Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=духовний розвиток<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.31(072)/В 54
Назва : Виховання духовності – справа невідкладна : методичний посібник для вчителів : 1-4 клас
Вихідні дані : Київ: Сім кольорів, 2010
Кільк.характеристики :207 с
ISBN, Ціна 978-966-2054-16-3: 15.00, 26.00, грн.
ДРНТІ : 14.25.09
УДК : 37.015.31(072) + 373.3.016
Предметні рубрики: Християнська етика-- методика викладання-- 1-4 класи
Етика-- Моральне виховання-- Духовний розвиток
Примірники : всього : Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.61/Ш 70
Назва : Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства : матер. міжнар. наук.-практ. конференції, 13 грудня 2012 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :448 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.07.03
УДК : 316.61
Предметні рубрики: Соціологія-- Освіта-- Психологія
Зміст : Багатомірна людина. Епоха трансформацій. Освіта/ В. О. Огнев'юк. Сучасна особистість і нові педагогічні ракурси/ Л. Л. Хоружа. Социальная педагогика в Украине:реалии и перспективы развития/ О. В. Безпалько. Навчання історії та виховання особистості/ Ф. Л. Левітас. Інноваційне навчання як основа розвитку інноваційної особистості майбутнього викладача/ Л. В. Козак. Класифікація особистостей за О. Ф. Лазурським (психолого-педагогічний аспект)/ І. В. Леонтьева. Особливості використання гештальт-технологій у навчальному процесі на етапі професійного становлення майбутніх практичних психологів/ А. Г. Мартинюк. Маскуліністичний дискурс та українська література XX- початку XXI ст./ А. Матусяк. Набуття навичок педалізації як невід'ємний компонент особистішого розвитку майбутнього вчителя музики/ 3. І. Міщенко, З. О. Ворзаковська. Педагогічні умови формування гуманістичних принципів у майбутніх правоохоронців - захисників громадського порядку/ В. В. Серебряк, О. А. Єнна. Розвиток особистості майбутнього правоохоронця у процесі професійної адаптації/ О. Д. Царьов. Особистісне зростання та розвиток студентів під впливом фахового навчання у вищій школі/ Л. В. Артемова. Професійний розвиток педагога: актуалізація досвіду країн Центральної і Західної Європи для України/ В. І. Бобрицька. Формування професійних ролей соціального педагога під час підготовки до роботи з сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах/ О. В. Бєлоліпцева. Освітнє середовище вищого навчального закладу:пошук стратегій розвитку / (Сорока) М. В. Братко. Сучасні проблеми педагогічної освіти/ О. В. Матвієнко. Емпіричні принципи дослідження компонентів професійної стійкості майбутнього практичного психолога/ Г. Б. Варіна. Використання інноваційних технологій у загальноосвітній підготовці учнів професійно-технічних навчальних закладів України/ Т. М. Герлянд. Особливості соціального виховання студентства/ Е. У. Гуцало, Я. О. Муха. Активізація творчості учнів у процесі виконання лабораторних робіт/ Г. В. Джевага. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах/ Ю. В. Кахіані. Психологічні чинники ефективності навчання старших дошкільників іноземної мови/ B. C. Качар'ян. Шляхи забезпечення повноцінної навчально-пізнавальної діяльності учня/ В. П. Максименко. Проблема технократизму у вищій технічній школі і розвиток особистості студента/ О. М. Мелащенко. Практичні аспекти професійного розвитку студентів філологічних спеціальностей/ C. M. Процька ; C. M. Процька. Розвиток особистості в умовах університетської освіти/ Н. О. Терентьєва. Умови, механізми та реалізація профільного навчання старшокласників у Російській Федерації/ Л. Г. Чеснокова. Формування особистості студента вищого навчального закладу/ С. П. Шевченко. Особливості трансформації педагогічної системи підготовки вчителів початкових класів в Україні у XX ст./ Л. Є. Петухова, Н. А. Воропай. Проблема самовизначення особистості юнацького віку в трансформаційному суспільстві/ Н. А. Побірченко. Социальное воспитание - концепт педагогической науки в изменяющемся обществе/ Т. А. Ромм. Проблеми духовного розвитку і саморозвитку особистості в сучасних умовах загальноцивілізаційних трансформацій/ М. В. Савчин. Професійна майстерність вчителя як чинник формування особистості в умовах освітнього простору/ О. П. Сергєєнкова. Суспільство й особистість: гармонізація розвитку/ С. О. Сисоєва. Діагностика стресостійкості старшокласників у період професійного самовизначення/ Т. А. Каткова. