Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=діти дошкільного віку<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-36 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.2.015(477)
Назва : 6 порад для батьків майбутніх першокласників : [пам’ятка для батьків]
Місце публікування : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнар. центр фінанс.-екон. розвитку-Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2017. - № 3. - С. 16. (Шифр В353859/2017/3)
УДК : 373.2.015(477)
Предметні рубрики: Готовність до школи-- діти дошкільного віку --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти дошкільного віку--готовність--підготовка--школа--пам’ятка для батьків--поради батькам--розпорядок дня
Знайти схожі

2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Андрєєва, Олена, Сухомлинов, Рудольф
Назва : Організація оздоровчо-рекреаційної рухової активності дітей дошкільного віку в умовах клубних занять
Місце публікування : Теорія та методика фізичного виховання і спорту. - Київ: Олімпійська література, 2016. - № 3. - С. 29-32 (Шифр Т530468/2016/3)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти дошкільного віку--рухова активність--клубні заняття
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Антипін, Євген
Назва : Софія Русова про наступність у трудовому вихованні дітей дошкільного і молодшого шкільного віку
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2016. - № 5/6. - С. 61-65. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2016/7). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 16 назв.
УДК : 37(091)(477)-051Русова + 373.2.035.3(091)(477) + 373.3.035.3(091)(477)
Предметні рубрики: Історія педагогіки-- персоналії
Трудове виховання-- дошкільники
Трудове виховання-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): софія русова--персоналії--наступність--трудове виховання--діти дошкільного віку--молодший шкільний вік
Анотація: У статті висвітлено ідеї наступності в трудовому вихованні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку на матеріалах теоретико-практичної спадщини Софії Русової.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бєлєнька, Галина Володимирівна
Назва : Формування відповідальності у дошкільників
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2015. - Вип. 1/2. - С. 63-67. - ISSN 2078-1687 (Шифр П875300957/2015/1/2). - ISSN 2078-1687
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти дошкільного віку--базові якості особистості--відповідальність
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Березка, Софія
Назва : Теоретичний аналіз специфіки агресивної поведінки дітей дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 2(86). - С. 55-64. - ISSN 2307-4876 (Шифр О190803/2018/2). - ISSN 2307-4876
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): агресивна поведінка--діти дошкільного віку--порушення інтелектуального розвитку
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.36(91)(07/Б 81-047345007
Автор(и) : Бондар, Віталій Іванович, Золотоверх, Владлена Віталіївна
Назва : Історія олігофренопедагогіки : підручник
Вихідні дані : Київ: Знання, 2007
Кільк.характеристики :375 с
ISBN, Ціна 978-966-346-310-5:
ДРНТІ : 14.09
УДК : 376-056.36(91)(075.8)
Предметні рубрики: Олігофренопедагогіка-- Історія
Анотація: У підручнику вперше в українській дефектології розглядаються історичний досвід, теорія і практика навчання й виховання розумово відсталих дітей з кінця 19 до кінця 20 ст., аналізуються соціально-економічні, політичні, правові чинники, які на кожному історичному етапі здійснювали вплив на організацію, структуру, зміст корекційного навчання і виховання цих осіб.
Примірники : всього : ГП АБ(4), Ф2(6), Ф3(3), ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП АБ(4), Ф2(6), Ф3(3), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.016:811/В 43
Назва : Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі : міжпредметні зв'язки : наукові дослідження, досвід, пошуки : зб. наук. пр. Вип. 16
Вихідні дані : Харків: Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2010
Кільк.характеристики :287 с :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.016:811 + 811
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методика викладання мов-- Вища освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мультимедійні засоби--післядипломна освіта--іноземні мови
Зміст : Про деякі ефективні стратегії оптимізації процесу викладання іноземних мов/ Т. М. Артеменко, І. П. Липко. Міжнародний аспект формування професійної компетентності майбутніх перекладачів/ І. С. Бахов. Застосування мультимедійних засобів для оптимізації самостійної роботи студентів у процесі навчання іноземної мови в немовному ВНЗ/ Ж. П. Безцінна. Бинарный урок по литературе в китайской аудитории/ Е. С. Валит, Ш. Хуншэн. Про довузівську підготовку іноземних студентів філологічного профілю у ВНЗ України/ С. В. Варава, В. І. Груцяк. Організаційно-методичні аспекти навчання мови іноземних студентів-медиків англомовної форми освіти/ Л. І. Васецька, Л. М. Сенік. Формування готовності студентів ВТНЗ до ноуково-дослідної роботи засобами іноземної мови/ Л. В. Гаврилюк. Формування готовності студентів до самонавчання з іноземної мови/ І. В. Гіренко. Критерії добору текстів для навчання професійного мовлення студентів нефілологічного профілю у ВНЗ/ І. П. Дроздова. Урахування міжпредметних зв’язків під час викладання природничо-математичних дисциплін у довузівській підготовці іноземних студентів/ І. М. Жовтоніжко. Метод проектів у самостійній роботі майбутніх учителів з оволодіння англомовною комунікативною компетенцією/ І. П. Задорожна. Засоби покращення якості мовних знань студентів у нефілологічних ВНЗ/ С. М. Кіршо, Г. В. Ковальчук. Шляхи підвищення