходиться в центрі людських пошуків сенсу свого існування. Різні культури в різні епохи наближалися до смерті через широку гаму значень і смислів. Африканська спільнота Ігбо, як і інші культури у світі, зіткнулася зі смертю у своїй спробі філософського обґрунтування сенсу свого життєвого досвіду. Людина не повинна просто зникати. Ігбо, як і більшість представників людського роду, відмовляються остаточно прийняти смерть. Серед Ігбо смерть - це континуум. Померлі продовжують жити в пам'яті й діяльності спільноти. Їхній статус на землі мертвих, яка, до речі, не є далекою від місця проживання спільноти, залежить від того, наскільки добре вони жили й наскільки добре їхні нащадки виконували свої обов'язки по відношенню до них, особливо щодо їх поховання. В онтології Ігбо суспільство є центром існування. Навіть у світі мертвих мертві існують для своєї громади. Вони повинні продовжувати робити добро для спільноти, забезпечувати сприятливі умови для богів. Навіть коли мертві не викликають прихильності предків, вони не просто зникають. Вони витають навколо громади, спричиняючи великі незручності для їх близьких, сімей та спільноти в цілому. Коли Ігбо помирає, він не бажає ані бути об'єднаним з богом на небесах, ані бути покараним демоном у пеклі. Його істота по суті визначається як продовження "перебування з громадою". У статті цей унікальний досвід Ігбо щодо розуміння смерті фіксується за допомогою вивчення письмових джерел, усних традицій та інтерв'ю, безпосереднього спостереження за звичаями спільноти на практиці та аналізу живого спілкування. Серед існуючих у світовій філософській спадщині інтерпретацій смерті необхідно чітко виокремлювати унікальну концепцію Ігбо, яка одночасно стосується й проблеми сенсу життя
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хлановська Н. В., Новосельська С. М.
Назва : «Людина починається з добра» (за творами В. Сухомлинського)
Місце публікування : Шкільний бібліотекар (Осн.). - Харків: Основа, 2020. - N 1. - С. 7-11. (Шифр Ш505267/2020/1)
Знайти схожі

5.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Улла Хан, Іршад
Назва : Є добро є і зло : із книжки "Тобі мій Боже"
Місце публікування : Всесвіт. - Київ, 2016. - № 9/10. - С. 26-27 (Шифр В622816/2016/9/10)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поезія--вірш--текст
Знайти схожі

6.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Руденко Ю.
Назва : Інтернет - глобальне добро чи зло? : Диспут
Місце публікування : Шкільний світ. - Київ: Шкільний світ, 2015. - № 17. - С. 12-16 (Шифр Ш697812/2015/17)
Знайти схожі

7.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Коробова О.
Назва : Інтернет: добро чи зло?
Місце публікування : Соціальний педагог. - Київ: Шкільний світ, 2015. - N 2. - С. 18-21 (Шифр С911378/2015/2)
Знайти схожі

8.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Коробова О.
Назва : Інтернет: добро чи зло?
Місце публікування : Психолог. - Київ: Шкільний світ, 2016. - № 5/6. - С. 52-55 (Шифр П131260/2016/5/6)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 84(7=472.2)/К 76
Автор(и) : Коэльо, Пауло
Назва : Алхимик : роман
Вихідні дані : Київ: София, 2012
Кільк.характеристики :224 с
Примітки : Перевод с португальского А. Богдановского
ISBN, Ціна 966-8075-71-4:
ДРНТІ : 17.82
УДК : 821.134.3(81)
Предметні рубрики: Португальська література-- Проза-- Роман
Бразильська література
Примірники : всього : ГП КС(2)
Вільні : ГП КС(2)
Знайти схожі

10.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Сегеда, Тамара
Назва : Бог і Сатана (добро і зло) в романі М. Булгакова "Майстер і Маргарита". Матеріали до підсумкового уроку з вивчення роману М. Булгакова "Майстер і Маргарита"
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - Київ: Антросвіт, 2016. - № 1. - С. 16-17 (Шифр З659149/2016/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зарубіжна література--аналіз твору--булгаков м., майстер і маргарита, про твір
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ґолибард Є.
Назва : Віра і наука на тлі Декалогу
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2019. - № 4. - С. 55–56. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2019/4). - ISSN 0131-5358
Предметні рубрики: Розвиток особистості-- моральні цінності-- поведінка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток особистості--моральні цінності--поведінка людини--моральні засади--духовність--мораль--віра--совість--добро--оцінка особистості--самооцінка--морально-етична настанова
Анотація: Автор статті розглядає Декалог, як універсальний критерій оцінки й самооцінки кожної людини, груп людей і всього суспільства. Висвітлює моральні засади поведінки людини.
Знайти схожі

