Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=діяльнісний підхід<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-25 
1.


    Іванюк, Г. І.
    Практико зорієнтована підготовка майбутнього вчителя початкової школи [Електронний ресурс] / Г. І. Іванюк, В. І. Дем’яненко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 2. - С. 137-152, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.13752. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
практико зорієнтована підготовка -- професійна компетентність -- метод проектів -- проектна діяльність -- особистісно орієнтований підхід -- діяльнісний підхід -- компетентнісний підхід
Анотація: В статті висвітлено деякі аспекти практико орієнтованої підготовки майбутнього вчителя початкової школи в процесі вивчення педагогічних дисциплін засобами проектної діяльності. Подано авторський досвід використання навчальних проектів, зокрема, з дисциплін «Основи педагогіки» та «Теорія і методика виховання». Розкрито особливості реалізації в освітньому процесі ВНЗ діяльнісного, особистісного, компетентнісного підходів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Дем’яненко, В. І.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

2.


    Агневщикова, Ліана.
    Застосування інтерактивних технологій навчання на уроках української мови в 10 класі філологічного профілю [Текст] / Л. Агневщикова // Українська мова і література в школах України : наук.-метод. та літературно-мистецький журн. - 2019. - № 6. - С. 27-29. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивне навчання -- інтерактивні технології -- діяльнісний підхід -- сучасна освіта -- когнітивні дії

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.
373.3.032(477)
А 64


    Анісімова, Г.
    Формування здатності до саморозвитку та самореалізації учнів початкової школи шляхом упровадження науково-педагогічного проекту "Росток" / Галина Анісімова, Валентина Полтавська // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 53–55. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Розвиток особистості--науково-педагогічний проект "Росток"--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
розвиток особистості -- саморозвиток -- самореалізація -- науково-педагогічний проект -- Росток, науково-педагогічна технологія -- діяльнісний підхід -- пізнавальна діяльність -- початкова школа
Анотація: Технологія "Росток" – це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, яка має конкретну мету – створити комфортні умови навчання, за яких учень почуватиметься успішним, інтелектуально спроможним.
Дод.точки доступу:
Полтавська, В.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

4.


    Бех, Іван.
    Курс на діяльнісно-компетентнісний підхід / І. Бех, Л. Зайцева // Дошкільне виховання : науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2013. - № 1. - С. 2-5 . - ISSN 0321-1401

Кл.слова (ненормовані):
поняття -- компетентнісний підхід -- діяльнісний підхід -- знання -- мисленнєва здібність
Дод.точки доступу:
Зайцева, Лариса


Є примірники у відділах:
Ф2 Прим. 1 - Б.ц. (вільний)


Знайти схожі

5.


    Вітковський, Вячеслав Владикович.
    Діяльнісний аспект фахової підготовки майбутніх хореографів у класичному університеті / В. В. Вітковський, О. Д. Копієвський // Мистецтвознавчі записки = NOTES ON ART CRITICISM : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 40. - С. 89-94. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-2180

Кл.слова (ненормовані):
майбутні хореографи -- фахова підготовка студентів-хореографів -- діяльнісний підхід -- керівний хореографічного колективу -- форми та види діяльності -- принципи освітньої діяльності студентів
Дод.точки доступу:
Копієвський, Олег Дмитрович


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.
373.3.015.3:159.947.2](477)
В 19


    Васильєва, О.
    Реалізація технології діяльнісного методу на уроках у початковій школі / Олена Васильєва // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 4. - С. 38–39. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Діяльнісне навчання--діяльнісний підхід--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
діяльнісне навчання -- діяльнісний підхід -- усвідомлене навчання -- навчання -- діяльнісний метод -- уроки -- колективно-розподільна діяльність -- колективна діяльність -- навчальна діяльність -- міжгрупова дискусія -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про діяльнісне навчання дітей в початковій школі.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.
Шифр: В730231/2017/11
   Журнал