мотиваціїпри навчанні англійської мови на немовних факультетах/ О. І. Кобзар, Н. О. Лєшньова. Із досвіду викладання білінгвальних дисциплін майбутнім магістрам у провінційному ВНЗ/ А. О. Ковальчук. Методичний аспект навчального перекладу на заняттях РЯІ у багатонаціональних групах студентів-філологів/ Л. О. Куплевацька. Українсько-російський суржик у професійній сфері/ Н. Я. Купрата, Г. В. Ковальчук. Інтернет-технології у дистанційному навчанні мови/ Н. Я. Купрата, В. П. Ногай. Вивчення туристичної лексики у курсі російської мови як іноземної/ Т. М. Лагута, О. М. Вержанська. Об изучении иностранными студентами-биологами системных отношений в лексике в лингвокультурологическом аспекте (на материале названий животных)/ Е. Л. Ляпичева, Л. Сувень. Лінгвокультурологічний аспект у викладанні російської мови як іноземної/ Л. П. Маслюк. Інноваційні педагогічні технології в системі післядипломної освіти Франції/ Ю. М. Несін. Особливості тестової перевірки рівня сформованості вмінь аудіювання/ В. В. Панченко. Особенности преподавания и контроля специальной языковой подготовки иностранных студентов нефилологического профиля на начальном этапе/ Е. И. Панченко, Ю. С. Тарасенко, Л. Фейхун. Вплив емоційного компоненту на ефективність навчання іноземної мови у немовних ВНЗ/ С. В. Понікаровська. Розвиток іншомовної комунікативної компетентності студентів інженерно-технічного профілю/ О. О. Савченко. Теоретичні засади концепції іншомовної підготовки студентів немовних спеціальностей/ Н. С. Саєнко. Осуществление межкультурного контакта: прагматический компонент/ Т. В. Самосенкова. Технологія навчання говоріння українською мовою іноземних студентів на початковому етапі/ Л. І. Селіверстова. Позанавчальна робота з іноземної мови як засіб формування професійної компетентності майбутніх інженерів/ Н. С. Скрипник. Формування іншомовної фонетичної компетенції студентів-філологів/ О. В. Старостенко. Навчальний комплекс з української мови для іноземців/ О. М. Тростинська [и др.]. Проблеми лексичної інтерференції під час навчання російської мови як іноземної арабомовних студентів/ Т. П. Цапко. Розвиток міжкультурної комунікативної компетенції майбутніх економістів у процесі вивчення іноземних мов/ Г. А. Чередніченко, Л. Ю. Шапран, Л. І. Куниця. Методичні засади навчання іноземних студентів письма у вищому навчальному закладі/ А. Б. Чистякова. Педагогічні закономірності підготовки вчителів до навчання іноземної мови дошкільників/ Т. М. Шкваріна. Відбір текстів давньогрецьких авторів для читання студентами-філологами/ В. М. Шовковий.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2013р.,N 3
Цікаві статті :
Богуш А. Мовленнєва робота з дошкільниками: шляхи оптимізації/ А. Богуш, Н. Гавриш (стр.4-13.) Кл.слова: мовно-мовленнєві компетенції,оптимізація мовленнєвої роботи,розвитк мовлення, заняття
Пасічник А. Формування діамонологічної компетенції дошкільників у процесі театральної діяльності/ А. Пасічник (стр.14-21.) Кл.слова: діамонологічна компетентність,театральна діяльність,зв'язне мовлення, методична робота з педагогами
Попова І. Діагностика розвитку образного мовлення старших дошкільників/ І. Попова (стр.22-32.) Кл.слова: образне мовлення,діагностика розвитку
Романюк І. Система планування освітньої роботи з розвитку мовлення дітей дошкільного віку/ І. Романюк, С. Боднарук (стр.33-43.) Кл.слова: розвиток мовлення,планування роботи,діти дошкільного віку
Панасюк Т. Оформлення документації вихователя- методиста/ Т. Панасюк (стр.44-49.) Кл.слова: обов'язковий перелік документів, документація,підвищення кваліфікації,план роботи
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гаращенко Л., Кондратюк С.
Назва : Розвиток комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобом сучасних книжок-картинок [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 35. - С. 63-70. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.359 (Шифр П225817115/2021/35). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.359
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільна освіта--комунікативна компетентність--мовленнєва компетентність--діти дошкільного віку--книжка-картинка--методика складання розповіді--креативне мислення
Анотація: У статті розглянуто комплексний підхід до роботи з дитячою книжкою-картинкою з метою формування комунікативної компетентності у дитини старшого дошкільного віку, що ґрунтується на її умінні самостійно створювати розповідь, і включає три типи занять: сприйняття та усвідомлення дітьми книжки-картинки; розповідь за зразком вихователя за сюжетом книжки; творча розповідь за книжкою-картинкою.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гозак С. В., Філоненко О. О.
Назва : Особливості функціональної готовності дітей до шкільного навчання [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 3(11). - С. 61-69. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/3). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти дошкільного віку--шкільна зрілість--функціональна готовність--мотиваційна готовність--дрібна моторика
Анотація: За методиками Керна-Ірасека, Венгера, Озерецького у дітей старшого дошкільного віку 3-х ДНЗ м. Києва вивчено «шкільну зрілість» до навчання у школі. В результаті досліджень виявлена значна частка дітей, які функціонально не готові до навчання у школі. Достатній рівень мотиваційної готовності за три місяці до навчання у школі мають лише 62,5 % дітей (56,8 % хлопчиків та 68,1 % дівчаток); достатній розвиток дрібної моторики за показником динамічного тремору – 47,0 % дошкільнят (25,6 % хлопчиків та 68,3 % дівчаток), за показником мотометричного тесту Озерецького - лише 22,5 % дітей.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-36 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)