Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=додавання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 94
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Dyatlik, T.
    Methodology of the research of the conflation in the Epistle to Galatians = Meтодологія дослідження конфляції у Посланні до Галатів / T. Dyatlik // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 3. - P74-77. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
конфляція -- дефляція -- Послання до Галатів -- богословська методологія
Анотація: Стаття присвячена дослідженню богословської методології явища конфляції у тексті Послання до Галатів. Поняття конфляції запровадили у текстологічну критику Нового Завіту Б. Ф. Вескотт і Ф. Дж. А. Хорт наприкінці ХІХ століття. Для того, щоб дослідити гіпотетичні варіанти конфляції у в Посланні апостола Павла до Галатів, були використані, зокрема, фундаментальні компендіуми "Novum Testamentum Graece" та "The Greek New Testament", де зібрані текстові приклади, котрі у нашій роботі можна поділити на три види: найдовший варіант (duplum або multiplum) плюс два або більш короткі варіанти (simpla), які переважно конституюють найдовший варіант. Внаслідок текстового аналізу та на основі обраної методології Б. Ф. Вескотта і Ф. Дж. А. Хорта зібрані наступні фрагменти на статус конфляції у Посланні до Галатів: (i) «ουκ ειδον» + «ειδον ουδενα» = «ουκ ειδον ουδενα» » = «ουκ ειδον ουδενα» (1:19); (ii) «οις» + «ουδε» = «οις ουδε» (2:5); (iii) «θεου» + «δια Χριστου» = «θεου δια Χριστου» (4:7); (iv) «θεου» + «δια Ιησου Χριστου» = «θεου δια Ιησου Χριστου» (4:7); (v) «μου» + «τον» = «μου τον» (4:14); (vi) «υμων» + «τον» = «υμων τον» (4:14); (vii) «γαρ Αγαρ» + «γαρ Σινα» = «γαρ Αγαρ Σινα» (4:25); (viii) «κυριου Ιησου» + «Χριστου» = «κυριου Ιησου Χριστου» (6:17). Конфляція - це завжди найдовший варіант, що є третім за послідовністю та становить поєднання первинної (автентичне читання) і вторинної (пізніший варіант) симпли (simplum). У Посланні до Галатів існує ряд варіантів прочитання, які, можна припустити, з'явилися через такі ймовірні причини, як доктринальна зміна, гармонізація або синтаксичні зміни. У вступному аналізі текстових варіантів щодо статусу конфляції розглядаються вісім найбільш довгих фрагментів із Послання до Галатів відповідно до окресленої методології, описаної у цій статті, з метою з'ясування, чи можна розглядати їх як конфляції, дефляції або ж варіанти, які виникли за допомогою "додавання і пропуску". Кожен із представлених текстових фрагментів потребує окремого текстологічного й герменевтичного дослідження щодо визначення статусу конфляції
Дод.точки доступу:
Дятлик Тараc


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Літвінчук, Л. А.
    Іван Франко. Казка "Фарбований лис". Додавання і віднімання десяткових дробів [Текст] : бінарний урок: 5 клас / Л. А. Літвінчук, В. М. Тищенко // Вивчаємо українську мову та літературу. - Київ : Основа, 2017. - № 9. - С. 6-9

Кл.слова (ненормовані):
українська література (5 клас) -- 5 клас (українська література та математика) -- математика (5 клас)
Дод.точки доступу:
Тищенко, В. М.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

3.


    Літвінчук, Л. А.
    Іван Франко. Казка "Фарбований лис". Додавання і віднімання десяткових дробів : бінарний урок: 5 клас / Л. А. Літвінчук, В. М. Тищенко // Вивчаємо українську мову та літературу : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2003 р. - 2017. - N 9. - С. 6-9

Рубрики: Українська література--персоналія

   Математика--методика викладання--міжпредметні зв'язки--бінарний урок


Кл.слова (ненормовані):
українська література (5 клас) -- 5 клас (українська література та математика) -- математика (5 клас) -- бінарний урок (українська література; математика)
Дод.точки доступу:
Тищенко В. М.
Франко, Іван Якович \про нього\


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

4.
371.314.5:51](477)
О-59


    Онопрієнко, О.
    Інтеграція у навчанні молодших школярів математики / Оксана Онопрієнко, Світлана Скворцова // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 22–25. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Інтегроване навчання--математика--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
інтегрована форма навчання -- інтегроване навчання -- інтегрований підхід -- геометричні фігури -- методика викладання -- математика -- додавання -- віднімання -- арифметичні дії -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про інтегрований підхід у навчанні математики в початковій школі.
Дод.точки доступу:
Скворцова, С.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.
371.314.5:51](477)
О-59


