Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=електронні ресурси<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-35 
1.


    Савина, И. А.
    Библиотечно-библиографическое описание документа [Текст] : семиотический подход : учебно-методическое пособие / И. А. Савина. - Москва : Либерея, 2004. - 86. с. - (Библиотекарь и время ; № 4). - ISBN 5-85129-168-0 : 25.00 грн.

Рубрики: Бібліографічна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
документ -- бібліографічний опис -- склад -- зміст -- бібліографічна мова -- стандартизація -- функції -- структура -- елементи -- бібліографічний запис -- електронні документи -- списки літератури -- складання -- оформлення -- типові приклади -- книги -- наукові видання -- довідкові видання -- науково-методичні видання -- образотворчі видання -- нотні видання -- картографічні видання -- нормативно-технічні документи -- технічні документи -- неопубліковані документи -- бібліографічні видання -- аудіовидання -- відеовидання -- електронні ресурси
Анотація: Навчально-методичний посібник присвячено питанням бібліографічного опису документів як теоретичного, так і практичного змісту. У виданні розглянуто історичні та методологічні аспекти опису документів, питання їх стандартизхації, подано наукові визначення основних термінів.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1)

Знайти схожі

2.
   002
   П 57


    Попик, Володимир.
    Ресурси довідкової біографічної інформації: історичний досвід формування, сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку [Текст] : монографія / В. Попик ; Національна академія наук України, Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського. - Київ : [б. в.], 2013. - 518 с. - ISBN 978-966-02-6872-2 : 80.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Бібліографічна інформація--Монографії

   Біографістика -- Монографії
Кл.слова (ненормовані):
довідково-бібліографічна інформація -- витоки -- етапи формування -- розвиток ресурсів -- українська національна біографічна традиція -- електронні ресурси -- друковані ресурси
Анотація: Розглянуто генезу, історичні трансформації, сучасні проблеми та перспективи розвитку ресурсів довідкової біографічної інформації – сукупностей документів у інформаційних системах (бібліотеках, архівах, банках даних тощо), систематизованих і впорядкованих для швидкого і зручного практичного використання з метою забезпечення потреб суспільства у точних, достовірних історико-біографічних даних про діячів минулого та відомостях про знаних сучасників, необхідних для функціонування сфер освіти й виховання, науки, культури, державного управління. Проаналізовано теоретичний, науково-методичний та організаційний досвід їх нагромадження, систематизації, опрацювання та поширення, який має актуальне значення для розвитку біографічної інформаційної справи в Україні. Увага зосереджена на досвіді формування друкованих і електронних ресурсів довідкової біографічної та біобібліографічної інформації в Україні та значенні його для розгортання інтегрованих, тематичних та регіональних ресурсів, місці і ролі бібліотечних установ у нагромадженні, систематизації, опрацюванні і поширенні біографічної інформації.
Дод.точки доступу:
Національна академія наук України
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