12.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Книжка, Оксана
Назва : Василь Королів-Старий. "Хуха-Моховинка". Добро і зло в казці (Урок у 5 класі)
Місце публікування : Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. - Київ, 2016. - N 9. - С. 20-22 (Шифр Д357007/2016/9)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): план-конспект уроку--королів-старий василь, про нього--королів-старий василь, хуха-моховинка, про твір
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Новосельська С. В.
Назва : Василь Стус: "Крізь сотні сумніві я йду до тебе, добро і правдо віку" : літературний проєкт: 11 клас
Місце публікування : Вивчаємо українську мову та літературу: науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2003 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020. - N 22/23/24. - С. 25-28 (Шифр В901257/2020/22/24)
Предметні рубрики: Українська література-- персоналія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська література (11 клас)--11 клас (українська література)--літературний проєкт (українська література)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тіменик З.
Назва : Взаємопоєднання методів у функціонуванні філософсько-релігійних ідей (зі спадщини українських мислителів 1900-х - 1970-х ХХ ст.)
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2017. - № 5. - С. 102-106. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2017/5). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бог--добро--зло--інноваційність--істинність--одкровення--традиція
Анотація: Через осмислення текстів з'ясовано, як методологічні чинники забезпечують уреальнення обміркованих ідей через постійну синхронізацію із міждисциплінарним простором, (між)релігійними комунікаціями. Розкрито супровідну участь "кількапроцесуального одночасся" з огляду на комплекс темпоритмік.
Знайти схожі

15.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Печенюк, Людмила
Назва : Взаєморозуміння та прагнення зробити добро іншому як засіб подолання життєвих труднощів у новелі О. Генрі "Останній листок". Характеристика образів Сью та Джонсі. Специфіка розкриття образу Бермана
Місце публікування : Зарубіжна література. - 2018. - N 3. - С. 29-31 (Шифр З296477334/2018/3)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821.161.2/К 48
Автор(и) : Клен, Юрій
Назва : Вибране
Вихідні дані : Київ: Дніпро, 1991
Кільк.характеристики :460 с
ISBN, Ціна 5-308-00854-Х: 19.00 грн.
ДРНТІ : 17.82
УДК : 821.161.2
Предметні рубрики: Художня література-- Українська література
Зміст : Кортес/ Ю. Клен. Конкістадори/ Ю. Клен. Японія/ Ю. Клен. Антоній і Клеопатра/ Ю. Клен. Цезар і Клеопатра/ Ю. Клен. Лот/ Ю. Клен. Прованс/ Ю. Клен. Вікінги/ Ю. Клен. Предтеча/ Ю. Клен. Жанна д’Арк/ Ю. Клен. Коло життьове/ Ю. Клен. Шляхами Одіссея/ Ю. Клен. Синові/ Ю. Клен. Енгармонійне/ Ю. Клен. Сковорода/ Ю. Клен. Осінні рядки/ Ю. Клен. Осінь/ Ю. Клен. Крізь праосінь/ Ю. Клен. Весна/ Ю. Клен. Лесбія/ Ю. Клен. Беатріче/ Ю. Клен. Франкфутр-на-Майні/ Ю. Клен. Акварель/ Ю. Клен. Січневий Діоніс/ Ю. Клен. Слова і квіти/ Ю. Клен. Зимові дні/ Ю. Клен. Зустріч/ Ю. Клен. "Стьмянілий місяць"/ Ю. Клен. Покій і буяння/ Ю. Клен. Софія/ Ю. Клен. Терцини/ Ю. Клен. Мандрівка до сонця/ Ю. Клен. Рокованість/ Ю. Клен. Божа Матір/ Ю. Клен. Володимир/ Ю. Клен. Київ/ Ю. Клен. Майже елегія/ Ю. Клен. Січень/ Ю. Клен. Жлрстокі дні/ Ю. Клен. В дорозі/ Ю. Клен. "Не знаю, не знаю, не знаю"/ Ю. Клен. Україна/ Ю. Клен. Ми/ Ю. Клен. Символ/ Ю. Клен. Прокляті роки/ Ю. Клен. Попіл імперій/ Ю. Клен. На переломі/ Ю. Клен. Жовтень.1917 р./ Ю. Клен. Заповіт/ Ю. Клен. Потоп/ Ю. Клен. "Моя тоска, как крыльев черный трепет..."/ Ю. Клен. Безысходность/ Ю. Клен. "Добро и зло"/ Ю. Клен. "Чрезвычайная" поэза/ Ю. Клен. "Над миром, как десять египетських казней..."/ Ю. Клен. Сонеты/ Ю. Клен.
Примірники : всього : ГП КС(2)
Вільні : ГП КС(2)
Знайти схожі

17.

