Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=емоційне напруження<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7/А 28
Назва : Адаптація дитини до школи : навчально-методичний комплекс
Вихідні дані : Київ: Мікрос-СВС, 2003
Кільк.характеристики :110 с
Серія: Психологічний інструментарій
ISBN, Ціна 966-96310-3-3: 25.00 грн.
ДРНТІ : 15.31
УДК : 159.922.7
Предметні рубрики: Психологія-- Психологія розвитку-- Підготовка до школи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційне напруження--невротичні симптоми--фізичні дефекти--агресивність
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Демидець Ю. О.
Назва : Емоції та емоційний стан людини. Заняття з елементами тренінгу для учнів і вчителів
Місце публікування : Шкільному психологу. Усе для роботи: науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ: Основа, 2018. - № 12. - С. 32-35 (Шифр Ш111224/2018/12)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційні стани людини--розуміння свого емоційного стану--розуміння емоційного стану іншої людини--емоційне напруження--негативні емоції
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Кузнецова Т.
Назва : Негативні емоції : семінар-практикум для вихователів
Місце публікування : Психолог дошкілля: всеукраїнська газета для психологів, вихователів/ Національна академія педагогічних наук України. - Київ: Шкільний світ, 2018. - № 11. - С. 25-34 (Шифр П163564/2018/11)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): негативні емоційні прояви в поведінці--агресивні діти--замкнені діти--гіперактивні діти--тривожні діти--емоційне напруження--правила роботи
Знайти схожі

4.

Форма документа :
Шифр видання :
Назва : "Лялькотерапія" на уроках трудового навчання
Місце публікування : Трудове навчання в школі. - Київ: Основа, 2017. - № 22. - С. 7-8 (Шифр Т893832/2017/22)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лялькотерапія--іграшка--емоційне напруження
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Практичний психолог: Дитячий садок -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Соловйова Л. Аби ціннісні орієнтації стали регуляторами поведінки дитини/ Л. Соловйова (стр.4-10) Кл.слова: регулятивні механізми,ціннісні орієнтації,проектна діяльність
Лохвицька Л. Моральні ідеали у дитячих малюнках/ Л. Лохвицька (стр.11-13)
Харченко В. Усе в наших руках, або Про користь самомасажу долонь та пальців/ В. Харченко (стр.14-18) Кл.слова: емоційне напруження,координація рухів,розвиток мовлення
Урус Н. Як відкорегувати мовлення дитини за допомогою руху/ Н. Урус (стр.19-27) Кл.слова: вади мовлення,психомоторні процеси,сенсорні процеси
Малашевська І. Музико-терапевтичні заняття: поєднуємо приємне з корисним/ І. Малашевська, С. Недериця (стр.28-31) Кл.слова: музикотерапія
Тюрютікова І. Конфлікт дитини з однолітками: як реагувати дорослим/ І. Тюрютікова (стр.32-37) Кл.слова: конфліктні ситуації,життєвий ресурс
Мойзріст О. Коли до відпустки ще далеко.../ О. Мойзріст (стр.38-39) Кл.слова: емоційне та фізичне виснаження
Філімошкіна Н. Тенета співзалежної родини/ Н. Філімошкіна (стр.40-43)
Кляпець О. Три кроки на допомогу дитині, яка переживає стрес/ О. Кляпець (стр.44-47)
Кляпець О. Якщо батьки відмовляються від допомоги психолога/ О. Кляпець (стр.48)
Кляпець О. Як запропонувати допомогу батькам/ О. Кляпець (стр.49-50)
Вікові психомоторні новоутворення дитини (стр.51)
Діагностика психомоторного розвитку дітей (стр.52)
Сосновенко Н. Робота в інклюзивних групах: як визначити педагогічне навантаження/ Н. Сосновенко (стр.53-54)
Морєва О. Обчислення розміру місячної заробітної плати практичного психолога, який за сумісництвом працює керівником гуртка/ О. Морєва (стр.54-55)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Садовська Ю.