3.
37:172.4(082)
О-72


    Освіта для миру [Текст] = Edukacja dla pocoju: Zbiór prac naukowych : у 2 т. : збірник наукових праць / Міністерство освіти України, Національна академія педагогічних наук України, Відділення професійної освіти і освіти дорослих, Комітет педагогічних наук Польської академії наук, Наукове товариство "Польща - Україна"; головний редактор Кремень В. Г. ; редкол.: Н. Г. Ничкало, В. П. Коцур, Ф. Шльосек. - Київ ; Переяслав-Хмельницький : ТОВ "Юрка Любченка", 2019.
   Том 2. - 2019. - 647 с. - 100.00 грн.
VIII науковий форум Україна - Польща 2019
    Зміст:
Plewka, Czesław. Edukaja dla pokoju w kontekście rozwoju zawodowego nauczyciela / C. Plewka. - С .10-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, мир, професійний розвиток
Дубасенюк, Олександра. Миротворча роль освіти у професійному та особистісному становлені майбутнього педагога / О. Дубасенюк. - С .19-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, культура миру, професійний розвиток
Walkowiak, Tetiana. Modele nauczania nauczycieli / T. Walkowiak. - С .33-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагог, компетенції вчителя, освіта вчителів
Лазаренко, Наталія. Концепції розбудови педагогічної освіти в країнах Європейського Союзу на засадах нової філософії освіти / Н. Лазаренко. - С .50-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: євроінтеграція, методологія педагогічної діяльності, філософія освіти
Хомич, Лідія. Формування загальнолюдських цінностей майбутніх вчителів - основа освіти для миру / Л. Хомич. - С .62-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: система загальнолюдських цінностей, майбутній учитель, класифікація цінностей
Wiśniewska, Ewa. Nauczyciel kreatorem kultury pokoju w środowisku szkolnym / E. Wiśniewska. - С .73-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вчитель, культура миру, концепції вчителя
Андрощук, Ірина. Професійний розвиток науково-педагогічних/дидактичних і педагогічних/дидактичних працівників закладів вищої освіти України і республіки Польща в контексті освіти для миру / І. Андрощук. - С .84-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: доктор наук, доктор хабілітований, професійний розвиток
Курок, Олександр. Реалізація гуманістичного підходу в професійній підготовці майбутніх учителів / О. Курок, В. Зінченко. - С .97-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: майбутній учитель, педагогічна освіта, гуманізація
Orshanskyi, Leonid. The values orientations of future teachers / L. Orshanskyi. - С .112-123. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ціннісні орієнтації, гуманістичні цінності, професійні цінності
Товканець, Ганна. Сучасні підходи до гуманізації змісту професійної підготовки майбутнього педагога / Г. Товканець. - С .124-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гуманізм, світогляд, вища школа
Wierzeĵska, Ĵoanna Ewa. Poczucie odpowiedzialności zawodoweĵ pedagogȯw szkolnych / Ĵ. E. Wierzeĵska. - С .134-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: шкільний педагог, робота педагогіки, почуття професійної відповідальності
Семеног, Олена. Професійний розвиток педагога в контексті освіти для миру / О. Семеног. - С .153-166. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійний розвиток, педагог, міждисциплінарність
Падалка, Олег. Технологія професійно-економічної підготовки вчителя: інноваційний аспект / О. Падалка. - С .167-176. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища освіта, професійна освіта, нововедення
Шагаєва, Ольга. Професійна етика педагога у контексті реалізації освітніх пріоритетів / О. Шагаєва. - С .177-187. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: етика, професійна етика, педагог професійного навчання
Биков, Валерій. Хмаро орієнтовані мережні інструменти підтримування освітніх досліджень у міжнародному просторі відкритої науки / В. Биков, М. Шишкіна. - С .189-201. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: хмарні технології, освітньо-наукове середовище, відкрита наука
Sałata, Elźbieta. Media a edukacja dla pokoju / E. Sałata, J. Jarocka-Piesik. - С .202-210. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта для миру, функції засобів мас-медії, шанси і загрози
Гуревич, Роман. Професійна освіта у вимірах інформаційного суспільства / Р. Гуревич, М. Кадемія. - С .211-221. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: нова система освіти, професійна освіта, випереджувальна освіта