Назва журналу :Вивчаємо українську мову та літературу -2020р.,N 7/9
Цікаві статті :
12 годин онлайн-спілкування з експертами! Січневий інтернет-марафон - найяскравіша подія початку нового року! (стр.2-3) Кл.слова: інтернет-марафон,онлайн-спілкування (освіта),освіта (інтернет-марафон)
Чорній Н. Г. Технологія проведення уроків з використанням укрупнених структур/ Н. Г. Чорній (стр.4-16) Кл.слова: українська мова (технологія укрупнених структур),технологія укрупнених структур (українська мова),укрупнені структури (українська мова)
Мацько Л. І. Тарас Шевченко: український месія в силовому полі європейської культури/ Л. І. Мацько (стр.17-22) Кл.слова: українська література в школі,шевченкознавство в школі,український письменник
Нестеренко Н. П. Українська національна ідея в художньому баченні Тараса Шевченка/ Н. П. Нестеренко (стр.23-27) Кл.слова: українська література в школі,шевченкознавство в школі,українська національна ідея
Ісаєнко І. В. Українська література: узагальнення й систематизація вивченого за рік/ І. В. Ісаєнко (стр.28-39) Кл.слова: українська література в школі,5 клас (українська література),українська література (5 клас)
Зелінська І. В. Літературна норма української мови. Редагування речень, у яких порушено літературні норми української мови/ І. В. Зелінська (стр.40-42) Кл.слова: українська мова (7 клас),7 клас (українська мова),літературна норма (українська мова)
Продан Ю. С. Вивчаємо форми дієслова. Уроки з теми/ Ю. С. Продан (стр.43-49) Кл.слова: українська мова (7 клас),7 клас (українська мова),дієслово (українська мова)
Жила І. А. Іван Карпенко-Карий. Життєвий шлях письменника/ І. А. Жила (стр.50-54) Кл.слова: українська література (10 клас),10 клас (українська література),українська література в школі
Кирилич Н. С. Микола Куліш "Мина Мазайло"/ Н. С. Кирилич (стр.55-59) Кл.слова: українська література (11 клас),11 клас (українська література),урок української літератури (11 клас)
Забавська Т. В. Стежкою долі незламної поетеси (до дня народження Ліни Костенко)/ Т. В. Забавська (стр.60-64) Кл.слова: українська література в школі,українська поетеса,урок української літератури
Мізікіна Л. М. Інтелектуально-лінгвістична гра "Магія слова"/ Л. М. Мізікіна, В. В. Леута (стр.65-71) Кл.слова: українська мова в школі,інтелектуально-лінгвістична гра,лінгвістична гра
Яковенко Л. М. Лінгвістичний турнір "Ну що б, здавалося, слова..."/ Л. М. Яковенко (стр.72-76) Кл.слова: українська мова (10 клас),10 клас (українська мова),лінгвістичний турнір (10-11 кл.)
Макаренко Л. М. Українська мова в тематичних завданнях/ Л. М. Макаренко (стр.77-80) Кл.слова: українська мова в школі,тематичні завдання (українська мова),українська мова (тематичні завдання)
Ковальська С. І. "... Хочеться, щоб добро таки переважало..." За етюдом "Життя іде" письменника Василя Думанського/ С. І. Ковальська (стр.81-84) Кл.слова: українська література (8 клас),8 клас (українська література),урок літератури рідного краю
Красільнік Н. Є. Екзистенційні мотиви роману Сергія Жадана "Інтернат"/ Н. Є. Красільнік (стр.85-93) Кл.слова: українська література (10 клас),10 клас (українська література),комбінований урок (українська література)
Слюсарєва О. В. Образ любові як утілення високої християнської в новелі Григора Тютюнника "Три зозулі з поклоном"/ О. В. Слюсарєва (стр.94-95) Кл.слова: українська література,новела,український письменник
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Назва журналу :Вивчаємо українську мову та літературу -2020р.,N 22/24
Цікаві статті :
Шевченко Н. М. Традиції чаювання: від давнини до сьогодення/ Н. М. Шевченко, І. В. Тураєва, А. С. Раковська (стр.87-95) Кл.слова: українська література (практика виховання),практика виховання (сценарій заходу),конференція-візуалізація (практика виховання)
Гусліста Н. Г. Патріотичні мотиви у творчості Галини Лисої (за збіркою "Доля")/ Н. Г. Гусліста (стр.79-86) Кл.слова: українська література (6 клас),6 клас (українська література),урок-кейс (українська література)
Марцин С. О. Безсполучникові складні речення: стилістика щоденникових записів/ С. О. Марцин (стр.74-78) Кл.слова: українська мова,безсполучникові складні речення,щоденникові записи
Відмиш Л. І. Українська мова: комплексні завдання/ Л. І. Відмиш, В. В. Аркушенко, В. О. Батечко (стр.66-73) Кл.слова: українська мова (6 клас),6 клас (українська мова),комплексні завдання (українська мова)
Нікішина В. І. Турнір юних літературознавців "Творчість Лесі Українки"/ В. І. Нікішина (стр.64-65) Кл.слова: українська література в школі,турнір літературознавців,юні літературознавці (турнір)
Карук Н. Контроль підсумкових знань. Українська мова. І семестр. 5-10 класи/ Н. Карук, Ю. В. Овчаренко, О. О. Румянцева-Лахтіна (стр.51-63) Кл.слова: українська мова (5-10 кл.),5-10 кл. (українська мова),контроль підсумкових знань (українська мова)
Білокура Н. І. Орієнтовне пробне ЗНО з української мови та літератури/ Н. І. Білокура (стр.45-50) Кл.слова: українська мова (зовнішнє незалежне оцінювання),українська література (зовнішнє незалежне оцінювання),зовнішнє незалежне оцінювання (українська мова та літератури)
Гліб Н. М. Патріотичне виховання на уроках української мови (на прикладі дидактичного матеріалу)/ Н. М. Гліб (стр.37-44) Кл.слова: українська мова в школі,патріотичне виховання (українська мова),українська мова (патріотичне виховання)
Самотескул Н. В. Історичні твори В. Шкляра "Маруся", "Чорний ворон", "Чорне сонце"/ Н. В. Самотескул (стр.29-36) Кл.слова: українська література в школі,позакласне читання (українська література),український письменник
Новосельська С. В. Василь Стус: "Крізь сотні сумніві я йду до тебе, добро і правдо віку"/ С. В. Новосельська (стр.25-28) Кл.слова: українська література (11 клас),11 клас (українська література),літературний проєкт (українська література)
Радченко Ю. В. Складнопідрядні речення з підрядними обставинними частинами (способу та ступеня дії, порівняльними)/ Ю. В. Радченко (стр.20-24) Кл.слова: українська мова (9 клас),9 клас (українська мова),складнопідрячні речення (українська мова)
Колесник О. М. Основні типи підрядних речень/ О. М. Колесник (стр.15-19) Кл.слова: українська мова (9 клас),9 клас (українська мова),підрядні речення (українська мова)
Зеленко Ю. М. Однорідні члени речення. Узагальнення й систематизація вивченого з теми/ Ю. М. Зеленко (стр.11-14) Кл.слова: українська мова (8 клас),8 клас (українська мова),урок-подорож (українська мова)
Голобородько Я. Ю. Микола Куліш і Таврія: український південь у творах письменника/ Я. Ю. Голобородько (стр.3-10) Кл.слова: українська література,український письменник (життєтворчість),український південь
Цікаві статті :
Знайти схожі


