Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=довжини<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Довгай Б. В., Мацак І. К.
Назва : Асимптоматична поведінка ексремальних значень довжини черги в системах масового обслуговування М / М / m
Місце публікування : Кибернетика и системный анализ: міжнародний науково-теоретичний журнал. - Київ: Інститут кібернетики ім. В. М. Глушкова НАН України, 2019. - № 2. - С. 171-179. - ISSN 0023-1274 (Шифр К499224528/2019/2). - ISSN 0023-1274
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): системи масового обслуговування--екстремуми довжини черги--асимптотична поведінка майже напевне
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хмизов С. О., Рокутов В. С., Єршов Д. В.
Назва : Лікування помірної різниці довжини нижніх кінцівок у дітей методом тимчасового двобічного блокування наросткової зони пластинами із гвинтами: перший досвід
Місце публікування : Ортопедия, травматология и протезирование: научно-практический журнал/ Институт патологии позвоночника и суставов имени проф. М. И. Ситенко НАМН Украины, Национальная академия медицинских наук Украины, Украинская ассоциация ортопедов-травматологов. - Харьков: Водный спектр джи-эм-пи, 2019. - № 2. - С. 43-50. - ISSN 0030-5987 (Шифр О955681096/2019/2). - ISSN 0030-5987
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): різниця довжини нижніх кінцівок--керований ріст--тимчасове двобічне блокування--наросткова зона
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Александрович М. В.
Назва : Практичні засади редагування перекладів
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. - Вип. 1(7). - С. 38-41 (Шифр І254815328/2019/1(7))
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): редагування--перекладний текст--адаптація--уніфікація--транслітерація
Анотація: У статті зібрано та проаналізовано деякі практичні засади для редагування перекладних текстів, проілюстровані наочними прикладами. Редагування перекладних текстів відрізняється від редагування авторських текстів, бо фокус роботи зміщується з того, як найвлучніше передати меседж авторки(а) мовними засобами, до того, як найвлучніше передати сформований текст авторки(а), висловлений мовою оригіналу, засобами іншої мови (української). Постає питання універсальності редакторки(ра): чи повинна(нен) вона/він знати мову оригіналу, щоб ефективно впоратися з редагуванням. Редакторці(ові) перекладного тексту варто принаймні орієнтуватися в мові оригіналу – знати основні особливості фонетики, граматики та синтаксису. Редактор(ка) повинен(на) тримати особливу увагу на таких аспектах, як: на лексичному рівні – слова-міжмовні омоніми, транслітерація власних назв, засилля присвійних займенників, переклад чи адаптація лакун; на синтаксичному рівні – дієслово-зв’язка, порядок слів у реченні, логічний наголос, звертання, спрощення синтаксичної конструкції. Необхідним аспектом є уніфікація певних повторюваних елементів у тексті перекладу: звертань (місіс – пані, містер – пан тощо), одиниць вимірювання довжини, маси, площі, часу, об’єму та ін. (миля – кілометр, фунт – кілограм тощо), транслітерованих власних і загальних назв (Facebook чи фейсбук тощо). Дотримання розглянутих у статті принципів транслітерації, уніфікації, адаптації, лексичних та синтаксичних аспектів редагування перекладних текстів сприятиме підвищенню якості видання перекладних книжок.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 51(075.2)/Б 90
Автор(и) : Будна Н. О., Беденко М. В.
Назва : Математика. 3 клас : підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти : у 2-х частинах. Ч. 2
Вихідні дані : Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2020
Кільк.характеристики :112 с.: іл.
ISBN, Ціна 978-966-10-5168-2:
ДРНТІ : 27
УДК : 51(075.2)
Предметні рубрики: Математика-- 3 клас
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): усне додавання--віднімання--міри маси--міри довжини--множення в межах 1000--ділення--добуток--дроби--3 клас--шкільний підручник
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Насадюк Т. О.