Вища школа [Текст] : науково-практичне видання/ МОН України. - Київ : Знання, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2017р. № 11
Зміст:
Доєрдіна, Таяна-Лідія. Візуальна грамотність як протидія "слайдовому мотлоху" / Т. Доєрдіна. - С.11-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: візуальна грамотність, слайд-презентація, критерії оцінювання
Коваль, Людмила. Теоретико-методологічні аспекти впровадження ідеї продуктивного навчання: від загальноосвітньої до вищої школи / Л. Коваль, В. Церклевич. - С.21-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: продуктивність, компетентність, діяльнісний підхід
Мегем, Євген. Проектно-технологічна підготовка майбутніх учителів трудового навчання в особистісно-орієнтованому освітньому процесі / Є. Мегем, О. Дещенко. - С.37-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особистість студента, технологія, мотивація
Кугай, Наталія. Застосування методів інтерактивного навчання для формування методологічних знань і вмінь майбутніх учителів математики / Н. Кугай. - С.46-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: методи інтерактивного навчання, операційне числення, індекс ставлення
Федевич, Людмила. Сіверські орнаменти у різьбленому дереві Ігоря Білевича / Л. Федевич. - С.58-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: орнамент, різьблене дерево, інтерпретація
Грудинін, Борис. Особливості проведення всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт в системі МАН України / Б. Грудинін. - С.67-81
Кл.слова: дослідницька діяльність, Мала академія наук України, Мала академія наук учнівської молоді
Петрюк, Сергій. До питання здорового способу життя / С. Петрюк. - С.82-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: здоров’я, здоровий спосіб життя, технологія сприяння здоров’ю
Безручко, Олександр. Аналіз маловідомих лекцій 1932 року українського кінорежисера і драматурга Олександра Довженка / О. Безручко. - С.92-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Олександр Довженко, лекція 1932 року, державний інститут кінематографії
Бутова, Віра. Роль учителя у забезпеченні якості шкільної освіти Фінляндії / В. Бутова. - С.101-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: шкільна освіта Фінляндії, роль вчителя, підготовка вчителя
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф1 ЧЗ

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Гаращенко, Л.
    Організація освітньої взаємодії з дітьми раннього віку: актуальні проблеми практики [Електронний ресурс] / Л. Гаращенко, О. Літіченко, Т. Шинкар. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 38(2). - С. 24-29, DOI 10.28925/2311-2409.2022.384. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- цілісний розвиток -- освітня взаємодія -- освітній процес -- діяльнісний підхід -- компетентнісний підхід -- програмно-методичне забезпечення
Анотація: У статті розглядаються актуальні проблеми організації освітньої взаємодії з дітьми раннього віку. Вивчено та узагальнено погляди науковців та практиків щодо оптимізації виховання і розви- тку дітей раннього віку в умовах закладу дошкільної освіти. Акцентовано увагу на важливих про- блемах, що турбують фахівців щодо змісту освіти, кадрового забезпечення дошкільної освіти, різних форм освітньої взаємодії, методичного інструментарію. На основі теоретичного аналізу визначається роль, місце та проблеми підготовки фахівців дошкільної освіти до здійснення пси- холого-педагогічного розвитку дітей раннього віку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Літіченко, О.
Шинкар, Т.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)


Знайти схожі

9.
Шифр: Д441483/2013/2
   Журнал

Дошкільне виховання [Текст] : науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ МОН України. - Київ : Світич, 1931 - . - ISSN 0321-1401. - Виходить щомісячно
2013р. № 2
Зміст:
Савенков, Олександр. Пробудити дослідника в дитині / О. Савенков. - С.2-7.
Кл.слова: пізнавальний розвиток дошкільнят, дослідницька діяльність дітей, навчальні дослідження
Завязун, Тетяна. Труднощі у спілкуванні? Допоможе гра! / Т. Завязун. - С.8-11.
Кл.слова: дошкільнята, діяльнісний підхід, освітньо-виховний процес
Бєлєнька, Ганна. Родинні читання: відновимо добру традицію! / Г. Бєлєнька. - С.17-18.
Кл.слова: читання, родинне читання, сімейні читання
Лисенко, Неллі. Етнопедагогіка у сучасному дитсадку: формальність чи реальність? / Н. Лисенко. - С.23-25.
Кл.слова: дитячий навчальний заклад, етнічна культура, етнопедагогіка
Є примірники у відділах:
Ф2 (14.05.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Завязун, Тетяна.
    Труднощі у спілкуванні? Допоможе гра! [Текст] / Т. Завязун // Дошкільне виховання. - Київ : Світич, 2013. - № 2. - С. 8-11.

Кл.слова (ненормовані):
дошкільнята -- діяльнісний підхід -- освітньо-виховний процес

Є примірники у відділах:
Ф2 (14.05.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

11.
373.24(075.8)
З-17


    Зайцева, Лариса Іванівна.
    Формування логіко-математичної компетентності дітей 6-го року життя : навчально-методичний посібник / Л. І. Зайцева. - Київ : Праймдрук, 2012. - 189 с. - ISBN 978-966-2735-24-6 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна освіта--Логіко-математичний розвиток--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
діти -- дошкільний вік -- діяльнісний підхід -- компетентнісний підхід -- індивідуально-диференційований підхід

Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

12.


    Кагала, Яна.
    Ігровий і діяльнісний підходи до навчання з LEGO / Я. Кагала, С. Крохмаль // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 7(613). - С. 19–21. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Ігрове навчання--діяльнісний підхід--LEGO-технології--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
ігрове навчання -- діяльнісний підхід -- LEGO-технології -- пізнавальний інтерес -- технології навчання -- початкова школа
Дод.точки доступу:
Крохмаль, Світлана


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

13.