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти в сучасних умовах: формування комунікативної компетентності/ І. А. Косенкова. Мораль як детермінанта становлення сучасної особистості/ Л. А. Овсянкіна. Соціокультурні знання у розвитку особистості/ Л. Б. Паламарчук. Готовність до інноваційної діяльності як інтегрована якість соціального працівника/ О. П. Песоцька, Т. С. Гаміна. Вплив психотравмуючих переживань на емоційний стан підлітків/ Т. О. Работа. Аспекти дослідження рефлексії/ О. А. Савенко. Особливості підготовки сучасного музичного працівника в період суспільних трансформацій/ А. В. Сергієнко. Мультиплікація як детермінанта розвитку особистості дитини в умовах сучасного медіа-простору/ М. В. Сітцева. Профілактична робота з підлітками групи ризику в умовах суспільних трансформацій/ І. І. Сорокін. Теоретико-методологічні детермінанти організації освітнього простору особистості/ Н. М. Фалько. Психологічний зміст та характеристика стратегій допомоги особистості у стресових ситуаціях/ І. В. Чернєва, К. О. Скрипка. Категорія "свобода" як складник деонтологічного потенціалу особистості/ І. О. Шеплякова. Роль инноваций в воспитании как ресурса успешной социализации личности/ Н. В. Шишарина. Первинний соціальний досвід дітей дошкільного віку та його компоненти/ O. A. Алєко. Особливості психокорекції тривожності старших підлітків/ А. О. Говар. Особливості діяльності педагога-вихователя щодо розвитку моральних форм поведінки у дошкільників/ С. І. Заболоцька. Особливості діяльності вчителя щодо формування моральної самооцінки у молодших школярів/ М. І. Заміщак. Соціалізація студентів у процесі вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі/ М. В. Нагач. Компоненти готовності майбутніх учителів до попередження і розв'язання конфліктів/ І. Л. Холковська. Розвиток професіоналізму акмеологічного типу викладачів/ Т. П. Шутько. Сучасний університет як інститут соціалізації фахівця/ Я. С. Фруктова. Соціалізація дитини у контексті внутрішньосімейних відносин/ Т. В. Кравченко. Інтеграція соціальних інституцій у професійній підготовці сучасного фахівця/ Н. М. Чернуха. Вплив соціального середовища на формування делінквентної поведінки молодших школярів/ В. Л. Андрєєнкова. Розвиток особистості студента в класичних університетах Східної Німеччини/ А. В. Гаврилюк. Соціотворча діяльність неурядових організацій стосовно профілактики насильства щодо дітей/ М. М. Гуляєва. Теоретичні аспекти соціально-пєдагогічної роботи в дитячому будинку/ C. M. Курінна. Інтегративний компонент у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи/ P.O. Павлюк ; P.O. Павлюк. Розвиток соціальності особистості в інклюзивному освітньому середовищі/ О. І. Рассказова. Вплив сім'ї на формування самооцінки дитини/ О. А. Столярчук. Вплив дошкільного навчального закладу на становлення образу сім'ї у дітей/ М. В. Терещенко. Психологічні засади філософсько-освітніх та світоглядно-ціннісніх стратегій проектування життєвого простору особистості/ Н. М. Фалько. Соціально-психологічні компоненти образу сім'ї молодого подружжя/ Ю. С. Чаплінська.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(4), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923/В 54
Назва : Виховання духовності особистості : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Імекс-ЛТД, 2013
Кільк.характеристики :103 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
ISBN, Ціна 978-966-189-194-3: 15.00 грн.
ДРНТІ : 15.21.51
УДК : 159.923
Предметні рубрики: Психологія-- Особистість
Примірники :ГП АБ(1)
Вільні : ГП АБ(1)
Знайти схожі

4.