Назва : Використання прикладних задач під час вивчення довжини кола та площі круга
Місце публікування : Математика в школах України: науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020. - N 31/32/33. - С. 19-21 (Шифр М021125/2020/31/33)
Примітки : Бібл.: 1 назва
Предметні рубрики: Математика-- Методика викладання-- Задача
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): прикладна задача--довжина кола--площа круга--задача--план--практичні запитання--6 клас--9 клас
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 51(075.2)/Б 90
Автор(и) : Будна Н. О., Беденко М. В.
Назва : Математика. 4 клас : підручник для 4 класу закладів загальної середньої освіти : у 2-х частинах. Ч. 1
Вихідні дані : Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2021
Кільк.характеристики :144 с.: іл.
ISBN, Ціна 978-966-10-6339-5:
ДРНТІ : 27
УДК : 51(075.2)
Предметні рубрики: Математика-- 4 клас
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): чотирицифрові числа--вимірювання довжини--натуральні числа--час--швидкість--відстань--4 клас--шкільний підручник
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кашуба В., Афанасьєв Д.
Назва : Взаємозв'язок між соматотипом та повздовжніми розмірами тіла практично здорових дітей 6-8 років та їх однолітків з порушенням слуху
Місце публікування : Спортивна наука та здоров’я людини: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Charity Foundation "City of Dreams". - Київ: Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 2. - С. 38-49. - ISSN 2664-2069 (Шифр С967601977/2020/2). - ISSN 2664-2069
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соматотип--діти молодшого шкільного віку--порушення слуху
Анотація: Соматотип є формою прояву природного біологічного розмаїття, яке є дискретним, що визначає природний склад типології варіантів конституції. Соматотип відображає основні особливості динаміки онтогенезу, метаболізму, реактивності організму. Зазначені властивості формують індивідуальні особливості структури, а отже, і функції організму, визначають його реакцію на мінливі фактори довкілля. Мета – вивчити взаємозв’язок між соматотипом дітей 6–8 років та повздовжніми розмірами їхнього тіла. Матеріал і методи: аналіз та узагальнення науково-методичної літератури, антропометричні вимірювання включали визначення довжини і маси тіла, обхвату грудної клітки, плеча, талії і стегон, а також вимірювання товщини шкірно-жирових складок біцепса, трицепса, на передпліччі, під лопаткою, животі, гомілки і стегна. Визначення соматотипу проводили за системою W.H. Sheldon: дигестивний, м’язовий, торакальний, астеноїдний), водночас зауважувався розвиток і співвідношення ознак, як-от форма спини, грудної клітки, живота, ніг, величина розвитку кісткової, м’язової та жирової тканин, статистичний аналіз. Виміряні та проаналізовані розбіжності між повздовжніми розмірами тіла практично здорових дітей та дітей із порушенням слуху 6–8 років залежно від їх соматотипів. Кореляційний аналіз показників повздовжніх розмірів тіла обстежених дітей дав змогу визначити спільну для всіх груп дітей, поділених за соматотипами, а також тенденцію до прямої залежності довжини корпусу й тулуба від соматотипу обстежених. Водночас проаналізовано зворотній взаємозв’язок між соматотипом дітей із довжиною верхньої та нижньої кінцівок, передпліччя, кисті й гомілки. Кластерний аналіз підтверджує, що утворення чотирьох підгруп за соматотипами у дітей 6–8 років визначається повздовжніми розмірами їх тіла. На відміну від практично здорових, у дітей із порушенням слуху з астеноїдним й торакальним соматотипами відсутні розбіжності між довжиною корпусу й довжиною передпліччя, а у дітей із торакальним й дигестивним соматотипами – між довжиною кисті. Встановлено різновекторний зв’язок виду соматотипу дітей 6–8 років із показниками поздовжніх розмірів їх тіла, який не залежав від статі та наявності порушень слуху. Підтверджено, що діти з вищим показниками корпусу й тулубу належать до м’язового або дигестивного, а з більш високими показниками кінцівок – до астеноїдного й торакального соматотипів.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тимчик О. В.
