Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=діяльнісний підходи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дмитренко Г. А., Дорошенко Л. С., Лапицька Н. І.
Назва : Якість трудового потенціалу організації в контексті ефективного управління персоналом
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: збірник наукових праць/ Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки. - Київ: Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2019. - № 3. - С. 113-123 (Шифр Ф644512421/2019/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): якість трудового персоналу--статистично особистісний--споживчий--діяльнісний підходи--персонал--ефективне управління персоналом--самореалізація працівників--набір персоналу--культура управління
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Саврасова-В’юн Т. О.
Назва : Зміст і структура професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 2(10). - С. 241-254. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна компетентність--професійно-психологічна компетентність майбутніх педагогів--аксіологічний--компетентнісний--системний--діяльнісний підходи--мотиваційно-ціннісний--емоційно-оцінний--діяльнісно-вольовий--професійно-особистісний--когнітивно-орієнтаційний компоненти
Анотація: Статтю присвячено дослідженню визначення змісту та структури професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів. Охарактеризовано основні наукові підходи дослідження професійно-психологічної компетентності майбутніх фахівців. Проаналізовано зміст поняття «професійно-психологічна компетентність майбутніх педагогів». Представлено основні компоненти та показники структури професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)