Пошуковий запит: (<.>K=діти дошкільного віку<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 36
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Андрєєва О. Організація оздоровчо-рекреаційної рухової активності дітей дошкільного віку в умовах клубних занять/О. Андрєєва, Р. Сухомлинов // Теорія та методика фізичного виховання і спорту. -Київ:Олімпійська література, 2016,N № 3.-С.29-32
|
>2.
| Бєлєнька Г. В. Формування відповідальності у дошкільників/Г. В. Бєлєнька // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2015,N Вип. 1/2.-С.63-67
|
>3.
| Постанова про затвердження Порядку ведення обліку дітей шкільного віку та учнів // Освіта в Україні. Нормативно-правове регулювання. -Київ, 2017,N № 11.-С.24-28
|
>4.
| Даценко Т. О. Дослідження копінг-стратегій у дітей старшого дошкільного віку /Т. О. Даценко // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2016,N Вип. 1.-С.50-54
|
>5.
| Голота Н. Особливості фахової підготовки вихователів до формування просторово-часових уявлень дітей дошкільного віку/Н. Голота // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 4.-С.52-57
|
>6.
| Коток М. Теоретичні засади проблеми формування особистісної ідентичності дитини дошкільного віку/М. Коток // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2016,N Вип. 3.-С.128-132
|
>7.
| Романюк І. Система планування освітньої роботи з розвитку мовлення дітей дошкільного віку/І. Романюк, С. Боднарук // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР- Україна, 2013,N № 3.-С.33-43.
|
>8.
| Пономаренко Т. Формування комунікативної компетентності в дітей шостого року життя у проєктній діяльності/Т. Пономаренко, М. Науменко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023,N № 39(1).-С.59-66
|
>9.
| Сараєва І. Художньо-творчі види діяльності в роботі з дітьми дошкільного віку/І. Сараєва // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 1.-С.56-63
|
>10.
| Гаращенко Л. Розвиток комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобом сучасних книжок-картинок/Л. Гаращенко, С. Кондратюк // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 35.-С.63-70
|
|
|