Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=дослідницька компетентність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : 37.013/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. № 24
Вихідні дані : Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :122 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ISSN: 2311-2409
Ціна : 46.82 грн.
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Педагогіка
Психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність--ікт-компетентність--комунікативна компетентність--робота з архівами--геоінформаційна компетенція
Зміст : Проектування змісту навчальної дисципліни "Робота з архівними/історичними джерелами"/ Н. О. Терентьєва. Як сформувати ІКТ-компетентність сучасного магістра/ Н. В. Морзе, О. П. Буйницька. Інформаційно-комунікаційна компетентність науково-педагогічних працівників університету. Історичний розвиток формування понятійного апарату/ Н. В. Морзе, А. Б. Кочарян. Геоінформаційна компетенція у дослідницькій діяльності старшокласників – членів Київської Малої академії наук учнівської молоді/ Л. Б. Паламарчук, С. М. Бабійчук. Професійна компетентність експертів у галузі освіти/ І. І. Тригуб. Історична динаміка підвищення рівня професійної компетентності майбутніх фахівців з дизайну друкованої продукції/ Г. В. Брюханова. Реалізація компетентнісного підходу у формуванні комунікативної культури майбутніх фахівців/ М. М. Галицька. Компетентнісно орієнтована професійна підготовка майбутніх учителів у Республіці Польща/ Ю. В. Грищук. Компетентнісний підход у професійній підготовці фахівців фізичного виховання/ Т. Г. Диба. Компетентності майбутнього викладача дошкільної педагогіки і психології у сфері інноваційної професійної діяльності/ Л. В. Козак. Розвиток комунікативної компетентності студентів завдяки навчанню у співпраці (co-operative learning)/ О. М. Кузьменко. Зміст і структура професійних компетентностей майбутнього вчителя-логопеда/ О. В. Мартинчук. Структура і зміст професійних компетентностей учителя музичного мистецтва/ Т. М. Пляченко. Аналіз реальної практики формування дослідницької компетентності майбутніх учителів/ В. В. Прошкін. Комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи : актуалізація проблеми/ H. В. Стаднік. Формування мовної особистості під час інтерпретації та перекладу іншомовних текстів/ Н. М. Громова. Компетентнісно зорієнтований підхід у вищій освіті як основа розвитку суб’єктності особистості майбутнього фахівця/ В. Р. Міляєва.
Примірники : всього : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Павлюк Р.
Назва : Розвиток дослідницької компетеності магістрантів спеціальності "Соціальна робота" у процесі роботи з електронним навчальним курсом "Професійне спілкування іноземною мовою"
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018. - N 5. - С. 197-209. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.197209 (Шифр В505452853/2018/5). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.197209
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): електронний навчальний курс--професійна підготовка--дослідницька компетентність
Анотація: У статті представлено особливості розвитку дослідницької компетентності магістрантів спеціальності «Соціальна робота» у процесі роботи з електронним навчальним курсом «Професійне спілкування іноземною мовою».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Педагогічний процес: теорія і практика -2019р.,N 3/4
Цікаві статті :
Шумигора Л. Моделювання освітнього середовища університету: теоретичний аспект/ Л. Шумигора (стр.9-15) Кл.слова: педагогічна взаємодія,моделювання,векторність
Ракітянська Л. Концепція формування емоційного інтелекту вчителя музичного мистецтва в процесі фахової підготовки/ Л. Ракітянська (стр.16-23) Кл.слова: емоційний інтелект,концепція формування,інноваційний
Говоруха Н. Волонтерство як платформа соціальних перетворень/ Н. Говоруха (стр.24-30) Кл.слова: цінності,волонтерський рух,соціальні перетворення
Павлюк Ю. Формування оцінно-контрольних дій дошкільників: теоретичний аспект/ Ю. Павлюк (стр.31-36) Кл.слова: оцінний еталон,дошкільний вік,самоконтроль