    Коваль, Людмила.
    Теоретико-методологічні аспекти впровадження ідеї продуктивного навчання: від загальноосвітньої до вищої школи [Текст] / Л. Коваль, В. Церклевич // Вища школа. - Київ : Знання, 2017. - № 11. - С. 21-36. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
продуктивність -- компетентність -- діяльнісний підхід
Дод.точки доступу:
Церклевич, Вікторія


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф1 ЧЗ


Знайти схожі

14.


    Ляшенко, О. І.
    Проблеми модернізації змісту освіти в умовах реформування української школи [Текст] / О. І. Ляшенко // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : науково-теоретичний та інформаційний журнал. - 2018. - N 4. - С. 5-11 . - ISSN 2304-0629

Кл.слова (ненормовані):
особистісно орієнтований підхід -- діяльнісний підхід -- компетентнісний підхід -- стандартизація змісту освіти -- проблема інтеграції в освіті -- диференційований підхід -- інформаційно-комунікаційні технології

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

15.
   373.3/.5.016
   О-36


    Огарь, Юлія Віталіївна.
    Формування граматично нормативного мовлення учнів ліцею на засадах особистісно орієнтованого підходу : дисертація ... доктора філософії : 011 / Ю. В. Огарь ; науковий керівник Н. М. Дика ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2021. - 309 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Особистісно орієнтований підхід--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
граматична норма -- граматично нормативне мовлення -- діяльнісний підхід -- мовленєва компетентність -- мовна компетентність -- компетентнісний підхід
Дод.точки доступу:
Дика, Наталія Михайлівна \науковий керівник.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

16.
Шифр: П225817115/2019/31
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2019р. № 31 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Бродніцкі, М. Міжкультурність та її конотації у галузі освіти: пошук академічних парадигм / М. Бродніцкі. - С.4-8
Кл.слова: людська особистість, освіта, міжкультурність
Лапіан, Т. Роль сім’ї у формуванні активного ставлення дітей та молоді до вільного часу / Т. Лапіан. - С.9-13
Кл.слова: культура вільного часу, діти і молодь, школа
Semrau, K. Depresja a popularne uzaleznienia XXI wieku / K. Semrau. - С.14-19
Кл.слова: депресія, наркоманія, підлітки
Тернопільська, В. І. Моніторинг проблеми формування впевненості в собі студентськоїї молоді / В. І. Тернопільська. - С.20-25
Кл.слова: інтроверсія, педагогічний оптимізм, соціальна адаптація
Мельниченко, О. В. Педагогічка підприємництва як необхідна складова формування сучасного компетентнісного фахівця / О. В. Мельниченко. - С.26-31
Кл.слова: підприємницька ініціатива, мислення, професійна освіта
Козак, Л. В. Адаптація дітей раннього віку до умов закладу дошкільної освіти засобом LEGO-технології / Л. В. Козак, Д. В. Хожай. - С.32-38
Кл.слова: ігрова діяльність, LEGO DUPLO, ранній вік
Дика, Н. М. Робота з медійним текстом в умовах модернізації навчальних програм з української мови / Н. М. Дика, О. П. Глазова. - С.39-45
Кл.слова: риторичний текст, текстоцентричний підхід, медіа-грамотність
Козир, М. В. Уміння доводити власну думку в процесі розвитку критичного мислення молодших школярів / М. В. Козир, М. О. Грабовська. - С.46-53
Кл.слова: розвиток особистості, початкова школа, критичне мислення
Міляєва, В. Р. Психологічні особливості управлінської компетентності керівників закладів загальної середньої освіти в умовах освітніх реформ / В. Р. Міляєва, О. В. Пристай. - С.54-58
Кл.слова: лідерський потенціал, освітні реформи, професійна компетентність
Хомовиченко, О. В. Психологічні особливості поведінки в сімейному конфлікті подружжя середнього віку / О. В. Хомовиченко, І. А. Власенко. - С.59-65
Кл.слова: сімейний конфлікт, стратегії поведінки, рекомендації
Вронська, В. М. Сучасні вимоги до психологічної компетентності в діяльності медичної сестри дошкілльного навчального закладу / В. М. Вронська. - С.66-70
Кл.слова: медична сестра, здоров’я, професійна підготовка
Співак, Я. О. Компетентнісний підхід як теоретична основа дослідження формування професійної компетентності майбутніх соціальних працівників / Я. О. Співак. - С.71-77
Кл.слова: інноватизація, освітнє середовище, діяльнісний підхід
Назаренко, О. Є. Пріоритетні напрями розвитку вищої освіти у Південній Кореї / О. Є. Назаренко. - С.78-85
Кл.слова: вища освіта, глобалізація, модернізація
Шеліган, О. Н. Підприємницька компетентність у наукових рецепціях вчених / О. Н. Шеліган. - С.86-90
Кл.слова: підприємництво, мотиваційний, когнітивний
Іжевська, О. В. Особливості навчання дітей з кліповим мисленням засобами ІКТ / О. В. Іжевська. - С.91-95
Кл.слова: інтернет-серфінг, інформатизація, критичне мислення
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф1 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф1 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.
371.671.11(477)
П 55


