Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=експресивність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.


    Bezrukov, A.
    Emotion concepts for representing the vicissitudes of fate in Markus Zusak's Bridge of Clay = Концепти емоцій для зображення перипетій долі у романІ МАРКУСА Зусака «Bridge of clay» / A. Bezrukov, O. Bohovyk // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 1. - С. 14-20, DOI 10.28925/2311-259x.2022.1.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
художній текст -- дійсність -- ментальний світ -- експресивність -- наратив
Анотація: Проблема дослідження емоціи но-експресивної інформації , яку порушує стаття, становить значний інтерес, оскільки вона інтерпретує фрагменти дій сності, висловлюючи ставлення до них — ціннісне або емоціи но значуще. Аналіз емотивності художнього тексту зосереджується насамперед на и ого студіюванні в когнітивному (виокремлення емоціогенних знань) і семантичному (визначення особливостеи ї х застосування для позначення авторських інтенціи ) вимірах. Художніи текст розглядається в дуальному взаємозв’язку: з одного боку, він пов’язании з емоціями, а з іншого — визначається ними. Мета статті — ідентифікувати концепти емоцій , експліковані в романі Маркуса Зусака «Bridge of Clay» для зображення перипетіи долі. Ця сповнена пафосом захоплива історія розгортається на тлі трагічної історії родини Данбар. Для аналізу концептів емоціи роману застосовано методи інтерпретації і систематизації , контекстуальний , функціонально-стилістичнии і дистрибутивнии аналіз, а також метод емотивної валентності і гіпотетично-дедуктивнии метод. У результаті дослідження з’ясовано, що концепти емоціи у мові роману «Bridge of Clay» реалізуються на всіх рівнях: фонетичному, морфологічному, лексичному та синтаксичному, що свідчить про універсальність функціонування концептів емоціи у художньому дискурсі. Концепти емоціи постають певною єдністю; за ї х змістове наповнення відповідають індикатори емотивності, які визначені антропоцентрично і виконують характеротвірну функцію. Лексичні одиниці, які вибрав Зусак, передають інтенції автора, експліцитно чи імпліцитно вказують на емоційний характер тексту. Оскільки персонажі твору належать до розряду основних універсаліи художнього тексту, емотивні смисли, що містяться в його структурі, мають особливу інформативну значущість. Емоції персонажів «Bridge of Clay» репрезентуються як особлива психологічна реальність, а сукупність емоціи у тексті постає своєрідною динамічною множинністю, яка змінюється з розвитком сюжету.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Bohovyk, O.
Оксана Боговик
Андрій Безруков


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Ідзьо, М. В.
    Фразеологічні одиниці як засоби мовної експресивізації в текстах сучасних польських ЗМІ [Текст] / М. В. Ідзьо // Мовознавство. - 2016. - N 3. - С. 69-76

Кл.слова (ненормовані):
експресивність -- мовна експресивізація -- інтенсифікація

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Баган, М. П.
    Специфіка фразеологічної реалізації заперечення в українській мові [Текст] / М. П. Баган // Мовознавство. - 2010. - N 1. - С. 68-75

Кл.слова (ненормовані):
ФРАЗЕОЛОГІЗМ -- ЗАПЕРЕЧЕННЯ -- ЕКСПРЕСИВНІСТЬ

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.
159.922.1
Б 51


    Берн, Шон
    Ґендерная психология [Текст] / Шон Берн. - 2-е междунар. изд. - Санкт-Петербург ; Москва : Прайм-Еврознак, 2001. - 318 с. - (Секреты психологии). - ISBN 5-93878-019-5 : 29.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Гендерна психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
ґендерні відмінності -- диференційна соціалізація -- андрогінія -- опитувальник Сандри Бем -- емпатія -- експресивність -- традиційна чоловіча роль -- традиційна жіноча роль -- обмеження -- соціальне пізнання -- кроскультурні ідеології -- зміна гендерних ролей

Примірників всього: 5
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

5.


    Денисовець, Ірина.
    Словотвірна специфіка оказіональних власних географічних назв у сучасному українському дитячому дискурсі [Текст] / І. Денисовець // Українська мова. - Київ : Інститут української мови НАН України, 2015. - N 1(53). - С. 117-124

Кл.слова (ненормовані):
оказіональні топоніми -- оказіональне словотворення -- експресивність

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (26.02.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