Ярошенко О. Розвиток дослідницької компетентності як цілеспрямований процес професійного зростання науково-педагогічного працівника/ О. Ярошенко (стр.37-44) Кл.слова: інформальна освіта,дослідницька компетентність,етап стагнації
Черепєхіна О. . Педагогічна компетентність як складова професіоналізму викладача психології/ О. Черепєхіна (стр.45-51) Кл.слова: акмеологічний підхід,професіоналізм,компетентність
Батечко Н. Формування математичної компетентності студентів у контексті європейського освітнього простору/ Н. Батечко, Е. Дібрівна (стр.52-58) Кл.слова: математична компетентність,освітній простір,інтеграція
Павлюк Р. Засоби наукової комунікації у формуванні дослідницької компетентності майбутнього психолога/ Р. Павлюк, І. Когут (стр.59-66) Кл.слова: накова комунікація,проєктна діяльгість,дослідницька компетентність
Кульбашна Я. Портфоліо як інструмент формування праксеологічної компетентності майбутніх фахівців із стоматології/ Я. Кульбашна, І. Скрипник, В. Захарова (стр.67-76) Кл.слова: портфоліо,праксеологічна компетентність,фахівець із стоматології
Ольшанський Д. Зміст навчання англійської мови за професійним спрямуванням майбутніх фахівців з медіакомунікацій/ Д. Ольшанський (стр.77-83) Кл.слова: англійська мова,професійне спрямування,професійна освіта
Стрілець В. Особливості навчання неповного письмового науково-технічного перекладу/ В. Стрілець (стр.84-89) Кл.слова: анотативний переклад,реферативний переклад,фрагментарний переклад
Дущенко О. Навчальна комп’ютерна практика майбутніх учителів інформатики: особливості організації/ О. Дущенко (стр.90-95) Кл.слова: види практики,навчальна практика,учитель інформатики
Петренко Н. Особливості методичної роботи в аграрному університеті/ Н. Петренко (стр.96-102) Кл.слова: професійна підготовка,фахівець аграрій,методична система
Дроботько І. Педагогічні умови підготовки практичних психологів в умовах євроінтеграції/ І. Дроботько (стр.103-110) Кл.слова: Болонський процес,професійна підготовка,євроінтеграція
Проценко О. Підготовка докторів філософії (phd) в університетах грецької республіки/ О. Проценко (стр.111-116) Кл.слова: докторська програма,якість,наукове дослідження
Москалюк Г. Інтегрований підхід у програмно-методичному забезпеченні навчання сучасної української мови в педагогічних коледжах/ Г. Москалюк (стр.117-122) Кл.слова: інетгрований підхід,педагогічний коледж,міжпредметні зв’язки
Erkebaeva S. The development of communicative abilities in children of preschool age/ S. Erkebaeva (стр.123-128) Кл.слова: комунікативні здібності,дошкільний вік,педагогічна ситуація
Наливайко О. Використання технології «воркшоп» у роботі зі студентами класичних університетів/ О. Наливайко, О. Друганова, Л. Іваненко (стр.129-137) Кл.слова: воркшоп,методи навчання,класичний університет
Дмитрук Л. Мультимедійні технології у вивченні української мови як іноземної/ Л. Дмитрук (стр.138-144) Кл.слова: відепрезентація,інтерактивне навчання,мультимедіа
Дика Н. Організація проєктної діяльності учнів закладів загальної середньої освіти у процесі вивчення неологізмів/ Н. Дика, О. Глазова (стр.145-152) Кл.слова: проєктна технологія,неологізми,стилістична норма
Лук’янчиков М. Використання проєктів для формування проєктувальних умінь майбутнього вчителя музики/ М. Лук’янчиков (стр.153-160) Кл.слова: навчальний проєкт,професійна підготовка,лекція-концерт
Шевчук Ю. Синдром емоційного вигорання в медико-педагогічній діяльності фахівців-початківців/ Ю. Шевчук (стр.161-167) Кл.слова: деперсоналізація,емоційне вигорання,редукція особистих досягнень
Співак Л. Ієрархія культурних ціннісних орієнтацій іноземних студентів закладів вищої освіти/ Л. Співак (стр.168-173) Кл.слова: іноземні студенти,культурні цінності,українські студенти
Костіна Т. Використання методу фільм-аналізу для розвитку ґендерної компетентності студентів закладів вищої освіти/ Т. Костіна (стр.174-180) Кл.слова: ґендерний підхід,фільм-аналіз,компетенція
Shatiuk T. Psychological aspects of prevention of crimes against sexual inviolability of minors/ T. Shatiuk, N. Novak (стр.181-187) Кл.слова: неповнолітні,педофілія,педосексуалізм
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ярошенко О.
