Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=діти дошкільного віку<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-36 
1.


    Андрєєва, Олена.
    Організація оздоровчо-рекреаційної рухової активності дітей дошкільного віку в умовах клубних занять [Текст] / О. Андрєєва, Р. Сухомлинов // Теорія та методика фізичного виховання і спорту. - Київ : Олімпійська література, 2016. - № 3. - С. 29-32. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
діти дошкільного віку -- рухова активність -- клубні заняття
Дод.точки доступу:
Сухомлинов, Рудольф


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Бєлєнька, Галина Володимирівна.
    Формування відповідальності у дошкільників [Текст] / Г. В. Бєлєнька // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2015. - Вип. 1/2. - С. 63-67. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
діти дошкільного віку -- базові якості особистості -- відповідальність

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


   
    Постанова про затвердження Порядку ведення обліку дітей шкільного віку та учнів [Текст] // Освіта в Україні. Нормативно-правове регулювання. - Київ, 2017. - № 11. - С. 24-28

Кл.слова (ненормовані):
діти дошкільного віку

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Даценко, Тетяна Олександрівна.
    Дослідження копінг-стратегій у дітей старшого дошкільного віку [Текст] / Т. О. Даценко // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 1. - С. 50-54. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
діти дошкільного віку -- копінг-стратегії -- подолання страхів

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Голота, Н.
    Особливості фахової підготовки вихователів до формування просторово-часових уявлень дітей дошкільного віку [Текст] / Н. Голота // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 4. - С. 52-57 . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
діти дошкільного віку -- підготовка вихователя -- просторово-часові уявлення

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Коток, Марія.
    Теоретичні засади проблеми формування особистісної ідентичності дитини дошкільного віку [Текст] / М. Коток // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3. - С. 128-132, DOI 10.28925/2078-1687.2016.3.128132. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687
ДРНТІ

Рубрики: Психологія--Дитяча психологія--Особистість

Кл.слова (ненормовані):
діти дошкільного віку -- ідентифікація -- ідентичність

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Романюк, Ірина.
    Система планування освітньої роботи з розвитку мовлення дітей дошкільного віку [Текст] / І. Романюк, С. Боднарук // Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2013. - № 3. - С. 33-43.

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- планування роботи -- діти дошкільного віку
Дод.точки доступу:
Боднарук, Світлана


Є примірники у відділах:
Ф2 (21.05.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

8.


    Пономаренко, Т.
    Формування комунікативної компетентності в дітей шостого року життя у проєктній діяльності [Електронний ресурс] / Т. Пономаренко, М. Науменко. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 39(1). - С. 59-66, DOI 10.28925/2311–2409.2023.399. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
діалог -- діти дошкільного віку -- комунікативна компетентність -- проєктна діяльність -- спілкування
Анотація: Здійснено теоретичний аналіз літературних джерел щодо актуальності теми дослідження. Встановлено, що комунікативна компетентність дітей шостого року життя є однією з ключових компетентностей, від розвитку якої значною мірою залежить успішність особистості в житті. Саме проєктна діяльність в закладах дошкільної освіти здатна забез-печити цілісність формування комунікативної компетентності в дітей шостого року життя. З’ясовано, що питання формування комунікативної компетентності у дітей 6-го року життя є актуальним та досліджуваним у широкому кола науковців.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Науменко, М.


Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

9.


    Сараєва, І.
    Художньо-творчі види діяльності в роботі з дітьми дошкільного віку [Електронний ресурс] / І. Сараєва. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 1. - С. 56-63, DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
діти дошкільного віку -- музикальність -- музична діяльність -- театралізована діяльність
Анотація: Розвиток дитячої творчості є актуальною проблемою сучасної педагогіки, і перед системою освіти постає головна мета виховання в підростаючого покоління творчого підходу до перетворення довколишнього світу, активності і самостійності мислення, що сприяють досягненню позитивних змін в житті суспільства. Формування творчої особистості дитини є напрямом педагогічного процесу, який створює сприятливо-емоційні умови для кожної дитини, забезпечує духовний розвиток та сприяє формуванню художньо-творчих здібностей дітей дошкільного віку. У статті розглядається проблема розвитку дитячої творчості засобами музичного та театрального мистецтва. Підкреслено важливість пізнання дітьми дошкільного віку музичного мистецтва, розкрито структуру музикальності та шляхи її дослідження. Зазначено, що дитина розвивається в процесі музичної діяльності під впливом цінностей музичного мистецтва, спілкування з музикою і дорослими. Представлено особливості особистісно-орієнтованої дошкільної музичної освіти і виховання. З’ясовано, що слухання музики сприяє розвитку художнього смаку та формуванню оцінних суджень. Саме музика дає можливість дитині побачити довколишній світ по-новому, адже різноманітний зміст музичних творів збуджує фантазію, розвиває пам’ять, сприйняття, творчі здібності, збагачує словниковий запас. У статті представлено та подано класифікацію одного зі специфічних видів дитячої активності – театралізованої діяльності, яка пов’язана з драматизацією і грою, містить творче начало і є різновидом художньої діяльності. Представлено інструментальне збагачення емоційної сфери дошкільника в театралізованій діяльності. Окреслені види діяльності мистецької освіти в дошкільному віці, що формують особистість дитини, розвивають її творчі здібності, інтуїтивно спрямовують прояви дитини до оцінно-контрольних дій.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


    Гаращенко, Л.
    Розвиток комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобом сучасних книжок-картинок [Електронний ресурс] / Л. Гаращенко, С. Кондратюк. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 35. - С. 63-70, DOI 10.28925/2311-2409.2021.359. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- комунікативна компетентність -- мовленнєва компетентність -- діти дошкільного віку -- книжка-картинка -- методика складання розповіді -- креативне мислення
Анотація: У статті розглянуто комплексний підхід до роботи з дитячою книжкою-картинкою з метою формування комунікативної компетентності у дитини старшого дошкільного віку, що ґрунтується на її умінні самостійно створювати розповідь, і включає три типи занять: сприйняття та усвідомлення дітьми книжки-картинки; розповідь за зразком вихователя за сюжетом книжки; творча розповідь за книжкою-картинкою.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Кондратюк, С.


Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-36 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)