Пошуковий запит: (<.>K=діти дошкільного віку<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 36
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Теорія та методика фізичного виховання і спорту - 2016г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>2.
| Стандарти дошкільної освіти: дискурс науки і практики/Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2014
|
>3.
| Сараєва І. Художньо-творчі види діяльності в роботі з дітьми дошкільного віку/І. Сараєва // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 1.-С.56-63
|
>4.
| Романюк І. Система планування освітньої роботи з розвитку мовлення дітей дошкільного віку/І. Романюк, С. Боднарук // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР- Україна, 2013,N № 3.-С.33-43.
|
>5.
| Прохорчук В. Формування навичок говоріння у дітей дошкільного віку на заняттях з іноземної мови/В. Прохорчук // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.60-71
|
>6.
| Постанова про затвердження Порядку ведення обліку дітей шкільного віку та учнів // Освіта в Україні. Нормативно-правове регулювання. -Київ, 2017,N № 11.-С.24-28
|
>7.
| Пономаренко Т. Формування комунікативної компетентності в дітей шостого року життя у проєктній діяльності/Т. Пономаренко, М. Науменко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023,N № 39(1).-С.59-66
|
>8.
| Полєвікова О. Проблеми взаємодії педагогів із дошкільниками та їх батьками в умовах сучасних освітніх викликів COVID-19 інформатизація освіти/О. Полєвікова, Т. Швець // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 4.-С.115-128
|
>9.
| Полєвікова О. Особливості логіко-математичного розвитку дошкільників за допомогою флеш-ігор/О. Полєвікова, Т. Швець // Освітологічний дискурс. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том Т. 34,N № 3.-С.144-159
|
>10.
| Пихтіна Н. П. Педагогіка гри: лекції/Н. П. Пихтіна. - 2021
|
|
|