Назва : Розвиток дослідницької компетентності як цілеспрямований процес професійного зростання науково-педагогічного працівника
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 3/4. - С. 37-44. - ISSN 2078-1687, DOI 10.28925/2078-1687.2019.3-4.3744 (Шифр П875300957/2019/3/4). - ISSN 2078-1687, DOI 10.28925/2078-1687.2019.3-4.3744
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформальна освіта--дослідницька компетентність--етап стагнації
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Павлюк Р., Когут І.
Назва : Засоби наукової комунікації у формуванні дослідницької компетентності майбутнього психолога
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 3/4. - С. 59-66. - ISSN 2078-1687, DOI 10.28925/2078-1687.2019.3-4.5966 (Шифр П875300957/2019/3/4). - ISSN 2078-1687, DOI 10.28925/2078-1687.2019.3-4.5966
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): накова комунікація--проєктна діяльгість--дослідницька компетентність
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Уніф. заголовок форми :Україна. М-во освіти і науки
Назва : Про затвердження Стандарту спеціалізованої освіти наукового спрямування : наказ ... від 16.10.2019 № 1303
Місце публікування : Інформ. зб. для освітян: офіц. інформація МОН України/ ДІВП "Видавництво "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2019. - № 11. - С. 3–21. (Шифр І968848029/2019/11)
Предметні рубрики: Освіта --Україна, 2019 р.
Спеціалізована освіта-- стандарт-- наукове спрямування --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальне навантаженя--здобувачі освіти--правові джерела--дослідницька компетентність
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гладкова В.
Назва : Формування дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2021. - Вип. 1. - С. 30-36. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.4 (Шифр Н057263/2021/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.4
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): акмеологічність--дослідницька компетентність--інновативність--майбутній менеджер
Анотація: У статті висвітлено сутність дослідницької компетентності, теоретичні основи, педагогічні умови та особливості її формування у майбутніх менеджерів освіти. Доведено, що методологічну основу дослідження складають методологічні підходи: системний, компетентнісний, синергетичний, комплексний; найзначнішим є акмесинергетичний підхід. Методологічну підставу дослідження складають також методологічні принципи: інтенціональної динамічності; інваріантності; індивідуалізації; одночасного вивчення людини та її діяльності; системно-структурний; історизму; гуманізму; розвитку; детермінізму – самодетермінізму та ін. Уточнено дефініцію поняття «дослідницька компетентність» – це сукупність знань, дослідницьких умінь (сукупність інтелектуальних, практичних і організаторських умінь), навичок, дослідницьких здатностей (евристичність, креативність, інтелектуальна мобільність, антиципація, незалежність та неупередженість мислення, емоційний інтелект, саморефлексія), способів виконання дій у ситуаціях невизначеності, за умов браку чи надлишку інформації тощо. Акцентовано, що до складу дослідницької компетентності входять такі компоненти: системність, превентивність, інновативність, прогностичність (акмеологічність). У статті визначено рівні сформованості діагностичної компетентності (репродуктивний, адаптивний, продуктивний, творчий), критерії (мотиваційно-ціннісний, практичний, рефлексивний) та відповідні їм показники. Визначено комплекс педагогічних умов, які забезпечують формування дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти: розвиток дослідницького потенціалу студентів-магістрантів на основі актуалізації внутрішніх ресурсів особистості у процесі оволодіння фаховими дисциплінами; стимулювання магістрантів до науково-дослідної діяльності шляхом залученням їх до розв’язання випереджувальних пізнавальних та дослідницько-творчих завдань професійно зорієнтованого характеру під час застосування різноманітних форм та методів організації освітнього процесу; включення магістрантів у різні види науково-дослідницької роботи в освітньому процесі під час переддипломної практики та виконання кваліфікаційної (магістерської) роботи. Позитивний характер впливу педагогічних умов формування дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти в умовах магістратури підтверджено результатами контрольних зрізів на кінець дослідження.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Прожогіна І.