Назва газети: Шкільний світ -2014р.,N 5
Цікаві статті :
Бех І. Виховний процес в осягнутих глибинах/ І. Бех (стр.4-41) Кл.слова: особистість,духовний розвиток,виховні закони
Таємничі скрипки Страдіварі (стр.4 (вкладка)) Кл.слова: скрипка,Страдіварі
Козян Р. Особливості формування вокально-хорових навичок/ Р. Козян (стр.2-5 (вкладка)) Кл.слова: пісня,хоровий твір,вокальна техніка
Хондока Р. Музично-сценічне мистецтво. Література в балеті. Урок у 5-му класі за прогрмою "Мистецтво (Музичне мистецтво)"(авт. Л. Масол та ін.)/ Р. Хондока (стр.6-10 (вкладка)) Кл.слова: Ш. Перро,С. Прокоф'єв,слухання творів
Кучерявенко І. Весняна казка. Урок у 6-му класі за програмою "Музичне мистецтво" (авт. Б. Фільц та ін.)/ І. Кучерявенко (стр.11-13 (вкладка)) Кл.слова: опера,казка,Н. А. Римський-Корсаков
Стовба Л. "Образи-символи". Урок у 7-му класі за програмою "Музичне мистецтво" (авт. Б. Фільц та ін.)/ Л. Стовба (стр.14-15 (вкладка)) Кл.слова: символіка,державний гімн,М. Лисенко
Визначні дати (стр.16 (вкладка)) Кл.слова: Михайло Коссак,С. Гулак-Артемовський
Цікаві статті :
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 122/129/Ф 56
Автор(и) : Шинкарук, Володимир
Назва : Культура і освіта. Світоглядні аспекти
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Філософія освіти: хрестоматія : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл./ М-во освіти і науки України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ, 2014. - С. 491-4997. - ISBN 978-966-7548-90-2 (Шифр 87.2я73/Ф 11-502663). - ISBN 978-966-7548-90-2
ДРНТІ : 02
УДК : 122/129
Предметні рубрики: Філософія
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923/П 55
Автор(и) : Помиткін Е. О.
Назва : Психологічна діагностика духовного потенціалу особистості
Вихідні дані : Київ: Імекс-ЛТД, 2013
Кільк.характеристики :143 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України
ISBN, Ціна 978-966-189-238-4:
ДРНТІ : 15.41
УДК : 159.923
Предметні рубрики: Соціальна психологія
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф3(1), Ф2(3)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф3(1), Ф2(3)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.018/Б 43
Автор(и) : Бєланова Р. А.
Назва : Гуманізація та гуманітаризація освіти в класичних університетах (Україна-США)
Вихідні дані : Київ: Центр практичної філософії, 2001
Кільк.характеристики :216 с
Колективи : Національний університет "Києво-Могилянська академія"
ISBN, Ціна 966-95855-5-4:
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.018 + 378.4
Предметні рубрики: Вища освіта-- Організація освіти-- Університети --Україна
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 94(477)/Б 77
Автор(и) : Бойко, Олександр Дмитрович
Назва : Історія України : навчальний посібник . -2-ге вид., доп.
Вихідні дані : Київ: Академвидав, 2003
Кільк.характеристики :656 с
Серія: Альма-матер
ISBN, Ціна 966-8226-03-8:
ДРНТІ : 03.27
УДК : 94(477)
Предметні рубрики: Історія України
Примірники : всього : Ф2(8), ГП АБ(1)
Вільні : Ф2(8), ГП АБ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.011.3/Т 33
Назва : Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : Зб. наук. пр. Вип. 9. Кн. 2
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :439 с
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут проблем виховання
Ціна : 58.00 грн.
ДРНТІ : 14.25.05
УДК : 37.011.3
Предметні рубрики: Педагогіка-- Виховання-- Учні
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учнівське самоврядування--соціалізація школярів--педагогічна підтримка--діти з обмеженими можливостями--духовний розвиток--музичний катарсис
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 37.091.31:001.895/Б 55
Автор(и) : Бех І. Д.
Назва : Духовний пошук: сучасні наукові межі
Місце публікування : Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України: наук.-теорет. та інформ. вісн. Нац. акад. пед. наук України. - Київ: Пед. преса, 2016. - N 1. - С. 5-14. - ISSN 2304-0629 (Шифр П186607/2016/1). - ISSN 2304-0629
Примітки : Бібліогр.: с. 14 (7 назв)
УДК : 37.091.31:001.895
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): духовність--духовна цінність--я-духовне--духовний дискурс--духовний розвиток--рефлексія--довільна спонука--вчинкова інтеграція
Анотація: На основі глибокого розуміння природи духовного процес виховання розглянуто як планомірне сходження підростаючої особистості до духовності. Цей процес пов'язується з розгортанням у вихованця особистісної рефлексії як механізму свідомого привласнення певної духовної цінності. Наголошено на потребі введення чотирикомпонентної схеми, оволодіння якою перетворює вихованця на суб'єкта духовно-морального діяння. Доведено важливість компонента довільної спонуки, до сьогодні теоретично не осмисленого, що часто заважало педагогові досягати мети виховання. Запропоновано прийоми, які стимулюють у вихованця перехід від стану бажання духовної цінності до стану готовності діяти за її змістом.
Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)