19.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Мельник, Тетяна, Битко, Людмила, Запасна, Алла
Назва : Викриття згубного впливу нацизму у творі. Образи "маленьких людей", які опинилися в умовах фашистської системи. Ідеї людяності, добра, порятунку життя й культури. Книжка як символ збереження духовності в жорстокому світі. Форми оповіді
Місце публікування : Зарубіжна література: газета для вчителів та методистів зарубіжної літератури/ Національна академія педагогічних наук. - 2019. - N 8. - С. 69-72 (Шифр З296477334/2019/8)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): крадійка книжок. роман--нацизм--фашистська система--добро--культура--символ духовності--жорстокий світ
Знайти схожі

20.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2013р.,N 5
Цікаві статті :
Бєлєнька Г. Золота лінія перетину домашнього і суспільного виховання дітей дошкільного віку/ Г. Бєлєнька (стр.4-10) Кл.слова: домашнє виховання,суспільне виховання,авторська оповідка
Варламова Л. Партнерська взаємодія педагога з дитиною/ Л. Варламова (стр.11-19) Кл.слова: партнерська взаємодія,особистісно орієнтована модель освіти,правила партнерства
Шалда Н. Літо дітям - на добро, на втіху, або Особливості планування роботи з дошкільниками влітку/ Н. Шалда (стр.20-28) Кл.слова: планування роботи з дітьми,літній період,оздоровчі завдання
Миронова С. Оформлення документації вчителями-дефектологами та вчителями-логопедами спеціального дошкільного закладу/ С. Миронова (стр.33-44) Кл.слова: ведення ключової документації,вчителі -дефектологи,навчально-корекційна робота
Низковська О. Гармонія родинних стосунків різних поколінь - необхідна умова родинного виховання/ О. Низковська (стр.45-53) Кл.слова: родинне середовище,взаємодія поколінь,соціально-психологічна диференціація
Старченко В. Рідний дім - центр просторового буття дитини/ В. Старченко (стр.54-62) Кл.слова: позитивний образ рідного дому,рідний дім,психологічний клімат сім'ї
Цікаві статті :
Знайти схожі


21.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Навчаймося дистанційно: інтелектуальні карти в професійному житті педагога (стр.4-10)
Молчанюк К. Лепбук - розвивальна книжка з індивідуальним характером/ К. Молчанюк (стр.11-17) Кл.слова: розвиток творчих здібностей,тематичний лепбук,сімейний лепбук
Безсонова О. Свобода самовизначення, або Формуємо успішну особистість на етапі дошкільного дитинства/ О. Безсонова (стр.18-24) Кл.слова: тренінг-лабораторія,дошкільне дитинство,формування успішної особистості
Лохвицька Л. Казка вчить, як на світі жить, або Вчимо творити добро через казку/ Л. Лохвицька (стр.25-33) Кл.слова: моральне виховання
Чернишова Л. Формуємо уявлення про відносність добра і зла: робота з казкою/ Л. Чернишова (стр.34-35)
Бєлєнька Г. Запрошуємо до столу, або Як виховувати культуру харчування/ Г. Бєлєнька, С. Кондратюк (стр.36-42)
Як поліпшити апетит дитини (стр.43)
Якщо дитина відмовляється від їжі (стр.44)
Організовуємо режимні моменти, пов'язані з харчуванням дітей, правильно (стр.45-47)
Джемула Г. як вивчити з дитиною числа та цифри: порадник для батьків і вихавателів/ Г. Джемула (стр.48-53)
Всесвітній день перелітних птахів (стр.54)
Джемула Г. Прилітайте, птахи, прилітайте!/ Г. Джемула (стр.56-60)
Карабаєва І. Сенсорно-пізнавальна компетенція: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників/ І. Карабаєва (стр.61-68) Кл.слова: пізнавальна діяльність,мисленнєва діяльність
Карабаєва І. Моніторимо рівень сформованості математичної компетенції старших дошкільників/ І. Карабаєва (стр.69-71) Кл.слова: елементарні математичні уявлення
Цікаві статті :
Знайти схожі


