Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=друкована реклама<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1/О-11
Автор(и) : Оґілві, Девід
Назва : Про рекламу
Вихідні дані : Харків: Клуб Сімейного Дозвілля, 2019
Кільк.характеристики :288 с.: іл.
ISBN, Ціна 978-617-12-5423-7:
ДРНТІ : 72.75.55
УДК : 659.1
Предметні рубрики: Реклама
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реклама--advertising--телереклама--tv commercials--друкована реклама--print advertising--в2в-реклама--реклама корпорацій--advertising of corporations--маркетинг--marketing
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа :
Шифр видання :
Назва : Об'єм рекламно- комунікаційного ринку України 2017 та прогноз об'ємів ринку 2018. Експертна оцінка Всеукраїнської Рекламної Коаліції
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ: Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 5/6. - С. 16-21 (Шифр М855626032/2017/5/6)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): друкована реклама--радіо реклама--рекламний медіаринок
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Маркетинг в Україні -2017р.,N 5/6
Цікаві статті :
Лилик І. Першочергові завдання ГО «Українська Асоціація Маркетингу»: пріоритети 2018 року/ І. Лилик (стр.4-15) Кл.слова: український маркетинг,сертифікація маркетологів,міжнародна співпраця, маркетинг
Об'єм рекламно- комунікаційного ринку України 2017 та прогноз об'ємів ринку 2018. Експертна оцінка Всеукраїнської Рекламної Коаліції (стр.16-21) Кл.слова: друкована реклама,радіо реклама,рекламний медіаринок
Штепа А. От слайда к слову или как выступить эффективно/ А. Штепа (стр.22-25) Кл.слова: комунікація,публічний виступ,ораторське мистецтво
Відео-маркетинг: путівник для початківця (стр.26-29) Кл.слова: контент створений споживачем,рекламний відеоролик,Тайм Інкорпорейшн
Рітсон М. Ritson: Марк Прітчард з P&G здійснив найбільшу маркетингову промову за 20 років/ М. Рітсон (стр.30-32) Кл.слова: Прітчард Марк, про нього,цифровий маркетинг,медійна реклама
Шинкаренко Н. Віртуальні виставки – нові можливості маркетингових комунікацій/ Н. Шинкаренко (стр.33-37) Кл.слова: виставкова діяльність,трансформація виставок,контакт зі споживачем
В борьбе за Украину без сексизма (стр.38-41) Кл.слова: приниження особистості,гендерні стереотипи,реклама
5 идей оригинальных корпоративных подарков к Новому году (стр.42-44) Кл.слова: новорічні подарунки,подарунок колегам,корпоративні подарунки
Споживчі настрої в Україні, грудень 2017: індекс склав 60,3 (стр.45-46) Кл.слова: індекс споживчих настроїв,індекс економічних очікувань,маркетингові дослідження
Дадо Я. Маркетинг і управління – конфлікт чи інтеграція функції? Підстава до дискусії у світлі досліджень в академічному середовищі Словаччини і Польщі/ Я. Дадо, В. В. Ян (стр.47-55) Кл.слова: поле війни маркетингу з управлінням,маркетингові дослідження,концепція Ресів
Решетилова Т. Процесс исследования потребительских характеристик инновационного товара/ Т. Решетилова (стр.56-63) Кл.слова: маркетингова діяльність,інноваційний товар,перевага споживачів
Зозульов О. Формування концепції ведення бізнесу на маркетинових засадах: сьогодення та майбутнє/ О. Зозульов (стр.64-72) Кл.слова: модель організації бізнесу,формування маркетингової стратегії,маркетингова діяльність
Перевозова І. Мотиватори праці менеджерів/ І. Перевозова, І. Попадинець (стр.73-78) Кл.слова: управління мотивацією праці,мотивація управлінської праці,зовнішні мотиватори
Мороз Л. Свято маркетологів у Львові/ Л. Мороз (стр.79-82) Кл.слова: українські маркетологи,Українська Асоціація Маркетингу,День маркетолога
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Всесвітня література в сучасній школі -2016р.,N 6
