Пошуковий запит: (<.>K=діяльнісний підхід<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Іванюк Г. І. Практико зорієнтована підготовка майбутнього вчителя початкової школи/Г. І. Іванюк, В. І. Дем’яненко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 2.-С.137-152
|
>2.
| Агневщикова Л. Застосування інтерактивних технологій навчання на уроках української мови в 10 класі філологічного профілю/Л. Агневщикова // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 6.-С.27-29
|
>3.
| Анісімова Г. Формування здатності до саморозвитку та самореалізації учнів початкової школи шляхом упровадження науково-педагогічного проекту "Росток"/Галина Анісімова, Валентина Полтавська // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 10.-С.53–55
|
>4.
| Бех І. Курс на діяльнісно-компетентнісний підхід/І. Бех, Л. Зайцева // Дошкільне виховання. -Київ:Світич, 2013,N № 1.-С.2-5
|
>5.
| Вітковський В. В. Діяльнісний аспект фахової підготовки майбутніх хореографів у класичному університеті/В. В. Вітковський, О. Д. Копієвський // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2021,N Вип. 40.-С.89-94
|
>6.
| Васильєва О. Реалізація технології діяльнісного методу на уроках у початковій школі/Олена Васильєва // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 4.-С.38–39.
|
>7.
| Вища школа - 2017г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>8.
| Гаращенко Л. Організація освітньої взаємодії з дітьми раннього віку: актуальні проблеми практики/Л. Гаращенко, О. Літіченко, Т. Шинкар // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 38(2).-С.24-29
|
>9.
| Дошкільне виховання - 2013г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>10.
| Завязун Т. Труднощі у спілкуванні? Допоможе гра!/Т. Завязун // Дошкільне виховання. -Київ:Світич, 2013,N № 2.-С.8-11.
|
>11.
| Зайцева Л. І. Формування логіко-математичної компетентності дітей 6-го року життя /Л. І. Зайцева. - 2012
|
>12.
| Кагала Я. Ігровий і діяльнісний підходи до навчання з LEGO/Я. Кагала, С. Крохмаль // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 7(613).-С.19–21
|
>13.
| Коваль Л. Теоретико-методологічні аспекти впровадження ідеї продуктивного навчання: від загальноосвітньої до вищої школи/Л. Коваль, В. Церклевич // Вища школа. -Київ:Знання, 2017,N № 11.-С.21-36
|
>14.
| Ляшенко О. І. Проблеми модернізації змісту освіти в умовах реформування української школи/О. І. Ляшенко // Педагогіка і психологія. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N N 4.-С.5-11
|
>15.
| Огарь Ю. В. Формування граматично нормативного мовлення учнів ліцею на засадах особистісно орієнтованого підходу/Ю. В. Огарь ; науковий керівник Н. М. Дика. - 2021
|
>16.
| Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка - 2019г.,N 31 (Введено оглавление)
|
>17.
| Пометун О.І. Реалізація компетентнісного і діяльнісного підходів у сучасному підручнику історії/О. І. Пометун // Український педагогічний журнал . -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України, 2015,N № 2.-С.146-157
|
>18.
| Римар І. Наукові підходи до формування комунікативного досвіду майбутнього артиста інструментального ансамблю/І. Римар // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 7.-С.38-43
|
>19.
| Січкар А. Діяльнісний підхід до навчання і виховання дітей дошкільного віку в теоретико-практичній спадщині Софії Русової/А. Січкар // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 5/6.-С.56-60
|
>20.
| Сидоренко В. Лінгводидактичні засади навчання синтаксису й пунктуації української мови учнів 8-9 класів в умовах оновленої освітньої парадигми/ Вікторія Сидоренко // Українська мова і література в школі, 2015,N № 1.-С.6-13
|
|
|