Березівська, Л. Електронний інформаційно-бібліографічний ресурс "Видатні педагоги України та світу" як основа професійної підготовки педагогів / Л. Березівська. - С .222-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічна освіта, електронні ресурси, інформаційно-бібліографічні ресурси
Карташова, Любов. Соціально-педагогічний контекст безперервної освіти для миру у відкритому університеті в умовах інформаційного суспільства / Л. Карташова, М. Кириченко, В. Олійник. - С .229-245. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: відкритий університет, професіоналізм, професійний розвиток фахівців
Головченко, Гліб. Соціальна роль медіаосвіти в умовах глобалізаційно-інформаційних змін / Г. Головченко. - С .246-259. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: медіаосвіта, цифрові технології, соціум
Годлевська, Катерина. Соціальні медіа як інструмент освіти для миру / К. Годлевська. - С .260-271. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціальні мережі, медіаграмотність, медіа-платформи
Різник, В’ячеслав. Smart-освіта як інструмент розбудови миру, консолідації та професійного розвитку в інформаційному суспільстві / В. Різник, А. Ігнасяк-Шульц, В. Крикун. - С .272-283. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітня парадигма, інноваційні методики навчання, хмарні технології
Бойчук, Віталій. Stem-освіта як приклад інтедисциплінарної взаємодії науки і мистецтва / В. Бойчук, О. Бойчук. - С .284-292. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтердисциплінарність, мистецтво, гуманізація
Кузьмінський, Анатолій. Утвердження гуманістичних цінностей у діяльності польських і українських діячів культури й освіти / А. Кузьмінський. - С .294-305. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: культура, гуманітарно-екзистенційна парадигма, польський досвід
Носко, Микола. Українсько-польські проекти: регіональний досвід / М. Носко, О. Проніков, Н. Терентьєва. - С .306-316. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: українсько-польські проекти, освіта, регіональний досвід
Пугач, Анжеліна. Університтетські центри полоністики у розвитку міжкультурної компетентності майбутніх учителів / А. Пугач, Н. Дівінська. - С .317-329. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: міжкультурна компетентність, культурна ідентичність, культурна компетентність
Бенч, Ольга. Лемківська традиційна культура в контексті польських та українських реалій / О. Бенч. - С .330-344. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: культура, педагогіка, асиміліція
Пазюра, Наталія. Формування навичок іншомовної комунікації для діалогу представників різних культур в умовах інтернаціоналізації вищої освіти азійських країн / Н. Пазюра. - С .345-355. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: іншомовна підготовка, соціокультурний чинник, інтернаціоналізація вищої освіти
Постригач, Надія. Розвиток педагогічної освіти для миру в Іспанії / Н. Постригач. - С .356-371. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта з прав людини, педагогічна освіта для миру, культура миру
Zhizhko, Olena. The culture of peace in adult education: its epistemological bases from the jesuit philosophy / O. Zhizhko. - С .372-381. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: філософське підґрунтя освіти для миру, педагогіка єзуїтів, ідея еклектичного ставлення до наукового пошуку
Tadeusz, Aleksander. Międzynarodowe konferencje oświaty dorosłych strategią utrwalania globalnego pokoju / A. Tadeusz. - С .383-399. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: конференції з навчання дорослих, стратегія зміцнення глобального миру
Лук’янова, Лариса. Неформальна освіта різних категорій дорослого населення: теоретичні аспекти, методичні засади / Л. Лук’янова, Л. Ващенко. - С .400-417. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: неформальна освіта, онлайн-навчання, програми
Pikuła, Norbert. Edukacla osǒb starszych a ich uczestnictwo w źyciu społeczym / N. Pikuła. - С .418-427. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, освітня діяльність, соціальна діяльність
Огієнко, Олена. Неформальне навчання дорослих для демократичного громадянства у контексті освіти для миру: досвід розвинених країн / О. Огієнко. - С .428-443. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: неформальна освіта, активне громадянство, скандинавські країни
Пєхота, Олена. Навчання дорослої людини миру на засадах розвитку її життєвих навичок / О. Пєхота. - С .444-453. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта впродовж життя, неформальна освіта дорослих, позитивне ставлення до людини