    Пометун, Олена Іванівна.
    Реалізація компетентнісного і діяльнісного підходів у сучасному підручнику історії / О. І. Пометун // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL : наук. журн. - 2015. - № 2. - С. 146-157. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 2411-1317
УДК

Рубрики: Підручники--Навчання

Кл.слова (ненормовані):
навчання історії -- діяльнісний підхід -- компетентнісний підхід -- підручники -- методичний апарат
Анотація: Визначено та обґрунтовано основні підходи до проектування й розроблення підручника з історії в контексті поєднання діяльнісного і компетентнісного підходів. Сьогодні підручнику властиві зовсім нові функції, а отже, викладене розуміння сутності обох підходів слугує підґрунтям для розкриття вимог до його змісту й методичного апарату.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

18.


    Римар, Ірина.
    Наукові підходи до формування комунікативного досвіду майбутнього артиста інструментального ансамблю [Текст] / І. Римар // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2022. - № 7. - С. 38-43, DOI 10.28925/2518-766X.2022.77 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
вища мистецька освіта -- інструментальний ансамбль -- системний підхід -- аксіологічний підхід -- діяльнісний підхід -- компетентнісний підхід
Анотація: У статті визначено та проаналізовано сутність наукових підходів до формування комунікативного досвіду майбутнього артиста інструментального ансамблю. Для реалізації поставленої мети застосовувалися методи теоретичного та емпіричного дослідження (аналіз наукової літератури, синтез, систематизація, узагальнення). Аналіз наукових підходів дав змогу виокремити ті з них, які є найбільш ефективними для формування комунікативного досвіду майбутнього артиста інструментального ансамблю, а саме системний, аксіологічний, діяльнісний та компетентнісний.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)


Знайти схожі

19.
37(091)(477)-051Русова
С 11


    Січкар, Алла.
    Діяльнісний підхід до навчання і виховання дітей дошкільного віку в теоретико-практичній спадщині Софії Русової / А. Січкар // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 5/6. - С. 56-60. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Історія педагогіки--персоналії

Кл.слова (ненормовані):
національне виховання -- діяльнісний підхід -- розвивальне середовище -- саморозвиток -- вільне самовиявлення
Анотація: У статті висвітлено творчий доробок С. Русової з проблеми організації навчання і виховання дітей дошкільного віку, що розглядалася педагогом з урахуванням ідеї діяльності особистості як чинника її розвитку та саморозвитку тощо.
Дод.точки доступу:
Русова, Софія Федорівна (педагог і громадська діячка, одна з піонерок українського жіночого руху ; 1856-1940) \про неї\


Є примірники у відділах:
Ф3 (04.10.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (04.10.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

20.


    Сидоренко, В.
    Лінгводидактичні засади навчання синтаксису й пунктуації української мови учнів 8-9 класів в умовах оновленої освітньої парадигми / Вікторія Сидоренко // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 1. - С. 6-13. - Бібліогр.: 12 назв.

Рубрики: Українська мова--Синтаксис--Пунктуація--Методика

Кл.слова (ненормовані):
неперервна мовна освіта -- синтаксис комунікативний -- синтаксична компетентність -- пунктуаційна компетентність -- інноваційна методика навчання синтаксису й пунктуації -- етапи навчання синтаксису -- компетентнісний підхід -- особистісно-зорієнтований підхід -- діяльнісний підхід -- акме-синергетичний підхід -- діяльнісний результат неперервної мовної освіти -- пунктуація
Анотація: Стаття присвячена розробленню теоретико-методологічних засад навчання синтаксису й пунктуації української мови учнів 8-9 класів відповідно до інноваційних суспільних та освітніх викликів. описано етапи навчання синтаксису й пунктуації української мови в загальноосвітній середній школі. Схарактеризовано інноваційні підходи до формування синтаксичної й пунктуаційної компетентностей учнів 8-9 класів. Конкретизовано лінгводидактичні принципи, форми й прийоми навчання українського синтаксису й пунктуації на засадах компетентнісного, особистісно зорієнтованого і діяльнісного підходів.Уточнено зміст понять "синтаксична компетентність", "пунктуаційна компетентність".
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

 1-20    21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)