Цікаві статті :
Нарада методистів із зарубіжної літератури (стр.2) Кл.слова: нарада методистів із зарубіжної літератури, Київ, 2016 р.,програми із зарубіжної літератури,підручники із зарубіжної літератури
Ковбасенко Ю. І. Селекція літературних творів для шкільних програм як методична проблема/ Ю. І. Ковбасенко (стр.3-5) Кл.слова: методологічний рівень,філологічний рівень,селекція літературних творів
Кущ О. Зарубіжна література: проблеми, ризики та шляхи розвитку шкільного предмета/ О. Кущ (стр.6-7) Кл.слова: популяризація книг,альтернативні програми,курикулум
Мищенко Т. Яким я бачу шкільний курс зарубіжної літератури/ Т. Мищенко [] (стр.8-10) Кл.слова: програми із зарубіжної літератури,підручники із зарубіжної літератури,художні твори
Смовська І. Випускникам/ І. Смовська (стр.10) Кл.слова: поезія,текст
Радченко C. Формування креативного простору за допомогою активних методів навчання/ C. Радченко (стр.11-12) Кл.слова: робота в групах,метод пазлів,картка персонажа
Бушакова О. Фанфіки на уроці зарубіжної літератури/ О. Бушакова (стр.13-17) Кл.слова: завдання,написання фанфіків,підтекст
Онищенко О. Медіаосвіта на уроках зарубіжної літератури/ О. Онищенко (стр.18-24) Кл.слова: буктрейлер,тизерна реклама,колажі
Горобченко І. Ви не писали ще рекламу книжки? Саме час!!!/ І. Горобченко (стр.24-29) Кл.слова: інформативна реклама,стимулююча реклама,непряма реклама
Якименко М. Рекламні медіатексти: тизерна реклама, постер/ М. Якименко (стр.30) Кл.слова: тизерна реклама,друкована реклама,мальована реклама
Писанюк Н. Засвоєння навчального матеріалу/ Н. Писанюк (стр.31-33) Кл.слова: Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик, тестові завдання,Хлопчик-Мізинчик, тестові завдання,контроль знань
Самодрина Л. Інтерактивні методи навчання на уроках зарубіжної літератури/ Л. Самодрина (стр.34-35) Кл.слова: прийом "Фішбоун",метод "Піраміда",навчання
Митринська Г. Українські перекладачі XX століття/ Г. Митринська (стр.36-40) Кл.слова: художній переклад,українські перекладачі,українська перекладацька школа
Косиков Г. Шарль Бодлер между "восторгом жизни" и "ужасом жизни"/ Г. Косиков (стр.41-43) Кл.слова: Бодлер Шарль, про нього,моральні проблеми,бодлеризм
Омельченко Л. Розвиток комунікативної компетенції на уроках російської мови як метод формування особистісних результатів учнів/ Л. Омельченко (стр.44-49) Кл.слова: мовлення учнів,спілкування,мотив наміру
Щербина Ю. Поезія/ Ю. Щербина (стр.49) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,текст
Сіденко В. Лист солдату/ В. Сіденко (стр.50-52) Кл.слова: сценарій,поезiї,літературна студія
Мищенко Т. Щасливий випадок/ Т. Мищенко, Н. Заяц (стр.53-55) Кл.слова: сценарій,конкурси,запитання
Петрук В. Зустріч/ В. Петрук (стр.55) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,проза
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Якименко, Марина
Назва : Рекламні медіатексти: тизерна реклама, постер
Місце публікування : Всесвітня література в сучасній школі. - Київ: Освіта України, 2016. - N 6. - С. 30 (Шифр В528425/2016/6)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тизерна реклама--друкована реклама--мальована реклама
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/Х 15
Автор(и) : Хайем, Александр
Назва : Маркетинг для "чайников"
Вихідні дані : Киев; Москва: Диалектика, 1998
Кільк.характеристики :336 с
ISBN, Ціна 966-506-107-0: 15.00 грн.
ДРНТІ : 06
УДК : 658.8
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова програма--маркетингові комунікації--маркетингове дослідження--друкована реклама--зовнішня реклама--ціноутворення--маркування
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)