Пилинський, Ярослав. Філософські засади деліберативного навчання дорослих громадян / Я. Пилинський. - С .454-465. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: громадянська освіта, співробітництво, критичне мислення
Біда, Олена. Міжнародний досвід розвитку освіти дорослих / О. Біда, І. Орос. - С .466-476. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: міжнародні звязки, система освіти дорослих, формальна і неформальна освіта дорослих
Самойленко, Оксана. Неперервна освіта дорослих: досвід країн ЄС / О. Самойленко. - С .477-485. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: неперервна освіта, освіта дорослих, інформаційна освіта
Сиско, Наталія. Компетентність викладачів закладів професійної (професійно-технічної) освіти у наданні учням першої психологічної допомоги / Н. Сиско. - С .486-494. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: викладач, заклад професійної освіти, перша психологічна допомога
Марусинець, Маріанна. Стратегічний розвиток освіти дорослих Австрії в умовах мирного співіснування / М. Марусинець. - С .495-501. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта дорослих, освітній простір, мирне співіснування
Ничкало, Нелля. Людський капітал у контексті освіти для миру / Н. Ничкало. - С .503-516. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: державна політика, професійна освіта, виробничий персонал
Radkevych, Valentyna. From sustainable development goals quality assurance in vocational education / V. Radkevych, O. Radkevych. - С .517-531. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: якість професійної освіти, цілі сталого розвитку суспільства, зміст професійної освіти
Авшенюк, Наталія. Освіта для миру у контексті знаннєвої дипломатії ООН: концепції, теоретичні ідеї, досвід упровадження / Н. Авшенюк. - С .532-544. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: врегулювання конфліктів, миробудування, знаннєва дипломатія
Козяр, Михайло. Можливості застосування змішаного навчання у професійно-екстремальній підготовці фахівців з надзвичайних ситуацій / М. Козяр. - С .545-552. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійно-екстремальна підготовка, фахівці з надзвичайних ситуацій, дистанційне навчання
Діденко, Олександр. Підготовка пілотів до виконання завдань міжнародних миротворчих операцій як організаційно-педагогічна проблема / О. Діденко, Т. Плачинда. - С .553-560. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: пілоти, готовність майбутніх пілотів, підготовка до міжнародних миротворчих операцій
Бородієнко, Олександра. Програма ООН із відновлення та розбудови миру у закладах професійної освіти Донецької і Луганської областей / О. Бородієнко, В. Смаль, М. Биковський. - С .561-574. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: модернізація, професійна освіта, управлінські якості
Бідюк, Наталя. Кореляція внутрішньої мовної політики США в епоху глобальної комунікації / Н. Бідюк. - С .575-588. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мовна політика, мультикультуралізм, імміграційні процеси
Бистрова, Богдана. Проблема підготовки фахівців з кібербезпеки у документах міжнародних організацій / Б. Бистрова. - С .589-600. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: кібербезпека, міжнародне співробітництво, кіберпростір
Фурсенко, Тетяна. Роль професійних об’єднань у підготовці сучасного фахівця / Т. Фурсенко. - С .601-610. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища освіта, професійне об’єднання, якість надання освітніх послуг
Базиль, Людмила. Реалії інноваційного розвитку закладів професійної (професійно-технічної) освіти в Україні / Л. Базиль, В. Орлов. - С .611-622. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна освіта, дослідно-експериментальна робота, інноваційний розвиток закладів професійної освіти
Tymkiv, Nadiia. Modernization of petroleum engineering education in terms of sustainable development tasks / N. Tymkiv. - С .623-634. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: міждисциплінарна нафтогазова освіта, сталий розвиток суспільства, професійні компетенції
Царьова, Євеліна. Професійний розвиток майстрів виробничого навчання у контексті освіти для миру / Є. Царьова. - С .635-642. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійний розвиток, майстер виробничого навчання, заклад професійної освіти
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Мир--Філософські засади--З’їзди і конференції -- Збірники