22.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Медведєва Світлана, Михайлова, Ірина
Назва : Виховуємо в дітях добро. Система роботи зі старшими дошкільнятами за творами В. Сухомлинського
Місце публікування : Палітра педагога. - Київ: Світич, 2017. - № 3. - С. 6-12 (Шифр П706412/2017/3)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моральне виховання
Знайти схожі

23.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стрілець С.
Назва : Вміння творити добро
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2019. - № 5. - С. 26–30. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2019/5). - ISSN 0131-5358
Предметні рубрики: Моральне виховання-- сценарій заходу-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моральне виховання--сценарій заходу--доброта--чуйність--добрі справи--вчинки людини--початкова школа
Анотація: У статті представлено сценарій проведення заходу морального спрямування на тему: "Вміння творити добро" в початковій школі.
Знайти схожі

24.

Назва журналу :Всесвіт -2016р.,N 9/10
Цікаві статті :
Дроздовський Д. Перемогти козирем/ Д. Дроздовський (стр.3-5) Кл.слова: вибори Президента США,Трамп Дональд, про нього
Дилан Б. Ми не збиралися старіть... / Б. Дилан ; пер. М. Байдюк (стр.7-21) Кл.слова: поезія,вірші,тексти
Дилан Б. Лиш вітер тобі відповість/ Б. Дилан (стр.8) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Дилан Б. Владарі війни/ Б. Дилан (стр.8-10) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Дилан Б. Проливний дощ скоро вдарить/ Б. Дилан (стр.10-12) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Дилан Б. Дівчина з північних країв/ Б. Дилан (стр.12) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Дилан Б. Часи, вони ж міняються/ Б. Дилан (стр.13-14) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Дилан Б. Сон Боба Дилана/ Б. Дилан (стр.14-15) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Дилан Б. Бог - за нас!/ Б. Дилан (стр.15-17) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Дилан Б. Балада про Голліса Брауна/ Б. Дилан (стр.17-19) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Дилан Б. Містер Тамбурин/ Б. Дилан (стр.19-21) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Улла Хан. Вибрані поезії/ Іршад Улла Хан ; пер. В. Івашко (стр.22-33) Кл.слова: поезії,вірші,тексти
Улла Хан. Усі бурі минущі/ Іршад Улла Хан (стр.22) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Улла Хан. Мандрувати до Тебе мій Боже нелегко/ Іршад Улла Хан (стр.23) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Улла Хан. Спрага людини яка шукає воду в пустелі/ Іршад Улла Хан (стр.23) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Улла Хан. Ти почастував мене плодом з Твоїх Божистих рук/ Іршад Улла Хан (стр.23) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Улла Хан. Любов може зцілити все/ Іршад Улла Хан (стр.23) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Улла Хан. Жив-був чоловік який мав сина/ Іршад Улла Хан (стр.24) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Улла Хан. Щоб спрагу вгамувати до неї вдався він/ Іршад Улла Хан (стр.24) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Улла Хан. Коли Тадж-Махал було завершено/ Іршад Улла Хан (стр.24) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Улла Хан. Коли імператорові Бабару сказали що його син помирає/ Іршад Улла Хан (стр.24-25) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Улла Хан. Найбільший дар у цьому світі любов/ Іршад Улла Хан (стр.25) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Улла Хан. Вона знагла померла не тому що/ Іршад Улла Хан (стр.25) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Улла Хан. Довгими зимовими ночами/ Іршад Улла Хан (стр.25-26) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Улла Хан. Наша ніч вільних небес/ Іршад Улла Хан (стр.26) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Улла Хан. Краплина води/ Іршад Улла Хан (стр.26) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Улла Хан. Є добро є і зло/ Іршад Улла Хан (стр.26-27) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Улла Хан. Я молюся Богові/ Іршад Улла Хан (стр.27) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Улла Хан. В Саду Едемському/ Іршад Улла Хан (стр.27) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Улла Хан. Між юністю і старістю/ Іршад Улла Хан (стр.28) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Улла Хан. Ніхто не самотній/ Іршад Улла Хан (стр.28) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Улла Хан. Піщана буря/ Іршад Улла Хан (стр.28) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Улла Хан. Мед і страх/ Іршад Улла Хан (стр.28) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Улла Хан. Снага Бога/ Іршад Улла Хан (стр.28) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Улла Хан. Мед і пахощі скрізь/ Іршад Улла Хан (стр.29) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Улла Хан. Тіло й душа одне/ Іршад Улла Хан (стр.29) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Улла Хан. Дощ пролився на мертвих вмираючих бджіл/ Іршад Улла Хан (стр.29) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Улла Хан. Пробачте мені мій гріх о бджоли/ Іршад Улла Хан (стр.29-30) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Улла Хан. Краплини дощу на шляху до океану/ Іршад Улла Хан (стр.30) Кл.слова: поезія,страх,текст
Улла Хан. Вальс життя/ Іршад Улла Хан (стр.30) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Улла Хан. Колись ми стрічались в іншому світі/ Іршад Улла Хан (стр.30) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Улла Хан. Колись ми стрічались в іншому світі/ Іршад Улла Хан (стр.30) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Улла Хан. Але спершу інші мають розійтися/ Іршад Улла Хан (стр.31) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Улла Хан. Очищення/ Іршад Улла Хан (стр.31) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Улла Хан. Для тих хто лічить дні/ Іршад Улла Хан (стр.31) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Улла Хан. Вік/ Іршад Улла Хан (стр.32) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Улла Хан. Не було потреби будь-що говорити/ Іршад Улла Хан (стр.32) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Улла Хан. Осіннє листя/ Іршад Улла Хан (стр.32) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Улла Хан. Уся потуга цього світу/ Іршад Улла Хан (стр.32) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Улла Хан. / Іршад Улла Хан (стр.33) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Улла Хан. Часом ти усамітнюєшся/ Іршад Улла Хан (стр.33) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Улла Хан. Ця дорога що біжить за обрій/ Іршад Улла Хан (стр.33) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Улла Хан. Чи дозволиш ТИ Хто створив цей світ/ Іршад Улла Хан (стр.33) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Міцкевич А. До приятелів-москалів/ А. Міцкевич ; пер. В. Ткаченко (стр.34-35) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Камінський І. Відплиття. Вибрані вірші/ І. Камінський ; пер. С. Жадан, О. Крекотень (стр.36-43) Кл.слова: поезії,вірші,тексти