Назва : Фізична реабілітація дітей шкільного віку з міопією І – ІІІ ступеню
Місце публікування : Спортивна наука та здоров’я людини: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ), Charity Foundation "City of Dreams". - 2019. - N 1. - С. 121-133. - ISSN 2664-2069, DOI 10.28925/2664-2069.2019.1.15 (Шифр С967601977/2019/1). - ISSN 2664-2069, DOI 10.28925/2664-2069.2019.1.15
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти--школярі--фізичний розвиток--психоемоційний стан--фізичне виховання--фізична реабілітація
Анотація: Фізична реабілітація дітей з міопією є складним процесом і потребує тривалого, системного і поетапного використання комплексу засобів для відновлення гостроти зору. Зазвичай для цього використовуються кінезіотерапія (дихальні та твіст вправи), пальцева та артикуляційна гімнастики, методи Оннурі терапії, рефлексотерапії, апаратної фізіотерапії тощо, що в комплексі призводить до позитивного ефекту та відновлення зорових аналізаторів. Проте, при прогресуючих формах короткозорості ці фізичні методи не завжди є ефективними. Літературні джерела (наукові статті, підручники, посібники, автореферати дисертаційних досліджень), відібрані з електронних баз даних Національної бібліотеки України ім. В.І. Вернадського, Російської наукової електронної бібліотеки «eLibrary», Web of Science, PubMed, PEDro та інших. Мета – теоретичне обґрунтування необхідності та суті фізичної реабілітації при міопії, аналіз та узагальнення відомостей науково-методичної літератури щодо вивчення впливу фізичної реабілітації на фізичний розвиток та психоемоційний стан школярів з міопією різного ступеню. За літературними джерелами встановлено, що зростання випадків короткозорості у школярів пов’язане насамперед зі зростанням зорових навантажень. Головною патогенетичною ланкою набутої міопії є розтягнення склери. У дітей, хворих на набуту короткозорість, зменшення товщини рогівки поєднується зі збільшенням її горизонтального діаметра й довжини передньо-задньої осі ока, що свідчить про розтягнення рогової оболонки ока. Зменшення товщини рогівки супроводжується зниженням її чутливості від 19 % до 57 % в залежності від ступеня захворювання й зменшенням ригідності зовнішньої оболонки ока. Зменшення товщини рогівки є одним з об’єктивних критеріїв прогресування короткозорості, що передбачає включення кератопахіметрії у комплекс обов’язкових досліджень хворих на це захворювання для визначення раціональної тактики лікування. Діти з міопією із зменшенням товщини рогівки становлять групу ризику у відношенні розвитку дистрофії сітківки. Короткозорість є актуальною медико-соціальною проблемою сьогодення. Фізична реабілітація таких дітей є складним і тривалим процесом, що потребує системного поетапного використання різних її засобів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 51(075)/Ф 79
Автор(и) : Форощук, Олександр Олександрович, Форощук, Наталія Євгенівна
Назва : Математика для початкових класів : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: А.С.К., 2002
Кільк.характеристики :384. с.: ил.
ISBN, Ціна 966-539-364-2: 8.90 грн.
УДК : 51(075)
Предметні рубрики: Математика
Анотація: Навчальний посібник укладено з урахуванням сучасної концепції курсу математики для початкових класів Вміщено практичні завдання, статті з історії математики, цікаві обчислення.
Примірники : всього 4: Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Листопад Н.
Назва : Методичні настанови щодо вивчення довжини у 1 класі
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 12. - С. 24–27. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2018/12). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.016:51](477) + 37:001.32](477)
Предметні рубрики: Математика-- методика викладання-- величина, одиниці вимірювання-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): математика--методика викладання--величина--одиниці вимірювання--довжина--методичні особливості--початкова школа--1 клас
Анотація: У статті розкрито особливості опрацювання теми "Довжина" у 1 класі, оскільки правильно сформовані первинні уявлення про величину та вміння увимірювати довжину об’єктів стануть запорукою успішного формування вмінь вимірювати будь-які величини.
Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)