Назва : Науково-дослідницька практика в освітніх програмах підготовки магістрів філології [Електронний ресурс]
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 4. - С. 36-48. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.3 (Шифр Н057263/2022/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.3
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): магістри філології--освітня програма--практика--дослідницька компетентність--educational program--masters of philology--practice--research competence
Анотація: Аналізується науково-дослідницька практика як компонент освітніх програм за спеціальністю «Філологія» магістерського рівня вищої освіти, а саме її місце в системі формування дослідницьких навичок фахівців. Проаналізовано описи 80 освітніх програм для підготовки магістрів філології, запроваджених у 2019-2022 рр. у шести університетах України, зокрема наявність практики, що корелює з визначеною метою цих програм у частині формування науково-дослідницьких навичок магістрів. З’ясовано, що така практика є не в усіх освітніх програмах. Наявна практика має різні назви не лише в різних університетах, але й у тому самому ЗВО: науково-пошукова, дослідницька, науково-дослідна та ін.; частина назв не відбиває сутності практики як науково-дослідницької (виробнича, переддипломна тощо). Доводиться, що науково-дослідницька практика повинна бути обов’язковим компонентом магістерських освітніх програм з філології. Мета такої практики має бути підпорядкована ширшому завданню формування дослідницької компетентності філолога, з урахуванням професійної придатності майбутнього фахівця, що не обмежується викладанням філологічних дисциплін у середній чи вищій школі. Наповнення практики магістрантів-філологів має узгоджуватися як зі стандартом вищої освіти з філології для підготовки фахівців відповідного рівня, так і з описом конкретної освітньої програми. З’ясовано обсяг у кредитах ECTS (на деяких програмах – також і час проведення) практик(и). Пропонується проводити практику дослідницького спрямування посередині навчального плану – для освітньо-наукових програм у кінці або після другого семестру; тоді практика стає з’єднувальною ланкою між засвоєними теоретичними курсами і майбутнім самостійним дослідженням, продовженням якого може стати кваліфікаційна робота магістра.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Самчинська Я., Шерман М., Сікелінда М.
Назва : Імплементація теми з розробки чат-ботів в університетський курс "Офісні комп’ютерні технології"
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 9. - С. 121-133. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.10 (Шифр В505452853/2020/9). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.10
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): чат-бот--офісні комп’ютерні технології--дослідницька компетентність--професійна компетентність--інженерія програмного забезпечення--комп’ютерні науки
Анотація: В статті розглянуто доцільність модифікації змісту навчальної дисципліни «Офісні комп’ютерні технології» шляхом запровадження теми «Розробка чат-ботів з допомогою безкоштовних онлайн-конструкторів». Вибір зазначеної навчальної теми обумовлений тим, що чат-бот є одним з найбільш перспективних інформаційнокомунікаційних інструментів для підвищення ефективності діяльності компаній. Використання чат-ботів є одним з найактуальніших сучасних способів комунікацій з користувачами на мобільних пристроях, що дає можливість компаніям знизити маркетингові витрати та витрати на просування своїх товарів та послуг. Впровадження чатботів дозволяє значно прискорити процес взаємодії з клієнтами, знання та навички з цієї технології наразі є затребуваною компетентністю для ІТ-фахівця у бізнес-середовищі. Результатом вивчення даної теми з дисципліни «Офісні комп’ютерні технології» студентами є розробка бот-консультанта для роботи в платформі Telegram, що надає стислу інформацію та відповіді з питань діяльності компанії. Впровадження теми «Розробка чатботів з допомогою безкоштовних онлайн-конструкторів» до змісту навчальної дисципліни «Офісні комп’ютерні технології» відповідає основному фокусу освітніх програм першого (бакалаврського) рівня освіти «Інженерія програмного забезпечення», «Комп’ютерні науки» та «Інформаційні системи та технології». Досвід роботи зі студентами Херсонського державного університету з вивчення теми «Розробка чат-ботів з допомогою безкоштовних онлайн-ресурсів» та результати педагогічного експерименту засвідчили, що вона може бути успішно імплементована у навчальний курс «Офісні комп’ютерні технології» з підготовки бакалаврів спеціальностей 121 «Інженерія програмного забезпечення», 122 «Комп’ютерні науки», 126 «Інформаційні системи та технології», а також студентів споріднених спеціальностей з метою мотивації їх до вирішення завдань професійної спрямованості та формування дослідницької компетентності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сисоєва С.
Назва : Дослідницька компетентність викладача вищої школи: програма розвитку [Електронний ресурс]
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - Вип. 1/2. - С. 39-44. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2016(1-2)3944 (Шифр Н057263/2016/1/2). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2016(1-2)3944. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2016(1-2)3944
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): викладач--вища школа--дослідницька компетентність--компетенція--науково-дослідна діяльність
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)