Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=експресивність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Bezrukov A., Bohovyk O.
Назва : Emotion concepts for representing the vicissitudes of fate in Markus Zusak's Bridge of Clay
Паралельн. назви :Концепти емоцій для зображення перипетій долі у романІ МАРКУСА Зусака «Bridge of clay»
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - Том 28, № 1. - С. 14-20. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2022.1.3 (Шифр С325934233/2022/28/1). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2022.1.3
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): художній текст--дійсність--ментальний світ--експресивність--наратив
Анотація: Проблема дослідження емоціи но-експресивної інформації , яку порушує стаття, становить значний інтерес, оскільки вона інтерпретує фрагменти дій сності, висловлюючи ставлення до них — ціннісне або емоціи но значуще. Аналіз емотивності художнього тексту зосереджується насамперед на и ого студіюванні в когнітивному (виокремлення емоціогенних знань) і семантичному (визначення особливостеи ї х застосування для позначення авторських інтенціи ) вимірах. Художніи текст розглядається в дуальному взаємозв’язку: з одного боку, він пов’язании з емоціями, а з іншого — визначається ними. Мета статті — ідентифікувати концепти емоцій , експліковані в романі Маркуса Зусака «Bridge of Clay» для зображення перипетіи долі. Ця сповнена пафосом захоплива історія розгортається на тлі трагічної історії родини Данбар. Для аналізу концептів емоціи роману застосовано методи інтерпретації і систематизації , контекстуальний , функціонально-стилістичнии і дистрибутивнии аналіз, а також метод емотивної валентності і гіпотетично-дедуктивнии метод. У результаті дослідження з’ясовано, що концепти емоціи у мові роману «Bridge of Clay» реалізуються на всіх рівнях: фонетичному, морфологічному, лексичному та синтаксичному, що свідчить про універсальність функціонування концептів емоціи у художньому дискурсі. Концепти емоціи постають певною єдністю; за ї х змістове наповнення відповідають індикатори емотивності, які визначені антропоцентрично і виконують характеротвірну функцію. Лексичні одиниці, які вибрав Зусак, передають інтенції автора, експліцитно чи імпліцитно вказують на емоційний характер тексту. Оскільки персонажі твору належать до розряду основних універсаліи художнього тексту, емотивні смисли, що містяться в його структурі, мають особливу інформативну значущість. Емоції персонажів «Bridge of Clay» репрезентуються як особлива психологічна реальність, а сукупність емоціи у тексті постає своєрідною динамічною множинністю, яка змінюється з розвитком сюжету.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Ідзьо М. В.
Назва : Фразеологічні одиниці як засоби мовної експресивізації в текстах сучасних польських ЗМІ
Місце публікування : Мовознавство. - 2016. - N 3. - С. 69-76 (Шифр М819773/2016/3)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): експресивність--мовна експресивізація--інтенсифікація
Знайти схожі

3.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Баган М. П.
Назва : Специфіка фразеологічної реалізації заперечення в українській мові
Місце публікування : Мовознавство. - 2010. - N 1. - С. 68-75 (Шифр М819773/2010/1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.1/Б 51
Автор(и) : Берн Шон
Назва : Ґендерная психология . -2-е междунар. изд.
Вихідні дані : Санкт-Петербург ; Москва: Прайм-Еврознак, 2001
Кільк.характеристики :318 с
Серія: Секреты психологии
ISBN, Ціна 5-93878-019-5: 29.00 грн.
ДРНТІ : 15.21.59
УДК : 159.922.1
Предметні рубрики: Психологія-- Гендерна психологія
Примірники : всього : Ф2(1), ГП АБ(3), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф2(1), ГП АБ(3), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Денисовець, Ірина
Назва : Словотвірна специфіка оказіональних власних географічних назв у сучасному українському дитячому дискурсі
Місце публікування : Українська мова. - Київ: Інститут української мови НАН України, 2015. - N 1(53). - С. 117-124 (Шифр У616793/2015/1)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): оказіональні топоніми--оказіональне словотворення--експресивність
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах -2015р.,N 3
Цікаві статті :
Микитюк В. Про шкільну лектуру, ЗНО та програму з української літератури. Погляд крізь призму Франкових сентенцій/ В. Микитюк (стр.2-7) Кл.слова: методика навчання,Франко Іван,тестування з української літератури
Ревчук С. Завдання з української літератури для 5 класу ( ІІ семестр)/ С. Ревчук (стр.8-11) Кл.слова: план-конспект уроку,програмні твори,контроль
Іванцова Л. Тарас Шевченко. “Іван Підкова”. Урок у 6 класі/ Л. Іванцова (стр.12-14) Кл.слова: план-конспект уроку,козацькі ватажки,патріотизм
Туранська О. Завдання з розділу “Лексика”. На матеріалі творів Тараса Шевченка/ О. Туранська (стр.15-21) Кл.слова: контроль знань,мовні одиниці,літературний матеріал
Губська О. Складне синтаксичне ціле, його основні ознаки. Урок у 9 класі/ О. Губська (стр.22-25) Кл.слова: технологічна карта уроку,частини ССЦ,структурні типи ССЦ