Камінський І. Тост/ І. Камінський ; пер. С. Жадан (стр.36) Кл.слова: ПОЕЗІЯ,ВІРШ,ТЕКСТ
Камінський І. Американський турист/ І. Камінський ; пер. О. Крекотень (стр.36-38) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Камінський І. Тітка Роза/ І. Камінський ; пер. О. Крекотень (стр.38) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Камінський І. Ісаак Бабель/ І. Камінський, О. Крекотень (стр.38-39) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Камінський І. Відплиття/ І. Камінський, О. Крекотень (стр.39-40) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Камінський І. Похвала сміхові/ І. Камінський, О. Крекотень (стр.40) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Камінський І. Маестро/ І. Камінський ; пер. О. Крекотень (стр.40-41) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Камінський І. Танго моєї матері/ І. Камінський ; пер. О. Крекотень (стр.41-42) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Камінський І. Жити/ І. Камінський ; пер. О. Крекотень (стр.42) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Камінський І. Перша лялька. Друга лялька/ І. Камінський ; пер. О. Крекотень (стр.42) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Камінський І. Ми жили щасливо під час війни/ І. Камінський ; пер. О. Крекотень (стр.42-43) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Камінський І. Дитина спить, а жінка роздягається/ І. Камінський ; пер. О. Крекотень (стр.43) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Етвуд М. Момент/ М. Етвуд ; пер. Л. Сташків (стр.44) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Етвуд М. Самотня/ М. Етвуд ; пер. Л. Сташків (стр.45) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Енджелоу М. Неймовірна жінка/ М. Енджелоу ; пер. Л. Сташків (стр.46-47) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Бутнару Л. Я бачив себе уві сні... Вибрані вірші/ Л. Бутнару ; пер. М. Каменюк (стр.48-61) Кл.слова: поезії,вірші,тексти
Азнавур Ш. Від ненависті до кохання/ Ш. Азнавур (стр.62-70) Кл.слова: проза,оповідання,текст
Бражник С. Красноділ/ С. Бражник (стр.71-122) Кл.слова: проза,повість,текст
Кушнір М. В Суезі кинули листа/ М. Кушнір (стр.107) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Кушнір М. У нього сімнадцятий рік/ М. Кушнір (стр.107) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Кушнір М. Над Дніпром в незнаній хаті/ М. Кушнір (стр.107) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Брайдич І. Трешнєвські ночі. Дві історії з минулих часів/ І. Брайдич ; пер. І. Маркова (стр.123-177) Кл.слова: проза,роман,текст
Піранделло Л. Патент/ Л. Піранделло (стр.178-182) Кл.слова: проза,оповідання,текст
Готорн Н. Молодий Гудман Браун/ Н. Готорн (стр.183-191) Кл.слова: проза,оповідання,текст
Делібес М. Інший чоловік/ М. Делібес ; пер. В. Познякова (стр.192-194) Кл.слова: проза,оповідання,текст
Піонтек Г. Запах трави/ Г. Піонтек ; пер. А. Ролік (стр.195-202) Кл.слова: проза,оповідання,текст
Ленц З. Суперниці/ З. Ленц ; пер. А. Ролік (стр.203-207) Кл.слова: проза,оповідання,текст
Дроздовський Д. У нього душа літає у вітрі.../ Д. Дроздовський (стр.208-214) Кл.слова: Дилан Боб, про нього,Нобелівський лауреат із літератури, 2016 р.
Гізер Р. Залізний цар/ Р. Гізер (стр.215-223) Кл.слова: проза,текст
Оляндер Л. Документальний фільм Ігоря Козлика "Академік Дмитро Наливайко" : текст і контекст/ Л. Оляндер (стр.224-231) Кл.слова: Наливайко Дмитро, про нього,Козлик Ігор, Академік Дмитро Наливайко, про фільм,учений-гуманітарій
Савчин В. Огляд невідомих архівних матеріалів Миколи Лукаша / В. Савчин (стр.232-239) Кл.слова: Лукаш Микола, рецензії,Лукаш Микола, оригінальна поезія,Лукаш Микола, мовні студії
Камінський І. Так багато прекрасного в непорозуміннях/ І. Камінський ; інтерв'юер Д. Дроздовський (стр.240-243) Кл.слова: Камінський Ілля, по нього,американська поезія
Тарадайко С. За мотивами Канетті/ С. Тарадайко (стр.244-249) Кл.слова: Канетті Еліас, Маса і влада, про твір,людина,влада
Ковбасенко Ю. І. Адам Міцкевич і Віктор Гюго VS Олександр Пушкін і Микола І, або Сучасний погляд на розв’язку однієї "дружби-ворожнечі" / Ю. Ковбасенко (стр.250-253) Кл.слова: Міцкевич Адам, про нього,Пушкін Олександр, про нього,Пушкін Олександр, Наклепникам Росії, про вірш
Скринченко В. Міграція, мігранти та Олександр Македонський/ В. Скринченко (стр.254-257) Кл.слова: Гумільов Лев, про нього,в’язень ҐУЛАҐУ,вчений
Бутнару Л. Історія українського авангарду - це закривавлена, жертовна історія.../ Л. Бутнару ; інтерв'юер Г. Тарасюк (стр.258-263) Кл.слова: Бутнару Лео, про нього,поет,перекладач
Ткаченко С. Дев’яте небо перекладацтва/ С. Ткаченко (стр.264-266) Кл.слова: Київська школа перекладацтва,Некряч Тетяна, про неї,перекладач-практик
Дроздовський Д. Постколоніальні візії і ревізії тоталітаризму/ Д. Дроздовський (стр.267-273) Кл.слова: синдром поколінь,українське літературознавство,постколоніалізм
Зорівчак Р. Україна поза Україною: серед скитань збережений клаптик Батьківщини/ Р. Зорівчак (стр.274-276) Кл.слова: україністика,українсько-польські літературні зв’язки,культура мовлення
Гордієнко А. Рукостискання без кордонів/ А. Гордієнко (стр.277-278) Кл.слова: Київський університет імені Бориса Грінченка,делегація польських письменників,презентація польсько-української антології сучасної поезії, Київ, 2016 р.
Бруйо П. Ж. Дерево. Оповідання / П. Ж. Бруйо (стр.279) Кл.слова: проза,оповідання,текст
Цікаві статті :
Знайти схожі