Назва : Ритм революційного руху у романах про революцію (М. Асуела "Ті, хто знизу", І. Бабель "Кінармія", О. Серафимович "Залізний потік")
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2018. - № 3. - С. 46-54. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2018.3.5 (Шифр С325934233/2018/3). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2018.3.5
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): революція--стихійний рух--емоційне напруження--маса--ритм
Анотація: У статті порівняно твори М. Асуели «Ті, хто знизу», І. Бабеля «Кінармія» та О. Серафимовича «Залізний потік», об’єднаних концептуальною близькістю у відтворенні революційного руху. Досліджено соціально-психологічні механізми створення стихійного масового потоку під час революції. Увагу приділено «циркулярній реакції», що призводить до ситуаційного стирання індивідуальних відмінностей і перетворення особистостей у масу. Модель поведінки людини в революційному русі можна тлумачити як раціональну реакцію на ірраціональні соціальні обставини: негативні структурні зміни у суспільстві створюють основу для революційних настроїв, які сприймаються як відповідь на соціальні негаразди. Приктичним виявом такого стану є стихійна масова поведінка. Стихія заразлива, тому вплив масової свідомості уможливлює безкарну демонстрацію особливого емоційного підйому. Напруга, що зростає у процесі «емоційного кружляння», призводить до насильницьких дій. Такий рух зазвичай відображено ритмом маршу, неспинним масовим потоком, відгомонами пострілів, криків і кривавими сутичками. Письменники підкреслюють грандіозні масштаби цього явища, його нездоланну силу. Сюжет кожного з названих творів заснований на зображенні одного або декількох епізодів революції й породженого нею руху, що тлумачиться амбівалентно: як піднесений порив, так і руйнівний бунт. У романах про революцію активно використано фактографічний та нарисово-художній матеріал; автори надають перевагу фрагментації, яка не передбачає цілісного за сюжетними, стильовими та іншими параметрами тексту. Таку мозаїчність доцільно пояснити зображенням революції у русі, який невпинно дрібниться. Зображення дійсності у вище названих художніх творах доводить: потрапивши під вплив революційних ідей, що репрезентують швидше «розумовий настрій», ніж ясну і логічну теорію, маси надихаються на повстання і протести в формі стихійного та руйнівного пориву.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Трудове навчання в школі -2017р.,N 22
Цікаві статті :
Приходько Ю. М. Артбук учителя трудового навчання/ Ю. М. Приходько, О. Ю. Медвідь (стр.2-3) Кл.слова: уроки трудового навчання,вчитель,новорічні іграшки
Елементи проектування. "Помірку1, обери, створи!" (стр.4-6) Кл.слова: техніка в"язання,виріб,підбір пряжі
"Лялькотерапія" на уроках трудового навчання (стр.7-8) Кл.слова: лялькотерапія,іграшка,емоційне напруження
Творчий календар учителя на листопад-грудень (стр.9-13) Кл.слова: японська культура,вишивка,створення адвент-календаря
В"язання. Кошик ідей та виробів (стр.14-17) Кл.слова: в"язання,спиця,гачок
Панно "Осінні спогади" (стр.18-19) Кл.слова: навчально-пізнавальна діяльність,технологічна операція,композиція
Ексклюзивний осінній шарф "Барви осені" (стр.20-23) Кл.слова: технологія виготовлення в"язаних виробів,оздоблення виробу,шарф
М"яка іграшка "Гном" (стр.24-34) Кл.слова: різдвяний символ,гном,хутряна борода
В"язана іграшка "Такса" (стр.35-37) Кл.слова: навчально-пізнавальна діяльність,урок трудового навчання,В"язаний виріб
Вишиті дрібнички на подарунок (стр.38-40) Кл.слова: вишивання,урок тпрудового навчання,новорічна прикраса
Різдвяний пряниковий будиночок (стр.41-46) Кл.слова: кондитерський виріб,пряник,урок трудового навчання
Новорічна зірка (стр.47-48) Кл.слова: новорічна зірка,прикраса,акрилова фарба
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Харченко В.
Назва : Усе в наших руках, або Про користь самомасажу долонь та пальців
Місце публікування : Практичний психолог: Дитячий садок. - Київ: МЦФЕР-Україна, 2018. - N 3. - С. 14-18 (Шифр П849665807/2018/3)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційне напруження--координація рухів--розвиток мовлення
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)