6.
Шифр: Д357007/2015/3
   Журнал

Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - Виходить щомісячно
2015р. N 3
Зміст:
Микитюк, Володимир. Про шкільну лектуру, ЗНО та програму з української літератури. Погляд крізь призму Франкових сентенцій / В. Микитюк. - С.2-7
Кл.слова: методика навчання, Франко Іван, тестування з української літератури
Ревчук, Софія. Завдання з української літератури для 5 класу ( ІІ семестр) : Початок див. у №9 за 2014 р., №2 за 2015 р. / С. Ревчук. - С.8-11
Кл.слова: план-конспект уроку, програмні твори, контроль
Іванцова, Людмила. Тарас Шевченко. “Іван Підкова”. Урок у 6 класі / Л. Іванцова. - С.12-14
Кл.слова: план-конспект уроку, козацькі ватажки, патріотизм
Туранська, Оксана. Завдання з розділу “Лексика”. На матеріалі творів Тараса Шевченка / О. Туранська. - С.15-21
Кл.слова: контроль знань, мовні одиниці, літературний матеріал
Губська, Ольга. Складне синтаксичне ціле, його основні ознаки. Урок у 9 класі / О. Губська. - С.22-25
Кл.слова: технологічна карта уроку, частини ССЦ, структурні типи ССЦ
Нерубайська, Любов. Олександр Чекмишев як представник новітньої української поезії. 11 клас / Л. Нерубайська. - С.26-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, верлібр, художні образи
Чекмишев, Олександр. Вирбане / О. Чекмишев. - С.29
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Шляхова, Валентина. Методичний аспект аналізу лінгвістичної термінології. На матеріалі підручників з української мови для 5 класу / В. Шляхова. - С.30-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: шкільний підручник, навчальна програма, лінгвістичний термін
Білокінь, Ольга. "Ти вчиш нас бути собою”. Вектори діалогічності в текстах книг вражень відвідувачів Шевченкової могили в Каневі / О. Білокінь. - С.35-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна лінгвістика, універсум, семіосфера
Задорожна, Альона. Лінгвокультуреми в мемуарному тексті Михайлини Коцюбинської / А. Задорожна, Р. Трифонов. - С.41-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгвокультурема, оцінка, експресивність
Ющук, Іван. Кий, Щек, Хорив і їхня сестра Либідь / І. Ющук. - С.44
Кл.слова: тлумачення імен, походження назв, українська мова
Вертій, Олексій. Шевченкознавство Івана Франка в контексті національного самопізнання та самоусвідомлення українців / О. Вертій. - С.45-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ідея, національність, свідомість
Саєнко, Валентина. Доля і постать Тараса Шевченка в культурному просторі Скандинавії / В. Саєнко. - С.51-54. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рецепція, культурний простір Скандинавії, перекладацтво
Мафтин, Наталія. Улас Самчук (1905-1987) / Н. Мафтин. - С.55-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: національний метанаратив, філософічний реалізм, епічне мислення
Пономарьов, Віталій. Різьблення окремішності : [рецензія] / В. Пономарьов. - С.61-62
Кл.слова: неісторичний народ, Слобожанщина, Наддніпрянщина
Александрова, Галина. Над текстами долі Володимира Рутківського : [рецензія] / Г. Александрова. - С.62-63
Кл.слова: дитяча література в Україні, дитяча фантазія, національна історія
Задорожний, Василь. Епізоди / В. Задорожний. - С.64
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (13.03.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: Д357007/2018/3
   Журнал

Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 3
Зміст:
Авраменко, Олександр. Власне висловлення на зовнішньому незалежному оцінюванні з української мови і літератури / О. Авраменко, М. Блажко. - С.2-10
Кл.слова: власне висловлення
Борисенко, Наталія. Навчання як маленька велика пригода : Квести на уроках та в позакласній роботі / Н. Борисенко. - С.11-15. - квест
Кл.слова: карта маршруту, завдання
Рижук, Людмила. Технологічна картка як форма планування навчальної діяльності / Л. Рижук. - С.16-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: технологічна карта, планування навчальної діяльності студентів, ділове мовлення
Бондарнко, Юрій. Самостійна робота як спосіб реалізації загальнодидактичних та методико-літературних завдань / Ю. Бондарнко. - С.19-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: метод самостійної роботи, дидактика, методика літератури
Юдіна, Олена. Викривальна і повчальна спрямованість байок Леоніда Глібова "Муха і бджола" та "Бджола і мухи" / О. Юдіна. - С.25-28
Кл.слова: байка, алегоричний образ, порівняльний аналіз
Олексієнко, Галина. Узагальнення знань із теми "безполучникове складне речення" / Г. Олексієнко. - С.29-31
Кл.слова: безполучникове складне речення, розв’язання тестових завдань, власне висловлення
Карпійчук, Галина. Михайло Новицький у шевченкознавстві 1920-1960-х років / Г. Карпійчук. - С.32-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: шевченкознавство, текстологія, автографи
Бутурлим, Тетяна. Роль позитивного мислення в життєвому сценарії тараса й Ликерії : Урок за драмою Олександра Заборного "Грішниця" / Т. Бутурлим. - С.38-42
Назаренко, Інна. Шевченків світ... що ми про нього знаємо? / І. Назаренко. - С.43-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Черкас, Олександр. Маскулінні домінанти художньої моделі світу у шевченкознавчому космосі / О. Черкас. - С.45-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: маскулінність, родина, художня картина світу
Калита, Оксана. Експресивність наукового стилю. Синтаксичний рівень / О. Калита. - С.50-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: експресивний синтаксис, нвуковий стьль, стилістична фігура
Томіленко, Людмила. Російсько-українські перекладні словники початку XX ст. як джерело вивчення українських прізвищ / Л. Томіленко. - С.54-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: загальномовний словник, перекладна лексикографія, лексичне значення слова
"Якщо ти щось любиш, то треба говорити про це найкращою мовою" : Інтерв’ю Катерини Девреди з Богданою Матіяш. - С.58-61
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Задорожна, Альона.
    Лінгвокультуреми в мемуарному тексті Михайлини Коцюбинської [Текст] / А. Задорожна, Р. Трифонов // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. - Київ, 2015. - N 3. - С. 41-43. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
лінгвокультурема -- оцінка -- експресивність
Дод.точки доступу:
Трифонов, Роман


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (13.03.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

9.


    Калита, Оксана.
    Експресивність наукового стилю. Синтаксичний рівень [Текст] / О. Калита // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. - Київ, 2018. - N 3. - С. 50-53. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
експресивний синтаксис -- нвуковий стьль -- стилістична фігура

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

10.


    Калита, Оксана.
    Емоційність і емоції в художній прозі (На прикладі роману Михайла Стельмаха «Хліб і сіль») [Текст] / О. Калита // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах : науково-метод. журнал. - 2019. - N 5. - С. 35-38. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
мовна експлікація -- експресивність -- емотивність -- Стельмах -- емоційний стан

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)