25.

Назва журналу :Всесвітня література в сучасній школі -2016р.,N 11
Цікаві статті :
Учительський проект для створення нової навчальної програми із зарубіжної літератури для 10-11 класів (стр.3-4) Кл.слова: зарубіжна література,проект навчальної програми,програми із зарубіжної літератури для 10-11 кл.
Паламар С. Світлій пам’яті Анатолія Градовського/ С. Паламар [и др.] (стр.2) Кл.слова: Градовський Анатолій, про нього,некролог,філолог
Голик Є. Моїй Україні / Є. Голик (стр.4) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,поезія
Сіраш І. Сьогодні я всю ніч ходила по квартирі.../ І. Сіраш (стр.4) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Гніденко І. Сьогодні знову я беру своє перо.../ І. Гніденко (стр.4) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,поезія
Гніденко І. Даруй добро, вдихай на повні груди/ І. Гніденко (стр.4) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,поезія
Гніденко І. Людина починається з добра/ І. Гніденко (стр.4) Кл.слова: конкурс,поезія,текст
Гніденко І. Що в світі є найкращим для людини?/ І. Гніденко (стр.4) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,текст
Снєгірьова В. Давньогрецький театр (Есхіл). Давньоримська література (Вергілій, Горацій, Овідій)/ В. Снєгірьова, Л. Сімакова (стр.5-19) Кл.слова: давньогрецький театр,давньоримська література,елегія
Бушакова О. Оскар Уайльд. "Хлопчик-зірка"/ О. Бушакова, О. Красницька, Дж. Беглієрі (стр.20-24) Кл.слова: план-конспект уроку,Уальд Оскар, Хлопчик-Зірка, про твір,бінарний урок
Оробець С. Трагедія Йоганна Гете "Фауст". Діалектичне розв’язання проблеми добра і зла/ С. Оробець (стр.25-28) Кл.слова: план-конспект уроку,Гете Йоганн, Фауст, про твір,головні герої твору
Гарматюк Н. Анна Ахматова. Життєвий і творчий шлях. Ахматова та Україна / Н. Гарматюк (стр.29-31) Кл.слова: план-конспект уроку,Ахматова Анна, про творчість,життєвий шлях А. Ахматової
Комарова Т. Сторінками поезії "Срібного століття"/ Т. Комарова (стр.32-37) Кл.слова: план-конспект уроку,поезія "Срібного століття",літературознавство
Горобченко І. Річард Бах."Чайка Джонатан Лівінгстон"/ І. Горобченко (стр.38-47) Кл.слова: Бах Річард, Чайка Джонатан Лівінгстон, про твір,Ніцше Фрідріх, Так казав Заратустра, уровок тексту,афоризми
Григорова В. Веселка осіннього будня/ В. Григорова (стр.47) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,проза
Дем’яненко С. Чарльз Діккенс. "Пригоди Олівера Твіста"/ С. Дем’яненко (стр.48-53) Кл.слова: Діккенс Чарльз, Пригоди Олівера Твіста, про твір,соціальні відносини,соціальні протиріччя
Кирицев С. Достоевский в моей жизни/ С. Кирицев [и др.] (стр.54-55) Кл.слова: Достоєвський Федор, про нього,читачі про творчість Федора Достоєвського
Войтанович А. Бруно Шульц як письменник і людина/ А. Войтанович (стр.56-59) Кл.слова: позакласний час,Шульц Бруно, про нього,план роботи засідання
Кочура Л. Бал героїв зарубіжної літератури/ Л. Кочура (стр.60-64) Кл.слова: зарубіжна література,сценарій літературного вечора,герої художніх творів
Цікаві статті :
Знайти схожі