Кл.слова (ненормовані):
освіта для миру -- інтердисциплінарність освіти -- гуманістична педагогіка -- засади -- наукова освіта -- стратегія сталого розвитку -- національно-патріотичне виховання -- освіта -- інформаційне суспільство -- полікультурна освіта
Дод.точки доступу:
Кремень В. Г. \головний редактор\
Ничкало, Н. Г. \редактор\
Коцур, В. П. \редактор\
Шльосек, Ф. \редактор\
Міністерство освіти України
Національна академія педагогічних наук України
Відділення професійної освіти і освіти дорослих
Комітет педагогічних наук Польської академії наук
Наукове товариство "Польща - Україна"


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: Н057263/2018/1/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2018р. Вип. 1/2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Sysoieva, S. Concept of competence in the international and national educational contexts / Sysoieva S. ; Sysoieva S. , N. Mospan. - С.7-15
Кл.слова: освітні контексти, компетентність, навички
Піддячий, В. Аксіологічні основи розвитку громадянської компетентності майбутнього педагога / В. Піддячий. - С.15-21. - суб'єкт учіння
Кл.слова: освітній процес, європейські цінності
Бульвінська, О. Сучасні тенденції безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти / О. Бульвінська. - С.22-23
Кл.слова: професійні компетентності, студентоцентроване навчання, професійний розвиток
Ратушинська, А. Неперервна самоосвіта як необхідна умова особистісного та професійного розвитку вчителів початкових класів / А. Ратушинська. - С.30-37
Кл.слова: самореалізація, творчість, самоаналіз
Виговська, О. Статегія інтернаціоналізації як ключовий пріоритет розвитку університетської освіти в Україні / О. Виговська. - С.38-46
Кл.слова: Болонський процес, інтернаціоналізація вищої освіти, університетська освіта
Пономарьова, Н. Теоретико-методологічні засади підготовки майбутніх учителів інформатики до профорієнтаційної роботи зі школярами / Н. Пономарьова. - С.47-51
Кл.слова: IT-спеціальності, професійна орієнтація, інформатика
Манюк, Л. Підготовка майбутніх лікарів до фахової комунікації:базові поняття / Л. Манюк, Н. Кучумова. - С.52-59
Батечко, Н. Акмеологічна модель підготовки викладача вищої школи в умовах магістратури / Н. Батечко. - С.60-68
Кл.слова: акмеологічний підхід, мотиваційна сфера, професійний розвиток
Лисенко, О. Організація зворотного суб’єкт-суб’єктного зв’язку із застосуванням дистанційних технологій на етапі післядипломної освіти / О. Лисенко. - С.68-73
Кл.слова: дистанційні технології, зворотній зв'язок, післядипломна освіта
Горбенко, Г. Застосування інтерактивних online та offline засобів у формуванні бренду освітньої установи: практичний аспект / Г. Горбенко, К. Борзаківська. - С.73-79
Кл.слова: брендинг освітньої установи, імідж, інтерактивні засоби
Кудлай, А. Мобільні ресурси у професійній підготовці майбутніх офіцерів поліції / А. Кудлай. - С.79-85
Кл.слова: електронні ресурси, інформаційні технології, мобільні пристрої
Опалюк, Т. Інструментально-діяльнісна компонента соціальної рефлексії майбутнього вчителя / Т. Опалюк. - С.85-92
Кл.слова: соціальна рефлексія, інтерактивні технології, інтеграційні процеси
Ситник, О. Професійна підготовка вчителя до роботи в системі освіти дорослих в Ірландії / О. Ситник. - С.93-98
Кл.слова: т'ютор, освіта дорослих, кваліфікаційна підготовка
Мельник, Н. Особливості професійної підготовки дошкільних педагогів у Великій Британії / Н. Мельник. - С.98-108
Кл.слова: сертифікація, професійні профілі, кваліфікація
Петрухан-Щербакова, Л. Теоретичні підходи до поняття «ефективність соціальної роботи» в спадщині Мері Елен Річмонд / Л. Петрухан-Щербакова. - С.108-113
Кл.слова: соціальна робота, соціальний працівник, ефективність
Дурдас, А. Структурні особливості вищої освіти Французької Республіки / А. Дурдас. - С.113-120
Кл.слова: вища освіта, оцінювання якості, університетська освіта
Соколова, І. Оцінювання у вищій освіті:критерії та показники ефективності / І. Соколова. - С.121-130
Кл.слова: акредитаційна експертиза, ліцензування, оцінювання
Tryhub, I. Postgraduate extent of the education module «higher education quality and expert support: Ukraine’s movement toward the European Union» / I. Tryhub. - С.131-137
Кл.слова: освітній модуль, якість освіти, найковий ступінь PhD
Сердюк, Т. До проблеми вдосконалення системи акредитації закладу вищої освіти / Т. Сердюк. - С.137-144
Кл.слова: акредитація, якість знань, освітній процес
Лісовець, О. Системний підхід до формування соціально-правової компетентності соціальних працівників / О. Лісовець. - С.145-151
Кл.слова: інтегративність, міждисциплінарність, системний підхід
Velykzhanina, D. Content aspects of professional preparation for social pedagogues in forming adolescents’ living competency / D. Velykzhanina. - С.152-158
Кл.слова: життєва компетентність, соціальний педагог, професійна підготовка
Моренко, О. Проективні технології в процесі професійної підготовки працівників соціальної сфери / О. Моренко. - С.158-164
Кл.слова: інновація, проект, соціальна робота
Ступак, О. Сутність поняття «соціальна активність молоді» / О. Ступак. - С.164-171
Кл.слова: активна особистість, ініціативність, соціальна ініціатива
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Михайлов, Максим.
    Вплив організаційного та технологічного механізмів на вдосконалення інформаційно-комунікаційного забезпечення виборчого процесу [Текст] / М. Михайлов // Аспекти публічного управління. - 2020. - Том 8, N 5. - С. 82-89. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-6420. - ISSN 2413-8231

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційні технології -- виборчі перегони -- інструменти громадського суспільства -- електронні комунікації -- інструменти громадського моніторингу та контролінгу -- Інтернет-проєкти -- електронні ресурси -- цифрові ресурси -- інноваційний розвиток -- публічне управління та адміністрування

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.
02
М 15


    МАкМенеми, Дэвид.
    Предоставление электронных услуг: руководство для публичных библиотек и центров обучения [Текст] = Belivering digital services: A handbook for public libraries and learning centres / Д. МАкМенеми, А. Поултер. - Москва : Омега-Л, 2006. - 246 с. - ISBN 5-365-00247-4 : 97.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Бібліотечна справа--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
публічна бібліотека -- мережева бібліотека -- неперервна освіта -- соціальна адаптація -- освітній центр -- ІКТ -- авторське право -- електронні ресурси -- захист даних -- контент -- веб-сайт -- інтранет -- XML -- HTML -- Java -- портал -- оцифровка -- цифровий контент
Анотація: Практичне керівництво для спеціалістів бібліотек та навчальних центрів по створенню та розвитку ефективної мережі електронних послуг
Дод.точки доступу:
Поултер, Алан