    Онопрієнко, О.
    Інтеграція у навчанні молодших школярів математики / Оксана Онопрієнко, Світлана Скворцова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 29–32. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Інтегроване навчання--математика--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- інтегрована форма навчання -- інтегрований підхід -- геометричні фігури -- методика викладання -- математика -- додавання -- віднімання -- арифметичні дії -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про інтегрований підхід у навчанні математики в початковій школі.
Дод.точки доступу:
Скворцова, С.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

6.
371.314.5:51](477)
О-59


    Онопрієнко, О.
    Інтеграція у навчанні молодших школярів математики / Оксана Онопрієнко, Світлана Скворцова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 9. - С. 22–29. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Інтегроване навчання--математика--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- інтегрована форма навчання -- інтегрований підхід -- міжпредметні зв'язки -- геометричні фігури -- методика викладання -- математика -- додавання -- віднімання -- арифметичні дії -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про інтегрований підхід у навчанні математики в початковій школі.
Дод.точки доступу:
Скворцова, С.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.
373.3.091.313(477)
Ж 79


    Жолудь, Н.
    Інтегрований математичний день у 1 класі / Наталія Жолудь, Ірина Серьоженко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 11. - С. 42–45. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Інтегроване навчання--тематичний день--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- тематичний день -- математика -- природознавство -- основи здоров’я -- трудове навчання -- додавання чисел -- віднімання чисел -- небезпечні ситуації -- різноманіття рослин -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті представлено розробку проведення інтегрованого тематичного дня під час якого інтегруються навчальні предмети: основи здоров’я, математика, природознавство, трудове навчання на тему: "Миколай іде – чемним діткам дарунки несе" в початковій школі. Математика: Складання числових рівностей та нерівностей. Порівняння числа та значення числового виразу. Кругові приклади. Розв’язування задач. Природознавство: Які дерева належать до листяних, а які до хвойних? Основи здоров’я: Безпечні місця для ігор і розваг. Трудове навчання: Послідовність дій під час виготовлення прикрас з паперу. Практична робота: виготовлення новорічної гірлянди.
Дод.точки доступу:
Серьоженко, І.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

8.


   
    Інтегрований навчальний день у 2 класі / Світлана Якименко [та ін.] // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 4. - С. 37–41. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Інтегроване навчання--інтегрований навчальний день--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- інтегрований навчальний день -- українська мова -- українська література -- інформатика -- природознавство -- математика -- добрі справи -- доброта -- глухі приголосні -- здвінкі приголосні -- літературні казки -- складові комп’ютера -- жива природа -- нежива природа -- додавання -- віднімання -- арифметичні дії -- початкова школа -- 2 клас
Анотація: У статті подано конспект тематичного інтегрованого дня на тему: "Я зичу вам добра" для учнів 2 класу.
Дод.точки доступу:
Якименко, С.
Авраменко, К.
Тимченко, А.
Філімонова Т., Іванець Н.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

9.


    Коваленко, Л.
    Інтегрований урок (математика, природознавство), 2 клас / Любов Коваленко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 4. - С. 42–44. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Інтегровані уроки--математика--природознавство--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
інтегровані уроки -- методика викладання -- математика -- природознавство -- додавання -- віднімання -- двоцифрові числа -- птахи -- початкова школа -- 2 клас
Анотація: У статті представлено розробку інтегрованого уроку з математики та природознавства на тему: "Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел. Цей дивовижний світ птахів" для учнів початкової школи.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

10.
373.3.016:502/504](477)
С 14


    Садова, Р.
    Інтегрований урок-подорож з математики та природознавства у 3 класі / Рита Садова // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 10. - С. 26–29. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Інтегровані уроки--урок-подорож--математика--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
інтегровані уроки -- методика викладання -- урок-подорож -- математика -- природознавство -- трицифрові числа -- письмове додавання -- периметр -- тварини -- початкова школа -- 3 клас
Анотація: У статті представлено розробку інтегрованого уроку-подорожі з математики, природознавства на тему: "Письмове додавання трицифрових чисел у випадку кількох доданків. Розв’язування задач. Периметр", "Різноманітність тварин та їхній вплив на природу Землі" для учнів початкової школи.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)