26.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дризлова В.
Назва : Вчимося бути толерантними : година спілкування з елементами казкотерапії (4 клас)
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2019. - № 6. - С. 48–51. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2019/6). - ISSN 0131-5358
Предметні рубрики: Моральне виховання-- година спілкування-- сценарій заходу-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моральне виховання--година спілкування--сценарій заходу--моральні цінності--загальнолюдські цінності--добро--добрі вчинки--толерантне спілкування--ставлення до людей--початкова школа--4 клас
Анотація: У статті представлено сценарій проведення години спілкування морального спрямування на тему: "Вчимося бути толерантними" в початковій школі. Мета якого: ознайомити учнів із загальнолюдськими цінностями; формувати поняття про добро; викликати бажання робити добрі вчинки; формувати навички толерантнотого спілкування.
Знайти схожі

27.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гекало Л.
Назва : Вчися робити добро, дитино! : урок добросердя до 100-річчя від дня народження В. О. Сухомлинського
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 10. - С. 1–3. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2018/10). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.015.31:17](477) + 37(091)(477)-051Сухомлинський
Предметні рубрики: Моральне виховання-- сценарій заходу-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моральне виховання--уроки добросердя--сценарій заходу--моральні якості--загальнолюдські цінності--людяність--український педагог--педагог-гуманіст--спадщина в. о. сухомлинського--початкова школа
Анотація: У статті представлено сценарій заходу морального спрямування на тему: "Вчися робити добро, дитино!" для учнів початкової школи. Мета: навчити дітей орієнтуватися в моральних якостях людини; формувати уявлення учнів про загальнолюдські цінності, зокрема, про людяність як необхідну кожному чесноту.
Знайти схожі

28.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Гніденко, Ірина
Назва : Даруй добро, вдихай на повні груди
Місце публікування : Всесвітня література в сучасній школі. - Київ: Освіта України, 2016. - N 11. - С. 4 (Шифр В528425/2016/11)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конкурс--обдаровані діти--поезія
Знайти схожі

29.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.2.034(477)
Назва : День спонтанного прояву доброти
Місце публікування : Вихователь-методист дошкіл. закл.: щомісяч. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна". - Київ: Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2015. - № 1. - С. 58-59. (Шифр В353859/2015/1)
УДК : 373.2.034(477)
Предметні рубрики: Дошкільне виховання-- моральне виховання --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільне виховання--моральне виховання--день спонтанного прояву доброти--добро--добрі справи
Анотація: У статті йдеться про організацію в дошкільних навчальних закладах Дня спонтанного прояву доброти (17 лютого).
Знайти схожі

30.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.016/Д 40
Назва : Джерела духовності. Упровадження принципів гуманної педагогіки в практику роботи початкової школи
Вихідні дані : Харків: Основа, 2015
Кільк.характеристики :142 с
Серія: Бібліотека журналу "Початкове навчання та виховання"; Вип. 10 (142)
ISBN, Ціна 978-617-00-2536-4: Б.ц.
ДРНТІ : 14.43
УДК : 37.016
Предметні рубрики: Гуманна педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гуманізм--добро--толерантність--скромність--милосердя--патріотизм
Анотація: У посібнику наведено теоретичний матеріал про поняття "гуманізм" та його складові. Складаається з двох розділів, що містять короткі біографічні відомості про життєвий та творчий шлях педагогів-гуманістів, методичні розробки уроків та виховних заходів, дидактичний матеріал
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-157 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)