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

7.
001
Л 64


    Литвин, С. Х.
    Інформаційна діяльність, документознавство, бібліотекознавство: історія, сучасність, перспективи : матеріали III Всеукр. наук.-практ. конф. / С. Х. Литвин ; МОН України, М-во культури України, НБУ ім. Ярослава Мудрого, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ : [НАКККіМ], 2017. - 157 с. - ISBN 978-966-452-246-2 : Б. ц.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ДРНТІ
УДК

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна продукція -- інформаційно - аналітична робота -- книгорозповсюдждення -- види читання -- візуалізація -- соціальні мережі -- інформаційний вплив -- медіапроект -- наукометрія -- наукометричні показники -- цінні документи -- документознавство -- електронне документознавство -- бібліографування -- проектна діяльність -- наукоємні технології -- електронні ресурси -- книгознавство -- бібліотекознавство -- депозитарій


Дод.точки доступу:
Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

8.


    Левченко, Наталія.
    Інформаційно-бібліотечний супровід системи "Публікаційна карта НУХТ" - новий підхід у забезпеченні науково-дослідної діяльності університету [Текст] / Н. Левченко // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2019. - N 7. - С. 29-33. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
бібліотека університету -- інформаційні потреби -- інформаційне забезпечення -- науково-дослідна робота -- наукові публікації -- інформаційно-аналітична система -- публікаційна активність -- електронні ресурси

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.
002(075.8)
Л 63


    Лісіна, Світлана Омельянівна.
    Документні ресурси : навч. посібник / С. О. Лісіна ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2013. - 239 с. - (Інформація. Комунікація. Документація ; вип. 1). - Л-ра: с. 222-229. - Термін. слов.: с. 230-237. - ISBN 978-617-607-492-2 : Б. ц.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Бібліотечна справа--Носії інформації

Кл.слова (ненормовані):
документна комунікація -- документні потоки -- документні масиви -- документні фонди -- еволюція документних потоків -- класифікація документів -- документальний процес -- спеціалізовані документні системи -- документний ресурс бібліотек -- бібліотечний фонд -- архівний документний ресурс -- документний ресурс музеїв -- документний ресурс інформаційних центрів -- електронні ресурси -- електронні бази даних -- електронна бібліотека


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Національний університет "Львівська політехніка"


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

10.


    Кудлай, А.
    Мобільні ресурси у професійній підготовці майбутніх офіцерів поліції [Електронний ресурс] / А. Кудлай. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 1/2. - С. 79-85, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)7985. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
електронні ресурси -- інформаційні технології -- мобільні пристрої -- мобільність -- освітній процес
Анотація: Сучасні умови модернізації вищої освіти в Україні зумовили потребу впровадження інноваційних підходів до реалізації концепції підготовки майбутніх фахівців із урахуванням європейських стандартів. Адже, саме вища освіта відіграє вирішальну роль у соціально-економічному і культурному розвитку суспільства. Потреба у підготовці компетентнісного офіцера поліції здатного до ефективної професійної діяльності в умовах багатонаціонального середовища, є пріоритетним напрямом при підготовці майбутніх офіцерів поліції у параметрах європейських стандартів. Соціокультурний аспект у професійній підготовці майбутніх офіцерів поліції – це не лише формування етнокультурної компетентності, а й простір міжособистісних стосунків, у яких формується цілісна культура особистості. У цьому контексті особливого значення набуває компетентнісна парадигма професійної підготовки майбутніх офіцерів поліції, як суб’єкта особистісного і фахового зростання, який здатний розширювати та оновлювати предметні галузі своєї професійної діяльності. У даній статті увага звертається на особливості та можливості формування особистості майбутнього офіцера поліції засобами мобільних ресурсів. Зокрема, визначено класифікацію сучасних мобільних засобів для застосування в освітньому процесі. Розкрито важливість завдання сучасної професійної освіти – формування у майбутніх фахівців високого рівня інтелекту, вироблення і закріплення комплексних здібностей до вирішення проблем в умовах постійних змін та нових вимог зовнішнього середовища. Встановлено, що використання мобільних ресурсів сприяють підвищенню зацікавленості під час аудиторних годин та оптимальної організації їх самостійної позааудиторної роботи, а це дасть змогу для підготовки фахівців нового типу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-35 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)