Нерубайська Л. Олександр Чекмишев як представник новітньої української поезії. 11 клас/ Л. Нерубайська (стр.26-28) Кл.слова: план-конспект уроку,верлібр,художні образи
Чекмишев О. Вирбане/ О. Чекмишев (стр.29) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Шляхова В. Методичний аспект аналізу лінгвістичної термінології. На матеріалі підручників з української мови для 5 класу/ В. Шляхова (стр.30-34) Кл.слова: шкільний підручник,навчальна програма,лінгвістичний термін
Білокінь О. "Ти вчиш нас бути собою”. Вектори діалогічності в текстах книг вражень відвідувачів Шевченкової могили в Каневі/ О. Білокінь (стр.35-40) Кл.слова: комунікативна лінгвістика,універсум,семіосфера
Задорожна А. Лінгвокультуреми в мемуарному тексті Михайлини Коцюбинської/ А. Задорожна, Р. Трифонов (стр.41-43) Кл.слова: лінгвокультурема,оцінка,експресивність
Ющук І. Кий, Щек, Хорив і їхня сестра Либідь/ І. Ющук (стр.44) Кл.слова: тлумачення імен,походження назв,українська мова
Вертій О. Шевченкознавство Івана Франка в контексті національного самопізнання та самоусвідомлення українців/ О. Вертій (стр.45-50) Кл.слова: ідея,національність,свідомість
Саєнко В. Доля і постать Тараса Шевченка в культурному просторі Скандинавії/ В. Саєнко (стр.51-54) Кл.слова: рецепція,культурний простір Скандинавії,перекладацтво
Мафтин Н. Улас Самчук (1905-1987)/ Н. Мафтин (стр.55-60) Кл.слова: національний метанаратив,філософічний реалізм,епічне мислення
Пономарьов В. Різьблення окремішності/ В. Пономарьов (стр.61-62) Кл.слова: неісторичний народ,Слобожанщина,Наддніпрянщина
Александрова Г. Над текстами долі Володимира Рутківського/ Г. Александрова (стр.62-63) Кл.слова: дитяча література в Україні,дитяча фантазія,національна історія
Задорожний В. Епізоди / В. Задорожний (стр.64) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Авраменко О. Власне висловлення на зовнішньому незалежному оцінюванні з української мови і літератури/ О. Авраменко, М. Блажко (стр.2-10) Кл.слова: власне висловлення
Борисенко Н. Навчання як маленька велика пригода/ Н. Борисенко (стр.11-15) Кл.слова: карта маршруту,завдання
Рижук Л. Технологічна картка як форма планування навчальної діяльності/ Л. Рижук (стр.16-18) Кл.слова: технологічна карта,планування навчальної діяльності студентів,ділове мовлення
Бондарнко Ю. Самостійна робота як спосіб реалізації загальнодидактичних та методико-літературних завдань/ Ю. Бондарнко (стр.19-24) Кл.слова: метод самостійної роботи,дидактика,методика літератури
Юдіна О. Викривальна і повчальна спрямованість байок Леоніда Глібова "Муха і бджола" та "Бджола і мухи"/ О. Юдіна (стр.25-28) Кл.слова: байка,алегоричний образ,порівняльний аналіз
Олексієнко Г. Узагальнення знань із теми "безполучникове складне речення"/ Г. Олексієнко (стр.29-31) Кл.слова: безполучникове складне речення,розв’язання тестових завдань,власне висловлення
Карпійчук Г. Михайло Новицький у шевченкознавстві 1920-1960-х років/ Г. Карпійчук (стр.32-37) Кл.слова: шевченкознавство,текстологія,автографи
Бутурлим Т. Роль позитивного мислення в життєвому сценарії тараса й Ликерії/ Т. Бутурлим (стр.38-42)
Назаренко І. Шевченків світ... що ми про нього знаємо?/ І. Назаренко (стр.43-44)
Черкас О. Маскулінні домінанти художньої моделі світу у шевченкознавчому космосі/ О. Черкас (стр.45-49) Кл.слова: маскулінність,родина,художня картина світу
Калита О. Експресивність наукового стилю. Синтаксичний рівень/ О. Калита (стр.50-53) Кл.слова: експресивний синтаксис,нвуковий стьль,стилістична фігура
Томіленко Л. Російсько-українські перекладні словники початку XX ст. як джерело вивчення українських прізвищ/ Л. Томіленко (стр.54-57) Кл.слова: загальномовний словник,перекладна лексикографія,лексичне значення слова
"Якщо ти щось любиш, то треба говорити про це найкращою мовою" (стр.58-61)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Задорожна, Альона, Трифонов, Роман
Назва : Лінгвокультуреми в мемуарному тексті Михайлини Коцюбинської
Місце публікування : Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. - Київ, 2015. - N 3. - С. 41-43 (Шифр Д357007/2015/3)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лінгвокультурема--оцінка--експресивність
Знайти схожі

9.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Калита, Оксана
Назва : Експресивність наукового стилю. Синтаксичний рівень
Місце публікування : Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. - Київ, 2018. - N 3. - С. 50-53 (Шифр Д357007/2018/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): експресивний синтаксис--нвуковий стьль--стилістична фігура
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Калита, Оксана
Назва : Емоційність і емоції в художній прозі (На прикладі роману Михайла Стельмаха «Хліб і сіль»)
Місце публікування : Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах: науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ, 2019. - N 5. - С. 35-38 (Шифр Д357007/2019/5)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовна експлікація--експресивність--емотивність--стельмах--емоційний стан
Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)